Ухвала
від 13.06.2017 по справі 820/4594/16
ХАРКІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13 червня 2017 р.Справа № 820/4594/16 Колегія суддів Харківського апеляційного адміністративного суду у складі

Головуючого судді: Зеленського В.В.

Суддів: Чалого І.С. , П'янової Я.В.

за участю секретаря судового засідання Городової А.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Харківського апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Гаражного кооперативу "Ювілейний-2" на постанову Харківського окружного адміністративного суду від 27.02.2017р. по справі № 820/4594/16

за позовом Гаражного кооперативу "Ювілейний-2"

до Управління Держгеокадастру у м. Харкові Харківської області третя особа Харківська міська рада

про визнання дій протиправними та скасування витягу,

ВСТАНОВИЛА:

26 серпня 2016 року Гаражний кооператив "Ювілейний-2"(далі по тексту - позивач) звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Управління Держгеокадастру у м. Харкові Харківської області (далі по тексту - відповідач), третя особа Харківська міська рада, в якому просив суд:

- визнати дії Управління Держземагентства у м. Харкові Харківської області із застосування у витязі з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 14.11.2013 року №162 до земельної ділянки загальною площею 4,7116 га, під забудовою 2,0903 га, інших угідь 2,6213 га, кадастровий номер 6310136300:09:030:0056, що знаходиться у користуванні Гаражного кооперативу "Ювілейний-2" на підставі договору оренди земельної ділянки, коефіцієнту функціонального використання земельної ділянки -1 - протиправними;

- скасувати витяг Управління Держземагентства у м. Харкові Харківської області №162 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 14.11.2013 року щодо земельної ділянки кадастровий номер 6310136300:09:030:0056 загальною площею 47116 кв.м., розташованої у м. Харкові, вул. Білогорська, 92б.

Постановою Харківського окружного адміністративного суду від 27 лютого 2017 року в задоволенні адміністративного позову Гаражного кооперативу "Ювілейний-2" до Управління Держгеокадастру у м. Харкові Харківської області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Харківська міська рада про визнання дій протиправними та скасування витягу - відмовлено.

Позивач, не погодившись з рішенням суду першої інстанції, подав апеляційну скаргу, в якій просив скасувати постанову Харківського окружного адміністративного суду від 27.02.2017 року по справі № 820/4594/16 та прийняти нову постанову суду, якою задовольнити позовні вимоги позивача в повному обсязі.

В обґрунтування вимог апеляційної скарги посилається на те, що постанова суду першої інстанції прийнята з порушенням норм матеріального та процесуального права.

У відповідності до ч. 1 ст. 195 КАС України суд апеляційної інстанції переглядає судові рішення суду першої інстанції в межах апеляційної скарги.

Відповідно до ч. 6 ст. 12 та ч. 1 ст. 41 КАС України фіксування судового засідання 13.06.2017 року за допомогою звукозаписувального технічного запису не здійснювалось.

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши в межах апеляційної скарги рішення суду першої інстанції, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено та підтверджено судом апеляційної інстанції, що позивач, Гаражний кооператив "Ювілейний-2", код ЄДРПОУ - 24330216, зареєстровано як суб'єкт господарювання 09.03.1994 року, місцезнаходження юридичної особи: 61202, Харківська область, м. Харків, вул. Білогорська, буд. 92-Б, що підтверджено наявною в матеріалах справи копією витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

З матеріалів справи вбачається, що на підставі рішення XLIV сесії Харківської міської ради IV скликання від 25.12.2005 року '№253/05 Про надання фізичним та юридичним особам земельних ділянок для експлуатації об'єктів самочинного будівництва між Харківською міською радою та Гаражним кооперативом Ювілейний-2 укладено договір оренди землі від 16.08.2006 року, який було зареєстровано у Харківській регіональній філії Державного підприємства Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах в Державному реєстрі земель за №140667100208.

Згідно договору оренди землі від 16.08.2006 року Харківська міська рада надає, а орендар, тобто позивач, приймає в строкове платне користування земельну ділянку несільськогосподарського призначення - землі житлової та громадської забудови, яка знаходиться за адресою м. Харків, вул. Білогорська, 92-Б.

Пунктом 2 цього ж договору визначено, що в оренду передається земельна ділянка загальною площею 4,7116 га, у тому числі: ріллі - га, багаторічних насаджень - га, сіножатей - га, пасовищ - га, лісів - га, під забудовою 2,0903 га, інших угідь 2,6213 га.

Відповідно до пункту 3 на земельній ділянці знаходяться об'єкти нерухомого майна - самочинно побудовані гаражі.

Пунктом 5 договору визначено, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить: 12761400 грн.

Пунктом 8 договору передбачено, що договір укладено строком до 01.12.2030 року.

Пунктом 13 договору оренди землі передбачено, що розмір орендної плати переглядається у разі: а) зміни умов господарювання, передбачених договором; б) зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів; в) внаслідок інфляції - щорічно. г) погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами; д) в інших випадках, передбачених законом.

Пунктом 16 договору визначено цільове призначення земельної ділянки - землі транспорту.

Головним управлінням Держземагенства у місті Харкові складено витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №162, яким визначений коефіцієнт функціонального використання - 1 та коефіцієнт Км3- 1.05.

Позивач, не погодившись з вищевказаними діями відповідача, звернувся за захистом своїх прав та законних інтересів до суду.

Приймаючи рішення про відмову у задоволенні позовних вимог суд першої інстанції виходив з того, що дії Управління Держземагентства у м. Харкові Харківської області із застосування у витязі з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 14.11.2013 року №162 до земельної ділянки загальною площею 4,7116 га, під забудовою 2,0903 га, інших угідь 2,6213 га, кадастровий номер 6310136300:09:030:0056, що знаходиться у користуванні Гаражного кооперативу "Ювілейний-2" на підставі договору оренди земельної ділянки, коефіцієнту функціонального використання земельної ділянки -1, є правомірними, а тому і відсутні підстави для скасування витягу Управління Держземагентства у м. Харкові Харківської області №162 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 14.11.2013 року щодо земельної ділянки кадастровий номер 6310136300:09:030:0056 загальною площею 47116 кв.м., розташованої у м. Харкові, вул. Білогорська, 92б.

Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції виходячи з наступного.

Відповідно до ч. 4,5 ст. 5 Закону України Про оцінку земель грошова оцінка земельних ділянок залежно від призначення та порядку проведення може бути нормативною і експертною.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні (крім випадків спадкування спадкоємцями першої та другої черги за законом (як випадків спадкування ними за законом, так і випадків спадкування ними за заповітом) і за правом представлення, а також випадків спадкування власності, вартість якої оподатковується за нульовою ставкою) та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, вартості земельних ділянок площею понад 50 гектарів для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель.

Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України Про оцінку земель дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

У відповідності до ч. 3 ст. 23 Закону України Про оцінку земель витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України Про оцінку земель нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться, зокрема, у разі визначення розміру земельного податку; визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.

Згідно з ст. 18 Закону України Про оцінку земель нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності.

Згідно зі ст. 23 Закону України "Про оцінку земель", оформлюються як витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки, який видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

За приписами п. 1 Положення про Державне агентство земельних ресурсів України, затвердженого Указом Президента України від 8 квітня 2011 року № 445, державне агентство земельних ресурсів України (Держземагентство України) є центральним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів та топографо-геодезичної і картографічної діяльності, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства України (далі - Міністр), входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сфері земельних відносин та топографо-геодезичної і картографічної діяльності.

Отже, витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки видається управлінням Держземагентства у відповідній області.

Відповідно до п.п. 3.1, 3.2, 3.3 Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України по земельних ресурсах, Міністерства аграрної політики України, Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України, Української академії аграрних наук від 27 січня 2006 р. N18/15/21/11, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 квітня 2006 р. за N 388/12262 (далі - Порядок), в основі нормативної грошової оцінки земель населених пунктів лежить капіталізація рентного доходу, що отримується залежно від місця розташування населеного пункту в загальнодержавній, регіональній і місцевій системах виробництва та розселення, облаштування його території та якості земель з урахуванням природно-кліматичних та інженерно-геологічних умов, архітектурно-ландшафтної та історико-культурної цінності, екологічного стану, функціонального використання земель.

Населені пункти включають землі всіх категорій за основним цільовим призначенням, які розташовуються в їх адміністративних межах. Нормативна грошова оцінка населених пунктів для всіх категорій земель та земельних ділянок (за винятком сільськогосподарських угідь) визначається згідно з формулою 8.

Рішенням Харківської міської ради від 03.07.2013р. №1209/13(далі по тексту - Рішення № 1209/13) затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 р.

Відповідно до п. 1.1. Рішення № 1209/13 затверджено базову вартість одного квадратного метра земель міста Харкова у сумі 291,18 грн., яка отримана на підставі витрат на освоєння і облаштування території міста станом на 01.01.2013 та підлягає в подальшому індексації в порядку, встановленому законодавством України.

Згідно з п. 1.1. Рішення № 1209/13 затверджено базову вартість одного квадратного метра земель міста Харкова у сумі 291,18 грн., яка отримана на підставі витрат на освоєння і облаштування території міста станом на 01.01.2013 та підлягає в подальшому індексації в порядку, встановленому законодавством України.

У відповідності до п. 2 вказаного рішення встановлено, що це рішення вводиться в дію з моменту оприлюднення в установленому порядку, а нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013 р. застосовується з 01 січня 2014 року.

Попередня вартість 1 кв. м землі у місті Харкові була визначена станом на 01.01.2007 на підставі рішення Харківської міської ради від 25.12.2007 р. № 335/07 Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2007 року , рішень Харківської міської ради від 27.02.2008 року № 42/08 Про затвердження Положення про впровадження нормативної грошової оцінки земель м. Харкова станом на 01.01.2007 року та була введена в дію з 01.03.2008.

Рішенням Харківської міської ради від 25.09.2013 № 1269/13 Про затвердження Порядку впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 встановлено (п. 2, п. 3), що плата за землю на підставі даних Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 вводиться в дію з 01.01.2014.

Відповідно до п. 2.1. Рішення № 1209/13 визначено, що Департамент земельних відносин на підставі п. 4 ст. 33 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні є власником програмного комплексу Нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013 , здійснює загальну координацію робіт з визначення орендної плати за землю в місті Харкові згідно з рішенням 25 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 03.07.2013 № 1209/13 Про затвердження Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013 , здійснює розрахунки розміру орендної плати за землю та безпосереднє виконання робіт з укладання договорів оренди землі та додаткових угод до них, веде моніторинг виконання умов договорів оренди землі.

Згідно з п. 2.2. Рішення № 1209/13 Управління Держземагентства у місті Харкові Харківської області надає інформацію про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки у формі витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки згідно з чинним законодавством.

Комунальне підприємство Міський інформаційний центр є користувачем програмного комплексу Нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013 за договором з Департаментом земельних відносин, надає доступ до зазначеного програмного комплексу управлінню Держземагентства у м. Харкові Харківської області для надання витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки, Департаменту земельних відносин для перевірки даних, що містяться у витягах, та виконання інших функцій у межах повноважень та Департаменту самоврядного контролю за використанням та охороною земель для здійснення відповідних контрольних повноважень (пункт 2.3 рішення).

Головним управлінням Держземагенства у місті Харкові складено витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №162, яким визначений коефіцієнт функціонального використання - 1 та коефіцієнт Км3- 1.05.

У відповідності до пункту 3.10. Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів (далі Порядок) затвердженого спільним наказом Держкомзему, Мінагрополітики, Мінбудархітектури та УААН від 27.01.2006 року № 18/15/21/11і зареєстрованим в Мінюсті 05.04.2006 року №388/1226 вартість одного квадратного метра земельної ділянки певного функціонального використання (Цн) визначається з урахуванням територіально-планувальних, інженерно-геологічних, історико-культурних, природно-ландшафтних, санітарно-гігієнічних та інженерно-інфраструктурних особливостей місця її розташування в межах економіко-планувальної зони за формулою Цн = Цнз х Кф х КмЗ.

Значення коефіцієнта КмЗ визначається щодо кожного населеного пункту, виходячи з його особливостей. При встановленні значення локального коефіцієнта для окремої земельної ділянки можливо встановлювати його значення на основі визначення частки площі, яку займає цей фактор на земельній ділянці. Установлення частки площі здійснюється переважно шляхом використання ГІС- технологій та електронних цифрових карт масштабу, не меншого, ніж 1:10000 - для міст з чисельністю населення понад цифрових 100 тисяч чолов. та 1:5000 - для інших населених пунктів.

Для обчислення КмЗ враховувати локальні фактори, наведені в додатку 1, таблиця 1.7, при чому добуток по факторних оцінок не повинен бути не повинен бути нижче 0,50 і вище 1,50, в оскаржуваному витягу коефіцієнт КмЗ складає 1.05, тобто в межах граничних розмірів визначених Порядком.

Таким чином, розрахунок значення коефіцієнтів КмЗ (локальні фактори) при наданні витягу з нормативної грошової оцінки окремих земельних ділянок у місті Харкові здійснюється із застосуванням програмного комплексу Нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013 в автоматизованому режимі, що є використанням ГІС-технологій.

Значення коефіцієнтів КмЗ (локальні фактори) було розраховано розробниками Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013р. та затверджено вищевказаним рішенням Харківської міської ради і внесено до програмного комплексу.

Програмним комплексом при визначенні коефіцієнтів локальних зон до частини земельної ділянки, яка входить до певної локальної зони було застосовано коефіцієнт, який встановлений вказаним вище рішенням Харківської міської ради та Порядком, а до іншої частини земельної ділянки, яка не входить до цих зон було встановлено коефіцієнт "1" та вирахувано середньозважений коефіцієнт пропорційно площі земельної ділянки, яка входить та не входить до певної локальної зони.

Позивач вважає протиправним застосування коефіцієнту функціонального використання 1 при визначенні розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки, проте колегія суддів з цього приводу вважає за необхідне зазначити наступне.

Згідно з ч. 1 ст. 19 Земельного кодексу України землі України за основним цільовим призначенням поділяються на такі категорії: землі сільськогосподарського призначення; землі житлової та громадської забудови; землі природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення; землі оздоровчого призначення; землі рекреаційного призначення; землі історико-культурного призначення; землі лісогосподарського призначення; землі водного фонду; землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення.

Відповідно ст. 20 Земельного кодексу України віднесення земель до тієї чи іншої категорії здійснюється на підставі рішень органів державної влади та органів місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень. Зміна цільового призначення земель провадиться органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування, які приймають рішення про передачу цих земель у власність або надання у користування, вилучення (викуп) земель і затверджують проекти землеустрою або приймають рішення про створення об'єктів природоохоронного та історико-культурного призначення. Зміна цільового призначення земель, які перебувають у власності громадян або юридичних осіб, здійснюється за ініціативою власників земельних ділянок у порядку, що встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Види використання земельної ділянки в межах певної категорії земель (крім земель сільськогосподарського призначення та земель оборони) визначаються її власником або користувачем самостійно в межах вимог, встановлених законом до використання земель цієї категорії, з урахуванням містобудівної документації та документації із землеустрою.

Відповідно до пункту 3.5. Порядку №18/15/21/11 коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (далі - Кф), ураховує відносну прибутковість видів економічної діяльності.

Перелік категорій земель за функцією використання із зазначенням коефіцієнтів функціонального використання наведено у Додатку № 1 до пунктів 3.5, 3.7, 3.9, 3.10 Порядку № 18/15/21/11, серед яких землі транспорту та зв'язку Кф=1.

Віднесення земель до категорії земель за функціональним використанням провадиться згідно з Інструкцією № 377 з заповнення державної статистичної звітності з кількісного обліку земель (форми NN 6-зем. 6а-зем, 6б-зем, 2-зем), затвердженою наказом Держкомстату України від 05.11.98 № 377, зареєстрованою в Мін'юсті України 14.12.98 за № 788/3228, відповідно до видів економічної діяльності, зазначених у довідках, що надають юридичним особам органи державної статистики.

З матеріалів справи вбачається, що за договором оренди землі укладеного між позивачем та Харківською міською радою від 16.08.2006 року, земельна ділянка площею 4,7116 га передається в оренду з самочинно збудованими гаражами та цільове призначення земельної ділянки визначено як землі транспорту.

Відповідно до положень Інструкції з заповнення державної статистичної звітності з кількісного обліку земель, у графі 45 - включається дані про землі, які використовуються для транспорту та зв'язку (графи 46+47+48+49): державних залізниць, автомобільних шляхів, наземних споруд трубопроводів; території річкових, морських портів та аеропортів; землі, на яких розміщено обладнання систем телекомунікацій, залізничні станції та автостанції, склади для обладнання і ремонтні майстерні та інші території, потрібні для забезпечення розміщення відповідної інфраструктури, а також земельні ділянки гаражно-будівельних кооперативів, автостоянки.

Землі автотранспортних підприємств потрібно включати до графи 49.

У графі 49 - дані про всі інші землі транспорту та зв'язку, які не зараховані до граф 46 - 48. Це землі, які використовуються для пошти, зв'язку, метрополітену, трамвайного, тролейбусного, морського, річкового транспорту, для фунікулерів, трубопроводів для транспортування палива й інших продуктів, землі автотранспортних підприємств; земельні ділянки гаражно-будівельних кооперативів; автостоянки, надані у тимчасове користування, у тому числі на умовах оренди.

З витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, який міститься в матеріалах справи, вбачається, що до видів діяльності Гаражного кооперативу Ювілейний-2 відносяться: номер згідно з КВЕД 81.10 Комплексне обслуговування об'єктів, 96.09 Надання інших індивідуальних послуг, н. в. і. у., 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна.

У той час як дані про землі громадського призначення, до яких, на думку позивача, відноситься земельна ділянка, що знаходиться в їх користуванні, заносяться до графи 43 та включає землі, які використовують для державного управління (включно - для оборонних потреб), освіти, охорони здоров'я, спорту та соціальної допомоги, колективних, громадських та особистих послуг, екстериторіальної діяльності згідно з додатком 4, та не має жодного відношення до спірної земельної ділянки.

Стосовно посилання позивача на неможливість існування програмного комплексу, створеного Департаментом земельних відносин Харківської міської ради Харківської області Нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013 , колегія суддів зазначає наступне.

Як вбачається з матеріалів справи, атестатом відповідності Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України від 29.07.2016 року № 14178, засвідчено, що комплексна система захисту інформації Державного земельного кадастру, яка належить Державній службі України з питань геодезії, картографії та кадастру забезпечує захист інформації відповідно до вимог нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні.

Отже, виходячи з вищезазначеного, колегія суддів дійшла висновку, що дії Управління Держземагентства у м. Харкові Харківської області із застосування у витязі з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 14.11.2013 року №162 до земельної ділянки загальною площею 4,7116 га, під забудовою 2,0903 га, інших угідь 2,6213 га, кадастровий номер 6310136300:09:030:0056, що знаходиться у користуванні Гаражного кооперативу "Ювілейний-2" на підставі договору оренди земельної ділянки, коефіцієнту функціонального використання земельної ділянки -1 є правомірними та, як наслідок, відсутні підстави для скасування витягу Управління Держземагентства у м. Харкові Харківської області №162 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 14.11.2013 року щодо земельної ділянки кадастровий номер 6310136300:09:030:0056 загальною площею 47116 кв.м., розташованої у м. Харкові, вул. Білогорська, 92б.

Відповідно до ст. 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно із частиною першою статті 11 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

У відповідності до частини другої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідно до ст. 159 Кодексу адміністративного судочинства України судове рішення повинно бути законним та обґрунтованим.

Колегія суддів вважає, що постанова Харківського окружного адміністративного суду від 27.02.2017 року по справі №820/4594/16 відповідає вимогам ст. 159 КАС України, а тому відсутні підстави для її скасування та задоволення апеляційних вимог апелянта.

Відповідно до ст. 200 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

На підставі викладеного колегія суддів, погоджуючись з висновками суду першої інстанції, вважає, що суд дійшов вичерпних юридичних висновків щодо встановлення обставин справи і правильно застосував до спірних правовідносин сторін норми матеріального та процесуального права.

Доводи апеляційної скарги, з наведених вище підстав, висновків суду не спростовують.

Керуючись ст.ст. 160, 167, 195, 196, п.1 ч.1 ст. 198, ст.200, п.1 ч.1 ст.205, ст.ст.206, 209, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -

У Х В А Л И Л А:

Апеляційну скаргу Гаражного кооперативу "Ювілейний-2" залишити без задоволення.

Постанову Харківського окружного адміністративного суду від 27.02.2017р. по справі № 820/4594/16 залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом двадцяти днів з дня складання ухвали у повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий суддя Зеленський В.В. Судді Чалий І.С. П'янова Я.В. Повний текст ухвали виготовлений 19.06.2017 р.

СудХарківський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.06.2017
Оприлюднено26.06.2017
Номер документу67282309
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —820/4594/16

Ухвала від 13.06.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Зеленський В.В.

Ухвала від 18.04.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Зеленський В.В.

Ухвала від 18.04.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Зеленський В.В.

Ухвала від 30.03.2017

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Зеленський В.В.

Ухвала від 10.03.2017

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Нуруллаєв І.С.

Постанова від 27.02.2017

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Нуруллаєв І.С.

Ухвала від 27.02.2017

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Нуруллаєв І.С.

Ухвала від 29.09.2016

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Нуруллаєв І.С.

Ухвала від 29.08.2016

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Нуруллаєв І.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні