Постанова
від 15.05.2007 по справі 18/138
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

18/138

ВИЩИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД УКРАЇНИ

Господарський суд Чернігівської області


14000 м. Чернігів, проспект Миру 20                                        Тел. 7-38-36, факс 7-44-62

Іменем України

ПОСТАНОВА

          

 "15" травня 2007 р.                                                  Справа № 18/138

За позовом Прокурора Куликівського району в інтересах держави в особі Чернігівської міжрайонної державної податкової інспекції

14000, м. Чернігів, вул. Воровського, 6

Третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача:Головне управління Державного казначейства України у Чернігівській області 14000, м. Чернігів, вул. Комсомольська, 27

До Товариства з обмеженою відповідальністю ім. Шевченка

16341, с. Вересоч Куликівського району

про   стягнення 2024 грн. 00 коп.

                                                                                     Суддя  А.С. Сидоренко

Секретар судового засідання І.В.Морська

Представники сторін:

Від позивача: Шаргородський Ю.П. –ст. держподатінспектор, дов. № 2296/9/10 від 18.12.2006р.

Від відповідача: не з'явився

Від третьої особи: Кутузов О.В. –гол. спец-т юр. відділу, дов. № 4 від 14.02.2007р.

В судовому засіданні прийняла участь прокурор відділу прокуратури Чернігівської області Кушнір Л.В., посв. № 85 від 31.01.2007р.

СУТЬ СПОРУ:

Прокурором Куликівського району в інтересах держави в особі Чернігівської міжрайонної державної податкової інспекції (третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача: Головне управління Державного казначейства України у Чернігівській області) заявлено адміністративний позов до Товариства з обмеженою відповідальністю ім. Шевченка (надалі –відповідач) про стягнення 2024,00 грн. заборгованості за бюджетними позичками.

Відповідач письмових заперечень проти позову не надав, в судове засідання не з'явився.

Оскільки відповідач повідомлявся належним чином про дату, час і місце судового розгляду, що підтверджується повідомленнями про вручення поштових відправлень № 444605 та № 458932, неявка відповідача не перешкоджає розгляду справи.

Розглянувши подані документи і матеріали, вислухавши пояснення повноважного представника позивача, третьої особи та прокурора, з'ясувавши фактичні обставини справи, дослідивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд ВСТАНОВИВ:

Згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 1003 від 11.09.1997р. „Про фінансову допомогу на проведення комплексних робіт в осінньо –зимовий період 1997/98 року”, було виділено на фінансування заходів з підготовки до роботи в осінньо –зимовий період 1997/98 року, забезпечення збирання та збереження врожаю 1997 року, інші невідкладні потреби Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним державним адміністраціям цільовим призначенням для сільськогосподарських товаровиробників 60 млн. грн. (на умовах повернення їх до 01 жовтня 1998р.).

Міністерством фінансів профінансовано зазначені витрати за рахунок резервного фонду Кабінету Міністрів України через органи Державного казначейства на підставі укладених з ними угод.

20.11.1997р. Відділенням Державного казначейства у Куликівському районі був укладений з КСП ім. Шевченка договір № 7 про надання фінансової допомоги на проведення комплексу робіт в осінньо –зимовий період 1997/98 року.

В п. 2.1 вказаного договору зазначено, що ВДК у Куликівському районі зобов'язується надати КСП ім. Шевченка фінансову допомогу в розмірі 5,9 тис. грн. для проведення комплексу робіт в осінньо –зимовий період 1997 –1998 року шляхом оплати поданих рахунків. Термін повернення фінансової допомоги 01 вересня 1998 року ( п. 3.1 договору).

Згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 220 від 26.02.1998р. „Про фінансове забезпечення підготовки сільськогосподарської техніки до проведення весняно –польових робіт в 1998 році” було виділено Міністерством агропромислового комплексу Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним державним адміністраціям на фінансування заходів для підготовки сільськогосподарської техніки до проведення весняно –польових робіт у 1998 році цільовим призначенням безпосередньо сільськогосподарським товаровиробникам та агротехсервісним підприємствам на закупівлю запасних частин і ремонтних матеріалів та оплату послуг ремонтних підприємств 100 млн. грн., у т.ч. 50 млн. грн. за рахунок резервного фонду Кабінету Міністрів України та 50 млн. грн. за рахунок асигнувань, передбачених у Державному бюджеті України на 1998 рік для поповнення державного матеріального резерву Державному комітетові по матеріальних резервах (на умовах повернення коштів до 21 грудня 1998 року).

Міністерством фінансів профінансовано зазначені витрати за рахунок названих джерел фінансування через органи Державного казначейства на підставі укладених з ними угод.

08.05.1998р. Відділенням Державного казначейства у Куликівському районі був укладений з КСП ім. Шевченка договір № 14 про надання фінансової допомоги на проведення весняно –польових робіт в 1998 році.

В п. 2.1 вказаного договору зазначено, що ВДК у Куликівському районі зобов'язується надати КСП ім. Шевченка фінансову допомогу в 7,1 тис. грн. для проведення весняно –польових робіт в 1998 році шляхом оплати поданих рахунків на запасні частини, ремонтні матеріали та послуги ремонтних підприємств. Термін повернення допомоги 01 жовтня 1998 року (п. 3.1 договору).

Постановою Кабінету Міністрів України № 1953 від 10.12.1998р. „Про забезпечення сільськогосподарських товаровиробників матеріально –технічними та фінансовими ресурсами в 1999 році” було продовжено до 1 жовтня 1999 року термін погашення залишку неповерненої бюджетної позички, наданої згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 26 лютого 1998 року № 220.

Згідно цієї ж постанови Кабінету Міністрів України № 1953 від 10.12.1998р. було виділено у січні 1999р. Міністерству агропромислового комплексу, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним державним адміністраціям на фінансування заходів для підготовки сільськогосподарської техніки до весняно –польових робіт у 1999 році цільовим призначенням сільськогосподарським товаровиробникам та агросервісним підприємствам на закупівлю запасних частин і ремонтних матеріалів та оплату послуг ремонтних підприємств кошти в сумі 50 млн. грн. за рахунок резервного фонду Кабінету Міністрів України на умовах повернення їх до 01 жовтня 1999р.

          Міністерством фінансів профінансовано зазначені витрати за рахунок резервного фонду Кабінету Міністрів України через органи Державного казначейства відповідно до укладених угод.

Згідно з п. 5 Умов використання та повернення коштів, виділених для надання фінансової допомоги у підготовці техніки до проведення весняно –польових робіт у 1999 році (додаток № 2 до Постанови), відділення Державного казначейства у районах на підставі рішення райдержадміністрації укладають угоди із сільськогосподарськими товаровиробниками усіх форм власності та агротехсервісними підприємствами про надання і повернення фінансової допомоги і оплачують подані їм рахунки на запасні частини, ремонтні матеріали та послуги ремонтних підприємств.

08.02.1999р. Відділенням Державного казначейства у Куликівському районі був укладений з КСП ім. Шевченка договір № 1 про надання фінансової допомоги на проведення весняно –польових робіт.

В п. 2.1 вказаного договору зазначено, що ВДК у Куликівському районі зобов'язується надати КСП ім. Шевченка фінансову допомогу в 2,5 тис. грн. для проведення комплексу весняно –польових робіт у 1999 році шляхом оплати поданих рахунків на запасні частини, ремонтні матеріали та послуги ремонтних підприємств. Термін повернення фінансової допомоги 01 жовтня 1999 року (п. 3.1 договору).

          Згідно виписки з протоколу № 14 від 12.12.2000р. дирекцією ТОВ ім. Шевченка внесені доповнення до п. 1.12 ст. 1 Статуту Товариства з обмеженою відповідальністю ім. Шевченка, зареєстрованого розпорядженням Куликівської районної державної адміністрації № 53 від 16.03.2000р., згідно яких дане товариство є  юридичним правонаступником КСП ім. Шевченка.

Відповідно до ст. 2 Закону України „Про врегулювання заборгованості за бюджетними позичками, наданими державним та іншим сільськогосподарським підприємствам усіх форм власності і господарювання через обслуговуючі, заготівельні і переробні підприємства, та реструктуризацію заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) переробних підприємств агропромислового комплексу” від 18 січня 2001 року N 2237-III, реструктуризується на 8 років з виплатою щороку рівними частинами починаючи  з 1 січня 2004 року решта заборгованості державних та інших   сільськогосподарських підприємств усіх форм власності і господарювання, не врегульованої відповідно до статті 1 цього Закону,  а також обслуговуючих, заготівельних та переробних підприємств, з якими такі сільськогосподарські  підприємства уклали угоди на закупівлю зерна до державних ресурсів за  державним замовленням (контрактом), за  станом на 1 січня 2000 року за отримані ними в 1994-1999 роках бюджетні позички, включаючи грошові аванси та натуральні насіннєві і фуражні позички, зерно державних ресурсів та державних резервів, використане для придбання матеріально-технічних ресурсів, крім заборгованості за імпортну техніку, коштів, використаних не за цільовим  призначенням, та сум, що підлягають врегулюванню відповідно до вимог статті 1  цього Закону і статті 2 Закону України "Про списання заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) платників податків у зв'язку з реформуванням сільськогосподарських підприємств".

На підставі вказаного вище, відділенням Державного казначейства у Куликівському районі реструктуризовано заборгованість ТОВ ім. Шевченка за бюджетними позичками, що надавались з резервного фонду Кабінету Міністрів України згідно постанов № 1003 від 11.09.1997р., № 220 від 26.02.1998р. та № 1953 від 10.12.1998р.

06.08.2002р., управлінням сільського господарства і продовольства Куликівської районної державної адміністрації та управлінням Державного казначейства у Куликівському районі з одного боку та  ТОВ ім. Шевченка з іншого, був складений протокол № 3 урегулювання заборгованості за бюджетними позиками, наданими державним та іншим сільськогосподарським підприємствам усіх форм власності і господарювання, між стороною надавачем позичок та стороною –отримувачем.

         Згідно вказаного протоколу відповідачем визнана заборгованість за бюджетними позичками у грошовій формі в сумі 10275,00 грн., яка була реструктуризована.

На підставі Розпорядження Кабінету Міністрів України № 186-р від 03.04.2002р. були затверджені графіки погашення реструктуризованої заборгованості за бюджетними позичками за Постановами Кабінету Міністрів України № 1003 від 11.09.1997р., № 220 від 26.02.1998р. та № 1953 від 10.12.1998р.

Як вбачається з вказаних графіків, протягом 2004 –2005 р. р. відповідач повинен був перерахувати до державного бюджету 2024,00 грн.

Відповідачем дане зобов'язання виконано не було і на момент розгляду справи за ним існує заборгованість за бюджетними позичками в сумі 2024,00 грн.

Статтею 21 Закону України „Про Державний бюджет України на 2007 рік” № 489 –V від 19.12.2006р. органи державної податкової служби України визнано в 2007 році органами стягнення заборгованості  юридичних осіб перед державою за кредитами, залученими державою або під державні гарантії, бюджетними позичками та фінансовою допомогою, наданою на поворотній основі.

За таких обставин позовні вимоги є обґрунтованими і підлягають задоволенню в повному обсязі.

Відповідно до ч. 4 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем –фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

Керуючись ст. 2 Закону України „Про врегулювання заборгованості за бюджетними позичками, наданими державним та іншим сільськогосподарським підприємствам усіх форм власності і господарювання через обслуговуючі, заготівельні і переробні підприємства, та реструктуризацію заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) переробних підприємств агропромислового комплексу”, ст. 21 Закону України “Про Державний бюджет України на 2007 рік”, ст. ст. 94, 158 –163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю ім. Шевченка, с. Вересоч Куликівського району (р/р 260081688 ЧОД АППБ „Аваль”, МФО 353348, код 30894160) в доход державного бюджету (Отримувач: Державний бюджет Куликівського району, рахунок 31136404700258 в УДК в Чернігівській області, МФО 853592) 1480 грн. 00 коп. заборгованості по бюджетним позичкам, наданих в грошовій формі, згідно постанови КМУ від 11.09.1997р. № 1003.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю ім. Шевченка, с. Вересоч Куликівського району (р/р 260081688 ЧОД АППБ „Аваль”, МФО 353348, код 30894160) в доход державного бюджету (Отримувач: Державний бюджет Куликівського району, рахунок 31135405700258 в УДК в Чернігівській області, МФО 853592) 419 грн. 00 коп. заборгованості по бюджетним позичкам, наданих в грошовій формі, згідно постанови КМУ від 26.02.1998р. № 220.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю ім. Шевченка, с. Вересоч Куликівського району (р/р 260081688 ЧОД АППБ „Аваль”, МФО 353348, код 30894160) в доход державного бюджету (Отримувач: Державний бюджет Куликівського району, рахунок 31134406700258 в УДК в Чернігівській області, МФО 853592) 125 грн. 00 коп. заборгованості по бюджетним позичкам, наданих в грошовій формі, згідно постанови КМУ від 10.12.1998р. № 1953.

Дана постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду в наступному порядку: про апеляційне оскарження рішення суду першої інстанції спочатку подається заява. Обґрунтування мотивів  оскарження і вимоги до суду апеляційної інстанції викладаються в апеляційній скарзі. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який  ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 цього Кодексу –з дня складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

Дана постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

 

Суддя                                  (підпис)                               А.С.Сидоренко

СудГосподарський суд Чернігівської області
Дата ухвалення рішення15.05.2007
Оприлюднено28.08.2007
Номер документу639668
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —18/138

Ухвала від 04.01.2024

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Охотницька Н.В

Ухвала від 28.12.2023

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Охотницька Н.В

Ухвала від 19.12.2023

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Охотницька Н.В

Ухвала від 01.11.2010

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Соловей Л.А.

Судовий наказ від 05.10.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Гудак А.В.

Ухвала від 26.08.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Гудак А.В.

Ухвала від 26.07.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Гудак А.В.

Ухвала від 09.03.2011

Господарське

Харківський апеляційний господарський суд

Бабакова Л.М.*

Ухвала від 24.02.2011

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Охотницька Н.В.

Судовий наказ від 27.04.2010

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Охотницька Н.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні