Ухвала
від 01.02.2017 по справі 812/77/17
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

11.5

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

Про відкриття провадження в адміністративній справі

(після виправлення недоліків у позовній заяві)

01 лютого 2017 року СєвєродонецькСправа № 812/77/17

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Шембелян В.С., перевіривши матеріали адміністративного позову Лисичанського міського центру зайнятості до Первомайського міського відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Луганській області про скасування постанови про відмову у відкритті виконавчого провадження та зобов'язання вчинити певні дії,-

ВСТАНОВИВ:

13 січня 2017 року до ОСОБА_1 окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Лисичанського міського центру зайнятості до Первомайського міського відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Луганській області про скасування постанови про відмову у відкритті виконавчого провадження та зобов'язання вчинити певні дії.

Ухвалою ОСОБА_1 окружного адміністративного суду від 16 січня 2017 року адміністративний позов Лисичанського міського центру зайнятості до Первомайського міського відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Луганській області про скасування постанови про відмову у відкритті виконавчого провадження та зобов'язання вчинити певні дії, залишено без руху.

Позивачу протягом п'яти календарних днів з дня отримання даної ухвали запропоновано надати до суду оригінал документу про сплату судового збору у законодавчо визначеному розмірі за подання до суду позову немайнового характеру.

23 січня 2017 року позивачем через канцелярію суду надано лист, відповідно до якого позивач просив суд відкрити провадження у справі, у зв'язку з тим, що Лисичанський міський центр зайнятості, як територіальний орган Фонду, звільнено від сплати судового збору на підставі внесених змін до Закону України Про судовий збір .

Ухвалою ОСОБА_1 окружного адміністративного суду від 25 січня 2017 року продовжено Лисичанському міському центру зайнятості строк усунення недоліків позовної заяви. Запропоновано позивачу впродовж 5-ти днів з моменту отримання даної ухвали, усунути недоліки адміністративного позову, шляхом надання до суду підтверджень того, що Лисичанський міський центр зайнятості являється територіальним органом Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.

30 січня 2017 року через канцелярію суду позивачем надано Положення про Лисичанський міський центр зайнятості, з якого вбачається, що останній є органом державної служби зайнятості, на який покладаються функції робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття у м.Лисичанську.

Вирішуючи питання про відкриття провадження, суддя виходить з наступного.

Пунктом 18 ч.1 ст.5 Закону України Про судовий збір зі змінами внесеними Законом України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України від 06.12.2016 № 1774-19 (набрав чинності 01.01.2017) визначено, що від сплати судового збору під час розгляду справи в усіх судових інстанціях звільняються: Пенсійний фонд України та його органи, органи Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття та Фонду соціального страхування України.

Частиною 1 статті 107 КАС України встановлено, що суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи:

1) подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність;

2) має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником);

3) відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу;

4) належить позовну заяву розглядати в порядку адміністративного судочинства;

5) подано адміністративний позов у строк, установлений законом (якщо адміністративний позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними);

6) немає інших підстав для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до ч.2 ст.107 КАС України суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної заяви, якщо відсутні підстави для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду чи відмови у відкритті провадження у справі.

Адміністративний позов підсудний ОСОБА_1 окружному адміністративному суду.

Зазначена позовна заява відповідає вимогам ст.ст. 105, 106 КАС України, підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви, залишення її без розгляду або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі не вбачається, тому вважаю за можливе відкрити провадження у цій справі.

Керуючись ст.ст. 105, 106, 107, 110 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя,-

УХВАЛИВ:

Відкрити провадження у справі за адміністративним позовом Лисичанського міського центру зайнятості до Первомайського міського відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Луганській області про скасування постанови про відмову у відкритті виконавчого провадження та зобов'язання вчинити певні дії .

Відкрите судове засідання призначити на 08 лютого 2017 року о 10 год. 30 хв. у приміщенні ОСОБА_1 окружного адміністративного суду за адресою: Луганська область, м.Сєвєродонецьк, просп. Космонавтів, 18, поверх 1.

Справа розглядатиметься одноособово суддею Луганського окружного адміністративного суду Шембелян В.С.

Зобов'язати позивача надати оригінали документів, які додані до позовної заяви в копіях для огляду у судовому засіданні.

Запропонувати відповідачу у разі невизнання адміністративного позову подати письмові заперечення проти позову та докази, якими вони обґрунтовуються; надати належним чином завірені копії установчих документів та їх оригінали для огляду у судовому засіданні.

Копію ухвали про відкриття провадження в адміністративній справі надіслати сторонам з інформацією про їхні процесуальні права та обов'язки.

Ухвала оскарженню не підлягає та набирає чинності з моменту постановлення.

СуддяОСОБА_2

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення01.02.2017
Оприлюднено07.02.2017
Номер документу64455364
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/77/17

Постанова від 20.06.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 20.06.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 15.05.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 15.05.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 20.03.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 20.03.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 08.02.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 01.02.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 25.01.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

Ухвала від 16.01.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

В.С. Шембелян

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні