Постанова
від 20.12.2016 по справі 914/1515/16
ВИЩИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД УКРАЇНИ

cpg1251

ВИЩИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 грудня 2016 року Справа № 914/1515/16

Вищий господарський суд України у складі: суддя Палій В.В. - головуючий (доповідач), судді Бондар С.В. і Селіваненко В.П.

розглянув касаційну скаргу публічного акціонерного товариства "Львівобленерго", м. Львів

на рішення господарського суду Львівської області від 11.08.2016

та постанову Львівського апеляційного господарського суду від 26.10.2016

у справі № 914/1515/16

за позовом селянсько - фермерського господарства "СЕМРАКІВ" (далі - СФГ "СЕМРАКІВ"), с. Великосілля Львівської області,

до публічного акціонерного товариства "Львівобленерго" (далі - ПАТ "Львівобленерго"), м. Львів

про скасування оперативно-господарської санкції.

Судове засідання проведено за участю представників сторін:

позивача - не з'явився

відповідача - Пінчак О.А. предст. (дов. від 22.12.2014)

За результатами розгляду касаційної скарги Вищий господарський суд України

ВСТАНОВИВ:

СФГ "СЕМРАКІВ" звернулося до господарського суду Львівської області з позовом до ПАТ "Львівобленерго" про скасування оперативно-господарської санкції у вигляді нарахування позивачу 102 966, 35 грн. вартості недоврахованої електричної енергії за період з 12.08.2015 по 03.12.2015, що застосована ПАТ "Львівобленерго" на підставі рішення засідання комісії виконавчої дирекції ПАТ "Львівобленерго" з розгляду акту про порушення Правил користування електроенергією від 17.11.2015 № 025162, оформленого протоколом від 16.05.2016 № 13.

Рішенням господарського суду Львівської області від 11.08.2016 у справі № 914/1515/16 (суддя Блавацька-Калінська О.М.), яке залишено без змін постановою Львівського апеляційного господарського суду від 26.10.2016 (судді Плотніцький Б.Д. - головуючий, Костів Т.С., Михалюк О.В.) позов задоволено повністю з посиланням на його обґрунтованість.

ПАТ "Львівобленерго", посилаючись на порушення попередніми судовими інстанціями норм матеріального та процесуального права, просить суд касаційної інстанції рішення та постанову попередніх судових інстанцій скасувати, прийняти нове рішення про відмову в позові.

Відзиву на касаційну скаргу не надходило.

Сторони у відповідності до статті 111 4 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України) належним чином повідомлені про час і місце розгляду скарги.

Перевіривши на підставі встановлених попередніми судовими інстанціями обставин справи правильність застосування ними норм процесуального та матеріального права, заслухавши пояснення представника відповідача, Вищий господарський суд України дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення касаційної скарги з урахуванням такого.

Місцевим та апеляційним господарськими судами у справі, зокрема, встановлено, що:

- 16.03.2015 ПАТ "Львівобленерго" як постачальником та СФГ "СЕМРАКІВ" як споживачем укладено договір про постачання електричної енергії № 53149 (далі - Договір), за умовами якого постачальник продає електричну енергію споживачу для забезпечення потреб електроустановок споживача з приєднаною потужністю, зазначеною в додатку № 9 "Графік зняття показів засобів обліку електричної енергії", а споживач оплачує постачальнику вартість використаної (купленої) електричної енергії та здійснює інші платежі згідно з умовами цього договору. Точка продажу електричної енергії зазначена в додатку № 6 "Однолінійна схема";

- згідно з пунктом 4.2.3 Договору споживач сплачує постачальнику вартість недоврахованої електроенергії, розраховану виходячи з приєднаної потужності струмоприймачів та кількості годин їх використання відповідно до Методики визначення обсягу та вартості електричної енергії, не облікованої внаслідок порушення споживачами правил користування електричною енергією, затвердженої постановою НКРЕ від 04.05.2006 № 562, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України від 04.07.2006 за № 782/12656, за тарифами, що діяли протягом споживання електричної енергії з порушенням, у разі, зокрема таких дій споживача: пошкодження засобів обліку електроенергії, втручання в їх роботу, зняття пломб із засобів обліку;

- пунктом 9.4 Договору встановлено, що цей договір набирає чинності з дня його підписання і укладається на строк до 31.12.2015. Договір вважається щоразу продовженим на наступний календарний рік, якщо за місяць до закінчення терміну дії договору жодною із сторін не буде заявлено про припинення його дії або перегляд його умов;

- 12.08.2015 ПАТ "Львівобленерго" складено акт № 193918 про проведення технічної перевірки розрахункових засобів обліку на об'єкті споживача - Пилорама; 12.08.2015 працівниками Старосамбірського РЕМ ПАТ "Львівобленерго" складено акт № 514548 про пломбування та відповідальність за збереження засобів обліку та пломб на них, згідно якого лічильник електричної енергії № 12209082 типу ЛТЕ-1.03ТУ опломбовано наступними пломбами: пломбою Держповірки (II квартал 2012), пломбою на корпусі та клемній кришці лічильника № НТ 2467-пломба підвищеної надійності (одноразова), пломбою автоматичного вимикача, рубильника, запобіжника (дообліковий розрив) № НТ 2468- пломба підвищеної надійності (одноразова), всього встановлено пломб (в т.ч. ДП та існуючі) в кількості 3 шт. Вказані пломби та індикатори на збереження прийняв споживач (в особі голови споживача - Семрак І.І.);

- 17.11.2015 працівниками Старосамбірського РЕМ ПАТ "Львівобленерго" складено акт № 198876 про проведення технічної перевірки розрахункових засобів обліку на об'єкті споживача Пилорама, в якому зафіксовано: відносна похибка роботи засобів обліку перевищує допустимі значення; в ході проведення робіт з технічної перевірки виявлено порушення вимог ПКЕЕ та нормативно-технічних документів щодо організації розрахункового обліку електричної енергії. Крім того, при проведенні даної перевірки був складений акт про пломбування та відповідальність за збереження засобів обліку та пломб на них № 519079 (пломби та індикатори на збереження прийняв голова СФГ "СЕМРАКІВ" Семрак І.І.). В пункті 4 акту від 17.11.2015 № 198876 вказано, що на усунення порушень, що були виявлені в ході проведення даної технічної перевірки, споживачу видано вимогу від 17.11.2015 № 061557 щодо приведення розрахункових засобів обліку і схем їх підключення у відповідність до вимог ПКЕЕ та нормативно - технічних документів (у вимозі перелічені заходи, які споживач повинен виконати до 17.12.2015);

- за результатами вищевказаної проведеної перевірки працівниками Старосамбірського РЕМ ПАТ "Львівобленерго" складено акт про порушення № 025162 , який зі сторони споживача підписано Семрак І.І. із зауваженнями. Зокрема, у акті зазначено, що споживачем допущено порушення "фальсифікація пломб з відбитками тавр про повірку приладів обліку" (пункти 3.3, 3.31, 3.34, 6.40, 10.2. ПКЕЕ). При цьому, в пункті 2 акту вказано, що згідно акту про пломбування та відповідальність за збереження засобів обліку та пломб на них від 12.08.2015 № 514548 пломби підвищеної надійності: НТ 2467 і НТ 2468 наявні та непошкоджені. Прилад обліку знятий, укладений у пакет, пакет опломбований пломбою № НТ 2548 та вручений споживачу на підставі акту про пломбування від 17.11.2015 № 519079 (пункт 9 акту про порушення № 025162);

- 25.11.2015 ДП "Львівстандартметрологія" було проведено експертну повірку лічильника електричної енергії, знятого на об'єкті споживача, про що складено протокол від 25.11.2015 № 372еп експертної повірки лічильника електричної енергії електронного Іф (3ф.) та висновок від 25.11.2015 за результатами експертної повірки, в якому вказано, що метрологічні характеристики лічильника відповідають вимогам ДСТУ 6100:2009;

- на підставі акту "ПАТ Львівобленерго" від 25.11.2015 № 280 лічильник № 12209082 вилучено, упаковано в сейф-пакет № В00049628 та направлено у Львівський науково-дослідний інститут судових експертиз для проведення експертизи. Перед експертом поставлено наступні запитання: чи пошкоджений лічильник?; чи є сліди стороннього втручання на зовнішніх та внутрішніх конструктивних елементах лічильника? чи підлягали перевстановленню пломба Державної повірки заводу - виробника "12, тризуб, W, ПТ/ІІ" і смоляна "К2", відповідність відтисків тавра оригінальним відтискам?;

- до проведення експертизи приладу обліку споживача 03.12.2015 на об'єкті споживача працівниками Старосамбірського РЕМ ПАТ "Львівобленерго" встановлено тимчасовий лічильник електричної енергії заводський номер 6116849 та опломбовано пломбою № НУ6319, про що складено акт від 03.12.2015 № 201944 про проведення технічної перевірки розрахункових засобів обліку та акт від 03.12.2015 № 520932 про пломбування та відповідальність за збереження засобів обліку та пломб на них;

- висновком експертного трасологічного дослідження пломб та засобу обліку "МЕРИДІАН ЛТЕ-1.03ТУ" № 12209082 (споживач СФГ "СЕМРАКІВ") ЛНДІСЕ від 08.04.2016 № 4512 встановлено наступне: встановити трасологічними методами, чи одною і тією ж пломбувальною матрицею виконані відтиск знаків "W 1тризуб 2 ПТ" пломби представленого на дослідження засобу обліку "МЕРИДІАН ЛТЕ-1.03ТУ" № 12209082 та відтиски знаків "W 1 тризуб 2 ПТ" пломб Державної повірки заводу-виробника, наданих як зразки, не видалось можливим в зв'язку з відсутністю на поверхні пломби засобу обліку відображення індивідуалізуючих ознак. Пломба з відтисками знаків "W 1тризуб 2 ПТ/ІІ" після встановлення на засіб обліку "МЕРИДІАН ЛТЕ-1.03ТУ" № 12209082 не знімалась та повторно не навішувалась.

Відтиск знаків "К2" на смоляній пломбі, розташованій в лівій нижній частині засобу обліку "МЕРИДІАН ЛТЕ-1.03ТУ" № 12209082 та відтиски знаків "К2" на смоляних пломбах, наданих як зразки, виконані одним тавром.

Смоляна пломба з відтиском знаків "К2" після встановлення на засіб обліку "МЕРИДІАН ЛТЕ-1.03ТУ" № 12209082 видалялась та повторно накладалась.

На зовнішніх поверхнях кришки та корпуса засобу обліку "МЕРИДІАН ЛТЕ-1.03ТУ" № 12209082 -пошкоджень у вигляді розламів, тріщин, наскрізних отворів нетехнологічного походження не має.

На поверхнях головок правого та лівого гвинтів кріплення кришки до корпуса засобу обліку "МЕРИДІАН ЛТЕ-1.03ТУ" № 12209082 є сліди дії інструмента/інструментів, спрямовані на відкручування/закручування гвинтів.

Внутрішні, змонтовані всередині корпуса, деталі та вузли, в тому числі, лічильний механізм та плата, - механічних пошкоджень та ознак, які б свідчили про стороннє втручання не мають.

- 16.05.2016 на засіданні комісії виконавчої дирекції ПАТ "Львівобленерго" з розгляду актів про порушення Правил користування електричної енергії прийнято рішення щодо проведення розрахунку обсягу та вартості недоврахованої електроенергії згідно акту про порушення ПКЕЕ від 17.11.2015 № 025162, яким було зафіксовано фальсифікацію пломб з відбитками тавр про повірку приладів обліку. Вказане рішення оформлене протоколом від 16.05.2016 № 13, який підписано членами комісії; споживач від підпису відмовився;

- відповідно до проведеного ПАТ "Львівобленерго" на підставі акту про порушення від 17.11.2015 № 025162 розрахунку, споживачу було нараховано 102 966, 35 грн. вартості безобліково спожитої електроенергії за період з 12.08.2015 по 03.12.2015.

Причиною виникнення спору зі справи стало питання щодо наявності чи відсутності підстав для скасування оперативно-господарської санкції, застосованої відповідачем до позивача на підставі рішення комісії виконавчої дирекції ПАТ "Львівобленерго", яке оформлене протоколом від 16.05.2016 № 13.

Відповідно до частини першої статті 275 Господарського кодексу України (далі - ГК України) за договором енергопостачання підприємство (енергопостачальник) відпускає електричну енергію, пару, гарячу і перегріту воду (далі - енергія) споживачеві (абоненту), який зобов'язаний оплатити прийняту енергію та дотримуватися передбаченого договором режиму її використання, а також забезпечити безпечну експлуатацію енергетичного обладнання, що ним використовується.

Споживання енергії можливе лише на підставі договору з енергопостачальником (частина перша статті 26 Закону України "Про електроенергетику"). Безпечну експлуатацію енергетичних установок споживача та їх належний технічний стан забезпечує сам споживач (частина третя даної норми Закону).

За приписами частини першої та другої статті 235 ГК України за порушення господарських зобов'язань до суб'єктів господарювання та інших учасників господарських відносин можуть застосовуватися оперативно-господарські санкції - заходи оперативного впливу на правопорушника з метою припинення або попередження повторення порушень зобов'язання, що використовуються самими сторонами зобов'язання в односторонньому порядку. До суб'єкта, який порушив господарське зобов'язання, можуть бути застосовані лише ті оперативно-господарські санкції, застосування яких передбачено договором.

Порядок застосування сторонами конкретних оперативно-господарських санкцій визначається договором. У разі незгоди з застосуванням оперативно-господарської санкції заінтересована сторона може звернутися до суду з заявою про скасування такої санкції та відшкодування збитків, завданих її застосуванням (частина друга статті 237 ГК України).

Згідно із пунктом 2 частини другої статті 27 Закону України "Про електроенергетику" правопорушеннями в електроенергетиці є, зокрема порушення вимог нормативно-правових актів, нормативно-технічних документів, нормативних документів з питань технічної експлуатації електричних станцій і мереж, енергетичного обладнання і мереж суб'єктів електроенергетики та споживачів енергії, виготовлення, монтажу, налагодження та випробування енергоустановок і мереж, виконання проектних робіт на енергоустановках і мережах (абзац другий).

Постачання електричної енергії для забезпечення потреб електроустановки здійснюється на підставі договору про постачання електричної енергії, що укладається між власником цієї електроустановки (уповноваженою власником особою) та постачальником електричної енергії за регульованим тарифом, або договору про купівлю-продаж електричної енергії, що укладається між власником цієї електроустановки (уповноваженою власником особою) та постачальником електричної енергії за нерегульованим тарифом (пункт 1.3 ПКЕЕ).

Відповідальність за збереження і цілісність розрахункових засобів обліку електричної енергії та пломб (відбитків їх тавр) відповідно до акта про пломбування покладається на власника (користувача) електроустановки або організацію, на території (у приміщенні) якої вони встановлені (пункт 3.3 ПКЕЕ).

Згідно з п.1.2 ПКЕЕ експертиза засобу обліку - комплекс заходів, які здійснюються з метою отримання даних щодо цілісності пломб, якими опломбовується засіб обліку, їх відповідності пломбам заінтересованих організацій, відповідності засобу обліку метрологічним характеристикам та умовам експлуатації.

Експертиза засобу обліку в частині дослідження його відповідності нормованим метрологічним характеристикам та умовам експлуатації здійснюється у присутності уповноважених представників власника засобу обліку або організації, яка відповідає за його збереження, постачальника електричної енергії, електропередавальної організації, представника територіального органу, уповноваженого центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання, на проведення державних приймальних і контрольних випробувань і повірки засобів вимірювальної техніки та на проведення атестації методик виконання вимірювань, що використовуються у сфері та/або поза сферою поширення державного метрологічного нагляду (абзац перший пункту 3.30 ПКЕЕ із внесеними змінами).

Підпунктом 26 пункту 10.2 ПКЕЕ визначено, що споживач електричної енергії зобов'язаний забезпечувати збереження і цілісність встановлених на його території (у його приміщенні) розрахункових засобів обліку електричної енергії та пломб (відбитків їх тавр) відповідно до акта про пломбування.

Розрахунковий засіб обліку електричної енергії має бути опломбований на кріпленні кожуха лічильника пломбою з тавром центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання, а на затискній кришці - пломбою електропередавальної організації. Пломби з тавром електропередавальної організації мають бути встановлені також на пристроях, що закривають первинні і вторинні кола живлення засобу обліку, приводи і кнопки управління комутаційних апаратів та кришки автоматів, встановлених у цих колах, двері комірок трансформаторів напруги, кришки на зборках і колодках затискачів, випробувальних блоках, лінії зв'язку автоматизованих систем обліку та всі інші пристрої і місця, що унеможливлюють доступ до струмоведучих частин схеми обліку (абзац перший і другий пункту 3.31 ПКЕЕ із внесеними змінами).

Згідно із пунктом 6.40 ПКЕЕ, у разі виявлення представниками електропередавальної організації або представниками постачальника електричної енергії пошкоджень чи зриву пломб, установлених у місцях, указаних в акті про пломбування, або пошкоджень відбитків тавр на цих пломбах, пошкодження розрахункових засобів обліку, явних ознак втручання в параметри розрахункових засобів (систем) обліку з метою зміни їх показів перерахунок обсягу електричної енергії, який підлягає оплаті, здійснюється відповідно до Методики визначення обсягу та вартості електричної енергії, не облікованої внаслідок порушення споживачами правил користування електричною енергією, затвердженої постановою НКРЕ від 04.05.2006 № 562, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України від 04.07.2006 за № 782/12656.

Методика застосовується на підставі акта про порушення та в разі виявлення таких порушень ПКЕЕ: пошкодження або відсутності пломб з відбитками тавр енергопостачальника чи інших заінтересованих сторін, індикаторів, установлених у місцях, указаних в акті про пломбування, складеному в порядку, визначеному ПКЕЕ, або в іншому документі, який підтверджує факт пломбування і передачу на збереження приладів обліку, установлених пломб та індикаторів (підпункт 2 пункту 2.1)

Відповідно до абзацу 2 п. 2.1 Методики у разі незгоди споживача із зафіксованим в акті про порушення фактом пошкодження пломб та/або приладів обліку факт пошкодження установлюється експертизою, проведеною відповідно до законодавства. До отримання енергопостачальною компанією результатів експертизи Методика не застосовується.

Пунктом 6.41 ПКЕЕ визначено, що у разі виявлення під час контрольного огляду або технічної перевірки уповноваженим представником постачальника електричної енергії, від якого споживач одержує електричну енергію, або електропередавальної організації порушень цих Правил або умов договору, на місці виявлення порушення у присутності представника споживача оформляється акт порушень.

В акті мають бути зазначені зміст виявленого порушення із посиланням на відповідні пункти цих Правил та вихідні дані, необхідні та достатні для визначення обсягу недоврахованої електричної енергії та/або суми завданих споживачем збитків. За необхідності в акті зазначаються заходи, які необхідно вжити для усунення допущених порушень.

Акт складається в двох примірниках, один з яких передається або надсилається споживачеві.

Акт підписується представником постачальника електричної енергії (електропередавальної організації) та представником споживача.

У разі відмови споживача підписати акт в ньому робиться запис про відмову. У цьому разі акт вважається дійсним, якщо він підписаний не менше ніж трьома уповноваженими представниками постачальника електричної енергії (електропередавальної організації).

Споживач має право подати пояснення і зауваження щодо змісту акта, які зазначаються в акті, а також викласти мотиви своєї відмови від його підписання.

Акт підписують тільки особи, які брали участь в контрольному огляді або технічній перевірці.

На підставі акта порушень уповноваженими представниками постачальника електричної енергії (електропередавальної організації) під час засідань комісії з розгляду актів про порушення визначаються обсяг недоврахованої електричної енергії та сума завданих споживачем збитків. Споживач має бути повідомлений про час і дату засідання комісії не пізніше ніж за 5 робочих днів до призначеного дня засідання і має право бути присутнім на засіданні комісії. Рішення комісії оформляється протоколом і набирає чинності з дня вручення протоколу споживачу. Разом з протоколом споживачу надаються розрахунок величини вартості та розрахункові документи для оплати недоврахованої електричної енергії та/або збитків. Споживач має право оскаржити рішення комісії в суді. У разі звернення до суду впродовж 10 робочих днів з дня вручення протоколу споживачу останній має право не оплачувати виставлені рахунки до вирішення спірних питань у судовому порядку ( абзаци 1, 3-5 пункту 6.42 ПКЕЕ).

Місцевий та апеляційний господарські суди: повно та всебічно дослідивши обставини справи, перевіривши їх поданими сторонами доказами, яким надали необхідну оцінку, з дотриманням наведених норм матеріального та процесуального права та з наведенням відповідного мотивування, встановивши, що зазначені в акті відповідача порушення щодо фальсифікації пломб з відбитками тавр про повірку приладу обліку (без вказівки у акті: яких саме пломб, їх номери та місцезнаходження; без зазначення, у чому саме полягає така фальсифікація) не знайшли свого підтвердження в ході проведення експертного дослідження, у той час, як саме на підставі акта порушень визначається обсяг недоврахованої електричної енергії; з урахуванням невідповідності змісту порушення, зазначеного в акті та встановленого експертним висновком порушення у вигляді зняття пломб із засобів обліку, - дійшли заснованого на законі висновку про безпідставність застосування до позивача оперативно-господарської санкції у вигляді стягнення вартості недоврахованої електричної енергії (згідно з рішенням засідання комісії виконавчої дирекції ПАТ "Львівобленерго" з розгляду акту про порушення Правил користування електроенергією від 17.11.2015 № 025162, оформленого протоколом від 16.05.2016 № 13), у зв'язку з чим обґрунтовано задовольнили позов.

Посилання скаржника на неврахування судами попередніх інстанцій висновку експертизи про неможливість встановити трасологічними методами, чи однією і тією ж пломбувальною матрицею виконані відтиск знаків "W 1тризуб 2 ПТ" пломби представленого на дослідження засобу обліку "МЕРИДІАН ЛТЕ-1.03ТУ" № 12209082 та відтиски знаків "W 1 тризуб 2 ПТ" пломб Державної повірки заводу-виробника, наданих як зразки (за відсутності на поверхні пломби засобу обліку відображення індивідуалізуючи знак), у зв'язку з чим, за твердженням скаржника, неможливо встановити, сфальсифікована пломба з відбитками тавр про повірку чи ні, Вищий господарський суд України відхиляє, оскільки неможливість встановлення певних обставин (щодо фальсифікації пломб) не дає підстав покладати відповідальність на позивача за порушення, вчинення якого не доведено.

Доводи ПАТ "Львівобленерго" не спростовують висновків, викладених у оскаржуваних судових рішеннях попередніх інстанцій. При цьому в частині встановлення фактичних обставин справи та переоцінки наявних доказів касаційна скарга не відповідає вимогам статті 111 7 ГПК України стосовно меж перегляду справи в касаційній інстанції.

Таким чином, рішення місцевого господарського суду та постанова апеляційного господарського суду зі справи відповідають встановленим ними фактичним обставинам, прийняті з дотриманням норм матеріального і процесуального права та передбачені законом підстави для їх скасування відсутні.

Керуючись статтями 111 7 , 111 9 -111 11 ГПК України, Вищий господарський суд України

ПОСТАНОВИВ:

Рішення господарського суду Львівської області від 11.08.2016 та постанову Львівського апеляційного господарського суду від 26.10.2016 зі справи № 914/1515/16 залишити без змін, а касаційну скаргу публічного акціонерного товариства "Львівобленерго" - без задоволення.

Суддя В. Палій

Суддя С. Бондар

Суддя В. Селіваненко

СудВищий господарський суд України
Дата ухвалення рішення20.12.2016
Оприлюднено26.12.2016
Номер документу63655778
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —914/1515/16

Постанова від 20.12.2016

Господарське

Вищий господарський суд України

Палій B.B.

Ухвала від 09.12.2016

Господарське

Вищий господарський суд України

Палій B.B.

Постанова від 26.10.2016

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Плотніцький Б.Д.

Ухвала від 26.09.2016

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Плотніцький Б.Д.

Ухвала від 31.08.2016

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Плотніцький Б.Д.

Рішення від 11.08.2016

Господарське

Господарський суд Львівської області

Блавацька-Калінська О. М.

Ухвала від 28.07.2016

Господарське

Господарський суд Львівської області

Блавацька-Калінська О. М.

Ухвала від 21.06.2016

Господарське

Господарський суд Львівської області

Блавацька-Калінська О. М.

Ухвала від 07.06.2016

Господарське

Господарський суд Львівської області

Блавацька-Калінська О. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні