У Х В А Л А
Справа № 822/1150/15
21 лютого 2017 року
м. Вінниця
Вінницький апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді: Залімського І. Г.
суддів: Сушка О.О. , Смілянця Е.С.,
секретар судового засідання: Коваль К.В.,
за участі:
представника позивача: Євтушенка А.С.
представника третьої особи: ОСОБА_2
розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання товариства з обмеженою відповідальністю "Агропартнер-1" у справі за адміністративним позовом у справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю "ФГ ТРАКТ" до Державної реєстраційної служби Красилівського районного управління юстиції в Хмельницькій області, треті особи на стороні відповідача: товариство з обмеженою відповідальністю "Агропартнер-1", відділ Держземагентства у Красилівському районі Хмельницької області, ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_20, ОСОБА_21, ОСОБА_22, ОСОБА_23, ОСОБА_24, ОСОБА_25, ОСОБА_26, ОСОБА_27, ОСОБА_28, ОСОБА_29, ОСОБА_30, ОСОБА_31, ОСОБА_32, ОСОБА_33, ОСОБА_34, ОСОБА_35, ОСОБА_36, ОСОБА_37, ОСОБА_38, ОСОБА_39, ОСОБА_40, ОСОБА_41, ОСОБА_42, ОСОБА_43, ОСОБА_44, ОСОБА_45, ОСОБА_46, ОСОБА_47, ОСОБА_48, ОСОБА_49, ОСОБА_50, ОСОБА_51, ОСОБА_52, ОСОБА_53, ОСОБА_54, ОСОБА_55, ОСОБА_56, ОСОБА_57, ОСОБА_58, ОСОБА_59, ОСОБА_60 про визнання протиправними та скасування рішень,
В С Т А Н О В И В :
В провадженні Вінницького апеляційного адміністративного суду перебуває зазначена справа.
23.01.2015р. до суду від товариства з обмеженою відповідальністю "Агропартнер-1" надійшло клопотання про поновлення провадження у справі та його закриття.
В ході судового засідання представник третьої особи товариства з обмеженою відповідальністю "Агропартнер-1" підтримав вказане клопотання.
Представник позивача заперечив проти закриття провадження у справі.
Решта осіб, які беруть у справі повноважних представників не направили, хоча були належним чином повідомлені про час та місце розгляду справи.
Згідно із ч.4 ст.196 КАС України неприбуття у судове засідання сторін або інших осіб, які беруть участь у справі, належним чином повідомлених про дату, час місце апеляційного розгляду, не перешкоджає судовому розгляду справи.
Керуючись положеннями даної норми та враховуючи відсутність заперечень представників позивача та третьої особи, колегія суддів вирішила провести розгляд справи за даної явки сторін.
Заслухавши суддю-доповідача, пояснення представників позивача та третьої особи, перевіривши матеріали справи, доводи апеляційної скарги, колегія суддів дійшла наступних висновків.
Ухвалами Вінницького апеляційного адміністративного суду від 13.09.2016 року у справі №822/1150/15 вирішено вилучити документи у відділу Держземагентства у Красилівському районі Хмельницької області та зупинено провадження по справі до надходження вказаних документів.
Згідно із ч.5 ст.156 КАС України провадження у справі поновлюється за клопотанням осіб, які беруть участь у справі, або за ініціативою суду, якщо відпадуть обставини, які були підставою для зупинення провадження. Про поновлення провадження у справі суд постановляє ухвалу.
Враховуючи наведені обставини, з метою запобігання затягуванню розгляду справи та вирішення вказаного клопотання товариства з обмеженою відповідальністю "Агропартнер-1", колегія суддів вважає за необхідне поновити провадження у даній справі.
В обґрунтування необхідності закриття провадження у справі третя особа товариство з обмеженою відповідальністю "Агропартнер-1" зазначає, що постановою Кабінету Міністрів України №17 від 21.01.2015р. ліквідовано без правонаступництва відповідача Державну реєстраційну службу Красилівського районного управління юстиції в Хмельницькій області.
Згідно із п.5 ч.1 ст.157 КАС України суд закриває провадження у справі у разі смерті або оголошення в установленому законом порядку померлою особи, яка була стороною у справі, якщо спірні правовідносини не допускають правонаступництва, або ліквідації підприємства, установи, організації, які були стороною у справі.
Постановою Кабінету Міністрів України №17 від 21.01.2015р. "Питання оптимізації діяльності центральних органів виконавчої влади системи юстиції" ліквідовано Державну реєстраційну службу та Державну виконавчу службу, поклавши на Міністерство юстиції завдання і функції з реалізації державної політики у сфері організації примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), з питань державної реєстрації актів цивільного стану, речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, договорів комерційної концесії (субконцесії), з питань реєстрації (легалізації) об'єднань громадян, інших громадських формувань, статутів фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування, якщо їх реєстрація передбачена законами, статуту територіальної громади м. Києва, державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб'єктів інформаційної діяльності.
Крім того, вказаною Постановою установлено, що Міністерство юстиції є правонаступником Державної реєстраційної служби та Державної виконавчої служби, що ліквідуються, в частині реалізації державної політики у сферах, зазначених у пункті 1 цієї постанови.
Пунктом 3 частини другої Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" передбачено, що органи державної реєстрації прав, утворені Міністерством юстиції України в установленому законодавством порядку, припиняють надання послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень на території відповідних адміністративно-територіальних одиниць за рішенням Кабінету Міністрів України, прийнятим у разі забезпечення виконавчими органами міських рад міст обласного та/або республіканського Автономної Республіки Крим значення, Київською, Севастопольською міськими, районними, районними у містах Києві та Севастополі державними адміністраціями умов, необхідних для реалізації повноважень у сфері державної реєстрації речових прав, але не пізніше 30 квітня 2016 року.
Відповідно до ч.1 ст.6 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" організаційну систему державної реєстрації прав становлять: 1) Міністерство юстиції України та його територіальні органи; 2) суб'єкти державної реєстрації прав: виконавчі органи сільських, селищних та міських рад, Київська, Севастопольська міські, районні, районні у містах Києві та Севастополі державні адміністрації; акредитовані суб'єкти; 3) державні реєстратори прав на нерухоме майно.
Судом апеляційної інстанції встановлено, що згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, 25 травня 2016 року внесено запис про державну реєстрацію припинення юридичної особи - Красилівського районного управління юстиції в Хмельницькій області.
Відповідно повноваження Державної реєстраційної служби Красилівського районного управління юстиції в Хмельницькій області було передано до місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування, а саме до Красилівської районної державної адміністрації Хмельницької області в особі відповідного відділу. Отже, Красилівська районна державна адміністрація Хмельницької області фактично є правонаступником Державної реєстраційної служби Красилівського районного управління юстиції в Хмельницькій області в частині реалізації повноважень у сфері державної реєстрації речових прав.
Враховуючи наведені обставини в сукупності, суд апеляційної інстанції не знаходить підстав для закриття провадження у даній справі, з наведених ТОВ "Агропартнер-1" мотивів.
Керуючись 156, 157, 165, 212, 254 КАС України, суд
У Х В А Л И В :
Клопотання товариства з обмеженою відповідальністю "Агропартнер-1" задовольнити частково.
Поновити провадження у даній справі.
Відмовити у задоволенні клопотання товариства з обмеженою відповідальністю "Агропартнер-1" про закриття провадження у справі.
Ухвала суду набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена в касаційному порядку згідно зі ст. 212, 254 КАС України.
Ухвала суду складена в повному обсязі 28.02.2017р.
Головуючий Залімський І. Г. Судді Сушко О.О. Смілянець Е.С.
Суд | Вінницький апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.02.2017 |
Оприлюднено | 06.03.2017 |
Номер документу | 65038206 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький апеляційний адміністративний суд
Залімський І. Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні