11.5
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про зупинення провадження у справі
02 лютого 2017 рокуСєвєродонецькСправа № 812/71/17
Луганський окружний адміністративний суд у складі
головуючого судді: Шембелян В.С.,
при секретарі судового засідання: Дюкаревій М.І.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання представника позивача про заміну відповідача у справі за позовом Управління Державної казначейської служби України у Старобільському районі Луганської області до ОСОБА_1 примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Луганській області про визнання незаконною та скасування постанови від 23.12.2016,-
ВСТАНОВИВ:
У провадженні Луганського окружного адміністративного суду знаходиться вищевказана адміністративна справа.
Від представника позивача 02.02.2017 до відділу діловодства та обліку звернень громадян надійшло письмове клопотання про заміну відповідача у справі ОСОБА_1 примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Луганській області, на належного відповідача ОСОБА_2 територіальне управління юстиції у Луганській області в особі відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби.
Розглянувши клопотання представника позивача суд виходить з такого.
Відповідно до частини 3 ст. 181 КАС України відповідачем у справах з приводу оскарження рішень, дій чи бездіяльності органів державної виконавчої служби чи іншої посадової особи державної виконавчої служби є відповідний орган державної виконавчої служби.
Згідно статті 3 Закону України Про державну виконавчу службу від 24.03.1998 № 202/98-ВР органами державної виконавчої служби є:
Департамент державної виконавчої служби Міністерства юстиції України, до складу якого входить відділ примусового виконання рішень;
управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі, до складу яких входять відділи примусового виконання рішень;
районні, районні у містах, міські (міст обласного значення), міськрайонні відділи державної виконавчої служби відповідних управлінь юстиції.
Отже, в цій категорії справ відповідачами можуть бути лише перераховані органи державної виконавчої служби у зв'язку з тим, що структурні підрозділи органів державної виконавчої служби: відділ примусового виконання рішень Державної виконавчої служби України, відділи примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі - не визначені Законом України Про державну виконавчу службу як самостійні органи державної виконавчої служби, що виключає можливість їхньої участі як відповідачів у таких справах.
Відповідно до статті 52 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) суд першої інстанції, встановивши, що з адміністративним позовом звернулася не та особа, якій належить право вимоги, або не до тієї особи, яка повинна відповідати за адміністративним позовом, може за згодою позивача допустити заміну первинного позивача або відповідача належним позивачем або відповідачем, якщо це не потягне за собою зміни підсудності адміністративної справи.
На підставі викладеного суд вважає за необхідне задовольнити клопотання представника позивача та замінити відповідача ОСОБА_1 примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Луганській області - на належного відповідача ОСОБА_2 територіальне управління юстиції у Луганській області в особі відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби.
У відповідності до п. 4 ч. 2 ст. 156 КАС України суд має право зупинити провадження у справі в разі наявності інших причин за обґрунтованим клопотанням сторони або третьої особи, яка заявляє самостійні вимоги на предмет спору, - до терміну, встановленого судом.
У зв'язку з заміною відповідача у справі, враховуючи необхідність направлення копії адміністративного позову з додатками та надання часу для підготовки до участі у справі,
зважаючи на стислі строки розгляду адміністративної справи, суд вважає за необхідне зупинити провадження у справі.
Керуючись ст.ст. 52, 156, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
УХВАЛИВ:
Клопотання представника позивача про заміну відповідача у справі задовольнити.
Замінити відповідача у справі ОСОБА_1 примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Луганській області на належного відповідача ОСОБА_2 територіальне управління юстиції у Луганській області в особі відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби.
Надіслати Головному територіальному управлінню юстиції у Луганській області копію адміністративного позову з додатками.
Зобов'язати ОСОБА_2 територіальне управління юстиції у Луганській області у разі невизнання адміністративного позову подати письмові заперечення проти позову та докази, якими вони обґрунтовуються, або заяву про визнання позовних вимог.
Зупинити провадження у справі № 812/71/17 за позовом Управління Державної казначейської служби України у Старобільському районі Луганської області до Головного територіального управління юстиції у Луганській області в особі відділу примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби про визнання незаконною та скасування постанови від 23.12.2016 до 02 березня 2017 року.
Повідомити сторони, що чергове судове засідання відбудеться 02 березня 2017 року о 14 год. 00 хв. у приміщенні Луганського окружного адміністративного суду, за адресою, м. Сєвєродонецьк, пр. Космонавтів, 18.
Ухвала в частині замінити відповідача у справі набирає законної сили з моменту постановлення та оскарженню не підлягає.
Ухвала про зупинення провадження у справі може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що ухвала суду не набрала законної сили.
СуддяОСОБА_3
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 02.02.2017 |
Оприлюднено | 07.02.2017 |
Номер документу | 64502021 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гаврищук Тетяна Григорівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гаврищук Тетяна Григорівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гаврищук Тетяна Григорівна
Адміністративне
Перший апеляційний адміністративний суд
Гаврищук Тетяна Григорівна
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
В.С. Шембелян
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні