Провадження №3/760/7667/16
Справа №760/15287/16-ц
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
02 грудня 2016 року суддя Солом'янського районного суду м. Києва Оксюта Т.Г., розглянувши матеріали, які надійшли від Київської міської митниці ДФС про притягнення до адміністративної відповідальності громадянина ОСОБА_1, на дату переміщення через митний кордон України та митного оформлення товарів - директор ТОВ «КОМПАНІЯ «АРІАНА ТРАНС» (код ЄДРПОУ 38864526, 01042 м. Київ, вул. Академіка Філатова, буд.10-А, оф.3/16,Україна), ІНФОРМАЦІЯ_1 у м. Баку, республіки Азербайджан, паспорт серії НОМЕР_2 виданий 29.08.2003 Галицьким РВ ЛМУ УМВС України у Львівській області, зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1, ідентифікаційний код НОМЕР_1,
за ч. 1 ст. 483 МК України, -
в с т а н о в и в:
23.11.2016 року до Солом'янського районного суду м. Києва, після проведення додаткової перевірки, надійшли матеріали про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за порушення митних правил.
З протоколу № 0496/10000/16 про порушення митних правил від 04.08.2016 року вбачається, що 18.03.2014 на митну територію України з Італійської Республіки, пункт пропуску на митному кордоні України «Чоп-Захонь» м/п «Тиса» Чопської митниці у вантажному автомобілі д/н НОМЕР_3 на адресу ТОВ «КОМПАНІЯ «АРІАНА ТРАНС» (код ЄДРПОУ 38864526, 01042 м. Київ, вул. Академіка Філатова, буд.10-А, оф.3/16,Україна) ввезено товар «меблі в асортименті, торгова марка - CAMELGROUP» загальною вагою брутто - 15300,42 кг, кількістю - 845 вантажних місць.
Підставою для переміщення вказаних товарів через митний кордон України були: попередня митна декларація одержувача ТОВ «КОМПАНІЯ «АРІАНА ТРАНС» від 15.03.2014 № 100000000/2014/815096, а також товаросупровідні документи: CMR № 049045, книжка МДП від 15.03.2014 № RX.72911702, інвойс від 14.03.2014 № АТ-019 з зазначенням вартості товару - 20508,81 доларів США.
Після прибуття у зону діяльності Київської міської митниці ДФС, зазначені товари були заявлені ТОВ «КОМПАНІЯ «АРІАНА ТРАНС» на митному посту «Столичний» за митною декларацією від 19.03.2014 № 100270001/2014/204324 за вартістю - 268060,25 грн.
Разом із вказаною митною декларацією до митниці були надані наступні документи: контракт від 09.09.2013 № SF/001, укладений між «SVENSKA FOLKETS TIDER LP» (Suite 1, 39 Dee Street, Aberdeen, AB 11 6 DY, Scotland, Великобританія) та ТОВ «КОМПАНІЯ «АРІАНА ТРАНС» в особі директора ОСОБА_1, CMR № 049045, книжка МДП від 15.03.2014 № RX.72911702, інвойс від 14.03.2014 № АТ-019 та інші необхідні для здійснення митного контролю та митного оформлення документи, які зазначені в графі 44 вказаної митної декларації.
Листом митниці від 25.05.2015 № 1921/8/26-70-26-05 до митних органів Італії з метою з'ясування всіх обставин вказаної поставки та перевірки законності ввезення на митну територію України з Італії товарів, одержувачем яких виступало ТОВ «КОМПАНІЯ «АРІАНА ТРАНС», ініційовано відповідний запит.
Листом Державної фіскальної служби України від 13.07.2016 № 23660/7/99-99-26-03-17 митницею отримано відповідь на вказаний запит, якою надіслано завірені копії документів, на підставі яких здійснено експорт вказаних товарів з території Італійської Республіки, а саме: митної декларації країни відправлення типу EX Z № 14ITQSD1T0016750E9 та інвойсу від 14.03.2014 № FVX14-0113, товаротранспортний документ від 14.03.2014 № DDT1400587.
Відповідно до митної декларації країни відправлення типу EX Z № 14ITQSD1T0016750E9 компанією «CAMELGROUP S.R.L», Італія у вантажному автомобілі д/н НОМЕР_3 відправлено в Україну вищезазначений товар, а саме: «меблі в асортименті, загальною вагою брутто - 15300,42 кг, кількістю - 845 вантажних місць».
Відомості щодо номеру вантажного автомобіля, кількості, ваги брутто та опису товарів в митній декларації країни відправлення типу EX Z № 14ITQSD1T0016750E9 відповідають даним, зазначеним в документах, поданих ТОВ «КОМПАНІЯ «АРІАНА ТРАНС» для здійснення митного оформлення товарів в Україні за митною декларацією від 19.03.2014 № 100270001/2014/204324.
Відмінність полягає у відомостях щодо вартості зазначених товарів в документах, отриманих від митних органів Італії та в документах, поданих ТОВ «КОМПАНІЯ «АРІАНА ТРАНС» при митному оформленні в Україні.
Так, відповідно до італійської митної декларації № 14ITQSD1T0016750E9 вартість вказаних товарів, а саме: «меблі в асортименті (гр. 31), загальною вагою брутто - 15300,42 кг (гр. 35), кількістю - 845 вантажних місць (гр. 6)» становить 83692,62 євро (гр. 22), що значно більше за вартість згідно з інвойсом від 14.03.2014 № АТ-019, поданим ТОВ «КОМПАНІЯ «АРІАНА ТРАНС» при митному оформленні в Україні, яка дорівнює 20508,81 доларів США.
Відповідно до надісланого митними органами Італійської Республіки інвойсу від 14.03.2014 № FVX14-0113, посилання на який міститься в митній декларації № 14ITQSD1T0016750E9, вартість вказаного товару, а саме: «меблі в асортименті, загальною вагою брутто - 15300,42 кг, кількістю - 845 вантажних місць» також становить 83692,62 євро.
Таким чином, товари «меблі в асортименті, торгова марка - CAMELGROUP, загальною вагою брутто - 15300,42 кг, кількістю - 845 вантажних місць» загальною вартістю 83692,62 євро (встановлено відповідно до митної декларації країни відправлення типу EX Z № 14ITQSD1T0016750E9), що згідно курсу НБУ станом на дату переміщення товару через митний кордон України (18.03.2014) складає - 1 135 525,23 грн., було переміщено через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення документів (інвойс від 14.03.2014 № АТ-019), що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення митної вартості товару.
Посадова особа підприємства - керівник та інші працівники підприємства (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов'язків відповідають за виконання вимог, встановлених законами та іншими нормативно-правовими актами України.
Таким чином, на думку митного органу, дії громадянина ОСОБА_1, який на дату укладання контракту від 09.09.2013 № SF/001 та на дату переміщення товарів через митний кордон України виступав директором ТОВ «КОМПАНІЯ «АРІАНА ТРАНС», на момент їх вчинення, мають ознаки порушення митних правил, а саме: дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення митної вартості товару.
Представник ОСОБА_1 в судовому засіданні проти обставин викладених у протоколі про порушення митних правил №0496/10000/16 від 04.08.2016 року заперечувала посилаючись на те, що відомості викладені в ньому не відповідають дійним обставинам справи.
Зазначила, що ОСОБА_1 не вчиняв будь-яких умисних дій, які охоплюються об'єктивною стороною правопорушення передбаченого ч. 1 ст. 483 МК України, у зв'язку з чим просила справу про адміністративне правопорушення відносно нього закрити у зв'язку з відсутністю в його діях події та складу адміністративного правопорушення.
Представник Київської міської митниці ДФС підтримав протокол про порушення митних правил складений відносно ОСОБА_1 та просив визнати його винним та накласти на нього адміністративне стягнення передбачене ч. 1 ст. 483 МК України.
Заслухавши представника Київської міської митниці ДФС, представника ОСОБА_1, дослідивши матеріали справи, прихожу до наступного висновку.
Як вбачається з матеріалів справи, 18.03.2014 на митну територію України з Італійської Республіки, пункт пропуску на митному кордоні України «Чоп-Захонь» м/п «Тиса» Чопської митниці у вантажному автомобілі д/н НОМЕР_3 на адресу ТОВ «КОМПАНІЯ «АРІАНА ТРАНС» (код ЄДРПОУ 38864526, 01042 м. Київ, вул. Академіка Філатова, буд.10-А, оф.3/16,Україна) ввезено товар «меблі в асортименті, торгова марка - CAMELGROUP» загальною вагою брутто - 15300,42 кг, кількістю - 845 вантажних місць.
Підставою для переміщення вказаних товарів через митний кордон України були: попередня митна декларація одержувача ТОВ «КОМПАНІЯ «АРІАНА ТРАНС» від 15.03.2014 № 100000000/2014/815096, а також товаросупровідні документи: CMR № 049045, книжка МДП від 15.03.2014 № RX.72911702, інвойс від 14.03.2014 № АТ-019 з зазначенням вартості товару - 20508,81 доларів США.
Після прибуття у зону діяльності Київської міської митниці ДФС, зазначені товари були заявлені ТОВ «КОМПАНІЯ «АРІАНА ТРАНС» на митному посту «Столичний» за митною декларацією від 19.03.2014 № 100270001/2014/204324 за вартістю - 268060,25 грн.
Разом із вказаною митною декларацією до митниці були надані наступні документи: контракт від 09.09.2013 № SF/001, укладений між «SVENSKA FOLKETS TIDER LP» (Suite 1, 39 Dee Street, Aberdeen, AB 11 6 DY, Scotland, Великобританія) та ТОВ «КОМПАНІЯ «АРІАНА ТРАНС» в особі директора ОСОБА_1, CMR № 049045, книжка МДП від 15.03.2014 № RX.72911702, інвойс від 14.03.2014 № АТ-019 та інші необхідні для здійснення митного контролю та митного оформлення документи, які зазначені в графі 44 вказаної митної декларації.
Листом митниці від 25.05.2015 № 1921/8/26-70-26-05 до митних органів Італії з метою з'ясування всіх обставин вказаної поставки та перевірки законності ввезення на митну територію України з Італії товарів, одержувачем яких виступало ТОВ «КОМПАНІЯ «АРІАНА ТРАНС», ініційовано відповідний запит.
Листом Державної фіскальної служби України від 13.07.2016 № 23660/7/99-99-26-03-17 митницею отримано відповідь на вказаний запит, якою надіслано завірені копії документів, на підставі яких здійснено експорт вказаних товарів з території Італійської Республіки, а саме: митної декларації країни відправлення типу EX Z № 14ITQSD1T0016750E9 та інвойсу від 14.03.2014 № FVX14-0113, товаротранспортний документ від 14.03.2014 № DDT1400587.
Відповідно до митної декларації країни відправлення типу EX Z № 14ITQSD1T0016750E9 компанією «CAMELGROUP S.R.L», Італія у вантажному автомобілі д/н НОМЕР_3 відправлено в Україну вищезазначений товар, а саме: «меблі в асортименті, загальною вагою брутто - 15300,42 кг, кількістю - 845 вантажних місць».
Відомості щодо номеру вантажного автомобіля, кількості, ваги брутто та опису товарів в митній декларації країни відправлення типу EX Z № 14ITQSD1T0016750E9 відповідають даним, зазначеним в документах, поданих ТОВ «КОМПАНІЯ «АРІАНА ТРАНС» для здійснення митного оформлення товарів в Україні за митною декларацією від 19.03.2014 № 100270001/2014/204324.
Відмінність полягає у відомостях щодо вартості зазначених товарів в документах, отриманих від митних органів Італії та в документах, поданих ТОВ «КОМПАНІЯ «АРІАНА ТРАНС» при митному оформленні в Україні.
Так, відповідно до італійської митної декларації № 14ITQSD1T0016750E9 вартість вказаних товарів, а саме: «меблі в асортименті (гр. 31), загальною вагою брутто - 15300,42 кг (гр. 35), кількістю - 845 вантажних місць (гр. 6)» становить 83692,62 євро (гр. 22), що значно більше за вартість згідно з інвойсом від 14.03.2014 № АТ-019, поданим ТОВ «КОМПАНІЯ «АРІАНА ТРАНС» при митному оформленні в Україні, яка дорівнює 20508,81 доларів США.
Відповідно до надісланого митними органами Італійської Республіки інвойсу від 14.03.2014 № FVX14-0113, посилання на який міститься в митній декларації № 14ITQSD1T0016750E9, вартість вказаного товару, а саме: «меблі в асортименті, загальною вагою брутто - 15300,42 кг, кількістю - 845 вантажних місць» також становить 83692,62 євро.
На думку митного органу, товари «меблі в асортименті, торгова марка - CAMELGROUP, загальною вагою брутто - 15300,42 кг, кількістю - 845 вантажних місць» загальною вартістю 83692,62 євро (встановлено відповідно до митної декларації країни відправлення типу EX Z № 14ITQSD1T0016750E9), що згідно курсу НБУ станом на дату переміщення товару через митний кордон України (18.03.2014) складає - 1 135 525,23 грн., було переміщено через митний кордон України з приховуванням від митного контролю, шляхом подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення документів (інвойс від 14.03.2014 № АТ-019), що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення митної вартості товару.
Відповідно до ст. 459 МК України суб'єктом правопорушення можуть бути громадяни, які досягли 16-річного віку, а також посадові особи підприємств.
Посадова особа підприємства - керівник та інші працівники підприємства (резиденти та нерезиденти), які в силу постійно або тимчасово виконуваних ними трудових (службових) обов'язків відповідають за виконання вимог, встановлених законами та іншими нормативно-правовими актами України, а також міжнародними договорами України з питань митної справи.
На дату укладання контракту від 09.09.2013 № SF/001 та на дату переміщення товарів через митний кордон України директором ТОВ «КОМПАНІЯ «АРІАНА ТРАНС» був ОСОБА_1
На думку митного органу дії громадянина України ОСОБА_1 мають ознаки порушення митних правил, а саме спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання органу доходів і зборів як підстави для переміщення документів, що містять неправдиві відомості, необхідні для визначення митної вартості товару, тому даному факту 04.08.2016 року працівником Київської міської митниці ДФС України відносно нього було складено протокол про порушення митних правил № 0496/10000/16, за ознаками вчинення правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 483 Митного кодексу України.
Однак, дані твердження митного органу є необґрунтованим з огляду на наступне.
Постановою Солом'янського районного суду м. Києва від 23.09.2016 року (а.с.107-109) матеріали справи за протоколом про порушення митних правил № 0496/10000/16 від 04.08.2016 року складеного відносно ОСОБА_1 за ч.1 ст. 483 МК України повернуто до Київської міської митниці ДФС для проведення додаткової перевірки.
Підставою для повернення матеріалів до митного органу стало те, що вимоги закону при складанні протоколу за ч.1 ст.483 МК України відносно ОСОБА_1 посадовою особою уповноваженою на складання протоколу про порушення митних правил дотримані не були.
Як вбачається з протоколу про порушення митних правил, даний протокол був складений митними органами за відсутності особи, яка притягується до адміністративної відповідальності - ОСОБА_1, у відповідних розділах протоколу відсутні відповідні підписи ОСОБА_1 про те, чи був він ознайомлений із протоколом, чи були роз'яснені належні йому права.
Крім того, за відсутності підпису у протоколі ОСОБА_1, у відповідній графі протоколу відсутня примітка із засвідченням свідків про його відмову вчинити такий підпис.
В матеріалах справи про порушення митних правил було відсутнє запрошення про прибуття ОСОБА_1 до Київської міської митниці ДФС з питання проведення перевірки, складання протоколу про порушення митних правил та інше.
На підставі цього суд дійшов висновку про те, що уповноваженою на складання протоколу особою були порушені вимоги ст.ст.494, 498 МК України.
Слід зазначити, що після проведення додаткової перевірки, з матеріалів справи не вбачається виклику ОСОБА_1 до митного органу.
Матеріали справи також не містили запиту ДФС України № 1921/8/26-70-26-05 від 25.05.2015 року, на який є посилання у протоколі, як на підставу отримання відповіді від Італійської Республіки.
Зі змісту копії неофіційного перекладу відповіді митного органу Італії вбачається, що останній надавав відповідь на інший запит, а саме на запит ДФС України №14933/5/99-99-26-03-03-16 від 22.06.2015 року.
Суд вказав митному органу, що на а.с.29-46, 48-63 містяться фото чи світлокопії документів, складених італійською мовою, однак не посвідчені та не перекладені.
Внаслідок встановлених судом порушень залишилися не встановленими обставини, які суттєво впливають на прийняття правильного рішення по справі.
В процесі доопрацювання митним органом матеріалів, було надано копію перекладеного документа, в якому назва компанії ТОВ «КОМПАНІЯ «АРІАНА ТРАНС» та прізвище ОСОБА_1 не згадується взагалі, а переклад здійснено інспектором Качаун І.О., яка склала протокол відносно ОСОБА_1, але не надано документа, який вказує на рівень володіння мовою, з якої здійснювався переклад, цим інспектором.
Крім того, незрозуміло, переклад якого саме документа було виконано, і що саме підтверджує цей переклад з урахуванням того, що прізвище ОСОБА_1 не згадується в ньому взагалі.
Також, митним органом надано копію листа Київської міської митниці ДФС від 25.05.2015 р. № 1921/8/26-70-2605, яка ніким не посвідчена та не містить відомостей про його подання чи відмітки про вручення до ДФС України.
З даної копії, яка міститься на а.с. 116-117, вбачається, що запит ініційовано під час перевірки за результатами дослідження інформації наданої листом Закарпатської митниці ДФС від 16.04.2014 року № 116/18/07-70-26-08.
На а.с.117 вказано, що Закарпатська митниця ДФС отримала від митних органів Італійської Республіки інформацію про те, що відправником зазначених товарів є компанія «CAMELGROUP».
З вказаного запиту вбачається, що регіональний митний орган може самостійно отримувати інформацію на свій запит від іноземного митного органу, а не звертатися для цього до ДФС України, як це робила Закарпатська митниця, а також вбачається, що Київська митниця дізналася про обставини, що стали підставою для складання протоколу ще у квітні 2014 року, через місяць після ввезення товару на митну територію України.
У процесі усунення недоліків, вказаних у постанові суду, митний орган 09.11.2016 року звернувся до ДФС України з проханням надати копію запиту від 22.06.2015 року № 14933/5/99-99-26-03-03-16.
На а.с.120-121 міститься посвідчена належним чином копія цього запиту, але складена іноземною мовою, без належного перекладу.
Відповідь митного органу Італії (а.с.28) надана у ксеро чи фотокопії, яка ніким не посвідчена. На а.с.27 міститься неофіційний переклад цієї відповіді, який теж ніким не посвідчений.
Копія неофіційного перекладу відповіді митного органу Італії, яка міститься на а.с.28, яка не посвідчена, складена ймовірно італійською мовою, згідно штампа надійшла до ДФС України 14.06.2016 року.
Як вбачається з копії неофіційного перекладу копії листа митної агенції Італії (а.с.27), переклад проведено особою на прізвище ОСОБА_2, однак матеріали справи не містять документів, що вказують на процесуальний статус цієї особи (перекладач, інспектор тощо), її роботу у ДФС України чи Київській митниці, так само як і документів, що підтверджують рівень володіння італійською мовою вказаної особи.
Відповідно до ст. 274 КУпАП, перекладач призначається органом (посадовою особою), в провадженні якого перебуває справа про адміністративне правопорушення.
Науково-практичний коментар до ст. 274 КУпАП вказує на те, що перекладачем може бути будь-яка дієздатна особа, що володіє мовами, знання яких необхідно для перекладу. Перекладач повинен бути незаінтересованим у результаті розгляду справи. Перекладача призначає орган, в провадженні якого перебуває справа про адміністративне правопорушення. У разі завідомо неправильного перекладу, а також за відмову виконати обов'язки перекладача особа несе кримінальну відповідальність, про що вона має бути попереджена.
Відповідно до ст.503 МК України, як перекладач може виступати посадова особа органу доходів і зборів.
Системний аналіз норм ч.3 ст.503 та ст.274 КУпАП свідчить про те, що посадова особа митного органу може виступати у якості перекладача в процесі складання протоколу про адміністративне правопорушення, в процесі розгляду справи про адміністративне правопорушення, в тому випадку, якщо особа, яка притягається до відповідальності за порушення митних правил не володіє мовою, якою здійснюється провадження у цій справі.
Здійснення посадовими особами митного органу перекладу документів, отриманих від іноземних держав, які митний орган надає суду в якості доказів вчинення особою правопорушення, не відповідає вимогам вказаних статей, оскільки жодних відомостей про рівень володіння знаннями іноземних мов матеріали справи не містять, вірність цього перекладу ніким не перевіряється та не контролюється, також перед початком здійснення перекладу посадова особа митного органу не попереджається про встановлену законом відповідальність за здійснення неправильного (неправдивого) перекладу.
У копії тексту неофіційного перекладу не вказано ні номеру контракту, ні дати, будь-яких інших ідентифікуючих ознак поставки, так само як і не вказано прізвища ОСОБА_1
Всі додатки до відповіді іноземного митного органу, які містяться на а.с.29-46, 48-63, так і не були перекладені митним органом, як про це вказував суд у постанові, ці копії додатків є неперекладеними та ніким не посвідченими, що свідчить про те, що вказівки суду, визначені в постанові про проведення додаткової перевірки, не виконано.
Натомість на а.с.97 міститься лист ПАТ АБ «Укргазбанк» від 18.08.2016 року № 17111/9196/2016, який підтверджує факт оплати ТОВ «КОМПАНІЯ «АРІАНА ТРАНС» митної декларації № 100270001/2014/204324 від 19.03.2014 р. фактурною вартістю 20508,81 доларів США по контракту №SF/001 від 09.09.2013 р. з нерезидентом «SVENSKA FOLKETS TIDER LP» за рахунок купленої на МРВУ валюти 18.04.2014 р. у сумі 20508,81 доларів США.
На підтвердження факту оплати митної декларації у заявленому до митного оформлення розмірі стороною захисту було надано відповідні документи (а.с.98-100).
На а.с.101-104 міститься листування між ТОВ «КОМПАНІЯ «АРІАНА ТРАНС» та компанією-нерезидентом «SVENSKA FOLKETS TIDER LP», у якому компанія-нерезидент підтверджує факт ділових відносин з компанією ТОВ «КОМПАНІЯ «АРІАНА ТРАНС», факт проведення розрахунку за вартістю, вказаною у митній декларації.
Враховуючи вищевикладене, прихожу до висновку, що в результаті проведення додаткової перевірки митним органом не виконано вказівки, що містяться в постанові суду від 23.09.2016 року, в матеріалах справи відсутні будь-які дані чи належні докази на підтвердження того, що ОСОБА_1 вчинив протиправні дії та має нести відповідальність за них.
Відповідно до ст. 527 МК України у справі про порушення митних правил митний орган або суд (суддя), що розглядає справу, виносить одну з постанов, зокрема про закриття провадження у справі.
Згідно ст. 487 МК України провадження у справах про порушення митних правил здійснюється відповідно до цього Кодексу, а в частині, що не регулюється ним, відповідно до законодавства України про адміністративні правопорушення.
Відповідно до п.1 ст.247 КпАП України провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути почато, а розпочате підлягає закриттю за відсутністю події і складу адміністративного правопорушення.
З огляду на відсутність достовірних і достатніх відомостей про вчинення ОСОБА_1 адміністративного правопорушення та враховуючи вимоги закону, що сумніви мають трактуватись на користь притягуваного до відповідальності, вбачається, що в діях ОСОБА_1 відсутній склад адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена ч. 1 ст. 483 МК України, а тому провадження у справі підлягає закриттю.
Безпосередні предмети правопорушення не вилучалися, оскільки до складання протоколу про порушення митних правил, були випущені у вільний обіг.
На підставі викладеного та керуючись статтями 458, 483, 527-529 МК України, статтями 9, 247, 283, 284, 294 КпАП України, суддя, -
п о с т а н о в и в:
Закрити провадження в справі про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 483 МК України у зв'язку з відсутністю в його діях складу адміністративного правопорушення.
Постанова може бути оскаржена до Апеляційного суду міста Києва через Солом'янський районний суд м. Києва, шляхом подання скарги протягом десяти днів з дня винесення постанови.
Суддя
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 02.12.2016 |
Оприлюднено | 12.12.2016 |
Номер документу | 63234239 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Солом'янський районний суд міста Києва
Оксюта Т. Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні