Ухвала
від 24.01.2017 по справі п/811/79/16
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

і м е н е м У к р а ї н и

"24" січня 2017 р.Справа № П/811/79/16

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді:Юрко І.В., суддів: Гімона М.М., Чумака С. Ю.,

секретарі судового засідання: Федосєєвої Ю.В.,

за участі представника відповідача Бондаренко Р.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційні скарги Державної фіскальної служби України, Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області, Новоукраїнської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області на постанову Кіровоградського окружного адміністративного суду від 24 жовтня 2016 року у справі №П/811/79/16 за позовом комунального підприємства Енерговодоканал Смолінської селищної ради до Державної фіскальної служби України, Державної казначейської служби України, (треті особи, які не заявляють самостійні вимоги на предмет спору - Головне управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області, Новоукраїнська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області, про визнання протиправною бездіяльності та зобов'язання вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В :

Позивач 01.02.2016 року звернувся до Кіровоградського окружного адміністративного суду з позовом до Державної фіскальної служби України, Державної казначейської служби України, (треті особи: Головне управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області, Новоукраїнська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області, в якому просив:

- визнати протиправною бездіяльність відповідачів щодо не зарахування на рахунок позивача у системі електронного адміністрування ПДВ коштів на погашення заборгованості з різниці в тарифах;

- зобов'язати відповідачів зарахувати на рахунок у системі електронного адміністрування ПДВ кошти в сумі 822687,03 грн. відповідно до Договорів про організацію взаєморозрахунків та постанови Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 року № 375.

Постановою Кіровоградського окружного адміністративного суду від 24 жовтня 2016 року адміністративний позов задоволено повністю.

Визнано протиправною бездіяльність Державної фіскальної служби України, Державної казначейської служби України щодо не зарахування на рахунок комунального підприємства Енерговодоканал Смолінської селищної ради у системі електронного адміністрування ПДВ коштів на погашення заборгованості з різниці в тарифах.

Зобов'язано Державну фіскальну службу України, Державну казначейську службу України зарахувати на рахунок комунального підприємства Енерговодоканал Смолінської селищної ради у системі електронного адміністрування ПДВ кошти в сумі 822687,03 грн. відповідно до Договорів про організацію взаєморозрахунків та постанови Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 року №375.

Не погодившись з таким рішенням суду першої інстанції, Державна фіскальна служба України, Головне управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області, Новоукраїнська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області подали апеляційні скарги, в яких просили постанову суду першої інстанції скасувати та в задоволенні позову відмовити.

Представник Державної фіскальної служби України в судовому засіданні апеляційної інстанції вимоги апеляційної скарги підтримав, просив їх задовольнити.

Представники КП Енерговодоканал Смолінської селищної ради, Державної казначейської служби України, Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області, Новоукраїнської ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області в судове засідання апеляційної інстанції не прибули, про дату, час та місце розгляду справи повідомлені належним чином.

До апеляційного суду від Головного управління ДФС у Кіровоградській області, Новоукраїнської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Кіровоградській області надійшли клопотання про розгляд справи без участі їх представників.

Відповідно до частини четвертої статті 196 Кодексу адміністративного судочинства України неприбуття у судове засідання сторін або інших осіб, які беруть участь у справі, належним чином повідомлених про дату, час та місце апеляційного розгляду, та явка яких у відповідності до статті 120 Кодексу адміністративного судочинства України не визнавалась судом обов'язковою, не перешкоджає судовому розгляду справи.

Відповідно до частини першої статті 195 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції переглядає судові рішення суду першої інстанції в межах апеляційної скарги. Суд апеляційної інстанції може вийти за межі доводів апеляційної скарги в разі встановлення під час апеляційного провадження порушень, допущених судом першої інстанції, які призвели до неправильного вирішення справи.

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, представника відповідача, перевіривши матеріали справи і обговоривши доводи апеляційної скарги, встановила наступне.

Позивач - Комунальне підприємство Енерговодоканал Смолінської селищної ради є юридичною особою (код ЄДРПОУ 24100120), що підтверджується витягом з Єдиного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с.52-53 т.1).

Відповідач - Державна фіскальна служба України є суб'єктом владних повноважень, який в даних правовідносинах реалізує надані йому Податковим кодексом України повноваження.

Відповідач - Державна казначейська служба України є суб'єктом владних повноважень, який в даних правовідносинах реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів згідно з Бюджетним кодексом України та Податковим кодексом України.

Судом першої інстанції встановлено, що з 08.02.2011 року позивач перебуває на обліку у податковому органі як платник податку на додану вартість (а.с.51 т.1).

Згідно довідки з ЄДРПОУ видами діяльності позивача за КВЕД є постачання пари, гарячої води та кондиціонованого повітря (25.30), забір, очищення та постачання води (56.00), каналізація, відведення і очищення стічних вод (37.00), збирання безпечних відходів (38.11) та ін. (а.с.50 т.1)

Відповідно довідки Маловисківської ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області від 07.07.2015 року за КП Енерговодоканал Смолінської селищної ради рахувалась податкова заборгованість з ПДВ у загальному розмірі 209067,85 грн. (а.с.17 т.1).

Договором №11/1 від 09.07.2015 року, укладеним між позивачем, Смолінською селищною радою, фінансовим управлінням Маловисківської райдержадміністрації, Департаментом фінансів Кіровоградської облдержадміністрації, Головним управлінням державної казначейської служби України у Кіровоградській області врегульовано організацію проведення визначеними даним договором сторонами взаєморозрахунків за субвенцією з державного бюджету місцевими бюджетами у розмірі 209067,85 грн., визначеною п. 16, ст.1 Закону України Про Державний бюджет України на 2015 рік , відповідно до Порядку та умов надання у 2015 році субвенції з державного бюджету місцевими бюджетами на погашення заборгованості з в тарифах на теплову енергію, опалення та постачання гарячої води, послуги з централізованого водопостачання, водовідведення, що вироблялись, транспортувались та постачались населенню та/або іншим підприємствам централізованого водопостачання, водовідведення, опалення та постачання гарячої води тарифам, що затверджувались та/або погоджувались органами державної влади чи місцевого самоврядування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.2015року №375 (а.с.13-16 т.1).

За змістом довідки Маловисківської ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області від 18.11.2015 року за КП Енерговодоканал Смолінської селищної ради рахувалась податкова заборгованість з ПДВ у загальному розмірі 530748,87 грн. (а.с.27 т.1).

Договором №11/7 від 25.11.2015 року, аналогічним приведеному вище, врегульовано організацію проведення взаєморозрахунків за субвенцією з державного бюджету місцевими бюджетами у розмірі 330530,66 грн.. (а.с.23-26 т.1).

За змістом довідки Маловисківської ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області від 21.12.2015 року за КП Енерговодоканал Смолінської селищної ради рахувалась податкова заборгованість з ПДВ у загальному розмірі 283088,52 грн. (а.с.22 т.1).

Договором №11/11 від 22.12.2015 року, аналогічним приведеним вище, врегульовано організацію проведення взаєморозрахунків за субвенцією з державного бюджету місцевими бюджетами у розмірі 283088,52 грн. (а.с.18-21 т.1).

З матеріалів справи вбачається, що позивачем у 2015 році відповідні суми коштів (суми субвенцій з державного бюджету) були направлені на погашення заборгованості з податку на додану вартість згідно постанови КМУ від 04.06.2015 року №375 за вищевказаними договорами, а саме:

- за платіжним дорученням від 27.07.2015 року №780 у розмірі 209067,85 грн.;

- за платіжним дорученням від 10.12.2015 року №432 у розмірі 330530,66 грн.;

- за платіжним дорученням від 23.12.2015 року №479 у розмірі 283088,52 грн.

(а.с.32-34 т.1).

Проте, вказані кошти не були зараховані на електронний рахунок позивача та не відображені в системі електронного адміністрування ПДВ, що призвело до неможливості реєстрації податкових накладних споживача послуг КП Енерговодоканал з липня 2015 року. Як наслідок, споживачі таких послуг (платники ПДВ) не можуть включити до свого податкового кредиту суми відшкодування ПДВ відповідно до ст.198 Податкового кодексу України (а.с.8-12, 31 т.1).

В порядку досудового врегулювання спору позивач неодноразово звертався до податкового органу з листами, в яких просив надати пояснення стосовно того, чому здійснена оплата сум ПДВ відповідно до Постанови КМУ №375 від 04.06.2015 року не відображається в системі електронного адміністрування ПДВ (а.с.28-30 т.1).

Проте, податковий орган вказані листи КП Енерговодоканал залишив без уваги та не надав будь-якої відповіді.

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про задоволення позовних вимог з огляду на наступне.

Спірні правовідносини між сторонами по даній справі щодо особливостей електронного адміністрування податку на додану вартість та порядку поповнення коштів на рахунках в системі електронного адміністрування податку на додану вартість регулюються правовими нормами Податкового кодексу України, що були чинні на день виникнення таких відносин.

Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства (п.1.1. ст.1 ПК України).

За приписами п.200.1.1 ст.200.1 ПК України система електронного адміністрування податку на додану вартість забезпечує автоматичний облік в розрізі платників податку: суми податку, що містяться у виданих та отриманих податкових накладних та розрахунках коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних; суми податку, сплачені платниками при ввезенні товару на митну територію України; суми поповнення та залишку коштів на рахунках в системі електронного адміністрування податку на додану вартість; суми податку, на яку платники мають право зареєструвати податкові накладні та розрахунки коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних; інші показники, які згідно з вимогами пункту 34 підрозділу 2 розділу XX Перехідні положення цього Кодексу враховуються під час обрахунку суми податку, обчисленої за формулою, визначеною пунктом 200 1.3 статті 200 1 цього Кодексу.

Порядок електронного адміністрування податку на додану вартість встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Платникам податку автоматично відкриваються рахунки в системі електронного адміністрування податку на додану вартість (п. 2001.2 ст. 2001 ПК України).

Зокрема, нормами п. 200.1.3 ст. 200.1 ПК України передбачено, що у разі проведення органом, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, розрахунків платника податку з погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, опалення та постачання гарячої води, послуги з централізованого водопостачання, водовідведення, що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню та/або іншим підприємствам централізованого питного водопостачання та водовідведення, які надають населенню послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, яка виникла у зв'язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії та послуг з централізованого водопостачання, водовідведення, опалення та постачання гарячої води тарифам, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи органами місцевого самоврядування, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам з подальшим спрямуванням коштів відповідно до закону України про Державний бюджет України в рахунок погашення заборгованості з податку, в поповнення рахунка в системі електронного адміністрування податку враховується в межах проведених розрахунків з податку сума зменшення залишку узгоджених податкових зобов'язань такого платника податку, не сплачених до бюджету, термін сплати яких настав, що обліковується органом, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, до виконання в повному обсязі за коригуючими реєстрами.

Відповідно до п.200.1.4 ст.200.1 ПК України (в редакції на час спірних правовідносин) на рахунок у системі електронного адміністрування податку на додану вартість платника зараховуються кошти, зокрема з рахунків платників, відкритих у відповідних органах казначейства для проведення розрахунків з погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, опалення та постачання гарячої води, послуги з централізованого водопостачання, водовідведення, що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню та/або іншим підприємствам централізованого питного водопостачання та водовідведення, які надають населенню послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, яка виникла у зв'язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії та послуг з централізованого водопостачання, водовідведення, опалення та постачання гарячої води тарифам, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи місцевого самоврядування, а рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам з подальшим спрямуванням коштів відповідно до Закону України про Державний бюджет України (пп. в п.2001.4 ст.2001 цього Кодексу).

Згідно п.200.1.5 ст.200.1 ПК України з рахунку у системі електронного адміністрування податку на додану вартість платника перераховуються кошти до державного бюджету в сумі податкових зобов'язань з податку на додану вартість, що підлягає сплаті за наслідками звітного податкового періоду, та на поточний рахунок платника податку за його заявою, яка подається до контролюючого органу у складі податкової звітності з податку на додану вартість, у розмірі суми коштів, що перевищує суму задекларованих до сплати до бюджету податкових зобов'язань та суми податкового боргу з податку. При цьому перерахування коштів на поточний рахунок платника може здійснюватися у разі відсутності перевищення суми податку, зазначеної у виданих податкових накладних, складених у звітному періоді та зареєстрованих у Єдиному реєстрі податкових накладних, над сумою податкових зобов'язань з податку за операціями з постачання товарів/послуг, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість у цьому звітному періоді.

На запит платника податку йому шляхом надсилання електронного повідомлення надається інформація про рух коштів на його рахунках у системі електронного адміністрування податку.

Як зазначалось вище, відповідачем - ДФС України на запити позивача не було дано будь-якої інформації щодо не відображення в системі електронного адміністрування ПДВ, тобто інформації про рух коштів на рахунках позивача у системі електронного адміністрування податку.

В судовому засіданні апеляційної інстанції представник відповідача - ДФС України вказані обставини не заперечував.

З 01 січня 2015 року набрав чинності Закон України Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи від 28.12.2014 року №71-VIII, яким запроваджено нові правила функціонування системи електронного адміністрування податку на додану вартість.

Так, система електронного адміністрування податку на додану вартість запроваджена поетапно відповідно до пункту 35 підрозділу 2 розділу XX ПК України:

- з 1 січня до 1 липня 2015 року - у тестовому режимі;

- з 1 липня 2015 року - на постійній основі.

Основні принципи функціонування системи електронного адміністрування ПДВ визначено статтею 200-1 розділу V Кодексу.

При цьому, безпосередньо механізм проведення розрахунків з бюджетом з використанням зазначених рахунків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість визначений положеннями Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 № 569 (в редакції постанови КМ України від 30.1.2015 року № 1177) (далі по тексту - Порядок).

Так, згідно з п.9 Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість, у разі проведення органами Казначейства розрахунків платника податку з погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, опалення та постачання гарячої води, послуги з централізованого водопостачання, водовідведення, що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню та/або іншим підприємствам централізованого питного водопостачання та водовідведення, які надають населенню послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, яка виникла у зв'язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії та послуг з централізованого водопостачання, водовідведення, опалення та постачання гарячої води тарифам, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи органами місцевого самоврядування, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам з подальшим спрямуванням коштів відповідно до закону про Державний бюджет України в рахунок погашення заборгованості з податку, в поповнення електронного рахунка враховується в межах проведених розрахунків з податку сума зменшення залишку узгоджених податкових зобов'язань такого платника податку, не сплачених до бюджету, строк сплати за якими настав, що обліковується Казначейством до виконання в повному обсязі, за коригуючими реєстрами.

Інформація про проведення таких розрахунків з податку надається Казначейством до ДФС у розрізі платників податку не пізніше ніж протягом наступного робочого дня з дати проведення таких розрахунків.

На підставі інформації про проведення розрахунків, отриманої від Казначейства, ДФС формує та не пізніше ніж протягом наступного робочого дня з дати отримання такої інформації надсилає Казначейству коригуючи реєстри у межах залишку узгоджених податкових зобов'язань платника податку, не сплачених до бюджету, строк сплати за якими настав, але не більше суми проведених розрахунків.

У день отримання коригуючих реєстрів Казначейство зменшує залишок узгоджених податкових зобов'язань платника податку, не сплачених до бюджету, строк сплати за якими настав, що обліковується Казначейством до виконання в повному обсязі, та повідомляє про це ДФС.

ДФС на підставі інформації про зменшення залишку узгоджених податкових зобов'язань платника податку, не сплачених до бюджету, строк сплати за якими настав, що обліковується Казначейством до виконання в повному обсязі, не пізніше ніж протягом наступного робочого дня з дати отримання такої інформації збільшує суму поповнення електронного рахунка такого платника податку на суму такого зменшення.

Зазначені зміни спрямовані на впорядкування податкових відносин при використанні субвенції з державного бюджету для сплати податкових платежів відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №375 від 04.06.2015 року Питання погашення у 2015 році заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, опалення та постачання гарячої води, послуги з централізованого водопостачання, водовідведення, що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню .

За результатами цих змін на електронні рахунки в органах казначейства постачальників комунальних послуг повинні зараховуватись суми субвенцій з бюджету, які збільшуватимуть реєстраційну суму для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до п.2001.3 ст.200 Податкового кодексу України.

Судом першої інстанції вірно встановлено, що Державна казначейська служба України у грудні 2015 року на виконання вимог пункту 9 Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість, здійснила зарахування податку на додану вартість по КП Енерговодоканал за результатами проведених розрахунків відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 року №375 (а.с.105-113 т.1).

В матеріалах справи міститься копія листа Департаменту погашення заборгованостей Державної фіскальної служби України від 18.01.2016 року № 716/5/99-99-23-01-16, з якого вбачається, що 18.01.2016 року коригуючи реєстри типу 8 були направлені Казначейству (а.с.116 т.1).

У відповідь на вказаний лист ДКС України листом від 21.01.2016 року № 10-08/151-1122 повідомила, що інформація щодо обробки коригуючих реєстрів відсутня (а.с.115 т.1).

Однак, TOB Програміка , що є розробником програмного забезпечення ДФС, листом від 25.01.2016 року №02-15/2 підтвердило, що всі пакети коригуючих реєстрів типу 8 були передані Казначейству 18.01.2016 року, по всіх пакетах інформаційна система ДФС отримала відповідь про успішну доставку. Додатково TOB Програміка проінформувало, що відповідно до документу Доопрацювання АС Є-Казна щодо електронного адміністрування ПДВ, специфікації взаємодії з системами автоматизації Державної фіскальної служби успішно переданим вважається пакет, який отримав відповідь від системи Казначейства зі статусом NEW в полі квитанції. Всі пакети коригуючих реєстрів типу 8, передані Казначейству 18.01.2016 року, отримали квитанцію зі статусом NEW, що зафіксовано в журналі передачі пакетів інформаційної системи ДФСУ (а.с.114 т.1).

Таким чином, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що зазначені вище докази стосовно передачі відповідних корегуючих реєстрів свідчать про невиконання органами ДФС України вимог постанови КМУ від 18.11.2015 року за № 967 в частині поповнення електронного рахунку платника податку на додану вартість.

Судом першої інстанції вірно зазначено, що тимчасове затримання відображення показників фінансової звітності у відповідній системі фактично призвело до негативного впливу на господарську діяльність позивача, зупинення виконання зобов'язань по укладеним контрактам та виконання останніх, оскільки по першій події унеможливлюється реєстрація податкових накладних. Маючи по факту значну суму переплати по податкових зобов'язаннях, позивач не має можливості вилучати з обігу грошові кошти.

Відповідно до частини першої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Згідно частини другої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Державною фіскальною службою України, Державною казначейською службою України не доведено правомірність не зарахування на рахунок комунального підприємства Енерговодоканал Смолінської селищної ради у системі електронного адміністрування ПДВ коштів в сумі 822687,03 грн. відповідно до Договорів про організацію взаєморозрахунків та постанови Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 року №375.

Враховуючи викладене, суд апеляційної інстанції дійшов висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи та постанова прийнята з дотриманням норм матеріального та процесуального права, доводи апеляційної скарги не спростовують висновків суду першої інстанції, тому підстави для задоволення апеляційної скарги та скасування постанови суду відсутні.

Згідно частини першої статті 200 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись статтями 160, 167, 184, 195, 196, 198, 200, 205, 206, 211, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

У Х В А Л И В :

Апеляційні скарги Державної фіскальної служби України, Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області, Новоукраїнської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Кіровоградській області на постанову Кіровоградського окружного адміністративного суду від 24 жовтня 2016 року у справі №П/811/79/16 залишити без задоволення.

Постанову Кіровоградського окружного адміністративного суду від 24 жовтня 2016 року у справі №П/811/79/16 залишити без змін.

Ухвала суду апеляційної інстанції за наслідками перегляду набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів з дня складення ухвали в повному обсязі.

В повному обсязі ухвалу складено 25 січня 2017 року.

Головуючий суддя: І.В. Юрко

Суддя: М.М.Гімон

Суддя: С.Ю. Чумак

Дата ухвалення рішення24.01.2017
Оприлюднено30.01.2017
Номер документу64291399
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправною бездіяльності та зобов'язання вчинити певні дії

Судовий реєстр по справі —п/811/79/16

Постанова від 19.03.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Постанова від 19.03.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Постанова від 19.03.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 11.02.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 11.02.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 11.02.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 18.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 18.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 18.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 01.12.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Усенко Є.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні