Рішення
від 20.12.2016 по справі 922/3032/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Держпром, 8-й під'їзд, майдан ОСОБА_1, 5, м. Харків, 61022,

тел. приймальня (057) 715-77-21, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"20" грудня 2016 р.Справа № 922/3032/16

Господарський суд Харківської області у складі:

головуючий суддя Светлічний Ю.В.

судді: Добреля Н.С. , Жельне С.Ч.

при секретарі судового засідання Мороз Ю.В.

розглянувши справу

за позовом Харківської міської ради, м. Харків до ОСОБА_2 кооперативу "Метеор", м. Харків про внесення змін до договору за участю представників сторін:

позивача - ОСОБА_3 довіреність №08-11/7787/2-15 від 30.12.2015р.;

відповідача - не з'явився;

ВСТАНОВИВ:

Харківська міська рада (позивач) звернувся до господарського суду Харківської області із позовною заявою до відповідача - ОСОБА_2 кооперативу "Метеор", в якій позивач просить внести зміни до договору оренди землі від 05.04.2011 року №631010004000251 шляхом визнання укладеною додаткової угоди до вказаного договору оренди землі в редакції, яка викладена позивачем у позовній заяві. Крім того, позивач просить покласти на відповідача судові витрати.

Представник позивача у судове засідання, яке відбулося 07.11.16р. не з'явився. Надав через канцелярію господарського суду Харківської області клопотання про відкладення розгляду справи, у зв'язку із неможливістю прибуття у судове засідання та про продовження строку розгляду справи на 15 днів.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 07.11.16р. клопотання позивача про відкладення розгляду справи та про продовження строку розгляду справи задоволено. Продовжено строк розгляду справи до 24.11.2016р. Розгляд справи відкладено на 14.11.2016 р. о 11:15.

У судовому засіданні 14.11.2016 р. судом оголошено перерву до 23.11.2016р. о 10:15.

Представник відповідача у судовому засіданні, яке відбулося 23.11.2016р. підтримав заяву (клопотання) про призначення додаткової незалежної експертизи вартості земельної ділянки, що орендується відповідачем у справі для встановлення ії реальної оціночної вартості.

Представник відповідача у судовому засіданні, яке відбулося 23.11.2016р. заявив усне клопотання про призначення справи до розгляду колегією суддів, у зв'язку із ії складністю.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 23.11.2016р. у задоволенні клопотання про призначення додаткової незалежної експертизи - відмовлено. Клопотання відповідача про призначення справи до розгляду колегією суддів задоволено. Призначено колегіальний розгляд справи №922/3032/16.

Відповідно протоколу автоматичного визначення складу колегії суддів від 23.11.16р. для розгляду справи №922/3032/16 призначено колегію суддів у складі: головуючий суддя Светлічний Ю.В., судді: Добреля Н.В. та Жельне С.Ч.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 23.11.2016р. колегією суддів розгляд справи призначено на 01 грудня 2016 р. о 12:00.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 01 грудня 2016 р. клопотання відповідача про відкладення розгляду справи задоволено. Розгляд справи відкладено на "07" грудня 2016 р. о 10:20.

10.10.2016р. до господарського суду Харківської області надійшло клопотання відповідача про призначення судової експертизи за вх.№33172, в якому відповідач просив призначити у даній справі судову експертизу на предмет встановлення вартості 1 кв.м. земель міста Харкова у розмірі 291,18 грн., яка встановлена рішенням Харківської міської ради від 03.07.2013р. №1209/13 та дійсності застосування для визначення нормативно - грошової оцінки земельної ділянки, яку орендує відповідач, коефіцієнтів КМ2 у значенні 2,51 та Км3 у значенні 1,45753. Проведення експертизи заявник просив доручити Харківському науково - дослідному інституту судових експертиз ім. Засл. проф. ОСОБА_4.

Ухвалою господарського суду від 07.12.2016р. у задоволенні клопотання відповідача про призначення судової експертизи відмовлено. Клопотання відповідача про відкладення розгляду справи задоволено. Розгляд справи відкладено на "20" грудня 2016 р. о 10:30.

Представник відповідача у судове засідання не з'явився. Надав через канцелярію господарського суду 20.12.2016р. клопотання (вх. №43456) в якому він просить суд відкласти розгляд справи, для надання додаткового часу для розробки та узгодження проекту мирової угоди для врегулювання спору із позивачем мирним шляхом.

Присутній представник позивача у судовому засіданні проти задоволення клопотання заперечував та просив у його задоволенні відмовити.

Вирішуючи це клопотання суд виходить з наступного. Згідно ст. 77 ГПК України господарський суд відкладає в межах строків, встановлених статтею 69 цього Кодексу, розгляд справи, коли за якихось обставин спір не може бути вирішено в даному засіданні. При цьому зі змісту норми цієї статті вбачається, що питання про те, що певні обставини перешкоджають розгляду справи, вирішується судом залежно від конкретних обставин справи. Так, якщо представники сторін чи інших учасників судового процесу не з'явилися в судове засідання, а суд вважає, що наявних у справі матеріалів достатньо для розгляду справи та ухвалення законного і обґрунтованого рішення, він може, не відкладаючи розгляду справи, вирішити спір по суті.

В даному разі на думку суду обставини справи свідчать про наявність у справі матеріалів справи достатніх для розгляду справи та ухвалення законного і обґрунтованого рішення. Крім того, суд приймає до уваги, що судом сторонам були створені належні умови для надання усіх необхідних доказів (надано достатньо часу для підготовки до судового засідання, відкладено розгляд справи для надання можливості ознайомитись із матеріалами справи, надати нові докази тощо).

Суд також зазначає, що згідно ч.3 ст. 22 ГПК України сторони зобов'язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами, виявляти взаємну повагу до прав і охоронюваних законом інтересів другої сторони, вживати заходів до всебічного, повного та об'єктивного дослідження всіх обставин справи. Подача клопотань спрямованих на штучне затягування судового процесу, суперечить, зокрема, вимогам статті 6 Конвенції про захист праві людини і основоположних свобод 1950 року, учасником якої є Україна, стосовно права кожного на розгляд його справи судом упродовж розумного строку.

З огляду на зазначене, суд вважає, що клопотання відповідача у справі про відкладення розгляду справи на іншу дату є необґрунтованим, тому відмовляє в його задоволенні.

Присутній представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримував та просив позов задовольнити.

Відповідачем у справі 03.10.2016р. надані заперечення на позов, в яких відповідач проти позову заперечував та просив у його задоволенні відмовити, на думку відповідача у позивача не виникло права на звернення до суду та позивачем не дотримано досудового порядку врегулювання спору, а саме відповідач зазначає, що пропозицію про укладення додаткової угоди про зміни договору оренди землі він не отримував. Відповідно відповіді Поштамту - Центру поштового зв'язку №1 на звернення керівника АК "Метеор" надано інформацію, що відправлення Харківської міської ради було вручене громадянину ОСОБА_5 05.05.2016р., але вказана особа є звільненою з посади з 27.03.2016р., тому на думку відповідача даний спір не підлягає розгляду у господарських судах та звернувся до суду із клопотанням про припинення провадження у справі згідно п.1 ч.1 ст. 80 ГПК України. Відповідач зазначав проте, що чинним законодавством не передбачено перегляду орендної плати у зв'язку із зміною нормативно грошової оцінки, зокрема ст. 188 ГК України, ст. 651, ст.652 ЦК України, ст. 30 Закону України "Про оренду землі" та договором оренди землі не передбачено зміни орендної плати за такої умови.

Суд, розглянувши клопотання відповідача про припинення провадження у справі, а також заперечення відповідача щодо обов'язкового досудового врегулювання спору, вважає зазначити про наступне.

Згідно ч.3 рішення Конституційного Суду України у справі за конституційним зверненням Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "Кампус Коттон клаб" щодо офіційного тлумачення положення частини другої статті 124 Конституції України (справа про досудове врегулювання спорів) обов'язкове досудове врегулювання спорів, яке виключає можливість прийняття позовної заяви до розгляду і здійснення за нею правосуддя, порушує право особи на судовий захист. Можливість використання суб'єктами правовідносин досудового врегулювання спорів може бути додатковим засобом правового захисту, який держава надає учасникам певних правовідносин, що не суперечить принципу здійснення правосуддя виключно судом. Виходячи з необхідності підвищення рівня правового захисту держава може стимулювати вирішення правових спорів у межах досудових процедур, однак їх використання є правом, а не обов'язком особи, яка потребує такого захисту.

Відповідно до пункту 1 резолютивної частини цього Рішення положення частини другої статті 124 Конституції України щодо поширення юрисдикції судів на всі правовідносини, що виникають у державі, в аспекті конституційного звернення необхідно розуміти так, що право особи (громадянина України, іноземця, особи без громадянства, юридичної особи) на звернення до суду за вирішенням спору не може бути обмежене законом, іншими нормативно-правовими актами. Встановлення законом або договором досудового врегулювання спору за волевиявленням суб'єктів правовідносин не є обмеженням юрисдикції судів і права на судовий захист.

Згідно ч.1 ст. 80 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд припиняє провадження у справі якщо спір не підлягає розгляду у господарських судах.

Враховуючи вищенаведене та те, що досудове врегулювання спору є правом, а не обов'язком позивача, та врегулювання спору не ставиться в залежність можливості розгляду спору у господарському суді, відповідно до цього суд вважає за необхідне у задоволенні клопотання про припинення провадження у справі відмовити.

Розглянувши надані учасниками судового процесу документи і матеріали, пояснення їх повноважних представників, всебічно та повно з'ясувавши обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги і заперечення, об'єктивно оцінивши в сукупності докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне.

На підставі рішення 29 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 24.12.2008р. №356/08 "Про припинення та надання юридичним та фізичним особам у користування земельних ділянок для експлуатації та обслуговування будівель і споруд", рішення 31 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 25.02.2009р. №20/09 "Про внесення змін до рішень сесій Харківської міської ради" між позивачем та відповідачем укладено наступний договір оренди землі: від 05.04.2011р. №631010004000251 з терміном дії до 01.02.2019р. Об'єктом оренди за зазначеним договором є земельна ділянка, що знаходиться за адресою: м. Харків, вул. Валентинівська (колишня вулиця Блюхера), 5, загальною площею 1,1128га; кадастровий номер 6310136600:09:016:0160 функціональне призначення земельної ділянки: землі транспорту, зв'язку.

Пунктом 9 вказаного договору сторони обумовили, що орендна плата за земельну ділянку вноситься орендарем щомісячно у грошовій формі на рахунок Державного казначейства у Харківській області. Інформація щодо реквізитів отримується у відповідному органі державної податкової служби за місцем знаходження земельної ділянки.

Розмір орендної плати за земельну ділянку на рік згідно з розрахунком №1520/10 від 11.08.2010р. становить: 0,09 % від нормативної грошової оцінки цієї земельної ділянки і складає 11051,77 грн., розмір орендної плати за земельну ділянку в місяць становить: 920,98 грн.

У відповідності до п. 35 договору зміна умов договору оренди землі можлива за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди, спір вирішується в судовому порядку.

Відповідно до пункту 289.1 ст. 289 Податкового кодексу України для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.

Згідно зі ст. 13 Закону України В«Про оцінку земельВ» нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.

Відповідно до ст. 15 цього Закону підставою для проведення оцінки земель (бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.

Згідно зі ст. 18 Закону встановлено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення не рідше ніж один раз на 5-7 років.

Рішенням Харківської міської ради від 03.07.2013 р. №1209/13 затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 р.

Згідно з п. 1.1. вказаного рішення затверджено базову вартість одного квадратного метра земель міста Харкова у сумі 291,18 грн., яка отримана на підставі витрат на освоєння і облаштування території міста станом на 01.01.2013 р. та підлягає в подальшому індексації в порядку, встановленому законодавством України.

Пунктом 2 рішення встановлено, що це рішення вводиться в дію з моменту оприлюднення в установленому порядку, а нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013 р. застосовується з 01 січня 2014 р.

Керуючись статтею 18 Закону України В«Про оцінку земліВ» , та враховуючи, що попередня вартість 1 кв. м землі у місті Харкові була визначена станом на 01.01.2007 р. на підставі рішення Харківської міської ради від 25.12.2007 р. №335/07 В«Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2007 р.В» , рішенням Харківської міської ради від 25.09.2013 р. №1269/13 В«Про затвердження В«Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 рокуВ» встановлено (п. 2, п. 3), що плата за землю на підставі даних В«Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 р.В» вводиться в дію з 01.01.2014 р. Зміни до договорів оренди землі, пов'язані зі зміною розміру орендної плати, оформлюються додатковою угодою до договору оренди землі згідно з Порядком оформлення договорів оренди землі у місті Харкові.

Рішенням Харківської міської ради від 29.12.2012 р. №960/12 затверджено Порядок оформлення договорів оренди землі у місті Харкові.

Відповідно до пункту 16.4 вказаного Порядку зміни до договору оренди землі, пов'язані зі зміною розміру орендної плати, оформляються додатковою угодою до договору оренди землі. Розмір орендної плати, передбачений договором оренди землі, підлягає перегляду у випадку, також зміни нормативної грошової оцінки землі.

Відповідно до п. 3.1., п. 3.2. зазначеного Порядку зміна нормативної грошової оцінки земель є підставою для внесення змін до договору оренди землі. Зміни до договору оренди землі оформлюються додатковою угодою. Підготовка додаткової угоди здійснюється Департаментом земельних відносин відповідно до Порядку укладання договорів оренди землі у м. Харкові.

Всі вищевказані рішення Харківської міської ради є діючими, в судовому чи адміністративному порядку не скасовані.

На підставі вищевказаних положень рішень Харківської міської ради Департаментом земельних відносин Харківської міської ради було: одержано витяг №226 від 29.12.2014р. з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки; виконано розрахунок розміру орендної плати за земельну ділянку комунальної власності станом на 01.01.2013 р.

На підставі вищевказаних документів Департаментом земельних відносин Харківської міської ради підготовлено проект додаткової угоди до договору оренди землі, який разом із листом - пропозицією від 26.04.2016р. №3027/0/225-16, рекомендованим поштовим відправленням направлено на адресу відповідача.

Як вказує позивач у позовній заяві, відповідачем було проігноровано пропозиції виконавчого органу Харківської міської ради.

На даний час, розмір орендної плати за землю, яку сплачує відповідач по зазначеному договору не відповідає положенням пункту 289.1 ст. 289 Податкового кодексу України та вищевказаним рішенням Харківської міської ради.

Надаючи правову кваліфікацію викладеним обставинам, з урахуванням фактичних та правових підстав позовних вимог, суд виходить з наступного.

Згідно з ч. 2 ст. 792 Цивільного кодексу України, ч. 8 ст. 93 Земельного кодексу України відносини щодо найму (оренди) земельної ділянки регулюються законом.

Положенням статті 2 Закону України В«Про оренду земліВ» передбачено, що відносини, пов'язані з орендою землі регулюються Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, Законом України "Про оренду землі", іншими законами України та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі.

Відповідно до ст. 13 Закону України В«Про оренду земліВ» , договір оренди землі - це договір за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.

Так, статтею 21 Закону України "Про оренду землі" визначено, що орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.

Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди землі (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).

Згідно положень статті 1 Закону України В«Про оцінку земельВ» , нормативна грошова оцінка земельних ділянок - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.

Виходячи з абз. 5 статті 5 Закону України В«Про оцінку земельВ» , нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Згідно зі ст. 18 Закону України В«Про оцінку земельВ» нормативна грошова оцінка земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення, проводиться не рідше ніж один раз у 5 - 7 років.

Підставами проведення оцінки земель, виходячи з положень статті 15 Закону України "Про оцінку земель" є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.

Як передбачено статтею 20 Закону України "Про оцінку земель", дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Відповідно до п. 1 ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

Статтею 144 Конституції України передбачено, що органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.

Згідно зі ст. 73 Закону України В«Про місцеве самоврядування в УкраїніВ» акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

Відповідно до ч. 2 ст. 648 ЦК України зміст договору, укладеного на підставі правового акта органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, обов'язкового для сторін (сторони) договору, має відповідати цьому акту.

Згідно з ст. 626 ЦК України договором є домовленість сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.

Договір є двостороннім, якщо правами та обов'язками наділені обидві сторони договору.

Статтею 628 ЦК України передбачено, що зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.

Відповідно до ч. 3 статті 6 ЦК України сторони в договорі не можуть відступити від положень актів цивільного законодавства, якщо в цих актах прямо вказано про це, а також у разі, якщо обов'язковість для сторін положень актів цивільного законодавства випливає з їх змісту або із суті відносин між сторонами.

Частиною 1 статті 651 ЦК України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.

Згідно зі ст. 30 Закону України "Про оренду землі" та п. 4.1 договору оренди земельної ділянки зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.

Статтею 632 ЦК України передбачено, що ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін.

У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.

Зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.

Отже, зважаючи на наведені норми, вбачається, що підставою для внесення змін до договору оренди земельної ділянки за рішенням суду на вимогу однієї із сторін є або істотне порушення умов договору, або наявність відповідного застереження в договорі щодо відповідних підстав для його зміни чи прямої вказівки в законі про необхідність внесення змін.

Відповідно до пункту до п. 35 договору зміна умов договору оренди землі можлива за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди, спір вирішується в судовому порядку.

Зважаючи на наведене, суд дійшов висновку, що позовні вимоги про внесення змін до договору щодо розміру орендної плати через зміну грошової оцінки землі про зміни пункту 1 та п.5 та п.9 договору є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Крім того, суд також вважає такими, що підлягають задоволенню позовні вимоги щодо зміни пункту 2 договору відомостей щодо кадастрових номерів земельної ділянки, оскільки відповідно до статті 15 Закону України В«Про оренду земліВ» , в редакції змін, внесених Законом №3613-VI, така істотна умова договору оренди землі як об'єкт оренди повинна містити відомості щодо кадастрового номеру, місця розташування та розміру земельної ділянки.

Враховуючи вищенаведене та те, що відповідач ухиляється від укладання додаткової угоди, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Вирішуючи питання розподілу судових витрат суд керується ст. 49 ГПК України. Судовий збір покладається: у спорах, що виникають при укладанні, зміні та розірванні договорів, - на сторону, яка безпідставно ухиляється від прийняття пропозицій іншої сторони, або на обидві сторони, якщо господарським судом відхилено частину пропозицій кожної із сторін. Суми, які підлягають сплаті за проведення судової експертизи, послуги перекладача, адвоката та інші витрати, пов'язані з розглядом справи, покладаються: при задоволенні позову - на відповідача; при відмові в позові - на позивача; при частковому задоволенні позову - на обидві сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог. Таким чином судові витрати у даній справі покладаються на відповідача, з вини якого спір доведено до суду.

Враховуючи викладене та керуючись статтями 6, 8, 19, 124, 129 Конституції України, статтями 1, 4, 12, 22, 33, 43, 47, 49, 75, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд -

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити.

2. Внести зміни до договору оренди землі 05.04.2011 року за №631010004000251 шляхом визнання укладеною додаткової угоди до вказаного договору оренди землі у такій редакції:

ДОДАТКОВА УГОДА

до договору оренди землі, зареєстрованого

"05" квітня 2011 року за № 631010004000251

в Управлінні Держкомзему у місті Харків

" " 20

Харківська міська рада Харківської області (Орендодавець) в особі виконуючого повноваження Харківського міського голови, секретаря міської ради ОСОБА_6, який діє на підставі Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" і розпорядження міського голови від 08.04.2016 № 164/Зк, з одного боку, та ОСОБА_2 "МЕТЕОР" в особі керівника

(орендар) з другого боку, домовились про нижченаведене:

I. Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України "Про оренду землі", рішення 25 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 03.07.2013р. № 1209/13 "Про затвердження "Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013", рішення 26 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 25.09.2013р. №1269/13 "Про затвердження "Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013", рішення 19 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 27.02.2008р. №41/08 "Про затвердження Положення про порядок визначення розмірів орендної плати при укладанні договорів оренди землі в м. Харкові" (зі змінами та доповненнями), рішення 21 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 19.12.2012р. №960/12 "Про Порядок оформлення договорів оренди землі у місті Харкові", рішення 1 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 20.11.2015р. №12/15 "Про перейменування об'єктів топоніміки міста Харкова", листа Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 11.01.2016 № 6-28-0.22-201/2-16 "Про індексацію нормативної грошової оцінки земель" пункти 1., 5. та 9. договору оренди землі, зареєстрованого "05" квітня 2011 року за №631010004000251 змінити, доповнити пункт 2. словами і викласти у такій редакції:

"1. Орендодавець на підставі рішення 29 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 24.12.2008 року №356/08 "Про припинення та надання юридичним та фізичним особам у користування земельних ділянок для експлуатації та обслуговування будівель і споруд", рішення 31 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 25.02.2009 року №20/09 "Про внесення змін до рішень сесій Харківської міської ради" надає, а Орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку, несільськогосподарського призначення - землі житлової та громадської забудови, яка знаходиться м. Харків, вул. Валентинівська (колишня вул. Блюхера), 5."

"2. (редакція по договору). Кадастровий номер земельної ділянки 6310136600:09:016:0160."

"5. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до витягу з технічної документації 226 від 29.12.2014 становить 11854102 грн. (одинадцять мільйонів вісімсот п'ятдесят чотири тисячі сто дві гривні), а з урахуванням коефіцієнтів індексації за 2014, 2015 роки складає 21216673 грн. (двадцять один мільйон двісті шістнадцять тисяч шістсот сімдесят три гривні).

При змінах в нормативній грошовій оцінці земель за рішенням міської ради Орендар за свій рахунок виконує розрахунок оновленої грошової оцінки земельної ділянки і направляє один екземпляр відповідному органу державної податкової служби за місцем знаходження земельної ділянки.".

"9. Орендна плата за земельну ділянку вноситься Орендарем щомісячно у грошовій формі на рахунок управління Державної казначейської служби України у м. Харкові Харківської області. Інформація щодо реквізитів отримується у відповідному органі державної податкової служби за місцем знаходження земельної ділянки.

Розмір орендної плати за земельну ділянку згідно з розрахунком № 398/16 від 11.03.2016 на рік становить 3% від її нормативної грошової оцінки і складає 636500,19 грн. (шістсот тридцять шість тисяч п'ятсот гривень 19 копійок), або в місяць - 53041,68 грн. (п'ятдесят три тисячі сорок одна гривня 68 копійок.)".

ІI. Ця додаткова угода є невід'ємною частиною договору оренди землі, зареєстрованого "05" квітня 2011 року за №631010004000251 в Управлінні Держкомзему у місті Харків і складена та підписана в трьох примірниках, один з яких залишається у органі, що провів їх державну реєстрацію, а два інших видаються сторонам по договору.

ОРЕНДОДАВЕЦЬ

Харківська міська рада

Харківської області

м. Харків, м-н Конституції, 7

код 04059243

в особі виконуючого повноваження Харківського міського голови,

секретаря міської ради ОСОБА_6

ОРЕНДАР

ОСОБА_2 "МЕТЕОР"

61168, м. Харків

вул. Валентинівська (колишня Блюхера), 5

код 24332020

4. Стягнути з ОСОБА_2 кооперативу "Метеор" (61168, м. Харків, вул. Валентинівська (колишня Блюхера), 5, код 24332020) на користь Харківської міської ради (61007, м. Харків, м-н Конституції, 7, код ЄДРПОУ 04059243, одержувач: Харківська міська рада, реєстраційний рахунок: 35417005032986, банк: ГУ ДКСУ у Харківській області, МФО банку:851011) судовий збір у розмірі 1378,00 грн.

Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

Повне рішення складено 23.12.2016 р.

Головуючий суддя Суддя Суддя ОСОБА_7 ОСОБА_8 ОСОБА_1

СудГосподарський суд Харківської області
Дата ухвалення рішення20.12.2016
Оприлюднено28.12.2016
Номер документу63672493
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —922/3032/16

Рішення від 20.12.2016

Господарське

Господарський суд Харківської області

Светлічний Ю.В.

Ухвала від 07.12.2016

Господарське

Господарський суд Харківської області

Светлічний Ю.В.

Ухвала від 01.12.2016

Господарське

Господарський суд Харківської області

Светлічний Ю.В.

Ухвала від 23.11.2016

Господарське

Господарський суд Харківської області

Светлічний Ю.В.

Ухвала від 23.11.2016

Господарське

Господарський суд Харківської області

Светлічний Ю.В.

Ухвала від 07.11.2016

Господарське

Господарський суд Харківської області

Светлічний Ю.В.

Ухвала від 13.10.2016

Господарське

Господарський суд Харківської області

Светлічний Ю.В.

Ухвала від 03.10.2016

Господарське

Господарський суд Харківської області

Светлічний Ю.В.

Ухвала від 09.09.2016

Господарське

Господарський суд Харківської області

Светлічний Ю.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні