Червоноградський міський суд Львівської області
м. Червоноград, вул. Св. Володимира, 15, 80102, (03249) 3-95-93
Справа № 2 - а - 700/10
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
30 вересня 2010 р. Червоноградський міський суд Львівської області в складі:
Головуючого - судді Рака Л.С.
при секретарі Багач Л.Д.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Червонограді справу за адміністративним позовом ОСОБА_1 до УДАІ ГУМВС України у Дніпропетровській області про скасування постанови по справі про адміністративне правопорушення,
встановив:
Позивач ОСОБА_1 звернувся до суду з адміністративним позовом до УДАІ ГУМВС України у Дніпропетровській області про визнання постанови інспектора ВДАІ м. Дніпродзержинська Дніпропетровської області про скасування постанови по справі про адміністративне правопорушення.
Позовну вимогу мотивував тим, що постановою серії АЕ № 110447 від 11.11.2009 р. його визнано винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 122 КУпАП та накладено штраф у розмірі 255 грн. Вважає, що постанова є безпідставною, не базується на доказах, зазначене правопорушення не відповідає обставинам справи, а постанова не відповідає вимогам закону та підлягає скасуванню. Просить постанову серії АЕ № 110447 від 11.11.2009 р. скасувати з закриттям провадження по справі.
Представник відповідача УДАІ ГУМВС України у Дніпропетровській області в судове засідання повторно не з'явився, про причини неявки суду не повідомив, хоча про час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином.
В судовому засіданні позивач підтримав позовні вимоги, та пояснив, що постанова є незаконною, необгрунтованою, не відображає дійсності обставин справи, складена за відсутності належних доказів з порушенням вимог чинного законодавства та відсутністю складеного адміністративного протоколу
Просив позов задоволити, зіславшись на обставини, викладені в адміністративному позові.
Вислухавши позивача, вивчивши та дослідивши матеріали адміністративної справи, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до постанови серії АЕ № 110447 від 11.11.2009 р., встановлено, що 11.11.2009р. о 08 год. 10 хв., ОСОБА_1 здійснив зупинку транспортним засобом "Вольво" , р.н. НОМЕР_1 на тротуарі по вул. Дніпропетровській в м. Дніпродзержинську, чим допустив порушення п. 15.10(6) ПДР України. Враховуючи, що ОСОБА_1 скоїв адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 122 КУпАП, інспектором накладено штраф у розмірі 255 грн.
Інспектору ВДАІ м. Дніпродзержинська Дніпропетровської області під час оформлення матеріалів адміністративної справи та винесенні оскаржуваної постанови слід було навести докази, що Шалавило.В.Д. здійснив обгін ближче ніж за 50 метрів перед пішохідним переходом, відібрати у свідків пояснення.
Відповідно до ст. 251 КУпАП, доказами по справі про адміністративні правопорушення є будь - які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
Таким чином, суд приходить до висновку, що притягнення до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення , передбаченого ч. 2 ст. 122 КУпАП є недоведеним і необгрунтованим.
Відповідно до п. 24 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 23.12.2005р. № 14 Про практику застосування судами України законодавства у справах про злочини проти безпеки дорожнього руху та експлуатації транспорту, а також про адміністративні правопорушення на транспорті встановлено, що зміст постанови має відповідати вимогам, передбаченим статтями 283 і 284 КУпАП. У ній, зокрема, потрібно навести докази, на яких ґрунтується висновок про вчинення особою адміністративного правопорушення, та зазначити мотиви відхилення інших доказів, на які посилався правопорушник, чи висловлених останнім доводів.
Згідно з ст. 69 КАС України передбачає, що доказами в адміністративному судочинстві є будь - які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових та речових доказів, висновків експертів.
Крім цього, ч. 3 ст. 70 КАС України встановлено, що докази, одержані з порушенням закону, судом при вирішенні справи не беруться до уваги, а відповідно до ч. 4 коментованого кодексу, обставини, які за законом повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися ніякими іншими засобами доказування, крім випадків, коли щодо таких обставин не виникає спору.
Відповідно до ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Відповідачем в судове засідання не надано суду обґрунтованих доказів вини позивача у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 122 КУпАП.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, повно і всебічно з'ясувавши обставини в адміністративній справі, що позивач до адміністративної відповідальності притягується вперше, що сума штрафу ставить сім'ю в складне матеріальне положення, суд вважає, що адміністративний позов є обґрунтованим та таким, що підлягає до задоволення.
Керуючись ст., ст. 22,287,288,289,292,293п.4 КУпАП, ст., ст. 6,9,10.11,69,70,71,86,159-163 КАС України, та на підставі ЗУ Про міліцію , наказу МВС України від 13.11.2006р. № 1111 Про затвердження Інструкції з діяльності підрозділів дорожньо - патрульної служби Державтоінспекції МВС України»
ПОСТАНОВИВ:
Позов задоволити.
Постанову про адміністративне правопорушення серії АЕ № 110447 від 11.11.2009 р., винесену інспектором ВДАІ м. Дніпродзержинська Дніпропетровської області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 по ст. 122 ч.1 КУпАП України у виді штрафу в розмірі 255 грн.-скасувати.
Справу про вчинення ОСОБА_1 правопорушення, передбаченого ст.122 ч.1 КУпАП України - провадженням закрити.
Постанова оскарженню не підлягає..
Постанова виготовлена в нарадчій кімнаті.
Суддя Рак Л.С.
Суд | Червоноградський міський суд Львівської області |
Дата ухвалення рішення | 30.09.2010 |
Оприлюднено | 04.01.2017 |
Номер документу | 63835432 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Червоноградський міський суд Львівської області
Рак Л. С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні