Постанова
від 10.03.2017 по справі 344/3126/17
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 344/3126/17

Провадження № 3/344/1956/17

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 березня 2017 року м.Івано-Франківськ

Суддя Івано-Франківського міського суду Івано-Франківської області Зеленко О.В., ознайомившись з матеріалами справи, які надійшли від Управління захисту економіки в Івано-Франківській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч.2 ст.172-7 КУпАП, -

В С Т А Н О В И Л А:

До Івано-Франківського міського суду з Управління захисту економіки в Івано-Франківській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України надійшли матеріали справи про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за вчинення адміністративного корупційного правопорушення, відповідальність за яке передбачена ч.2 ст. 172-7 КУпАП.

Відповідно до ст.278 Кодексу України про адміністративні правопорушення під час підготовки до розгляду справи про адміністративне правопорушення суддя повинен перевірити, чи правильно складений протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення.

Як вбачається з матеріалів справи, щодо ОСОБА_1 складено 02.03.2017 протокол №16 про вчинення адміністративного правопорушення, пов'язаного з корупцією, передбаченого ч.2 ст.172-7 КУпАП.

При цьому у даному протоколі №16 за ч.2 ст.172-7 КУпАП після зазначення відомостей щодо особи, що притягується до відповідальності, та роз'яснення прав останнього зазначено як скоєне правопорушення дослівно наступне: ОСОБА_1, перебуваючи на посаді Івано-Франківського міського голови, будучи згідно п.п. б п.1 ст.3 Закону України Про запобігання корупції (далі - Закон) суб'єктом відповідальності за корупційні правопорушення, в порушення п.1 та п.2 ч.1 ст.28 Закону, не вжив заходів щодо недопущення виникнення реального конфлікту інтересів та не повідомив депутатський корпус Івано-Франківської міської ради про наявність реального конфлікту інтересів у встановлений законом термін, чим вчинив адміністративне правопорушення, пов'язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч.1 ст.172-7 КУпАП .

Надалі у протоколі викладено обставини вчиненого правопорушення, за змістом яких вбачається, що фактично ОСОБА_1 обвинувачується у вчиненні дій та рішень в умовах реального конфлікту інтересів, тобто порушенні вимог, передбачених п.3 ч.1 ст.28 Закону України Про запобігання корупції , тобто у вчиненні адміністративного правопорушення, пов'язаного з корупцією, передбаченого ч.2 ст.172-7 КУпАП.

Відповідно до ст.256 КУпАП, у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається у протоколі.

Відповідно до п.2 Постанови Верховного Суду України №13 від 25 травня 1998 року (з наступними змінами) Про практику розгляду судами справ про корупційні діяння та інші правопорушення, пов'язані з корупцією у випадку складання протоколів по справах про адмінправопорушення без додержання вимог ст. 256 КУпАП, чи інших вимог закону, суддя зобов'язаний своєю постановою повернути такий протокол відповідному правоохоронному органу для належного оформлення.

Зважаючи на те, що вказана у протоколі суть правопорушення не відповідає викладеним обставинам справи та диспозиції ч.2 ст.172-7 КУпАП, а отже протокол про адміністративне правопорушення не відповідає вимогам, які ставляться до його складання, оскільки відсутні відомості, які мають вирішальне значення для розгляду даної справи. Відсутність в адміністративному протоколі вказаних вище відомостей позбавляє суд всебічно та об'єктивно розглянути матеріали справи і прийняти законне та обґрунтоване рішення.

На підставі наведеного та керуючись ст.ст.254-257, 283 КУпАП, -

П О С Т А Н О В И Л А :

Матеріали справи про адміністративне правопорушення щодо ОСОБА_1 за ч.2 ст.172-7 КУпАП повернути Управлінню захисту економіки в Івано-Франківській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України для належного оформлення, в розумні строки, з підстав, наведених в мотивувальній частині постанови.

Постанова оскарженню в апеляційному порядку не підлягає.

Суддя О.Зеленко

СудІвано-Франківський міський суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення10.03.2017
Оприлюднено16.03.2017
Номер документу65255226
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —344/3126/17

Постанова від 28.09.2017

Адмінправопорушення

Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області

Зеленко О. В.

Постанова від 10.03.2017

Адмінправопорушення

Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області

Зеленко О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні