Постанова
від 08.12.2016 по справі 826/15535/16
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

cpg1251 ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

08 грудня 2016 року 16:30 №826/15535/16

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Кобилянського К.М., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Газенергія» до Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління ДФС у місті Києві про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, - В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Газенергія» (надалі - позивач або ТОВ «Газенергія») звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовною заявою до Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління ДФС у місті Києві (надалі - відповідач або ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві), у якій просить суд визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 07.06.2016 № 0000711205.

Позовні вимоги обґрунтовані протиправністю податкового повідомлення-рішення від 07.06.2016 № 0000711205 про нарахування штрафу за несвоєчасну сплату ТОВ «Газенергія» грошового зобов'язання з податку на прибуток, задекларованого у податковій декларації про результати спільної діяльності на території України без створення юридичної особи за 2013 рік. Як зазначає позивач, станом на 11.03.2014, тобто на граничну дату сплати самостійно задекларованого податкового зобов'язання з податку на прибуток в сумі 1 822 452,00 грн., платник податків мав вже фактично сплачені авансові внески з податку на прибуток, що є частиною названого податку, всього у сумі 2 112 314 грн., що перевищує задекларовану суму на 289 868 грн. За таких обставин факт несвоєчасної сплати задекларованого зобов'язання відсутній. Дані обставини були встановлені в судовому порядку під час розгляду Окружним адміністративним судом міста Києва адміністративної справи № 826/24342/15.

В призначеному судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав у повному обсязі, посилаючись на доводи викладені в позовній заяві.

Представник відповідача у відповідному судовому засіданні проти позовних вимог заперечував, посилаючись на правову позицію наведену в письмових запереченнях, де зазначено про обґрунтованість висновків акта камеральної перевірки та, відповідно, правомірність оспорюваного податкового повідомлення-рішення.

В судовому засіданні 16.11.2016 представники сторін заявили письмове клопотання про розгляд справи за їх відсутності, на підставі чого суд, керуючись ч. 4 ст. 122 Кодексу адміністративного судочинства України ухвалив розглядати справу у порядку письмового провадження.

Розглянувши подані сторонами документи та матеріали, заслухавши пояснення представників сторін, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи та вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва встановив наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Газенергія» (ідентифікаційний код 34479793) є учасником Договору про спільну діяльність № 17/07 від 17.07.2006 (далі - договір про спільну діяльність). За умовами п. 6.9 цього договору (в редакції додаткової угоди № 7 від 11.04.2011 до договору про спільну діяльність) поточне ведення спільних справ учасників Спільної діяльності покладається на оператора, яким визначено ТОВ «Газенергія».

Відповідно до положень договору про спільну діяльність та виданої іншим учасником Спільної діяльності (приватним акціонерним товариством «Укргазвидобуток») довіреності від 23.06.2016 на ведення спільних справ та представлення Спільної діяльності у відносинах з третіми особами ТОВ «Газенергія» відповідальне за утримання та внесення податків до бюджету під час виконання договору про спільну діяльність від 17.07.2006 № 17/07 із ПрАТ «Укргазвидобуток».

Договір про спільну діяльність взято на обліку в ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС м. Києва, шляхом додаткового взяття на облік як платника податків уповноваженої особи - ТОВ «Газенергія», з 2006 року та присвоєно реєстраційний номер платника податку 568362540, що підтверджується довідкою про взяття на облік платника податків від 14.06.2011 № 3128 (форми № 4-ОПП).

Згідно даних витягів з інтегрованих карток платника податку на прибуток приватних підприємств (податковий номер 568362540, юридична особа - ТОВ «Газенергія» ідентифікаційний код 34479793) за 2014 - 2015 роки за ТОВ «Газенергія» у період з 11.03.2014 по 06.10.2015 обліковувалася недоїмка до бюджету в сумі 1 812 452 грн., яка виникла 11.03.2014 у зв'язку із несплатою узгодженого податкового зобов'язання на аналогічну суму по податковій декларації реєстр. № 9090782883 від 27.02.2014.

16.05.2016 ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві була проведена камеральна перевірка з питань своєчасності сплати ТОВ «Газенергія» (ідентифікаційний код 34479793), - відповідального за утримання та внесення податків до бюджету під час виконання договору про спільну діяльність від 17.07.2006 № 17/07 (податковий номер 568362540), - податку на прибуток, за результатами якої складений акт від 16.05.2016 № 71/26-55-12-05.

В ході проведення такої перевірки встановлено випадок порушення встановленого п. 57.1 ст. 57 Податкового кодексу України строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, визначеного у розмірі 1 812 452 грн., задекларованої у податковій декларації про результати спільної діяльності реєстр. № 9090782883 від 27.02.2014, а саме: граничний термін сплати податкового зобов'язання - 11.03.2014, дата фактичної сплати - 06.10.2015, відповідно кількість днів затримки сплати - 574 дні.

07.06.2016 на підставі цього акта перевірки, відповідач прийняв оспорюване у справі податкове повідомлення-рішення (форми «Ш») за № 0000711205, яким на підставі ст. 126 Податкового кодексу України за порушення платником податку, граничного строку сплати суми грошового зобов'язання з податку на прибуток (код платежу 11020100) у розмірі 1 812 452 грн., всього на 574 календарних дні, нарахував цьому платнику податку штраф на суму 362 490,40 грн. (що, складає 20% від суми несвоєчасно сплаченого грошового зобов'язання). Дане податкове повідомлення-рішення від 07.06.2016 направлено відповідачем у червні 2016 року на адресу ТОВ «Газенергія», як відповідального за утримання та внесення податків до бюджету під час виконання договору про спільну діяльність.

Вважаючи зазначене податкове повідомлення-рішення протиправним і таким, що підлягає скасуванню, позивач звернувся із даним позовом до Окружного адміністративного суду міста Києва.

Оцінивши за правилами ст. 86 Кодексу адміністративного судочинства України надані сторонами докази та пояснення, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, Окружний адміністративний суд міста Києва вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Згідно з п. 54.1 ст. 54 Податкового кодексу України (далі - ПК України), крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.

Податковим зобов'язанням в розумінні ПК України визначено суму коштів, яку платник податків, у тому числі податковий агент, повинен сплатити до відповідного бюджету як податок або збір на підставі, в порядку та строки, визначені податковим законодавством (у тому числі сума коштів, визначена платником податків у податковому векселі та не сплачена в установлений законом строк)(пп. 14.1.156 п. 14.1 ст. 14 ПК України в редакції чинній на момент виникнення спірних правовідносин), а грошовим зобов'язанням платника податків - суму коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності (пп. 14.1.39 п. 14.1 ст. 14 ПК України).

Порядок обліку та звітності результатів спільної діяльності встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, виходячи із положень цього Кодексу (пп. 153.14.6 п. 153.14 ст. 153 ПК України), а саме наказом Міністерства фінансів України від 28.10.2011 № 1352 «Про затвердження форми Податкової декларації про результати спільної діяльності на території України без створення юридичної особи та Порядку ведення обліку результатів спільної діяльності на території України без створення юридичної особи»,що втратив чинність 28.02.2016.

У відповідності до абз. 1 п. 57.1 ст. 57 ПК України платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Пунктом 152.9 ст. 152 цього Кодексу (в редакції, що діяла до 1 січня 2015 року) визначено, що для цілей розділу III «Податок на прибуток підприємств» використовуються такі податкові періоди: календарні квартал, півріччя, три квартали, рік. Базовим податковим (звітним) періодом для цілей цього розділу є календарний квартал або календарний рік для платників податків, визначених у п. 57.1 ст. 57 Кодексу.

Починаючи з 1 січня 2013 року Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо державної податкової служби та у зв'язку з проведенням адміністративної реформи в Україні» від 05.07.2012 № 5083-VI запроваджено сплату авансових внесків з податку на прибуток підприємств, шляхом доповнення тексту п. 57.1 ст. 57 ПК України абзацами такого змісту: платники податку на прибуток (крім новостворених, виробників сільськогосподарської продукції, неприбуткових установ (організацій) та платників податків, у яких доходи, що враховуються при визначенні об'єкта оподаткування, за останній річний звітний податковий період не перевищують 10 мільйонів гривень) щомісяця сплачують авансовий внесок з податку на прибуток у порядку і в строки, які встановлені для місячного податкового періоду, у розмірі не менше 1/12 нарахованої до сплати суми податку за попередній звітний (податковий) рік без подання податкової декларації.

У складі річної податкової декларації платником податку подається розрахунок щомісячних авансових внесків, які мають сплачуватися у наступні дванадцять місяців. Визначена в розрахунку сума авансових внесків вважається узгодженою сумою грошових зобов'язань.

При цьому дванадцятимісячний період для сплати авансових внесків визначається починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому визначено граничний строк подачі річної податкової декларації за попередній звітний (податковий) рік, до місяця подання податкової декларації за поточний звітний (податковий) рік.

Форма розрахунку, передбачена у цьому пункті, затверджується у порядку, встановленому цим Кодексом.

Таким чином, зміни внесені до ПК України надали можливість платникам податків враховувати сплату щомісячних авансовоих внесків в рахунок оплати податку на прибуток.

Згідно з п. 31.1 ст. 31, п. 38.1 ст. 38 ПК України строком сплати податку та збору визнається період, що розпочинається з моменту виникнення податкового обов'язку платника податку із сплати конкретного виду податку і завершується останнім днем строку, протягом якого такий податок чи збір повинен бути сплачений у порядку, визначеному податковим законодавством. Податок чи збір, що не був сплачений у визначений строк, вважається не сплаченим своєчасно.

Виконанням податкового обов'язку визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов'язань у встановлений податковим законодавством строк.

Відповідальність за порушення правил сплати (перерахування) податків передбачена у ст. 126 ПК України. Зокрема, п. 126.1 вказаної статті Кодексу встановлено, у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах: при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу; при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

Під час розгляду даної справи суд встановив, що ТОВ «Газенергія» під час виконання договору про спільну діяльність від 17.07.2006 № 17/07 із ПрАТ «Укргазвидобуток» за результатами фінансово-господарської діяльності 05.02.2013 було подано декларацію про результати спільної діяльності на території України без створення юридичної особи за 2012 рік, якою задекларовано податкове зобов'язання з податку на прибуток у сумі 533 424 грн. та подано розрахунок щомісячних авансових внесків, що підлягають сплаті у березні-грудні 2013 року та січні-лютому 2014 року у розмірі 176 120,00 грн.

За період з березня 2013 року по лютий 2014 року платником - договір про спільну діяльність від 17.07.2006 № 17/07 (податковий номер 568362540) було сплачено авансові внески з податку на прибуток за березень-грудень 2013 року та січень-лютий 2014 року, всього на загальну суму 2 113 440 грн., що підтверджується наданими позивачем копіями платіжних доручень від 26.03.2013 №47, від 25.04.2013 № 55, від 18.05.2013 № 58, від 20.06.2013 № 63, від 11.07.2013 № 66 , від 25.07.2013 № 67, від 15.08.2013 № 70, від 26.09.2013 № 72, від 24.10.2013 № 74, від 26.11.2013 № 78, від 24.12.2013 № 81, від 28.01.2014 № 84, від 19.02.2014 № 87 з відмітками банку про проведення платежів.

27.02.2014 ТОВ «Газенергія» подало декларацію про результати спільної діяльності на території України без створення юридичної особи за 2013 рік, якою задекларовано податкове зобов'язання з податку на прибуток у сумі 1 822 452 грн.

Вказана податкова декларація за 2013 рік (датована 27.02.2014) була подана позивачем у відповідності до норм п. 46.6 ст. 46 ПК України за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 28.10.2011 № 1352 «Про затвердження форми Податкової декларації про результати спільної діяльності на території України без створення юридичної особи та Порядку ведення обліку результатів спільної діяльності на території України без створення юридичної особи» (який втратив чинність 28.02.2014), яка на відміну від форми аналогічної податкової декларації, затвердженої наказом Міністерства доходів і зборів України від 16.12.2013 № 810 (що набрав чинності з 28.02.2014), не передбачає зменшення податкового зобов'язання з податку на прибуток на суму нарахованих авансових внесків з цього ж податку, що призводить до розбіжностей при визначення та нарахування сум податкових зобов'язань із визначеного податку між платниками та контролюючим органом.

У зв'язку з цим, в інтегрованій картці платника податку на прибуток приватних підприємств - договір про спільну діяльність від 17.07.2006 № 17/07 (податковий номер 568362540), уповноважена особа ТОВ «Газенергія» (ідентифікаційний код 34479793), 11.03.2014 було проведено нарахування до сплати грошового зобов'язання в сумі 1 822 452 грн. на підставі податкової декларації (реєстраційний № 9090782883 від 27.02.2014), що була частково автоматично погашена за рахунок наявної станом на вказану дату переплати у сумі 10 000 грн., та різниця суми 1 812 452 грн. перенесена до недоїмки, що виникла за самостійно узгодженим податковим зобов'язанням з податку на прибуток.

Наведені вище обставини були встановлені та перевірені Окружним адміністративним судом міста Києва в ході розгляду по суті справи № 826/24342/15 за позовом ТОВ «Газенергія» до ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві про визнання протиправним та скасування податкової вимоги, зобов'язання вчинити дії, та в силу приписів ч. 1 ст. 72 Кодексу адміністративного судочинства України доказуванню у межах цього спору не підлягають.

Крім того, судом встановлено, що позивач отримав також податкову вимогу ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві від 27.07.2015 № 1433-23, за змістом якої за платником податку (податковий номер 568362540) обліковується сума податкового боргу за узгодженим грошовим зобов'язанням з податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 1 812 452 грн.

Вказана податкова вимога від 27.07.2015 була скасована в судовому порядку на підставі постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 03.06.2016 у справі № 826/24342/15, яка за даними Єдиного державного реєстру судових рішень набрала законної сили 29.06.2016.

Надаючи оцінку спірним правовідносинам, що склалися між сторонами, суд враховує норми п. 87.1 ст. 87 ПК України, згідно яких джерелами самостійної сплати грошових зобов'язань або погашення податкового боргу платника податків є будь-які власні кошти, у тому числі ті, що отримані від продажу товарів (робіт, послуг), майна, випуску цінних паперів, зокрема корпоративних прав, отримані як позика (кредит), та з інших джерел, з урахуванням особливостей, визначених цією статтею, а також суми надміру сплачених платежів до відповідних бюджетів.

Сплата грошових зобов'язань або погашення податкового боргу платника податків з відповідного платежу може бути здійснена також за рахунок надміру сплачених сум такого платежу (без заяви платника) або за рахунок помилково та/або надміру сплачених сум з інших платежів (на підставі відповідної заяви платника) до відповідних бюджетів.

При цьому, з контексту норм ПК України можна дійти висновку, що авансові внески з податку на прибуток, які були введені з метою зменшення фінансового навантаження та забезпечення належного виконання платниками податків обов'язку зі сплати податку на прибуток, в силу ст.ст. 6, 7 і 9 цього Кодексу є складовою частиною самого податку на прибуток, а не окремим податковим платежем.

Наявні матеріали справи підтверджують, що позивачем за період березень 2013 року по лютий 2014 року в повному обсязі було виконано обов'язок зі сплати авансових внесків з податку на прибуток на суму 2 113 440 грн., що значно перевищує задекларовані податкові зобов'язання за 2013 рік (1 822 452 грн.).

Факти своєчасної сплати ТОВ «Газенергія» платежів з авансових внесків до бюджету та правильність обрахунку ним сум податкових зобов'язань за звітний період 2013 рік відповідно до форми декларації, що була чинною на момент виникнення спірних правовідносин, відповідачем не спростовані.

У зв'язку із тим, що вказані платежі не були зараховані контролюючим органом у сплату податку на прибуток за спірний період, позивачем додатково 15.09.2015 було подано уточнюючу декларацію про результати спільної діяльності на території України без створення юридичної особи за 2013 рік.

Вказаною декларацією було здійснено зарахування сплачених авансових внесків з податку на прибуток за 2013 рік у розмірі 2 112 314 грн. в рахунок погашення зобов'язань з податку на прибуток за 2013 рік у розмірі 1 822 452,00 грн., а також встановлено переплату.

Згідно даних інтегрованої картки платника податків по податку на прибуток приватних підприємств за 2015 рік сума платежів 2 112 314,00 грн., здійснених ТОВ «Газенергія» за період березень 2013 року по лютий 2014 року була зарахована лише 06.10.2015, що призвело до невірного відображення стану розрахунків платника податків із відповідним бюджетом.

Пунктом 109.1. ст. 109 цього Кодексу передбачено, що податковими правопорушеннями є протиправні діяння (дія чи бездіяльність) платників податків, податкових агентів, та/або їх посадових осіб, а також посадових осіб контролюючих органів, що призвели до невиконання або неналежного виконання вимог, установлених цим Кодексом та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

На думку суду, наявними матеріалами справи підтверджується, а відповідачем не спростовано, той факт, що позивач своєчасно виконав свій податковий обов'язок по сплаті авансових внесків з податку на прибуток, які у відповідності до норм ПК України мали бути зараховані контролюючим органом в оплату податку на прибуток за 2013 рік. Як наслідок у позивача відсутній обов'язок по сплаті 11.03.2014 задекларованого від результатів спільної діяльності за 2013 рік податку у розмірі 1 812 452 грн., що, в свою чергу, спростовує факт вчинення ним порушення норм п. 57.1 ст. 57 ПК України.

В силу норми пп. 21.1.1 п. 21.1 ст. 21 Податкового кодексу України, яка кореспондується з наведеними вище положеннями ч. 2 ст. 19 Конституції України, встановлено, що посадові особи контролюючих органів зобов'язані дотримуватися Конституції України та діяти виключно у відповідності з цим Кодексом та іншими законами України, іншими нормативними актами.

Згідно з ч. 3 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до ч. 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Всупереч наведеним вимогам, відповідач, як суб'єкт владних повноважень, не довів правомірності прийнятого ним спірного податкового повідомлення-рішення з урахуванням всіх встановлених фактичних обставин та вимог законодавства.

Беручи до уваги вищенаведене в сукупності, повно та всебічно проаналізувавши матеріали справи та надані сторонами докази, а також усні та письмові доводи представників сторін стосовно заявлених позовних вимог, суд дійшов до висновку про обґрунтованість позовних вимог позивача та наявність підстав для їх задоволення.

Керуючись положеннями статей 2, 7, 11, 69-71, 94, 160-163, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

П О С Т А Н О В И В:

1. Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю «Газенергія» задовольнити повністю.

2. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління ДФС у місті Києві від 07.06.2016 № 0000711205.

3. Стягнути судові витрати у розмірі 5 437,36 грн. (п'ять тисяч чотириста тридцять сім гривень 36 копійок) на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Газенергія» (код ЄДРПОУ 34479793), яке уповноважено на представництво інтересів Спільної діяльності перед третіми особами при реалізації повноважень, функцій та обов'язків, передбачених договором про спільну діяльність від 17.07.2006 № 17/07, шляхом їх безспірного списання з рахунків Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління ДФС у місті Києві (код ЄДРПОУ 39669867) за рахунок бюджетних асигнувань.

Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України. Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими ст.ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.

Суддя К.М. Кобилянський

Дата ухвалення рішення08.12.2016
Оприлюднено15.12.2016
Номер документу63334215
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/15535/16

Ухвала від 06.11.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Постанова від 06.11.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 05.11.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 05.05.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Ухвала від 06.04.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Ухвала від 16.03.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Шурко О.І.

Ухвала від 13.02.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Шурко О.І.

Ухвала від 03.02.2017

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Шурко О.І.

Постанова від 08.12.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кобилянський К.М.

Ухвала від 10.10.2016

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Кобилянський К.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні