справа № 2-а-5548/08
ПОСТАНОВА
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
17 грудня 2008 року 11 год. 55 хв. м. Рівне
Рівненський окружни й адміністративний суд
під головуванням судді Боймиструка С.В.
за участю секретаря судово го засідання Маньковського Д.В.
позивача не з' яв ився
представника відповідача не з' явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адмініст ративну справу за позовом О СОБА_1 до Управління Пенсій ного Фонду України в м. Рівне про визнання дій протиправн ими та зобов' язання вчиненн я певних дій, -
В С Т А Н О В И В:
Позивач звернувс я до суду з позовом до відпові дача про визнання дій протип равними, стягнення з відпові дача недоплаченої щомісячно ї соціальної допомоги до пен сії за період із січня 2006 року п о жовтень 2008 року в сумі 3 692 грн. 70 коп. та зобов' язання надалі при нарахуванні пенсії нара ховувати вказану допомогу. П озивач в судове засідання не з' явився, надав суду письмо ву заяву, якою повідомив, що по зовні вимоги підтримує в пов ному обсязі та просить здійс нити розгляд справи за його в ідсутності.
Представник відповідача в судове засідання не з ' явився та надав суду письм ові заперечення, в яких вказа в, що відповідач діяв в межах п овноважень, наданих йому зак онами України та підзаконним и нормативно-правовими актам и. Посилаючись на ст. 28 Закону У країни «Про загальнообов' я зкове державне пенсійне стра хування», ст. 4, ст. 7 Закону Укра їни «Про соціальний захист д ітей війни», ст. 111 Закону Украї ни «Про державний бюджет на 200 7 рік», Закону України «Про Дер жавний бюджет України на 2008 рі к та про внесення змін до деяк их законодавчих актів Україн и», зазначив, що відсутня зат верджена величина мінімальн ої пенсії за віком, від якої м ає бути обраховано 30 відсоткі в підвищення до пенсії дітям війни; мінімальний розмір пе нсії за віком, встановлений а бз. 1 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про загальнообов' язкове держа вне пенсійне страхування», з астосовується виключно для в изначення розмірів пенсій, п ризначених згідно з цим Зако ном і для обчислення розміру підвищення до пенсій особам , які мають статус «дитина вій ни» відповідно до Закону Укр аїни «Про соціальний захист дітей війни», не застосовуєт ься; фінансове забезпечення державних соціальних гарант ій, передбачених цим Законом , здійснюється за рахунок кош тів Державного бюджету Украї ни; Законом України «Про Держ авний бюджет України на 2007 рік » не передбачено фінансуванн я на 2007 рік витрат на виплату пі двищення дітям війни, відпов ідно до ст. 6 Закону України «П ро соціальний захист дітей в ійни». Після прийняття Конст итуційним Судом України ріше ння від 09.07.2007 р. зміни до Закону У країни «Про Державний бюджет України на 2007 рік» щодо питанн я фінансування витрат на під вищення до пенсії дітям війн и внесені не були, порядок реа лізації ст. 6 Закону України «П ро соціальний захист дітей в ійни», затверджений постанов ою КМУ чи іншим нормативно-пр авовим актом, відсутній. Крім того, відповідач зауважив, що у 2008 році позивачу було виплач ено підвищення до пенсії у ві дповідності до Закону Україн и «Про державний бюджет на 2008 р ік та про внесення змін до дея ких законодавчих актів Украї ни», згідно якого 01.01.2008р. особам , що мають статус «дитина війн и», призначається підвищення до пенсії в розмірі надбавки , установленої для учасників війни - 10 відсотків прожитко вого мінімуму для осіб, які вт ратили працездатність. Після набрання чинності рішенням Конституційного Суду від 22.05.08 р. № 10-рн/2008 постановою Кабінету Міністрів України від 28.05.2008 р. № 530 «Деякі питання соціального захисту окремих категорій г ромадян» установлено, що діт ям війни до пенсії або щоміся чного довічного грошового ут римання чи державної соціаль ної допомоги, що виплачуєтьс я замість пенсії, підвищення проводиться в таких розміра х: з 22 травня - 48,10 грн., з 1 липня 48, 20 грн., з 1 жовтня - 49,80грн. Просит ь в задоволенні позову відмо вити повністю.
Повно і всебічно досліди вши матеріали справи , с уд дійшов висновку, що позов п ідлягає до задоволення частк ово.
З матеріалів справи вбачає ться, що ОСОБА_1 народилас ь ІНФОРМАЦІЯ_1 Згідно із с таттею 1 Закону України "Про со ціальний захист дітей війни" особа, яка є громадянином Укр аїни та якій на час закінченн я (2 вересня 1945 року) Другої світ ової війни було менше 18 років є дитиною війни. Отже, ОСОБА _1 є дитиною війни, що підтвер джується відповідною відміт кою в пенсійному посвідченні НОМЕР_2 (а.с.5) та паспортом п озивача (а.с.4). Виходячи із цьог о, позивач має право на пільги та соціальні гарантії, перед бачені Законом України «Про соціальний захист дітей війн и».
Відповідно до ст. 6 Закону України «Про со ціальний захист дітей війни» дітям війни пенсії або щоміс ячне довічне грошове утриман ня чи державна соціальна доп омога, що виплачується заміс ть пенсії, підвищується на 30 % м інімальної пенсії за віком.
Дію зазначеної статті було зупинено на 2006 рік згідно із Законом України від 20.12.2005 р. № 3235-IV. Законом України “Про внес ення змін до Закону України "П ро Державний бюджет України на 2006 рік” від 19.01.2006 року дію стат ті 6 відновлено (з 02.04.2006р.) у зв'язк у з виключенням пункту 17 статт і 77 Закону України від 20.12.2005 р. N 3235-I V. Таким чином, позивач з 02.04.2006 рок у по 31.12.2006 року має право на підв ищення розміру пенсії відпов ідно до ст. 6 Закону України «Про соціальний зах ист дітей війни».
У відповідності із пун ктом 12 статті 71 Закону України «Про державний бюджет Украї ни на 2007 рік» від 19.12.06 р. № 489-V дію ст . 6 Закону України «Про соціаль ний захист дітей війни» було зупинено на 2007 рік з урахуванн ям ст. 111 Закону № 489-V, яка передба чала, що у 2007 році підвищення до пенсії або щомісячного дові чного грошового утримання чи державної соціальної допомо ги, яка виплачується замість пенсії, відповідно до статті 6 Закону України "Про соціальн ий захист дітей війни" виплач ується особам, які є інваліда ми (крім тих, на яких поширюєть ся дія Закону України "Про ста тус ветеранів війни, гаранті ї їх соціального захисту"), у р озмірі 50 відсотків від розмір у надбавки, встановленої для учасників війни.
Рішенням Конституційн ого Суду України від 09.07.2007 року по справі №6-рп\2007 були визнані неконституційними положенн я пункту 12 статті 71 та ст. 111 Зако ну України «Про державний бю джет України на 2007 рік». А отже, з 09.07.2007року дію ст.6 Закону Украї ни "Про соціальний захист діт ей війни" було відновлено в по вному обсязі. Відповідно до п ункту 5 резолютивної частини вказаного рішення Конституц ійного Суду, воно має преюдиц іальне значення для судів за гальної юрисдикції при розгл яді ними позовів у зв'язку з пр авовідносинами, які виникли внаслідок дії положень стате й зазначених законів, що визн ані неконституційними. Отже з 09.07. по 31.12.2007 року позивач має пр аво на підвищення розміру пе нсії відповідно до ст. 6 Закон у України «Про соціальний за хист дітей війни».
Що стосується дії стат ті 6 Закону України «Про соціа льний захист дітей війни» ві д 18.11.2004 р. № 2195-ІV у 2008 році, то згідно з пунктом 41 розділу II Закону Ук раїни «Про державний бюджет України на 2008р. та про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 28.12.2007р. стат тю 6 Закону України «Про соціа льний захист дітей війни» ві д 18.11.2004 р. № 2195-ІV було викладено в н овій редакції, відповідно до якої дітям війни (крім тих, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеран ів війни, гарантії їх соціаль ного захисту») до пенсії або щ омісячного довічного грошов ого утримання чи державної с оціальної допомоги, що випла чується замість пенсії, випл ачується підвищення у розмір і надбавки, встановленої для учасників війни. Проте, згідн о з Рішенням Конституційного Суду України від 22.05.2008р. №10-рп/2008 п оложення пункту 41 розділу II За кону України «Про державний бюджет України на 2008р. та про вн есення змін до деяких законо давчих актів України» від 28.12.20 07р. визнані такими, що не відпо відають Конституції України (є неконституційними).
Відповідно до п. 6 резолю тивної частини цього рішення , рішення Конституційного Су ду України у цій справі має пр еюдиціальне значення для суд ів загальної юрисдикції при розгляді ними позовів у зв'яз ку з правовідносинами, які ви никли внаслідок дії положень Закону України "Про Державни й бюджет України на 2008 рік та пр о внесення змін до деяких зак онодавчих актів України", виз наних неконституційними. Вка зане рішення набуло чинності з 22.05.2008 року.
Таким чином, з 22.05.2008 року п озивач має право на підвищен ня до пенсії в розмірі 30 відсо тків мінімальної пенсії за в іком відповідно до ст. 6 Закону України "Про соціальний захи ст дітей війни" в редакції, що діяла в період до внесення з мін пп. 2 п. 41 розділу II Закону Ук раїни “Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесен ня змін до деяких законодавч их актів України” від 28.12.2007 р. N 107-V I (що визнані неконституційни ми).
Доводи відповідача про те , що відсутня затверджена зак онодавством величина мініма льної пенсії за віком, від як ої має бути обраховано 30 відсо тків підвищення до пенсії ді тям війни, а мінімальний розм ір пенсії за віком, встановле ний абз. 1 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про загальнообов' язкове д ержавне пенсійне страхуванн я», застосовується виключно для визначення розмірів пенс ій, призначених згідно з цим З аконом і застосуванню для об числення розміру підвищення до пенсій особам, які мають ст атус «дитина війни» відповід но до Закону України «Про соц іальний захист дітей війни», не підлягає, спростовуються наведеним нижче.
Згідно з ч.3 статті 46 Конс титуції України пенсії, інші види соціальних виплат та до помоги, що є основним джерело м існування, мають забезпечу вати рівень життя, не нижчий в ід прожиткового мінімуму, вс тановленого законом.
Тому, пенсії та інші види с оціальних виплат, що є єдиним джерелом існування не можут ь бути нижче від прожитковог о мінімуму, який встановлюєт ься законом.
Відповідно до ч.1 ст. 2 Закону України "Про прожитковий мін імум" від 15 липня 1999 року № 966-14 для встановлення розмірів мінім альної заробітної плати та м інімальної пенсії за віком з астосовується прожитковий м інімум.
Тобто, з вищезазначеного ви пливає, що прожитковий мінім ум є базою для розрахунку мін імальної заробітної плати, м інімальної пенсії за віком, і нших соціальних виплат виход ячи з вимог Конституції Укра їни та законів України, та ґру нтується, зокрема, на частині 3 статті 46 Конституції, у відпо відності до якої пенсії, інші види соціальних виплат та до помоги не можуть бути нижчим и ніж прожитковий мінімум, вс тановлений законом.
Розмір прожиткового мінім уму для осіб, що втратили прац ездатність визначено Закона ми України про державний бюд жет на відповідний рік (2006, 2007, 2008р р.). Так, прожитковий мінімум д ля вказаної категорії осіб с тановив: 350 грн. - в період з 01.01. по 31.03.2006р.; 359 грн. в період з 01.04. по 30.09.2006р .; 366 грн. в період з 01.10.по 31.12.2006року; 3 80 грн. в період з 01.01. по 31.03. 2007р.; 410,06 гр н. в період з 01.04.по 30.09.2007р.; 415,11 грн. в п еріод з 01.10.по 31.12.2007р.; 470 грн. в періо д з 01.01.по 31.03.2008р.; 481 грн. в період з 01.04 . по 30.06.2008р.; 482 грн. в період з 01.07. по 30. 09.2008р.; 498 грн. в період з 01.10. по 01.12.2008р.
Отже, величиною мінімально ї пенсії за віком, від якої ма є бути обраховано 30 відсотків підвищення до пенсії дітям в ійни, є встановлений законом прожитковий мінімум.
Пунктом 8 Постанови КМ Украї ни від 28.05.2008 року № 530 “Деякі пита ння соціального захисту окре мих категорій громадян”, бул о встановлено, що дітям війни до пенсії або щомісячного до вічного грошового утримання чи державної соціальної доп омоги, що виплачується заміс ть пенсії, підвищення провод иться у таких розмірах: з 22 тра вня - 48,1 гривні, з 1 липня - 48,2 та з 1 ж овтня - 49,8 гривні. Однак, вказан а постанова є підзаконним но рмативно-правовим актом. А ві дповідно до ч. 4 ст. 9 КАС Україн и у разі виникнення колізії м іж підзаконним нормативно-пр авовим актом та законом, заст осуванню підлягають положен ня закону. Крім того, відповід но до ст. 3 Закону України “Про соціальний захист дітей вій ни” державні соціальні гаран тії дітям війни, встановлені цим Законом, не можуть бути об межені або скасовані іншими нормативно-правовими актами .
Як вбачається із розр ахунку суми позову позивач у періоди з 02.04.2006 по 31.12.2006 р., з 09.07.2007 по 31 .12.2007 року та з 22.05.2008 р. по 31.10.2008 р. не от римував підвищення до пенсії в розмірі 30 % мінімальної пенс ії за віком, як це визначено ст . 6 Закону України «Про соціаль ний захист дітей війни», хоча мав на це право.
Згідно зі ст. 19 Конституції України органи державної вл ади та органи місцевого само врядування, їх посадові особ и зобов'язані діяти лише на пі дставі, в межах повноважень т а у спосіб, що передбачені Кон ституцією та законами Україн и.
Відповідно до ст. 7 Закону Ук раїни «Про соціальний захист дітей війни» фінансове забе зпечення державних соціальн их гарантій, передбачених ци м Законом, здійснюється за ра хунок коштів Державного бюдж ету України.
Пунктом 3 Положення про Пенс ійний фонд України, затвердж еного Постановою Кабінету Мі ністрів України № 1261 від 24.10.2007 р. (далі Постанова № 1261), до основн их завдань Пенсійного фонду України віднесено, зокрема, з абезпечення своєчасного і в повному обсязі фінансування та виплати пенсій, допомоги н а поховання, інших виплат, які згідно із законодавством зд ійснюються за рахунок кошті в Пенсійного фонду України т а інших джерел, визначених за конодавством. У п.8 вказаної По станови до джерел формування коштів Пенсійного фонду Укр аїни відносяться також кошти державного бюджету та держа вних цільових фондів, що пере раховуються до Фонду у випад ках, передбачених законодавс твом. Відповідно до Указу Пре зидента України № 121/2001 від 01.03.2001 П енсійний фонд України є цент ральним органом виконавчої в лади, що здійснює керівництв о та управління солідарною с истемою загальнообов'язково го державного пенсійного стр ахування, провадить збір, аку муляцію та облік страхових в несків, призначає пенсії та г отує документи для їх виплат и, забезпечує своєчасне і в по вному обсязі фінансування та виплату пенсій, допомоги на п оховання, інших соціальних в иплат, які згідно із законода вством здійснюються за рахун ок коштів Пенсійного фонду У країни.
А відтак, беручи до уваги те , що згідно із Законом України «Про соціальний захист діте й війни» дітям війни виплачу ється підвищення саме до пен сії або щомісячного довічног о грошового утримання чи дер жавної соціальної допомоги, що виплачується замість пенс ії, суд, керуючись положенням и Указу Президента України № 121/2001 від 01.03.2001 р. та зазначеної вищ е Постанови №1261, приходить до в исновку, що саме органами Пен сійного фонду України позива чу мало виплачуватись підвищ ення пенсії відповідно до ст . 6 Закону України «Про соціаль ний захист дітей війни».
Доводи відповідача щодо неможливості задоволен ня позовних вимог у зв' язку з відсутністю бюджетних кош тів, призначених на ці виплат и, судом не приймаються до ува ги. Суд вважає необхідним виз начити, що реалізація особою права, що пов' язане з отрима нням бюджетних коштів, яке ба зується на спеціальних та чи нних на час виникнення спірн их правовідносин нормативно -правових актів національног о законодавства, не може бути поставлена у залежність від бюджетних асигнувань, тобто посилання суб' єктами владн их повноважень на відсутніст ь коштів, як на причину невико нання своїх зобов' язань, не приймається до уваги. Так, у с правах «Кечко проти України» та «Бурдов проти Росії» Євро пейський Суд з прав людини ко нстатував, що не приймає аргу мент Уряду щодо бюджетних ас игнувань, оскільки органи де ржавної влади не можуть поси латись на відсутність коштів як на причину невиконання св оїх зобов' язань.
Суд також не бере до у ваги посилання відповідача н а те, що відсутній нормативно -правовий акт, який визначав б и порядок реалізації ст. 6 Зако ну України «Про соціальний з ахист дітей війни». Керуючис ь принципом верховенства пра ва, суд з урахуванням судової практики Європейського Суду з прав людини, зазначає, що пр авовідносини, які виникають в процесі реалізації права н а отримання надбавки до пенс ії будуються на принципі юри дичної визначеності. Зазначе ний принцип не дозволяє держ аві посилатися на відсутніст ь певного нормативного акта, який визначає механізм реал ізації прав та свобод громад ян, закріплених у конституці йних та інших актах. Як свідчи ть позиція Суду ЄС у справі Yvonne van Duyn v. Home Office (Case 41/74 van Duyn v. Home Office) принцип юри дичної визначеності означає , що зацікавлені особи повинн і мати змогу покладатися на з обов'язання, взяті державою, н авіть якщо такі зобов'язання містяться у законодавчому а кті, який загалом не має автом атичної прямої дії. Така дія з азначеного принципу пов'язан а з іншим принципом - відповід альності держави, який поляг ає у тому, що держава не може п осилатися на власне порушенн я зобов'язань для запобіганн я відповідальності. При цьом у, якщо держава чи орган публі чної влади схвалили певну ко нцепцію, в даному випадку це н адання дітям війни підвищенн я до пенсії, то така держава чи орган вважатимуться такими, що діють протиправно, якщо во ни відступлять від такої пол ітики чи поведінки, зокрема, щ одо фізичних осіб без завчас ного повідомлення про зміни в такій політиці чи поведінц і, оскільки схвалення такої п олітики чи поведінки дало пі дстави для виникнення обґрун тованих сподівань у фізичних осіб стосовно додержання де ржавою чи органом публічної влади такої політики чи пове дінки.
Таким чином, суд вважає, що дії відповідача щодо не випл ати позивачу підвищення пенс ії на 30 % мінімальної пенсії за віком, яка визначається в роз мірі прожиткового мінімуму д ля осіб, що втратили працезда тність, за періоди з 02.04.2006 по 31.12.2006 р., з 09.07.2007 по 31.12.2007 року та з 22.05.2008 р. по 31.10.2008 р. є протиправними.
Згідно зі ст. 87 Закону Україн и «Про пенсійне забезпечення » суми пенсії, не одержані сво єчасно з вини органу, що призн ачає або виплачує пенсію, вип лачуються за минулий час без обмеження будь-яким строком . Крім того, оскільки порушенн я щодо невиплати позивачу на дбавки до пенсії є триваючим , і неможливо визначити почат ок перебігу строку звернення до суду, строк позовної давно сті не застосовується.
Щодо позовної вимоги поз ивача про зобов' язання відп овідача нараховувати допомо гу відповідно до Закону Укра їни “Про соціальний захист д ітей війни” надалі при нарах ування пенсії, то вказана вим ога не підлягає до задоволен ня, оскільки відповідно до ч. 1 ст. 2 Кодексу адміністративно го судочинства України завда нням адміністративного судо чинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, п рав та інтересів юридичних о сіб у сфері публічно-правови х відносин від порушень з бок у органів державної влади, ор ганів місцевого самоврядува ння, їхніх посадових і службо вих осіб, інших суб'єктів при з дійсненні ними владних управ лінських функцій на основі з аконодавства, в тому числі на виконання делегованих повно важень.
Таким чином, звернення до суду зумовлене наявністю вж е порушених прав, свобод чи ін тересів, на захист яких зверт ається особа, у зв'язку з чим в изнання будь-якого права на м айбутнє є безпідставним та н еобґрунтованим. З огляду на в икладене, позовні вимоги в ці й частині не обґрунтовані та задоволенню не підлягають.
Однак, відповідно ч.2 ст.11 КАС України, для повного захисту інтересів позивача, суд вихо дить за межі позовних вимог т а вважає за необхідне провес ти стягнення заборгованої су ми з розрахунку по грудень мі сяць включно, оскільки право позивача на отримання підви щення до пенсії в листопаді-г рудні поточного року відпові дачем вже було порушене неви платою зазначеного підвищен ня до пенсії.
Відповідно до ч. 2 статті 71 К одексу адміністративного су дочинства України в адмініст ративних справах про протипр авність рішень, дій чи бездія льності суб'єкта владних пов новажень обов'язок щодо дока зування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльност і покладається на відповідач а, якщо він заперечує проти ад міністративного позову.
Враховуючи вищенаведене , суд прийшов до висновку, що в ідповідач не довів правомірн ість його дій, яка полягає у не виплаті позивачу підвищення до пенсії за періоди з 02.04.2006 по 31 .12.2006 р., з 09.07.2007 по 31.12.2007 року та з 22.05.2008 р. по 31.12.2008 р. встановленого ст. 6 Зак ону № 2195-ІV, у зв'язку з чим позовн і вимоги є такими, що підлягаю ть задоволенню в цій частині .
З врахуванням розміру м інімальної пенсії за віком з а 2006-2008 роки, сума неотриманого п озивачем підвищення до пенсі ї за період з 02 квітня 2006 року по 31 грудня 2006 року, з 09 липня 2007 року по 31 грудня 2007 року, з 22 травня 2008 р . по 31 грудня 2008 року включно ста новить 2 210 грн. 51 коп.
В задоволенні позовних вимог позивача щодо стягнен ня невиплаченого підвищення до пенсії за період з 01.01.2006 по 01.04. 2006 р., з 01.01.07 р. по 08.07.2007 р. та з 01.01.08 р. по 21.0 5.2008 р. слід відмовити, так як: у п еріод з 01.01. по 01.04.2006 року дію статт і 6 Закону України «Про соціал ьний захист дітей війни» бул о зупинено пунктом 17 статті 77 З акону України «Про Державний бюджет України на 2006 рік» від 2 0.12.2005 р. № 3235-IV, у період з 01.01.07 р. по 08.07.200 7 р. дію статті 6 Закону України «Про соціальний захист діте й війни» було зупинено пункт ом 12 ст. 71 Закону України «Про д ержавний бюджет України на 2007 рік» від 19.12.06 р., у період з 01.01.2008 р. п о 21.05.2008 року - стаття 6 Закону Укр аїни «про соціальний захист дітей війни» у відповідності із Законом України «Про держ авний бюджет України на 2008р. та про внесення змін до деяких з аконодавчих актів України» в ід 28.12.2007р. діяла в новій редакці ї, згідно з якою дітям війни (к рім тих, на яких поширюється д ія Закону України «Про стату с ветеранів війни, гарантії ї х соціального захисту») до пе нсії або щомісячного довічно го грошового утримання чи де ржавної соціальної допомоги , що виплачується замість пен сії, виплачується підвищення у розмірі надбавки, встановл еної для учасників війни. У пе ріод з 01.01.2006 по 01.04.2006 р., з 01.01.07 р. по 08.07.2007 р. та з 01.01.08 р. по 21.05.2008 р. положення З аконів України про державний бюджет на 2006-2008 роки, що зупинял и дію статті 6 Закону України « Про соціальний захист дітей війни» та викладали її в нові й редакції, неконституційни ми не визнавались, не скасову вались, а тому підстав для їх незастосування не було.
Судові витрати по справ і слід присудити позивачу з д ержавного бюджету у відповід ності до вимог частини 3 статт і 94 КАС України, відповідно до задоволених вимог.
Керуючись ст. 160-163 Код ексу адміністративного судо чинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В :
Позов задовольнити час тково.
Визнати протиправними дії Управління Пенсійного фонду України в м. Рівне.
Стягнути з Управління Пенс ійного фонду України в м. Рівн е (33018, м. Рівне,
вул. Відінсь ка, 41, код ЄДРПОУ 01417535) на користь ОСОБА_1 (ідентифікаційний код НОМЕР_1) недоплачену щ омісячну соціальну державну допомогу до пенсії за період з 02 квітня 2006 року по 31 грудня 2006 р оку в сумі 972 грн. 01 коп. за період з 09 липня по 31 грудня 2007 року в с умі 507 грн. 76 коп. та за період з 22 т равня по 31 грудня 2008 року в сумі 730 грн. 75 коп., а всього 2 210 грн. 51 коп .
В іншій частині позовних ви мог - відмовити.
Присудити до стягнення з Де ржавного бюджету України на користь ОСОБА_1 понесені н ею судові витрати в сумі 25 грн . 50 коп.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання заяви про апеляці йне оскарження, якщо таку зая ву не було подано. Якщо заяву п ро апеляційне оскарження бул о подано, але апеляційна скар га не була подана у встановле ний строк, постанова набирає законної сили після закінче ння цього строку. У разі подан ня апеляційної скарги постан ова, якщо її не скасовано, наби рає законної сили після закі нчення апеляційного розгляд у справи.
Постанова може бути о скаржена до Львівського апел яційного адміністративного суду через суд першої інстан ції, який ухвалив постанову. З аява про апеляційне оскаржен ня подається протягом 10 днів з дня складення постанови в по вному обсязі. Апеляційна ска рга на постанову суду першої інстанції подається протяго м 20-ти днів після подання заяв и про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього под ання заяви про апеляційне ос карження, якщо скарга подаєт ься у строк, встановлений для подання заяви про апеляційн е оскарження.
Головуючий: С.В.Боймиструк
Суд | Рівненський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.12.2008 |
Оприлюднено | 14.12.2010 |
Номер документу | 6429599 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Рівненський окружний адміністративний суд
Боймиструк С.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні