Постанова
від 23.03.2017 по справі 628/40/17
ХАРКІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 березня 2017 р. Справа № 628/40/17 Колегія суддів Харківського апеляційного адміністративного суду у складі

Головуючого судді: Жигилія С.П.

Суддів: Дюкарєвої С.В. , Перцової Т.С.

за участю секретаря судового засідання Мороз Є.В.

позивача - ОСОБА_1; представників сторін: позивача - ОСОБА_2,

відповідача - Кошелєвої-Скляр О.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Харківського апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 на постанову Куп'янського міськрайонного суду Харківської області від 15.02.2017р. по справі № 628/40/17

за позовом Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1

до Управління містобудування, архітектури та земельних відносин Куп'янської міської ради Харківської області третя особа Куп'янська міська рада Харківської області

про визнання дій протиправними, зобов'язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИЛА:

Фізична особа-підприємець ОСОБА_1 (далі по тексту - позивач, ФОП ОСОБА_1). звернувся до Куп'янського міськрайонного суду Харківської області з адміністративним позовом до Управління містобудування, архітектури та земельних відносин Куп'янської міської ради Харківської області (далі по тексту - відповідач), третя особа: Куп'янська міська рада Харківської області, в якому просить суд:

- визнати протиправними дії Управління містобудування архітектури та земельних відносин Куп'янської міської ради Харківської області щодо відмови листом від 21.12.2016 року за № 305 у задоволені заяви Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 від 19.10.2016 року;

- зобов'язати Управління містобудування, архітектури та земельних відносин Куп'янської міської ради Харківської області провести перевірку відповідність намірів щодо місця розташування тимчасової споруди комплексній схемі розміщення тимчасових споруд (в разі її наявності), будівельним нормам.

Постановою Куп'янського міськрайонного суду Харківської області від 15.02.2017 року по справі № 628/40/17 у задоволенні адміністративного позову фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 до Управління містобудування, архітектури та земельних відносин Куп'янської міської ради Харківської області, третя особа Куп'янська міська рада Харківської області про визнання дій протиправними, зобов'язання вчинити певні дії відмовлено.

Позивач, не погодившись із вказаною постановою суду першої інстанції, подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просить суд апеляційної інстанції скасувати постанову Куп'янського міськрайонного суду Харківської області від 15.02.2017 року по справі № 628/40/17 та прийняти нове рішення, яким задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.

В обґрунтування вимог апеляційної скарги та у судовому засіданні зазначив, що оскаржуване рішення про відмову у видачі дозволу на розміщення тимчасової споруди, винесено з порушенням вимог ч.4. ст. 28 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності від 17.02.2011 року № 3038-VІ та Наказу №244 від 21.10.2011 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, яким затверджено Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності , зареєстрований в Міністерстві Юстиції України 22.11.2011 року за №1330/20068. Вказує, що передача на розгляд сесії ради заяви про надання дозволу на розміщення тимчасової споруди суперечить п.1.6 вищезазначеного Порядку, відповідно до якого комплексна схема розміщення тимчасової споруди та архетип розробляються за рішенням міської ради суб'єктом господарювання, який має ліцензію на виконання проектних робіт, або архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, та затверджуються рішенням (розпорядженням, наказом) виконавчого органу ради. Крім того, вказує, що відповідач, як орган з питань містобудування та архітектури, який утворено у складі виконавчого органу міської ради, протягом десяти робочих днів з дня подання заяви позивачем, не визначив відповідності намірів щодо місця розташування тимчасової споруди комплексній схемі розміщення тимчасових споруд (у разі її наявності), будівельним нормам та в строк до 29.10.2016 року не надав відповіді на зазначену заяву, а передав останню на розгляд сесії Куп'янської міської ради. А також, посилаючись на положення п.2.4 Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності вказує, що саме Управління містобудування, архітектури та земельних відносин Куп'янської міської ради Харківської області є відповідним органом з питань містобудування та архітектури, який утворено у складі виконавчого органу відповідної міської ради, який визначає відповідність намірів щодо місця розташування тимчасової споруди комплексній схемі розміщення тимчасової споруди будівельним нормам. Таким чином, вважає рішення суду першої інстанції незаконним та таким, що підлягає скасуванню, а його позовні вимоги - задоволенню.

Представник відповідача, у надісланому запереченні на апеляційну скаргу та у судовому засіданні, просив відмовити у задоволенні апеляційної скарги. Стверджує, що відповідачем з метою врегулювання суперечливого питання щодо розташування тимчасової споруди, яке викликало резонанс у населення та депутатів, передано заяву ФОП ОСОБА_1 для розгляду на пленарному засіданні Куп'янської міської ради. Вказує, що за результатами розгляду Постійною комісією міської ради з питань комунальної власності, земельних відносин, архітектури, містобудування та охорони навколишнього середовища було рекомендовано винести на розгляд пленарного засідання Куп'янської міської ради проект рішення про доповнення схеми розташування тимчасових споруд для обговорення та прийняття остаточно рішення. 25.112016 року за результатами голосування на пленарному засіданні Куп'янської міської ради проекти рішень не було підтримано. Таким чином, вважає рішення суду першої інстанції законним та обґрунтованим.

Представник третьої особи, у надісланому запереченні на апеляційну скаргу, просив відмовити у задоволенні апеляційної скарги. Зокрема вказує, що Рішенням Куп'янської міської ради від 03.02.2012 року № 610- VI затверджено схеми розташування тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності в м. Куп'янську, смт. Куп'янськ-Вузловий та смт. Ківшарівка. Вказаним рішенням лише затверджуються орієнтовні місця розташування як існуючих, так і перспективних для розміщення тимчасових споруд, а не порядок їх розміщення, як вважає позивач. Безпосередньо порядок отримання дозволу на розміщення тимчасових споруд у м. Куп'янську затверджений Рішенням Куп'янської міської ради від 16.12.2011 року № 553- VI. Вказане рішення прийнято з урахуванням положень наказу Мінрегіонбуду України від 21.10.2011 року № 244 та відповідно до вимог ст. 73 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" є обов'язковим до виконання усіма особами на адміністративній території міста. Відповідно до ч. 4 ст. 47 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", постійні комісії ради за дорученням ради або за власною ініціативою попередньо розглядають проекти програм соціально-економічного і культурного розвитку, місцевого бюджету, звіти про виконання програм і бюджету, вивчають і готують питання про стан та розвиток відповідних галузей господарського і соціально-культурного будівництва, інші питання, які вносяться на розгляд ради, розробляють проекти рішень ради та готують висновки з цих питань, виступають на сесіях ради з доповідями і співдоповідями. Заява позивача від 19.10.2016 року була розглянута 22.11.2016 року постійною комісією міської ради з питань комунальної власності, земельних відносин, архітектури, містобудування та охорони навколишнього середовища. Профільною постійною комісією ради проект відповідного рішення про доповнення схеми розташування тимчасових споруд було рекомендовано винести на розгляд пленарного засідання міської ради для обговорення та прийняття та за результатами голосування на пленарному засіданні, яке відбулось 25.11.2016 року, проект рішення ради за заявою позивача не було підтримано більшістю депутатів. З огляду на викладене, вважає, що Куп'янською міською радою в межах наданих повноважень було вирішено питання щодо доцільності розташування тимчасових споруд на території міста.

Представник третьої особи в судове засідання не прибув, про дату, час та місце апеляційного розгляду справи повідомлений належним чином.

Відповідно до ч. 4 ст. 196 КАС України, неприбуття в судове засідання сторін або інших осіб, які беруть участь у справі, належним чином повідомлених про дату, час та місце апеляційного розгляду, не перешкоджає судовому розгляду справи.

З огляду на наведену норму, враховуючи, що третя особа по справі належним чином повідомлена про дату, час та місце судового розгляду, колегія суддів вважає за можливе розглянути адміністративну справу без участі представника третьої особи.

Колегія суддів, вислухавши суддю-доповідача, пояснення позивача, представників позивача та відповідача, перевіривши в межах апеляційної скарги рішення суду першої інстанції, доводи апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню, а рішення суду першої інстанції - скасуванню, з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено та підтверджено у суді апеляційної інстанції, що ОСОБА_1 зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1, є фізичною особою підприємцем, що підтверджується Випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців (а.с.8).

Відповідно до Державного акту про право власності на земельну ділянку серії НОМЕР_1, виданого Куп'янською міською радою, ОСОБА_1 на підставі договору купівлі-продажу земельної ділянки від 06.08.2009 року, зареєстрованого за № 2396 приватним нотаріусом Куп'янського міського нотаріального округу Харківської області Бугайовою Л.Я. ВМІ № 057944 ВМІ № 057945, рішення ХХХХVI сесії V скликання Куп'янської міської ради Харківської області від 24.07.2009 року № 1172/38- V, є власником земельної ділянки площею 0,1428 га, розташованої за адресою: АДРЕСА_2, з цільовим призначенням земельної ділянки - для роздрібної торгівлі та комерційних послуг (для обслуговування нежитлової будівлі для здійснення підприємницької діяльності). Кадастровий номер земельної ділянки НОМЕР_2 (а.с.10).

Згідно з Додатком до розпорядження Куп'янського міського голови Харківської області № 17 від 22.01.2016 року, АДРЕСА_2 перейменована на АДРЕСА_2.

З копії заяви за вх. № А16-587 від 19.10.2016 року вбачається, що ФОП ОСОБА_1 звернувся до Куп'янського міського голови з проханням надати дозвіл на розміщення тимчасової споруди на належній йому на праві власності земельній ділянці, розташованій за адресою: АДРЕСА_2, та додав копії наступних документів: паспорту та коду громадянина України, свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця, державного акту на право власності на земельну ділянку, кадастровий план земельної ділянки, виписки з ЄДР (а.с.5).

21.12.2016 року Управлінням містобудування, архітектури та земельних відносин Куп'янської міської ради Харківської області ОСОБА_1 листом вих. № 305 позивачу повідомлено, що 25.11.2016 року проект рішення Про доповнення схеми розташування тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності в м. Куп'янськ, смт. Куп'янськ-Вузловий, смт. Ківшарівка додатковими місцями розглядався на пленарному засіданні ХVІІ сесії Куп'янської міської ради VІІ скликання та за результатами голосування рішення не прийняте. (а.с.11)

Не погоджуючись з такими діями Управління містобудування, архітектури та земельних відносин Куп'янської міської ради Харківської області, позивач звернувся до суду з даним позовом про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії.

Відмовляючи у задоволенні позову, суд першої інстанції виходив з того що, у даному випадку Управління містобудування, архітектури та земельних відносин Куп'янської міської ради Харківської області у розумінні положень наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 року №244, яким затверджено Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, не є органом з питань містобудування та архітектури, який визначає відповідність намірів щодо місця розташування ТС комплексній схемі розміщення ТС (у разі її наявності), будівельним нормам, а заява позивача від 19.10.2016 року була розглянута на засіданні постійної комісії та на пленарному засіданні міської ради у відповідності до чинного законодавства.

Колегія суддів не погоджується з таким висновком суду першої інстанції, з наступних підстав.

Відповідно до п.42 ст.26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад належить затвердження в установленому порядку місцевих містобудівних програм, генеральних планів забудови відповідних населених пунктів, іншої містобудівної документації.

Статтею 30 Законом України Про місцеве самоврядування в Україні встановлено, що до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить організація благоустрою населених пунктів.

Правові, економічні, екологічні, соціальні та організаційні засади благоустрою населених пунктів визначено Законом України Про благоустрій населених пунктів , який спрямований на створення умов, сприятливих для життєдіяльності людини.

Відповідно до статті 13 цього Закону, до об'єктів благоустрою населених пунктів належать: території загального користування, зокрема: парки, рекреаційні зони, сади, сквери та майданчики; пам'ятки культурної та історичної спадщини; майдани, площі, бульвари, проспекти; вулиці, дороги, провулки, узвози, проїзди та інше.

Статтею 1 вищевказаного Закону визначено, що утримання в належному стані території - це використання її за призначенням відповідно до генерального плану населеного пункту, іншої містобудівної документації, правил благоустрою території населеного пункту.

Рішенням Куп'янської міської ради Харківської області за № 323-VI від 06.05.2011 року затверджено Правила благоустрою території міста Куп'янська.

Зазначені Правила благоустрою території поширюється на всі підприємства, установи, організації незалежно від форми власності та підпорядкування, фізичних осіб-підприємців, що знаходяться в межах міста Куп'янська, смт. Ківшарківка та смт. Куп'янськ-Вузловий, а також на громадян, мешканців зазначених вище населених пунктів.

Відповідно до п. 4.2.13 вищезазначених Правил, підприємства, установи, організації, фізичні особи - підприємці та інші суб'єкти підприємницької діяльності, у сфері благоустрою зобов'язані обов'язково погоджувати розташування об`єктів торгівлі, громадського харчування, побутових послуг та розваг, а також тимчасове розміщення об'єктів некомерційного призначення з метою розповсюдження інформації чи з іншою метою, з відповідними органами міської ради, органами державного санітарно-епідеміологічного нагляду та іншими уповноваженими на те підприємствами, установами, організаціями.

Відповідно до п.п. 9.2, 9.3 зазначених Правил, контроль за станом благоустрою міста Куп'янська міська рада покладає на уповноважених осіб, про що приймає відповідне рішення. Самоврядний контроль за станом благоустрою міста здійснюється, зокрема, шляхом: участі в обговоренні проектів благоустрою територій населених пунктів, іншої технічної документації з питань благоустрою і внесення відповідних пропозицій на розгляд органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій.

Статтею 73 Закону України Про місцеве самоврядування передбачено, що акти прийняті відповідною радою та законні вимоги органів та посадових осіб є обов'язковими для виконання громадянами зокрема, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

Відповідно до ст. 28 Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту. Тимчасова споруда для здійснення підприємницької діяльності може мати закрите приміщення для тимчасового перебування людей (павільйон площею не більше 30 квадратних метрів по зовнішньому контуру) або не мати такого приміщення. Розміщення малих архітектурних форм здійснюється відповідно до Закону України "Про благоустрій населених пунктів". Розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності здійснюється в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.

На виконання вимог вищезазначеної статті наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 року №244 затверджено Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.

Згідно з п.1.6 та п. 1.7 зазначеного Порядку, комплексна схема розміщення ТС та архітип розробляються за рішенням сільської селищної, міської, районної ради суб'єктом господарювання, який має ліцензію на виконання проектних робіт, або архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, та затверджуються рішенням (розпорядженням, наказом) виконавчого органу відповідної ради, районної державної адміністрації. Розроблення комплексної схеми розміщення ТС та архітипу здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел, не заборонених законодавством. Розміщення окремих ТС здійснюється згідно з цим Порядком.

Як встановлено п. 2.4 вказаного Порядку, відповідність намірів щодо місця розташування ТС комплексній схемі розміщення ТС (у разі її наявності), будівельним нормам визначає відповідний орган з питань містобудування та архітектури, який утворено у складі виконавчого органу відповідної сільської, селищної, міської ради, районної державної адміністрації, протягом десяти робочих днів з дня подання зазначеної заяви.

У разі відсутності у складі відповідного виконавчого органу сільської, селищної, міської ради органу з питань містобудування та архітектури відповідність намірів щодо місця розташування ТС на території сільської, селищної, міської ради визначає орган з питань містобудування та архітектури відповідної районної державної адміністрації за територіальною належністю. У такому випадку строк розгляду заяви становить п'ятнадцять робочих днів.

Крім того, пунктом 2.5.Положення Про порядок розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності в місті Куп'янську, смт. Куп'янськ-Вузловий та смт. Ківшарівка визначено, що про відповідність намірів замовника щодо місця розташування ТС комплексній схемі розміщення ТС (у разі її наявності), будівельним нормам замовник повідомляється відповідним органом з питань містобудування та архітектури письмово протягом трьох робочих днів з дня такого визначення відповідності намірів або замовнику надається аргументована відмова щодо реалізації намірів розміщення ТС.

Зазначене положення не скасовано у встановленому законом порядку та є діючим.

З огляду на викладене, колегія суддів приходить до висновку про те, що Управління містобудування, архітектури та земельних відносин Куп'янської міської ради Харківської області є тим органом з питань містобудування та архітектури, який визначає відповідність намірів щодо місця розташування ТС комплексній схемі розміщення ТС (у разі її наявності), будівельним нормам.

Слід зазначити, що Рішенням Куп'янської міської ради № 356-VІІ від 28.10.2016 року затверджено Положення про Управління містобудування, архітектури та земельних відносин Куп'янської міської ради Харківської області, відповідно до п.2.4 якого Управління забезпечує додержання законодавства у сфері містобудування та архітектури, державних стандартів, норм і правил, правил забудови міста, затвердженої містобудівної документації, здійснює контроль за їх реалізацією. Згідно з розділом ІІІ зазначеного Положення Управління, відповідно до покладених на нього завдань бере участь у реалізації державної політики у сфері містобудування і архітектури, подає до міської ради пропозиції з цих питань; погоджує проекти розміщення та архітектурні рішення об'єктів благоустрою; розглядає звернення громадян, фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб щодо земельних питань тощо.

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи згідно зі статтею 19 Конституції України зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

З огляду на встановлені у справі фактичні обставини та досліджені докази, колегія суддів приходить до висновку, що Управління містобудування, архітектури та земельних відносин Куп'янської міської ради Харківської області приймаючи рішення щодо відмови у задоволені заяви Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 від 19.10.2016 року, діяло не на підставі та не у спосіб, що передбачені нормами чинного законодавства.

Відповідно до вимог ч. 2 ст. 162 КАС України у поєднанні із ч.2 ст. 11 КАС України, колегія суддів вважає належним способом захисту, необхідним для поновлення прав позивача, зобов'язати Управління містобудування, архітектури та земельних відносин Куп'янської міської ради Харківської області повторно розглянути заяву ФОП ОСОБА_1 від 19.10.2016 року, оскільки в даному випадку заява позивача не була розглянута згідно вимог чинного законодавства.

У відповідності до ст. 159 КАС України, судове рішення повинне бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.

Враховуючи наведене, колегія суддів вважає, що постанова Куп'янського міськрайонного суду Харківської області від 15.02.2017 року по справі № 628/40/17 не відповідає вимогам ст. 159 Кодексу адміністративного судочинства України, оскільки вона ухвалена при неповному з'ясуванні обставин, що мають значення для справи, з порушенням норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи.

Відповідно до п.3 ч.1 ст. 198 КАС України, за наслідками розгляду апеляційної скарги на постанову суду першої інстанції суд апеляційної інстанції має право скасувати її та прийняти нову постанову суду.

Відповідно до п. 1, п. 4 ч. 1 ст. 202 Кодексу адміністративного судочинства України, підставами для скасування постанови або ухвали суду першої інстанції та ухвалення нового рішення є: неповне з'ясування судом обставин, що мають значення для справи та порушення норм матеріального або процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи.

Згідно ч. 2 ст. 205 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції за наслідками розгляду апеляційної скарги може своєю постановою змінити постанову суду першої інстанції або прийняти нову постанову, якими суд апеляційної інстанції задовольняє або не задовольняє позовні вимоги.

Враховуючи вищевикладене, колегія суддів дійшла висновку, що рішення суду першої інстанції, внаслідок допущених порушень підлягає скасуванню з прийняттям нової постанови про задоволення позовних вимог.

Керуючись ст.ст. 160, 167, 195, 196, п. 3 ст. 198, ст. 202, 205, 207, 209, 254 Кодексу адміністративного судочинства, колегія суддів, -

П О С Т А Н О В И Л А:

Апеляційну скаргу Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 задовольнити.

Постанову Куп'янського міськрайонного суду Харківської області від 15.02.2017р. по справі № 628/40/17 скасувати.

Прийняти нову постанову, якою адміністративний позов Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 задовольнити.

Визнати протиправними дії Управління містобудування, архітектури та земельних відносин Куп'янської міської ради Харківської області щодо відмови у задоволенні заяви Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 від 19.10.2016 року.

Зобов'язати Управління містобудування, архітектури та земельних відносин Куп'янської міської ради Харківської області повторно розглянути заяву Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 від 19.10.2016 року.

Постанова набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом двадцяти днів з дня складання постанови у повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий суддя Жигилій С.П. Судді Дюкарєва С.В. Перцова Т.С. Повний текст постанови виготовлений 28.03.2017 р.

СудХарківський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.03.2017
Оприлюднено03.04.2017
Номер документу65578923
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —628/40/17

Постанова від 23.03.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Ухвала від 28.02.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Ухвала від 28.02.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Жигилій С.П.

Постанова від 15.02.2017

Адміністративне

Куп'янський міськрайонний суд Харківської області

Демченко І. М.

Постанова від 15.02.2017

Адміністративне

Куп'янський міськрайонний суд Харківської області

Демченко І. М.

Ухвала від 23.01.2017

Адміністративне

Куп'янський міськрайонний суд Харківської області

Демченко І. М.

Ухвала від 16.01.2017

Адміністративне

Куп'янський міськрайонний суд Харківської області

Демченко І. М.

Ухвала від 10.01.2017

Адміністративне

Куп'янський міськрайонний суд Харківської області

Демченко І. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні