Рішення
від 09.02.2017 по справі 926/3697/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"09" лютого 2017 р. Справа № 926/3697/16

За позовомТовариства з обмеженою відповідальністю Вертекс Україна до відповідача 1Чернівецького міського комунального підприємства Аварійно-диспечерська служба 0-80 до відповідача 2Товариства з обмеженою відповідальністю ІМЕСТ-ПЛЮС проскасування результатів відкритих торгів та визнання договору поставки недійсним Суддя Швець Микола Васильович Представники : Від позивачаОСОБА_1, довіреність б/н від 25.07.2016р. Від відповідача 1ОСОБА_2, доручення б/н від 04.01.2017р. Від відповідача 2Не з'явився

СУТЬ СПОРУ :

Товариство з обмеженою відповідальністю Вертекс Україна звернулось з позовною заявою до Чернівецького міського комунального підприємства Аварійно-диспетчерська служба 0-80 та до Товариства з обмеженою відповідальністю ІМЕСТ-ПЛЮС про скасування процедури відкритих торгів та визнання договору поставки недійсним

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що під час проведення процедури відкритих торгів (закупівлі каналопромивочного комплексу на базі автомобіля Газель 29.10.59-90.00 (ДК 021:2015), відповідачем порушено приписи Закону України Про здійснення державних закупівель , що є підставою для скасування процедури відкритих торгів та визнання недійсним договору поставки, укладеного між Чернівецьким міським комунальним підприємством Аварійно-диспетчерська служба 0-80 та Товариством з обмеженою відповідальністю ІМЕСТ-ПЛЮС на підставі даних торгів.

Згідно протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 31.10.2016р. справу призначено судді Швець М.В.

Ухвалою господарського суду Чернівецької області від 31.10.2016р. порушено провадження у справі, залучено товариство з обмеженою відповідальністю МЕСТ-ПЛЮС в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача та призначено справу до розгляду в судовому засіданні на 11:30 год. -15.11.2016р.

Ухвалою господарського суду Чернівецької області від 31.10.2016 р. було відмовлено в задоволенні заяви товариства з обмеженою відповідальністю Вертекс Україна про забезпечення позову.

Ухвалою господарського суду Чернівецької області від 15.11.2016р. розгляд справи було відкладено на 29.11.2016р. на 11:30 год.

29.11.2016р. судове засідання не відбулось. Ухвалою господарського суду Чернівецької області від 05.12.2016р. розгляд даної справи призначено на 13.12.2016р. - 10:30 год.

Ухвалою господарського суду Чернівецької області від 13.12.2016р. залучено відповідачем -2 у справі №926/3697/16 - Товариство з обмеженою відповідальністю ІМЕСТ-ПЛЮС , виключено його з числа третіх осіб та розгляд справи було відкладено на 23.12.2016р.- 11:00 год.

Представники відповідача-1 та відповідача-2 через канцелярію суду подали відзиви на позовну заяву вх. № 4490 від 13.12.2016р. та вх. № 4673 від 23.12.2016р., в яких заперечують проти задоволення позову з тих підстав, що твердження позивача не відповідають дійсності та реальним обставинам, а також позивачем не було подано належних та допустимих доказів, якими обґрунтовує позов. В свою чергу зазначають, що конкурсні торги були проведені у відповідності до приписів чинного законодавства України, на підставі чого було обрано переможця торгів, з яким в подальшому укладено договір на закупівлю, а тому позовні вимоги є безпідставними та задоволенню не підлягають.

Ухвалою господарського суду Чернівецької області від 23.12.2016р. було задоволено заяву позивача про зміну предмету позову в частині (скасування процедури) на скасування результатів відкритих торгів та розгляд справи було відкладено на 12.01.2017р. - 11:45 год.

Ухвалою господарського суду Чернівецької області від 12.01.2017р. було відмовлено в задоволенні заяви позивача про зміну предмету позову (повторної), оскільки аналогічна заява вже була розглянута господарським судом у попередньому судовому засіданні та розгляд справи було відкладено на 25.01.2017р. - 11:00 год.

25.01.2017р. в судовому засіданні було оголошено перерву до 09.02.2017р.-11:00 год.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав в повному об'ємі.

Представник відповідача-1 в судовому засіданні позовні вимоги не визнає з підстав, викладених у відзиві на позовну заяву та надав суду додаткові документи вх. № 256 від 09.02.2017р.(копії листів-повідомлень та витягу з журналу реєстру вихідної кореспонденції).

Відповідач-2 належним чином був повідомлений про час та дату розгляду справи, явку свого представника в судове засідання не забезпечив.

Зважаючи на те, що неявка представника відповідача-2 не перешкоджає всебічному, повному та об'єктивному розгляду всіх обставин справи, суд вважає за можливе розглянути справу за наявними в ній матеріалами, без участі представника відповідача-2.

Розглянувши подані документи і матеріали, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позовна заява, дослідивши докази, які мають юридичне значення для розгляду позовної заяви, суд встановив:

Рішенням комітету конкурсних торгів Чернівецького міського комунального підприємства Аварійно-диспетчерська служба 0-80 , оформленим протоколом №1 від 16.06.2016р., затверджено річний план закупівель Чернівецького міського комунального підприємства Аварійно-диспетчерська служба 0-80 на 2016 рік та вирішено для закупівлі каналопромивочного комплексу на базі автомобіля Газель застосувати на підставі ч. 1 ст. 20 Закону України Про здійснення державних закупівель процедуру Відкриті торги .

Рішенням комітету конкурсних торгів Чернівецького міського комунального підприємства Аварійно-диспетчерська служба 0-80 , оформленим протоколом № 2 від 24.06.2016р., було вирішено розпочати процедуру відкритих торгів на закупівлю каналопромивочного комплексу на базі автомобіля Газель в кількості одна одиниця для потреб підприємства в 2016 році.

Порядок здійснення відкритих торгів у сфері здійснення державних закупівель регулюється Законом України Про здійснення державних закупівель , який встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.

За приписом пункту 28 частини першої статті 1 Закону України Про здійснення державних закупівель торги (конкурсні торги) - це здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів (конкурсних торгів) згідно з процедурами, встановленими цим Законом (крім переговорної процедури закупівлі).

Частиною 1 статті 2 Закону України Про здійснення державних закупівель (в редакції, чинній на час проведення торгів) передбачено, що цей Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг за умови, що вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1 мільйон 500 тисяч гривень.

Згідно зі статтею 3 Закону України Про здійснення державних закупівель закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективність; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням; вільного переміщення товарів; свободи надання послуг.

Відповідно до вимог статті 10 Закону України Про здійснення державних закупівель замовник подає для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:

- оголошення про проведення процедури закупівлі - не пізніш як за 20 робочих днів до дня розкриття пропозицій конкурсних торгів або кваліфікаційних пропозицій, якщо цим Законом для окремих процедур закупівлі не встановлено інший строк;

- обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі - одночасно з оголошенням про проведення процедури закупівлі;

- документацію конкурсних торгів або кваліфікаційну документацію - не пізніш як за 20 робочих днів до дня розкриття пропозицій конкурсних торгів або кваліфікаційних пропозицій, якщо цим Законом для окремих процедур закупівлі не встановлено інший строк;

- зміни до документації конкурсних торгів, кваліфікаційної документації або запиту цінових пропозицій та роз'яснення до них (у разі наявності) - протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз'яснень;

- оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі проведення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніш як через сім днів з дня укладення рамкової угоди;

- протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів , цінових пропозицій, кваліфікаційних пропозицій - протягом трьох робочих днів з дня розкриття пропозицій конкурсних торгів, цінових пропозицій, кваліфікаційних пропозицій;

- інформацію про відхилення пропозицій конкурсних торгів, цінових пропозицій, кваліфікаційних пропозицій та підстави такого відхилення у вигляді протоколу - протягом трьох робочих днів з дня прийняття такого рішення;

- повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі) та протокол оцінки пропозицій конкурсних торгів (цінових пропозицій ) - протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі;

- оголошення про результати процедури закупівлі - не пізніш як через сім днів з дня укладення (неукладення) договору про закупівлю або прийняття рішення про відміну торгів (переговорної процедури закупівлі) чи визнання їх такими, що не відбулися;

- звіт про результати проведення процедури закупівлі - не пізніш як через три дні з дня його затвердження;

- повідомлення про внесення змін до договору у випадках, передбачених пунктами 1, 2, 4, 5 та 8 частини п'ятої статті 40 цього Закону, - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін;

- звіт про виконання договору - протягом трьох робочих днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.

Частиною 3 статті 10 Закону України Про здійснення державних закупівель Процедури закупівлі, попередня кваліфікація учасників не можуть проводитися до/без оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу згідно з частиною першою цієї статті.

Згідно з статтею 11 Закону України Про здійснення державних закупівель для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює комітет з конкурсних торгів, який, серед іншого, проводить процедури закупівель, попередню кваліфікацію учасників; забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця. Рішення комітету з конкурсних торгів оформляється протоколом, який підписується усіма членами комітету, присутніми на засіданні комітету з конкурсних торгів.

Оголошення про проведення процедури відкритих торгів безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону (ч.1 ст.21 Закону).

11 липня 2016 року на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель Державні закупівлі за адресою https://tender.me.gov.ua оприлюднено оголошення №143822 бюлетень № 129 (11.07.2016) про проведення відкритих торгів на закупівлю каналопромивочного комплексу на базі автомобіля Газель (29.10.59-90.00) (ДК 021:2015); замовник торгів - Чернівецьке міське комунальне підприємство Аварійно-диспетчерська служба 0-80 ; очікувана вартість закупівлі - 973000 грн.

Статтею 16 Закону України Про здійснення державних закупівель визначено кваліфікаційні критерії, які замовник може встановлювати і вимагати від учасників, зокрема наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів; наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами). Визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в документації конкурсних торгів. (ч.ч. 2, 3 ст. 16).

Вимоги до документації конкурсних торгів визначено статтею 22 закону України Про здійснення державних закупівель .

Рішенням комітету конкурсних торгів Чернівецького міського комунального підприємства Аварійно-диспетчерська служба 0-80 , оформленим протоколом № 3 від 24.06.2016р., затверджено документацію конкурсних торгів на закупівлю Каналопромивочного комплексу на базі автомобіля Газель (29.10.59-90.00) (ДКПП 016:2010) (надалі - Документація конкурсних торгів).

Відповідно до документації конкурсних торгів датою кінцевого строку подання пропозицій конкурсних торгів визначено 08.08.2016р. до 11:00 год. Датою та часом розкриття пропозицій конкурсних торгів встановлено: 08.08.2016р. о 12:00 год.

Документація конкурсних торгів на закупівлю Каналопромивочного комплексу на базі автомобіля Газель (29.10.59-90.00) (ДКПП 016:2010) була оприлюднена 12.07.2016р. на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель Державні закупівлі за адресою https://tender.me.gov.ua.

29 липня 2016 року на ім'я голови Чернівецької міської ради надійшов лист із Служби безпеки України, в якому зазначалося, що відповідно до розпорядження Кабінету міністрів України від 11.09.2016р. за № 829-р, затвердженого рішенням РНБО від 02.09.2014р., що набрало чинності 12.09.2014р., у зв'язку із застосуванням спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) з боку України по відношенню до Російської Федерації, її юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходиться під контролем російської юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб'єктів, які здійснюють терористичну діяльність, необхідно вжити заходів щодо заборони Чернівецькому міському комунальному підприємству Аварійно-диспетчерська служба 0-80 здійснення державних закупівель транспортних засобів (автомобіля Газель ), імпортером яких є група компаній АІС , яка належить до групи компаній Базовий елемент , що здійснюють продаж товарів і послуг походженням з Російській Федерації.

Рішенням Комітету від 25.07.2016р. (протокол №4 від 25.07.2016р.) затверджено документацію конкурсних торгів зі змінами на закупівлю Каналопромивочного комплексу на базі автомобіля (29.10.59-90.00) (ДКПП 016:2010), а також продовжено строк для подання пропозиції конкурсних торгів до 11:00 год. 22.08.2016р. Пропозиції конкурсних торгів, отримані замовником після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам, що їх подали. Розкриття пропозиції конкурсних торгів призначено на 22.08.2016р. о 12:00 год. Документація конкурсних торгів зі змінами на закупівлю Каналопромивочного комплексу на базі автомобіля (29.10.59-90.00) (ДКПП 016:2010) була оприлюднена 29.07.2016р. на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель Державні закупівлі за адресою https://tender.me.gov.ua.

Однак згідно абз. 5 ч. 1 ст. 10 закону України Про здійснення державних закупівель , замовник подає для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу інформацію про зміни до документації конкурсних торгів - протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про їх внесення . Проте, інформація про зміни до документації конкурсних торгів (Рішення Комітету від 25.07.2016р.), в порушення вимог закону була оприлюднена 29.07.2016р. Крім того, слід зазначити, що підстава для змін до документації конкурсних торгів, а саме Лист СБУ датовано 29.07.2016 р., а самі зміни до документації конкурсних торгів затверджено Рішенням Комітету від 25.07.2016р. (протокол №4 від 25.07.2016р.).

Згідно з статтею 20 закону України Про здійснення державних закупівель відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції конкурсних торгів мають право подавати всі зацікавлені особи.

Відповідно до реєстру отриманих пропозицій конкурсних торгів відповідача-1 від 22.08.2016р., засвідченого підписами голови та секретаря комітету з конкурсних торгів, свої пропозиції конкурсних торгів надали такі учасники процедури закупівлі: 1. ТОВ Сімплекс - поштою, 2. ТОВ ІМЕСТ-ПЛЮС - особисто, 3. ТОВ Вертекс Україна - особисто.

Відповідно до вимог статті 27 закону України Про здійснення державних закупівель розкриття пропозицій конкурсних торгів здійснюється в день закінчення строку їх подання у час та в місці, що зазначені в оголошенні про проведення процедури закупівлі. Під час розкриття пропозицій конкурсних торгів перевіряється наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів, а також оголошуються найменування та місцезнаходження кожного учасника, ціна кожної пропозиції конкурсних торгів або частини предмета закупівлі (лота). Зазначена інформація вноситься до протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів, який складається в день розкриття пропозицій конкурсних торгів та підписується членами комітету з конкурсних торгів та учасниками, які беруть участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів.

22 серпня 2016 року комітетом з конкурсних торгів відповідача-1 було здійснене розкриття пропозицій конкурсних торгів, про що був складений відповідний протокол за № 5, в якому зазначено, що ціна пропозиції про предмет закупівлі: 1. ТОВ Сімплекс - 970020 грн., 2. ТОВ ІМЕСТ-ПЛЮС - 873777 грн., 3. ТОВ Вертекс Україна - 856440 грн., та що у всіх отриманих пропозицій учасників конкурсних торгів наявні необхідні документи, передбачені документацією конкурсних торгів.

Відповідно до абзацу 7 частини 1 ст. 10 Закону України Про здійснення державних закупівель оприлюднення протоколу розкриття пропозиції конкурсних торгів здійснюється протягом трьох робочих днів з дня розкриття пропозицій конкурсних торгів. Однак, протокол розкриття пропозиції конкурсних торгів за № 5 від 22.08.2016р. взагалі не був оприлюднений.

Відповідно до ч. 2 ст. 29 ЗУ Про здійснення державних закупівель учасник, пропозиція конкурсних торгів якого відхилена, повідомляється про це із зазначенням аргументованих підстав протягом трьох робочих днів з дати прийняття такого рішення. Інформація про відхилення пропозиції у вигляді протоколу оприлюднюється відповідно до абзацу 8 частини 1 статті 10 цього Закону. Однак, протокол про відхилення пропозиції конкурсних торгів взагалі не складався та не був оприлюднений, а в порушення вимог закону інформація про відхилення пропозицій конкурсних торгів була включена до протоколу оцінки пропозицій конкурсних торгів, цінових пропозицій № 6 , який, в свою чергу, також не був оприлюднений.

05 вересня 2016 року комітетом з конкурсних торгів відповідача-1 було складено протокол оцінки пропозицій конкурсних торгів, цінових пропозицій за № 6, згідно якого пропозицію конкурсних торгів позивача було визнано такою, що не відповідає вимогам розпорядження Кабінету міністрів України від 11.09.2016р. за № 829-р, затвердженого рішенням РНБО від 02.09.2014р., оскільки здійснює продаж комплектуючих до автомобіля Газель , що виготовляється в Російській Федерації. Тому, комітетом з конкурсних торгів було визначено переможцем торгів ТОВ ІМЕСТ-ПЛЮС (відповідача-2), як учасника, пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною за результатами оцінки, загальною вартістю 873777 грн.

Підстави для прийняття замовником рішення про відхилення пропозиції учасника конкурсних торгів визначені частиною першою статті 29 Закону України Про здійснення державних закупівель і такі є вичерпними. Проте підстава, яка слугувала відхиленню пропозиції позивача статтями 16 та 29 Закону України Про здійснення державних закупівель - не передбачена, а могла бути тільки підставою для внесення змін до документації конкурсних торгів.

Відповідно до абзацу 1 частини 2 ст. 31 Закону України Про здійснення державних закупівель замовник зобов'язаний протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про визначення переможця надіслати переможцю торгів повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, а всім учасникам - письмове повідомлення про результати торгів із зазначенням найменування та місцезнаходження учасника - переможця, пропозицію конкурсних торгів якого визнано найбільш економічно вигідною за результатами оцінки . Повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції обов'язково безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу (абз. 2 ч. 2 ст. 31 Закону). Інформація про акцепт та протокол оцінки оприлюднюється відповідно до абзацу 9 частини 1 статті 10 цього Закону (протягом трьох робочих днів з дати прийняття такого рішення). Однак, відповідачем-1 в порушення вимог даного закону було опубліковано оголошення про акцепт пропозиції конкурсних торгів тільки 16.09.2016р. (рішення було прийнято 05.09.2016р.), також не надано належних доказів надсилання позивачу письмового повідомлення про результати торгів із зазначенням найменування та місцезнаходження учасника - переможця, пропозицію конкурсних торгів якого визнано найбільш економічно вигідною за результатами оцінки. Крім того, протокол оцінки пропозицій конкурсних торгів взагалі не був опублікований.

В матеріалах справи наявна лише копії листів-повідомлень про результати торгів та про акцепт пропозицій конкурсних торгів від 07.09.2016р. за №№151/09, 152/09 та копія витягу з журналу реєстру вихідної кореспонденції, при цьому, відсутні будь-які докази, що названі листи були надіслані позивачу та не має жодних доказів їх отримання позивачем.

Що стосується копії витягу з журналу реєстру вихідної кореспонденції відповідача-1, то суд наголошує, що зазначений журнал обліку вихідної кореспонденції підтверджує факт саме реєстрації вихідної кореспонденції, однак, не є доказом надіслання та отримання позивачем по справі вищевказаних листів згідно Правил надання послуг поштового зв'язку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 270 від 05.03.2009р.

10 жовтня 2016 року на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу було опубліковане оголошення про результати процедури, де у відповідності до ст. 32 Закону України Про здійснення державних закупівель , було зазначено про укладення договору від 03.10.2016р. між Чернівецьким міським комунальним підприємством Аварійно-диспетчерська служба 0-80 та Товариством з обмеженою відповідальністю ІМЕСТ-ПЛЮС .

З огляду на викладене, суд дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню в частині скасування результатів відкритих торгів, оскільки відповідачем-1 не дотримано вимог Закону України Про державні закупівлі , зокрема: інформація про зміни до документації конкурсних торгів (протокол №4 від 25.07.2016р.) була оприлюднена з порушенням строку, передбаченого абз. 5 ч. 1 ст. 10 Закону; протокол про розкриття пропозиції конкурсних торгів за № 5 від 22.08.2016р. відповідачем-1 взагалі не був оприлюднений; протокол про відхилення пропозиції конкурсних торгів взагалі не складався та не був оприлюднений; підстава, яка слугувала відхиленню пропозиції позивача ст.ст. 16 та 29 Закону - не передбачена; повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів було оприлюднене з порушенням строку, передбаченого абз. 9 ч. 1 ст. 10 Закону; протокол оцінки пропозицій конкурсних торгів № 6 від 05.09.2016р. взагалі не був оприлюднений; крім того, не надано належних доказів надіслання позивачу письмового повідомлення про результати торгів. Все вищезазначене свідчить про те, що відповідачем-1 було проведено процедуру прилюдних відкритих торгів з грубим порушенням норм чинного законодавства, що підтверджено матеріалами справи.

Стосовно позовної вимоги про визнання договору від 03.10.2016р. укладеного за результатами проведення закупівлі між Чернівецьким міським комунальним підприємством Аварійно-диспетчерська служба 0-80 та Товариством з обмеженою відповідальністю ІМЕСТ-ПЛЮС , слід зазначити наступне:

Згідно з ст. ст. 215, 216 ЦК України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу; якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оспорюваних правочин); недійсний правочин не створює юридичних наслідків крім тих, що пов'язані з його недійсністю.

Частиною першою ст. 203 ЦК України передбачено, що зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам.

У п. 5 Постанови ВСУ № 9 від 6 листопада 2009 року Про судову практику розгляду цивільних справ про визнання правочинів недійсними ( далі - Постанова ВСУ № 9) роз'яснено, що відповідно до статей 215 та 216 ЦК вимога про визнання оспорюваного правочину недійсним може бути заявлена як однією зі сторін правочину, так і іншою заінтересованою особою, права та законні інтереси якої порушено вчиненням правочину.

Враховуючи зазначені вище норми права та те, що договір від 03.10.2016р. укладений між Чернівецьким міським комунальним підприємством Аварійно-диспетчерська служба 0-80 та Товариством з обмеженою відповідальністю ІМЕСТ-ПЛЮС на підставі скасованих результатів відкритих торгів, проведених з порушенням норм Закону України Про здійснення державних закупівель , принципів, за якими мають здійснюватися державні закупівлі, відтак такий договір має бути визнаний недійсним, у зв'язку з чим позовні вимоги в частині визнання недійсним договору від 03.10.2016р., укладеного за результатами проведення закупівлі каналопромивочного комплексу на базі автомобіля (29.10.59-90.00) (ДК 021:2015) оголошення №143822 бюлетень № 129 (11.07.2016) між Чернівецьким міським комунальним підприємством Аварійно-диспетчерська служба 0-80 та ТОВ ІМЕСТ-ПЛЮС , підлягають задоволенню.

Судовий збір у відповідності до ст. 49 ГПК України покласти на відповідачів.

Керуючись ст. ст. 1, 12, 33, 34, 44, 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, суд

В И Р І Ш И В :

1. Позов задовольнити.

2.Скасувати результати відкритих торгів, замовником яких є Чернівецьке міське комунальне підприємство Аварійно-диспечерська служба 0-80 про проведення закупівлі каналопромивочного комплексу на базі автомобіля 29.10.59-90.00 (ДК 021:2015) оголошення №143822 бюлетень № 129 (11.07.2016).

3. Визнати недійсним договір від 03.10.2016р., укладений за результатами проведення закупівлі каналопромивочного комплексу на базі автомобіля (29.10.59-90.00) (ДК 021:2015) оголошення №143822 бюлетень № 129 (11.07.2016) між Чернівецьким міським комунальним підприємством Аварійно-диспетчерська служба 0-80 (м. Чернівці, вул. Полєтаєва, 10-А, код 21430160) та Товариством з обмеженою відповідальністю ІМЕСТ-ПЛЮС (м. Київ, вул. Колекторна, 40-А, код 35390910).

4. Стягнути з Чернівецького міського комунального підприємства Аварійно-диспечерська служба 0-80 (м. Чернівці, вул. Полєтаєва, 10-А, код 21430160) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Вертекс Україна (м. Київ, вул. Глибочицька, 58, код 34763946) судовий збір в сумі 2067 грн.

5. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю ІМЕСТ-ПЛЮС (м. Київ, вул. Колекторна, 40-А, код 35390910) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Вертекс Україна (м. Київ, вул. Глибочицька, 58, код 34763946) судовий збір в сумі 689 грн.

Після набрання рішенням законної сили видати накази.

Повне рішення складено 10.02.2017 року

Суддя ОСОБА_3

СудГосподарський суд Чернівецької області
Дата ухвалення рішення09.02.2017
Оприлюднено12.02.2017
Номер документу64655043
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —926/3697/16

Судовий наказ від 06.03.2017

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Швець Микола Васильович

Судовий наказ від 06.03.2017

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Швець Микола Васильович

Ухвала від 27.02.2017

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Михалюк О.В.

Рішення від 09.02.2017

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Швець Микола Васильович

Рішення від 09.02.2017

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Швець Микола Васильович

Ухвала від 12.01.2017

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Швець Микола Васильович

Ухвала від 23.12.2016

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Швець Микола Васильович

Ухвала від 13.12.2016

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Швець Микола Васильович

Ухвала від 05.12.2016

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Швець Микола Васильович

Ухвала від 15.11.2016

Господарське

Господарський суд Чернівецької області

Швець Микола Васильович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні