Постанова
від 15.02.2017 по справі 628/40/17
КУП'ЯНСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 628/40/17

Провадження № 2-а/628/32/17

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 лютого 2017 року Куп'янський міськрайонний суд Харківської області

у складі: головуючого - судді Демченко І.М.

за участю секретаря Романової Н.П.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Куп'янську справу за адміністративним позовом фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 до ОСОБА_2 містобудування, архітектури та земельних відносин Куп'янської міської ради Харківської області, третя особа: Куп'янська міська рада Харківської області про визнання дій протиправними, зобов'язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду з вищезазначеним позовом, посилаючись на те, що йому на праві власності належить земельна ділянка, розташована за адресою: Харківська область, місто Куп'янськ, площа Центральна (колишня площа Леніна),38, з цільовим призначенням для роздрібної торгівлі та комерційних послуг (для обслуговування нежитлової будівлі для здійснення підприємницької діяльності). Бажаючи здійснювати підприємницьку діяльність за місцем знаходження належної йому земельної ділянки, 19.10.2016 р. він звернувся з заявою до Куп'янського міського голови ОСОБА_3 з заявою про надання дозволу на розміщення тимчасової споруди на зазначеній земельній ділянці. На зазначену заяву відповідачем ОСОБА_2 містобудування, архітектури та земельних відносин листом від 21.12.2016 р. за вих. № 305 надано відповідь, згідно якої 25.11.2016р. проект рішення Про доповнення схеми розташування тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності в м. Куп'янську, смт. Куп'янськ-Вузловий, смт. Ківшарівка розглядався на пленарному засіданні XVII сесії Куп'янської міської ради VII скликання та за результатами голосування рішення не прийнято.

Позивач ОСОБА_1 вважає, що зазначене рішення є відмовою у видачі дозволу на розміщення тимчасової споруди, винесено з порушенням діючого законодавства України, яким встановлено порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, з огляду на таке. Відносини в сфері регулювання містобудівної діяльності по розміщенню тимчасових споруд врегульовані Законом України Про регулювання містобудівної діяльності від 17.02.2011 № 3038-VІ, відповідно до ч.4. ст. 28 якого розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності здійснюється в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування. На виконання ч.4. ст. 28 ЗУ України Про регулювання містобудівної діяльності Наказом №244 від 21.10.2011 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України затверджено Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності , зареєстрований в МінЮсті України 22.11.2011р. за №1330/20068.

Позивач вказує, що передача на розгляд сесії його заяви про надання дозволу на розміщення тимчасової споруди суперечить п.1.6 вищезазначеного Порядку, відповідно до якого комплексна схема розміщення тимчасової споруди та архетип розробляються за рішенням міської ради суб'єктом господарювання, який має ліцензію на виконання проектних робіт, або архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, та затверджуються рішенням (розпорядженням, наказом) виконавчого органу ради.

Крім того, ОСОБА_1 вказав, що відповідач, як орган з питань містобудування та архітектури, який утворено у складі виконавчого органу міської ради, протягом десяти робочих днів з дня подання зазначеної заяви, не визначив відповідність намірів щодо місця розташування тимчасової споруди комплексній схемі розміщення тимчасових споруд (у разі її наявності), будівельним нормам, в строк до 29.10.2016р. не надав відповіді, а передав його заяву на розгляд сесії Куп'янської міської ради.

На підставі вищенаведеного позивач просить суд визнати протиправними дії ОСОБА_2 містобудування архітектури та земельних відносин Куп'янської міської ради Харківської області щодо відмови листом від 21.12.2016 року за № 305 у задоволені заяви ФОП ОСОБА_1 від 19.10.2016 року; зобов'язати ОСОБА_2 містобудування, архітектури та земельних відносин Куп'янської міської ради Харківської області провести перевірку відповідність намірів щодо місця розташування тимчасової споруди комплексній схемі розміщення тимчасових споруд (в разі її наявності), будівельним нормам.

У судовому засіданні позивач ОСОБА_1 та його представник адвокат ОСОБА_4 адміністративний позов підтримали та просили його задовольнити.

Представник відповідача ОСОБА_2 містобудування, архітектури та земельних відносин Куп'янської міської ради Харківської області проти позову заперечувала, зазначивши, що ОСОБА_2 з метою врегулювання суперечливого питання щодо розташування тимчасової споруди, яке викликало резонанс у населення та депутатів, передало заяву ОСОБА_1 для розгляду на пленарному засіданні Куп'янської міської ради. Був підготовлений проект рішення Про доповнення схеми розташування тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності в м. Куп'янськ, смт.Куп'янськ-Вузловий, смт Ківшарівка , який за результатами голосування депутатів не прийнято. Також представник відповідача вказала, що питання розміщення тимчасових споруд врегульовано рішенням Куп'янської міської ради № 610-VI від 03.02.2012року Про затвердження схем розташування тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності в м.Куп'янську, смт.Куп'янськ-Вузловий та смт.Ківшарівка , до якого час від часу вносяться доповнення щодо додаткових місць розташування тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності. Крім того, представник відповідача вважає, що розташування металевої тимчасової споруди в центрі міста, безпосередньо перед відреставрованою будівлею 19-го сторіччя, псує архітектурний вигляд історичного центру міста та не сприяє формуванню позитивного іміджу м. Куп'янськ; бажане місце розташування тимчасової споруди не відповідає будівельним нормам, оскільки металева тимчасова споруда відноситься до VІа ступеню вогнестійкості, що передбачає протипожежний розрив між будівлями не 10 м, (згідно додатку 3.1 ДБН 360-92 Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень).

Представник третьої особи Куп'янської міської ради проти задоволення адміністративного ФОП ОСОБА_1 заперечував, посилаючись на те, що міська рада має право приймати рішення та врегульовувати суспільні відносини відповідного спрямування, які не врегульовано на законодавчому рівні. Рішенням Куп'янської міської ради від 03.02.2012 р. № 610- VI було затверджено схеми розташування тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності в м. Куп'янську, смт. Куп'янськ-Вузловий та смт. Ківшарівка. Вказаним рішенням лише затверджуються орієнтовні місця розташування як існуючих, так і перспективних для розміщення тимчасових споруд, а не порядок їх розміщення, як вважає позивач. Безпосередньо порядок отримання дозволу на розміщення тимчасових споруд у м. Куп'янську затверджений рішенням ради від 16.12.2011 р. № 553- VI. Вказане рішення прийнято з урахуванням положень наказу Мінрегіонбуду України від 21.10.2011 р. № 244 та відповідно до вимог ст. 73 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" є обов'язковим до виконання усіма особами на адміністративній території міста. Відповідно до ч. 4 ст. 47 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" постійні комісії ради за дорученням ради або за власною ініціативою попередньо розглядають проекти програм соціально-економічного і культурного розвитку, місцевого бюджету, звіти про виконання програм і бюджету, вивчають і готують питання про стан та розвиток відповідних галузей господарського і соціально-культурного будівництва, інші питання, які вносяться на розгляд ради, розробляють проекти рішень ради та готують висновки з цих питань, виступають на сесіях ради з доповідями і співдоповідями. Заява позивача від 19.10.2016 року була розглянута 22.11.2016 р. на постійній комісії міської ради з питань комунальної власності, земельних відносин, архітектури, містобудування та охорони навколишнього середовища. Профільною постійною комісією ради проект відповідного рішення про доповнення схеми

розташування тимчасових споруд було рекомендовано винести на розгляд пленарного засідання міської ради для обговорення та прийняття. За результатами голосування на пленарному засіданні, яке відбулось 25.11.2016 р., проекти рішення ради за заявою позивача не було підтримано більшістю депутатів. Таким чином, вважає, що міською радою в межах наданих повноважень було вирішено питання щодо доцільності розташування тимчасових споруд на території міста.

Суд, заслухавши сторони, вивчивши матеріали справи, приходить до такого.

Встановлено, що ОСОБА_1, що зареєстрований за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_1, вул. 1-а Конна , будинок № 12, є фізичною особою підприємцем, що підтверджується Випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців (а.с.8).

Відповідно до Державного акту про право власності на земельну ділянку серія ЯЛ № 076970, виданого Куп'янського міською радою ОСОБА_1 на підставі договору купівлі-продажу земельної ділянки від 06.08.2009р., зареєстрованого за № 2396 приватним нотаріусом Куп'янського міського нотаріального округу Харківської області ОСОБА_5 ВМІ № 057944 ВМІ № 057945; рішення ХХХХVI сесії V скл. Куп'янської міської ради Харківської області від 24.07.2009р. № 1172/38- V, є власником земельної ділянки площею 0,1428га, розташованої за адресою: Харківська область, місто Куп'янськ, площа Леніна, 38, з цільовим призначенням земельної ділянки - для роздрібної торгівлі та комерційних послуг (для обслуговування нежитлової будівлі для здійснення підприємницької діяльності). Кадастровий номер земельної ділянки - 6310700000:37:006:0004 (а.с.10).

Відповідно до Додатку до розпорядження Куп'янського міського голови Харківської області за № 17 від 22.01.2016року площа Леніна у місті Куп'янську Харківської області перейменована на площу Центральну.

З копії заяви за вх. № А16-587 від 19.10.2016року вбачається, що ФОП ОСОБА_1 звернувся до Куп'янського міського голови з проханням надати дозвіл на розміщення тимчасової споруди на належній йому на праві власності земельній ділянці, розташованій у місті Куп'янську по площі Центральній,38. Додатками до цієї заяви значаться: копія паспорту та коду громадянина України, копія свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи - підприємця, копія державного акту на право власності на земельну ділянку, кадастровий план земельної ділянки, копія виписки з ЄДР (а.с.5).

На вищезазначену заяву начальником ОСОБА_2 містобудування, архітектури та земельних відносин надано відповідь за вих. № 305 від 21.12.2016року та ОСОБА_1 повідомлено, що 25.11.2016року проект рішення Про доповнення схеми розташування тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності в м.Куп'янськ, смт.Куп'янськ-Вузловий, смт.Ківшарівка додатковими місцями розглядався на пленарному засіданні Х VІІ сесії Куп'янської міської ради VІІ скликання за результатами голосування рішення не прийняте (а.с.11) .

Відповідно до п.42 ст.26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні визначено, що до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад належить затвердження в установленому порядку місцевих містобудівних програм, генеральних планів забудови відповідних населених пунктів, іншої містобудівної документації.

Статтею 30 Законом України Про місцеве самоврядування в Україні встановлено, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить організація благоустрою населених пунктів.

Правові, економічні, екологічні, соціальні та організаційні засади благоустрою населених пунктів визначено Законом України Про благоустрій населених пунктів , який спрямований на створення умов, сприятливих для життєдіяльності людини.

Відповідно до статті 13 цього Закону до об'єктів благоустрою населених пунктів належать: території загального користування, зокрема: парки, рекреаційні зони, сади, сквери та майданчики; пам'ятки культурної та історичної спадщини; майдани, площі, бульвари, проспекти; вулиці, дороги, провулки, узвози, проїзди та інше.

Статтею 1 вищевказаного Закону визначено, що утримання в належному стані території - це використання її за призначенням відповідно до генерального плану населеного пункту, іншої містобудівної документації, правил благоустрою території населеного пункту.

Рішенням Куп'янської міської ради Харківської області за № 323- VI від 06.05.2011року затверджено Правила благоустрою території міста Куп'янська.

Зазначені Правила благоустрою території поширюється на всі підприємства, установи, організації незалежно від форми власності та підпорядкування, фізичних осіб-підприємців, що знаходяться в межах міста Куп'янська, смт. Ківшарківка та смт. Куп'янськ-Вузловий, а також на громадян, мешканців зазначених вище населених пунктів.

Відповідно до п. 4.2.13 вищезазначених Правил підприємства, установи, організації, фізичні особи - підприємці та інші суб'єкти підприємницької діяльності, у сфері благоустрою зобов'язані обов'язково погоджувати розташування об`єктів торгівлі, громадського харчування, побутових послуг та розваг, а також тимчасове розміщення об'єктів некомерційного призначення з метою розповсюдження інформації чи з іншою метою, з відповідними органами міської ради, органами державного санітарно-епідеміологічного нагляду та іншими уповноваженими на те підприємствами, установами, організаціями .

Відповідно до п.п. 9.2.,9.3. зазначених Правил контроль за станом благоустрою міста Куп'янська міська рада покладає на уповноважених осіб, про що приймає відповідне рішення. Самоврядний контроль за станом благоустрою міста здійснюється, зокрема, шляхом: участі в обговоренні проектів благоустрою територій населених пунктів, іншої технічної документації з питань благоустрою і внесення відповідних пропозицій на розгляд органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій.

Стаття 73 Закону України Про місцеве самоврядування передбачає, що акти прийняті відповідною радою та законні вимоги органів та посадових осіб є обов'язковими для виконання громадянами зокрема, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

Відповідно до ст. 28 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту. Тимчасова споруда для здійснення підприємницької діяльності може мати закрите приміщення для тимчасового перебування людей (павільйон площею не більше 30 квадратних метрів по зовнішньому контуру) або не мати такого приміщення. Розміщення малих архітектурних форм здійснюється відповідно до Закону України "Про благоустрій населених пунктів". Розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності здійснюється в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.

На виконання вимог вищезазначеної статті наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 року №244 затверджено Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.

Пунктом 2.5. цього Порядку визначено, що про відповідність намірів замовника щодо місця розташування ТС комплексній схемі розміщення ТС (у разі її наявності), будівельним нормам замовник повідомляється відповідним органом з питань містобудування та архітектури письмово протягом трьох робочих днів з дня такого визначення відповідності намірів або замовнику надається аргументована відмова щодо реалізації намірів розміщення ТС.

Отже, для розміщення тимчасових споруд торговельного призначення орган місцевого самоврядування проводить добір земельних ділянок, в т.ч. із врахуванням пропозицій суб'єктів підприємницької діяльності на земельних ділянках, що належать їм на правах приватної власності, замовляє розроблення комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного призначення на території міста і затверджує її відповідним рішенням міської ради. Суб'єкт господарювання, який бажає розмістити тимчасову споруду, звертається до виконавчого комітету органу місцевого самоврядування для ознайомлення зі схемою розташування тимчасових споруд та подає заяву для виділення земельної ділянки. У заяві зазначається місце розташування ТС, розміри ТС, орієнтовна площа земельної ділянки відповідно до комплексної схеми розміщення ТС. Розміщення тимчасових споруд самовільно забороняється (п. 2.31 Порядку).

Положення про порядок розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності в м. Куп'янську, смт. Куп'янськ-Вузловий, смт.Ківшарівка, яке було затверджено рішенням Куп'янської міської ради рішенням №553-6 від 16.12.2011р., передбачало, що відповідність намірів щодо місця розташування ТС комплексній схемі розміщення ТС ( у разі її наявності) будівельним нормам визначає ОСОБА_2 житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Куп'янської міської ради, яке діяло на той час. Новостворене ОСОБА_2 містобудування, архітектури та земельних відносин Куп'янської міської ради Харківської області не є правонаступником попереднього ОСОБА_2 та не є органом, який визначено міською радою суб'єктом, що у своїй діяльності використовує вказані Правила, бо не наділено такими повноваженнями.

Рішенням Куп'янської міської ради за № 356-VІІ від 28.10.2016року затверджено Положення про ОСОБА_2 містобудування, архітектури та земельних відносин Куп'янської міської ради Харківської області, відповідно до п.2.4 якого до ОСОБА_2 забезпечує додержання законодавства у сфері містобудування та архітектури, державних стандартів, норм і правил, правил забудови міста, затвердженої містобудівної документації, здійснює контроль за їх реалізацією. Відповідно до розділу ІІІ зазначеного Положення ОСОБА_2 відповідно до покладених на нього завдань бере участь у реалізації державної політики у сфері містобудування і архітектури, подає до міської ради пропозиції з цих питань; погоджує проекти розміщення та архітектурні рішення об'єктів благоустрою. Вказане Положення передбачає, що ОСОБА_2 підконтрольне і підзвітне міській раді та підпорядковане міському голові.

Рішенням Куп'янської міської ради від 03.02.2012 р. № 610- VI було затверджено схеми розташування тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності в м. Куп'янську, смт. Куп'янськ-Вузловий та смт. Ківшарівка. Цим рішенням були затверджені орієнтовні місця розміщення як існуючих, так і перспективних тимчасових споруд. (а.с.31,32). Вказане рішення міської ради є діючим та не скасованим.

На виконання покладених на ОСОБА_2 функцій та з метою врегулювання суперечливого питання щодо розташування тимчасової споруди, що викликало резонанс у населення та депутатів міської ради, розгляд заяви ФОП ОСОБА_1 внесено для розгляду на пленарному засіданні сесії Куп'янської міської ради та підготовлено проект рішення Про доповнення схеми розташування тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності в м.Куп'янську, смт.Куп'янськ-Вузловий, смт.Ківшарівка додатковими місцями .

Вказаний проект був попередньо розглянутий на засіданні постійної комісії міської ради з питань комунальної власності, земельних відносин, архітектури, містобудування та охорони навколишнього середовища, яка вирішила рекомендувати Куп'янській міській раді розглянути рішення Про доповнення схеми розташування тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності в м. Куп'янську, смт. Куп'янськ-Вузловий, смт.Ківшарівка додатковими місцями .

Відповідно до Витягу з протоколу № 18 від 25.11.2016року засідання ХVІI сесії Куп'янської міської ради VІІ скликання, розглядався проект рішення Про доповнення схеми розташування тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності в м.Куп'янську, смт.Куп'янськ-Вузловий, смт.Ківшарівка додатковими місцями , а саме: місто Куп'янськ, площа Центральна,38. Рішення не прийнято, оскільки за проголосувало лише 2, а проти 18 депутатів (а.с.12-13).

Як вбачається з вищезазначеного Витягу на засіданні сесії міської ради позивач ОСОБА_1 був присутнім (а.с.13), та направлення Куп'янською міською радою ФОП ОСОБА_1 листа від 21.12.2016 року № 305 разом із витягом з протоколу засідання сесії міської ради, яка відбулась 25.11.2016 року, додатково свідчить про хибність твердження позивача про не отримання відповіді за результатами розгляду його заяви та ненадання відповідей, оскільки у даному листі чітко зазначено, що він надається на заяву від 19.10.2016року вх.№ А16-587 щодо надання дозволу на розміщення тимчасової споруди на земельній ділянці, розташованій у м.Куп'янськ, пл.Центральна,38.

Згідно з ч. 3 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони, зокрема, на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема, з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Статтею 140 Конституції України встановлено, що місцеве самоврядування є правом територіальної громади - жителів села чи добровільного об'єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища та міста - самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України . Органи місцевого самоврядування відповідно до Європейської Хартії місцевого самоврядування в межах закону мають повне право вільно вирішувати будь-яке питання, яке не вилучене із сфери їхньої компетенції.

Статтею 47 ч.4 закону України Про місцеве самоврядування в Україні передбачено, що постійні комісії міської ради за дорученням ради або за власною ініціативою попередньо розглядають проекти програм соціально-економічного і культурного розвитку, місцевого бюджету, звіти про виконання програм і бюджету, вивчають і готують питання про стан та розвиток відповідних галузей господарського і соціально-культурного будівництва, інші питання, які вносяться на розгляд ради, розробляють проекти рішень ради та готують висновки з цих питань, виступають на сесіях ради з доповідями і співдоповідями.

Таким чином, у даному випадку ОСОБА_2 містобудування, архітектури та земельних відносин Куп'янської міської ради Харківської області не є відповідним органом у розумінні положеньнаказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 року №244, яким затверджено Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, бо ОСОБА_2 не має відповідних повноважень та його функції не передбачають проведення перевірки відповідності намірів щодо місця розташування ТС комплексній схемі розміщення ТС ( в разі її наявності), будівельним нормам .

Оскільки ОСОБА_2 містобудування, архітектури та земельних відносин Куп'янської міської ради Харківської області діяло в межах визначених йому міською радою повноважень, а заява позивача від 19.10.2016р. на ім'я міського голови була розглянута на засіданні постійної комісії та на пленарному засіданні міської ради, суд вважає, що питання щодо розміщення тимчасової споруди було предметом розгляду органу місцевого самоврядування відповідно до його компетенції, тому суд приходить до висновку про відмову у задоволенні позову.

Керуючись ст.ст.10, 11, 12, 17, 69, 158, 160, 162, 163, 167, 170, 186 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні адміністративного позову фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 до ОСОБА_2 містобудування, архітектури та земельних відносин Куп'янської міської ради Харківської області, третя особа Куп'янська міська рада Харківської області про визнання дій протиправними, зобов'язання вчинити певні дії відмовити.

Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Куп'янський міськрайонний суд Харківської області шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з дня отримання копії даної постанови, з одночасним подання апеляційної скарги до апеляційної інстанції.

Повний текст постанови суду виготовлений 16 лютого 2017 року.

Головуючий Демченко І.М.

СудКуп'янський міськрайонний суд Харківської області
Дата ухвалення рішення15.02.2017
Оприлюднено21.02.2017
Номер документу64788527
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —628/40/17

Постанова від 23.03.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Ухвала від 28.02.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Ухвала від 28.02.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Постанова від 15.02.2017

Адміністративне

Куп'янський міськрайонний суд Харківської області

Демченко І. М.

Постанова від 15.02.2017

Адміністративне

Куп'янський міськрайонний суд Харківської області

Демченко І. М.

Ухвала від 23.01.2017

Адміністративне

Куп'янський міськрайонний суд Харківської області

Демченко І. М.

Ухвала від 16.01.2017

Адміністративне

Куп'янський міськрайонний суд Харківської області

Демченко І. М.

Ухвала від 10.01.2017

Адміністративне

Куп'янський міськрайонний суд Харківської області

Демченко І. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні