Справа № 2-а-10888/09
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМ ІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
«19» березня 2009 року м . Полтава
Полтавський окружний адм іністративний суд в складі:
головуючого судді - Чесно кової А.О.
при секретарі: Гришко Т.В
За участю представника поз ивача - Лобода А.К
представника відповідача - Андрійщук Л.А.
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу з а адміністративним позовом К онтрольно-ревізійного управ ління в Полтавській області до Комунального підприємств а "Здоров'ятко" про зобов' яза ння виконати певні дії,, а саме виконати обов' язкові вимог и в частині усунення порушен ь виявлених в ході проведенн я ревізії на сумі 40 612,95 грн. -
В С Т А Н О В И В:
Позивач Контрольно-реві зійне управління в Полтавс ькій області звернулася до с уду з адміністративним позов ом до Комунального підприємс тва "Здоров'ятко" про зобов' я зання виконати певні дії,, а са ме виконати обов' язкові вим оги в частині усунення поруш ень виявлених в ході проведе ння ревізії на сумі 40 612,95 грн.
В обґрунтування позовних в имог позивачем було зазначен о, що була проведена перевірк а підприємства відповідача, за результатами якої складен ий акт № 01-21/17 від 23.11.2007 року, в ході якого встановлено порушення . Відповідачу біли направлен і письмові вимоги про усунен ня виявлених ревізією поруше нь та встановлено термін под ання інформації про їх викон ання до 26.12.2007 року, але зазначен і порушення усунуті у повном у обсязі не були.
В судовому засідання позив ач підтримав свої позовні ви моги.
В судове засідання предста вник відповідача, пояснив що до порушення винесені стосов но колишнього директора підп риємства ОСОБА_4, письмови х заперечень стосовно позовн их вимог відповідач не надав .
Суд, вислухавши пояснення п редставників позивача та від повідача, дослідивши матеріа ли справи, встановив такі обс тавини.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 17 Коде ксу адміністративного судоч инства України компетенція а дміністративних судів пошир юється на спори за звернення м суб'єкта владних повноваже нь у випадках, встановлених з аконом.
Згідно ст. З КАС України суб 'єктом владних повноважень є орган державної влади, орган місцевого самоврядування, ї хня посадова чи службова осо ба, інший суб'єкт при здійснен ні ними владних управлінськи х функцій на основі законода вства, в тому числі на виконан ня делегованих повноважень.
Необхідною та єдиною ознак ою суб'єкта владних повноваж ень є здійснення цим суб'єкто м владних управлінських функ цій, при цьому ці функції пови нні здійснюватись саме у тих відносинах, у яких виник спір .
Згідно п. 10 ст. 10 Закону Україн и "Про державну контрольно-ре візійну службу в Україні" кон трольно-ревізійна служба має право звертатися до суду в ін тересах держави, якщо підкон трольною установою не забезп ечено виконання вимог щодо у сунення виявлених ревізією п орушень законодавства з пита нь збереження і використання активів.
Контрольно-ревізійне упр авління в Полтавській област і відповідно до Положення пр о Контрольно-ревізійні у правління в Автономній Респу бліці Крим, областях, містах К иєві та Севастополі, затверд женого наказом Головного КРУ України від 09.01.2001 № 111, є органом в иконавчої влади, отже виступ ає суб'єктом владних повнова жень по відношенню до підкон трольної установи.
Відповідно до ст. 15 Закону Ук раїни "Про державну контроль но-ревізійну службу в Україн і" законні вимоги службових о сіб державної контрольно-рев ізійної служби є обов'язкови ми для виконання службовими особами об'єктів, що ревізуют ься.
Контрольно-ревізійним ві дділом в Пирятинському район і, який є структурним підрозд ілом Контрольно-ревізійного управління в Полтавській об ласті, згідно з планом контро льно-ревізійної роботи відді лу на ІУ квартал 2007 року, провед ено виїзну ревізію фінансово -господарської діяльності Ко мунального підприємства „Зд оров'ятко", надалі (Відповідач ), за період з 01.01.2006 року по 01.10.2007 рок у.
За результатами ревізії ск ладено акт № 01-21/17 від 23.11.2007 року, як ий підписано директором підп риємства та колишнім директо ром підприємства без запереч ень.
Проведеною ревізією встан овлено та зафіксовано на сто р. 10-11 акта ревізії, що готівка в підзвіт видавалася на відшк одування витрат на господарс ькі потреби. Облік сум видани х під звіт ведеться на субрах унку № 372 „Розрахунки з підзві тними особами". Кошти в підзві т видавалися одній особі, а са ме директору підприємства ОСОБА_4 Видача коштів під зв іт проводиться у великих роз мірах від 1000,0 грн. до 15000,0 грн.
Ревізією встановлено факт розрахунку з однією особою (приватним підприємцем ОС ОБА_5) за один день по розр ахунках за закупівлю продук тів харчування в сумі 11012,10 гр н., що перевищує обмеження ро зрахунків готівкою на 1012,10 грн. і є порушенням п. 1 Поста нови Національного Банку України від 09.02.2005 р. № 32. Від дачі пояснення щодо вищезазн аченого порушення колишній д иректор ОСОБА_4 відмовила ся.
Ревізією повноти заповнен ня авансових звітів встановл ено, що в авансових звітах не з аповнюються всі обов'язкові реквізити, відсутні підписи керівника про затвердження а вансових звітів, що є порушен ням п. 2.4 Положення про докумен тальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, за твердженого наказом Міністе рства фінансів України від 24.0 5.1995 № 88.
Ревізією законності викор истання підзвітних сум встан овлено витрати підзвітних ко штів при відсутності належно оформленого документальног о підтвердження за період з 01. 09.2007 по 01.01.2007 року на загальну суму 15216,04 грн .,. а саме:
По авансовому звіту від 22 ли стопада № 48 проведено оплату к оштів за міжміські телефонні розмови за листопад місяць 200 6 року по особовому рахунку „П ирятин-агро" за номером телеф ону НОМЕР_1 в сумі 31,81 грн. та за жовтень місяць по особово му рахунку ОСОБА_6 за номе ром телефону НОМЕР_2 в сум і 13,73 грн. З метою підтвердження законності проведених витра т фінансових ресурсів Відпов ідачем керівнику ЦЕЗ № 6 Полта вської дирекції ВАТ „Укртеле ком" листом від 13.11.2007 № 01-14/1015 направ лено запит про надання інфор мації щодо реєстрації номері в телефону НОМЕР_1 та НОМ ЕР_2 за комунальним підприє мством „Здоров'ятко". На запит отримано відповідь листом в ід 16.11.2007 № 1/1019, в якому зазначено, щ о за комунальним підприємств ом „Здоров'ятко" телефон не за реєстровано.
Отже директором підприємс тва ОСОБА_4 в листопаді мі сяці використано підзвітні к ошти при відсутності належно оформлених документів в сум і 45,54 грн., чим порушено вимоги п . 1 ст. 9 Закону України „Про бухг алтерський облік та фінансов у звітність в Україні" від 16.07.1999 № 996-ХІУ (далі Закон) в частині в ідображення по бухгалтерськ ому обліку операцій, що не фік сують факти "здійснення госп одарських операцій комуналь ним підприємством „Здоров'ят ко".
Відповідальність за недос товірність відображених дан их у первинних документах, ві дповідно до п. 8 ст. 9 вищезазнач еного Закону, несуть особи, що склали та підписали ці докум енти. В даному випадку підзві тна особа - колишній директор підприємства ОСОБА_4, яка в своєму поясненні від 19.11.2007 ро ку оплату вищезазначених тел ефонних розмов пояснила відс утністю телефону на підприєм стві.
По авансовому звіту від 28.09.2007 року № 18 проведено витрати пі дзвітних коштів на придбання миючих засобів в ТОВ „Метро к еш енд кері Україна" м. Київ в с умі 426,84 грн. В доданих до авансо вого звіту первинних докумен тах (чек та податкова накладн а) зазначено покупець приват на фірма „Пирятин-Агро". Також по авансовому звіту від 18.10.2007 р оку № 31 проведено витрати підз вітних коштів на придбання п родуктів харчування в ТОВ „М етро кеш енд кері Україна" м. К иїв в сумі 297,29 грн. В доданих до а вансового звіту первинних до кументах (чек та податкова на кладна) зазначено покупець п риватна фірма „Пирятин-Агро" . Отже директором підприємст ва ОСОБА_4 в вересні-жовтн і 2006 року використано підзвіт ні кошти при відсутності нал ежно оформлених документів в сумі 724,13 грн., чим пору шено вимоги п. 1 ст. 9 Закону Укра їни „Про бухгалтерський облі к та фінансову звітність в Ук раїні" в частині відображенн я по бухгалтерському обліку операцій, що не фіксують факт и здійснення господарських о перацій комунальним підприє мством „Здоров'ятко".
Відповідальність за недос товірність відображених дан их у первинних документах, ві дповідно до п. 8 ст. 9 вищезазнач еного Закону, несуть особи, що склали та підписали ці докум енти. В даному випадку підзві тна особа - колишній директор підприємства ОСОБА_4, яка від дачі пояснення стосовно вищезазначеного порушення в ідмовилася.
Проведеною ревізією встан овлено витрати підзвітних су м на оплату транспортних пос луг ТОВ „Пирятин-люкс" по аван совому звіту від 12 вересня 2006 р оку № 7 в сумі 3580,0 грн. при наявно сті лише квитанції до прибут кового касового ордера ТОЗ „ Пирятин-люкс" від 12 вересня 2006 р оку. Подорожні листи, товарно -транспортні накладні, акти в иконаних робіт та договір ук ладений на надання транспорт них послуг з ТОВ „Пирятин-люк с" відсутні. Також проведено в итрати грошових коштів на оп лату транспортних послуг вищ езазначеного товариства за І ІІ квартал 2006 року в загальній сумі 10866,37 грн., а саме в жовтні на суму 3834,72 грн., листопаді на суму 3031,65 грн. та в грудні місяці - 4000,0 г рн. Відсутні квитанції до при буткових касових ордерів, що підтверджують проведення ви трат підзвітних сум на оплат у вищезазначених послуг. Під тверджуючі первинні докумен ти щодо наданих транспортних послуг ТОВ „Пирятин-люкс" так ож відсутні. Отже за період ве ресень-грудень 2006 року комуна льним підприємством „Здоров "ятко" проведено витрати підз вітних коштів при відсутност і належного документального підтвердження в сумі 14446,37 грн., чим порушено вимоги п. 1 с т. 9 Закону України „Про бухгал терський облік та фінансову звітність в Україні" в частин і відсутності первинних бухг алтерських документів, що фі ксують факти надання комунал ьному підприємству „Здоров'я тко" вищезазначених послуг.
Відповідальність за недос товірність відображених дан их у первинних документах, ві дповідно до п. 8 ст. 9 вищезазнач еного Закону, несуть особи, що склали та підписали ці докум енти. В даному випадку підзві тна особа - колишній директор підприємства ОСОБА_4, яка від дачі пояснення стосовно вищезазначеного порушення в ідмовилася.
Для підтвердження достові рності наданих товарно-транс портних послуг в ТОВ „Пиряти н-люкс" на підставі п. 1.3.2.1 Плану контрольно-ревізійної робот и контрольно-ревізійного від ділу в Пирятинському районі на ІУ квартал та на підставі н аправлення від 15.11.2007 № 54 головни м контролер-ревізіром відділ у проведено зустрічну звірку за період з 01.09.2006 по 31.12.2006 року. В_ хо ді проведення зустрічної зві рки надання послуг з транспо ртного перевезення ТОВ „Пиря тин-люкс" комунальному підпр иємству „Здоров'ятко" в вищез азначеному періоді первинни ми бухгалтерськими документ ами не підтверджено.
2. Ревізію відповідності вст ановлених законодавчими док ументами розмірів оплати пра ці проведено суцільним поряд ком за період з 01.09.2007 по 01.07.2007 року.
Ревізією витрат на оплату п раці охоплені наступні докум енти: Головна книга, журнали - ордери № 1, 2, книги нарахування та виплати заробітної плати , табелі обліку робочого часу , накази.
Проведеною ревізією наявн ості внутрішніх нормативних документів, які регулюють тр удові відносини встановлено , що в КП „Здоров'ятко" за ревіз ійний період штатні розклади відсутні, в порушення п. 6.2 Стат уту підприємства та в поруше ння рішення четвертої сесії Пирятинської районної ради в ід 26.07.2006 року. В своєму поясненн і від 18.10.2007 року колишній директ ор підприємства ОСОБА_4 по яснила, що вважала, що книги на казів для нарахування заробі тної плати досить.
Нарахування заробітної пл ати та відображення операцій з нарахування заробітної пл ати по даних бухгалтерського обліку за період з 01.09.2006 по 01.06.2007 р оку виконувала колишній дире ктор підприємства ОСОБА_4
Ревізією встановлено, що бу хгалтерський облік розрахун ків із заробітної плати здій снюється на субрахунку 661 «Роз рахунки за заробітною платою » в книгах нарахування зароб ітної плати в розрізі по кожн ому працівнику окремо.
Встановлено, що в комунальн ому підприємстві це ведуться особові рахунки працівників (по кожному працівнику окрем о), що є порушенням вимог п. 1 нак азу Міністерства Статистики України від 22.05.1996 № 144 „Про затве рдження типових форм первинн ого обліку по розрахунках з р обітниками і службовцями по заробітній платі".
Ревізією проведення випла ти заробітної плати працівни кам підприємства КП „Здоров' ятко", проведеною за період з 0 1.09.2006 по 01.06.2007 року встановлено, що вищезазначені виплати прово дилася готівкою з каси підпр иємства.
Проведеною ревізією встан овлено, що між Пирятинською р айонною радою та директором КП „Здоров'ятко" ОСОБА_4, уп овноважену управляти підпри ємством, контракт, як передба чено п. 4 ст. 65 Господарського ко дексу України укладено 26.07.2006 ро ку. В період з 13.02.2006 року (з дати с творення підприємства) до 26.07.20 06 директор КП «Здоров'ятко» пр ацювала на посаді без укладе ного контракту.
Проведеною ревізією закон ності та правильності нараху вання заробітної плати колиш ньому директору підприємств а ОСОБА_4 встановлено нара хування заробітної плати (ок ладу) в завищених розмірах в п еріод з 01.09.2006 по 01.06.2007 року є загаль ній сумі 3600,0 грн., в поруше ння вимог п. 3.1. вищезазначеног о Контракту від 26.07.2006 року. Внас лідок вищезазначеного прове дено зайве нарахування до Де ржавних цільових фондів в су мі 1346,8 тис, грн.
Відповідальною за нарахув ання заробітної плати в реві зійному періоді була колишні й директор підприємства ОС ОБА_4, яка в своєму поясненні від 18.10.2007 року вищезазначене по рушення пояснила графіком ро боти з 10-ти годинним робочим д нем та одним вихідним на тижд ень.
Операції по зайво нарахова ні заробітній платі по даних бухгалтерського обліку відо бражено по кредиту субрахунк у 661 „Розрахунки по заробітній платі" та по дебету субрахунк у 791 „Фінансові результати опе раційної діяльності ".
Ревізію правильності, повн оти та обґрунтованості нарах ування основної заробітної п лати працівникам КП „Здоров' ятко" проведено суцільним по рядком за період з 01.09.2006 по 01.06.2007 ро ку. Ревізію проведено шляхом співставлення наказів по пі дприємству, табелів обліку р обочого часу з книгами нарах ування заробітної плати.
Встановлено витрати на опл ату заробітної плати (посадо вих окладів) 17 працівникам під приємства в завищених розмір ах внаслідок безпідставного завищення посадових окладів , що передбачені наказами по п ідприємству за період з 01.09.2006 по 01.06.2007 року в загальній сумі 7113,13 г рн. Внаслідок вищезазна ченого проведено зайве нарах ування до Державних цільових фондів в сумі 2658,56 грн.
Відповідальною за нарахув ання заробітної плати в реві зійному періоді була колишні й директор підприємства ОС ОБА_4, яка в своєму поясненні від 18.10.2007 року вищезазначене по рушення пояснила виконанням працівниками більшого об'єм у робіт.
Операції по зайво нарахова ні заробітній платі по даних бухгалтерського обліку відо бражено по кредиту субрахунк у 661 „Розрахунки по заробітній платі" та по дебету субрахунк у 231 „Виробництво".
Таким чином, всього за періо д з 01.09.2006 року по 01.06.2007 року нарахов ано в завищених розмірах зар обітної плати в загальній су мі 10713,13 грн. та зайво проведено н арахувань на заробітну плату до Державних цільових фонді в в загальній сумі 3915,36 грн.
Ревізію дотримання законо давства при нарахуванні та в иплаті заробітної плати прац івникам за час відпустки, про веденою за період з 01.09.2006 по 01.06.2007 р оку суцільним способом. Вста новлено, що в порушення ст. 75 Ко дексу Законів про працю Укра їни 18 працівникам підприємст ва нараховано відпустку за б ільшу кількість днів, ніж пер едбачено законодавством Укр аїни. Вищезазначене призвело до переплат заробітної плат и за час відпусток 18 працівник ам на загальну суму 518,70 грн., та, як наслідок, - зайвого проведе ння нарахувань на заробітну плату та перерахування до державних цільових фонді в на суму 190,36 грн.
Проведеною ревізією встан овлено, що в порушення ст. 24 Зак ону України «Про відпустки», в ревізійному періоді десят и працівникам при звільненні не нараховано компенсації з а час невикористаної відпуст ки. Внаслідок чого недоотрим ання фінансових ресурсів фіз ичними особами за період з 01.09.2 006 по 01.06.2007року складає 953,01 грн.
Проведеною ревізією встан овлено два випадки недоотрим ання відпускних на загальн у суму 7,73 грн. внаслідо к невірного визначення сер едньоденної заробітної плат и для нарахування відпускних . Порушено вимоги п. 7 Порядку о бчислення середньої заробіт ної плати, затвердженого пос тановою Кабінету Міністрів У країни від 08.02.1995 № 100.
Таким чином, всього за періо д з 01.09.2006 по 01.06.2007 року нараховано в завищених розмірах відпускн их в сумі 518,70 гривень та зайво п роведено нарахування на заро бітну плату відрахувань до Ф ондів та перерахування до Де ржавних цільових фондів в су мі 190,36 гривень.
Недоотримано відпускних т а компенсацій за невикориста ні відпустки фізичними особа ми в загальній сумі 960,74 грн.
Ревізію достовірності деб іторської та кредиторської з аборгованості і причини її у творення проведено суцільни м способом за період з 01.09.2006 по 01. 06.2007 року. Для ревізії використ ано наступні документи: голо вна книга за 2006 та 2007 роки та інш і первинні документи.
В період, що ревізувався бухгалтерський облік розрах унків з підприємствами та ор ганізаціями здійснювала кол ишній директор КП „Здоров"ят ко" ОСОБА_6
Ревізією встановлено, що ро зрахунки за отримані товари, роботи та послуги в КП "Здоров "ятко" в 2006 та 2007 році обліковуют ься по даним бухгалтерського обліку на субрахунку 631 „Розр ахунки з вітчизняними постач альниками".
Суцільною ревізією наявн ості договорів, проведеною за період з 01.09.2006р. по 01.10.2007р. вст ановлено, що договори по заку півлях товарів, робіт та посл уг КП „Здоров"ятко" не укладаю ться.
Ревізію повноти, реальност і і правильності відображенн я господарських операцій по безготівкових розрахунках п роведено за період з 01.09.2006 по 01.06.20 07року. Встановлено відсутніс ть частини первинних бухгалт ерських документів (накладни х, рахунків) щодо придбання пр одуктів харчування в ПП фірм а "Орхідея".
Для документального підтв ердження виду та обсягу опер ацій та розрахунків, відпові дно до п. 1.3.2.1 Плану контрольно-р евізійної роботи контрольно -ревізійного відділу в Пирят инському районі на ІУ кварта л 2007 року та на підставі направ лення від 22.10.2007 № 119, головним кон тролером-ревізором КРВ в м. Лу бни та Лубенському районі С короход СІ. проведено зустр ічну звірку в ПП фірма "Орхіде я".
Зустрічною звіркою підтве рджено, що у відповідності до даних оборотно-сальдової ві домості ПП фірма "Орхідея" роз рахунки з комунальним підпри ємством проводились з 05.09.2006 по 2 5.07.2007 року (після 25.07.2007 розрахунки вказані підприємства не про водили). За вказаний період пі дтверджено відпуск ПП фірмою "Орхідея" товару КП "Здоров"ят ко" на суму 66411,04 грн. та підтверд жені розрахунки за отриманий товар КП "Здоров"ятко" в повні й мірі. Заборгованість по дан их бухгалтерського обліку ст аном на 01.08.2007 та 01.10.2007 не підтвердж ено.
При перевірці підтверджен ня достовірності перерахува ння коштів на розрахунковий рахунок ПП фірма "Орхідея" ко мунальним підприємством "Зд оров"ятко" зустрічною звірко ю встановлено, що у відповідн ості до платіжного доручення комунального підприємства в ід 30.08.2006 № 20 на суму 2600,0 грн. (плата з а товар згідно накладної РП 000 1973 від 11.05.2006 р.) на розрахунковий р ахунок ПП фірма "Орхідея" наді йшли кошти в сумі 2600.0 грн. За дан ими оборотно-сальдової відом ості ПП фірма "Орхідея" по раху нку 361 "Розрахунки з вітчизнян ими покупцями" даною сумою бу ла погашена заборгованість П П "Пирятин Фаст-Фуд", яка виник ла станом на 01.07.2006 року в сумі 2646,80 грн. У відповідності до накла дної № Рн/0001973 ПП фірма "Орхідея" відпущено товару ПП "Пирятин Фаст-Фуд" на суму 1836,99 грн. з урах уванням ПДВ. Вищезазначена ф інансова операція в сумі 2600,0 гр н. свідчить про покриття витр ат КП „Здоров'ятко" сторонніх юридичних осіб всупереч зак онодавству при відсутності в обліку дебіторської заборго ваності, що призвело до втрат КП "Здоров"ятко" на суму 2600,0 грн.
Отже, колишнім керівником к омунального підприємства „З доров'ятко" порушено вимоги п . 1 ст. 9 Закону України „Про бухг алтерський облік та фінансов у звітність в Україні" в части ні здійснення бухгалтерсько го обліку згідно первинних д окументів, що не фіксують фак ти здійснення господарських операцій комунальним підпри ємством. Від дачі пояснення щ одо вищезазначеного порушен ня колишній директор підприє мства ОСОБА_4 відмовилася .
Ревізію дотримання ліміт у готівки в касі проведен о суцільним порядком за пері од з 01.09.2006 по 01.06.2007 року. Для ревізі ї використані - касові книги з а період вересень 2006 - травень 2 007 років, журнал-ордер № 1 та пер винні касові документи за ви щезазначений період.
Ревізією повноти оприбутк ування готівки в касу підпри ємства, отриманої з банку, про веденою шляхом співставленн я корінців чекової книжки з п рибутковими касовими ордера ми встановлено, що в порушенн я п. 2.6 Положення про ведення ка сових операцій у національні й валюті, затвердженого пост ановою Правління Національн ого банку України від 15.12.04 № 637 ко шти отримані підприємством з розрахункового рахунка за п еріод з 01.06.2007 по 03.07.2007 в загальній с умі 25180,0 грн. в касу підприємств а не оприбутковані. Також вст ановлено що з 01.06.2007 року в касов ій книзі записи про отриманн я та використання готівки не проводилися. Залишок коштів за даними касової книги стан ом на 31.05.2007 року складає 78,73 грн., ф актично залишку коштів не вс тановлено через відсутність первинних касових документі в за період з 01.06.2007 по 01.10.2007 року. Ко лишній директор КП „Здоров'я тко" ОСОБА_4 відсутність в едення касової книги та неоп рибуткування отриманих кошт ів з розрахункового рахунка в касу підприємства пояснити не змогла.
Встановити фактичний зали шок готівки в касі підприємс тва неможливо по причині від сутності ведення бухгалтерс ького обліку за червень-вере сень 2007 року.
Проведеною ревізією закон ності використання отримано ї, з розрахункового рахунка г отівки встановлено, що перви нні документи, що підтверджу ють використання готівки в с умі 799,96 грн. відсутні. На викори стання готівки в сумі 21896,68 грн. к олишнім директором комуналь ного підприємства ОСОБА_4 під час ревізії надано перви нні бухгалтерські документи , а саме видаткові касові орде ри на погашення заборгованос ті по заробітній платі на сум у 7119,0 грн., копії накладних на пр идбання продуктів харчуванн я та копії квитанцій прибутк ових касових ордерів на опла ту за придбані товарно-матер іальних цінності на суму 12077,68 г рн. та відповідно до виписки з особового рахунку підприємс тва в Управлінні пенсійного фонду в Пирятинському районі сплачено кошти в сумі 2700,0 грн. н а погашення заборгованості п о сплаті внесків до Фонду.
Отже за період з 01.06.2007 по 03.07.2007 ро ку недостача готівки в касі у порівнянні з даними бухгалт ерського обліку становить 799,9 6 грн.
Вищезазначене порушення с талося з вини колишнього дир ектора комунального підприє мства „Здоров'ятко" ОСОБА_4 , як керівника, що є відповіда льним за організацію бухгалт ерського обліку та забезпече ння фіксування фактів здійсн ення всіх господарських опер ацій у первинних документах.
Порушено вимоги п. З ст. 8 Зако ну України „Про бухгалтерськ ий облік та фінансову звітні сть в Україні". Від дачі поясне ння щодо вищезазначеного пор ушення ОСОБА_4 відмовилас я.
Проведеною ревізією видач і готівки з каси підприємств а на виплату заробітної плат и працівникам по відомостях на виплату заробітної плати встановлено, що в порушення п . 3.5 Положення про ведення касо вих операцій в національній валюті, затвердженого Постан овою правління Національног о банку України від 15.12.2004 № 637 час тково у відомостях за вересе нь-грудень 2006 року та за січень -травень 2007 року на виплату зар обітної плати відсутні підпи си про отримання заробітної плати 38 (тридцяти восьми) прац івників комунального підпри ємства на загальну суму 49,4 тис . грн. Для встановлення факту о тримання вищезазначеними ос обами заробітної плати у них відібрано пояснення про під твердження або спростування отримання грошових коштів. З а результатами проведеного о питування встановлено факти не отримання заробітної пла ти працівниками підприємств а в сумі 5682,3 грн. при списанні ко штів на видатки за даними бух галтерського обліку. Недоста ча коштів в касі підприємств а в порівнянні з даними бухга лтерського обліку ставить 5682, 30 грн.
Відповідальною за організ ацію бухгалтерського обліку на підприємстві та забезпеч ення фіксування фактів здійс нення всіх господарських опе рацій у первинних документах була колишній директор КП „З доров'ятко'' ОСОБА_4, яка від дачі пояснень щодо вищезазн аченого порушення відмовила ся.
На підставі п. 7 ст. 10 Закону У країни „Про державну контрол ьно-ревізійну службу в Украї ні" на адресу Відповідача 26.11.2007 року за вих. № 01-14/1081 направлені п исьмові вимоги про усунення виявлених ревізією порушень та встановлено термін подан ня інформації про їх виконан ня до 26.12.2007 року. Інформація про усунення виявлених ревізією порушень надійшла до КРВ в Пи рятинському районі листом № 2 від 16.01.2008 року, але зазначені по рушення усунуті у повному об сязі не були.
Отже, не було забезпечено ви конання вимог щодо усунення виявлених ревізією порушень законодавства з питань збер еження і використання активі в, вимоги КРВ в Пирятинському районі від 26.11.2007 року за вих. № 01-14 /1081, які є обов'язковими до вико нання службовими особами об' єктів, що ревізуються не вико нані.
Таким чином, із врахуванням вищевикладених обставин, су д вважає, що позовні вимоги Контрольно-ревізійного у правління в Полтавській обла сті до Комунального підприєм ства "Здоров'ятко" про зобов' язання виконати певні дії,, а с аме виконати обов' язкові ви моги в частині усунення пору шень виявлених в ході провед ення ревізії на сумі 40612,95 грн. обґрунтовані, підтвердже ні матеріалами справи та під лягають задоволенню.
На підставі вищевикладено го, керуючись ст. ст. 8- 14, 71, 94, 159, 160- 164, 167, 186 КАС України, суд -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Контрольно-ревізійного упра вління в Полтавській області до Комунального підприємств а "Здоров'ятко" про зобов' яза ння виконати певні дії,, а саме виконати обов' язкові вимог и в частині усунення порушен ь виявлених в ході проведенн я ревізії на сумі 40612,95 грн. - за довольнити в повному обсязі.
Зобов'язати Комунальне під приємство „Здоров'ятко" (37000, м. П ирятин Полтавської області, вул. Визволення, 2А , 26008002338001 в Пиря тинському відділенні АТ „Інд екс-банк", МФО 331661, Код ЄДРПОУ 34131777) виконати вимоги про усуненн я виявлених ревізією порушен ь законодавства з фінансових питань контрольно-ревізійно го відділу в Пирятинському р айоні № 01-14/1081 від 26.11.2007 року а саме, забезпечити відшкодування ф інансових порушень по стягне нню сум фінансових порушень в сумі 39652,21 грн., яка складається з: незаконних витрат на оплат у праці внаслідок завищення посадових окладів в сумі 10713,13 г рн.; оплати основних і додатко вих відпусток всупереч закон одавству в сумі 518,70 грн.; сплати внесків до державних цільов их фондів по незаконно випла чених сумах по оплаті праці в сумі 4122,08 грн.; витрати підзвітн их коштів при відсутності на лежного документального під твердження в сумі 15216,04 грн.; покр иття витрат сторонніх осіб в супереч законодавству при ві дсутності дебіторської забо ргованості в обліку 2600,00 грн.; не стачі готівки в касі в порівн янні з даними бухгалтерськог о обліку в сумі 6482,26 грн. - та пров ести донарахування фізичним особам - працівникам підприє мства відпускних в сумі 7,73 грн . та провести нарахування ком пенсації за невикористану ві дпустку звільненим працівни кам в сумі 953,01 грн.
Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Харківського апеляційного адміністративному суду чере з Полтавський окружний адмін істративний суд шляхом подач і заяви про апеляційне оскар ження протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повном у обсязі відповідно до ст. 160 Ко дексу адміністративного суд очинства України - з дня скл адення в повному обсязі і под анням після цього протягом 20 д нів апеляційної скарги, з под ачею її копії до апеляційної інстанції або в порядку ч. 5 ст . 186 Кодексу адміністративного судочинства України.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ків для подачі заяви про апел яційне оскарження чи апеляці йної скарги відповідно до ст . 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя (підпис) А.О. Чеснокова
З оригіналом згідно:
Суддя А.О. Чес нокова
Повний текст постанови в иготовлений 24 березня 2009 року.
Постанова не набрала закон ної сили.
ПОЛТАВСЬКИЙ О КРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУ Д
вул. С.Кондратенка, 6, м. Полта ва, 36009, тел./факс 8 (05322) 2-78-69 E-mail: inbox@adm.pl.court.gov.ua код ЄДРПОУ 35521510
«23» березня 2009 року
№ 4/2-а-10888/09 Контрольно-ревізійне упр авління в Полтавській област і
вул. Шевченка, 1, м. Полтава, 36014
КП "Здоров'ятко"
вул. Визволення, 2А, м. Пирятин , Полтавської області, 37000
Полтавський окружний адмі ністративний суд направляє В ам копію постанови від 19 берез ня 2009 р. по адміністративній сп раві за позовом Контрольно-р евізійного управління в Полт авській області до Комунальн ого підприємства "Здоров'ятк о" про зобов' язання виконат и певні дії,, а саме виконати о бов' язкові вимоги в частині усунення порушень виявлених в ході проведення ревізії на сумі 40612,95 грн. - для відома.
Додаток: копія постанови на 3 арк. - кожному адресату.
Суддя
Полтавського окружного
адміністративного суду Чеснокова А.О.
ПОЛТАВСЬКИЙ ОКРУ ЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
вул. С.Кондратенка, 6, м. Полта ва, 36009, тел./факс 8 (05322) 2-78-69 E-mail: inbox@adm.pl.court.gov.ua код ЄДРПОУ 35521510
«23» березня 2009 року
№ 4/2-а-10888/09 Контрольно-ревізійне упр авління в Полтавській област і
вул. Шевченка, 1, м. Полтава, 36014
КП "Здоров'ятко"
вул. Визволення, 2А, м. Пирятин , Полтавської області, 37000
Полтавський окружний адмі ністративний суд направляє В ам копію постанови від 19 берез ня 2009 р. по адміністративній сп раві за позовом Контрольно-р евізійного управління в Полт авській області до Комунальн ого підприємства "Здоров'ятк о" про зобов' язання виконат и певні дії,, а саме виконати о бов' язкові вимоги в частині усунення порушень виявлених в ході проведення ревізії на сумі 40612,95 грн. - для відома.
Додаток: копія постанови на 3 арк. - кожному адресату.
Суддя
Полтавського окружного
адміністративного суду Чеснокова А.О.
Суд | Полтавський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 19.03.2009 |
Оприлюднено | 16.12.2010 |
Номер документу | 6447580 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Полтавський окружний адміністративний суд
Чеснокова Анна Олександрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні