Справа №265/2585/16-а
Провадження №6-а/265/4/17
У Х В А Л А
03 лютого 2017 року місто Маріуполь
Орджонікідзевський районний суд міста Маріуполя Донецької області у складі:
головуючого судді Копилової Л. В.,
за участю секретаря - Єфремовій О.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву Маріупольської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІ ступенів № 2 Донецької обласної ради про відстрочку виконання постанови суду по справі за адміністративним позовом прокурора м. Маріуполя в інтересах ОСОБА_1 до Маріупольської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІ ступенів № 2 Донецької обласної ради, Департаменту освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації про визнання неправомірною бездіяльність та зобов язання нарахувати та виплатити одноразову грошову допомогу,
В С Т А Н О В И В:
Директор Маріупольської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІ ступенів № 2 Донецької обласної ради звернувся до суду з заявою про відстрочку виконання постанови Орджонікідзевського району м.Маріуполя від 16 серпня 2016 року по справі за адміністративним позовом керівника Маріупольської місцевої прокуратури № 2 в інтересах неповнолітнього позбавленого батьківських прав ОСОБА_1 до Маріупольської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІ ступенів № 2 Донецької обласної ради про визнання неправомірною бездіяльності та зобов язання нарахувати і виплатити одноразову грошову допомогу, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору - Соледарський професійний ліцей, Департамент освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації .
В заяві посилається на те, що на виконанні у Лівобережному відділі ДВС м.Маріуполя ГТУЮ у Донецькій області перебуває виконавчий лист, виданий на підставі вищезазначеної постанови, за яким було відкрито виконавче провадження 22.12.2016 року. На даний час департаментом освіти і науки Донецької обласної дирекції не виділені кредити для виконання виконавчого листа про сплату одноразової грошової допомоги, тому боржник не має можливості самостійно виконати дані рішення в установлені Законом строки, так як фінансується за рахунок коштів обласного бюджету. Головним розпорядником коштів є Департамент освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації. Після затвердження кошторису на 2017 рік до Департаменту буде направлено лист з проханням виділити додаткові кредити для виконання виконавчого листа - про сплату одноразової грошової допомоги в розмірі не менш шості прожиткових мінімумів для дітей віком від 6 до 18 років, відповідно до ч.7 ст.8 Закону України Про державний бюджет України на 2014 рік .
Бюджет школи-інтернат затверджує Департамент освіти і науки, до коштів школи- інтернат застосовуються казначейська форма обслуговування в порядку, передбаченому для обслуговування Державного бюджету України. Планування видатків здійснюється за економічною характеристикою. За цією ознакою вони поділяються на поточні та капітальні. Економічна класифікація видатків бюджету призначена для чіткого розмежування видатків бюджетних установ та одержувачів бюджетних коштів за економічними ознаками з детальним розподілом коштів за їх предметними ознаками (заробітна плата, нарахування, всі види господарської діяльності, виплати населенню, що іменуються як трансферти населенню, та інші категорії). Такий розподіл дає можливість виділити захищені статті бюджету та забезпечити єдиний підхід до всіх отримувачів з точки зору виконання бюджету. Просить відстрочити виконання постанови суду до 01 березня 2017 року.
Представник Маріупольської Маріупольської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІ ступенів № 2 Донецької обласної ради до судового засідання не з явився, надав заяву про розгляд справи в його відсутність, просив вимоги задовольнити.
Зацікавлені особи у судове засідання не з явилися, тому заяву розглянуто без їх участі, оскільки відповідно ч.2 ст. 263 КАС України їх неприбуття у судове засідання не перешкоджає судовому розгляду.
Дослідивши матеріали справи, суд прийшов до висновку про необхідність задоволення заяви з наступних підстав.
Частиною першою статті 263 КАС України встановлено, що за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), державний виконавець може звернутися до адміністративного суду першої інстанції, незалежно від того, суд якої інстанції видав виконавчий лист, що видав виконавчий лист, із поданням, а особа, яка бере участь у справі, та сторона виконавчого провадження - із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.
Відстрочення виконання рішення - це перенесення його виконання на більш пізній час у зв'язку з існуванням обставин, за наявності яких вчасне виконання завдає шкоди правам або інтересам боржника або інших осіб. Відстрочення виконання - це пільга для того, хто повинен виконати рішення.
Підставами для відстрочення виконання може бути недостатність коштів на рахунку, стихійне лихо стан здоров'я боржника, тимчасове скрутне матеріальне становище, перебування на утриманні непрацездатних осіб та інші поважні причини, які утруднюють вчасне виконання рішення суду.
Отже, підставою для відстрочки чи розстрочки виконання рішення можуть бути конкретні обставини, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим у строк або встановлений судом способом, визначальним фактором при наданні відстрочки чи розстрочки є винятковість цих обставин та їх об'єктивний вплив на виконання судового рішення. Вирішую чи питання про відстрочку виконання судового рішення, суд повинен враховувати матеріальні інтереси сторін, їх фінансовий стан, ступінь вини відповідача у виникненні спору, наявність інфляційних процесів у економіці держави та інші обставини справи.
З матеріалів справи вбачається, що виконання постанови суду неможливе через відсутність коштів у боржника, виплата яких буде здійснена за наявності відповідного фінансування з Державного бюджету України.
Тому з даних підстав, враховуючи інтереси дітей, які перебувають на утриманні у школі-інтернат, суд приходить до висновку про необхідність відстрочити виконання постанови Орджонікідзевського району м.Маріуполя від 16 серпня 2016 року по справі за адміністративним позовом керівника Маріупольської місцевої прокуратури № 2 в інтересах неповнолітнього позбавленого батьківських прав ОСОБА_1 до Маріупольської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІ ступенів № 2 Донецької обласної ради про визнання неправомірною бездіяльності та зобов'язання нарахувати і виплатити одноразову грошову допомогу, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору - Соледарський професійний ліцей, Департамент освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації до 01 березня 2017 року.
На підставі викладеного, керуючись ст. 263 КАС України, суд
У Х В А Л И В:
Заяву Маріупольської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІ ступенів № 2 Донецької обласної ради про відстрочку виконання постанови суду по справі за адміністративним позовом прокурора м.Маріуполя в інтересах ОСОБА_1 до Маріупольської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІ ступенів № 2 Донецької обласної ради, Департаменту освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації про визнання неправомірною бездіяльність та зобов язання нарахувати та виплатити одноразову грошову допомогу - задовольнити.
Відстрочити виконання постанови Орджонікідзевського районного суду м.Маріуполя Донецької області від 16 серпня 2016 року по справі за адміністративним позовом керівника Маріупольської місцевої прокуратури № 2 в інтересах неповнолітнього позбавленого батьківських прав ОСОБА_1 до Маріупольської загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІ ступенів № 2 Донецької обласної ради про визнання неправомірною бездіяльності та зобов язання нарахувати і виплатити одноразову грошову допомогу, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору - Соледарський професійний ліцей, Департамент освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації до 01 березня 2017 року.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду через Орджонікідзевський районний суд м.Маріуполя шляхом подачі в 5-денний строк з дня отримання ухвали апеляційної скарги.
Суддя
Суд | Орджонікідзевський районний суд м.Маріуполя |
Дата ухвалення рішення | 03.02.2017 |
Оприлюднено | 07.02.2017 |
Номер документу | 64478609 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Орджонікідзевський районний суд м.Маріуполя
Копилова Л. В.
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Сухарьок Михайло Гаврилович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Сухарьок Михайло Гаврилович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Сухарьок Михайло Гаврилович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Сухарьок Михайло Гаврилович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Сухарьок Михайло Гаврилович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні