Ухвала
від 14.12.2016 по справі 816/707/16
ХАРКІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 грудня 2016 р.Справа № 816/707/16 Колегія суддів Харківського апеляційного адміністративного суду у складі

Головуючого судді: Рєзнікової С.С.

Суддів: Старостіна В.В. , Бегунца А.О.

за участю секретаря судового засідання Машури Г.І.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Харківського апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Державної податкової інспекції у м. Полтаві Головного управління ДФС у Полтавській області на постанову Полтавського окружного адміністративного суду від 16.08.2016р. по справі № 816/707/16

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Полтавське підприємство бурових робіт"

до Державної податкової інспекції у м. Полтаві Головного управління ДФС у Полтавській області

про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИЛА:

Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "Полтавське підприємство бурових робіт" (надалі по тексту - позивач, ТОВ "Полтавське підприємство бурових робіт"), звернувся до Полтавського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у м. Полтаві Головного управління ДФС у Полтавській області , в якому просив суд:

- визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у м. Полтаві Головного управління ДФС у Полтавській області щодо відображення в інтегрованій картці особового рахунку Товариства з обмеженою відповідальністю "Полтавське підприємство бурових робіт" (ідентифікаційний код 36013344) сум податкового боргу з податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 892 989,95 грн. та пеню в сумі 158112,56 грн.;

- зобов'язати Державну податкову інспекцію у м. Полтаві Головного управління ДФС у Полтавській області відобразити сплату податкових зобов'язань в сумі 892989,95 грн. в інтегрованій картці особового рахунку Товариства з обмеженою відповідальністю "Полтавське підприємство бурових робіт" (ідентифікаційний код 36013344) з податку на прибуток приватних підприємств та виключити вказану суму податкового боргу з дати сплати відповідно до призначення платежу, вказаному у платіжному дорученні від 02 лютого 2015 року № 2 на суму 1400000 грн.;

- зобов'язати Державну податкову інспекцію у м. Полтаві Головного управління ДФС у Полтавській області виключити з інтегрованої картки особового рахунку Товариства з обмеженою відповідальністю "Полтавське підприємство бурових робіт" (ідентифікаційний код 36013344) з податку на прибуток приватних підприємств нараховану пеню в сумі 158112,56 грн.;

- визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у м. Полтаві Головного управління ДФС у Полтавській області щодо не звільнення майна Товариства з обмеженою відповідальністю "Полтавське підприємство бурових робіт" (ідентифікаційний код 36013344) з-під податкової застави та її виключення з відповідних державних реєстрів, які обтяжені згідно акту опису майна № 13/16-01-25-01-11 від 11 червня 2015 року;

- визнати протиправним та скасувати рішення Державної податкової інспекції у м. Полтаві Головного управління ДФС у Полтавській області про опис майна у податкову заставу № 1806/10/16-01-23-01-18 від 10 червня 2015 року;

- зобов'язати Державну податкову інспекцію у м. Полтаві Головного управління ДФС у Полтавській області надіслати Товариству з обмеженою відповідальністю "Полтавське підприємство бурових робіт" (ідентифікаційний код 36013344) повідомлення на підставі пункту 93.1.1 частини 93.1 статті 93 розділу ІІ Податкового кодексу України, що все майно позивача звільняється з-під податкової застави (з урахуванням поданої 10 червня 2016 року заяви про уточнення позовних вимог) (а.с. 111-115).

Ухвалою суду від 16 серпня 2016 року провадження в частині позовних вимог щодо зобов'язання Державної податкової інспекції у м. Полтаві Головного управління ДФС у Полтавській області виключити з інтегрованої картки особового рахунку Товариства з обмеженою відповідальністю "Полтавське підприємство бурових робіт" (ідентифікаційний код 36013344) з податку на прибуток приватних підприємств нараховану пеню в сумі 158112,56 грн. - закрито.

Постановою Полтавського окружного адміністративного суду від 16.08.2016р. адміністративний позов задоволено частково.

Визнано протиправними дії Державної податкової інспекції у м. Полтаві Головного управління ДФС у Полтавській області щодо відображення в інтегрованій картці особового рахунку Товариства з обмеженою відповідальністю "Полтавське підприємство бурових робіт" (ідентифікаційний код 36013344) сум податкового боргу з податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 892 989,95 грн.

Зобов'язано Державну податкову інспекцію у м. Полтаві Головного управління ДФС у Полтавській області відобразити сплату податкових зобов'язань в сумі 892989,95 грн. в інтегрованій картці особового рахунку Товариства з обмеженою відповідальністю "Полтавське підприємство бурових робіт" (ідентифікаційний код 36013344) з податку на прибуток приватних підприємств та виключити вказану суму податкового боргу з дати сплати відповідно до призначення платежу, вказаному у платіжному дорученні від 02 лютого 2015 року № 2 на суму 1400000 грн.

Визнано протиправним та скасовано рішення Державної податкової інспекції у м. Полтаві Головного управління ДФС у Полтавській області про опис майна у податкову заставу № 1806/10/16-01-23-01-18 від 10 червня 2015 року.

В іншій частині позовних вимог відмовлено.

Не погодившись з постановою суду першої інстанції, податковий орган подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати оскаржувану постанову та прийняти нову, якою у задоволені позову відмовити в повному обсязі.

В обґрунтування вимог апеляційної скарги відповідач посилається на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права.

Позивач надав заперечення на апеляційну скаргу, в якому просив суд апеляційну скаргу залишити без задоволення, а постанову суду першої інстанції без змін.

Колегія суддів вважає за можливе розглянути справу в порядку ч. 1 ст. 41 КАС України.

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши рішення суду та доводи апеляційної скарги, дослідивши письмові докази, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено та підтверджено у суді апеляційної інстанції, що 15 лютого 2015 року позивачем подано до контролюючих органів податкову декларацію з податку на прибуток підприємства за 2014 рік, відповідно до якої відобразило суму вказаного податку до сплати у розмірі 1418520 грн. (а.с. 15-20).

На виконання обов'язку зі сплати податку позивачем подано до уповноваженого банку платіжне доручення з призначенням платежу: "податок на прибуток за 2014 рік" від 02 лютого 2015 року № 2 з рахунку товариства № 260024460701 (а.с. 21).

Листом № 25/02/15-01 від 25 лютого 2015 року позивач повідомив відповідача про сплату узгодженої суми податкового зобов'язання з податку на прибуток в розмірі 1400000 грн., на підтвердження чого надав копію платіжного доручення № 2 від 02 лютого 2015 року (а.с. 22).

26 лютого 2015 року позивачем до банку було направлено претензію-вимогу № 26/02/15-01 про перерахування коштів згідно поданого платіжного доручення (а.с. 25-26).

Листом № 2/1 від 05 січня 2015 року філія В«Полтавського РУВ» АТ В«Банк В«Фінанси і КредитВ» повідомила позивача, що з 16 березня 2015 року філія буде реорганізована у відділення № 161 у м. Полтаві АТ В«Банк В«Фінанси і КредитВ» та замість старого рахунку товариства № 260024460701 буде діяти новий рахунок № 26004035624601 (а.с. 23-24).

30 березня 2015 року відповідачем винесено податкову вимогу № 1510-25 про сплату суми податкового боргу у розмірі 1392989,95 грн. (а.с. 27-28).

На виконання обов'язку зі сплати податку позивачем повторно подано до уповноваженого банку платіжне доручення з призначенням платежу: "податок на прибуток за 2014 рік" від 02 квітня 2015 року № 3 з нового рахунку № 26004035624601 (а.с. 21).

10 червня 2015 року Державною податковою інспекцією у м. Полтаві Головного управління ДФС у Полтавській області винесено рішення про опис майна у податкову заставу № 1806/10/16-01-23-01-18 та на його підставі складено акт опису майна від 11 червня 2015 року № 13/16-01-25-010-11, про що внесено до державного реєстру речових прав на нерухоме майно запис № 10096762 про обтяження - податкову заставу нерухомого майна Товариства з обмеженою відповідальністю "Полтавське підприємство бурових робіт" (а.с. 29-34).

Станом на дату звернення до суду ДПІ у м. Полтаві у інтегрованій картці платника податків відображено податковий борг з податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 892989,95 грн. (а.с. 142-144).

Відповідно до п. 36.1 ст. 36 Податкового кодексу України визначають податковим обов'язком обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.

Згідно з підпунктом 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Відповідно до підпункту 14.1.162 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України пеня це сума коштів у вигляді відсотків, нарахованих на суми грошових зобов'язань, не сплачених у встановлені законодавством строки.

З аналізу зазначених правових норм вбачається, що законодавець пов'язує обов'язок платника податків по перерахуванню в бюджет суми податкового зобов'язання з моментом сплати такого зобов'язання.

Разом з тим Податковий кодекс України не наводить визначення В«сплатаВ» , утім відповідно до пункту 5.3 статті 5 Податкового кодексу України терміни, що застосовуються у цьому Кодексі і не визначаються ним, використовуються у значенні, встановленому іншими законами.

Відповідно до ст. 55 Закону України "Про банки і банківську діяльність" відносини банку з клієнтом регулюються законодавством України, нормативно-правовими актами Національного банку України та угодами (договорами) між клієнтом та банком.

Згідно з ч. 3 ст. 1068 Цивільного кодексу України банк зобов'язаний за розпорядженням клієнта видати або перерахувати з його рахунка грошові кошти в день надходження до банку відповідного розрахункового документа, якщо інший строк не передбачений договором банківського рахунка або законом.

Відповідно до п. 8.1 ст. 8 Закону України "Про платіжні системи та переказ коштів в Україні" банк зобов'язаний виконати доручення клієнта, що міститься в розрахунковому документі, який надійшов протягом операційного часу банку, в день його надходження. У разі надходження розрахункового документа клієнта до обслуговуючого банку після закінчення операційного часу банк зобов'язаний виконати доручення клієнта, що міститься в цьому розрахунковому документі, не пізніше наступного робочого дня. Банки та їх клієнти мають право передбачати в договорах інші, ніж зазначені, строки виконання доручень клієнтів.

Згідно з п. 22.4 ст. 22 Закону України "Про платіжні системи та переказ коштів в Україні" під час використання розрахункового документа ініціювання переказу є завершеним: для платника - з дати надходження розрахункового документа на виконання до банку платника.

На підставі викладеного, колегія суддів дійшла висновку, що виконання платником податкового обов'язку з перерахування до бюджету суми податкового зобов'язання, а отже його сплата, пов'язане з моментом подання в банк платіжного доручення на перерахування відповідних сум податкових зобов'язань.

Відповідно до пункту 129.6 статті 129 Податкового кодексу України, за порушення строку зарахування податків до бюджетів або державних цільових фондів, установлених Законом України "Про платіжні системи та переказ коштів в Україні", з вини банку або органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, в якому відкриваються рахунки платників у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, такий банк/орган сплачує пеню за кожний день прострочення, включаючи день сплати, та штрафні санкції у розмірах, встановлених цим Кодексом, а також несе іншу відповідальність, встановлену цим Кодексом, за порушення порядку своєчасного та повного внесення податків, зборів, платежів до бюджету або державного цільового фонду. При цьому платник податків звільняється від відповідальності за несвоєчасне або перерахування не в повному обсязі таких податків, зборів та інших платежів до бюджетів та державних цільових фондів, включаючи нараховану пеню або штрафні санкції.

Отже, визначальним у змісті даної норми є те, з чиєї вини відбулося неповне внесення податку, збору (обов'язкового платежу) до бюджету або цільового фонду.

Якщо неперерахування податку, збору не є наслідком винних дій платника податку, то до нього не можуть бути застосовані штрафні санкції, пеня або пред'явлена вимога про повне перерахування податкових платежів до бюджетів та державних цільових фондів.

У зв'язку з зазначеним, колегія суддів дійшла висновку, що порушення порядку зарахування до бюджету та державних цільових фондів податків і зборів при пред'явленні платником податків до установи банку платіжних доручень у встановлений строк є виною банку, а не платника податків.

Таким чином, направлення позивачем до свого банку належним чином оформлених платіжних вимог на оплату податкових платежів (при наявності необхідної кількості коштів на рахунку) є належними, необхідними та єдино достатніми діями, які платник податку повинен вчинити для оплати податкового зобов'язання.

Отже, виконання платником податкового обов'язку по перерахуванню в бюджет суми податкового зобов'язання пов'язане з моментом подання в банк платіжного доручення на перерахування відповідних сум податкових зобов'язань, а у разі несвоєчасного надходження до державного бюджету грошових коштів не з вини платника податку, останній звільняється від відповідальності за несвоєчасне або перерахування не в повному обсязі таких податків, зборів та інших платежів до бюджетів та державних цільових фондів.

Постановою Полтавського окружного адміністративного суду від 21 квітня 2015 року у справі №816/1143/15-а визнано протиправною та скасовано податкову вимогу № 1510-25 від 30 березня 2015 року (а.с. 35-38).

Ухвалою Харківського апеляційного адміністративного суду від 26 травня 2015 року постанову Полтавського окружного адміністративного суду від 21 квітня 2015 року у справі №816/1143/15-а - скасовано та прийнято нову, якою відмовлено у задоволенні позову (а.с. 39-41).

Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 19 листопада 2015 року ухвалу Харківського апеляційного адміністративного суду від 26 травня 2015 року - скасовано, а постанову Полтавського окружного адміністративного суду від 21 квітня 2015 року - залишено в силі (а.с. 42-45).

До того ж, у справі №816/2287/15 за позовом Державної податкової інспекції у м. Полтаві Головного управління Державної фіскальної служби України у Полтавській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Полтавське підприємство бурових робіт", Публічного акціонерного товариства "Банк "Фінанси та кредит" про стягнення податкового боргу ухвалою Харківського апеляційного адміністративного суду від 07 жовтня 2015 року в задоволенні адміністративного позову відмовлено (а.с. 51-54).

Разом з тим, в мотивувальній частині судових рішень вказано на те, що позивачем не допущено порушення щодо перерахування до бюджету податкових зобов'язань у строк, встановлений законом, та у сумах, самостійно узгоджених у відповідній податковій звітності, тобто вчинено всі необхідні дії для сплати грошового зобов'язання з податку на прибуток за 2014 рік.

Відповідно до ст. 255 Кодексу адміністративного судочинства України постанова або ухвала суду, яка набрала законної сили, є обов'язковою для осіб, які беруть участь у справі, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України. Обставини, які були встановлені постановою, що набрала законної сили, в одній адміністративній справі не можуть оспорюватися в іншій судовій справі за участю тих самих сторін.

Згідно з ч. 1 ст. 72 Кодексу адміністративного судочинства України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

Таким чином, приймаючи до уваги, що ТОВ "Полтавське підприємство бурових робіт" своєчасно, в межах встановлених законодавством термінів сплати податкових зобов'язань, направлено платіжне доручення на перерахування коштів до бюджету, яке в свою чергу було прийнято банківською установою, після прийняття банком розрахункового документу про перерахування суми платежу з податку на прибуток приватних підприємств за 2014 рік до бюджету податкові зобов'язання вважаються виконаними.

До того ж, оперативний облік платежів до бюджету здійснюється органами державної фіскальної служби відповідно до Порядку ведення органами Міністерства доходів і зборів України оперативного обліку податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, інших платежів, які сплачуються під час митного оформлення товарів, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 05.12.2013 №765, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04.02.2014 за №217/24994 (надалі - Порядок обліку).

Відповідно до п. 1 розд. ІІ Порядку обліку з метою обліку нарахованих і сплачених сум податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску територіальними органами Міндоходів відкриваються інтегровані картки платників за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися платниками, а для обліку сум передоплати - за кожним платником.

Згідно з пунктом 11 розділу ІІ Порядку обліку форми інтегрованих карток платника мають лицьовий та зворотний боки.

Зворотний бік інтегрованої картки відображає стан розрахунків платника (суми нарахованого та сплаченого платежів, пені, штрафних (фінансових) санкцій, процентів за користування розстроченням (відстроченням) грошових зобов'язань (податкового боргу), суми податкового боргу, недоїмки із сплати єдиного внеску, надміру та/або помилково сплачені, заявлені до відшкодування тощо) за податками, зборами, єдиним внеском, митними платежами, операції, що проводяться з коштами передоплати.

На лицьовому боці інтегрованої картки відображається додаткова інформація щодо стану розрахунків платника за податками, зборами, єдиним внеском, митними платежами та передоплатою.

Відповідно до п.п. 1, 2 розділу ІІІ Порядку обліку нарахуванню в інтегрованій картці платника підлягають: зобов'язання, штрафні санкції та пеня за податками, зборами, митними платежами, самостійно визначені платником; суми до сплати єдиного внеску, самостійно визначені платником; зобов'язання, штрафні санкції та пеня за податками, зборами, митними платежами, суми до сплати єдиного внеску, визначені територіальним органом Міндоходів та узгоджені відповідно до чинного законодавства; пеня за порушення встановлених строків погашення узгоджених сум зобов'язань за податками, зборами, митними платежами, єдиним внеском; пеня на суму заниження податкового зобов'язання, нарахованого територіальним органом Міндоходів або платником; проценти за користування розстроченням (відстроченням).

Зобов'язання, штрафні санкції, пеня за податками, зборами, митними платежами, суми до сплати єдиного внеску, самостійно визначені платником у звітності, відображаються територіальним органом Міндоходів в інтегрованій картці платника.

Відповідно до п. 1 розділу V Порядку обліку у разі наявності у платника податкового боргу за податками, зборами територіальні органи Міндоходів зобов'язані зарахувати кошти, що сплачує такий платник, в рахунок погашення боргу згідно з черговістю його виникнення незалежно від напряму сплати, визначеного платником. У такому самому порядку відбувається зарахування коштів, що надійдуть у рахунок погашення податкового боргу платника відповідно до статті 95 Податкового кодексу України або за рішенням суду у випадках, передбачених законом.

Відповідно до п. 4 вказаного розділу при погашенні суми податкового боргу (його частини) кошти, що сплачує такий платник, у першу чергу зараховуються в рахунок податкового зобов'язання. У разі повного погашення суми податкового боргу кошти, що сплачує такий платник, в наступну чергу зараховуються у рахунок погашення штрафів, в останню чергу зараховуються в рахунок пені. Якщо платник не виконує встановленої цим пунктом черговості платежів або не визначає її у платіжному документі (чи визначає з порушенням зазначеного порядку), територіальний орган Міндоходів самостійно здійснює такий розподіл такої суми у порядку, визначеному цим пунктом.

Таким чином, будь-які нарахування, збільшення або зменшення сум податкових зобов'язань платника податків, розрахунки з бюджетом контролюючий орган відображає в інтегрованій картці платника податків.

Оскільки нарахування, збільшення або зменшення сум податкових зобов'язань платника податків, його податкового боргу, розрахунки з бюджетом здійснюються в інтегрованій картці платника податків, суд дійшов висновку про наявність у платника податків матеріально-правового інтересу в тому, щоб дані інтегрованих карток правильно відображали фактичний стан розрахунків з бюджетом, відображали реальну структуру податкових вигод та податкових зобов'язань платника податків.

Оскільки позивач в повному обсязі виконав обов'язок щодо складення та подання до уповноваженого банку платіжних доручень про перерахування грошових коштів з метою сплати податкових зобов'язань, а порушення вимог законодавства щодо перерахування коштів допущено банком, колегія суддів дійшла висновку про наявність підстав для задоволення вимог позивача у цій частині.

Такого ж висновку дійшов Вищий адміністративний суд України в ухвалі від 29 вересня 2014 року у справі №810/5307/13-а.

З матеріалів справи вбачається, що 15 лютого 2015 року позивачем подано до контролюючих органів податкову декларацію з податку на прибуток підприємства за 2014 рік, відповідно до якої відобразило суму вказаного податку до сплати у розмірі 1418520 грн. (а.с. 15-20).

На виконання обов'язку зі сплати податку позивачем подано до уповноваженого банку платіжне доручення з призначенням платежу: "податок на прибуток за 2014 рік" від 02 лютого 2015 року № 2 з рахунку товариства № 260024460701 (а.с. 21).

Листом № 25/02/15-01 від 25 лютого 2015 року позивач повідомив відповідача про сплату узгодженої суми податкового зобов'язання з податку на прибуток в розмірі 1400000 грн., на підтвердження чого надав копію платіжного доручення № 2 від 02 лютого 2015 року (а.с. 22).

26 лютого 2015 року позивачем до банку було направлено претензію-вимогу № 26/02/15-01 про перерахування коштів згідно поданого платіжного доручення (а.с. 25-26).

На виконання обов'язку зі сплати податку позивачем повторно подано до уповноваженого банку платіжне доручення з призначенням платежу: "податок на прибуток за 2014 рік" від 02 квітня 2015 року № 3 з нового рахунку № 26004035624601 (а.с. 21).

Однак, вказану суму зараховано в рахунок погашення податкового боргу ТОВ "Полтавське підприємство бурових робіт" зі сплати податку на прибуток підприємств, що виник у зв'язку з невиконанням Філією "Полтавське регіональне управління" АТ "Банк" Фінанси та Кредит" м. Полтава платіжних доручень позивача, що, як наслідок, призвело до виникнення кредиторської заборгованості, що підтверджується наявними в матеріалах справи листом від 18 січня 2016 року № 18/01-1 юр та довідки від 25 квітня 2016 року № 9-312110/84 та не заперечувалось відповідачем (а.с. 134-138).

У зв'язку з цим в інтегрованій картці платника податків за рахунком позивача значиться податковий борг в розмірі 892989,95 грн. (а.с. 142-144).

Разом з цим, в ході судового розгляду встановлено, що відповідачем неправомірно відображено в інтегрованій картці платника податковий борг зі сплати податку на прибуток підприємств на вказану вище суму.

Згідно з наявною належним чином завіреної копії оскаржуваного рішення останнє винесено відповідно до статті 89 Податкового кодексу України, згідно положень частини 89.1 якої встановлено, що право податкової застави виникає у разі:

- несплати у строки, встановлені цим Кодексом, суми грошового зобов'язання, самостійно визначеної платником податків у податковій декларації, - з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку;

- несплати у строки, встановлені цим Кодексом, суми грошового зобов'язання, самостійно визначеної контролюючим органом, - з дня виникнення податкового боргу.

Відповідно до абз. 3 п. 89.3 ст. 89 Податкового кодексу України опис майна у податкову заставу здійснюється на підставі рішення керівника контролюючого органу, яке пред'являється платнику податків, що має податковий борг.

Отже, у посадової особи контролюючого органу не було підстав для прийняття рішення про опис майна у податкову заставу, зважаючи на встановлення судом вище виконання ТОВ "Полтавське підприємство бурових робіт" податкових зобов'язань у строки встановлені Податковим кодексом України та у розмірі, самостійно визначеної у податковій декларації з податку на прибуток підприємств за 2014 рік.

Відповідно до частини 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Всупереч наведеним вимогам, відповідач, як суб'єкт владних повноважень не надав суду достатніх беззаперечних доказів в обґрунтування правомірності своїх дій.

Відповідно до ст. 159 КАС України, судове рішення повинно бути законним та обґрунтованим.

Колегія суддів вважає, що постанова суду першої інстанції відповідає вимогам ст. 159 КАС України, а тому відсутні підстави для її скасування та задоволення апеляційних вимог позивача.

Відповідно до ч.1 ст. 200 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

На підставі викладеного, колегія суддів, погоджуючись з висновком суду першої інстанції, вважає, що суд дійшов вичерпних юридичних висновків, щодо встановлення фактичних обставин справи і правильно застосував до спірних правовідносин сторін норми матеріального та процесуального права.

Доводи апеляційної скарги, з наведених вище підстав, висновків суду не спростовують.

Керуючись ст.ст. 41, 160, 167, 195, 196, п.1 ч.1 ст. 198, ст.200, п.1 ч.1 ст.205, ст.ст.206, 209, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -

У Х В А Л И Л А:

Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у м. Полтаві Головного управління ДФС у Полтавській області залишити без задоволення.

Постанову Полтавського окружного адміністративного суду від 16.08.2016р. по справі № 816/707/16 залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом двадцяти днів з дня складання ухвали у повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий суддя (підпис)ОСОБА_1 Судді (підпис) (підпис) ОСОБА_2 ОСОБА_3 Повний текст ухвали виготовлений 19.12.2016 р.

СудХарківський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.12.2016
Оприлюднено27.12.2016
Номер документу63548631
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —816/707/16

Ухвала від 02.08.2021

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

С.С. Бойко

Ухвала від 27.07.2021

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

І.Г. Ясиновський

Ухвала від 19.07.2021

Адміністративне

Полтавський окружний адміністративний суд

І.Г. Ясиновський

Постанова від 30.06.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Постанова від 30.06.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 29.06.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 29.06.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 23.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 23.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 08.09.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Усенко Є.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні