Справа № 815/6039/16
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
24 січня 2017 року
Одеський окружний адміністративний суду у складі:
головуючого судді Катаєва Е.В.,
секретаря Ходжаяна А.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Публічного акціонерного товариства Одеський автоскладальний завод до приватного нотаріуса Одеського міського нотаріального округу ОСОБА_1, третя особа без самостійних вимог на предмет спору Товариство з обмеженою відповідальністю СПІЛЬНА СЛОВЕНСЬКО-УКРАЇНСЬКА КОМПАНІЯ ДМ КОНСАЛТИНГ про визнання протиправними дії, визнання протиправним та скасування рішення,-
В С Т А Н О В И В:
До суду з адміністративним позовом звернулось Публічне акціонерне товариство Одеський автоскладальний завод (далі ПАТ ОАСЗ ) до приватного нотаріуса Одеського міського нотаріального округу ОСОБА_1 (далі приватний нотаріус ОСОБА_1В.), третя особа без самостійних вимог на предмет спору Товариство з обмеженою відповідальністю СПІЛЬНА СЛОВЕНСЬКО-УКРАЇНСЬКА КОМПАНІЯ ДМ КОНСАЛТИНГ (далі ТОВ ССУК ДМ КОНСАЛТИНГ ), у якому просить:
- визнати протиправними дії відповідача по проведенню 03.06.2016 року державної реєстрації права власності на цілісний майновий комплекс, що знаходиться за адресою: м. Одеса, Французький бульвар,54;
- визнати протиправним та скасувати рішення відповідача №29889756 від 03.06.2016 року про державну реєстрацію права власності на цілісний майновий комплекс, що знаходиться за адресою: м.Одеса, Французький бульвар,54, за ТОВ СПІЛЬНА СЛОВЕНСЬКО-УКРАЇНСЬКА КОМПАНІЯ ДМ КОНСАЛТИНГ .
Позивач зазначив, що йому стало відомо про прийняття відповідачем рішення на підставі Свідоцтва, виданого ним же, про державну реєстрацію прав та обтяжень (з відкриттям розділу), індексний номер 29889756 від 03.06.2016 року на цілісний майновий комплекс ЗАТ «Санаторій «Україна» , загальною площею 10236,8 м., що знаходиться за адресою: м. Одеса, Французький бульвар, 54 за ТОВ ССУК ДМ КОНСАЛТИНГ .
Згідно інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та реєстру прав власності на нерухоме майно №70525756 від 14.10.2016 року до складу зазначеного цілісного майнового комплексу увійшов також об'єкт - спальний корпус (лiт. W ).
Позивач вважає, що зазначене рішення відповідача є протиправним та таким, що підлягає скасуванню, а його дії здійснені та прийняті з порушенням вимог діючого законодавства.
Обґрунтовуючи свої позовні вимоги позивач зазначив, що реєстратор (відповідач) не встановлював відсутність суперечностей між заявленими і вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, чим порушив діючі норми законодавства.
ПАТ ОАСЗ на підставі рішення Господарського суду Одеської області від 30.05.2002 року згідно з рішенням державного реєстратора Управління державної реєстрації ГТУЮ в Одеській області від 24.03.2016 року, індексний номер: №28914863 від 24.03.2016 року зареєструвало право власності на нерухоме майно - нежитлову будівлю спальний корпус №9. загальна площа 2979.6 кв.м., яка розташована за адресою: м. Одеса, Французький бульвар, 54.
Позивач зазначив, що державний реєстратор (нотаріус) 01.06.2016 року, під час розгляду заявлених прав за ТОВ ССУК ДМ КОНСАЛТИНГ та при проведенні реєстраційних дій не звернув увагу на те, що право власності на частину цілісного майнового комплексу (лiт. W ) за адресою: м. Одеса, Французький бульвар, 54 вже було зареєстровано за ПАТ ОАСЗ , як спальний корпус №9 , чим порушив вимоги діючого законодавства.
На думку позивача, відповідач під час розгляду заявлених прав за ТОВ ССУК ДМ КОНСАЛТИНГ не здійснив належним чином пошук у Державному реєстрі прав відомостей про нерухоме майно, в результаті чого не встановив, що заявлене право ТОВ ССУК ДМ КОНСАЛТИНГ не підлягало державній реєстрації, оскільки наявність зареєстрованих речових прав на частину цілісного майнового комплексу за тією ж адресою: м. Одеса, Французький бульвар.54 - будівлю спального корпусу (спальний корпус №9) за ПАТ ОАСЗ (у інформаційній довідці з Державного реєстру №70525756 від 14.10.2016 року зареєстровано за ТОВ ССУК ДМ КОНСАЛТИНГ у складі цілісного майнового комплексу під лiт. W ).
Позивач також зазначає, що іншою підставою для відмови в реєстрації права власності за заявою ТОВ ССУК ДМ КОНСАЛТИНГ була та обставина, що на час прийняття реєстратором оскаржуваного рішення від 03.06.2016 року він не перевірив наявність арешту на майно ЗАТ Санаторій Україна , яке було зареєстровано Шостою Одеською державною нотаріальною конторою за №4972304 від 17.05.2007 року на підставі ухвали Господарського суду Одеської області від 11.05.2007 року.
Позивач просив визнати дії відповідача протиправними, визнати протиправним та скасувати його рішення №29889756 від 03.06.2016 року про державну реєстрацію права власності на цілісний майновий комплекс, що знаходиться за адресою: м. Одеса, Французький бульвар,54, за ТОВ ССУК ДМ КОНСАЛТИНГ .
У судовому засіданні представник позивача посилаючись на обставини викладені у позовній заяві та додаткових письмових поясненнях, підтримав позовні вимоги у повному обсязі, просив їх задовольнити.
Відповідач - приватний нотаріус ОСОБА_1В, позовні вимоги не визнав, підтримав позицію викладену в письмових запереченнях (а.с.139-140) та просив суд відмовити у задоволенні позову в повному обсязі. Відповідач вважав, що діяв та прийняв рішення, яке оскаржує позивач, у відповідності до вимог законодавства. Позивач не надав жодних доказів у підтвердження того, що частина цілісного майнового комплексу (під лiт. W ) є нежитловою будівлею (спальний корпус №9). Вказані будівлі відповідно до їх визначення в Державному реєстрі є різними будівлями, отже жодних суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухомість при реєстрації права власності 03.06.2016 року на цілісний майновий комплекс не було. Щодо наявних арештів на майно ЗАТ «Санаторій «Україна» , то відповідно до п.3 ч.4 ст.24 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень у разі примусової реалізації майна, наявність зареєстрованих обтяжень не застосовується.
Представник третьої особи ТОВ ССУК ДМ КОНСАЛТИНГ в судове засідання не з'явився, був повідомлений про день, час та місце судового засідання належним чином та своєчасно, про причини неявки суд не повідомив. Суд визнав його неявку до суду неповажною та вважав за можливе розглянути справу за його відсутності.
Вислухавши пояснення представників позивача, відповідача, дослідивши та проаналізувавши надані докази, суд встановив, що позивач ПАТ ОАСЗ є юридичною особою зареєстрованою 09.04.1996 року, номер запису 15561200000031418.
Рішенням Господарського суду Одеської області від 30.05.2002 року задоволено позов ЗАТ Одеський автоскладальний завод до Бюро технічної інвентаризації міста Одеси про визнання права власності. Визнано за ЗАТ Одеський автоскладальний завод (м. Одеса, вул. Атамана Чепиги,29) право власності на будівлю (спальний корпус №9), розташований за адресою: м. Одеса, Французький бульвар,54. Згідно зі змістом рішення ЗАТ ОАСЗ на підставі договору з Одеською обласною радою по управлінню курортами профспілок щодо участі у розвитку санаторію Україна здійснювало реконструкцію спального корпусу №9 та лікувального корпусу (а.с.16-17).
Право власності на нежитлову будівлю (спальний корпус №9) було зареєстроване за ПАТ ОАСЗ згідно з рішенням про державну реєстрацію від 24.03.2016 року індексний номер 28914863, підстави виникнення права власності - технічний паспорт виданий 30.12.2015 року ТОВ НОВЕ БТІ ; рішення Господарського суду від 30.05.2002 року; протокол загальних зборів ПАТ ОАСЗ від 29.04.2015 року (а.с.24-25).
Згідно з даними Єдиного державного реєстру судових рішень ухвалою Господарського суду Одеської області від 26.06.2008 року порушено провадження у справі №2/192-08-3989 про визнання ЗАТ «Санаторій «Україна» банкрутом.
Постановою Господарського суду Одеської області від 10.07.2014 року (дата набрання законної сили 10.07.2014 року) ЗАТ «Санаторій «Україна» визнано банкрутом. Відкрита ліквідаційна процедура банкрута. В постанові зазначено, що скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається. Продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому Законом України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом .
Ухвалою Господарського суду Одеської області від 18.03.2016 року (дата набрання законної сили 18.03.2016 року) у справі №2/192-08-39891 задоволено клопотання про встановлення порядку продажу майна банкрута ЗАТ «Санаторій «Україна» (65008, м. Одеса, Французький б-р., 54, код ЄДРПОУ 32432465), а саме включеного до ліквідаційної маси нерухомого майна банкрута як цілісного майнового комплексу, що знаходиться на земельній ділянці банкрута за адресою: 65008, м. Одеса, Французький б-р., 54: Спальний корпус (літ. Б ); Спальний корпус (літ. Е ); Спальний корпус (літ. Ж ); Спальний корпус (літ. З ); Адміністративний корпус (літ. И ); Адміністративний корпус (літ. К ); Кінотеатр (літ. Л ); Котельна (літ. О ); Бібліотека (літ. Т ); Сауна (літ. У ); Їдальня (літ. Ф ); Спальний корпус (літ. W ); ТП літ. ( Ю ); РП літ. ( Z ); Альтанка (літ. L ); Альтанка (літ. L1 ). Встановлений наступний порядок продажу нерухомого майна банкрута як цілісного майнового комплексу Закритого акціонерного товариства «Санаторій «Україна» (65008, м. Одеса, Французький б-р., 54, код ЄДРПОУ 32432465), а саме:- перший аукціон з продажу цілісного майнового комплексу Закритого акціонерного товариства «Санаторій «Україна» проводити без можливості зниження початкової вартості у розмірі сукупності визнаних у встановленому цим Законом порядку вимог кредиторів, що складає 3 152 701,19 грн.;- повторний аукціон зі зниженням початкової вартості на 20% та з можливістю подальшого зниження початкової вартості на самому аукціоні, але не нижче, ніж до граничної вартості, 50 відсотків початкової вартості;- другий повторний аукціон проводиться зі зниженням початкової вартості на 20% від вартості першого повторного аукціону та за відсутності бажаючих укласти договір початкова вартість знижується на крок аукціону доти, доки не виявиться бажаючий укласти договір. В разі зміни характеристики лоту здійснювати продаж згідно чинного законодавства.
В ухвалі суду зазначено, що з даним клопотанням звернувся ліквідатор ЗАТ «Санаторій «Україна» з посиланням на інвентаризаційний опис нерухомого майна банкрута (основних засобів будівлі, споруди), яке виявлено інвентаризаційною комісією, а також з посиланням на збори засідань комітету кредиторів ЗАТ Санаторій «Україна» від 27.01.2016 та 09.02.2016 року, яким вирішено включити вказане майно до складу ліквідаційної маси ЗАТ Санаторій «Україна» .
Ухвалою Господарського суду Одеської області від 10.06.2016 року по справі №2/192-08-3989 затверджений звіт ліквідатора про визнання ЗАТ «Санаторій «Україна» банкрутом, ліквідаційний баланс. Ухвалено державному реєстратору провести державну реєстрацію припинення ЗАТ «Санаторій «Україна» та внести запис про проведення державної реєстрації припинення. Провадження у справі №2/192-08-3989 припинено.
Згідно з ухвалою суду, за результатами проведеного аукціону цілісний майновий комплекс ЗАТ «Санаторій «Україна» реалізовано учаснику аукціону, який запропонував найвищу ціну, а саме 3247282,22грн., у зв'язку з чим, укладений Договір від 19.05.2016 року купівлі-продажу майна банкрута на аукціоні.
01.06.2016 року до приватного нотаріуса ОСОБА_1 звернулось ТОВ ССУК ДМ КОНСАЛТИНГ з заявою про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, реєстраційний номер заяви 17083177.
03.06.2016 року приватний нотаріус ОСОБА_1 здійснив пошук заяв у базі даних про реєстрацію заяв та запитів за адресою об'єкта нерухомого майна: м.Одеса, Французький бульвар, 54 та прийняв рішення №29889756 від 03.06.2016 року про державну реєстрацію права власності на цілісний майновий комплекс, що знаходиться за адресою: м. Одеса, Французький бульвар, 54, за ТОВ СПІЛЬНА СЛОВЕНСЬКО-УКРАЇНСЬКА КОМПАНІЯ ДМ КОНСАЛТИНГ .
Суд, вважає, що відповідач діяв та прийняв рішення №29889756 від 03.06.2016 року про державну реєстрацію права власності на цілісний майновий комплекс, що знаходиться за адресою: м. Одеса, Французький бульвар, 54, за ТОВ СПІЛЬНА СЛОВЕНСЬКО-УКРАЇНСЬКА КОМПАНІЯ ДМ КОНСАЛТИНГ на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені законами України. При цьому суд виходить з наступного.
Правовідносини, які виникли між сторонами пов'язані з державною реєстрацією прав на нерухоме майно та їх обтяжень та регулюються Законом України від 01.07.2004 року №1952-ІV Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі Закон України №1952-ІV), Порядком державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженим постановою КМУ № 1127 від 25.12.2015 року (далі Порядок № 1127).
Статтею 2 Закону України №1952-ІV встановлено, що державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - державна реєстрація прав) - офіційне визнання і підтвердження державою фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних відомостей до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Державний реєстр речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав) - єдина державна інформаційна система, що забезпечує обробку, збереження та надання відомостей про зареєстровані речові права на нерухоме майно та їх обтяження, про об'єкти та суб'єктів таких прав; заявник: власник, інший правонабувач, сторона правочину, у яких виникло речове право, або уповноважені ними особи - у разі подання документів для проведення державної реєстрації набуття, зміни або припинення права власності та інших речових прав.
Згідно з ч. 1, 2 ст. 3 Закону ( Засади державної реєстрації прав ) державна реєстрація прав у Державному реєстрі прав є обов'язковою. Держава гарантує об'єктивність, достовірність та повноту відомостей про зареєстровані права на нерухоме майно та їх обтяження. Внесення відомостей до Державного реєстру прав виключно на підставах та в порядку, визначених цим Законом; відкритість та доступність відомостей Державного реєстру прав. Речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що підлягають державній реєстрації відповідно до цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації.
Відповідно до ст.10 Закону нотаріус є Державним реєстратором.
Частиною 3 ст.10 Закону визначені повноваження державного реєстратора, який, крім іншого:
1) встановлює відповідність заявлених прав і поданих/отриманих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями, зокрема:
- відповідність обов'язкового дотримання письмової форми правочину та його нотаріального посвідчення у випадках, передбачених законом;
- відповідність повноважень особи, яка подає документи для державної реєстрації прав;
- відповідність відомостей про речові права на нерухоме майно та їх обтяження, що містяться у Державному реєстрі прав, відомостям, що містяться у поданих/отриманих документах;
- наявність обтяжень прав на нерухоме майно;
- наявність факту виконання умов правочину, з якими закон та/або відповідний правочин пов'язує можливість виникнення, переходу, припинення речового права, що підлягає державній реєстрації;
2) перевіряє документи на наявність підстав для проведення реєстраційних дій, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав та приймає відповідні рішення.
Статтею 11 Закону визначено, що Державний реєстратор самостійно приймає рішення за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав. Втручання, крім випадків, передбачених цим Законом, будь-яких органів влади, їх посадових осіб, юридичних осіб, громадян та їх об'єднань у діяльність державного реєстратора під час проведення реєстраційних дій забороняється і тягне за собою відповідальність згідно із законом.
Згідно з п.6 Порядку № 1127 державна реєстрація прав проводиться за заявою заявника шляхом звернення до суб'єкта державної реєстрації прав або нотаріуса, крім випадків, передбачених цим Порядком.
Після проставлення заявником підпису на заяві уповноважена особа суб'єкта державної реєстрації прав, нотаріус або його помічник реєструє заяву в базі даних заяв.
Пунктами 9,10 Порядку встановлено, що разом із заявою заявник подає оригінали документів, необхідних для державної реєстрації прав, та документ, що підтверджує сплату адміністративного збору за державну реєстрацію прав. З оригіналів документів державний реєстратор, уповноважена особа обов'язково виготовляє електронні копії шляхом сканування таких документів, що долучаються до заяви, зареєстрованої у базі даних заяв.
Згідно з п.12 розгляд заяви та документів, поданих для державної реєстрації прав, здійснюється державним реєстратором, який встановлює черговість розгляду заяв, що зареєстровані в базі даних заяв на це саме майно, відповідність заявлених прав і поданих документів вимогам законодавства, відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами та їх обтяженнями, а також наявність підстав для проведення державної реєстрації прав, зупинення розгляду заяви, зупинення державної реєстрації прав, відмови в державній реєстрації прав.
Під час розгляду заяви та документів, поданих для державної реєстрації прав, державний реєстратор обов'язково використовує відомості Реєстру прав власності на нерухоме майно, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна та Державного реєстру іпотек, які є архівною складовою частиною Державного реєстру прав, а також відомості з інших інформаційних систем, доступ до яких передбачено відповідно до законодавства, у тому числі відомості з Державного земельного кадастру та Єдиного реєстру документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів (далі - Єдиний реєстр документів).
Державний реєстратор - приватний нотаріус ОСОБА_1, під час розгляду заяви ТОВ ССУК ДМ КОНСАЛТИНГ та документів, поданих для державної реєстрації прав, перевірив наявні відомості вищезазначених реєстрів та не встановив, що подані ТОВ ССУК ДМ КОНСАЛТИНГ документи не відповідають вимогам, встановленим Законом. Також ним встановлена відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами та їх обтяженнями.
Суд вважає доведеним відповідачем, що на час прийняття ним рішення 03.06.2016 року про право власності за ТОВ ССУК ДМ КОНСАЛТИНГ на цілісний майновий комплекс, який придбаний заявником на аукціоні, на жодну будівлю, яка була визначена в складі цього цілісного майнового комплексу під відповідними літерами згідно з технічним паспортом, право власності зареєстровано не було.
Вказані обставини фактично не оспорюються представником позивача, оскільки згідно з рішенням про державну реєстрацію від 24.03.2016 року індексний номер 28914863 за ПАТ ОАСЗ ним зареєстровано право власності на нежитлову будівлю (спальний корпус №9),Б, (а.с.24), а не спальний корпус літ W .
Твердження представника позивача, що відповідач повинен був встановити, що нежитлова будівля (спальний корпус №9), Б є фактично нежитловою будівлею - спальний корпус літ W , є неспроможними.
Суд вважає, що позивач оспорюючи дії відповідача, як реєстратора та його рішення про реєстрацію права власності на цілісний майновий комплекс, який придбаний ним на аукціоні, про що складений договір купівлі-продажу, який є чинним, та зазначаючи при цьому про наявність у нього права власності на частину проданого майна (спальний корпус №9) в цьому цілісному майновому комплексі, який визначений в технічному паспорті на цілісний майновий комплекс на його думку як спальний корпус літ W , обрав неналежний засіб захисту свого права.
Також суд вважає необґрунтованими посилання позивача на те, що відповідач повинен був відмовити ТОВ ССУК ДМ КОНСАЛТИНГ у реєстрації права власності на цілісний майновий комплекс ЗАТ «Санаторій «Україна» , оскільки майно санаторія було обтяжено - арештоване згідно з ухвалою суду.
Пунктом 3 ч.4 ст.24 Закону України №1952-ІV визначено, що відмова в державній реєстрації прав з підстави, зазначеної у п. 6 ч.1 цієї статті ( наявні зареєстровані обтяження речових прав на нерухоме майно ), не застосовується у разі державної реєстрації права власності на нерухоме майно, що набувається у результаті його примусової реалізації відповідно до закону. Реалізація цілісного майнового комплексу ЗАТ «Санаторій «Україна» відбулась під час ліквідаційної процедури ЗАТ «Санаторій «Україна» як банкрута, відповідно до визначеного господарським судом порядку його реалізації - на аукціоні.
З урахуванням викладених обставин встановлених судом, розглядаючи справу в порядку адміністративного судочинства, в межах заявлених вимог щодо правомірності дій та рішення відповідача, як суб'єкта владних повноважень - державного реєстратора, суд дійшов до висновку, що приватний нотаріус ОСОБА_1 діяв та прийняв рішення №29889756 від 03.06.2016 року на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені законодавством.
Статтею 86 КАС України визначено, що, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
Відповідно до ч. 3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо.
З урахуванням встановлених у судовому засіданні обставин, суд вважає, що вимоги позивача задоволенню не підлягають.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2, 7, 8, 9, 11, 86, 159-164 КАС України, суд,
-
П О С Т А Н О В И В :
Відмовити у задоволенні адміністративного позову Публічного акціонерного товариства Одеський автоскладальний завод до приватного нотаріуса Одеського міського нотаріального округу ОСОБА_1, третя особа без самостійних вимог на предмет спору Товариство з обмеженою відповідальністю СПІЛЬНА СЛОВЕНСЬКО-УКРАЇНСЬКА КОМПАНІЯ ДМ КОНСАЛТИНГ про визнання протиправними дій, визнання протиправним та скасування рішення №29889756 від 03.06.2016 року про державну реєстрацію права власності на цілісний майновий комплекс, що знаходиться за адресою: м.Одеса, Французький бульвар,54, за ТОВ СПІЛЬНА СЛОВЕНСЬКО-УКРАЇНСЬКА КОМПАНІЯ ДМ КОНСАЛТИНГ .
Постанову може бути оскаржено до Одеського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Одеський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня отримання постанови у порядку ст.ст. 160, 167, 185-187 КАС України.
Суддя Катаєва Е.В.
Відмовити у задоволенні адміністративного позову Публічного акціонерного товариства Одеський автоскладальний завод до приватного нотаріуса Одеського міського нотаріального округу ОСОБА_1, третя особа без самостійних вимог на предмет спору Товариство з обмеженою відповідальністю СПІЛЬНА СЛОВЕНСЬКО-УКРАЇНСЬКА КОМПАНІЯ ДМ КОНСАЛТИНГ про визнання протиправними дій, визнання протиправним та скасування рішення №29889756 від 03.06.2016 року про державну реєстрацію права власності на цілісний майновий комплекс, що знаходиться за адресою: м.Одеса, Французький бульвар,54, за ТОВ СПІЛЬНА СЛОВЕНСЬКО-УКРАЇНСЬКА КОМПАНІЯ ДМ КОНСАЛТИНГ .
27 січня 2017 року.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.01.2017 |
Оприлюднено | 31.01.2017 |
Номер документу | 64313742 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Катаєва Е. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні