Рішення
від 27.12.2016 по справі 375/1069/16-ц
РОКИТНЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 375/1069/16-ц

Провадження № 2/375/448/16

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27.12.2016 року Рокитнянський районний суд Київської області у складі - головуючого судді Нечепоренка Л.М., при секретарі Киричок В.В., представника позивача ОСОБА_1 та ОСОБА_2, за участю представника відповідачів ОСОБА_3 та третіх осіб - ОСОБА_4, розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в смт. Рокитне за участю представника відповідача ОСОБА_5 та третіх осіб - ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8 та ОСОБА_9 цивільну справу за позовом заступника керівника Кагарлицької місцевої прокуратури Київської області в інтерсах держави до Луб янської сільської ради Рокитнянського району, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14 та ОСОБА_15, треті особи ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_16 та ОСОБА_9 про визнання незаконними і скасування рішень, скасування державної реєстрації земельної ділянки, -

УСТАНОВИВ :

Позивач звернувся із вказаним позовом посилаючись на те, що при перевірці Луб янської сільської ради Рокитнянського району виявлені порушення вимог закону щодо передачі у приватну власність земельних ділянок комунальної власності.

Так, рішенням №386-XXVI-V сесії 5 скликання Луб янської сільської ради Рокитнянського району від 11.03.2009 року ОСОБА_10 надано дозвіл на розробку проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,15 га у власність для будівництва? обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд в АДРЕСА_1

В подальшому рішенням № 16-3-VII Луб янської сільської ради від 25.12.15 затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_10 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд загальною площею 0,15 га по АДРЕСА_1 та передано безоплатно у власність дану земельну ділянку з кадастровим номером НОМЕР_1

Рішенням №386-XXVI-V сесії 5 скликання Луб янської сільської ради Рокитнянського району від 11.03.2009 року ОСОБА_15 надано дозвіл на розробку проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,15 га у власність для будівництва? обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд в АДРЕСА_1

В подальшому рішенням № 14-3-VII Луб янської сільської ради від 25.12.15 затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_15 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд загальною площею 0,15 га по АДРЕСА_1 та передано безоплатно у власність дану земельну ділянку з кадастровим номером НОМЕР_2.

Рішенням №398-XXVI-V сесії 5 скликання Луб янської сільської ради Рокитнянського району від 11.03.2009 року ОСОБА_11 надано дозвіл на розробку проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,15 га у власність для будівництва? обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд в АДРЕСА_1

В подальшому рішенням № 17-3-VII Луб янської сільської ради від 25.12.15 затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_11 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд загальною площею 0,15 га по АДРЕСА_1 та передано безоплатно у власність дану земельну ділянку з кадастровим номером НОМЕР_3.

Рішенням №388-XXVI-V сесії 5 скликання Луб янської сільської ради Рокитнянського району від 11.03.2009 року ОСОБА_12 надано дозвіл на розробку проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,15 га у власність для будівництва? обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд в АДРЕСА_1

В подальшому рішенням № 15-3-VII Луб янської сільської ради від 25.12.15 затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_12 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд загальною площею 0,15 га по АДРЕСА_1 та передано безоплатно у власність дану земельну ділянку з кадастровим номером НОМЕР_4

Рішенням №374-50-VI сесії 6 скликання Луб янської сільської ради Рокитнянського району від 29.05.2015 року ОСОБА_13 надано дозвіл на розробку проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,15 га у власність для будівництва? обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд в АДРЕСА_1.

В подальшому рішенням № 399-55-VI Луб янської сільської ради від 27.10.15 затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_13 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд загальною площею 0,15 га по АДРЕСА_1 та передано безоплатно у власність дану земельну ділянку з кадастровим номером НОМЕР_5.

Рішенням №400-50-VI сесії 6 скликання Луб янської сільської ради Рокитнянського району від 27.05.2015 року ОСОБА_14 надано дозвіл на розробку проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,15 га у власність для будівництва? обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд в АДРЕСА_1

В подальшому рішенням № 18-3-VI Луб янської сільської ради від 27.12.15 затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність ОСОБА_14 для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд загальною площею 0,15 га по АДРЕСА_1 та передано безоплатно у власність дану земельну ділянку з кадастровим номером НОМЕР_6.

Вважає, що у відповідності до ч.3 ст.24 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності у разі відсутності плану зонування або детального плану території, затвердженого відповідно до вимог цього Закону, передача (надання) земельних ділянок із земель державної або комунальної власності у власність чи користування фізичним та юридичним особам для містобудівних потреб забороняєься.

Згідно інформації відділу містобудування та архітектури Рокитнянської РДА інформація про затвердження Луб янською сільською радою детального плану території АДРЕСА_1 та АДРЕСА_2 відсутня.

Також згідно інформації Луб янської сільської ради детальний план та план зонування території села Луб янка відсутній.

Так як вищевказані рішення сільської ради про передачу у приватну власність вказаним громадянам прийняті всупереч прямої заборони, вказаної в ч.3 ст.24 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності просить визнати незаконним та скасувати вищевказані рішення Луб янської сільської ради Рокитнянського району про надання земельних ділянок та дозволу на будівництво індивідуальних житлових будинків, господарських споруд в АДРЕСА_1 та вул.АДРЕСА_2 та визнати незаконним та скасувати рішення Луб янської сільської ради Рокитнянського району про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність для будівництва та обслуговування житлових будинків, господарських будівель і споруд АДРЕСА_1 та вул.АДРЕСА_2 Рокитнянського району Київської області. Також просить визнати недійсними свідоцтва на право власності на земельні ділянки та скасувати рішення про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно на земельні ділянки площею 0,15 га, що розташовані по АДРЕСА_1 та по АДРЕСА_2

В судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги в повному обсязі та просить їх задовольнити, визнати незаконними та скасувати рішення Луб янської сільської ради, винесені з порушенням діючого законодавства. Також просить стягнути з відповідачів солідарно судовий збір.

Представник третіх осіб суду пояснив, що підтримує позовні вимоги прокурора і просить визнати незаконними та скасувати рішення Луб янської сільської ради, якими порушуються права мешканців с.Луб янка.

Треті особи - ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8 та ОСОБА_9 в судовому засіданні підтримали позовні вимоги та пояснили, що на земельній площі, яка виділена під будівництво житлових будинків раніше був спортивний майданчик - стадіон, на якому мешканці села займалися спортом. Згодом стадіон був запущений, але деякий час назад мешканці села своїми силами зробили ремонт стадіону, покрасили ворота та поставили деякі спортивні снаряди, що підтверджено наданими суду фотографіями.

Представник відповідача - голова Луб янської сільської ради ОСОБА_5 в судовому засіданні позов не визнала та пояснила, що земля, яка виділена для будівництва житлових будинків по АДРЕСА_1 згідно Генерального плану забудови с.Луб янка призначена саме для будівництва житлових будтинків. Там тривалий час був пустир, який колись мешканці села використовували як спортивний майданчик, поставили там футбольні ворота. Офіційно рішення сільської ради про створення стадіону чи спортивного майданчику чи видведення під це земельну площу не приймалося. Але в селі вже немає кому займатися футболом і тому у 2009 році частина вказаної земельної ділянки була наділена мешканцям села для будівництва житлових будинків. У 2015 році на сесії сільської ради депутати затвердили виготовлені проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність для будівництва та обслуговування житлових будинків, господарських будівель і споруд АДРЕСА_1 та вул.АДРЕСА_2 та передали безоплатно у власність дані земельні ділянки. Також у травні 2015 року були прийняті рішення про надання дозволу на виготовлення проектів на забудову ОСОБА_13 та ОСОБА_14, які рішеннями сесій у жовтні та грудні 2015 року затверджені. Детальний план та план зонування території с.Луб янка відсутні.

Представник відповідачів - фізичних осіб ОСОБА_3 позов визнала частково і суду пояснила, що не вважає фізичних осіб, яким наділені земельні ділянки відповідачами по справі, так як рішення приймалося сільською радою і тому відповідати за вчинені порушення закону повинна сільська рада. Також вважає, що можливо визнати незаконними та скасувати рішення сільської ради, якими передавалися у власність земельні ділянки, а саме другі частини рішень, так як у ч.3 ст.24 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності вказано. що у разі відсутності плану зонування або детального плану території, затвердженого відповідно до вимог цього Закону, передача (надання) земельних ділянок із земель державної або комунальної власності у власність чи користування фізичним та юридичним особам для містобудівних потреб забороняється. Тобто затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки не є порушенням вказаного Закону.

Свідок ОСОБА_17 суду показав, що під час роботи його головою Луб янської сільської ради було вирішено передати земельну площу, яка раніше використовувалася під спортивний майданчик і яка згідно Генерального плану була виділена під забудову, мешканцям с.Луб янка під забудову. Рішення сільської ради про виділення даної земельної ділянки під спортивний майданчик не приймалося і земельна ділянка тривалий час була пустирем, на якому росли бур яни. Молоді в селі не залишилося і тому спортивний майданчик не використовувався за призначеням. Вказане рішення було винесено на розгляд сесії сільської ради і було вирішено надати дозвіл на виготовлення проектної документації.

Свідок ОСОБА_18 суду показав, що працює начальником відділу містобудування та архітектури Рокитнянської РДА і що у 2015 році до нього звернулися мешканці с.Луб янка, яким рішенням сесії були наділені земельні ділянки під забудову для надання висновку про розгляд проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність. Він вказав, що згідно Генерального плану с.Луб янка вказана територія призначена для використання під житлову забудову. Але також підкреслив, що відділ наголошує на необхідності виконання ч.3 ст.24 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності . Він мав на увазі, що у разі відсутності плану зонування або детального плану території, затвердженого відповідно до вимог цього Закону, передача (надання) земельних ділянок із земель державної або комунальної власності у власність чи користування фізичним та юридичним особам для містобудівних потреб забороняєься. План зонування або детальний план території Луб янською сільською радою не надавався.

Заслухавши сторони, їх представників, третіх осіб, свідків, дослідивши надані сторонами докази, суд вважає, що позов підлягає до часткового задоволення.

В судовому засіданні встановлено, що рішеннями №386-XXVI-V сесії 5 скликання Луб янської сільської ради Рокитнянського району від 11.03.2009 року ОСОБА_10, №386-XXVI-V сесії 5 скликання Луб янської сільської ради Рокитнянського району від 11.03.2009 року ОСОБА_15, №398-XXVI-V сесії 5 скликання Луб янської сільської ради Рокитнянського району від 11.03.2009 року ОСОБА_11, №388-XXVI-V сесії 5 скликання Луб янської сільської ради Рокитнянського району від 11.03.2009 року ОСОБА_12, №374-50-VI сесії 6 скликання Луб янської сільської ради Рокитнянського району від 29.05.2015 року ОСОБА_13 та №400-50-VI сесії 6 скликання Луб янської сільської ради Рокитнянського району від 27.05.2015 року ОСОБА_14 надані дозволи на розробку проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,15 га кожному у власність для будівництва? обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд в АДРЕСА_1

В подальшому, рішеннями № 16-3-VII, № 14-3-VII, № 17-3-VII, № 15-3-VII, № 399-55-VI та № 18-3-VI Луб янської сільської ради від 27.12.15 затверджені проекти землеустрою щодо відведення земельнмх ділянок у власність для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд загальною площею 0,15 га вказаним громадянам по АДРЕСА_1 та АДРЕСА_2 та передано безоплатно у власність дані земельні ділянки з присвоєними кадастровими номерами.

Позивач вважає, що рішення Луб янської сільської ради, якими затверджені проекти землеустрою та про пердачу у власність земельних ділянок прийняті з порушенням ч.3 ст.24 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності і тому повинні бути визнані незаконними та скасовані.

У відповідності до ст.26 ч.1 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад відноситься: п.42) затвердження в установленому порядку місцевих містобудівних програм, генеральних планів забудови відповідних населених пунктів, іншої містобудівної документації.

У ст.12 Земельного Кодексу України визначені повноваження сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин: п.а) розпорядження землями територіальних громад; п.б) передача земельних ділянок комунальної власності у власність громадян.

Ці ж повноваження сільських ради підкреслені у ст.122 ЗК Українги, що сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або у користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для всіх потреб.

Згідно до ст.39 ЗК України використання земель житлової та громадської забудови здійснюється відповідно до генерального плану населеного пункту, іншої містобудівної документації.

В ст.116 ЗК України вказані підстави набуття права на землю громадянами та юридичними особами, а саме за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, а ст.118 ЗК України визначений порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянам.

Тобто, Луб янська сільська рада, приймаючи у 2009 році рішення про передачу у власність громадянам земельної ділянки, позначеної у Генеральному плані розвитку села під забудову житловими будинками, діяла згідно наданих їй повноважень у відповідності до діючого на той час законодавства.

17.02.11 був прийнятий Закон України Про регулювання містобудівної діяльності , у відповідності до Прикінцевих положень якого частина третя статті 24, на яку йде посилання у позові і порушення якої є підставою для визнання незаконними рішень сільської ради , набирає чинності з 1 січня 2013 року підпункт 1 пункту 1 розділу V "Прикінцеві положення" цього Закону .

Тому суд вважає, що приймаючи вищевказані рішення про передачу у власність громадянам земельні ділянки у 2009 році Луб янська сільська рада не порушила вказаний Закон.

В той же час, приймаючи рішення про передачу у власність земельної ділянки ОСОБА_13 без виділення її в натурі, та надаючи дозвіл на будівництво у травні 2015 року, а потім затверджуючи у жовтні 2015 року невідомо ким наданий проект землеустрою про передачу у власність земельної ділянки на ім я ОСОБА_13, (так як рішення про надання дозвілу на розробку проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,15 га у власність для будівництва сільською радою відносно ОСОБА_13 не приймалося); приймаючи рішення про надання згоди на розробку проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність у жовтні 2015 році на ім я ОСОБА_14, а потім у грудні 2015 року затверджуючи проект землеустрою про передачу у власність земельної ділянки на ім я ОСОБА_14 та про передачу у власність даної земельної ділянки без виконання умов ч.3 ст.24 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , згідно якої: у разі відсутності плану зонування або детального плану території, затвердженого відповідно до вимог цього Закону, передача (надання) земельних ділянок із земель державної або комунальної власності у власність чи користування фізичним та юридичним особам для містобудівних потреб забороняється , Луб янська сільська рада вийшла за межі наданих їй повноважень.

Тому суд вирішив, що рішення Луб янської сільської ради Рокитнянського району №374-50-VII від 29.05.2015 Про надання земельної ділянки та дозволу на будівництво індивідуального житлового будинку, господарських споруд ОСОБА_13 в АДРЕСА_1 ; рішення Луб янської сільської ради Рокитнянського району №399-55-VI від 27.10.2015 Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд ОСОБА_13 в АДРЕСА_1 ; свідоцтво на право власності на земельну ділянку № 50112763 від 17.12.15; рішення про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно за № 27097071 від 15.12.2015 на земельну ділянку площею 0,15 га, що розташована по АДРЕСА_1, кадастровий номер НОМЕР_5 за ОСОБА_13;

рішення Луб янської сільської ради Рокитнянського району №18-3-VII від 25.12.2015 Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд ОСОБА_14 в АДРЕСА_2 ; рішення про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно за № 28725697 від 14.03.2016 на земельну ділянку площею 0,15 га, що розташована по АДРЕСА_1 Рокитняського району, кадастровий номер НОМЕР_6 за ОСОБА_14 повинні бути визнані незаконними та скасовані, як прийняті з порушенням ч.3 ст.24 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності .

Підстав для скасування рішень Луб янської сільської ради №386-XXVI-V від 11.03.2009 року про надання ОСОБА_10 дозволу на розробку проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,15 га у власність для будівництва? обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд в АДРЕСА_1; № 16-3-VII Луб янської сільської ради від 25.12.15, яким затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд загальною площею 0,15 га ОСОБА_10 по АДРЕСА_1 та передано безоплатно у власність дану земельну ділянку з кадастровим номером НОМЕР_7; №386-XXVI-V від 11.03.2009 року про надання ОСОБА_15 дозволу на розробку проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,15 га у власність для будівництва? обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд в АДРЕСА_1; № 14-3-VII від 25.12.15, яким затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд загальною площею 0,15 га ОСОБА_15 по АДРЕСА_1 та передано безоплатно у власність дану земельну ділянку з кадастровим номером НОМЕР_2; №398-XXVI-V від 11.03.2009 року про надання ОСОБА_11 дозволу на розробку проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,15 га у власність для будівництва? обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд в АДРЕСА_1; № 17-3-VII від 25.12.15, яким затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд загальною площею 0,15 га ОСОБА_11 по АДРЕСА_1 та передано безоплатно у власність дану земельну ділянку з кадастровим номером НОМЕР_3; №388-XXVI-V від 11.03.2009 року про надання ОСОБА_12 дозволу на розробку проекту із землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0,15 га у власність для будівництва? обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд в АДРЕСА_1; № 15-3-VII від 25.12.15, яким затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд загальною площею 0,15 га ОСОБА_19 по АДРЕСА_1 та передано безоплатно у власність дану земельну ділянку з кадастровим номером НОМЕР_8

суд не знаходить, так як первинні рішення сільської ради про надання дозволів на розробку проектів із землеустрою щодо відведення громадянам земельних ділянок у власність площею 0,15 га кожному для будівництва? обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд в АДРЕСА_1 прийняті у 2009 році, тобто до прийняття Закону України Про регулювання містобудівної діяльності та набрання законної сили ч.3 ст.24 даного Закону.

Послідуючі рішення сільської ради, прийняті у грудні 2015 року відносно гр.-н ОСОБА_20, ОСОБА_15, ОСОБА_11 та ОСОБА_12, якими затверджені проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність для будівництва та обслуговування житлових будинків, господарських будівель і споруд загальною площею 0,15 га кожна по АДРЕСА_1 та якими передано безоплатно у власність дані земельні ділянки, є продовженням і на виконання первинних рішень.

Суд не приймає до уваги пояснення третіх осіб, що земельні ділянки виділялися на території, яка використовувалася під спортивний майданчик, так як ними не надано доказів, що земельна ділянка рішенням сільської чи іншої ради була виділена саме під спортивний майданчик, так як згідно генерального плану села вказана земельна ділянка була виділена під забудову житловими будинками.

Також суд не знаходить підстав для виключення із числа відповідачів ОСОБА_13 та ОСОБА_14, про що вказує у своїх запереченнях проти позову представник ОСОБА_14, так як рішення сільської ради приймалися по заявам громадян, які вказані відповідачами у справі, на їх користь і вони є заінтересовані в результатах розгляду позовної заяви, так як в разі задоволення позову в повному обсязі будуть порушені їх права на безоплатну приватизацію земельної ділянки.

Крім того, суд не знаходить підстав для скасування частини рішення сільської ради відносно ОСОБА_13 та ОСОБА_14, а саме про передачу (надання) земельних ділянок із земель державної або комунальної власності у власність фізичним особам для містобудівних потреб, залишивши в силі затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, так як вказані рішення були прийняті з самого початку з порушенням закону.

Судовий збір у відповідності до ст.88 ЦПК України підлягає стягненню з відповідачів пропорційно до розміру задоволених позовних вимог.

На підставі викладеного, керуючись Законом України Про місцеве самоврядування в Україні , Законом України Про регулювання містобудівної діяльності , ст.ст.12, 39, 116 та 122 Земельного Кодексу України, ст.ст. 10, 14, 57, 88, 209 та 215 ЦПК України, суд

ВИРІШИВ :

Позов задовольнити частково.

Визнати незаконним та скасувати рішення Луб янської сільської ради Рокитнянського району №374-50-VII від 29.05.2015 Про надання земельної ділянки та дозволу на будівництво індивідуального житлового будинку, господарських споруд ОСОБА_13 в АДРЕСА_1 .

Визнати незаконним та скасувати рішення Луб янської сільської ради Рокитнянського району№399-55-VI від 27.10.2015 Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд ОСОБА_13 в АДРЕСА_1 .

Визнати недійсним свідоцтво на право власності на земельну ділянку № 50112763 від 17.12.15.

Скасувати рішення про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно за № 27097071 від 15.12.2015 на земельну ділянку площею 0,15 га, що розташована по АДРЕСА_1, кадастровий номер НОМЕР_5 за ОСОБА_13.

Визнати незаконним та скасувати рішення Луб янської сільської ради Рокитнянського району №18-3-VII від 25.12.2015 Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд ОСОБА_14 в АДРЕСА_2 .

Скасувати рішення про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно за № 28725697 від 14.03.2016 на земельну ділянку площею 0,15 га, що розташована по АДРЕСА_1, кадастровий номер НОМЕР_6 за ОСОБА_14.

В решті позовних вимог відмовити.

Стягнути солідарно з Луб янської сільської ради Рокитнянського району, ОСОБА_13 та ОСОБА_14 на користь Кагарлицької місцевої прокуратури Київської області 8268 грн. судового збору.

Рішення може бути оскаржено в апеляційному порядку до апеляційного суду Київської області шляхом подання до Рокитнянського районного суду апеляційної скарги протягом 10 днів з дня його проголошення, а особами, які брали участь у справі, але не були присутні в судовому засіданні під час проголошення судового рішення - протягом десяти днів з дня отримання копії цього рішення.

Повне рішення виготовлено 30.12.16.

Суддя

СудРокитнянський районний суд Київської області
Дата ухвалення рішення27.12.2016
Оприлюднено06.01.2017
Номер документу63892553
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —375/1069/16-ц

Рішення від 04.04.2017

Цивільне

Апеляційний суд Київської області

Фінагєєв В. О.

Рішення від 04.04.2017

Цивільне

Апеляційний суд Київської області

Фінагєєв В. О.

Ухвала від 15.03.2017

Цивільне

Апеляційний суд Київської області

Фінагєєв В. О.

Ухвала від 13.03.2017

Цивільне

Апеляційний суд Київської області

Фінагєєв В. О.

Ухвала від 03.02.2017

Цивільне

Апеляційний суд Київської області

Коцюрба О. П.

Ухвала від 23.01.2017

Цивільне

Апеляційний суд Київської області

Коцюрба О. П.

Рішення від 27.12.2016

Цивільне

Рокитнянський районний суд Київської області

Нечепоренко Л. М.

Рішення від 27.12.2016

Цивільне

Рокитнянський районний суд Київської області

Нечепоренко Л. М.

Ухвала від 24.10.2016

Цивільне

Рокитнянський районний суд Київської області

Нечепоренко Л. М.

Ухвала від 06.10.2016

Цивільне

Рокитнянський районний суд Київської області

Нечепоренко Л. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні