Справа № 481/16/17
Провадж.№ 1-кс/481/42/2017
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
17.02.2017 року слідчий суддя Новобузького районного суду Миколаївськоїобласті ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого СВ Новобузького ВП ГУНПв Миколаївській області ОСОБА_3 , розглянувши клопотання слідчого СВ Новобузького ВП ГУНПв Миколаївській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_3 , який здійснює повноваження в кримінальному провадженні, внесеного 15.11.2016 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42016151140000083 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст.191 КК України,
про призначення проведення позапланової виїзної ревізії,
ВСТАНОВИВ:
В клопотанні слідчого про призначення проведення позапланової виїзної ревізії вказано, що 16.11.2016 року до Новобузького ВП ГУНП в Миколаївській області з Новобузького відділу Баштанської місцевої прокуратури надійшли матеріали кримінального провадження, внесеного до ЄРДР № 42016151140000083 від 15.11.2016 року за ч.2 ст.191 КК України.
Досудовим слідством встановлено, що 15.11.2016 року до Баштанської місцевої прокуратури надійшли матеріали з УСБУ в Миколаївській області про те, що службові особи КП Новобузької міської ради «Комунальник» здійснили розтрату бюджетних коштів на суму 119955 гривень при виконанні капітального ремонту покрівлі двохповерхового житлового будинку по вулиці Кірова,12 в місті Новий Буг.
Під час допиту свідка ОСОБА_4 , яка являється тимчасово виконуючою обов`язки директора КП Новобузької міської ради «Комунальник» було встановлено, що 19.09.2016 року між замовником Новобузьким КП «Комунальник» та підрядником - приватним підприємцем ОСОБА_5 був укладений договір виконання ремонтно-будівельних робіт, а саме на виконання капітального ремонту покрівлі двохповерхового житлового будинку по АДРЕСА_1 . До виконання робіт ПП «Клименко О.В.» приступила, але 5.10.2016 року ремонтні роботи призупинились на невизначений строк, у зв`язку з необхідністю повністю замінити конструкцію покрівлі. Вирішили скласти нову проектно-кошторисну документацію. Згідно договору оплата повинна була здійснена по закінченню робіт в сумі 119955 гривень, аванс на матеріали ПП «Клименко О.В.» складав 35900 гривень. Але грошові кошти були перераховані 21.09.2016 року в повному обсязі в сумі 119955 гривень, тобто до проведення робіт у повному обсязі.
Слідчий вважає за необхідне провести ревізію окремих питань фінансово-господарської діяльності КП Новобузької міської ради «Комунальник» дотримання вимог законодавства посадовими особами вказаного підприємства під час здійснення фінансово-господарської діяльності.
В судовому засіданні слідчий просив клопотання задовольнити.
Вислухавши доводи слідчого та перевіривши матеріали клопотання приходжу такого висновку.
Витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42016151140000083, копія договору № 9 на виконання ремонтно-будівельних робіт від 19.09.2016 року, копія платіжного доручення № 45 від 21.09.2016 року на суму 119550 гривень, локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва, відомість витрачених ресурсів витрат підрядника, акт від 05.10.2016 року, акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2016 року, розрахунки прямих витрат та загальновиробничих витрат, платіжне доручення № 103 від 07.12.2016 року, платіжне доручення № 46 від 21.09.2016 року, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтень 2016 року, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за листопад 2016 року, свідчать про встановлення слідчим подій, що мають ознаки кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2ст.191 КК України.
Як зазначено у п. 5 ч. 5 ст.11 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державного фінансового контролю і проводиться за наявності надходження доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, органів доходів і зборів, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю.
Відповідно до ч. ч. 6-8ст.11 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Позапланова ревізія підконтрольної установи не може проводитися частіше одного разу на квартал. Позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні. Орган або особа, що ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до ч.ч. 5 і 7 цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.
За змістом ч. 2ст.93 КПК Українисторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.
Згідно пп. 5 п. 6 «Положення про Державну фінансову інспекцію України», затвердженогоуказом Президента України № 499/2011 від 23.04.2011 року, вказаний орган уповноважений здійснювати державний фінансовий контроль шляхом проведення інспектування у формі планових та позапланових ревізій певного комплексу чи окремих питань фінансово-господарської діяльності підприємств, установ та організацій.
Відповідно до пп. 3 п. 4, пп. 6 п. 6 «Положення про Державну аудиторську службу України», затвердженогопостановою Кабінету Міністрів України» № 43 від 03.02.2016 року, Держаудитслужба відповідно до покладених на неї завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення інспектування (ревізії). Держаудитслужба для виконання покладених на неї завдань має право перевіряти в ході державного фінансового контролю грошові та бухгалтерські документи, звіти, кошториси та інші документи, що підтверджують надходження і витрачання коштів та матеріальних цінностей.
У зв`язку з реорганізацією Державної фінансової інспекції в Миколаївській області шляхом приєднання до Південного офісу Держаудитслужби, відповідно допостанови Кабінету Міністрів України № 266 від 06.04.2016 року «Про утворення міжрегіональних територіальних органів Державної аудиторської служби»повноваження та виконання функцій Державної фінансової інспекції в Миколаївській області, що ліквідується, здійснює управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, яке є правонаступником Державної фінансової інспекції в Миколаївській області.
Згідност..19 Конституції України, органи державної влади, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцієюта законами України.
Відповідно до ч.6ст.9 КПК України, у разі коли положення цьогоКодексуне регулюють або неоднозначно регулюють питання кримінального провадження, застосовуються загальні засади кримінального провадження, визначені ч.1ст.7 цього Кодексу.
Зважаючи на те, що для встановлення фактичних даних, які мають суттєве значення у кримінальному провадженні необхідні спеціальні знання в області бухгалтерського обліку, ревізії та контролю, знання фінансово-банківської діяльності, а також враховуючи те, що отримати вказану інформацію в інший спосіб неможливо, є підстави для проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності КП Новобузької міської ради «Комунальник», проведення якої слід доручити управлінню Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області.
Керуючисьст.19 Конституції України, ст.ст.9, 93,131, 132 КПК України,ст.11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» слідчий суддя, -
УХВАЛИВ :
Клопотання слідчого СВ Новобузького ВП ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_3 про призначення проведення позапланової виїзної ревізії - задовольнити.
Дозволити управлінню Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області у період з20.02.2017 по 20.03.2017 рокупровести позапланову виїзну ревізію фінансово-господарської діяльності КП Новобузької міської ради «Комунальник» з питань дотримання вимог законодавства посадовими особами підприємства під час здійснення фінансово-господарської діяльності за 2016 рік.
Об`єкт перевірки - КП Новобузької міської ради «Комунальник» (адреса 55601 Миколаївська область Новобузький район м. Новий Буг вулиця Грушевського,7, ЄДРПОУ 39662133).
Орієнтовний перелік питань, що підлягають перевірці:
- дотримання вимог законодавства посадовими особами підприємства під час здійснення фінансово-господарської діяльності;
- збереження державних фінансових ресурсів , необоротних та інших активів;
- правильність визначення потреби в бюджетних коштах;
- ефективне використання бюджетних коштів та коштів місцевого бюджету, стан і достовірність бухгалтерського обліку і фінансової звітності щодо таких коштів за 2016 рік.
Ухвала в апеляційному порядку не оскаржується.
Слідчий суддя
Суд | Новобузький районний суд Миколаївської області |
Дата ухвалення рішення | 17.02.2017 |
Оприлюднено | 06.03.2023 |
Номер документу | 64806634 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Новобузький районний суд Миколаївської області
Вжещ С. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні