МАКАРІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Фрунзе, 35, смт. Макарів, Київська обл., 08000, т. (04578) 5-12-39
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"15" травня 2013 р. Справа № 370/244/13- ц
Макарівський районний суд Київської області в складі:
Головуючого судді: В.О.Оберемко,
при секретарі: Гребінській Н.П.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в смт. Макарів Київської області цивільну справу за позовом
ОСОБА_1 сільської ради Макарівського району Київської області в інтересах територіальної громади села Гавронщина Макарівського району Київської області до ОСОБА_2, третя особа без самостійних вимог на предмет спору на боці позивача ОСОБА_3 Держземагенства України в Макарівському районі Київської області про визнання незаконним і скасування рішень ОСОБА_1 сільської ради Макарівського району Київської області, визнання недійсними державних актів на право власності на земельні ділянки, витребування майна з чужого незаконного володіння, -
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 сільська рада (далі - позивач) в інтересах територіальної громади села Гавронщина Макарівського району Київської області звернулась до суду із вказаним позовом, обґрунтовуючи вимоги тим, що на підставі рішення ОСОБА_1 сільської ради №178-16-IV від 28.04.2005 ОСОБА_2 виділено земельну ділянку площею 0,20га для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель по вул. Жовтневій,3 в с. Гавронщина Макарівського району Київської області. Рішенням ОСОБА_1 сільської ради №53-07-У від 25.06.2007 ОСОБА_2 виділено земельну ділянку площею 0,25га для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель по вул. Жовтневій, 1 в с. Гавронщина Макарівського району Київської області. Того ж дня іншим, оспорюваним, рішенням ОСОБА_1 сільської ради №53-07-V від 25.06.2007 В«Про передачу у власність земельної ділянкиВ» , відповідачу пе6редано у власність спірні земельні ділянки. В подальшому, 20.06.2008 року на підставі вказаного рішення №53-07-V від 25.06.2007 В«Про передачу у власність земельної ділянкиВ» , відповідач отримав два державних акти на право власності на дві земельні ділянки: державний акт серії ЯЖ№203393 на право власності на земельну ділянку площею 0,20га по вул. Жовтневій,3 в селі Гавронщина зареєстрований в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди за №0102083000381 та державний акт серії ЯЖ №203394 на право власності на земельну ділянку площею 0.25га по вул. Жовтнева,1 в селі Гавронщина зареєстрований в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди за №0102083000382. При цьому, як зазначалося позивачем у справі, державні акти на право власності на зазначені земельні ділянки видані відповідачу на підставі незаконного рішення ОСОБА_1 сільської ради №53-07-V від 25.06.07 В«Про передачу у власність земельної ділянкиВ» в порушення вимог ст. 19, 20 Регламенту ОСОБА_1 сільської ради, вимог ст. 46, 59 Закону України В«Про місцеве самоврядування в УкраїніВ» та тоді як таке питання не було включено до порядку денного, рішення сесією ОСОБА_1 сільської ради не розглядалося, відомості про проведення голосування по даному питанню відсутні в протоколі сесії, і рішення колегіально не приймалося. Крім того, позивач додатково обґрунтував позовні вимоги та зазначив, що в порушення Закону України В«Про землеустрійВ» , ст. 118 ЗК України та п.1.12 Інструкції про порядок складання, видачі, реєстрації і зберігання державних актів на право власності на земельну ділянку і право постійного користування земельною ділянкою та договорів оренди, затвердженого Наказом Держкомзему України № 43 від 04.05.1999 року, оскаржувані державні акти виготовлялися через розробку технічної документації, а повинні були виготовлятися шляхом розробки проекту землеустрою.
Позивач стверджував, що спірні земельні ділянки у встановленому законом порядку відповідачу не передавалися та як наслідок незаконно вибули з власності територіальної громади села Гавронщина та вважає, що оскаржуване рішення сільської ради є незаконним та підлягає скасуванню, оскільки порушує право комунальної власності територіальної громади села Гавронщина та суперечить законодавству України . Державні акти на право власності на земельні ділянки є також недійсним, оскільки виготовлені на підставі незаконного рішення сільської ради.
В судовому засіданні представник позивача ОСОБА_1 сільської ради позовні вимоги підтримав в повному обсязі та просив їх задовольнити.
Відповідач ОСОБА_2 позовні вимоги не визнав, просив в задоволені позовних вимог відмовити.
Представник третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на боці позивача ОСОБА_3 Держземагенства України в Макарівському районі Київської області проти задоволення позовних вимог не заперечиував та просив їх задовольнити в повному обсязі.
Суд, заслухавши пояснення сторін по справі, їх представників, представника третьої особи без самостійних вимог на предмет спору, дослідивши та оцінивши матеріали справи, приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав.
Рішенням ОСОБА_1 сільської ради №178-16-IV від 28.04.2005 ОСОБА_2 виділено земельну ділянку площею 0,20га для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель в с.Гавронщина Макарівського району Київської області (а.с. 16).
Рішенням ОСОБА_1 сільської ради №53-07-У від 25.06.2007 ОСОБА_2 виділено земельну ділянку площею 0,25га для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель в с.Гавронщина Макарівського району Київської області. (а.с. 17, 18).
Рішенням ОСОБА_1 сільської ради №53-07-V від 25.06.2007 В«Про передачу у власність земельної ділянкиВ» затверджено технічну документацію із землеустрою щодо складання документів, які посвідчують право власності на земельну ділянку гр. ОСОБА_2 загальною площею 0,45га, з них: 0,25га - під житловою забудовою - для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд та 0,20га - для ведення особистого селянського господарства в межах села Гавронщина по вул. Жовтневій, ОСОБА_1 сільської ради, Макарівського району Київської області; передано безоплатно у власність гр. ОСОБА_2 земельні ділянки для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд та ведення особистого селянського господарства; надано дозвіл ОСОБА_2 на виготовлення державних актів на право власності на землю. (а.с. 19, 21).
20.06.2008 року гр. ОСОБА_2 виданий державний акт серії ЯЖ№203393 на право власності на земельну ділянку площею 0,20га по вул. Жовтневій,3 в селі Гавронщина зареєстрований в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди за №0102083000381 та державний акт на серії ЯЖ №203394 право власності на земельну ділянку площею 0.25га по вул. Жовтнева,1 в селі Гавронщина зареєстрований в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди за №0102083000382. (а.с. 41, 42).
04.03.2013 року Комісією ОСОБА_1 сільської ради VI скликання Макарівського району Київської області складено акт, про те що, в приміщенні ОСОБА_1 сільської ради виявлені документи, зокрема: оригінал квитанції №000810 від 29.01.2008 року про передачу печаток та штампів сільської ради на знищення внаслідок виготовлення нових та відтиск знищуваних штампів та печатки (без коду ЄДРПОУ) та нових виготовлених печаток та штампів (із зазначенням на них коду ЄДРПОУ).
Рішенням ОСОБА_1 сільської ради №264-23/13 від 15.03.2013 року затверджений вище зазначений акт комісії. (а.с. 83-86).
11.03.2013 року Прокуратурою Київської області проведено перевірку щодо законності рішення ОСОБА_1 сільської ради №53-07-V від 25.06.2007 про передачу у власність ОСОБА_2 земельних ділянок загальною площею 0,45 га та установлено, що згідно п.2 протоколу 7 сесії ОСОБА_1 сільської ради V скликання від 25.06.2007 року, включено питання розгляду заяв громадян про виділення земельних ділянок під будівництво житлових будинків та ведення особистого селянського господарства та зняття з особових рахунків земель згідно поданих заяв. За результатами розгляду прийнято рішення №53-07-V, яким ОСОБА_2 виділено земельну ділянку площею 0,25 га для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель по вул.Жовтнева, 1 в с.Гавронщина Макарівського району Київської області.
Водночас, запис в протоколі про затвердження технічної документації та передачу у власність ОСОБА_2 земельних ділянок загальною площею 0,45 га відсутні. Відсутнє вищезазначене рішення і у журналі реєстрації рішень ОСОБА_1 сільської ради за 2001-2007 роки. Крім того, в рішенні сесії ОСОБА_1 сільської ради №53-07-V від 25.06.2007 року В«Про передачу у власність земельної ділянки ОСОБА_2С.В» наявний відтиск нової печатки з ідентифікаційним кодом 04362250, при цьому печатку вказаного зразка сільською радою отримано тільки 29.01.2008 року.
В той же час, ОСОБА_1 сільською радою подано квитанцію №00810 від 29.01.2008 року, видану Управлінням громадської безпеки ГУ МВС України в Київській області (дозвільною системою), яка свідчить про зміну гербової печатки сільської ради на нову (з посиланням на ідентифікаційний код сільської ради). (а.с. 85).
З аналізу наявних доказів суд приходить до висновку, що рішення ОСОБА_1 сільської ради №53-07-V від 25.06.2007 року В«Про передачу у власність земельної ділянкиВ» є незаконним та підлягає скасуванню з наступних підстав.
Відповідно до ст. 60 ЦПК України, кожна сторона зобов'язана довести ті обставини, на які вона посилається, як на підставу своїх вимог.
Відповідно до ч. 2 ст. 144 Конституції України та ч. 10 ст. 59 Закону України В«Про місцеве самоврядування в УкраїніВ» рішення органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб з мотивів невідповідності Конституції або законам України визнаються незаконними з ініціативи заінтересованих осіб в судовому порядку.
Відповідно до ч. 2 ст. 19, ст. ст. 142-145 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. До матеріальної основи органів місцевого самоврядування належить, зокрема, земля, управління якою здійснюють територіальні громади через органи місцевого самоврядування в межах їх повноважень шляхом прийняття рішень.
Відповідно до п. 34, ч. 1, ст. 26 Закону України В«Про місцеве самоврядування в УкраїніВ» передбачено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання, у тому числі вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.
Частинами 1, 2, 3 ст. 59 вищезазначеного Закону передбачено, що рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень. Рішення ради приймається на її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом. Рішення ради приймається відкритим (у тому числі поіменним) або таємним голосуванням.
Відповідно до ч. 14 ст. 46 Закону України В«Про місцеве самоврядування в УкраїніВ» порядок проведення першої сесії ради, порядок обрання голови та заступника (заступників) голови районної у місті, районної, обласної ради, секретаря сільської, селищної, міської ради, скликання чергової та позачергової сесії ради, призначення пленарних засідань ради, підготовки і розгляду питань на пленарних засіданнях, прийняття рішень ради про затвердження порядку денного сесії та з інших процедурних питань, а також порядок роботи сесії визначаються регламентом ради .
Згідно із регламентом ОСОБА_1 сільської ради, затвердженим рішенням сесії №13 від 25.07.2006 року, він має силу нормативного акта, що визначає порядок проведення першої сесії ради, порядок обрання секретаря сільської ради, скликання чергової та позачергової сесії ради, призначення пленарних засідань ради, підготовки і розгляду питань на пленарних засіданнях, прийняття рішень ради про затвердження порядку денного сесії та з інших процедурних питань, а також порядок роботи сесії; регулює порядок роботи депутатів сільської ради, визначає умови для ефективної реалізації їх прав та повноважень; положення цього регламенту є обов'язковими для виконання сільською радою, органами (у тому числі виконавчими органами) та їх посадовими особами, депутатськими формуваннями, а також особами, які беруть участь у підготовці і роботі сесій сільської ради та її органів.
В ході розгляду справи, суд встановив, що в порушення ст. 11, 16, 17, 19, 20 Регламенту ОСОБА_1 сільської ради, затвердженим рішенням сільської ради V скликання №13 від 25.07.2006 року проект рішення на пленарному засіданні не розглядався, пропозиції щодо цього питання для розгляду на пленарному засіданні головою ради за власною ініціативою та постійними комісіями не вносились, дане питання до порядку денного не включалось, проект рішення депутатами не розглядався, рішення ради на її пленарному засіданні за підсумками розгляду цього питання не приймалось, в протоколі сесії ради (офіційному документі), що підтверджує процес обговорення і прийняття рішень це питання не протоколювалось. (а.с. 43-50).
В розпорядженні ОСОБА_1 сільського голови №17 від 18.06.2007 року про проведення на 25.06.2007 року 7 сесії V скликання немає посилання на затвердження технічної документації із землеустрою щодо складання документів, які посвідчують право власності на земельні ділянки гр. ОСОБА_2 площею 0,45 га. (а.с. 87).
З наявної в справі копії протоколу ОСОБА_1 сільського голови 7 сесії V скликання від 25.06.2007 року доданого до листа Архівного відділу Макарівської РДА № 06-04/657 від 11.10.2011 року, а також листа Архівного відділу Макарівської РДА № 06-04/179 від 16.03.2011 записи про затвердження технічної документації із землеустрою щодо складання документів, які посвідчують право власності на земельні ділянки гр. ОСОБА_2 загальною площею 0,45 га та передачу зазначених ділянок у власність відповідачу відсутні. (а.с. 51-55).
Крім того, в журналі реєстрації рішень ОСОБА_1 сільської ради за 2001-2007 роки, доданого до листа Архівного відділу Макарівської РДА № 06-04/658 від 11.10.2011 відсутнє зареєстроване сільською радою рішення №53-07-V від 25.06.2007 року В«Про передачу у власність земельної ділянкиВ» , яким затверджено технічну документацію із землеустрою щодо складання документів, які посвідчують право власності на земельні ділянки гр. ОСОБА_2 загальною площею 0,45 га та передачу зазначених ділянок у власність. (а.с. 57-58).
Судом встановлено, що на оспорюваному рішенні ОСОБА_1 сільської ради №53-07-V від 25.06.2007 року В«Про передачу у власність земельної ділянкиВ» , яке міститься виключно в технічній документації із землеустрою, копія якої наявна в матеріалах справи, наявний відтиск нової печатки з ідентифікаційним кодом 04362250 попри те, що відповідно до квитанції №000810 Управління громадської безпеки ГУ МВС України в Київській області, дозвільної системи, зазначена печатка ОСОБА_1 сільською радою була отримана 29.01.2008 року в замін старої, яка не містить ідентифікаційний код, що також встановлено під час перевірки Прокуратурою Київської області згідно з листом № 05/3-882вих.-13 від 19.03.2013 року наявним в матеріалах справи.
Крім того, в порушення вимоги п. 6-10 ст. 118 ЗК України , п.1.12 Інструкції про порядок складання, видачі, реєстрації і зберігання державних актів на право власності на земельну ділянку і право постійного користування земельною ділянкою та договорів оренди, затвердженого Наказом Держкомзему України №43 від 04.05.1999 року та ст. 50, 51 Закону України В«Про землеустрійВ» , оспорюванні державні акти виготовлялися через технічну документацію, проте вищезазначеними нормативно-правовими актами, зокрема ч. ч. 6, 7, 8 ст. 118 ЗК України, передбачено, що громадяни, зацікавлені в одержанні безоплатно у власність земельної ділянки із земель державної або комунальної власності для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибної ділянки), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів у межах норм безоплатної приватизації, подають клопотання до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу. У клопотанні зазначаються цільове призначення земельної ділянки та її орієнтовні розміри. До клопотання додаються викопіювання з кадастрової карти (плану) або інші графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування земельної ділянки, погодження землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб) та документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі (у разі надання земельної ділянки для ведення фермерського господарства). У разі якщо земельна ділянка державної власності розташована за межами населених пунктів і не входить до складу певного району, заява подається до Ради міністрів Автономної Республіки Крим. Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів,затверджених у встановленому законом порядку. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки розробляється за замовленням громадян суб'єктами господарювання, що є виконавцями робіт із землеустрою згідно із законом, у строки,що обумовлюються угодою сторін. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки погоджується в порядку, встановленому статтею 186-1 цього Кодексу.
Одночасно суд критично ставиться до посилання відповідача у справі в судовому засіданні на те, що вказані ділянки вже перебували в його користуванні до цього, а тому відповідно до чинного законодавства є правильним виготовлення саме технічної документації із землеустрою, а не проекту землеустрою, оскільки відповідач не надав суду жодного доказу на підтвердження вказаних обставин, на які він посилається як на заперечення проти вимог позивача у справі, як-то копії рішення ОСОБА_1 сільської ради Макарівського району Київської області про надання в користування земельних ділянок тощо.
При цьому суд також критично ставиться до тверджень відповідача у справі про те, що підтвердженням того, що спірні ділянки перебували в його користуванні є договір купівлі-продажу домоволодіння, яке знаходиться на спірних ділянках, оскільки, на думку суду, по-перше, вказане не є підтвердженням обставини користування земельною ділянкою, а по-друге, відповідачем знову ж таки не надано суду доказів на підтвердження викладених обставин.
Статтею 393 ЦК України передбачено, що правовий акт органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, який не відповідає законові і порушує права власника, за позовом власника майна визнається судом незаконним та скасовується.
Частиною 1 ст.155 ЗК України встановлено, що у разі видання органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування акта, яким порушуються права особи щодо володіння, користування чи розпорядження належною їй земельною ділянкою, такий акт визнається недійсним.
Відповідно до вимог ч.3 ст. 152 ЗК України захист прав громадян та юридичних осіб на земельні ділянки здійснюється шляхом: визнання права; відновлення стану земельної ділянки, який існував до порушення прав, і запобігання вчиненню дій, що порушують права або створюють небезпеку порушення прав; визнання угоди недійсною; визнання недійсними рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування; відшкодування заподіяних збитків; застосування інших, передбачених законом, способів.
За наведених вище обставин, суд приходить до висновку, що рішення ОСОБА_1 сільської ради №53-07-V від 25.06.2007 року В«Про передачу у власність земельної ділянкиВ» , яким затверджувалася технічна документація із землеустрою ОСОБА_2, підлягає скасуванню як незаконне.
Суд критично ставиться до посилання відповідача на рішення судів (а.с. 71-77) щодо вже розглянутих позовних вимог про визнання недійсними державних актів, яким в задоволені цих позовних вимог було відмовлено, оскільки позивач по даній справі ОСОБА_1 сільська рада Макарівського району Київської області звернулась до суду з іншим позовом, з іншими сторонами та з іншим предметом і підставами для задоволення позовних вимог.
Також підлягає задоволенню позовна вимога про визнання недійсними державного акту серії ЯЖ №203394 від 20.06.08 року на право приватної власності на земельну ділянку площею 0,25 га по вулиці Жовтнева, 1 в селі Гавронщина Макарівського району Київської області для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд, виданого на ім'я ОСОБА_2, та державного акту серії ЯЖ №203393 від 20.06.08 року на право приватної власності на земельну ділянку площею 0,20 га по вулиці Жовтнева, 3 в селі Гавронщина Макарівського району Київської області для ведення особистого селянського господарства, виданого на ім'я ОСОБА_2, оскільки підставою для їх видачі є рішення ОСОБА_1 сільської ради №53-07-V від 25.06.2007 року В«Про передачу у власність земельної ділянкиВ» , яке визнано судом незаконним та прийнятим з грубим порушенням законодавства України.
Згідно з ст. 60 Закону України В«Про місцеве самоврядування в УкраїніВ» , територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить, право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження.
Статтею 317 ЦК України передбачено, що власникові належить права володіння, користування та розпорядження своїм майном.
Відповідно до ст. 387 ЦК України, власник має право витребувати своє майно від особи, яка незаконно, без відповідної правової підстави заволоділа ним.
Суд вважає правомірними позовні вимоги про витребування з незаконного володіння ОСОБА_2 нерухомого майна - земельної ділянки площею 0,25 га розташованої за адресою Макарівський район, Київська область, села Гавронщина, вул.Жовтнева, 1, та земельної ділянки площею 0,20 га, розташованої за адресою Макарівський район, Київська область, село Гавронщина, вул.Жовтнева, 3, на користь територіальної громади села Гавронщина Макарівського району Київської області, оскільки відповідач набув права власності на земельні ділянки без відповідної правової підстави, тобто без колегіально прийнятого рішення сесії ОСОБА_1 сільської ради на підставі і в межах чинного законодавства України, що підтверджено доказами по даній справі.
Судові витрати відповідно до ст. 88 ЦПК України підлягають стягненню з відповідача.
Керуючись ст. ст. 142-145 Конституції України, ст. ст. 317, 387, 393 Цивільного кодексу України, ст. ст. 118, 152, 155 Земельного кодексу України, ст. ст. 50, 51 Закону України В«Про землеустрійВ» , ст. ст. 26, 46, 59 Закону України В«Про місцеве самоврядуванняВ» , п. 1.12 Інструкції про порядок складання, видачі, реєстрації і зберігання державних актів на право власності на земельну ділянку і право постійного користування земельною ділянкою та договорів оренди, затвердженого Наказом Держкомзему України № 43 від 04.05.1999 року, ст. ст. 15, 31, 57, 60, 61, 79, 80, 209, 213-215, 223, 294 ЦПК України, суд, -
В И Р І Ш И В:
Позовні вимоги задовольнити.
Визнати незаконним та скасувати рішення ОСОБА_1 сільської ради №53-07-V від 25.06.2007 року В«Про передачу у власність земельної ділянкиВ» .
Визнати недійсним державний акт серії ЯЖ №203394 від 20.06.08 року на право приватної власності на земельну ділянку площею 0,25га по вулиці Жовтнева, 1 в селі Гавронщина Макарівського району Київської області для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд, виданий на ім'я ОСОБА_2, та державний акт серії ЯЖ №203393 від 20.06.08 року на право приватної власності на земельну ділянку площею 0,20га по вулиці Жовтнева,3 в селі Гавронщина Макарівського району Київської області для ведення особистого селянського господарства, виданий на ім'я ОСОБА_2.
Витребувати з незаконного володіння ОСОБА_2 нерухоме майно - земельну ділянку площею 0,25га розташовану за адресою Макарівський район, Київська область, село Гавронщина, вул.Жовтнева, 1, та земельну ділянку площею 0,20га, розташовану за адресою Макарівський район, Київська область, село Гавронщина, вул. Жовтнева, 3, на користь територіальної громади села Гавронщина Макарівського району Київської області.
Стягнути з ОСОБА_2, який проживає за адресою ІНФОРМАЦІЯ_1, на користь ОСОБА_1 сільської ради Макарівського району Київської області судові витрати, а саме судовий збір в розмірі 114 гривень 70 копійок.
Рішення може бути оскаржено до Апеляційного суду Київської області через Макарівський районний суд Київської області, шляхом подачі апеляційної скарги протягом десяти днів з дня його проголошення.
Суддя В.О.Оберемко
Повний текст рішення суду виготовлено 20.05.2013 року
Суд | Макарівський районний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 15.05.2013 |
Оприлюднено | 12.12.2016 |
Номер документу | 63229294 |
Судочинство | Цивільне |
Цивільне
Макарівський районний суд Київської області
Оберемко В. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні