Ухвала
від 13.02.2017 по справі 809/518/16
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 лютого 2017 року Справа № 876/5128/16

Львівський апеляційний адміністративний суд в складі колегії:

головуючого-судді Довга О.І.,

судді Матковська З.М.,

судді Запотічний І.І.

секретар судового засідання Гнатик А.З.

за участю представників сторін:

від позивача Тропець В.В.

від відповідача Урядко Р.Я.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Коломийської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області на постанову Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 17.06.2016 року по справі № 809/518/16 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю СТД ГРУП ПЛАС до Коломийської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області про застосування штрафних санкцій, -

В С Т А Н О В И В :

Товариство з обмеженою відповідальністю СТД ГРУП ПЛАС звернулось з позовом до Коломийської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області про визнання протиправними та скасування податкового повідомлення-рішення № 0000082207 та рішення про застосування штрафних санкцій № 0000092207 від 18.02.2016.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на наступне. Позивач вважає, що висновки актів перевірки № 61/09-19-22-07-13/38153422, № 62/09-19-22-07-13/38153422 від 05.02.2016 року, та прийняті податкові повідомлення-рішення № 0000082207 та рішення про застосування штрафних санкцій № 0000092207 від 18.02.2016 є безпідставними, необґрунтованими та незаконними, оскільки з врахуванням пункту 188.1 статті 188 Податкового кодексу України (у редакції від 20.09.2015) база оподаткування податком на додану вартість не може бути нижче ціни придбання таких товарів. Зазначає, що напою безалкогольного сильногазованого Кока-Кола 0,5л, як окремого виду товару, якому присвоєна відповідна товарна позиція ідентифікаційного номера у всесвітній системі GS1 - 54491472 не було в реалізації. Припускає, що напій безалкогольний сильногазований Кока-Кола 0,5л, придбаний перевіряючими особами у іншого суб'єкта господарювання, оскільки позивач здійснював продаж наборів в цілому, яким присвоєно глобальні номери товарної позиції - 482178650328, 4820178650434 та 4820178650342 у всесвітній системі GS1, а не окремо його складові.

Також, позивач посилається на безпідставність та протиправність штрафних санкцій за порушення пункту 6 статті 2 Положення про ведення касових операцій в національній валюті в Україні № 637 від 15.12.2004.

Постановою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 17.06.2016 року по справі № 809/518/16 позов задоволено частково. Визнано протиправним та скасовано рішення про застосування штрафних санкцій № 0000092207 від 18.02.2016 року в частині застосування до Товариства з обмеженою відповідальністю СТД ГРУП ПЛАС фінансових санкцій у вигляді штрафу у розмірі 58284,96грн. Визнано протиправним та скасовано податкове повідомлення-рішення № 0000082207 від 18.02.2016. В задоволенні решти позовних вимог відмовлено.

Не погодившись із постановою суду першої інстанції відповідачем подано апеляційну скаргу. З посиланням на невірне застосування судом першої інстанції норм матеріального права апелянт просить постанову суду скасувати, та прийняти нову, якою у задоволені позову відмовити.

Посадовими особами Головного управління Державної фіскальної служби в Івано-Франківській області, на підставі наказу №85 від 24.01.2016 року, направлень на перевірку №120, 121, 122, 123 від 27.01.2016 року, відповідно до підпункту 80.2.5 пункту 80.2 статті 80 Податкового кодексу України проведено фактичні перевірки магазину Торба , що розташований за адресою: вул. Русина, 4А, м. Коломия, Івано-Франківська обл. та магазину Тор-ба , що розташований за адресою: бульвар Незалежності, 2, м. Калуш, Івано-Франківська обл. Зазначені магазини належать Товариству з обмеженою відповідальністю СТД ГРУП ПЛАС .

За наслідками перевірки складено акти за №61/09-19-22-07-13/38153422 та №62/09-19-22-07-13/38153422 від 05.02.2016.

Згідно акту № 61/09-19-22-07-13/38153422 від 05.02.2016 року, під час перевірки магазину Тор-ба , встановлено порушення позивачем статті 15 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та постанови Кабінету міністрів України №957 від 30.10.2008 Про встановлення розміру мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін на окремі види алкогольних напоїв , статті 188 Податкового кодексу України. А саме, здійснюється роздрібна торгівля алкогольними напоями за цінами нижчими від встановлених мінімальних роздрібних цін на такі напої, а саме 28.01.2016 року реалізовано набір, який складається з 1 пляшки горілки Хлібний дар 0,5л 40% та сильногазований безалкогольний напій Кока-Кола - 0,5л. на загальну суму 54,99 грн.

Актом про результати фактичної перевірки магазину Торба № 62/09-19-22-07-13/38153422 від 05.02.2016 року зафіксовано здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями за цінами нижчими від встановлених мінімальних роздрібних цін, а саме реалізовано: 28.01.2016 - набір, який складається з 1 пляшки горілки Хлібний дар 0,54л. 40% та безалкогольний напій Кока-кола 0,5л. на загальну суму 54,90 грн.; 1 пляшку безалкогольного напою Кока-Кола 0,5л. по ціні 6,90 грн.; набори горілки Перепілка 0,5л. 40% і безалкогольний напій Кока-Кола 0,5л. на загальну суму 54,90 грн.; набір Коблево три зірочки 0,5 л. 40% і безалкогольний напій Кока-Кола 0,5л. по ціні 84,90 грн.; 02.10.2015 згідно контрольної стрічки № 1 реалізовано горілку Бальзам Прикарпатський 0,25л. 45% по ціні 30,27 грн.; горілка Бальзам Прикарпатський 0,25л. 45% придбаний згідно видаткової накладної від 02.10.2015 року №54093 в кількості 17 пляшок на суму 408,34 грн.

Також, перевіркою встановлено здійснення реалізації алкогольних напоїв без марок акцизного податку встановленого зразка, зокрема 28.01.2016 реалізовано 1 пляшку настоянки На березових бруньках 0,5л. 40% по ціні 54,90 (акцизна марка 26АААЖ 626930 5/г, дата виготовлення 10.05.2015, термін придатності, встановлений виробником 3 місяці).

Наказом 6/1 від 01.10.2015року позивачем затверджено ліміт залишку готівкових коштів в розмірі 40000,00 грн. Однак, відповідно до касової книги підприємства за 10.01.2016 року залишок готівкових коштів на початок робочого дня становив 107047,49 грн. На початок робочого дня, відповідно до видаткового ордера № 15, видано для забезпечення розмінної монети 448,28 грн. Протягом робочого дня відповідно до прибуткових касових ордерів № 42, 43, 44, 45, 46 до каси поступило готівкових коштів на загальну суму 49226,09 грн. Відповідно до видаткового касового ордеру № 16 до установи банку інкасовано тільки 46200,00 грн. Таким чином залишок готівкової виручки, не зданої в банк становить 60398,21 грн.

Враховуючи викладене, підприємством не забезпечено дотримання встановлених вимог, що призвело до перевищення встановленого ліміту залишку готівки в касі за 10.01.2016 рік на загальну суму 20398,21 грн.

У зв'язку із виявленими порушенням чинного законодавства, на підставі актів перевірки за № 61/09-19-22-07-13/38153422 та № 62/09-19-22-07-13/38153422 від 05.02.2016 року за роздрібну торгівлю алкогольними напоями за цінами, нижчими від встановлених мінімальних роздрібних цін на такі напої, реалізація алкогольних напоїв без марок акцизного податку, податковим органом прийнято рішення про застосування фінансових санкцій № 0000092207 від 18.02.2016, яким застосовано до позивача штраф у розмірі 85284,96 грн.

18.12.2015 року, на підставі актів перевірки за № 61/09-19-22-07-13/38153422 та № 62/09-19-22-07-13/38153422 від 05.02.2016 року, відповідачем прийнято податкове повідомлення-рішення про застосування до позивача штрафних (фінансових) санкцій у сумі 40796,42 грн.

З приводу скарження рішення про застосування фінансових санкцій №0000092207 від 18.02.2016 року колегія суддів зазначає.

Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним, спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним, спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами, забезпечення їх високої якості та захисту здоров'я громадян, а також посилення боротьби з незаконним виробництвом та обігом алкогольних напоїв і тютюнових виробів на території України врегульовано Законом України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів .

Статтею 1 цього Закону визначено, що роздрібна торгівля - діяльність по продажу товарів безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання незалежно від форми розрахунків, у тому числі на розлив у ресторанах, кафе, барах, інших суб'єктах господарювання громадського харчування (абзац 13); мінімальні оптово-відпускні ціни на алкогольні напої - ціни, які визначаються за кодами виробів Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності за 1 літр 100-відсоткового спирту, обраховані виходячи з найнижчої оптової ціни на вітчизняну або контрактної вартості на імпортну продукцію та податків і зборів, які відповідно до чинного законодавства підлягають сплаті з одиниці продукції вітчизняними виробниками й імпортерами, та з урахуванням вартості тари (абзац 30); мінімальні роздрібні ціни на алкогольні напої - ціни, які визначаються виходячи з мінімальних оптово-відпускних цін на цю продукцію та торговельної надбавки (абзац 31).

Згідно частини 12 статті 15 даного Закону роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами може здійснюватися суб'єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій.

Частиною 10 статті 18 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів надано Кабінету Міністрів України право встановлювати мінімальні оптово-відпускні та роздрібні ціни на алкогольні напої.

Відповідно до частини 10 статті 18 вказаного Закону Кабінет Міністрів України у постанові від 30.10.2008 №957 встановив розмір мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін на окремі види алкогольних напоїв.

Додатком до Постанови Кабінету Міністрів України Про встановлення розміру мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін на окремі види алкогольних напоїв від 30.10.2008 №957 визначено, що з 01.09.2015 мінімальна роздрібна ціна за 1 літр 100-відсоткового спирту, що застосовується для виготовлення горілки та лікеро-горілчаних виробів становить 274,50 грн., мінімальна роздрібна ціна за 1 літр коньяку (бренді) три зірочки - 420,00 гривень.

З урахуванням наведеного, з 01.09.2015 мінімальна роздрібна ціна горілки 0,5 л, міцністю 40% становить 54,90 грн. (274,50 грн. * 40% об * 0,5 л / 100%); мінімальна роздрібна ціна коньяку три зірочки 40% 0,5л. становить 84,00 грн. (420,00 грн. * 40% об * 0,5 л / 100%).

25.15.2015 магазином позивача Тор-ба , на підставі договору постачання №01/10/2015 від 01.10.2015, укладеного із Товариством з обмеженою відповідальністю Баядера Логістик (постачальник), відповідно до видаткової накладної №67621/62527 від 25.12.2015 року, позивачем придбано у постачальника Набір горілка Хлібний дар Класична - 0,5л. та сильногазований безалкогольний напій Кока-Кола - 0,5л. в кількості 60 наборів.

Магазином позивача Торба , на підставі договору постачання №01/10/2015 від 01.10.2015, укладеного із Товариством з обмеженою відповідальністю Баядера Логістик (постачальник), відповідно до видаткових накладних: № 1336/851 від 12.01.2016 року було придбано набір горілка Хлібний дар Класична 0,5л. 40% та безалкогольний напій Кока-Кола 0,5 л. в кількості 60 наборів за 2638,80 грн.; № 59767/54797 від 26.11.2015 року було придбано набір горілки Перепілка Класична 0.5л. 40% та безалкогольний напій Спрайт 0,5 л. в кількості 600 пляшок за 26244,00 грн.; № 57462/52582 від 17.11.2015 року було придбано набір коньяк Коблево 3 зірочки 40% 0,5л. та безалкогольний напій Кока-Кола 0,5 л. в кількості 348 пл. за 22487,76 грн.

Судом встановлено, що наборам: горілка Хлібний дар Класична та напій безалкогольний сильногазований Кока-Кола ; горілка Перепілка Класична та безалкогольний сильногазований напій Спрайт ; коньяк Три зірочки Коблево та напій безалкогольний сильногазований Кока-Кола Асоціацією Товарної Нумерації України ДжіЕс1 Україна було присвоєно глобальні номери товарної позиції 4820178650328, 4820178650427, 4820178650342 у всесвітній системі GS1, про що Товариству з обмеженою відповідальністю Баядера Логістик видано свідоцтва №18644-34 від 27.08.2015, 18644-44 від 16.10.2015, 18644-36 від 02.10.2015року.

Відповідно до пункту 188.1 статті 188 Податкового кодексу України у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин, база оподаткування податком на додану вартість операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів та не може бути нижче ціни придбання таких товарів/послуг, база оподаткування операцій з постачання самостійно виготовлених товарів/послуг не може бути нижче їх собівартості.

Таким чином, оскільки позивач придбав згадані набори у постачальника - Товариства з обмеженою відповідальністю Баядера Логістик , база оподаткування податком на додану вартість операцій з постачання цього товару не може бути нижчою за ціну його придбання.

Враховуючи вищевикладене, суд першої інстанції дійшов вірного висновку про те, що позивачем під час реалізації 28.01.2016 року набору, складовими якого є горілка Хлібний Дар Класична 0,5 л та напій безалкогольний сильногазований на натуральних ароматизаторах Кока-Кола 0,5 л, горілку Перепілка Класична 0,5л. 40% і безалкогольний напій Спрайт 0,5л. за ціною 54,99 грн., та набір Коблево 3 зірочки 0,5 л. 40% і безалкогольний напій Кока-Кола 0,5л. по ціні 84,90 грн. - дотримано вимоги як пункту 188.1 статті 188 Податкового кодексу України, так і Постанови Кабінету Міністрів України від 30.10.2008 № 957, якою встановлено мінімальну роздрібну ціну горілки 0,5 л, міцністю 40% об у розмірі 54,90 грн. та мінімальну роздрібну ціну коньяку три зірочки 40% 0,5л. у розмірі 84,00 грн.

Судом з'ясовано, що напій безалкогольний сильногазований Кока-Кола 0,5 л є окремим видом товару, якому присвоєна товарна позиція ідентифікаційного номера у всесвітній системі GS1 - 54491472, тоді як уже встановлено судом позивач здійснював продаж наборів в цілому, яким присвоєно глобальні номери товарної позиції 4820178650328, 4820178650427, 4820178650342 у всесвітній системі GS1, а не окремо його складові.

Крім того, на безалкогольний напій Кока-Кола чинним законодавством України не встановлено мінімальні роздрібні ціни, що надає право суб'єкту господарювання, в даному випадку позивачу, самостійно та на власний розсуд вести цінову політику при реалізації такого товару.

З урахуванням наведеного, викладені в актах перевірки від 05.02.2016 висновки податкового органу про порушення позивачем вимог Постанови Кабінету міністрів України Про встановлення розміру мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін на окремі види алкогольних напоїв від 30.10.2008 №957 при реалізації горілки Хлібний Дар Класична 0,5 л, горілки Перепілка Класична та коньяку Три зірочки Коблево не відповідають фактичним обставинам справи.

Щодо реалізації 02.10.2015 року, згідно контрольної стрічки №1, горілки Бальзам Прикарпатський 0,25л. 45% по ціні 30,27 грн. суд зазначає, що перевіркою встановлено, що даний товар був придбаний згідно видаткової накладної від 02.10.2015 №54093 кількості 17 пляшок на суму 408,34 грн.

Згідно постанови Кабінету Міністрів України №957 від 30.10.2008 року Про встановлення розміру мінімальних оптово-відпускних і роздрібних цін на окремі види алкогольних напоїв ціна за пляшку горілки 0,25л. 45% становить 30,88 грн.

Відповідно до статті 17 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового,коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів , до суб'єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі: оптової або роздрібної торгівлі коньяком, алкогольними напоями, горілкою, лікеро-горілчаними виробами та вином за цінами, нижчими за встановлені мінімальні оптово-відпускні або роздрібні ціни на такі напої - 100 відсотків вартості отриманої партії товару, розрахованої виходячи з мінімальних оптово-відпускних або роздрібних цін, але не менше 10000 гривень.

Оскільки, позивачем не спростовано встановлені перевіркою факти реалізації горілки Бальзам Прикарпатський 0,25л. 45% по ціні 30,27 грн. та наявність невідповідності встановленому розміру мінімальної роздрібної ціни на цей товар - 30,88 грн., то цей висновок відповідачем здійснено правомірно, тому рішення про застосування штрафних санкцій №0000092207 від 18.02.2016, зокрема щодо застосування санкції у сумі 10000,00 грн. є обґрунтованим.

Також, позивачем не спростовано встановлений перевіркою факт порушень при реалізації - 28.01.2016 року алкогольного напою без марки акцизного податку встановленого зразка, зокрема реалізовано 1 пляшку настоянки На березових бруньках 0,5л. 40% по ціні 54,90 (акцизна марка 26АААЖ 626930 5/г 3 місяці).

Згідно статті 11 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв і тютюнових виробів визначено, що алкогольні напої, марковані марками акцизного податку встановленого зразка знаходяться в обігу до їх повної реалізації в межах терміну придатності до споживання.

У відповідності до статті 17 Закону України Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів , до суб'єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі: виробництва, зберігання, транспортування, реалізації фальсифікованих алкогольних напоїв чи тютюнових виробів; алкогольних напоїв чи тютюнових виробів без марок акцизного податку встановленого зразка або з підробленими марками акцизного податку - 200 відсотків вартості товару, але не менше 17000,00 грн.

Отже, застосування штрафних санкцій до позивача у розмірі 17000,00 грн., згідно рішення № 0000092207 від 18.02.2016, зокрема щодо застосування санкції у сумі є обґрунтованим.

Виходячи з вищевикладеного колегія суддів вважає, що рішення про застосування штрафних санкцій №0000092207 від 18.02.2016 у розмірі 85284,96 грн. підлягає скасуванню у частині застосування до Товариства з обмеженою відповідальністю СТД ГРУП ПЛАС фінансових санкцій у вигляді штрафу у розмірі 58284,96 грн. При цьому, застосування штрафних санкцій у розмірі 27000,00 грн. є обгрунтованим та підстав для скасування оскаржуваного рішення у цій частині немає.

Щодо правомірності застосування до позивача штрафних санкцій згідно податкового повідомлення-рішення №0000082207 від 18.02.2016 суд зазначає наступне.

Перевіркою встановлено, що заявою на надання послуг інкасації організації/підприємства та угоди, укладеної між Приватбанком та товариством з обмеженою відповідальністю СТД ГРУП ПЛАС передбачено, що інкасація готівкових коштів здійснюється установою банку в неділю в період з 11:30-13:30 год.

Наказом позивача №3 від 01.09.2015 встановлено з 01.09.2015 ліміт каси товариства з обмеженою відповідальністю СТД ГРУП ПЛАС у розмірі 120000,00 грн. (а.с.22). Наказом позивача №7/1 від 01.10.2015 встановлено ліміт залишку готівкових коштів магазину Торба в розмірі 40000,00 грн. Крім цього, наказом 5/1 від 01.10.2015 встановлено ліміт - магазину позивача Тор-ба .

З пояснень представника позивача вбачається, що вказані ліміти залишку готівкових коштів на місцях проведення розрахунків згідно наказів №№ 5/1, 7/1 від 01.10.2015 прийняті з метою забезпечення дотримання бухгалтерією товариства з обмеженою відповідальністю СТД ГРУП ПЛАС встановленому ліміту каси згідно наказу №3 від 01.09.2015.

Відповідно до пункту 2.8 Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління Національного Банку України №637 від 15.12.2004, підприємства можуть тримати в позаробочий час у своїх касах готівкову виручку (готівку) у межах, що не перевищують установлений ліміт каси. Готівкова виручка (готівка), що перевищує встановлений ліміт каси, обов'язково дається до банків для її зарахування на банківські рахунки. Відокремлені підрозділи підприємств - юридичних осіб можуть здавати готівкову виручку (готівку) безпосередньо до кас таких юридичних осіб або до будь-якого банку для її переказу і зарахування на банківські рахунки зазначених юридичних осіб.

Пунктом 4.2 Положення визначено, що усі надходження і видачу готівки в національній валюті підприємства відображають у касовій книзі. Кожне підприємство (юридична особа), що має касу, веде одну касову книгу для обліку операцій з готівкою в національній валюті (без урахування кас відокремлених підрозділів).

Оскільки, магазин Торба не є юридичною особою та не є відокремленим підрозділом позивача, а встановлений ліміт залишку готівкових коштів магазину Торба не є лімітом каси товариства з обмеженою відповідальністю СТД ГРУП ПЛАС , то висновки перевірки щодо перевищення ліміту каси позивача є безпідставними та необґрунтованими.

Як наслідок, відповідачем протиправно застосовано до позивача штрафні санкції у розмірі 40796,42 грн., а тому податкове повідомлення-рішення №000082207 від 18.02.2016 підлягає скасуванню.

Враховуючи викладене, суд апеляційної інстанції зазначає, що судом першої інстанції, при вирішенні даного публічно-правового спору, правильно встановлено обставини справи та ухвалено законне рішення з дотриманням норм матеріального та процесуального права, постанова суду першої інстанції ґрунтується на повно, об'єктивно і всебічно з'ясованих обставинах, доводи апеляційної скарги висновків суду першої інстанції не спростовують, тому підстав для скасування постанови суду першої інстанції немає.

Керуючись ст. 160, 195, 196, п.1 ч.1 ст. 198, ст. 200, п. 1 ч.1 ст. 205, ст.ст. 206, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

У Х В А Л И В :

Апеляційну скаргу Коломийської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС в Івано-Франківській області залишити без задоволення, а постанову Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 17.06.2016 року по справі № 809/518/16 без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення. На ухвалу протягом двадцяти днів після набрання нею законної сили може бути подана касаційна скарга безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий суддя Довга О.І.

Судді Матковська З.М.

Запотічний І.І.

Повний ухвали складено та підписано 15.02.2017р.

СудЛьвівський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.02.2017
Оприлюднено16.02.2017
Номер документу64738507
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —809/518/16

Постанова від 15.04.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Ухвала від 12.04.2021

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Дашутін І.В.

Ухвала від 26.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 01.03.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Усенко Є.А.

Ухвала від 13.02.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Ухвала від 17.11.2016

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Довга Ольга Іванівна

Постанова від 17.06.2016

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Григорук О.Б.

Постанова від 17.06.2016

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Григорук О.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні