Очаківський міськрайонний суд Миколаївської області
Справа № 483/31/17
Провадження 1-кс/483/18/2017
У Х В А Л А
Іменем України
10 січня 2017 року м. Очаків
Слідчий суддя Очаківського міськрайонного суду Миколаївської області ОСОБА_1
при секретарі ОСОБА_2 ,
за участю слідчого ОСОБА_3 ,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду клопотання слідчого СВ Очаківського ВП ГУ Національної поліції в Миколаївській області ОСОБА_3 , погоджене з начальником Очаківського відділу Миколаївської місцевої прокуратури № 1 ОСОБА_4 , про проведення обшуку,
В С Т А Н О В И Л А :
10 січня 2017 року слідчий СВ Очаківського ВП ГУ Національної поліції в Миколаївській області ОСОБА_3 звернувся до Очаківського міськрайонного суду Миколаївській області із клопотанням, погодженим з начальником Очаківського відділу Миколаївської місцевої прокуратури № 1 ОСОБА_4 , про проведення обшуку.
Своє клопотання слідчий обґрунтовував тим, що ним здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 12016150100001283 за ознаками злочину, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України, вчиненого за наступних обставин.
02 грудня 2016 року до чергової частини Очаківського ВП ГУ Національної поліції в Миколаївській області з Очаківського відділу Миколаївської місцевої прокуратури №1 Миколаївської області надійшла заява ОСОБА_5 , про те, що службові особи ТОВ «Сади України», зловживаючи службовим становищем, шляхом внесення недостовірних даних в акти виконаних робіт про обсяги механічного прибирання вулиць в м. Очакові, незаконно заволоділи бюджетними коштами.
Допитаний в якості свідка ОСОБА_5 , пояснив, що в жовтні 2015 року він був обраний депутатом Очаківської міської ради. На черговій сесії ради була створена тимчасова депутатська комісія, завданням якої було визначено перевірку робіт, виконаних відділом ЖКГ. Головою комісії був призначений ОСОБА_6 , а ОСОБА_5 був її членом. При складанні плану роботи комісії ОСОБА_5 необхідно було піддати перевірці механічне прибирання вулиць м. Очакова. З метою виконання перевірки він звернувся до управління з питань житлово-комунального господарства Очаківської міської ради для витребування документації. ОСОБА_5 було надано договір про надання послуг з механічного прибирання вулиць м. Очакова, укладений з ТОВ «Сади України», що зареєстроване в с. Чорноморка по вул. Степовій 1/1, калькуляція договору та акти виконаних робіт. В ході проведення перевірки на підставі наданих документів були виявлені факти приписки в актах виконаних робіт ТОВ «Сади України». Факт приписки ОСОБА_5 встановлювався на підставі технічної характеристики прибирально-підмітальної машини «BUCHER-SIT1 CAT-2020/2020XL» та аналізу актів виконаних робіт. Аналізом встановлено, що фактична технічна швидкість підмітання була завищена від 56 до 122 разів. При цьому ОСОБА_5 зауважив, що автомобілі при прибиранні вулиць працювали не на повну потужність. Згідно з калькуляцією автомобіль повинен використовувати воду для зволоження, однак ця технологічна процедура не виконувалась. На запитання, куди подівалось сміття, що було зібрано в результаті підмітання, відповіді не отримано. За його розрахунками, кількість сміття за весь період підмітання повинна бути в межах 300-400 тон. Факту прийняття або утилізації на його запити надані не були, що підтверджує факт їх відсутності. ОСОБА_5 встановлено, що з незрозумілих причин механічне прибирання вулиць м. Очакова виконувалось за трьома договорами (договір № 1 від 20 квітня 2016 року, акти виконаних робіт підписував керівник служби благоустрою, відповідно до договору № 2 від 18 липня 2016 року, управління ЖКГ замовила аналогічні роботи щодо механічного прибирання вулиць з тим самим виконавцем ТОВ «Сади України», хоча на балансі у управління ЖКГ дороги не перебувають, вони перебувають на балансі відділу благоустрою та за третім договором, який йому відділ благоустрою не надав, також замовлені роботи з механічного прибирання вулиць в м. Очакові). У зв`язку з встановленими фактами ОСОБА_5 як голова бюджетної комісії з метою контролю використання бюджетних коштів, звернувся з депутатським запитом в управління ЖКГ для надання йому документації з механічного прибирання вулиць в м. Очакові для вивчення. Останні надали йому договір № 2 від 18 липня 2016 року, калькуляцію до договору та акти виконаних робіт. Протяжність вулиць м. Очакова ОСОБА_5 не надавались, у зв`язку з чим він самостійно встановлював приблизну протяжність вулиць, вказаних у звіті. Ситуація з приписками по механічному прибиранню доріг в актах виконаних робіт аналогічна з приписками виявленими в відділі ЖКГ.
Допитана в якості свідка ОСОБА_7 пояснила, що з 03 листопада 2014 року, вона перебуває на посаді головного бухгалтера Очаківської комунальної служби благоустрою (далі ОКСБ). 20 квітня та 01 листопада 2016 року ОКСБ та ТОВ «Сади України» уклали договори щодо механічного прибирання автодоріг в м. Очакові. Оплата щодо здійснених робіт фіксувалась актами виконаних робіт, які складали посадові особи ТОВ «Сади України» в особі директора ОСОБА_8 .. Оплата здійснювалась лише після підписання актів виконаних робіт обома сторонами, які вказані в договорах. Контроль за виконанням робіт з прибирання вулиць в м. Очакові здійснює начальник ОКСБ та інженер. Працівники ОКСБ участі у механічному прибирання вулиць в м. Очакові не приймали. ОКСБ здійснювало лише оплату за виконану роботу, а безпосереднє прибирання здійснювалось посадовими особами ТОВ «Сади України».
Допитаний в якості свідка ОСОБА_9 пояснив, що з 13 червня 2016 року рішенням Очаківської міської ради він призначений на посаду начальника ОКСБ. Вказана служба здійснює благоустрій в межах м. Очакова. При призначенні на посаду ОСОБА_9 стало відомо, що 20 квітня 2016 року ОКСБ уклало договір з ТОВ «Сади України» щодо проведення механічного прибирання вулиць м. Очакова. Ким укладався договір на той час, йому не відомо. Акти виконаних робіт про проведення прибирання вулиць підписувались ОСОБА_9 особисто. Перед підписом актів виконаних робіт, їх перевірку проводив головний інженер ОКСБ ОСОБА_10 .. Перевірка здійснювалась наступним чином: головний інженер проводив перевірку актів виконаних робіт та подорожніх листів кожної прибиральної машини, а саме відповідність даних в кожному документі; після проведення перевірки головний інженер ставив свій підпис на подорожніх листах, що підтверджувало дійсність актів виконаних робіт. Після здійснення вказаних дій, ОСОБА_9 підписував особисто акти виконаних робіт, які подавались до бухгалтерії ОКСБ для здійснення оплати. Крім перевірки наданих актів, ОСОБА_9 особисто здійснював перевірку щодо прибирання вулиць, а саме здійснював особистий об`їзд вулиць з метою перевірки якості прибирання. В листопаді 2016 року, ОСОБА_9 особисто підписував договір про надання послуг з механічного прибирання вулиць в м. Очакові з ТОВ «Сади України» в приміщенні благоустрою. Враховуючи, що вказаний договір був аналогічним попередньому договору, ОСОБА_9 для вивчення в юридичний відділ Очаківської міської ради не направляв. Прийняття актів виконаних робіт та проведення перевірки щодо належного виконання робіт здійснювалось в аналогічному порядку, як він раніше зазначав. Яка загальна сума складала для оплати послуг з прибирання, він не пам`ятає, але вона відповідала сумам, вказаних у договорах.
Посилаючись на те, що виявлення, фіксація та вилучення документів, що містять фактичні дані про проведення господарських операцій про проведення оплати послуг з механічного прибирання вулиць м. Очакова в ОКСБ протягом 2016 року, необхідні для встановлення осіб, які їх підписували та були причетні до укладення правочинів, проведення судово-економічної експертизи для встановлення обґрунтованості розрахунку витрат ТОВ «Сади України» та авто-технічної експертизи з питань порядку функціонування та роботи транспортних засобів при прибирання вулиць в м. Очакові, встановлення фактів проведення оплати за бюджетні кошти вказаних послуг, окрім проведення такої слідчої дії як обшук, іншим законним способом виявити та вилучити ці документи не представляється можливим, просив надати дозвіл на проведення обшуку території ОКСБ.
В судовому засіданні слідчий підтримав зазначене клопотання.
Вислухавши думку слідчого, дослідивши документи, що додані до клопотання, дійшла такого.
Подане слідчим клопотання відповідає вимогам ч. 3 ст. 234 КПК України, матеріали клопотання (витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, копія протоколу допиту свідка, порівняльні таблиці виконаних робіт) містять достатні дані про здійснення органом досудового розслідування вказаного вище злочину, а також про те, що документи, які містять фактичні дані про проведення господарських операцій щодо проведення оплати послуг з механічного прибирання вулиць м. Очакова можуть знаходитися на території ОКСБ, і вони мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у цьому кримінальному провадженні.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 132, 235, 532 КПК України,
У Х В А Л И Л А :
Клопотання слідчого СВ Очаківського ВП ГУ Національної поліції в Миколаївській області ОСОБА_3 , погоджене з начальником Очаківського відділу Миколаївської місцевої прокуратури № 1 ОСОБА_4 , про проведення обшуку задовольнити.
Надати дозвіл слідчому СВ Очаківського ВП ГУ Національної поліції в Миколаївській області ОСОБА_3 на проведення обшуку території Очаківської комунальної служби благоустрою, що знаходиться за адресою: Миколаївська область, м. Очаків, вул. Гетьманська, 41, з метою виявлення, фіксації та вилучення документів, що містять фактичні дані про проведення господарських операцій щодо проведення оплати послуг з механічного прибирання вулиць м. Очакова в Очаківській комунальній службі благоустрою протягом 2016 року, договорів між Очаківською комунальною службою благоустрою та ТОВ «Сади України» з додатками щодо проведення механічного прибирання вулиць в м. Очакові за 2016 рік, платіжних доручень щодо сплати коштів за прибирання вулиць за 2016 рік, повний пакет документів щодо зайняття вказаним видом діяльності, який надано підприємством ТОВ «Сади України» при укладенні договору, копії всіх рішень, доручень або розпоряджень із додатками (документами-підставами прийняття рішень), посадових інструкцій, наказів на призначення посадових осіб, які уповноважені вести договірні відносини із ТОВ «Сади України», контролювати хід виконання робіт, приймати та підписувати акти виконаних робіт та виконувати по ним нарахування і розрахунки, актів виконаних робіт при проведенні механічного прибирання вулиць в м. Очакові за 2016 рік, дорожніх та шляхових листів на прибиральні машини при проведенні механічного прибирання вулиць в м. Очакові за 2016 рік, а також інших документів, що можуть мати значення при проведені досудового розслідування.
Строк дії ухвали визначити до 11 лютого 2017 року.
Ухвала слідчого судді оскарженню не підлягає і заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя:
Суд | Очаківський міськрайонний суд Миколаївської області |
Дата ухвалення рішення | 10.01.2017 |
Оприлюднено | 02.03.2023 |
Номер документу | 64084058 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Очаківський міськрайонний суд Миколаївської області
Казанлі Л. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні