Ухвала
від 14.02.2017 по справі 809/290/17
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

"14" лютого 2017 р. Справа № 809/290/17

м.Івано-Франківськ

Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Кафарський В.В., розглянувши матеріали адміністративного позову Рогатинської міської ради до Галицького об'єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області про визнання протиправним та скасування рішення № 1 від 23.01.2017

В С Т А Н О В И В:

13.02.2017 Рогатинська міська рада звернулася до суду з адміністративним позовом до Галицького об'єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області про визнання протиправним та скасування рішення № 1 від 23.01.2017.

Одночасно, Рогатинською міською радою подано клопотання про відстрочення сплати судового збору, яке мотивоване тим, що для перерахування суми судового збору через ГУ ДКСУ в Рогатинському районі необхідний певний період часу, що може призвести до порушення строку звернення до суду із вказаним адміністративним позовом.

Пунктом 3 частини 1 статті 107 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу.

Згідно частини 1 статті 88 Кодексу адміністративного судочинства України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.

Згідно частини 2 статті 87 Кодексу адміністративного судочинства України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначає Закону України "Про судовий збір".

Згідно частини 1 статті 2 Закону України "Про судовий збір" платники судового збору - громадяни України, іноземці, особи без громадянства, підприємства, установи, організації, інші юридичні особи (у тому числі іноземні) та фізичні особи - підприємці, які звертаються до суду чи стосовно яких ухвалене судове рішення, передбачене цим Законом.

Частинами 1, 2 статті 8 Закону України "Про судовий збір" встановлено, що враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення судового рішення у справі. Суд може зменшити розмір судового збору або звільнити від його сплати на підставі, зазначеній у частині першій цієї статті.

Таким чином, як вбачається із змісту вищенаведених приписів чинного законодавства підставою для відстрочення сплати судового збору є майновий стан сторони.

Як наслідок, те, що перерахування суми судового збору через ГУ ДКСУ в Рогатинському районі може призвести до порушення строку звернення до суду із вказаним адміністративним позовом не є тією обставиною, що впливає на майновий стан, який є умовою для відстрочення сплати судового збору. При цьому жодних доказів неможливості сплати судового збору на момент звернення до суду позивачем не надано.

Таким чином, судом не встановлено підстав для відстрочення Рогатинській міській раді сплати судового збору за подання даного позову.

Статтею 106 Кодексу адміністративного судочинства України встановлені вимоги до позовної заяви, частиною 3 якої передбачено, що до позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.

Відповідно частини 1 статті 4 "Про судовий збір" судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Згідно із Законом України "Про Державний бюджет України на 2017 рік", який вступив в дію з 01.01.2017, встановлено, що прожитковий мінімум для працездатних осіб у місячному розмірі з 1 січня складає 1600 гривень.

При цьому, суд зазначає, що окремі рішення, прийняті суб'єктом владних повноважень, можуть породжувати підстави для змін майнового стану фізичної чи юридичної особи.

Зокрема, реалізація таких рішень може призводити до зменшення або збільшення майна особи. Відповідно оскарження такого рішення спрямоване на захист порушеного права у публічно-правових відносинах з метою збереження належного особі майна.

З огляду на викладене, заявлені позовні вимоги про визнання протиправним та скасування рішення Галицького об'єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області № 1 від 23.01.2017, щодо застосування до КП Рогатин -Житловик штрафу в розмірі 20732,98 грн та нарахування пені в сумі 501458,34 грн є майновими.

Згідно пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України "Про судовий збір" ставки судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру суб'єктом владних повноважень, юридичною особою встановлюються у розмірі 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Таким чином, при зверненні Рогатинської міської ради до адміністративного суду з даним майновим адміністративним позовом, у відповідності до положень статті 4 Закону України "Про судовий збір", судовий збір сплачується в розмірі 1,5*( 20732,98 грн+ 501458,34 грн) /100 = 7832,87 гривень.

Суду не подано документ про сплату судового збору в сумі 7832,87 грн за подання позовної заяви Рогатинської міської ради до Галицького об'єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області про визнання протиправним та скасування рішення № 1 від 23.01.2017.

За таких обставин суд приходить до висновку про невідповідність позовної заяви вимогам, встановленим статтею 106 Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно частини 1 статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Копія ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надсилається особі, що звернулася із позовною заявою.

На підставі наведеного та керуючись статтею 108 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -

У Х В А Л И В:

В задоволенні клопотання про відстрочення сплати сплати судового збору, відмовити.

Позовну заяву Рогатинської міської ради до Галицького об'єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області про визнання протиправним та скасування рішення № 1 від 23.01.2017 - залишити без руху.

Надати позивачу строк для усунення вказаних недоліків шляхом подання документу про сплату судового збору в розмірі встановленому статтею 4 Закону України "Про судовий збір" до 24 лютого 2017 р. та роз'яснити, що в разі неусунення недоліків у вище зазначений строк позовна заява буде вважатися неподаною і повернена.

Ухвала може бути оскарженою в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Ухвала набирає законної сили в порядку та строки встановлені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя /підпис/ Кафарський В.В.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.02.2017
Оприлюднено17.02.2017
Номер документу64708342
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —809/290/17

Ухвала від 27.06.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Святецький Віктор Валентинович

Ухвала від 16.05.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Святецький Віктор Валентинович

Ухвала від 16.05.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Святецький Віктор Валентинович

Постанова від 04.04.2017

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Кафарський В.В.

Постанова від 04.04.2017

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Кафарський В.В.

Ухвала від 22.03.2017

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Кафарський В.В.

Ухвала від 27.02.2017

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Кафарський В.В.

Ухвала від 14.02.2017

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Кафарський В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні