Ухвала
від 22.09.2016 по справі 208/5906/16-к
ЗАВОДСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОДЗЕРЖИНСЬКА 

справа № 208/5906/16-к

№ провадження 1-кс/208/1242/16

УХВАЛА

22 вересня 2016 р. м. Кам`янське

Заводський районний суд м. Дніпродзержинська Дніпропетровської області у складі: Слідчого судді ОСОБА_1 , при секретареві ОСОБА_2 ,

за участю: слідчого СВ Кам`янського відділу поліції ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за клопотанням слідчого СВ Кам`янського відділу поліції ГУНП в Дніпропетровській області ОСОБА_3 про позапланову перевірку фінансово-господарської діяльності, -

в с т а н о в и в:

Слідчий СВ Кам`янського відділу поліції ГУНП України в Дніпропетровській області ОСОБА_3 звернувся до суду із клопотанням про позапланову перевірку фінансово-господарської діяльності ТОВ «Крона-Сервіс 2» (код ЄДРПОУ 39357107), розташованому за адресою: м. Кам`янське, пр. Металургів, 74а, з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства України, за період 2014- 2016 років

В судовому засіданні слідчий СВ Кам`янського відділу поліції ГУНП України в Дніпропетровській області ОСОБА_3 підтримав клопотання, посилався на обставини викладені в ньому.

Слідчий суддя, вислухавши слідчого, вивчивши надані суду матеріали клопотання, вважає, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

Як вбачається з матеріалів клопотання, службові особи Дніпродзержинської міської ради, вступивши в злочинну змову зі службовими особами ТОВ «Крона-Сервіс 1», ТОВ «Крона-Сервіс 2», ТОВ «Крона-Сервіс 3» та ТОВ «Крона-Сервіс 4», прийняли та затвердили для останніх економічно необґрунтований тариф на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, внаслідок чого протягом 2014-2015 рр. вказані товариства, перебуваючи на спрощеній системі оподаткування та будучи платниками єдиного податку здійснили розкрадання грошових коштів територіальної громади під час надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій житлового фонду Дніпровського району міста Дніпродзержинська, шляхом застосування завищених, з урахуванням ПДВ, тобто економічно необґрунтованих граничних тарифів для населення на ці послуги, спричинивши таким чином громаді майнову шкоду в особливо великому розмірі.

В ході досудового розслідування по кримінальному провадженню було встановлено наступне: Відповідно до рішення Дніпродзержинської міської ради від 28.10.2004 ТОВ «Крона» визначене як виконавцем послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій лівобережного житлового масиву та селища Дніпробуд.

Рішенням виконавчого комітету міської ради № 476 від 11.06.2008 року «Про граничні тарифи та послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій у м. Дніпродзержинську» (зі змінами, внесеними рішенням виконавчого комітету міської ради № 642 від 25.07.2008 та № 196 від 27.04.2011) встановлено тарифи для ТОВ «Крона» на підставі наданих підприємством розрахунків, тарифи набули чинності з 01.08.2008 та є чинними і на теперішній час. Тарифи встановлено з урахуванням ПДВ в грн./м2 загальної площі в залежності від виду будинку.

У 2014 році Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Дніпродзержинської міської ради проведено конкурс щодо надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, за результатами яких переможцями з надання вказаних послуг були визнані наступні підприємства: ТОВ «Крона-Сервіс 1», ТОВ «Крона-Сервіс 2», ТОВ «Крона-Сервіс 3» та ТОВ «Крона-Сервіс 4».

17.10.2014 року між Департаментом ЖКГБ ДМР, в особі директора ОСОБА_4 (замовник) та ТОВ «Крона Сервіс 1» (виконавець), в особі директора ОСОБА_5 , укладений договір № 221-14 на утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

17.10.2014 року між Департаментом ЖКГБ ДМР, в особі директора ОСОБА_4 (замовник) та ТОВ «Крона Сервіс 2» (виконавець), в особі директора ОСОБА_6 , укладений договір № 219-14 на утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

17.10.2014 року між Департаментом ЖКГБ ДМР, в особі директора ОСОБА_4 (замовник) та ТОВ «Крона Сервіс 3» (виконавець), в особі директора ОСОБА_7 , укладений договір № 216-14 на утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

17.10.2014 року між Департаментом ЖКГБ ДМР, в особі директора ОСОБА_4 (замовник) та ТОВ «Крона Сервіс 4» (виконавець), в особі директора ОСОБА_8 , укладений договір № 220-14 на утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

Згідно п.п.1.1. зазначених типових договорів, замовник уповноважує та доручає, а виконавець, з моменту затвердження рішення виконавчого комітету Дніпродзержинської міської ради тарифу на послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій виконавцю, бере на себе зобов`язання про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у житловому фонді комунальної власності територіальної громади м. Дніпродзержинська на території Дніпровського району міста (перелік будинків та прибудинкових територій з їх технічною характеристикою наведений у додатку №1, перелік послуг, затверджених рішенням виконавчого комітету Дніпродзержинської міської ради № 233 від 27.06.2012 «Про затвердження в місті надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» - додаток № 2) та проведення розрахунків зі споживачем цих послуг.

З урахуванням результатів проведеного конкурсу щодо надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та за підсумками укладених з виконавцями зазначених послуг відповідних договорів, виконавчим комітетом Дніпродзержинської міської ради прийнято рішення № 266 від 26.11.2014 «Про визнання товариств ТОВ «Крона-Сервіс 1», ТОВ «Крона-Сервіс 2», ТОВ «Крона-Сервіс 3» та ТОВ «Крона-Сервіс 4» виконавцями послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій житлового фонду Дніпровського району міста Дніпродзержинська.

Відповідно до ч. 2 ст. 14 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги», ціни/тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій формуються і затверджуються органами місцевого самоврядування відповідно до їхніх повноважень, визначених законом.

Відповідно до п. 2.1. «Порядку доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад» суб`єкти господарювання здійснюють самостійно розрахунки економічно обґрунтованих витрат на виробництво (надання) житлово-комунальних послуг і подають їх органам, уповноваженим здійснювати встановлення тарифів.

Відповідно до ч.2 «Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» затвердженого

постановою Кабінету Міністрів України від 1 червня 2011 р. № 869, тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі - тариф на послуги) є сукупною (загальною) вартістю надання таких послуг, розрахованою на основі економічно обґрунтованих планованих (нормативних) витрат з урахуванням планового прибутку та податку на додану вартість або єдиного податку.

Згідно п.п.6.1. Договорів, укладених між Департаментом ЖКГБ ДМР та суб`єктами господарювання ТОВ «Крона-Сервіс 1», ТОВ «Крона-Сервіс 2», ТОВ «Крона-Сервіс 3» та ТОВ «Крона-Сервіс 4», які надають послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, договір набирає чинності з дати затвердження рішення виконавчого комітету Дніпродзержинської міської ради про тарифи на послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій у м. Дніпродзержинську, які надаються з боку виконавця вказаних послуг.

Згідно інформації з відділу фінансового планування комунальних підприємств та тарифного регулювання департаменту економічного розвитку Дніпродзержинської міської ради, підприємства ТОВ «Крона-Сервіс 1», ТОВ «Крона-Сервіс 2», ТОВ «Крона-Сервіс 3» та ТОВ «Крона-Сервіс 4» у грудні 2014 звернулись до виконавчих органів міської ради та подали розрахунки тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

Після проведеного аналізу вказаних розрахунків на відповідність їх порядку формування тарифів та нормам чинного законодавства, було виявлено ряд значних недоліків та зауважень до цих розрахунків, після чого повернуто на доопрацювання.

Надалі, відповідно до рішення виконавчого комітету Дніпродзержинської міської ради № 106 від 27.05.2015, з метою запобігання аварійних ситуацій техногенного характеру, які можуть спричинити загрозу для життєдіяльності людей, зокрема перебоїв з водопостачання, водовідведення, електропостачання, порушення роботи ліфтового господарства, погіршення санітарного стану прибудинкових територій та технічного стану житлового фонду Дніпровського району м. Дніпродзержинська, ТОВ «Крона-Сервіс 1», ТОВ «Крона-Сервіс 2», ТОВ «Крона-Сервіс 3» та ТОВ «Крона-Сервіс 4» було запропоновано тимчасово, до встановлення нових тарифів з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, застосувати граничні тарифи на ці послуги, зазначені у рішенні виконавчого комітету міської ради № 476 від 11.06.2008 року «Про граничні тарифи та послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій у м. Дніпродзержинську» (зі змінами, внесеними рішенням виконавчого комітету міської ради № 642 від 25.07.2008 та № 196 від 27.04.2011) та проводити відповідні перерахунки розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, тобто тарифи для цих підприємств встановлено з урахуванням ПДВ в грн./м2 загальної площі в залежності від виду будинку.

Тобто, згідно додатку № 2 до рішення виконкому міської ради № 476 від 11.06.2008 року (в редакції рішення виконкому міської ради № 642 від 25.07.2008 року) « граничні тарифи на послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій у м. Дніпродзержинську», для ТОВ «Крона-Сервіс 1», ТОВ «Крона-Сервіс 2», ТОВ «Крона-Сервіс 3» та ТОВ «Крона-Сервіс 4», застосовувався наступний тариф: загальна сума витрат для 9-10 поверхових панельних будівель 1,2919 грн. без урахування ПДВ, 1,55 грн. з урахуванням ПДВ; для 9 поверхових цегляних будівель 1,2608 грн. без урахування ПДВ, 1,51 з урахуванням ПДВ, для 14-15 поверхових будівель 1,2693 грн. без урахування ПДВ, 1,52 з урахуванням ПДВ.

На підставі вказаного рішення, між Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва ДМР та суб`єктами господарювання ТОВ «Крона-Сервіс 1», ТОВ «Крона-Сервіс 2», ТОВ «Крона-Сервіс 3» та ТОВ «Крона-Сервіс 4», які надають послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, були укладені таким чином додаткові угоди до основних договорів на утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, в яких за домовленістю між сторонами п. 1.1 розділу 1 було викладено в новій редакції: відповідно до умов договору та чинного законодавства замовник рекомендує тимчасово, а виконавець керується відповідно рішенням виконавчого комітету Дніпродзержинської міської ради № 106 від 27.05.2015 «Про обслуговування житлового фонду Дніпровського району м. Дніпродзержинська» щодо надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій на відповідній території свого обслуговування (перелік будинків та прибудинкових територій з їх технічною характеристикою наведений у додатку №1) для тимчасового використання застосувати для відповідних категорій будинків граничні тарифи на послуги зазначені у додатках 1,2 до рішення виконавчого комітету № 476 від 11.06.2008 року «Про граничні тарифи та послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій у м. Дніпродзержинську» (зі змінами, внесеними рішенням виконавчого комітету міської ради № 642 від 25.07.2008 та № 196 від 27.04.2011) до моменту затвердження рішення виконавчого комітету Дніпродзержинської міської ради щодо тарифу на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

Однак, згідно інформації, отриманої від Дніпродзержинської об`єднаної державної податкової інспекції головного управління ДФС у Дніпропетровській області, підприємства ТОВ «Крона-Сервіс 1», ТОВ «Крона-Сервіс 2», ТОВ «Крона-Сервіс 3» та ТОВ «Крона-Сервіс 4» перебувають на спрощеній системі оподаткування, з 28.08.2014-31.12.2014 ( 6 група, ставка 7 відсотків), з 01.01.2015 -31.12.2015 (3 група, ставка 4 відсотки). Загальна суму доходу отримана в 2014-2015 підприємствами наступна: ТОВ «Крона - Сервіс 1» отримано 6920210,66 грн., ТОВ «Крона Сервіс 2» отримано 4598547,42 грн., ТОВ «Крона - Сервіс 3» отримано 5806720,52 грн., ТОВ «Крона - Сервіс 4» отримано 1746619,12 грн.

Згідно отриманих рахунків за утримання будинків та прибудинкових територій, які надають споживачам ТОВ «Крона-Сервіс 1», ТОВ «Крона-Сервіс 2», ТОВ «Крона-Сервіс 3» та ТОВ «Крона-Сервіс 4», останніми протягом 2014-2015 застосовується тариф 1,55 грн. м2 з урахуванням ПДВ.

Тобто для підприємств, які є виконавцями послуг з надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і які є платниками єдиного податку, було застосовано граничні тарифи з урахуванням ПДВ в грн./м2 загальної площі в залежності від виду будинку.

Враховуючи викладене, з метою проведення повного, всебічного, об`єктивного та неупередженого досудового розслідування на теперішній час виникла необхідність у проведенні позапланової перевірки фінансово-господарської діяльності ТОВ «Крона-Сервіс 2» (код ЄДРПОУ 39357107), розташованому за адресою: м. Кам`янське, пр. Металургів, 74а з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства України, за період 2014-2016 років.

Згідно ст.78 п.78.1.11. податкового кодексу України підставою для проведення позапланової перевірки є судове рішення суду (слідчого судді) про призначення перевірки.

Слідчий суддя, розглянувши клопотання слідчого вважає його обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.

Керуючись ст.78 п.78.1.11. ПК України, ст.ст.159, 162, 163, 164 КПК України,

у х в а л и в:

Клопотання слідчого СВ Кам`янського ВП ОСОБА_3 - задовольнити.

Надати дозвіл працівникам Дніпродзержинської ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області на проведення позапланової виїзної перевірки фінансово-господарської діяльності ТОВ «Крона-Сервіс 2» (код ЄДРПОУ 39357107), розташованому за адресою: м. Кам`янське, пр. Металургів, 74а з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства України, за період 2014-2016 років.

Ухвала залишається в силі протягом одного місяця з дня її постановлення.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя ОСОБА_1

СудЗаводський районний суд м.Дніпродзержинська 
Дата ухвалення рішення22.09.2016
Оприлюднено16.03.2023
Номер документу63750635
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —208/5906/16-к

Ухвала від 24.05.2017

Кримінальне

Заводський районний суд м.Дніпродзержинська

Похваліта С. М.

Ухвала від 24.05.2017

Кримінальне

Заводський районний суд м.Дніпродзержинська

Похваліта С. М.

Ухвала від 24.05.2017

Кримінальне

Заводський районний суд м.Дніпродзержинська

Похваліта С. М.

Ухвала від 24.05.2017

Кримінальне

Заводський районний суд м.Дніпродзержинська

Похваліта С. М.

Ухвала від 24.05.2017

Кримінальне

Заводський районний суд м.Дніпродзержинська

Похваліта С. М.

Ухвала від 17.07.2017

Кримінальне

Заводський районний суд м.Дніпродзержинська

Похваліта С. М.

Ухвала від 24.05.2017

Кримінальне

Заводський районний суд м.Дніпродзержинська

Похваліта С. М.

Ухвала від 24.05.2017

Кримінальне

Заводський районний суд м.Дніпродзержинська

Похваліта С. М.

Ухвала від 24.05.2017

Кримінальне

Заводський районний суд м.Дніпродзержинська

Похваліта С. М.

Ухвала від 24.05.2017

Кримінальне

Заводський районний суд м.Дніпродзержинська

Похваліта С. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні