Рішення
від 21.02.2017 по справі 909/54/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

21 лютого 2017 р. Справа № 909/54/17

Господарський суд Івано-Франківської області у складі судді Гриняк Б. П. , секретар судового засідання Михайлюк А. С., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за позовом: Заступника керівника Коломийської місцевої прокуратури , вул. Лотоцького ,18 м. Снятин , 78300

до відповідача: ОСОБА_1 управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області , вул. Академіка Сахарова , 34, м. Івано-Франківськ , 76000

до відповідача: фізичної особи-підприємця ОСОБА_2 , АДРЕСА_1 , м. Київ , 01034

про : визнання недійсним та скасування наказу ОСОБА_1 управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області № 9-77/15-14-СГ " Про затвердження документації землеустрою та передачу в оренду земельної ділянки " від 15.05.2014р. ;

- визнання недійсним та скасування наказу ОСОБА_1 управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області №9-76/15-14-СГ " Про затвердження документації землеустрою та передачу в оренду земельної ділянки " від 15.05.2014р.;

- визнання недійсним та скасування наказу ОСОБА_1 управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області №9-602/15-14-СГ " Про затвердження документації землеустрою та передачу в оренду земельної ділянки " від 21.10.2015 р.;

- визнання недійсним договору оренди землі, укладеного між ОСОБА_1 управлінням Держгеокадастру в Івано-Франківській області та ОСОБА_2, загальною площею 2,1204 га ( кадастровий номер 2625210100:04:005:0004) для ведення фермерського господарства від 22.01.2015р. строком на 25 років;

- визнання недійсним договору оренди землі, укладеного між ОСОБА_1 управлінням Держгеокадастру в Івано-Франківській області та ОСОБА_2, загальною площею 26,0912 га ( кадастровий номер 2625280600:04:003:0001) для ведення фермерського господарства від 06.06.2014р. строком на 15 років;

- визнання недійсним договору оренди землі, укладеного між ОСОБА_1 управлінням Держгеокадастру в Івано-Франківській області та ОСОБА_2, загальною площею 16,2662 га ( кадастровий номер 2625210100:13:001:0007) для ведення фермерського господарства від 06.06.2014р. строком на 15 років ;

- зобов'язання ОСОБА_2 звільнити земельну ділянку загальною площею 16,2662 га ( кадастровий номер 2625210100:13:001:0007) для ведення фермерського господарства державі в особі Державної служби України з питань геодезії , картографії та кадастру ;

- зобов'язання ОСОБА_2 звільнити земельну ділянку загальною площею 2,1204 га ( кадастровий номер 2625210100:04:005:0004 ) державі в особі Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру ;

- зобов'язання звільнити земельну ділянку загальною площею 26,0912 га ( кадастровий номер 2625280600:04:003:0001 ) для ведення фермерського господарства державі в особі Державної служби України з питань геодезії , картографії та кадастру ;

за участю:

прокурор Чугунова В.М.: (посвідчення № 032583 від 20.03.2015р.) ;

від відповідача ОСОБА_1 управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області: ОСОБА_3, (довіреність № 32-9-0.6-91/0/2-17 від 11.01.2017р. ) - представник ;

від відповідача ОСОБА_1 управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області: ОСОБА_4, (довіреність № 9-9-0.6-95/0/2-17 від 11.01.2017р. ) - представник;

від відповідача ОСОБА_5 ОСОБА_2: ОСОБА_6, (довіреність № 60 від 20.01.2017 р.) - представник ;

ВСТАНОВИВ: заступник керівника Коломийської місцевої прокуратури звернувся до суду з позовом до ОСОБА_1 управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області та фізичної особи - підприємця ОСОБА_2, у якому просить: визнати недійсним та скасувати наказ ОСОБА_1 управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області № 9-77/15-14-СГ " Про затвердження документації землеустрою та передачу в оренду земельної ділянки " від 15.05.2014р.;

- визнати недійсним та скасувати наказ ОСОБА_1 управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області №9-76/15-14-СГ " Про затвердження документації землеустрою та передачу в оренду земельної ділянки " від 15.05.2014 р.;

- визнати недійсним та скасувати наказ ОСОБА_1 управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області №9-602/15-14-СГ " Про затвердження документації землеустрою та передачу в оренду земельної ділянки " від 21.10.2015 р.;

- визнати недійсним Договір оренди землі, укладений між ОСОБА_1 управлінням Держгеокадастру в Івано-Франківській області та ОСОБА_2, загальною площею 2,1204 га. ( кадастровий номер 2625210100:04:005:0004) для ведення фермерського господарства від 22.01.2015р. строком на 25 років;

- визнати недійсним Договір оренди землі, укладений між ОСОБА_1 управлінням Держгеокадастру в Івано-Франківській області та ОСОБА_2, загальною площею 26,0912 га ( кадастровий номер 2625280600:04:003:0001) для ведення фермерського господарства від 06.06.2014 р. строком на 15 років;

- визнання недійсним Договір оренди землі , укладений між ОСОБА_1 управлінням Держгеокадастру в Івано-Франківській області та ОСОБА_2, загальною площею 16,2662 га ( кадастровий номер 2625210100:13:001:0007) для ведення фермерського господарства від 06.06.2014 р. строком на 15 років ;

- зобов'язати ОСОБА_2 звільнити земельну ділянку загальною площею 16,2662 га. (кадастровий номер 2625210100:13:001:0007) для ведення фермерського господарства державі в особі Державної служби України з питань геодезії , картографії та кадастру ;

- зобов'язати ОСОБА_2 звільнити земельну ділянку загальною площею 2,1204 га (кадастровий номер 2625210100:04:005:0004 ) Державі в особі Державної служби України з питань геодезії , картографії та кадастру ;

- зобов'язати ОСОБА_2 звільнити земельну ділянку загальною площею 26,0912 га

( кадастровий номер 2625280600:04:003:0001 ) для ведення фермерського господарства державі в особі Державної служби України з питань геодезії , картографії та кадастру ;

Ухвалою суду від 06.01.17 р. порушено провадження у справі, розгляд справи призначено в судовому засіданні на 07.02.2017 р.

В судовому засіданні 07.02.2017 р. оголошувалась перерва до 21.02.2017 р.

В судовому засіданні прокурор підтримала позовні вимоги з підстав викладених у позовній заяві та просить позов задовольнити повністю.

В обґрунтування заявлених позовних вимог зазначає, що всупереч нормам ст. 7, ч. 1 ст. 8 Закону України " Про фермерське господарство" наказами ОСОБА_1 управлінням Держземагенства у Івано-Франківській області № 9-76/15-14/СГ від 15.05.2014 р., №9-77/15-14-СГ від 15.05.2014р., №9-602/15-14-СГ від 21.10.2014р. передано фізичній особі ОСОБА_2 земельні ділянки для ведення фермерського господарства загальною площею 44,4778 га, після реєстрації ОСОБА_2 юридичної особи.

Представник відповідача ОСОБА_1 управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області заявлені позовні вимоги заперечує мотивуючи їх безпідставністю та необґрунтованістю з підстав викладених у запереченні ( вх. №2001/17 від 07.02.2017 р.).

В обґрунтування своїх заперечень зазначає, що рішення про надання дозволу ОСОБА_2 на розроблення проектів землеустрою щодо відведення спірних ділянок для ведення фермерського господарства надано Снятинською районною державною адміністрацією.

ОСОБА_1 управлінням Держземагенства в Івано-Франківській області, в свою чергу, у спосіб та в порядку, встановленому законом, та з урахуванням дозволу на розроблення проектів землеустрою спірних земельних ділянок, наданого Снятинською районною адміністрацією, здійснено лише затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок державної власності сільськогосподарського призначення в оренду ОСОБА_2

Представник відповідача фізичної особи - підприємця ОСОБА_2 заперечив проти задоволення позову та зазначив, що спірні накази видано згідно вимог чинного законодавства, після чого укладено договори оренди землі, які також повністю відповідають вимогам чинного законодавства, а тому підстави визнання їх недійсними відсутні, а позовні вимоги є необґрунтованими та не підлягають задоволенню.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, всебічно і повно з'ясувавши всі обставини, на яких ґрунтуються вимоги, давши оцінку доказам, які мають значення для справи, суд вважає за правильне взяти до уваги наступне.

ОСОБА_1 управлінням Держземагенства у Івано-Франківській області 15.05.2014 р. видано наказ №9-77/15-14-СГ " Про затвердження документації землеустрою та передачу в оренду земельної ділянки", згідно якого ОСОБА_2 передано в оренду земельну ділянку загальною площею 16,2662 га (кадастровий номер 2625210100:13:00160007) для фермерського господарства строком на 15 років, розташовану за межами населеного пункту м. Снятин Снятинської міської ради по вул. Гоголя.

06.06.2014 р., на підставі зазначеного наказу між ОСОБА_1 управлінням Держземагенства у Івано-Франківській області та ОСОБА_2 укладено Договір оренди земельної ділянки площею 16,2662 га строком на 15 років, який зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 06.06.2014 р. за номером 13623177.

15.05.2014р. головним управлінням Держземагенства у Івано-Франківській області видано наказ №9-76/15-14-СГ "Про затвердження документації землеустрою та передачу в оренду земельної ділянки", згідно якого ОСОБА_2 передано в оренду земельну ділянку для ведення фермерського господарства загальною площею 26,0912 га (кадастровий номер - 2625280600:04:003:0001), яка розташована за межами населеного пункту с. Хлібичин Борщівської сільської ради Снятинського району в урочищі " Біля худі".

06.06.2014р. на підставі зазначеного наказу між ОСОБА_1 управлінням Держземагенства у Івано-Франківській області та ОСОБА_2 укладено Договір оренди земельної ділянки площею 26,0912 га строком на 15 років, який зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 06.06.2014 р. за номером 13619727.

21.10.2014 р. ОСОБА_1 управлінням Держземагенства у Івано-Франківській області видано наказ №9-602/15-14-СГ "Про затвердження документації землеустрою та передачу в оренду земельної ділянки", згідно якого ОСОБА_2 передано в оренду земельну ділянку для ведення фермерського господарства загальною площею 2,1204 га (кадастровий номер - 2625210100:04:005:0004), яка розташована за межами населеного пункту с. Снятин Снятинської міської ради по вул. Гоголя.

22.01.2015р. на підставі зазначеного наказу між ОСОБА_1 управлінням Держземагенства у Івано-Франківській області та ОСОБА_2 укладено Договір оренду земельної ділянки площею 2,1204 га строком на 25 років, який зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно 27.01.2015 р. за номером 32762281.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам сторін, суд зазначає наступне.

Згідно ч. 1 ст. 3 Земельного кодексу України , в редакції чинній на момент надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки ОСОБА_2 ) земельні відносини регулюються Конституцією України, цим Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.

Частиною 1 ст.116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування ( ч. 2 ст. 116 Земельного кодексу України).

Статтею 122 Земельного кодексу України визначено повноваження органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо передачі земельних ділянок у власність або у користування.

Згідно п. а ч. 3 ст. 122 Земельного кодексу України , районні державні адміністрації на їх території передають земельні ділянки із земель державної власності ( крім випадків , визначених частиною сьомою цієї статті) у власність або у користування у межах сіл, селищ, міст районного значення для всіх потреб та за межами населених пунктів для сільськогосподарського використання.

Статтею 123 Земельного кодексу України визначений порядок надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування.

Згідно ч. 2, 3 ст. 123 Земельного кодексу України, особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених ст. 122 Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки.

У клопотанні зазначаються орієнтовний розмір земельної ділянки та її цільове призначення. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування та розмір земельної ділянки, письмова згода землекористувача, засвідчена нотаріально ( у разі вилучення земельної ділянки) . ОСОБА_7 Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, визначених ст. 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені статтею.

Статтею 134 Кодексу визначено, що земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них ( оренда, суперфіцій, емфітевзис), у тому числі з розташованими на них об'єктами нерухомого майна державної або комунальної власності, підлягають продажу окремими лотами на конкурентних засадах ( земельних торгах) , крім випадків, встановлених частиною другою цієї статті. Не підлягають продажу на конкурентних засадах ( земельних торгах) земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них у разі: передачі громадянам земельних ділянок для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд ( присадибна ділянка), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів, для сінокосіння і випасання худоби, для городництва; тощо.

Правові, економічні та соціальні засади створення та діяльності фермерських господарств як прогресивної форми підприємницької діяльності громадян у галузі сільського господарства України визначено Законом України " Про фермерське господарство", який є спеціальним нормативно-правовим актом, що регулює земельні відносини у сфері фермерського господарства.

Статтею 7 Закону України "Про фермерське господарство" ( в редакції на момент виникнення спірних правовідносин) визначено, що у заяві про надання у власність або в оренду земельної ділянки для ведення фермерського господарства зазначаються: бажаний розмір та місце розташування ділянки, кількість членів фермерського господарства та наявність у них прав на безоплатне одержання земельних ділянок у власність, обґрунтування розмірів земельної ділянки з урахуванням перспектив діяльності фермерського господарства. До заяви додаються документи що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі.

Земельні ділянки для ведення фермерського господарства передаються громадянам України у власність і надаються в оренду із земель державної або комунальної власності ( ч. 3 ст. 7 Закону України " Про фермерське господарство").

Так, у відповідності до ч. 3 ст. 122, ст. 123, 134 Земельного кодексу України, ОСОБА_2 звернулась до Снятинської районної державної адміністрації із заявами про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок для ведення фермерського господарства.

11.12.2012 р. за результатами розгляду заяв ОСОБА_2 на предмет відповідності вимогам законодавства, Снятинською районною державною адміністрацією видано розпорядження №511від 11.12.2012 р., згідно якого надано ОСОБА_2 дозвіл на виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки: площею 16,2662 га; площею 3,3331 га; 2, 1204 га, та розпорядження Снятинської районної державної адміністрації №549 від 24.12.2012 р. ОСОБА_2 надано дозвіл на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки орієнтовною площею 25, 7400 га.

Відповідно до ч. 4 ст. 122 Земельного кодексу України ( в редакції , чинній на момент затвердження проектів землеустрою) центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні підрозділи передають земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, крім випадків, визначених частиною восьмою цієї статті, у власність або у користування для всіх потреб.

Згідно положення про Державне агентство земельних ресурсів України, затвердженого Указом Президента від 08.04.2011р. №445/2011, центральним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів є Державне агентство земельних ресурсів України (Держземагенство України).

Згідно Положення про Головне управління Держземагенства в Івано-Франківській області ( зі змінами внесеними згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства) , затвердженого наказом Державного агентства земельних ресурсів України №432 від 12.09.2012р., Головне управління є територіальним органом Держземагенства України.

Пунктом 4.32 Положення визначено, що Головне управління передає відповідно до закону земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності у власність або в користування для всіх потреб.

Наказами ОСОБА_1 управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області : №9-602/15-14-СГ від 21.10.2014 р.; №9-76/15-СГ від 15.05.2014 р. ; №9-77/15-14-СГ від 15.05.2014 р., у відповідності до вимог ст. 15-1, 20, 93, 116, 122, 124, 134, 168, 189, 186-1, 207 Земельного кодексу України, Законів України " Про землеустрій", на підставі клопотань ОСОБА_2 від 07.05.2014 р. та 16.10.2014 р. затверджено проект землеустрою та передано земельні ділянки громадянину ОСОБА_2, для ведення фермерського господарства в оренду. Спірні Договори оренди землі укладені саме громадянинкою ОСОБА_2, для ведення фермерського господарства.

Згідно ч. 3 ст. 7 Закону України "Про фермерське господарство" ( в редакції на момент виникнення спірних правовідносин ) земельні ділянки для ведення фермерського господарства передаються громадянам України у власність і надаються в оренду із земель державної або комунальної власності.

З вказаної норми вбачається, що Законом України " Про фермерське господарство" не визначено будь-яких обмежень, щодо надання земельних ділянок для ведення фермерського господарства, зокрема встановлено земельні ділянки для ведення фермерського господарства надаються саме громадянам України, а не юридичній особі.

Тобто, спірні земельні ділянки надані ОСОБА_2 правомірно у відповідності до законодавства.

Таким чином, суд вважає, позовні вимоги в частині визнання недійсними та скасування наказів ОСОБА_1 управління Держземагенства в Івано-Франківській області №9-602/15-14-СГ, №9-76/15-14-СГ, №9/77/15-14-СГ необґрунтованими та такими, що не підлягають до задоволення.

Згідно з Прикінцевими та перехідними положеннями Закону України " Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності" від 06.09.2012 р. №5245-УІ ( далі закон) з дня набрання чинності Закон (01.01.2013 р. ) землі державної та комунальної власності в Україні вважаються розмежованими.

При цьому, відповідно до підпункту г) пункту 4 розділу ІІ "Прикінцеві та перехідні положення" Закону в державній власності залишаються усі землі , розташовані за межами населених пунктів, крім земельних ділянок приватної власності та земельних ділянок, зазначених у підпункті "а" пункту 3 цього розділу ( земельні ділянки , на яких розташовані будівлі, споруди, інші об'єкти нерухомого майна комунальної власності відповідної територіальної громади; які перебувають у постійному користуванні органів місцевого самоврядування, комунальних підприємств, установ, організацій).

На виконання вимог вищезазначених наказів, начальником Відділу Держземагеннства у Снятинському районі від імені ОСОБА_1 управління укладено спірні Договори оренди земельних ділянок.

Право оренди на спірні земельні ділянки зареєстровано у відповідності до вимог Закону України " Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень".

Відповідно до ст.215 Цивільного кодексу України, підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частиною 1-3, 5, 6 статті 203 цього Кодексу.

Згідно ч.1 ст.203 Цивільного кодексу України, зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам.

Підставою для відмови в державній реєстрації договору оренди, а також для визнання договору недійсним відповідно до закону є відсутність у договорі оренди землі однієї з істотних умов, передбачених ст. 15 Закону "Про оренду землі", а також порушення вимог ст. 4-6, 11, 17, 19 цього Закону.

Відповідно до вимог ч.1 ст.6 Закону України "Про оренду землі", орендарі набувають права оренди земельної ділянки на підставах і в порядку, передбачених Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, цим та іншими законами України і договором оренди землі.

Відповідно до ст. 211 Земельного кодексу України, наслідком укладання угод з порушенням чинного законодавства є визнання такої угоди судом недійсною.

Позовні вимоги про визнання недійсними договорів оренди землі від 06.06.2014 р. та 22.01.2015 р., суд вважає необґрунтованими, оскільки встановлено, що оскаржувані накази, якими вирішено питання про передання земельних ділянок в оренду відповідають вимогам чинного законодавства, а договори оренди землі містить всі істотні умови визначені ст.15 Закону України "Про оренду землі", не містять порушень вимог ст. 4-6, 11, 17, 19 вказаного Закону, відповідають іншим вимогам чинного законодавства, право оренди зареєстровано у встановленому законодавством порядку, а тому підстави визначені ст.203, 215 Цивільного кодексу України для визнання договорів оренди землі недійсним - відсутні.

Отже, наведене вище свідчить, що доводи позивача про наявність підстав для визнання спірних договорів оренди землі недійсним є необґрунтованими, оскільки не доведені належними та достатніми доказами, а тому позовні вимоги в цій частині не підлягають задоволенню.

Судовий збір за правилами ст. 49 Господарського процесуального кодексу України, слід залишити позивачем.

Керуючись ст.7 Закону України " Про фермерське господарство", ст. 116, 122, 123,134, 211 Земельного кодексу України, ст. 203, 215 Цивільного кодексу України, ст.6 Закону України "Про оренду землі", ст. 15 Закону "Про оренду землі", ст.49, 82 -85 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

Відмовити в позові заступника керівника Коломийської місцевої прокуратури до ОСОБА_1 управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області та фізичної особи- підприємця ОСОБА_2 про: визнання недійсним та скасування наказу ОСОБА_1 управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області № 9-77/15-14-СГ " Про затвердження документації землеустрою та передачу в оренду земельної ділянки " від 15.05.2014р.;

- визнання недійсним та скасування наказу ОСОБА_1 управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області №9-76/15-14-СГ " Про затвердження документації землеустрою та передачу в оренду земельної ділянки " від 15.05.2014р.;

- визнання недійсним та скасування наказу ОСОБА_1 управління Держгеокадастру в Івано-Франківській області №9-602/15-14-СГ " Про затвердження документації землеустрою та передачу в оренду земельної ділянки " від 21.10.2015р.;

- визнання недійсним договору оренди землі, укладеного між ОСОБА_1 управлінням Держгеокадастру в Івано-Франківській області та ОСОБА_2 , загальною площею 2,1204 га ( кадастровий номер 2625210100:04:005:0004) для ведення фермерського господарства від 22.01.2015р. строком на 25 років ;

- визнання недійсним договору оренди землі , укладеного між ОСОБА_1 управлінням Держгеокадастру в Івано-Франківській області та ОСОБА_2 , загальною площею 26,0912 га ( кадастровий номер 2625280600:04:003:0001) для ведення фермерського господарства від 06.06.2014 р. строком на 15 років ;

- визнання недійсним договору оренди землі , укладеного між ОСОБА_1 управлінням Держгеокадастру в Івано-Франківській області та ОСОБА_2 , загальною площею 16,2662 га ( кадастровий номер 2625210100:13:001:0007) для ведення фермерського господарства від 06.06.2014р. строком на 15 років ;

- зобов'язання ОСОБА_2 звільнити земельну ділянку загальною площею 16,2662 га. ( кадастровий номер 2625210100:13:001:0007) для ведення фермерського господарства державі в особі Державної служби України з питань геодезії , картографії та кадастру ;

- зобов'язання ОСОБА_2 звільнити земельну ділянку загальною площею 2,1204 га ( кадастровий номер 2625210100:04:005:0004 ) державі в особі Державної служби України з питань геодезії , картографії та кадастру ;

- зобов'язання звільнити земельну ділянку загальною площею 26,0912 га ( кадастровий номер 2625280600:04:003:0001 ) для ведення фермерського господарства державі в особі Державної служби України з питань геодезії , картографії та кадастру .

Судові витрати по справі залишити за позивачем.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Повне рішення складено 24.02.17

Суддя Гриняк Б. П.

СудГосподарський суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення21.02.2017
Оприлюднено27.02.2017
Номер документу64950148
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —909/54/17

Ухвала від 20.06.2017

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Гриняк Б.П.

Постанова від 24.05.2017

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Бойко С.М.

Ухвала від 15.05.2017

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Бойко С.М.

Ухвала від 28.04.2017

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Бойко С.М.

Ухвала від 05.04.2017

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Бойко С.М.

Ухвала від 16.03.2017

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Бойко С.М.

Рішення від 21.02.2017

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Гриняк Б. П.

Ухвала від 06.01.2017

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Гриняк Б. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні