Постанова
від 28.09.2017 по справі 344/3126/17
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 344/3126/17

Провадження № 3/344/1957/17

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 вересня 2017 року м. Івано-Франківськ

Суддя Івано-Франківського міського суду Івано-Франківської області Зеленко О.В. з участю: секретаря Караїм Ю.В., прокурорів Данилишина В.В., Буджака І.Я., захисника ОСОБА_1, особи, яка притягається до адміністративної відповідальності ОСОБА_2, розглянувши справу, що надійшла від Управління захисту економіки в Івано-Франківській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженця ІНФОРМАЦІЯ_2, жителя ІНФОРМАЦІЯ_3, українця, громадянина України, ІНФОРМАЦІЯ_4, одруженого, на утриманні одна неповнолітня дитина, працюючого міським головою м.Івано-Франківська, за вчинення правопорушень, пов'язаних з корупцією, передбачених ч.1 ст.172-7, ч.2 ст.172-6 КУпАП,

В С Т А Н О В И Л А:

До Івано-Франківського міського суду з УЗЕ в Івано-Франківській області ДЗЕ Національної поліції України надійшли матеріали справи щодо ОСОБА_2 про притягнення його до адміністративної відповідальності за вчинення правопорушень, пов'язаних з корупцією, передбачених ч.1 ст.172-7, ч.2 ст.172-6 КУпАП.

У протоколі про адміністративне правопорушення №15 від 02.03.2017 року зазначено, що ОСОБА_2, працюючи на посаді міського голови м.Івано-Франківська, будучи посадовою особою місцевого самоврядування другої категорії першого рангу та відповідно до п.п. б , в п.1 ч.1 ст.3 Закону України «Про запобігання корупції» , будучи суб'єктом, на якого поширюється дія вказаного закону, порушив вимоги щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів та не повідомив депутатський корпус Івано-Франківської міської ради про наявність у нього реального конфлікту інтересів, чим порушив вимоги передбачені п.1 та п.2 ч.1 ст.28 Закону України Про запобігання корупції та вчинив адміністративне правопорушення, пов'язане з корупцією, передбачене ч.1 ст.172-7 КУпАП за наступних обставин. На 4 сесії Івано-Франківської міської ради 7 скликання, яка проходила 11.03.2016 року секретар Івано-Франківської міської ради ОСОБА_3 винесла на голосування питання про визначення переможців міського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування та громадянського суспільства 2016 року. Дане питання в протоколі сесії зазначено під № 11 і за його затвердження проголосувало 39 осіб. Відповідно до списку депутатів 7 скликання для поіменного голосування 4 сесії від 11.03.2016 № 8а Про визначення переможців міського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування та громадянського суспільства 2016 року міський голова м.Івано-Франківськ ОСОБА_4 проголосував За . У подальшому, за результатами 4 сесії 7 скликання, ОСОБА_4 підписав Рішення №58-4 від 11.03.2016 р., згідно якого було визначено переможців міського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування та громадянського суспільства. У номінації Проекти громадських організацій , серед ряду інших проектів, було визначено проект Громадської організації Центр розвитку міста під назвою ОСОБА_5 160 років історії з обсягом фінансування 22114 грн., а також проект Благодійної організації Івано-Франківський обласний благодійний фонд Родина під назвою Стріт-арт за мотивами творчості ОСОБА_5 з обсягом фінансування 25000 грн. Згідно з протоколом станом на 11.03.2016 р. керівником ГО Центр розвитку міста був ОСОБА_4; одним із засновників, а з 22.06.2016р. керівником громадської організації Центр розвитку міста (код ЄДРПОУ 39017493) є ОСОБА_6, яка є дружиною ОСОБА_4; одним із засновників благодійної організації Івано-Франківський обласний благодійний фонд Родина (код ЄДРПОУ 36117162) є ОСОБА_2 Таким чином у ОСОБА_2 виник реальний конфлікт інтересів, а саме суперечність між його особистим приватним інтересом - бажанням перемоги проектів, поданих ГО Центр розвитку міста і БО ІФОБФ Родина , та отримання коштів для їх реалізації і його службовими повноваженнями міського голови, однак останній не повідомив про це депутатський корпус Івано-Франківської міської ради під час голосування за визначення переможців міського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування та громадянського суспільства 2016 року та в подальшому підписав відповідне рішення. Наявність реального конфлікту інтересів у ОСОБА_4 підтверджується приватним інтересом останнього в прагненні перемоги в конкурсі поданих проектів та подальшого отримання коштів на їх реалізацію ГО Центр розвитку міста , яку на момент голосування очолював ОСОБА_4 та одним із засновників якої є його дружина, а також БО ІФОБ Родина , де він є одним із засновників. Таким чином, ОСОБА_4 не вжив заходів щодо запобігання і врегулювання конфлікту інтересів та не повідомив депутатський корпус Івано-Франківської міської ради про наявність у нього реального конфлікту інтересів, чим порушив вимоги передбачені п. 1 та п. 2 ч. 1 ст. 28 Закону України Про запобігання корупції та вчинив адміністративне правопорушення, пов'язане з корупцією, передбачене ч.1 ст.172-7 КУпАП.

Крім цього, у протоколі про адміністративне правопорушення № 32 від 16.05.2017 року зазначено, що ОСОБА_2, працюючи на посаді міського голови м.Івано-Франківська, будучи посадовою особою місцевого самоврядування другої категорії першого рангу та відповідно до п.п. б , в п.1 ч.1 ст.3 Закону України «Про запобігання корупції» , будучи суб'єктом, на якого поширюється дія вказаного закону, 25.11.2016 року відповідно до договору кредиту №5262/2016 від 25.11.2016 р., укладеного між ПАТ Кредобанк та ОСОБА_4, останній отримав дохід у вигляді кредитних коштів в сумі 193098,01 гривні, що перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня 2016 року (68900 грн.) та в порушення вимог ч.2 ст.52 Закону «Про запобігання корупції» не повідомив Національне агентство з питань запобігання корупції про суттєві зміни в майновому стані упродовж встановленого законом десятиденного терміну з моменту отримання доходу - періоду часу з 26.11.2016 до 05.12.2016, чим вчинив правопорушення, пов'язане з корупцією, відповідальність за яке передбачена ч.2 ст.172-6 КУпАП, а саме - неповідомлення про суттєві зміни у майновому стані.

ОСОБА_2 в судовому засіданні 28.09.2017 вину у вчиненні правопорушень не визнав, вказав, що корупційні правопорушення не вчиняв, згідно ст.63 Конституції України відмовився надавати пояснення.

Заслухавши пояснення прокурора, який підтримав викладені в протоколах про вчинення адміністративних корупційних правопорушень обставини та просив правопорушника визнати винним за вчинення корупційних правопорушень, передбачених ч.1 ст.172-7, ч.2 ст.172-6 КУпАП, а провадження в справі закрити в зв'язку із закінченням строків накладення адміністративних стягнень за вказаними статтями; захисника, який просив на підставі п.7 ст.247 КУпАП провадження у справі щодо ОСОБА_2 за ч.1 ст.172-7, ч.2 ст.172-6 КУпАП закрити у зв'язку з закінченням строків, передбачених ст.38 КУпАП; позицію ОСОБА_2, що підтримав захисника; дослідивши письмові матеріали справи, суд вважає, що провадження у справі слід закрити у зв'язку із закінченням на момент розгляду справи строків накладення адміністративних стягнень.

Відповідно до ст.38 КУпАП, адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов'язаного з корупцією, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення.

Згідно з п.7 ст.247 КУпАП, у випадку закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 КУпАП - провадження в справі про адміністративне правопорушення підлягає закриттю.

Судом встановлено, що днем виявлення працівниками Національної поліції даного адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.172-7 КУпАП - є 02.03.2017 року, про що також зазначено і в протоколі.

Також з матеріалів справи вбачається, що днем виявлення працівниками Національної поліції адміністративного правопорушення, передбаченого ч.2 ст.172-6 КУпАП - є 16.05.2017 року.

Таким чином, на даний момент розгляду зазначеної справи щодо ОСОБА_2 про адміністративні правопорушення, передбачені ч.1 ст.172-7 та ч.2 ст.172-6 КУпАП, минуло більше трьох місяців з дня виявлення цих правопорушень, тобто минув встановлений ст.38 КУпАП строк давності накладення адміністративного стягнення за вчинення правопорушень, пов'язаних з корупцією, а тому на підставі п.7 ст.247 КУпАП провадження в справі підлягає закриттю у зв'язку із закінченням на момент розгляду справи строків накладення адміністративних стягнень.

На підставі наведеного, керуючись Законом України «Про запобігання корупції» , ст. 38 КУпАП, п.7 ст. 247 КУпАП, ст.ст. 283, 284 КУпАП, -

П О С Т А Н О В И Л А :

Провадження у справі щодо ОСОБА_2 за ч.1 ст.172-7, ч.2 ст.172-6 КУпАП - закрити на підставі п.7 ст.247 КУпАП у зв'язку із закінченням на момент розгляду справи строків накладення адміністративних стягнень, передбачених ст.38 КУпАП.

На постанову може бути подана апеляційна скарга до апеляційного суду Івано-Франківської області через Івано-Франківський міський суд упродовж десяти днів з дня винесення постанови.

Суддя О.В. Зеленко

СудІвано-Франківський міський суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення28.09.2017
Оприлюднено29.09.2017
Номер документу69172159
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —344/3126/17

Постанова від 28.09.2017

Адмінправопорушення

Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області

Зеленко О. В.

Постанова від 10.03.2017

Адмінправопорушення

Івано-Франківський міський суд Івано-Франківської області

Зеленко О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні