Харківський окружний адміністративний суд 61004, м. Харків, вул. Мар'їнська, 18-Б-3, inbox@adm.hr.court.gov.ua
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Харків
27 лютого 2017 р. Справа № 820/4594/16
Харківський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого - судді - Нуруллаєва І.С.
за участю секретаря судового засідання - Мараєвої О.В.,
за участю представника позивача - ОСОБА_1,
представника третьої особи - ОСОБА_2,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Харкові адміністративну справу за позовом Гаражного кооперативу "Ювілейний-2" до ОСОБА_3 Держгеокадастру у м. Харкові Харківської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Харківська міська рада про визнання дій протиправними та скасування витягу, -
В С Т А Н О В И В:
Позивач, Гаражний кооператив "Ювілейний-2", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з позовом до ОСОБА_3 Держгеокадастру у м. Харкові Харківської області, в якому просить суд :
- визнати дії ОСОБА_3 Держземагентства у м. Харкові Харківської області із застосування у витязі з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 14.11.2013 року №162 до земельної ділянки загальною площею 4,7116 га, під забудовою 2,0903 га, інших угідь 2,6213 га, кадастровий номер 6310136300:09:030:0056, що знаходиться у користуванні Гаражного кооперативу «Ювілейний-2» на підставі договору оренди земельної ділянки, коефіцієнту функціонального використання земельної ділянки -1 - протиправними;
- скасувати витяг ОСОБА_3 Держземагентства у м. Харкові Харківської області №162 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 14.11.2013 року щодо земельної ділянки кадастровий номер 6310136300:09:030:0056 загальною площею 47116 кв.м., розташованої у м. Харкові, вул. Білогорська, 92б.
В обґрунтування позову позивачем зазначено, що відповідачем при визначенні нормативно грошової оцінки земельної ділянки, що орендована Гаражним кооперативом "Ювілейний-2", застосовано коефіцієнт функціонального використання, який не відповідає діючому законодавству, чим були порушені права позивача як орендаря. Отже, витяг ОСОБА_3 Держземагентства у м. Харкові Харківської області №162 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 14.11.2013 року щодо земельної ділянки кадастровий номер 6310136300:09:030:0056 загальною площею 47116 кв.м., розташованої у м. Харкові, вул. Білогорська, 92б підлягає скасуванню.
Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 29.09.2016 року залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, Харківську міську раду.
Представник відповідача ОСОБА_3 Держгеокадастру у м. Харкові Харківської області у наданих до суду письмових запереченнях проти заявленого позову заперечував та зазначив, що застосування окремих локальних коефіцієнтів КмЗ (локальні фактори) при наданні витягу з нормативної грошової оцінки окремих земельних ділянок у місті Харкові здійснюється із застосуванням програмного комплексу Нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013 в автоматизованому режимі, що є використанням ГІС-технологій, а отже відповідач не розраховує в ручному режимі та не впливає на значення зазначеного коефіцієнту.
Представник третьої особи Харківської міської ради у наданих до суду письмових запереченнях проти заявленого позову заперечував з підстав необґрунтованості.
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав та просив суд задовольнити позов.
Представник відповідача в судове засідання не прибув, про дату, час та місце слухання справи повідомлений належним чином.
Представник третьої особи Харківської міської ради в судовому засіданні проти заявленого позову заперечував з підстав викладених у письмових запереченнях проти позову.
Суд, вивчивши доводи позову та заперечень проти нього, заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши зібрані по справі докази в їх сукупності, проаналізувавши зміст норм матеріального і процесуального права, які врегульовують спірні правовідносини, виходить з таких підстав.
Судом встановлено, що позивач, Гаражний кооператив "Ювілейний-2", код ЄДРПОУ - 24330216, зареєстровано як суб'єкт господарювання 09.03.1994 року, місцезнаходження юридичної особи: 61202, Харківська область, м. Харків, вул. Білогорська, буд. 92-Б, що підтверджено наявною в матеріалах справи копією витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (ас. 36-38).
З наявних в матеріалах справи доказів судом встановлено, що на підставі рішення XLIV сесії Харківської міської ради IV скликання від 25.12.2005 року '№253/05 Про надання фізичним та юридичним особам земельних ділянок для експлуатації об'єктів самочинного будівництва між Харківською міською радою та Гаражним кооперативом Ювілейний-2 укладено договір оренди землі від 16.08.2006 року, який було зареєстровано у Харківській регіональній філії Державного підприємства Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах в Державному реєстрі земель за №140667100208.
Згідно договору оренди землі від 16.08.2006 року Харківська міська рада надає, а орендар, тобто позивач, приймає в строкове платне користування земельну ділянку несільськогосподарського призначення - землі житлової та громадської забудови, яка знаходиться за адресою м. Харків, вул. Білогорська, 92-Б.
Пунктом 2 цього ж договору визначено, що в оренду передається земельна ділянка загальною площею 4,7116 га, у тому числі: ріллі - га, багаторічних насаджень - га, сіножатей - га, пасовищ - га, лісів - га, під забудовою 2,0903 га, інших угідь 2,6213 га.
Відповідно до пункту 3 на земельній ділянці знаходяться об'єкти нерухомого майна - самочинно побудовані гаражі.
Пунктом 5 договору визначено, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить: 12761400 грн.
Пунктом 8 договору передбачено, що договір укладено строком до 01.12.2030 року.
Пунктом 13 договору оренди землі передбачено, що розмір орендної плати переглядається у разі: а) зміни умов господарювання, передбачених договором; б) зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів; в) внаслідок інфляції - щорічно. г) погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами; д) в інших випадках, передбачених законом.
Пунктом 16 договору визначено цільове призначення земельної ділянки - землі транспорту.
Відповідно до пункту 289.1 ст. 289 Податкового кодексу України для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.
Статтею 206 Земельного кодексу України встановлено, що використання землі в Україні є платним. Об'єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону.
Відповідно до ст. 15 Закону України "Про оренду землі" однією із істотних умов договору оренди землі є орендна плата.
Згідно з приписами статті 5 Закону України "Про оцінку земель" залежно від мети та методів проведення оцінка земель поділяється на такі види: бонітування ґрунтів, економічна оцінка земель та грошова оцінка земельних ділянок. Грошова оцінка земельних ділянок залежно від призначення та порядку проведення може бути нормативною і експертною.
Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, вартості земельних ділянок площею понад 50 гектарів для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.
Згідно зі ст. 13 Закону України "Про оцінку земель" нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.
Відповідно до ст. 15 Закону України "Про оцінку земель" встановлено, що підставою для проведення оцінки земель (бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.
Згідно з приписами ст. 18 Закону України Про оцінку земель нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності.
Згідно зі ст. 23 Закону України "Про оцінку земель", оформлюються як витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки, який видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.
Рішенням Харківської міської ради від 03.07.2013р. №1209/13 затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 р.
Згідно п. 1.1. вказаного рішення затверджено базову вартість одного квадратного метра земель міста Харкова у сумі 291,18 грн., яка отримана на підставі витрат на освоєння і облаштування території міста станом на 01.01.2013 та підлягає в подальшому індексації в порядку, встановленому законодавством України.
Згідно з п. 1.1. вказаного рішення затверджено базову вартість одного квадратного метра земель міста Харкова у сумі 291,18 грн., яка отримана на підставі витрат на освоєння і облаштування території міста станом на 01.01.2013 та підлягає в подальшому індексації в порядку, встановленому законодавством України.
Пунктом 2 вказаного рішення встановлено, що це рішення вводиться в дію з моменту оприлюднення в установленому порядку, а нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013 р. застосовується з 01 січня 2014 року.
Попередня вартість 1 кв. м землі у місті Харкові була визначена станом на 01.01.2007 на підставі рішення Харківської міської ради від 25.12.2007 р. № 335/07 Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2007 року , рішень Харківської міської ради від 27.02.2008 року № 42/08 Про затвердження Положення про впровадження нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2007 року та була введена в дію з 01.03.2008.
Рішенням Харківської міської ради від 25.09.2013 № 1269/13 Про затвердження Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 встановлено (п. 2, п. 3), що плата за землю на підставі даних Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 вводиться в дію з 01.01.2014.
Пунктом 2.1. цього рішення визначено, що Департамент земельних відносин на підставі п. 4 ст. 33 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні є власником програмного комплексу Нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013 , здійснює загальну координацію робіт з визначення орендної плати за землю в місті Харкові згідно з рішенням 25 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 03.07.2013 № 1209/13 Про затвердження Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 , здійснює розрахунки розміру орендної плати за землю та безпосереднє виконання робіт з укладання договорів оренди землі та додаткових угод до них, веде моніторинг виконання умов договорів оренди землі.
Відповідно до пункту 2.2. рішення ОСОБА_3 Держземагентства у місті Харкові Харківської області надає інформацію про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки у формі витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки згідно з чинним законодавством.
Комунальне підприємство Міський інформаційний центр є користувачем програмного комплексу Нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013 за договором з Департаментом земельних відносин, надає доступ до зазначеного програмного комплексу управлінню Держземагентства у м. Харкові Харківської області для надання витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки, Департаменту земельних відносин для перевірки даних, що містяться у витягах, та виконання інших функцій у межах повноважень та Департаменту самоврядного контролю за використанням та охороною земель для здійснення відповідних контрольних повноважень (пункт 2.3 рішення).
Головним управлінням Держземагенства у місті Харкові складено витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №162, яким визначений коефіцієнт функціонального використання - 1 та коефіцієнт Км3- 1.05.
Відповідно до пункту 3.10. Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів (далі Порядок) затвердженого спільним наказом Держкомзему, Мінагрополітики, Мінбудархітектури та УААН від 27.01.2006 року № 18/15/21/11і зареєстрованим в Мінюсті 05.04.2006 року №388/1226 вартість одного квадратного метра земельної ділянки певного функціонального використання (Цн) визначається з урахуванням територіально-планувальних, інженерно-геологічних, історико-культурних, природно-ландшафтних, санітарно-гігієнічних та інженерно-інфраструктурних особливостей місця її розташування в межах економіко-планувальної зони за формулою Цн = Цнз х Кф х КмЗ.
Значення коефіцієнта КмЗ визначається щодо кожного населеного пункту, виходячи з його особливостей. При встановленні значення локального коефіцієнта для окремої земельної ділянки можливо встановлювати його значення на основі визначення частки площі, яку займає цей фактор на земельній ділянці. Установлення частки площі здійснюється переважно шляхом використання ГІС- технологій та електронних цифрових карт масштабу, не меншого, ніж 1:10000 - для міст з чисельністю населення понад цифрових 100 тисяч чолов. та 1:5000 - для інших населених пунктів.
Для обчислення КмЗ враховувати локальні фактори, наведені в додатку 1, таблиця 1.7, при чому добуток по факторних оцінок не повинен бути не повинен бути нижче 0,50 і вище 1,50, в оскаржуваному витягу коефіцієнт КмЗ складає 1.05, тобто в межах граничних розмірів визначених Порядком.
Таким чином, розрахунок значення коефіцієнтів КмЗ (локальні фактори) при наданні витягу з нормативної грошової оцінки окремих земельних ділянок у місті Харкові здійснюється із застосуванням програмного комплексу Нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013 в автоматизованому режимі, що є використанням ГІС-технологій.
Значення коефіцієнтів КмЗ (локальні фактори) було розраховано розробниками Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013р. та затверджено вищевказаним рішенням Харківської міської ради і внесено до програмного комплексу.
Програмним комплексом при визначенні коефіцієнтів локальних зон до частини земельної ділянки, яка входить до певної локальної зони було застосовано коефіцієнт, який встановлений вказаним вище рішенням Харківської міської ради та Порядком, а до іншої частини земельної ділянки, яка не входить до цих зон було встановлено коефіцієнт "1" та вирахувано середньозважений коефіцієнт пропорційно площі земельної ділянки, яка входить та не входить до певної локальної зони.
Щодо посилання позивача на протиправність застосування коефіцієнту функціонального використання 1 при визначенні розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки, суд зазначає наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 19 Земельного кодексу України землі України за основним цільовим призначенням поділяються на такі категорії: землі сільськогосподарського призначення; землі житлової та громадської забудови; землі природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення; землі оздоровчого призначення; землі рекреаційного призначення; землі історико-культурного призначення; землі лісогосподарського призначення; землі водного фонду; землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення.
Згідно з ст. 20 Земельного кодексу України віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень. Зміна цільового призначення земель провадиться органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування, які приймають рішення про передачу цих земель у власність або надання у користування, вилучення (викуп) земель і затверджують проекти землеустрою або приймають рішення про створення об'єктів природоохоронного та історико-культурного призначення. Зміна цільового призначення земель, які перебувають у власності громадян або юридичних осіб, здійснюється за ініціативою власників земельних ділянок у порядку, що встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Види використання земельної ділянки в межах певної категорії земель (крім земель сільськогосподарського призначення та земель оборони) визначаються її власником або користувачем самостійно в межах вимог, встановлених законом до використання земель цієї категорії, з урахуванням містобудівної документації та документації із землеустрою.
Відповідно до пункту 3.5. Порядку №18/15/21/11 коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (далі - Кф), ураховує відносну прибутковість видів економічної діяльності.
Перелік категорій земель за функцією використання із зазначенням коефіцієнтів функціонального використання наведено у Додатку № 1 до пунктів 3.5, 3.7, 3.9, 3.10 Порядку № 18/15/21/11, серед яких землі транспорту та зв'язку Кф=1.
Віднесення земель до категорії земель за функціональним використанням провадиться згідно з Інструкцією № 377 з заповнення державної статистичної звітності з кількісного обліку земель (форми NN 6-зем. 6а-зем, 6б-зем, 2-зем), затвердженою наказом Держкомстату України від 05.11.98 № 377, зареєстрованою в Мін'юсті України 14.12.98 за № 788/3228, відповідно до видів економічної діяльності, зазначених у довідках, що надають юридичним особам органи державної статистики.
Судом під час судового розгляду справи встановлено, що за договором оренди землі укладеного між позивачем та Харківською міською радою від 16.08.2006 року, земельна ділянка площею 4,7116 га передається в оренду з самочинно збудованими гаражами та цільове призначення земельної ділянки визначено як землі транспорту.
Відповідно до положень Інструкції з заповнення державної статистичної звітності з кількісного обліку земель, у графі 45 - включається дані про землі, які використовуються для транспорту та зв'язку (графи 46+47+48+49): державних залізниць, автомобільних шляхів, наземних споруд трубопроводів; території річкових, морських портів та аеропортів; землі, на яких розміщено обладнання систем телекомунікацій, залізничні станції та автостанції, склади для обладнання і ремонтні майстерні та інші території, потрібні для забезпечення розміщення відповідної інфраструктури, а також земельні ділянки гаражно-будівельних кооперативів, автостоянки.
Землі автотранспортних підприємств потрібно включати до графи 49.
У графі 49 - дані про всі інші землі транспорту та зв'язку, які не зараховані до граф 46 - 48. Це землі, які використовуються для пошти, зв'язку, метрополітену, трамвайного, тролейбусного, морського, річкового транспорту, для фунікулерів, трубопроводів для транспортування палива й інших продуктів, землі автотранспортних підприємств; земельні ділянки гаражно-будівельних кооперативів; автостоянки, надані у тимчасове користування, у тому числі на умовах оренди.
За наявними в матеріалах справи доказами, а саме з витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, встановлено, що до видів діяльності Гаражного кооперативу Ювілейний-2 відносяться: номер згідно з КВЕД 81.10 Комплексне обслуговування об'єктів, 96.09 Надання інших індивідуальних послуг, н. в. і. у., 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна
У той час як, дані про землі громадського призначення, до яких на думку позивача, відноситься земельна ділянка що знаходиться в їх користуванні заносяться до графи 43 та включає землі, які використовують для державного управління (включно - для оборонних потреб), освіти, охорони здоров'я, спорту та соціальної допомоги, колективних, громадських та особистих послуг, екстериторіальної діяльності згідно з додатком 4, та не має жодного відношення до спірної земельної ділянки.
Щодо посилання позивача на неможливість існування програмного комплексу, створеного Департаментом земельних відносин Харківської міської ради Харківської області Нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013 , суд зазначає, що представником Харківської міської ради було надано до суду атестат відповідності Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України із засвідчення того, що комплексна система захисту інформації Державного земельного кадастру, яка належить Державній службі України з питань геодезії, картографії та кадастру забезпечує захист інформації відповідно до вимог нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні.
З врахуванням вищезазначеного, суд приходить до висновку, про правомірність дій ОСОБА_3 Держземагентства у м. Харкові Харківської області із застосування у витязі з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 14.11.2013 року №162 до земельної ділянки загальною площею 4,7116 га, під забудовою 2,0903 га, інших угідь 2,6213 га, кадастровий номер 6310136300:09:030:0056, що знаходиться у користуванні Гаражного кооперативу «Ювілейний-2» на підставі договору оренди земельної ділянки, коефіцієнту функціонального використання земельної ділянки -1 та як наслідок відсутність у суду підстав для скасування витягу ОСОБА_3 Держземагентства у м. Харкові Харківської області №162 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 14.11.2013 року щодо земельної ділянки кадастровий номер 6310136300:09:030:0056 загальною площею 47116 кв.м., розташованої у м. Харкові, вул. Білогорська, 92б.
Згідно з ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частиною 3 статті 2 КАС України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Згідно з ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Відповідно до ч.2 ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Розподіл судових витрат здійснити в порядку ст. 94 КАС України.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.159-163, 167, 186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
П ОС Т А Н О В И В:
В задоволенні адміністративного позову Гаражного кооперативу "Ювілейний-2" до ОСОБА_3 Держгеокадастру у м. Харкові Харківської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Харківська міська рада про визнання дій протиправними та скасування витягу - відмовити.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Харківського апеляційного адміністративного суду через Харківський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Повний текст постанови виготовлено 06 березня 2017 року.
Суддя підпис ОСОБА_4
З оригіналом згідно. Оригінал зберігається в матеріалах справи.
Постанова не набрала законної сили.
Суддя Нуруллаєв І.С.
Суд | Харківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.02.2017 |
Оприлюднено | 10.03.2017 |
Номер документу | 65161071 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський окружний адміністративний суд
Нуруллаєв І.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні