У Х В А Л А
Справа № 285/2847/16-к
провадження № 1-кс/0285/99/17
09 лютого 2017 року м. Новоград-Волинський
Слідчий суддя Новоград Волинського міськрайонного суду Житомирської області ОСОБА_1 , за участі секретаря судових засідань ОСОБА_2 та:
прокурора Новоград-Волинської місцевої прокуратури: ОСОБА_3
представник КП Новоград-Волинської міської ради «Шляхрембуд» - не прибув
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду у м. Новоград-Волинський клопотання прокурора Новоград-Волинської місцевої прокурори ОСОБА_4 про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності, по матеріалам досудового розслідування №12016060090000785 від 18.05.2016 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 191 КК України,-
ВСТАНОВИВ:
Прокурор Новоград-Волинської місцевої прокурори звернувся до суду з клопотанням про надання дозволу на проведення позапланової виїзної документальної ревізії фінансово-господарської діяльності Комунального підприємства Новоград-Волинської міської ради «Шляхрембуд», адреса якого - Житомирська область., м. Новоград-Волинський, вул. Червоноармійська, буд. 43, за період з 01.01.2015 року по 31.12.2016 року, з терміном проведення п`ятнадцять робочих днів. Проведення позапланової виїзної документальної ревізії доручити працівникам Державної фінансової інспекції в Житомирській області (м. Житомир, майдан С.П.Корольова, 12), з можливістю доступу до документів, у яких виникне необхідність в ході проведення ревізії, та можливості робити з них копії для підтвердження висновків з предмету ревізії.
В обґрунтування клопотання зазначає, що Новоград-Волинською місцевою прокуратурою здійснюється процесуальне керівництво у кримінальному провадженні №12016060090000785 від 18.05.2016 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 191 КК України, з яких слідує, що в 2015 році під час реконструкції приміщень КП Новоград-Волинської міської ради «Шляхрембуд» (далі - КП «Шляхрембуд»), що розташовані по вул. 2-га Зелена в м. Новоград-Волинський, службові особи КП «Шляхрембуд» та TOB «Будсервіс ТО» шляхом зловживання своїми службовими обов`язками заволоділи державними коштами. В ході досудового розслідування встановлено, що між замовником та розпорядником коштів - КП «Шляхрембуд» та генпідрядником TOB «Будсервіс ТО» укладено договір №1 від 10.09.2015 року щодо виконання робіт по реконструкції приміщень КП «Шляхрембуд» по вул. 2-га Зелена 29 в м. Новоград-Волинський на загальну суму 823256 грн. В подальшому, в ході виконання робіт у 2015 році посадовими особами TOB «Будсервіс ТО» були складені, завізовані та передані до підпису директору КП «Шляхрембуд» акти виконаних підрядних робіт, що стали підставою перерахування коштів на розрахункові рахунки будівельного підприємства.
Водночас встановлено, що роботи по вказаним приміщенням були виконані власними силами КП «Шляхрембуд» та студентами Новоград-Волинського вищого професійного училища під час проходження виробничої практики під безпосереднім керівництвом заступника директора КП «Шляхрембуд». Також встановлено, що вартість та об`єми окремих видів робіт, включених в акти проектно-кошторисною документацією не передбачені або взагалі не виконувались, внаслідок чого державним інтересам нанесено матеріальні збитки.
В ході досудового розслідування встановлено, що під час проведення інвентаризації товарно-матеріальних цінностей КП «Шляхрембуд» керівництвом указаного підприємства, було виявлено недостачу товарно-матеріальних цінностей на загальну суму 64120,68 грн. Підставою для внесення клопотання про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності є встановлення істини при розслідуванні даного кримінального провадження, тому прокурор просить клопотання задовольнити.
У судовому засіданні прокурор клопотання уточнив, підтримав уточне клопотання та просив його задовольнити.
Представник КП Новоград-Волинської міської ради «Шляхрембуд» в судове засідання не прибув, про день та час судового розгляду повідомлений належним чином, про причини не явки не повідомив.
Відповідно до положень ч. 1 ст. 107 КПК України, враховуючи, що судовому засіданні відповідних клопотань не надходило, за рішенням слідчого судді повне фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.
Заслухавши у судовому засіданні прокурора, дослідивши матеріали справи та вивчивши суть клопотання, слідчий суддя дійшов висновку, що воно обґрунтоване та підлягає до задоволення з наступних підстав.
Судом встановлено, що в провадженні Новоград-Волинського ВП ГУНП в Житомирській області знаходяться матеріали досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12016060090000785 від 18.05.2016 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України.
Із наданих суду матеріалів кримінального провадження слідує, що в 2015 році під час реконструкції приміщень КП Новоград-Волинської міської ради «Шляхрембуд», що розташовані по вул. 2-га Зелена в м. Новоград-Волинський, службові особи КП «Шляхрембуд» та TOB «Будсервіс ТО» шляхом зловживання своїми службовими обов`язками заволоділи державними коштами. В ході досудового розслідування встановлено, що між замовником та розпорядником коштів - КП «Шляхрембуд» та генпідрядником TOB «Будсервіс ТО» укладено договір №1 від 10.09.2015 року щодо виконання робіт по реконструкції приміщень КП «Шляхрембуд» по вул. 2-га Зелена 29 в м. Новоград-Волинський на загальну суму 823256 грн. В подальшому, в ході виконання робіт у 2015 році посадовими особами TOB «Будсервіс ТО» були складені, завізовані та передані до підпису директору КП «Шляхрембуд» акти виконаних підрядних робіт, що стали підставою перерахування коштів на розрахункові рахунки будівельного підприємства. Також встановлено, що роботи по вказаним приміщенням були виконані власними силами КП «Шляхрембуд» та студентами Новоград-Волинського вищого професійного училища під час проходження виробничої практики під безпосереднім керівництвом заступника директора КП «Шляхрембуд». Вартість та об`єми окремих видів робіт, включених в акти проектно-кошторисною документацією не передбачені або взагалі не виконувались, внаслідок чого державним інтересам нанесено матеріальні збитки. В ході досудового розслідування встановлено, що під час проведення інвентаризації товарно-матеріальних цінностей КП «Шляхрембуд» керівництвом указаного підприємства, було виявлено недостачу товарно-матеріальних цінностей на загальну суму 64120,68 грн.
За змістом ч. 2 ст. 93 КПК України сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.
Порядок та підстави проведення позапланової виїзної ревізії, передбачені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі Закон). Вказана ревізія віднесена до компетенції органів Державної фінансової інспекції України.
Згідно п.6 ст. 11 Закону, позапланова виїзна ревізія може здійснюватись лише на підставі рішення суду.
Пунктом 2 постанови КМУ №408 від 13.08.2014 року «Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами» передбачено, що надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб - підприємців не потребується у разі, коли такі перевірки проводяться за рішенням суду, на вимогу службових осіб у випадках, передбачених Кримінальним процесуальним кодексом України.
Відповідно до ч.7 ст.11 Закону позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.
Подане слідчим клопотання відповідає вимогам та не суперечить ст. 11 Закону, ґрунтується на необхідності повного, всебічного, об`єктивного розслідування кримінального провадження та в ньому обґрунтовано доведено, що проведення позапланової ревізії, в сукупності з іншими доказами, має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, може сприяти розкриттю кримінального правопорушення, надасть змогу визначити та ідентифікувати коло осіб, причетних до його скоєння і мати доказове значення у справі.
Оскільки, забезпечення розслідування кримінального провадження є можливим лише при проведенні позапланової ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності підприємства, приходжу до висновку, що призначення позапланової ревізії є доцільним та відповідатиме завданням кримінального провадження, а тому наявні підстави для задоволення клопотання.
Відповідно до Закону дотримання фінансової дисципліни в державних установах покладено на органи фінансового контролю в Україні.
Враховуючи вищевказані обставини, слідчий суддя дійшов висновку, що клопотання обґрунтоване, підтверджується матеріалами справи, а тому підлягає до задоволення в повному обсязі.
Керуючись статтями 93, 110, 309 КПК України та ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», слідчий суддя, -
УХВАЛИВ :
Клопотання прокурора Новоград-Волинської місцевої прокуратури ОСОБА_4 про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності, по матеріалам досудового розслідування №12016060090000785 від 18.05.2016 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 191 КК України - задовольнити.
Надати дозвіл на проведення позапланової виїзної документальної ревізії фінансово-господарської діяльності Комунального підприємства Новоград-Волинської міської ради «Шляхрембуд», адреса якого - Житомирська область, м. Новоград-Волинський, вул. Червоноармійська, буд. 43, за період з 01.01.2015 року по 31.12.2016 року.
Проведення позапланової виїзної документальної ревізії доручити працівникам Державної фінансової інспекції в Житомирській області (м. Житомир, майдан С.П.Корольова, 12), з можливістю доступу до документів, у яких виникне необхідність в ході проведення ревізії, та можливості робити з них копії для підтвердження висновків з предмету ревізії.
Визначити тривалість позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності строком 15 робочих днів, починаючи з 23 лютого 2017 року до 16 березня 2017 року включно.
Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 09.02.2017 |
Оприлюднено | 02.03.2023 |
Номер документу | 64658778 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області
Літвин О. О.
Кримінальне
Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області
Літвин О. О.
Кримінальне
Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області
Літвин О. О.
Кримінальне
Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області
Літвин О. О.
Кримінальне
Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області
Літвин О. О.
Кримінальне
Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області
Літвин О. О.
Кримінальне
Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області
Літвин О. О.
Кримінальне
Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області
Сташків Т. Б.
Кримінальне
Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області
Сташків Т. Б.
Кримінальне
Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області
Літвин О. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні