Постанова
від 20.02.2017 по справі 815/4803/16
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/4803/16

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 лютого 2017 року м.Одеса

09год.10хв.

Зала судових засідань №19

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого - судді Аракелян М.М.

Розглянувши у порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "КАТАДИН-ЕКОТЕХН" до Державної податкової інспекції у Малиновському районі міста Одеси Головного управління ДФС в Одеській області про визнання неправомірними та скасування податкових повідомлень-рішень,-

ВСТАНОВИВ:

До суду надійшла адміністративна позовна заява (з урахуванням уточненого адміністративного позову) Товариства з обмеженою відповідальністю "КАТАДИН-ЕКОТЕХН", в якій позивач просить суд визнати неправомірним та скасувати податкове повідомлення-рішення ДПІ у Малиновському районі міста Одеси ГУ ДФС в Одеській області від 08.08.2016 року №0001022200; визнати неправомірним та скасувати податкове повідомлення-рішення ДПІ у Малиновському районі міста Одеси ГУ ДФС в Одеській області від 08.08.2016 року №0001002200, визнати неправомірним та скасувати податкове повідомлення-рішення ДПІ у Малиновському районі міста Одеси ГУ ДФС в Одеській області від 08.08.2016 року від 08.08.2016 року №00009802200.

В обґрунтування своїх вимог позивач вказує, що ТОВ КАТАДИН-ЕКОТЕХН 11.08.2016 року отримало податкові повідомлення-рішення ДПІ у Малиновському районі міста Одеси ГУ ДФС в Одеській області від 08.08.2016 року № 0001022200, № 0001002200, та № 00009802200, згідно яких платнику податків було збільшено грошові зобов'язання з податку на прибуток на суму 26810,00 гривень за основним платежем та суму штрафних санкцій у розмірі 6700,00 гривень, з податку на додану вартість на суму 41676,00 гривень за основним платежем та суму штрафних санкцій у розмірі 10419,00 гривень, а також зменшено розмір від'ємного значення суми податку на додану вартість на суму 26733,00 гривень. В спірних рішеннях відповідачем зазначено що згідно з підпунктом___пункту 54.3 ст. 54 Податкового кодексу України та на підставі ухвали 815/7245/16 від 12.07.2016 встановлено порушення, у зв'язку з чим збільшено суму грошового зобов'язання . На думку представника позивача зазначені рішення є протиправними та підлягають скасуванню. Так відповідачем винесені оскаржувані рішення на підставі ухвали 815/7245/15 від 12.07.2016 року без будь-якого посилання на суд, який ухвалив дане рішення. Разом з чим, а адміністративній справі № 815/7245/15 приймалася ухвала Одеським апеляційним адміністративним судом від 12.07.2016 року, згідно якої постанова Одеського окружного адміністративного суду від 19 квітня 2016 року була залишена без змін. При цьому, постановою Одеського окружного адміністративного суду від 19 квітня 2016 року по справі № 815/7245/16, адміністративний позов ТОВ КАТАДИН-ЕКОТЕХН задоволено частково, визнано неправомірними та скасовано: податкове повідомлення-рішення від 07.12.2015 року № 0003952203 в частині визначення ТОВ КАТАДИН-ЕКОТЕХН суми завищення від'ємного значення податку на додану вартість у розмірі 3685,00 гривень; податкове повідомлення-рішення від 07.12.2015 року № 0003932203 в частині визначення суми грошового зобов'язання з податку на прибуток підприємств за основним платежем у розмірі 3317,00 гривень та за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 8364,00 гривень; від 078.12.2015 року № 0003942203 в частині суми грошового зобов'язання за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 10419,00 гривень. Таким чином, рішенням суду, на яке посилається відповідач, було скасовані грошові зобов'язання платнику податків, а не збільшені за наслідком розгляду адміністративної справи по суті. Тобто, представник позивача вважає, що відповідачем неправомірно винесені оскаржувані рішення, якими було повторно збільшено грошові зобов'язання ТОВ КАТАДИН-ЕКОТЕХН .

Крім того, згідно пункту 7 розділу 2 Порядку надсилання контролюючими органами податкових повідомлень-рішень затвердженого наказом Міністерства Фінансів України від 28.12.2015 року №1204, податкові повідомлення-рішення згідно 4-6 цього розділу складаються контролюючим органом, який склав попереднє податкове повідомлення-рішення, протягом 3 робочих днів з дня, що настає за днем отримання таким контролюючим органом рішення за результатами адміністративного, судового оскарження або іншого рішення про скасування раніше прийнятого податкового повідомлення-рішення, а відтак, відповідач був позбавлений права керуватися при винесенні 08.08.2016 року оскаржуваних податкових повідомлень-рішень вищезазначеним нормативним актом, оскільки останній був позбавлений можливості виносити будь-які рішення пізніше ніж 22.07.2016 року, що підтверджується відомостями у ЄДРСР. Також пунктом 9 розділу 2 Порядку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.12.2015 року № 1204, визначено, що до податкового повідомлення-рішення додається розрахунок податкового зобов'язання. Разом з чим до спірних податкових повідомлень-рішень не було додано вказаного розрахунку.

Від представника позивача до суду 07.02.2017 року надійшло письмове клопотання про розгляд справи за його відсутності у порядку письмового провадження.

Представник відповідача в судове засідання не з'явився, про дату, час та місце судового розгляду справи був повідомлений належним чином та завчасно. В матеріалах справи наявні письмові заперечення, в яких останній просить суд відмовити в задоволенні позовних вимог ТОВ Катадин-ЕкоТехн в повному обсязі. В обґрунтування своєї правової позиції зазначив, що Наказом №1204 від 28.12.2015 Міністерства фінансів України затверджено порядок надіслання контролюючими органами податкових повідомлень-рішень платникам податків, яким було внесено певні зміни до процедури прийняття та надіслання податкових повідомлень-рішень, відповідно до ст.5 розділ II Порядок складання контролюючими органами податкових повідомлень-рішень якого визначено, що якщо за результатами адміністративного або судового оскарження грошове зобов'язання, зменшення (збільшення) суми податкових зобов'язань та/або податкового кредиту та/або бюджетного відшкодування з податку на додану вартість та/або зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, штрафна (фінансова) санкція (штраф) та пеня за порушення норм іншого законодавства, зазначені у податковому повідомленні-рішенні, зменшуються, то шляхом опрацювання інформації підрозділів правової роботи щодо прийнятих рішень за результатами розгляду скарг в адміністративному та/або судовому порядку складається податкове повідомлення-рішення, яке містить зменшену суму грошового зобов'язання. Згідно ст. 1 п. 4, податкове повідомлення-рішення вважається відкликаним, якщо рішенням суду що набрало законної сили, зменшується сума грошового зобов'язання за порушення норм іншого законодавства, що визначені у податковому повідомленні-рішенні контролюючого органу. Тобто, за результатами судового оскарження у справі №815/7245/15 оскаржувані грошові зобов'язання згідно податкових повідомлень-рішень було зменшені: №0003952203 в частині 3685грн., №0003932203 в частині основного платежу у сумі 3317грн. та 8364 грн. за штрафними санкціями, враховуючи приписи зазначеного вище порядку, а також п. 60.1.5 ст. 60 ПКУ, податкові повідомлення-рішення первинні (по справі №815/7245/15) вважаються відкликаними, та податковий орган повинен був прийняти нові рішення на зменшену суму. Таким чином, спірні податкові повідомлення-рішення скасуванню не підлягають.

Згідно ч.6 ст.128 КАС України справа розглянута в порядку письмового провадження.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши надані учасниками судового процесу докази в їх сукупності, проаналізувавши положення чинного законодавства, суд дійшов наступного.

Судом встановлено, що ДПІ у Малиновському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області була проведена позапланова документальна виїзна перевірка товариства з обмеженою відповідальністю "Катадин-ЕкоТехн", код за ЄДРПОУ 32086838 з питань дотримання вимог податкового законодавства по податку на прибуток за період з 01.01.2013 року по 31.12.2014 року, по податку на додану вартість за період з 01.10.2013 року по 30.06.2015 року, валютного та іншого законодавства за період з 01.10.2013 року по 30.06.2015 року відповідно до затвердженого плану перевірки. За результатами вказаної перевірки ДПІ у Малиновському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області складено акт перевірки від 23.09.2015 року №109/22-213/32086838, на підставі якого 07 грудня 2015 року прийнято податкові повідомлення-рішення: - №0003942203, яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 62540,00 грн., з яких: 41676,00 грн. - за основним платежем та 20838,00 грн. - за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами); - №0003952203, яким позивачу зменшено розмір від'ємного значення суми податку на додану вартість у розмірі 30418,00 грн.; - №0003932203, яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання з податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 45191,00 грн., з яких: 30127,00 грн. - за основним платежем та 15064,00 грн. - за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами).

Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 19.04.2016 року (справа №815/7245/15) адміністративний позов ТОВ "Катадин-Еко Техн" - задоволено частково, визнано неправомірним та скасовано прийняте державною податковою інспекцією у Малиновському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області: податкове повідомлення-рішення від 07.12.2015 року №0003952203 в частині визначення товариству з обмеженою відповідальністю "Катадин-ЕкоТехн" суми завищення від'ємного значення податку на додану вартість у розмірі 3685,00 грн .; визнано неправомірним та скасовано прийняте державною податковою інспекцією у Малиновському районі м. Одеси Головного управління ДФС а Одеській області: податкове повідомлення-рішення від 07.12.2015 року №0003932203 в частині визначення товариству з обмеженою відповідальністю "Катадин-ЕкоТехн" суми грошового зобов'язання з податку на прибуток підприємств за основним платежем у розмір 3317,00 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 8364,00 грн .; визнано неправомірним та скасовано прийняте державною податковою інспекцією у Малиновському районі м. Одеси Головного управління ДФС а Одеській області: податкове повідомлення-рішення від 07.12.2015 року №0003942203 в частині визначення товариству з обмеженою відповідальністю "Катадин-ЕкоТехн" суми грошового зобов'язання за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 10419,00 грн ., в іншій частині позовних вимог -відмовлено.

Ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 12.07.2016 року апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Катадин-ЕкоТехн" та Державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській області - залишено без задоволення, а постанову Одеського окружного адміністративного суду від 19 квітня 2016 року - залишено без змін.

Ухвалою від 22.11.2016 року Вищий адміністративний суд України касаційну скаргу Державної податкової інспекції у Малиновському районі м. Одеси Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області, Товариства з обмеженою відповідальністю "Катадин-Еко Техн" відхилено. Постанову Одеського окружного адміністративного суду від 19.04.2016 року та ухвалу Одеського апеляційного адміністративного суду від 12.07.2016 року у справі № 815/7245/15 залишено без змін.

08.08.2016 року ДПІ у Малиновському районі ГУ ДФС в Одеській області у зв'язку із зменшенням за результатами судового оскарження грошових зобов'язань, визначених в податкових повідомленнях-рішеннях №0003942203 від 07.12.2015 року, №0003952203 від 07.12.2015 року, №0003932203 від 07.12.2015 року, винесла податкові повідомлення-рішення за № 0001022200, № 0001002200, та № 00009802200, згідно яких платнику податків було збільшено грошові зобов'язання з податку на прибуток на суму 26810,00 гривень за основним платежем та суму штрафних санкцій у розмірі 6700,00 гривень, з податку на додану вартість на суму 41676,00 гривень за основним платежем та суму штрафних санкцій у розмірі 10419,00 гривень, а також зменшено розмір від'ємного значення суми податку на додану вартість на суму 26733,00 гривень.

Підставою винесення вказано: ухвала №815/7245/15 від 12.07.2016р. .

Не погоджуючись з вказаними податковими повідомленнями-рішеннями, позивач звернувся з даним позовом до суду про їх скасування.

Вирішуючи спір по суті позовних вимог, суд зазначає наступне.

Частиною 2 ст.19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до пп. 19-1.1.1 п. 19-1.1 ст. 19 ПК України , контролюючі органи здійснюють адміністрування податків, зборів, платежів.

Згідно з п. 20.1.18 п. 20.1 ст. 20 ПК України , контролюючі органи мають право визначати у порядку, встановленому цим Кодексом, суми податкових та грошових зобов'язань платників податків.

Відповідно до п. 41.2 ст. 41 ПК України , органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень.

Статтею 67 Конституції України передбачено, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Згідно з ч.1 ст.255 КАС України постанова або ухвала суду, яка набрала законної сили, є обов'язковою для осіб, які беруть участь у справі, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України.

Відповідно до ст. 5, 7 розділу ІІ. Порядок складання контролюючими органами податкових повідомлень-рішень Порядку надіслання контролюючими органами податкових повідомлень-рішень платникам податків затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.12.2015 № 1204 (далі Порядок № 1204), якщо за результатами адміністративного або судового оскарження грошове зобов'язання, зменшення (збільшення) суми податкових зобов'язань та/або податкового кредиту та/або бюджетного відшкодування з податку на додану вартість та/або зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, штрафна (фінансова) санкція (штраф) та пеня за порушення норм іншого законодавства, зазначені у податковому повідомленні-рішенні, зменшуються, то шляхом опрацювання інформації підрозділів правової роботи щодо прийнятих рішень за результатами розгляду скарг в адміністративному та/або судовому порядку складається податкове повідомлення-рішення, яке містить зменшену суму грошового зобов'язання, зменшену суму зменшення (збільшення) податкових зобов'язань та/або податкового кредиту та/або бюджетного відшкодування з податку на додану вартість та/або зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, штрафної (фінансової) санкції (штрафу) та пені за порушення норм іншого законодавства.

Податкові повідомлення-рішення згідно з пунктами 4-6 цього розділу складаються контролюючим органом, який склав попереднє податкове повідомлення-рішення, протягом 3 робочих днів з дня, що настає за днем отримання таким контролюючим органом рішення за результатами адміністративного, судового оскарження або іншого рішення про скасування раніше прийнятого податкового повідомлення-рішення . При цьому у разі отримання вищезазначених рішень структурним підрозділом, до функцій якого входить реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції контролюючого органу, або відповідальною особою, визначеною керівником контролюючого органу для виконання таких функцій, забезпечується надання такого рішення структурному підрозділу, яким складалось попереднє податкове повідомлення-рішення, протягом 1 робочого дня, що настає за днем його отримання.

Відповідно до ст.1 розділу V Порядок відкликання податкових повідомлень-рішень Порядку №1204, податкове повідомлення-рішення вважається відкликаним, якщо: 1) контролюючий орган скасовує раніше прийняте податкове повідомлення-рішення; 2) контролюючий орган зменшує нараховану суму грошового зобов'язання, суму зменшення (збільшення) податкових зобов'язань та/або податкового кредиту та/або бюджетного відшкодування з податку на додану вартість та/або зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, штрафної (фінансової) санкції (штрафу) та пені за порушення норм іншого законодавства, що зазначені у раніше прийнятому податковому повідомленні-рішенні; 3) рішенням суду, що набрало законної сили, скасовується податкове повідомлення-рішення контролюючого органу; 4 ) рішенням суду, що набрало законної сили, зменшується сума грошового зобов'язання, сума зменшення (збільшення) податкових зобов'язань та/або податкового кредиту та/або бюджетного відшкодування з податку на додану вартість та/або зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість, штрафної (фінансової) санкції (штрафу) та пені за порушення норм іншого законодавства, що визначені у податковому повідомленні-рішенні контролюючого органу.

Аналогічний порядок відкликання податкового повідомлення-рішення або вимоги містяться в ст. 60 Податкового кодексу України (пп.60.1.1, 60.1.2, 60.1.3, 60.1.4, 60.1.5, п. 60.4, 60.5), податкове повідомлення-рішення або податкова вимога вважаються відкликаними, якщо: сума податкового боргу самостійно погашається платником податків або органом стягнення; контролюючий орган скасовує раніше прийняте податкове повідомлення-рішення про нарахування суми грошового зобов'язання або податкову вимогу; контролюючий орган зменшує нараховану суму грошового зобов'язання раніше прийнятого податкового повідомлення-рішення або суму податкового боргу, визначену в податковій вимозі; рішенням суду, що набрало законної сили, скасовується повідомлення-рішення контролюючого органу або сума податкового боргу, визначена в податковій вимозі; рішенням суду, що набрало законної сили, зменшується сума грошового зобов'язання, визначена у податковому повідомленні-рішенні контролюючого органу, або сума податкового боргу, визначена в податковій вимозі. У випадках, визначених підпунктами 60.1.3 і 60.1.5 пункту 60.1 цієї статті, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога вважаються відкликаними з дня надходження до платника податків податкового повідомлення-рішення або податкової вимоги, які містять зменшену суму грошового зобов'язання або податкового боргу. У випадках, визначених підпунктом 60.1.4 пункту 60.1 цієї статті, податкове повідомлення-рішення або податкова вимога вважаються відкликаними у день набрання законної сили відповідним рішенням суду.

Як встановлено судом, 08.08.2016 року ДПІ у Малиновському районі м. Одеси ГУ ДФС в Одеській області у зв'язку із зменшенням за результатами судового оскарження грошових зобов'язань, визначених в податкових повідомленнях-рішеннях рішеннях №0003942203 від 07.12.2015 року, №0003952203 від 07.12.2015 року, №0003932203 від 07.12.2015 року винесла оскаржувані податкові повідомлення-рішення за № 0001022200, № 0001002200, та № 00009802200.

Позивачем не доведено, що оскаржувані податкові повідомлення-рішення винесені відповідачем з порушенням цього строку, оскільки не вказується, коли саме ДПІ отримала ухвалу Одеського апеляційного адміністративного суду від 12.07.2016р. у справі №815/7245/15, за якою набрала законної сили постанова Одеського окружного адміністративного суду від 19.04.2016р.

Крім того, навіть у разі порушення строків прийняття податкових повідомлень-рішень ДПІ такі обставини можуть бути підставою для оскарження дій (бездіяльності) контролюючого органу, а не скасування вірних по суті податкових повідомлень-рішень.

Разом з чим, суд не приймає до уваги посилання представника позивача стосовно відсутності розрахунку до спірних податкових повідомлень-рішень як підставу для їх скасування, оскільки як вже зазначалося судом згідно розділу ІІ ст.5 Порядку №1204 5. якщо за результатами адміністративного або судового оскарження грошове зобов'язання, зменшення (збільшення) суми податкових зобов'язань зменшуються, то шляхом опрацювання інформації підрозділів правової роботи щодо прийнятих рішень за результатами розгляду скарг в адміністративному та/або судовому порядку складається податкове повідомлення-рішення, яке містить зменшену суму грошового зобов'язання . Тобто, якщо податкове повідомлення-рішення від 07.12.2015 року №0003952203 скасовано судовим рішенням від 19.04.2016 року в частині суми завищення від'ємного значення податку на додану вартість у розмірі 3685,00 грн. при цьому первино (до скасування в частині судовим рішенням) вказаним податковим повідомленням-рішення позивачу було зменшено розмір від'ємного значення суми податку на додану вартість у розмірі 30418,00 грн., зменшена сума податкових зобов'язань згідно нового податкового повідомлення-рішення, прийнятого за результатами судового оскарження повинна складати 26733,00 грн., що відповідає спірному податковому повідомленню-рішенню від 08.08.2016 року №0001022200. Отже, позивачу правомірно зменшено розмір від'ємного значення суми податку на додану вартість на суму 26733,00 грн. (30418,00 грн.-3685,00 грн.=26733,00 грн.).

Аналогічно по іншим спірним рішенням:

1) первинне рішення від 07.12.2015 року №0003942203, яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 62540,00 грн., з яких: 41676,00 грн. - за основним платежем та 20838,00 - за штрафними (фінансовими санкціями (штрафами)) та яке скасовано судовим рішенням від 19.04.2016 року в частині суми грошового зобов'язання за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 10419,00 грн., сума яка підлягає стягненню з позивача за новим податковим повідомленням-рішенням повинна складати 41676,00 грн. - за основним платежем, 10419,00 грн. - за штрафними (фінансовими санкціями) (20838,00 грн. (сума штрафу за первинним рішенням - 10419,00 грн. (сума штрафу зменшена згідно рішення суду від 19.04.2016 року = 10419,00 грн. - сума штрафу яка підлягає стягненню), що в свою чергу повністю відповідає прийнятому відповідачем за результатами судового оскарження новому податковому повідомленню-рішенню від 08.08.2016 року №0001002200.

2) первинне рішення від 07.12.2015 року №0003932203, яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання з податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 45191,00 грн., з яких: 30127,00 грн. - за основним платежем та 15064,00 грн. - за штрафними (фінансовими санкціями (штрафами)) та яке скасовано в частині суми грошового зобов'язання з податку на прибуток приватних підприємств за основним платежем у розмірі 3317,00 грн., та за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 8364,00 грн.., сума яка підлягає стягненню з позивача за новим податковим повідомленням-рішенням повинна складати за основним платежем 26810,00 грн., за штрафними (фінансовими санкціями) - 6700,00 грн. (30127,00 грн. (сума грошового зобов'язання за основним платежем згідно первинного рішення - 3317,00 грн. (сума грошового зобов'язання за основним платежем зменшена судовим рішенням ) = 26810 грн. (сума грошового зобов'язання за основним платежем, яка підлягає стягненню за новим податковим повідомленням-рішенням) та 15064,00 грн. (сума штрафу за первинним рішенням - 8364,00 грн. (сума штрафу зменшена згідно рішення суду від 19.04.2016 року = 6700,00 грн. - сума штрафу яка підлягає стягненню), що в свою чергу також відповідає новому податковому повідомлень-рішенню від 08.08.2016 року №0000982200 прийнятого за результатами судового оскарження.

Зі змісту спірних податкових повідомлень-рішень від 08.08.2016 року за №0001022200, №0001002200, та №00009802200 вбачається, що вони винесені за п.54.3 ст.54 Податкового кодексу України на підставі ухвали №815/7245/15 від 12.07.2016 року, що відповідає нормам Податкового кодексу України та Порядку №1204.

Податковим органом в спірних рішеннях як підставу їх винесення зазначено ухвалу від 12.07.2016 року (справа 815/7245/15), якою постанова Одеського окружного адміністративного суду від 19.04.2016 року залишена в силі та яка слугувала підставою для набрання зазначеною постановою законної сили. Суд вважає, що посилання податкового органу в спірних рішеннях на ухвалу від 12.07.2016 року, а не на постанову від 19.04.2016 року, не може слугувати підставою для їх скасування.

Частиною 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно ч.3 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

З врахуванням наведеного, суд вважає, що відповідачем доведено правомірність своїх рішень, податкові повідомлення-рішення від 08.08.2016 року за № 0001022200, № 0001002200, та № 00009802200 відповідають судовому рішенню у справі №815/7245/15 та прийняті відповідно до норм чинного податкового законодавства, в зв'язку з чим позов задоволенню не підлягає.

За наслідками розгляду справи судом не встановлена протиправність податкових повідомлень-рішень від 08.08.2016 року за № 0001022200, № 0001002200, та № 00009802200, тому позовні вимоги ТОВ КАТАДИН-ЕКОТЕХН задоволенню не підлягають.

Керуючись ч.6 ст.128, ст.ст.158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

В задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю "КАТАДИН-ЕКОТЕХН" до Державної податкової інспекції у Малиновському районі міста Одеси Головного управління ДФС в Одеській області про визнання неправомірними та скасування податкових повідомлень-рішень відмовити повністю.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова або ухвала суду першої інстанції, якщо інше не встановлено цим Кодексом, набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого цим Кодексом, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Справу розглянуто у письмовому провадженні 20.02.2017р. у зв'язку із перебуванням судді на лікарняному з 08.02.2017р. по 17.02.2017р.

Суддя М.М. Аракелян

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.02.2017
Оприлюднено23.02.2017
Номер документу64827447
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/4803/16

Ухвала від 12.09.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Танасогло Т.М.

Ухвала від 12.09.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Танасогло Т.М.

Ухвала від 19.04.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Танасогло Т.М.

Ухвала від 19.04.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Танасогло Т.М.

Ухвала від 24.03.2017

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Танасогло Т.М.

Постанова від 20.02.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М. М.

Ухвала від 07.02.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М. М.

Ухвала від 16.01.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М. М.

Ухвала від 16.01.2017

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М. М.

Ухвала від 07.11.2016

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Аракелян М. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні