Справа № 367/6568/16-к
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
03 лютого 2017 року смт.Бородянка
Слідчий суддя Бородянського районного суду Київської області ОСОБА_1 , за участю секретаря ОСОБА_2 , розглянувши скаргу адвоката ОСОБА_3 представника власників майна на бездіяльність слідчого щодо неповернення тимчасового вилученого майна
ВСТАНОВИВ:
До суду із вказаною скаргою звернувся представник ТОВ "Арена КС", ТОВ "Бізнес Арена", ТОВ «Конференц Клуб»; ТОВ «Голд Рейн»; ТОВ «Кінг Біз»; ТОВ «Арена Конференції та Семінари»; ФОП ОСОБА_4 , ФОП ОСОБА_5 , ФОП ОСОБА_6 , ФОП ОСОБА_7 , ФОП ОСОБА_8 , ФОП ОСОБА_9 , ФОП ОСОБА_10 , ФОП ОСОБА_11 , ФОП ОСОБА_12 , ФОП ОСОБА_13 , ФОП ОСОБА_14 , ФОП ОСОБА_15 ; ОСОБА_13 ; ОСОБА_14 - адвокат ОСОБА_3 , з урахуванням уточнень до скарги мотивуючи її тим, що в ході обшуку 11 серпня 2016 року проведеного у ТОВ "Арена КС" та ТОВ "Арена Конференції та Семінари" було вилучено майно. 25 серпня 2016 року слідчим суддею Ірпінського міського суду Київської області ОСОБА_16 постановлено ухвалу в справі № 367/6323/16-к відповідно до якої клопотання слідчого Ірпінського відділу Головного управління Національної поліції в Київській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_17 про арешт тимчасово вилученого майна у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12015110040002656 від 06.11.2015, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 358, ч.3 ст. 190, ч.4 ст. 191 КК України, підлягає поверненню прокурору, оскільки він (слідчий ОСОБА_17 ) пропустив строк для подання клопотання про арешт, встановлений ч. 5 ст. 171 КПК України. Вказана ухвала отримана всіма учасниками судового засідання. Оскільки арешт на майно, вилучене у кримінальному провадженні не накладений тому воно утримується без законних підстав.
Тому просив зобов`язати слідчого Ірпінського відділу Головного управління Національної поліції в Київській області ОСОБА_17 або іншого слідчого Ірпінського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Київській області, який здійснює досудове розслідування кримінального провадження , відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12015110040002656 від 06 листопада 2015 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 358, ч.3 ст. 190, ч.4 ст. 191 КК України повернути речі та документи за переліком конкретним особам.
В судове засідання адвокат ОСОБА_3 не з`явився, відповідно до заяви просив розглянути скаргу без його участі, скаргу підтримав.
Слідчий СВ Ірпінського відділу Головного управління Національної поліції в Київській області ОСОБА_17 в судове засідання не з`явися, про час та місце розгляду скарги повідомлений належним чином.
Відповідно до вимог ч.3 ст.306 КПК України, слідчим суддею визнано можливим розгляд скарги у відсутності слідчого.
Дослідивши матеріали скарги, встановлено наступне.
11 серпня 2016 року в м.Києві по вул.Єлизавети Чавдар, 2 за адресою фактичного розташування ТОВ "Арена Конференції та Семінари" , ТОВ "Арена КС" під час обшуку офісу № 207, за участю осіб, в приміщенні яких проводився обшук - ОСОБА_12 та ОСОБА_9 вилучене майно. 25 серпня 2016 року слідчим суддею Ірпінського міського суду Київської області клопотання слідчого Ірпінського відділу поліції ГУ НП в Київській області про арешт тимчасово вилученого майна повернуто прокурору.
25 серпня 2016 року представник власників майна ОСОБА_3 подав слідчому ОСОБА_17 заяву про негайне повернення тимчасово вилученого майна, однак майно повернуто не було.
Відповідно до ч.1 ст. 167 КПК України, тимчасовим вилученням майна є фактичне позбавлення підозрюваного або осіб, у володінні яких перебуває зазначене у частині другій цієї статті майно, можливості володіти, користуватися та розпоряджатися певним майном до вирішення питання про арешт майна або його повернення
Статтею 169 КПК України передбачено, що тимчасово вилучене майно повертається особі, у якої воно було вилучено: за постановою прокурора, якщо він визнає таке вилучення майна безпідставним; за ухвалою слідчого судді чи суду, у разі відмови у задоволенні клопотання прокурора про арешт цього майна; у випадках, передбачених частиною п`ятою статті 171, частиною шостою статті 173 цього Кодексу; у разі скасування арешту.
Відповідно до ч.5 ст.171 КПК України, клопотання слідчого, прокурора про арешт тимчасово вилученого майна повинно бути подано не пізніше наступного робочого дня після вилучення майна, інакше майно має бути негайно повернуто особі, у якої його було вилучено.У разі тимчасового вилучення майна під час обшуку, огляду, здійснюваних на підставі ухвали слідчого судді, передбаченої статтею 235 цього Кодексу, клопотання про арешт такого майна повинно бути подано слідчим, прокурором протягом 48 годин після вилучення майна, інакше майно має бути негайно повернуто особі, в якої його було вилучено.
Враховуючи, що слідчий Ірпінського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Київській області, який здійснює досудове розслідування кримінального провадження № 12015110040002656 в судове засідання не з`явився, заперечення проти скарги не подав, не довів законність утримання тимчасово вилученого майна та його неповернення з 25 серпня 2016 року за заявою представника його володільців, вважаю за необхідне зобов`язати слідчого Ірпінського відділу Головного управління Національної поліції в Київській області ОСОБА_17 або іншого слідчого Ірпінського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Київській області, який здійснює досудове розслідування кримінального провадження, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12015110040002656 від 06 листопада 2015 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 358, ч.3 ст. 190, ч.4 ст. 191 КК України повернути ТОВ «Арена КС» та ТОВ «Арена Конференції та Семінари», вилучене 11 серпня 2016 року в м.Києві по вул.Єлизавети Чавдар, 2 під час обшуку офісу № 207 майно.
При цьому підстав для визначення конкретних власників вилученого майна не вбачається оскільки скарга подана на бездіяльність слідчого щодо неповернення тимчасово вилученого майна під час обшуку приміщень за адресою фактичного розташування ТОВ "Арена Конференції та Семінари" та ТОВ "Арена КС", тобто тимчасово вилучене з приміщення вказаних товариств майно, підлягає поверненню цим товариствам.
При цьому необхідно роз`яснити, що вказане в цій ухвалі майно повинно бути негайно повернуто ТОВ "Арена Конференції та Семінари" та ТОВ "Арена КС", якщо у слідчого, який здійснює досудове розслідування кримінального провадження, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12015110040002656 від 06 листопада 2015 року відсутня ухвала про арешт вказаного майна.
Керуючись ст.171, 303, 306-307, 309 КПК України,
УХВАЛИВ:
Зобов`язати слідчого Ірпінського відділу Головного управління Національної поліції в Київській області ОСОБА_17 або іншого слідчого Ірпінського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Київській області, який здійснює досудове розслідування кримінального провадження, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12015110040002656 від 06 листопада 2015 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 358, ч.3 ст. 190, ч.4 ст. 191 КК України повернути ТОВ «Арена КС» та ТОВ «Арена Конференції та Семінари» майно, а саме:
- грошові кошти купюрами по 500 (п`ятсот) гривень у кількості шістдесят вісім штук;
- грошові кошти купюрами по 200 (двісті) гривень в кількості 1603 штуки;
- грошові кошти купюрами по 100 гривень в кількості 5588 штук;
- грошові кошти купюрами по 50 гривень в кількості 2423 штуки;
- грошові кошти купюрами по 20 гривень в кількості 592 штуки;
- грошові кошти купюрами по 10 гривень в кількості 306 штук;
- грошові кошти купюрами по 5 гривень в кількості 70 штук;
- грошові кошти купюрами по 2 гривні в кількості 106 штук ;
- грошові кошти купюрами по по 1 гривні в кількості 20 штук;
- конверт з написом «Густуляк Ольга», що містить паперову стрічку з друкованим текстом та купюрами номіналом 500 гривень в кількості 120 штук, одну купюру номіналом 200 гривень, одну 100 грн, одну 50 грн, одну номіналом 20 грн, одну номіналом 10 гривень, одну номіналом одна грн..;
- конверт з написом «Разживан Илья», що містить паперову стрічку з цим же надрукованим та купюрами номіналом 500 гривень в кількості 16 штук, по одній купюрі номіналом по 200, 100, 20, 10 гривень, три купюри номіналом 1 гривня.;
- конверт з написом «Хоцинський Ярослав», що містить паперову стрічку з цим же надрукованим ім`ям та купюрами номіналом 200 грн в кількості 16 штук, по одній купюрі номіналами по 50, 20, 10 грн, три купюри номіналом 1 грн.;
- конверт з написом «Тихомиров Николай», що містив паперову стрічку з цим же надрукованим прізвищем та купюрами номіналом 500 грн в кількості 18 штук та двома купюрами номіналом 200 грн.;
- конверт з написом «Куприенко Игорь», що містив паперову стрічку з цим же надрукованим прізвищем та купюрами номіналом 500 грн в кількості 26 штук, по одній купюрі номіналом 50, 20, 10 та три купюри номіналом 1 грн.;
- конверт з написом «Дуда Костянтин», що містить паперову стрічку з цим же надрукованим прізвищем та купюрами номіналом 500 грн в кількості 18 штук, по одній купюрі номіналом 50 та 1 грн, дві купюри номіналом 20 грн. ;
- конверт з написом «Лысенко Катерина» з паперовою стрічкою з таким же прізвищем та купюрами номіналом 500 грн в кількості 30 штук.;
- конверт з написом «Цесар Виталий» з паперовою стрічкою з таким же прізвищем та 16 купюрами номіналом 500 грн, двома купюрами 200 грн, по одній купюрі номіналом 50, 20, 10, 1 грн.;
- конверт з написом « ОСОБА_18 » з 13 купюрами по 500 грн, по одній купюрі номіналом 50, 20, 10 грн, три купюри номіналом гривні.;
- конверт з написом «Оксантюк Вадим» з наявною всередині паперовою стрічкою з таким же прізвищем та 16 купюрами номіналом 200 грн, по одній купюрі номіналом 100, 50, 20, 10 грн, три купюри номіналом по 1 грн.;
- конверт з написом «Третяк Юрий» з паперовою стрічкою з цим прізвищем та 16 купюрами номіналом по 500 грн.;
- конверт з написом «Круль Александр» з паперовою стрічкою з надрукованим прізвищем та купюрами номіналом 500 грн в кількості 35 штук, номіналом 100 грн в кількості три штуки, 20 грн в кількості 2 штуки.;
- конверт з написом «Мягина Алина» з 91 купюрою номіналом 100 грн, одною купюрою номіналом 50, 20, 10 грн, двома купюрами номіналом 1 грн. ;
- конверт з написом «Музиченко А» з 23 купюрами номіналом 500 грн, одною купюрою номіналом 200, 100, 50 грн. ;
- конверт з написом «Балабай Женя» з 23 купюрами номіналом 200 грн, двома купюрами номіналом 50 грн, одною купюрою номіналом 10 та 1 грн.;
- конверт з написом «Щербак Тарас» з 16 купюрами номіналом 500 грн, двома купюрами номіналом 20 грн, трьома купюрами номіналом 1 грн. ;
- конверт з написом «Вера» з 16 купюрами номіналом 200 грн;
- конверт з написом «Горбик Р» з 10 купюрами номіналом 500 грн;
- конверт з написом «Шатула В» з 3 купюрами номіналом 2 грн та 5 купюрами номіналом 1 грн.;
- конверт з написом «Гулевич Юля» з купюрами номіналом 500 грн в кількості 2 штуки, номіналом 100 грн 1 штука, номіналом 20 грн одна штука, номіналом 1 грн сім штук;
- конверт з написом «626 доларів по курсу» з 9 купюрами номіналом 100 доларів США, по одній купюрі номіналом 20 та 5 доларів, 6 купюр номіналом по 1 долару США.;
- печатки ТОВ «Бізнес Арена» (код 38834491), ТОВ «Голд Рейн» код 40562606, ТОВ «Кінг Біз» (код 40558872), ФОП « ОСОБА_6 » код НОМЕР_1 , ФОП ОСОБА_14 код НОМЕР_2 , ФОП « ОСОБА_15 » код НОМЕР_3 , ФОП « ОСОБА_13 » код НОМЕР_4 , ФОП « ОСОБА_7 » код НОМЕР_5 , ФОП « ОСОБА_9 » код НОМЕР_6 , ФОП « ОСОБА_4 » код НОМЕР_7 , ФОП « ОСОБА_12 » НОМЕР_8 , ФОП « ОСОБА_8 » код НОМЕР_9 , ФОП « ОСОБА_11 » код НОМЕР_10 , ФОП « ОСОБА_5 » код НОМЕР_11 , ФОП « ОСОБА_10 » код НОМЕР_12 ;
- печатки ТОВ «Арена Конференції та Семінари» код 36087107, ТОВ «Арена КС» код 38291962, ТОВ «Конференц-Клуб» код 38327946;
- Mac Book Apple s/n: CO2PV72VGCN3 ;
- моноблок-комп`ютер Lenovo s/n: VS70459866;
- моноблок-комп`ютер Lenovo s/n: VS70458877;
- моноблок-комп`ютер Lenovo s/n: VS80108939;
- USB-Flash накопичувач з останнього описаного моноблока комп`ютера Transcend;
- USB-Flash накопичувач з написом «ПВК Україна» ;
- три блокноти темно синього, білого та фіолетового кольорів з чорновими записами та вкладеними аркушами з чорновими записами;
- Реєстр отриманих працівників за 2016 рік;
- Відомість про наявність грошових коштів у касі на 1 арк.;
- Відомість про наявність грошових коштів у касі на 1 арк.;
- 4 аркуші паперу з чорновими записами;
- аркуш паперу з назвою «Долги по СПД»;
- штатний розпис на 1 арк;
- копія паспорта ОСОБА_14 ;
- 5 аркушів паперу «Не оплаченные акты» ООО Арена конференции и семинары;
- 2 аркуша паперу з назвою «Ситуация по НДС»;
- Структура Арена КС на 1 арк.;
- Аркуш паперу (копія) з відтисками печаток;
- Відомість на 31 арк;
- Податкова накладна ТОВ «Промбуд КР» № 133 від 31.10.14 на 10 арк;
- Податкова накладна ТОВ «Альтек» № 20 від 10.11.14 на 1 арк;
- Податкова накладна ТОВ «Альтек» № 21 від 10.11.14 на 1 арк;
- Акт здачі прийняття робіт № ОУ-0000005 від 31.07.14 на 1 арк;
- Акт здачі прийняття робіт № ОУ-0000004 від 31.07.14 на 1 арк;
- Рахунок фактура № СФ 0000004 від 30.07.14 на 1 арк;
- Акт здачі прийняття робіт № ОУ-0000003 від 31.07.14 на 1 арк;
- Рахунок фактура № СФ 0000003 від 30.07.14 на 1 арк;
- Акт здачі прийняття робіт № ОУ-0000002 від 30.07.14 на 1 арк;
- Рахунок фактура № СФ 0000002 від 30.07.14 на 1 арк;
- Акт здачі прийняття робіт № ОУ0000001 від 30.07.14 на 1 арк;
- Рахунок фактура № СФ 0000001 від 30.07.14 на 1 арк;
- Рахунок фактура № СФ 0000006 від 30.07.14 на 1 арк;
- Акт здачі прийняття робіт № ОУ0000055 від 10.11.14 на 1 арк;
- Рахунок фактура № СФ 0000106 від 04.11.14 на 1 арк;
- Акт здачі прийняття робіт №ОУ0000034 від 10.11.14 на 1 арк;
- Акт здачі прийняття робіт (бланк) без дати та № на 1 арк.;
- Акт надання послуг № 848 від 07.11.2014 на 1 арк;
- Акт надання послуг № 60 від 07.11.14 на 1 арк;
- Рахунок фактура № СФ0000037 від 17.09.14 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000033 від 11.11.14 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000105 від 04.11.14 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ-0000104 від 31.10.14 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ000882 від 31.10.14 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000077 від 26.12.14 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000202 від 24.12.14 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000075 від 30.12.14 на 1 арк.;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000079 від 29.12.14 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000114 від 29.12.14 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000002 від 31.03.15 на 1 арк.;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000001 від 24.03.15 на 1 арк.;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000095 від 26.02.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000142 від 24.02.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000099 від 27.02.2015 на 1 арк.;
- Рахунок фактура №СФ0000175 від 27.02.2015 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000063 від 28.04.15 на 1 арк.;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000062 від 28.04.15 на 1 арк.;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000061 від 28.04.15 на 1 арк.;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000060 від 28.04.15 на 1 арк.;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000059 від 24.04.15 на 1 арк.;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000007 від 13.07.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000053 від 12.03.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000114 від 13.03.15 на 1 арк;
- Рахунок фактура № СФ0000206 від 12.03.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000115 від 15.03.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000207 від 12.03.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ 0000116 від 15.03.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000208 від 12.03.2015 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000010 від 28.07.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000010 від 28.07.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000014 від 30.07.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000015 від 28.07.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000013 від 30.07.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000018 від 28.07.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000013 від 30.07.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000012 від 28.07.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000012 від 30.07.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000011 від на 1 арк;
- Акт надання послуг № 2 від 31.03.15 на 1 арк;
- Рахунок на оплату № 3 від 31.03.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000017 від 31.03.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000075 від 31.03.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000018 від 31.03.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000076 від 31.03.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ000200 від 17.09.14 на 1 арк.;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000025 від 15.09.14 на 1 арк.;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000024 від 15.09.14 на 1 арк.;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000003 від 21.01.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000021 від 21.01.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт №ОУ0000044 від 11.08.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000069 від 11.08.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000045 від 11.08.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000066 від 11.08.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000046 від 11.08.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000068 від 11.08.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000049 від 12.08.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000070 від 11.08.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000048 від 12.08.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000067 від 11.08.2015 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000002 від 28.01.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000024 від 26.01.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000057 від 17.08.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000079 від 17.08.15 на 1 арк;
- Акт на надання послуг № 1 від 30.01.15;
- Рахунок на оплату № 1 від 30.01.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000077 від 26.08.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000111 від 26.08.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000075 від 26.08.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000112 від 26.08.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000076 від 26.08.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000081 від 17.08.15 на 1 арк;
- Податкова накладна № 66 від 24.02.15 на 1 арк;
- Податкова накладна № 66 від 24.02.15 на 1 арк;
- Податкова накладна № 105 від 27.02.15 на 1 арк;
- Податкова накладна № 32 від 13.03.15 на 1 арк;
- Податкова накладна № 29 від 20.03.15 на 1 арк;
- Квитанція № 1 ТОВ «Альтех» на 1 арк;
- Податкова накладна № 29 від 20.03.15 на 1 арк;
- Податкова накладна № 37 від 20.03.15 на 1 арк;
- Податкова накладна № 36 від 20.03.15 на 1 арк;
- Податкова накладна № 48 від 31.03.15 на 1 арк;
- Податкова накладна № 336 від 31.03.15 на 1 арк;
- Податкова накладна № 66 від 31.03.15 на 1 арк;
- Квитанція № 1 ТОВ «Альтех» на 1 арк;
- Податкова накладна № 67 від 31.03.15 на 1 арк;
- Квитанція № 1 ТОВ «Альтех» на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000098 від 27.02.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000173 від 27.02.15 на 1 арк;
- Податкова накладна № 24 від 30.06.15 на 1 арк;
- Аркуш паперу з друкованим текстом;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000005 від 15.01.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000012 від 15.01.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000004 від 15.01.15 на 1 арк.;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000019 від 30.01.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000083 від 30.01.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000020 від 30.01.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000084 від 28.01.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000318 від 30.06.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000527 від 30.06.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000317 від 30.06.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000526 від 30.06.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000008 від 13.06.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000054 від 12.03.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000124 від 20.03.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000234 від 19.03.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000011 від 20.03.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000064 від 19.03.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000010 від 20.03.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000063 від 19.03.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000167 від 31.03.15 на 1 арк.;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000016 від 31.03.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000307 від 31.03.15 на 1 арк;
- Рахунок фактура № СФ0000077 від 31.03.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000168 від 31.03.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000308 від 31.03.15 на 1 арк;
- Копія акту здачі-прийняття робіт № ОУ0000072 від 30.04.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000316 від 30.06.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000525 від 30.06.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000118 від 04.06.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000222 від 04.06.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000117 від 04.06.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000220 від 04.06.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000116 від 04.06.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000221 від 04.06.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000115 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000225 від 04.06.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000114 від 04.06.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000226 від 04.06.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000119 від 04.06.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000224 від 04.06.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000120 від 04.06.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000223 від 04.06.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000005 від 23.07.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ000005 від 23.07.15 на 1 арк;
- Акт надання послуг № ОУ000000059508 від 10.07.15 на 1 арк;
- Рахунок на оплату № СФ00020987 від 06.07.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000011 від 29.07.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000018 від 29.07.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000017 від 31.07.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000019 від 29.07.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000020 від 31.07.15 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000020 від 29.07.15 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0005014 від 29.07.13 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ000234 від 21.06.13 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ00057 від 02.09.13 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ000275 від 30.08.13 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ00059 від 12.09.13 на 1 арк.;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000067 від 04.12.13 на 1 арк.;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000067від 14.05.14 на 1 арк.;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000042 від 18.09.14 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ000035 від 17.09.14 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000043 від 22.09.14 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000034 від 17.09.14 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000044 від 24.09.14 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000038 від 17.09.14 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000047 від 30.09.14 на 1 арк.;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000046 від 29.09.14 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000040 від 17.09.14 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000045 від 26.09.14 на 1 арк.;
- Рахунок фактура № СФ0000039 від 17.09.14 на 1 арк;
- Акт здачі-прийняття робіт № ОУ0000107 від 31.10.14 на 1 арк.;
- Документи фінансово-господарської діяльності ТОВ «Арена КС» та ТОВ «Арена Конференції та Семінари» з іншими контрагентами за період з 01.01.2013 по 2016 рік;
- Сім чекових книжок на 25 чеків з частиною відсутніх чеків;
- 10 дисків, які містяться у 8 паперових конвертах з червоними записами;
- купюри номіналом 5 євро в кількості 51 штука;
- купюри номіналом 10 євро в кількості 9 штук;
- купюри номіналом 20 євро в кількості 11 штук;
- купюри номіналом 50 євро в кількості 39 штук;
- одна купюра номіналом 100 євро ;
- 75 купюр номіналом 100 доларів США;
- 4 купюри номіналом 50 доларів США;
- 34 купюри номіналом 20 доларів США;
- 35 купюр номіналом 10 доларів США;
- 4 купюри номіналом по 5 доларів США;
- 30 купюр номіналом по 1 долару США;
- 4 купюри по 20 фунтів Стерлингів;
- 1 купюра номіналом 5 фунтів Стерлингів;
- USB-Flash накопичувач «Fine gold»;
- USB-Flash накопичувач з шаховою дошкою у пошкодженому стані;
- USB-Flash накопичувач «Arena CS»;
- USB-Flash накопичувач «United Nations Ukraine»;
- USB-Flash накопичувач Marketing Evolution;
- Договір № 23032015 від 23.03.2015 на 1 арк;
- Договір № 31032015 від 31.03.15 на 1 арк;
- Протокол від 20/08/2015 на одному аркуші жовтого кольору;
- Чорнові записи на 2 арк;
- Блокнот формату А4 сріблястого кольору з чорновими записами;
- Печатка ФОП « ОСОБА_19 » код НОМЕР_13 з якої виготовлено відтиск на аркуші паперу, який є додатком до протоколу.;
- Ноутбук Lenovo SN:WB06223989; Ноутбук Acer SN: NXMNYEU0224390C9B33400; Ноутбук Acer SN: NXMGREU009401125AC3400; Ноутбук Lenovo SN: PF02YLG9MTM:80G000CTUA; Ноутбук Lenovo SN: CB 30870359; Ноутбук Lenovo SN: WB06223950; Ноутбук Lenovo SN: WB06223927; Ноутбук HP SN: 2CE3060V8X; Ноутбук Acer SN: NXMGREU0094011252F3400; Ноутбук HP SN: 5CB0500R2W; Ноутбук Asus AR5B225 та інвентарний № Arene CS NB-00060; Ноутбук Acer SN: NXMGREU009401124EF3400; Ноутбук Lenovo SN: CB30871125; Ноутбук HP SN: 2CE3061P2P; Ноутбук HP SN: 2CE3060TS1;
- USB-Flash накопичувач «World Health Organization»;
- Ноутбук HP SN: 2CE3061O24; Ноутбук Lenovo SN: CB30871090; Ноутбук HP SN: 5CB0500R3Q;
- Інші речі та документи, що були вилучені в ході обшуку.
Відповідно до ч.3 ст.307 КПК України ухвала оскарженню не підлягає
Слідчий суддяОСОБА_20
Суд | Бородянський районний суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 03.02.2017 |
Оприлюднено | 03.03.2023 |
Номер документу | 64519388 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Бородянський районний суд Київської області
Унятицький Д. Є.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні