Постанова
від 30.01.2017 по справі 487/75/17
ЗАВОДСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. МИКОЛАЄВА

Справа № 487/75/17

Провадження № 1-кс/487/97/17

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30.01.2017 року Слідчий суддя Заводського районного суду міста Миколаєва Біцюк А.В., за участю: секретаря Попович В.Б., прокурора Рудь Р.В., представника Адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради ОСОБА_1, розглянувши клопотання начальника відділення СВ Заводського ВП ГУ НП в Миколаївській області ОСОБА_2, про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії,

встановив:

27.01.2017 року начальник відділення СВ Заводського відділу поліції ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_2, за погодженням з прокурором Миколаївської місцевої прокуратури №1 ОСОБА_3, в рамках здійснення досудового розслідування кримінального правопорушення, відомості щодо вчинення якого 08.11.2016 року внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42016151030000373, звернувся до слідчого судді з вказаним клопотанням, в якому просив надати дозвіл Управлінню південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області на проведення позапланової виїзної ревізії фінансово - господарської діяльності адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради (код ЄДРПОУ 05410599, адреса: 54020, м. Миколаїв, вул. Погранична, 9) протягом 15 робочих днів, з 13.02.2017 по 17.02.2017, з 20.02.2017 по 24.02.2017 та з 27.02.2017 по 03.03.2017 з наступних питань:

- Чи були допущені порушення вимог Закону України Про здійснення державних закупівель при проведенні відкритих торгів на закупівлю послуг з механізованого вакуумного прибирання доріг від сміття та бруду, якщо так, то в чому дані порушення полягали та ким саме дані порушення допущені?

- Чи підтверджується документально, згідно даних первинного бухгалтерського обліку, факт надання ТОВ Пантеон адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради послуг з механізованого вакуумного прибирання доріг від сміття та бруду на суму 3 067 417,83 грн.?

- Чи завищено об'єми наданих послуг з механізованого вакуумного прибирання доріг від сміття та бруду, якщо так, то на яку суму?

Клопотання мотивоване тим, що у провадженні СВ Заводського ВП ГУ НП в Миколаївській області перебувають матеріали кримінального провадження №42016151030000373 розпочатого 08.11.2016 за фактом службової недбалості посадовими особами адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради, які неналежно виконуючи свої службові обов'язки, усупереч вимогам законодавства прийняли та акцептували пропозиції ТОВ Пантеон та ФОН ОСОБА_4, що не відповідали документації конкурсних торгів, під часпроведення закупівліпослуг з механізованого вакуумного прибирання доріг від сміття табруду з очікуваною вартістю закупівлі понад 3 млн. за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.367 КК України.

В судовому засіданні прокурор підтримав клопотання у повному обсязі, просив суд про його задоволення із підстав, що вказані у клопотанні.

В судовому засіданні представник Адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради ОСОБА_1 заперечив проти задоволення клопотання, посилаюсичь на те, що воно є необгрунтованим та таким, що не відповідає вимогам діючого законодавства.

Вивчивши матеріали клопотання, дослідивши докази, якими воно обґрунтовується, слідчий суддя дійшов наступного.

У провадженні СВ Заводського ВП ГУ НП в Миколаївській області перебувають матеріали кримінального провадження №42016151030000373 розпочатого 08.11.2016 за фактом службової недбалості посадовими особами адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради, які неналежно виконуючи свої службові обов'язки, усупереч вимогам законодавства прийняли та акцептували пропозиції ТОВ Пантеон та ФОН ОСОБА_4, що не відповідали документації конкурсних торгів, під часпроведення закупівліпослуг з механізованого вакуумного прибирання доріг від сміття табруду з очікуваною вартістю закупівлі понад 3 млн. за ознаками складу кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.367 КК України.

Згідно статті 11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні , позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державного фінансового контролю. Позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Позапланова ревізія підконтрольної установи не може проводитися частіше одного разу на квартал. Позапланові виїзні ревізії суб'єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження. Орган державного фінансового контролю, прокурор або слідчий, який ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п'ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.

Згідно пункту 29 Постанови Кабінету Міністрів України від 20.04.2006 № 550 Про затвердження Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами , позапланова виїзна ревізія об'єкта контролю за зверненням правоохоронного органу проводиться у разі надання ним клопотання слідчого або прокурора про призначення позапланової виїзної ревізії та ухвали суду про дозвіл на її проведення, в якому зазначаються підстави проведення, дати її початку та закінчення, а також номер кримінального провадження, орган, що здійснює досудове розслідування, дата та підстави повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення (для ревізії суб'єкта господарської діяльності, не віднесеного Законом до підконтрольних установ).

Проведеним досудовим розслідуванням встановлені факти можливого заволодіння бюджетними коштами, для повного та неупередженого досудового розслідування даного кримінального провадження, з метою вирішення питання про кваліфікацію дій винних осіб та встановлення суми заподіяної їх діями збитків державі, виникла необхідність в проведенні позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності Адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради (код ЄДРПОУ 05410599, адреса: м.Миколаїв, вул.Погранична, 9).

Таким чином, враховуючи, що факт можливого заволодіння бюджетними коштами посадовими особами Адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради неможливо встановити без залучення спеціальних знань, слідчий суддя приходить висновку про задоволення клопотання та надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності Адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради (код ЄДРПОУ 05410599, адреса: м.Миколаїв, вул.Погранична, 9).

Враховуючи викладене, керуючись статтями 38, 40, 132 КПК України,

ухвалив:

Дозволити Управліню південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області на проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності Адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради (код ЄДРПОУ 05410599, адреса: м.Миколаїв, вул.Погранична, 9) протягом 10 робочих днів, з 13 по 24 (включно) лютого 2017 року, з наступних питань:

-Які порушення мали місце при прийнятті та акцептуванні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю Пантеон та фізичної особи - підприємця ОСОБА_4 при проведенні відкритих торгів на закупівлю послуг з механізованого вакуумного прибирання доріг від смиття та бруду (дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель, - 11.03.2016р. №071846), та ким вони були допущені?

-Чи відповідали документації вказаних конкурсних торгів пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю Пантеон та фізичної особи - підприємця ОСОБА_4?

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя Біцюк А.В.

СудЗаводський районний суд м. Миколаєва
Дата ухвалення рішення30.01.2017
Оприлюднено21.02.2017
Номер документу64781281
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —487/75/17

Постанова від 30.01.2017

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Біцюк А. В.

Постанова від 30.01.2017

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Біцюк А. В.

Ухвала від 30.01.2017

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Біцюк А. В.

Постанова від 25.01.2017

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Біцюк А. В.

Постанова від 25.01.2017

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Біцюк А. В.

Ухвала від 25.01.2017

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Біцюк А. В.

Ухвала від 25.01.2017

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Біцюк А. В.

Постанова від 11.01.2017

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Біцюк А. В.

Постанова від 11.01.2017

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Біцюк А. В.

Ухвала від 11.01.2017

Кримінальне

Заводський районний суд м. Миколаєва

Біцюк А. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні