У Х В А Л А
іменем України
Справа № 285/2847/16-к
провадження № 1-кс/0285/152/17
13 березня 2017 року м. Новоград-Волинський
Слідчий суддя Новоград-Волинського міськрайонного суду Житомирської області ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , прокурора ОСОБА_3
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду,
клопотання прокурора Новоград-Волинської місцевої прокуратури
про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності
по матеріалам досудового розслідування,
внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань
за № 12016060090000785 від 18.05.2016 року,
за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України,
ВСТАНОВИЛА:
Прокурор 03.03.2017 року звернувся до суду з клопотанням, в якому просив надати дозвіл на проведення позапланової виїзної документальної ревізії фінансово-господарської діяльності Комунального підприємства Новоград-Волинської міської ради «Шляхрембуд» (далі КП «Шляхрембуд») за період з 01.01.2015 року по 31.12.2016 року, з терміном проведення в 15 робочих днів, яку доручити Управлінню Північного офісу Держауидитслужби у Житомирській області, з можливістю доступу та зняттям копій необхідних документів з предмету ревізії.
Своє клопотання обґрунтовує тим, що у 2015 році під час виконання робіт по реконструкції приміщень Комунального підприємства Новоград-Волинської міської ради «Шляхрембуд», яке розташоване по вул. 2-гій Зеленій в м. Новоград-Волинський, його службові особи та ТОВ «Будсервіс ТО», шляхом зловживання своїми службовими обов`язками, заволоділи державними коштами.
У зв`язку із викладеним, ініціатор клопотання просить надати дозвіл на проведення позапланової виїзної документальної ревізії фінансово-господарської діяльності КП «Шляхрембуд» на предмет цільового використання державних коштів та дотримання законодавства під час виконання робіт з реконструкції, вважаючи, що встановлені ревізією факти можуть бути доказами у кримінальному провадженні.
Прокурор в судовому засіданні клопотання підтримав, просив його задовольнити з викладених вище підстав.
Дослідивши матеріали кримінального провадження та вислухавши думку прокурора, приходжу до наступного висновку.
За змістом ч. 2 ст. 93 КПК України сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.
Порядок та підстави проведення позапланової виїзної ревізії, передбачені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі Закон). Вказана ревізія віднесена до компетенції органів Державної фінансової інспекції України.
В ході досудового розслідування встановлено, що під час проведення інвентаризації товарно-матеріальних цінностей КП «Шляхрембуд», керівництвом указаного підприємства, було виявлено недостачу товарно-матеріальних цінностей на загальну суму в 64 120, 68 грн., тому відкрито вказане кримінальне провадження про притягнення до кримінальної відповідальності посадових осіб КП «Шляхрембуд» та ТОВ «Будсервіс ТО», якими вчинено розтрату ввірених їм державних коштів у великих розмірах, що підтверджується зібраними у кримінальному провадженні доказами, наданими суду стороною обвинувачення під час розгляду зазначеного клопотання.
Подане прокурором клопотання відповідає вимогам та не суперечить ст. 11 Закону, ґрунтується на необхідності повного, всебічного, об`єктивного розслідування кримінального провадження та в ньому обґрунтовано доведено, що проведення позапланової ревізії, в сукупності з іншими доказами, має суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, може сприяти розкриттю кримінального правопорушення, надасть змогу визначити та ідентифікувати коло осіб, причетних до його скоєння і мати доказове значення у справі.
Питання законності розпорядження державними коштами КП «Шляхрембуд» з метою з`ясування суми привласнених коштів та правильності використання надходжень з державного бюджету можуть бути досліджені лише в ході проведення ревізії фінансово-господарської діяльності суб`єкта господарювання.
Оскільки здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у суб`єктах господарювання, незалежно від форми власності, відноситься до головних завдань органу державного фінансового контролю, а забезпечення розслідування кримінального провадження є можливим лише при проведенні позапланової ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності установи, приходжу до висновку, що призначення позапланової ревізії є доцільним та відповідатиме завданням кримінального провадження, а тому наявні підстави для задоволення клопотання.
Відповідно до ч.7 ст.11 Закону позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.
Відповідно до Закону, дотримання фінансової дисципліни в державних установах покладено на органи фінансового контролю в Україні.
Керуючись статтями 93, 110, 309 КПК України та ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»,
УХВАЛИЛА :
Клопотання задовольнити.
Надати дозвіл на проведення позапланової виїзної документальної ревізії фінансово-господарської діяльності
Комунального підприємства Новоград-Волинської міської ради «Шляхрембуд» (код ЄДРПОУ 38613389; юридична адреса: Житомирська область, м. Новоград-Волинський, вул. Червоноармійська, 43 )
за період з 01.01.2015 року по 31. 12.2016 року
Проведення ревізії доручити працівникам Управління Північного офісу Держаудитслужби у Житомирській області (10014, м. Житомир, майдан С.П. Корольова, 12).
Зобов`язати посадових осіб Комунального підприємства Новоград-Волинської міської ради «Шляхрембуд» забезпечити допуск працівників Управління Північного офісу Держаудитслужби у Житомирській області до перевірки, та надати їм у повному обсязі документальні матеріали, необхідні для проведення ревізії, з можливістю зняття необхідних копій для підтвердження висновків з предмету ревізії.
Визначити тривалість позапланової ревізії строком 15 робочих днів, починаючи з 20 березня 2017 року по 07 квітня 2017 року включно.
Ухвала оскарженню не підлягає, заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 13.03.2017 |
Оприлюднено | 06.03.2023 |
Номер документу | 65259574 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області
Літвин О. О.
Кримінальне
Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області
Літвин О. О.
Кримінальне
Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області
Літвин О. О.
Кримінальне
Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області
Літвин О. О.
Кримінальне
Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області
Літвин О. О.
Кримінальне
Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області
Літвин О. О.
Кримінальне
Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області
Літвин О. О.
Кримінальне
Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області
Сташків Т. Б.
Кримінальне
Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області
Сташків Т. Б.
Кримінальне
Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області
Літвин О. О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні