ЖИТОМИРСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
10002, м-н Путятинський, 3/65, телефон/факс: (0412) 481-604, 481-637 e-mail: inbox@apladm.zt.court.gov.ua
Головуючий у 1-й інстанції: Сало А.Б.
Суддя-доповідач:Бучик А.Ю.
УХВАЛА
"17" січня 2017 р. Справа № 817/4463/13-а
Суддя Житомирського апеляційного адміністративного суду Бучик А.Ю., вирішуючи питання відповідно до ст. 189 КАС України про прийняття апеляційної скарги Дубровицького районного центру зайнятості на ухвалу Рівненського окружного адміністративного суду від "06" грудня 2016 р. у справі за позовом Дубровицького районного центру зайнятості до Рівненської митниці Міністерства доходів і зборів України про стягненя заборгованості ,-
ВСТАНОВИВ:
Ухвалою Рівненського окружного адміністративного суду від 06.12.2016 у задоволенні заяви Дубровицького районного центру зайнятості про заміну боржника виконавчого провадження її правонаступником відмовлено повністю.
Не погоджуючись з постановленою ухвалою, Дубровицький районний центр зайнятості звернувся до суду апеляційної інстанції зі скаргою.
Ухвалою Житомирського апеляційного адміністративного суду від 28.12.2016 апеляційну скаргу Дубровицького районного центру зайнятості залишено без руху, оскільки вона не відповідала вимогам ст.187 КАС України, а саме не подано до суду документу про сплату судового збору та надано заявнику строк до 13.01.2017 для усунення зазначених недоліків.
16.01.2017 на адресу суду від скаржника надійшло клопотання, в якому просить звільнити його від сплати судового збору, у зв'язку з набранням чинності з 01.01.2017 Закону України від 06.12.2016 №1774-VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України", яким внесено зміни до ст. 5 Закону України "Про судовий збір", та визначено, що органи Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття звільняються від сплати судового збору під час розгляду справи в усіх судових інстанціях.
Вирішуючи питання щодо задоволення вищевказаного клопотання Дубровицького районного центру зайнятості, суд виходить з такого.
Однією з основних засад судочинства, визначеною пунктом 8 частини третьої статті 129 Конституції України, є забезпечення апеляційного оскарження рішення суду, крім випадків, установлених законом.
Особам, які беруть участь у справі, а також особам, які не брали участі у справі, якщо суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки, згідно зі статтею 13 КАС забезпечується право на апеляційне та касаційне оскарження рішень адміністративного суду у випадках та порядку, встановлених цим Кодексом.
З матеріалів справи вбачається, що апеляційна скарга подана 23.12.2016, що підтверджено реєстраційним штампом вхідної кореспонденції суду першої інстанції.
Суд наголошує на тому, що на момент подачі апеляційної скарги діяв Закон України "Про судовий збір" з урахуванням змін до вказаного Закону, що набрали чинності з 01.09.2015 та пільг щодо сплати судового збору органам Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття передбачено не було.
Відповідно до ч.2 ст. 5 КАС України провадження у адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи. З огляду на це, судовий збір слід сплачувати виходячи з ставок чинних на час подачі позовної заяви та апеляційної скарги.
Відтак, суд вважає необґрунтованим клопотання апелянта про звільнення від сплати судового збору, оскільки дія закону, на яку посилається скаржник, поширюється на правовідносини, що виникли після 01.01.2017, а відповідно до ст. 5 Закону України "Про судовий збір" (в редакції з 01.09.2015) пільг щодо сплати судового збору заявнику станом на момент подачі апеляційної скарги передбачено не було.
Таким чином, суд дійшов висновку про відмову у задоволенні клопотання про звільнення відповідача від сплати судового збору.
З огляду на те, що станом на 17 січня 2017 року апелянтом не виконані вимоги ухвали Житомирського апеляційного адміністративного суду від 28.12.2016 року про залишення апеляційної скарги без руху (не подано документ, що підтверджує сплату судового збору), є підстави для повернення апеляційної скарги.
Слід зазначити, що повернення апеляційної скарги не позбавляє права на повторне звернення до адміністративного суду в порядку, встановленому законом.
Керуючись ст.ст. 108, 187, 189 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя -
УХВАЛИВ:
Відмовити Дубровицькому районному центру зайнятості в задоволенні клопотання про звільнення від сплати судового збору.
Апеляційну скаргу Дубровицького районного центру зайнятості на ухвалу Рівненського окружного адміністративного суду від "06" грудня 2016 р. у справі за позовом Дубровицького районного центру зайнятості до Рівненської митниці Міністерства доходів і зборів України про стягненя заборгованості повернути особі, яка її подала.
Копію ухвали разом із доданими до скарги матеріалами направити особі, яка подала апеляційну скаргу. Іншим особам, які беруть участь у справі, надіслати копію цієї ухвали.
Ухвала може бути оскаржена протягом двадцяти днів з дня набрання нею законної сили шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.
Суддя А.Ю.Бучик
Роздруковано та надіслано:р.л.п.
1- в справу:
2 - позивачу: Дубровицький районний центр зайнятості вул. Гольшанських,23-а,м.Дубровиця,Рівненська область,34100
3- відповідачу: Рівненська митниця Міністерства доходів і зборів України вул. Соборна,104,м.Рівне,33028
- ,
Суд | Житомирський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.01.2017 |
Оприлюднено | 19.01.2017 |
Номер документу | 64098579 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Житомирський апеляційний адміністративний суд
Бучик А.Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні