Україна
Донецький окружний адміністративний суд
У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
22 грудня 2016 року Справа № 805/5030/16-а
приміщення суду за адресою: 84122, м.Слов'янськ, вул. Добровольського, 1
Донецький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Молочної І.С., розглянувши позовну заяву Головного управління Державної служби з питань праці у Донецькій області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Лінкольн» про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю),-
встановив:
20 грудня 2016 року до Донецького окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Головного управління Державної служби з питань праці у Донецькій області (далі - позивач) до Товариства з обмеженою відповідальністю «Лінкольн» (далі- відповідач) (87500, АДРЕСА_1), про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) шляхом повного зупинення ведення робіт з експлуатації багатопаливної автомобільної заправної станції, розташованої за адресою: Донецька область, місто Маріуполь, проспект Нікопольський, будинок 99 у зв'язку з загрозою життю та з метою недопущення спричинення шкоди життю людей.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 107 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суддя після одержання позовної заяви, крім іншого, з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим ст. 106 цього Кодексу.
Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначає Закон України В«Про судовий збірВ» від 08 липня 2011 року № 3674-VI (далі - Закон № 3674.
Зі змісту позовної заяви та доданих до неї матеріалів вбачається, що вказана позовна заява належить до об'єктів справляння судового збору відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 3 Закону № 3674, а особа, яка звернулася з нею до суду, не належить до суб'єктів, яким згідно з нормами статті 5 Закону № 3674 встановлені пільги щодо його сплати.
Частиною першою статті 4 Закону № 3674 передбачено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Згідно з п.п. 1 п. 3 ч. 2 статті 4 Закону № 3674 за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, судовий збір становить 1 розмір мінімальної заробітної плати.
Статтею 8 Закону України В«Про Державний бюджет України на 2016 рікВ» від 25 грудня 2015 року № 928-VIII визначено, що мінімальна заробітна плата у місячному розмірі станом на 01 січня 2016 року становить 1378,00 грн.
Згідно з вимогами частини третьої статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.
Частиною другою статті 9 Закону № 3674 на суд покладено обов'язок перед відкриттям провадження у справі перевірити зарахування судового збору до Державного бюджету України.
Відповідно до частини першої статті 6 Закону № 3674 судовий збір перераховується у безготівковій або готівковій формі виключно через установи банків чи відділення зв'язку.
Документом про сплату судового збору є квитанція установи банку або відділення зв'язку, які прийняли платіж, або платіжне доручення, підписане уповноваженою посадовою особою банку і скріплене печаткою установи банку з відміткою про дату виконання платіжного доручення.
Платіжні документи повинні містити відомості про те, за яку саме позовну заяву сплачується судовий збір. Відповідні документи подаються суду тільки в оригіналі.
Однак до позовної заяви заявником додано ксерокопію платіжного доручення № 890 від 19.12.2016 року. При цьому, у суду відсутні відомості про зарахування судового збору до Державного бюджету України за вказаним платіжним дорученням.
Суд зауважує, що доказом сплати судового збору може бути лише оригінал документу, що свідчить про таку сплату, правильність оформлення платіжного документа і надання доказів зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України покладається на платника судового збору. Платіжні документи повинні містити відомості про те, за яку саме позовну заяву (заяву, скаргу) сплачується судовий збір.
Відповідно до частини першої статті 108 КАС України суддя встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
Оскільки, до позовної заяви не додано оригіналу документа про сплату судового збору, позовна заява залишається судом без руху.
Суд, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених ст. 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків, що передбачено ч. 1 ст. 108 КАС України.
Керуючись Законом України В«Про судовий збірВ» , ч. 3 ст. 106, п. 3 ч.1 ст. 107, ч. 1 ст. 108, п. 1 ч. 4 ст. 160, ст. 165 Кодексу адміністративного судочинства України, -
ухвалив:
Позовну заяву Головного управління Державної служби з питань праці у Донецькій області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Лінкольн» про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) - залишити без руху.
Встановити особі, яка звернулася із позовною заявою, десятиденний строк від дня отримання копії цієї ухвали для усунення недоліків позовної заяви.
Недоліки позовної заяви мають бути усунені шляхом надання суду оригіналу документу, який підтверджує сплату судового збору.
Роз'яснити особі, яка звернулася з позовною заявою, що у випадку не усунення недоліків, позовна заява вважатиметься неподаною і буде повернута; у разі усунення недоліків у строк, встановлений судом, позовна заява вважатиметься поданою у день її первинного подання.
Ухвала може бути оскаржена особою, яка подала позовну заяву, в апеляційному порядку шляхом подання апеляційної скарги до Донецького апеляційного адміністративного суду через Донецький окружний адміністративний суд протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Суддя Молочна І. С.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.12.2016 |
Оприлюднено | 27.12.2016 |
Номер документу | 63651507 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Молочна І. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні