Копія
Справа № 822/477/17
У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
01 лютого 2017 рокум. Хмельницький
Суддя Хмельницького окружного адміністративного суду Петричкович А.І., ознайомившись з позовною заявою заступника керівника Хмельницької місцевої прокуратури в інтересах держави в особі Хмельницької міської ради до Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, треті особи на стороні відповідача, які не заявляють самостійних вимог: ОСОБА_1, Олешинська сільська рада, про скасування державної реєстрації земельної ділянки, -
В С Т А Н О В И В:
Прокурор звернувся до суду з позовом № 79-6-17 від 27.01.2017 року, в якому просить визнати незаконною та скасувати в Державному земельному кадастрі державну реєстрацію земельної ділянки (кадастровий номер НОМЕР_1) з цільовим призначенням: для ведення особистого селянського господарства, площею 0,600 га., проведену 17.03.2016 року державним кадастровим реєстратором управління Держгеокадастру у Хмельницькому районі Хмельницької області за ОСОБА_1.
Частиною 2 ст.60 КАС України визначено, що з метою представництва інтересів громадянина або держави в адміністративному суді прокурор в межах повноважень, визначених законом, звертається до суду з адміністративним позовом (поданням), бере участь у розгляді справ за його позовами, а також може вступити за своєю ініціативою у справу, провадження в якій відкрито за адміністративним позовом інших осіб, на будь-якій стадії її розгляду, подає апеляційну, касаційну скаргу, заяву про перегляд судового рішення Верховним Судом України, про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами для представництва інтересів громадянина або держави. Прокурор, який звертається до адміністративного суду в інтересах держави, в позовній заяві (поданні) самостійно визначає, в чому полягає порушення інтересів держави, та обґрунтовує необхідність їх захисту, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах. У разі відсутності такого органу або відсутності у нього повноважень щодо звернення до адміністративного суду прокурор зазначає про це в позовній заяві і в такому разі прокурор набуває статусу позивача. Прокурор, який звертається до адміністративного суду з метою представництва інтересів громадянина або держави в адміністративному суді (незалежно від форми, в якій здійснюється представництво), повинен обґрунтувати наявність підстав для здійснення такого представництва, передбачених частинами другою або третьою статті 23 Закону України "Про прокуратуру". Невиконання прокурором вимог щодо надання адміністративному суду обґрунтування наявності підстав для здійснення представництва інтересів громадянина або держави в адміністративному суді має наслідком застосування положень, передбачених статтею 108 цього Кодексу.
Відповідно до абз. 1-2 ч.3 ст. 23 Закону України від 14.10.2014 року № 1697-VII "Про прокуратуру" (далі Закон №1697-VII), прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб'єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу. Наявність таких обставин обґрунтовується прокурором у порядку, передбаченому частиною четвертою цієї статті.
Згідно з абз. 1-4 ч.4 ст. 23 Закону №1697-VII, наявність підстав для представництва має бути обґрунтована прокурором у суді. Прокурор здійснює представництво інтересів громадянина або держави в суді виключно після підтвердження судом підстав для представництва. Прокурор зобов'язаний попередньо, до звернення до суду, повідомити про це громадянина та його законного представника або відповідного суб'єкта владних повноважень. У разі підтвердження судом наявності підстав для представництва прокурор користується процесуальними повноваженнями відповідної сторони процесу. Наявність підстав для представництва може бути оскаржена громадянином чи її законним представником або суб'єктом владних повноважень. Виключно з метою встановлення наявності підстав для представництва інтересів держави в суді у випадку, якщо захист законних інтересів держави не здійснює або неналежним чином здійснює суб'єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, прокурор має право отримувати інформацію, яка на законних підставах належить цьому суб'єкту, витребовувати та отримувати від нього матеріали та їх копії.
Судом встановлено, що у позовній заяві прокурор не дотримався вимог ст. 23 Закону №1697-VII, а саме: 1) не вказано чітко у чому саме полягає порушення інтересів держави та обґрунтування необхідності їх захисту прокурором; 2) обґрунтування наявності підстав для здійснення прокурором представництва Хмельницької міської ради ; 3) відсутні докази попереднього повідомлення Хмельницької міської ради про намір звернення до суду; 4) не має доказів, що стверджують не здійснення або неналежним чином здійснення захисту цих інтересів Хмельницькою міською радою, що є недоліком позовної заяви та підставою для залишення її без руху.
Також, прокурор в позові просить визнати незаконною та скасувати державну реєстрацію земельної ділянки проведену державним кадастровим реєстратором управління Держгеокадастру у Хмельницькому районі Хмельницької області, однак відповідачем зазначає Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, що потрібно пояснити.
Частиною 4 ст. 106 КАС України визначено, що позовна заява підписується позивачем або його представником із зазначенням дати її підписання.
Так, позовна заява підписана в.о. першого заступника керівника Хмельницької місцевої прокуратури Маслюком П., однак до позову не додано доказів на підтвердження права підпису позовної заяви в.о. і докази цього ( наказ, інше).
Крім цього, в позовній заяві зазначено, що прокурору стало відомо про порушення діючого законодавства 13.06.2016 року, а з даним позовом він звернувся до суду 30.01.2017 року, тому потрібно обгрунтувати і надати суду докази щодо дотримання строків звернення до суду, які визначені ст. 99 КАС України.
Згідно з ч.1 ст.108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Копія ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надсилається особі, що звернулася із позовною заявою.
Керуючись ст. 106, 108 КАС України, суд, -
У Х В А Л И В:
Адміністративний позов № 79-6-17 від 27.01.2017 року заступника керівника Хмельницької місцевої прокуратури в інтересах держави в особі Хмельницької міської ради до Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області, треті особи на стороні відповідача, які не заявляють самостійних вимог: ОСОБА_1, Олешинська сільська рада, про скасування державної реєстрації земельної ділянки, залишити без руху.
Надати позивачеві строк для усунення недоліків позовної заяви до 17 лютого 2017 року.
Недоліки усуваються шляхом виконання вимог, зазначених у 5, 6, 8, 9-му абзацах описової частини ухвали.
Копії цієї ухвали направити Хмельницькій місцевій прокуратурі і Хмельницькій міській раді в інтересах якої пред"явлено позов.
Ухвала суду може бути оскаржена до Вінницького апеляційного адміністративного суду через Хмельницький окружний адміністративний суд протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Ухвала набирає законної сили в порядку статті 254 КАС України.
Суддя /підпис/А.І. Петричкович "Згідно з оригіналом" Суддя А.І. Петричкович
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.02.2017 |
Оприлюднено | 07.02.2017 |
Номер документу | 64531218 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Петричкович А.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні