Рішення
від 28.02.2017 по справі 921/102/17-г/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"28" лютого 2017 р.Справа № 921/102/17-г/17

Господарський суд Тернопільської області

у складі судді Андрусик Н.О.

розглянув у відкритому судовому засіданні справу

за позовом: товариства з обмеженою відповідальністю Торговий Дім Карпатські мінеральні води , м.Київ, в особі Львівської філії ТОВ Торговий Дім Карпатські мінеральні води , с.Струтин Золочівського району Львівської області

до відповідача: товариства з обмеженою відповідальністю Апрус , м.Тернопіль

про стягнення 73974,07грн заборгованості,

за участю представників:

позивача: ОСОБА_1, довіреність №24/01-1 від 24.01.2017 ;

відповідача: не з'явився.

В судовому засіданні присутньому представнику позивача роз'яснено його права та обов'язки у відповідності до приписів ст.ст.20, 22, 81 1 ГПК України.

За відсутності відповідного клопотання технічна фіксація судового процесу технічними засобами не здійснювалася.

Позивач - товариство з обмеженою відповідальністю Торговий Дім Карпатські мінеральні води , м.Київ, в особі Львівської філії ТОВ Торговий Дім Карпатські мінеральні води , с.Струтин Золочівського району Львівської області, звернувся 27.01.2017 (згідно відтиску календарного штемпеля відділення поштового зв'язку на поштовому конверті) до господарського суду Тернопільської області з позовом до товариства з обмеженою відповідальністю Апрус , м.Тернопіль, про стягнення 73974,07грн боргу за поставлений товар, посилаючись на неналежне виконання відповідачем зобов'язань, що виникли на підставі договору поставки №АМ-05 від 18.08.2016, укладеного між сторонами у справі.

Ухвалою суду від 03.02.2017 порушено провадження у справі, в порядку підготовки справи до розгляду (ст.65 ГПК України) витребувано у сторін додаткові документи; судове засідання призначено на 28.02.2017.

Водночас, ухвалою суду від 03.02.2017 в задоволенні заяви товариства з обмеженою відповідальністю Торговий Дім Карпатські мінеральні води , м.Київ, в особі Львівської філії ТОВ Торговий Дім Карпатські мінеральні води , про забезпечення позову шляхом накладення арешту на всі грошові кошти товариства з обмеженою відповідальністю Апрус , відмовлено за необґрунтованістю.

Представник позивача в судовому засіданні надав додаткові документи на підтвердження заявлених позовних вимог та просив суд задовольнити позов, з підстав, наведених у позовній заяві.

Відповідач в судове засідання не з'явився, причин неявки суду не повідомив, жодних клопотань в порядку господарського процесуального законодавства не заявив, а витребуваних судом документів не подав, незважаючи на те, що про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином (у відповідності до вимог ст.64 ГПК України), про що свідчить повідомлення про вручення поштового відправлення повноважній особі від 10.02.2017, яким на адресу відповідача направлялася ухвала суду від 03.02.2017 про порушення провадження у даній справі.

Зважаючи на належне повідомлення сторін про час та місце розгляду справи, достатність поданих доказів, враховуючи, що брати участь в судовому засіданні є правом сторони, передбаченим ст.22 ГПК України, застосовуючи принципи змагальності та диспозитивності господарського процесу, що закріплені в п.4 ч.3 ст.129 Конституції України, ст.4 3 та ст.33 ГПК України та беручи до уваги забезпечення сторонам рівних та належних умов для надання доказів, необхідних для розгляду справи, суд вважає за можливе розглянути справу в даному судовому засіданні, за правилами ст.75 ГПК України.

Розглянувши матеріали справи та додатково представлені документи, заслухавши доводи представника позивача, господарський суд встановив наступне.

18 серпня 2016 року між товариством з обмеженою відповідальністю Торговий Дім Карпатські мінеральні води , в особі директора Львівської філії ТОВ Торговий Дім Карпатські мінеральні води (положення про філію затверджено загальними зборами учасників товариства №4 від 07.07.2011), що діяв на підставі довіреності №6 від 24.12.2015, як Постачальником, та товариством з обмеженою відповідальністю Апрус , як Покупцем, укладено договір поставки №АМ-05 (далі - договір поставки), відповідно до умов якого (з урахуванням протоколу розбіжностей від 18.08.2016) Постачальник зобов'язався постачати покупцю товар за ціною, в асортименті та в кількості визначених сторонами в замовленнях та Специфікації, яка є невід'ємною частиною договору поставки, а Покупець, в свою чергу, зобов'язався прийняти та оплатити поставлений товар (п.п.1.1, 1.2, 2.1, 2.2, 2.4, 3.2 умов договору поставки).

Відповідно до розділу 2 договору поставки, зокрема пунктів 2.3, 2.5 ціна договору складається з вартості поставленого та прийнятого Покупцем товару згідно відповідних накладних за цим договором, в яких вказується ціна кожної поставленої партії товару.

Поставка товару здійснюється на підставі замовлення Покупця, отримавши яке Постачальник зобов'язаний здійснити поставку замовленого товару в строк, визначений у замовленні. Факт прийняття товару Покупцем стверджується підписанням відповідної накладної на поставку. Під час кожної поставки товару Постачальник має передавати Покупцю документи, що стосуються товару (п.п.3.1, 3.1.3, 3.2, 3.3, 3.12, 4.2-4.6 умов договору поставки).

Також, у розділі 2 договору поставки сторонами погоджено порядок та строки здійснення розрахунків.

Згідно п.2.8 договору оплата за товар здійснюється протягом 45 календарних днів від дати поставки товару Покупцем, при умові, якщо Постачальник належним чином виконав вимоги п.2.7 договору поставки, відповідно до якого: обов'язковою умовою для оплати поставленого товару є наявність у Покупця оформлених у встановленому чинним законодавством України та цим договором порядку відповідної накладної і податкової накладної та інших документів, передбачених договором, що стосуються товару, а також відповідність цін в накладній діючій Специфікації; при відсутності одного з зазначених документів, а також в разі їх неналежного оформлення, наявності розбіжностей у відомостях чи даних, постачальник повинен надати відсутні документи або привести документи у відповідність до вимог чинного законодавства України та вимог цього договору протягом семи календарних днів від дати поставки; реєстрацію податкових накладних в електронному вигляді здійснює Постачальник протягом п'ятнадцяти календарних днів з моменту виписки у відповідності до чинного податкового законодавства, та у той же строк за допомогою модуля електронного документообігу в програмному забезпеченні М.Е.Doc надсилати Покупцю, якщо передбачається збільшення суми компенсації вартості послуг на користь Покупця.

Даний договір набрав чинності з моменту його підписання сторонами та діяв протягом одного року, а в частині зобов'язань, що залишилися не виконаними на вказану дату, - до повного виконання таких зобов'язань сторонами, з можливістю пролонгації на один рік на тих самих умовах у разі, якщо сторони не менш, як за 30 днів до закінчення строку його дії не повідомлять одна одну про бажання розірвати цей договір або укласти новий (п.11.1 договору поставки).

З долученої до справи Специфікації вбачається, що сторонами на умовах договору поставки погоджено асортимент товару, який буде поставлятися, його ціну.

Також, судом згідно пояснень позивача №24/02- від 24.02.2017 (вх.№6704 від 27.02.2017) з'ясовано, що замовлення на поставку товару здійснювалися в усній формі по кожній торговій точці, що належать товариству з обмеженою відповідальністю Апрус через торгових представників ТОВ Торговий дім Карпатські мінеральні води , котрі обслуговували відповідні торгові точки відповідача.

На виконання взятих на себе договірних зобов'язань позивачем поставлено, а товариством з обмеженою відповідальністю Апрус прийнято в період з 30.08.2016 по 11.11.2016 товар на загальну суму 125686,62грн, а саме згідно видаткових накладних:

- від 30.08.2016 : №ТД-0033629 на суму 1886,76грн, №ТД-0033628 на суму 5191,51грн, №ТД-0033627 на суму 3356,47грн, №ТД-0033626 на суму 3356,47грн, №ТД-0033625 на суму 3356,47грн, №ТД-0033624 на суму 3298,15грн, №ТД-0033623 на суму 4391,89грн, 3ТД-0033622 на суму 3109,68грн, №ТД-0033895 на суму 3532,98грн;

- від 18.10.2016 : №ТД-0034608 на суму 621,72грн, №ТД-0034599 на суму 355,68грн, №ТД-0034593 на суму 2652,13грн, №ТД-00345592 на суму 1017,36грн;

- від 06.09.2016 : №ТД-0035069 на суму 2877,18грн;

- від 07.09.2016 : №ТД-0035149 на суму 799,88грн, №ТД-0035150 на суму 1866,06грн, №ТД-0035151 на суму 816,48грн, №ТД-0035160 на суму 633,96грн, №ТД-0035166 на суму 2087,16грн, №ТД-0035167 на суму 546,48грн, №ТД-035168 на суму 3271,74грн, №ТД-0035169 на суму 1010,28грн;

- від 09.09.2016 : №ТД-0035573 на суму 2764,63грн, №ТД-0035565 на суму 2985,71грн;

- від 10.09.2016 : №ТД-0035785 на суму 438,48грн, №ТД-0035786 на суму 1186,80грн, №ТД-0035787 на суму 680,76грн, №ТД-0035788 на суму 368,28грн, №ТД-0035789 на суму 850,32грн, №ТД-0035790 на суму 2619,00грн;

- від 13.09.2016 : №ТД-0036262 на суму 1800,36грн;

- від 14.09.2016 : №ТД-0036291 на суму 1117,80грн, №ТД-0036290 на суму 1445,50грн, №ТД-00362289 на суму 1312,14грн, №ТД-0036284 на суму 1163,34грн, №ТД-0036283 на суму 1855,36грн, №ТД-036282 на суму 1339,12грн, №ТД-0036281 на суму 612,54грн, №ТД-0036280 на суму 1840,69грн, №ТД-0036279 на суму 4302грн;

- від 15.09.2016 : №ТД-0036636 на суму 817,66грн, №ТД-0036480 на суму 250,61грн;

- від 16.09.2016 : №ТД-0036710 на суму 1084,68грн;

- від 17.09.2016 : №ТД-0036960 на суму 989,28грн, №ТД-0036952 на суму 974,22грн, №ТД-0036951 на суму 680,04грн, №ТД-0036950 на суму 332,28грн, №ТД-0036949 на суму 1012,74грн, №ТД-0036948 на суму 1263,24грн, №ТД-0036947 на суму 2547,10грн, №ТД-0036946 на суму 1308,30грн, №ТД-0036945 на суму 2169,72грн;

- від 20.09.2016 : №ТД-0037395 на суму 663грн;

- від 21.09.2016 : №ТД-0037407 на суму 2390,40грн, №ТД-0037408 на суму 915,48грн, №ТД-0037409 на суму 259,20грн, №ТД-0037410 на суму 284,76грн, №ТД-0037411 на суму 574,20грн, №ТД-0037412 на суму 2233,32грн;

- від 24.09.2016 : №ТД-0037991 на суму 719,70грн, №ТД-0037990 на суму 388,20грн, №ТД-0037989 на суму 187,84грн, №ТД-0037988 на суму 647,16грн, №ТД-0037987 на суму 1136,94грн, №ТД-0037986 на суму 838,26грн;

- від 28.09.2016 : №ТД-0038514 на суму 794,04грн, №ТД-0038515 на суму 1184,40грн, №ТД-0038516 на суму 357,30грн, №ТД-0038517 на суму 388,44грн, №ТД-0038518 на суму 470,14грн, №ТД-0038519 на суму 1011,48грн, №ТД-0038520 на суму 1280,58грн, №ТД-0038521 на суму 733,30грн;

- від 29.09.2016 : №ТД-0038875 на суму 182,52грн;

- від 01.10.2016 : №ТД-0039095 на суму 358,38грн, №ТД-0039096 на суму 432,40грн, №ТД-0039097 на суму 392,34грн, №ТД-0039098 на суму 432,36грн;

- від 05.10.2016 : №ТД-0039632 на суму 366,12грн, №ТД-0039634 на суму 1001,16грн, №ТД-0039635 на суму 659,62грн, №ТД-0039636 на суму 962,34грн, №ТД-0039637 на суму 636,01грн, №ТД-0039638 на суму 813,78грн, №ТД-0039639 на суму 516,96грн;

- від 07.10.2016 : №ТД-0040004 на суму 1171,36грн, №ТД-0040009 на суму 390,94грн ;

- від 12.10.2016 : №ТД-0040695 на суму 539,52грн, №ТД-0040694 на суму 725,16грн, №ТД-0040693 на суму 757,42грн, №ТД-0040692 на суму 1082,65грн, №ТД-0040691 на суму 293,22грн;

- від 14.10.2016 : №ТД-0041038 на суму 641,70грн;

- від 21.10.2016 : №ТД-0041858 на суму 511,38грн;

- від 28.10.2016 : №ТД-0042841 на суму 324грн;

- від 04.11.2016 : №ТД-0044044 на суму 721,99грн;

- від 11.11.2016 : №ТД-0045074 на суму 793,93грн.

Господарські операції по даних поставках були відображені позивачем в податковій звітності, про що свідчать долучені до справи копії квитанцій про реєстрацію податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.

В подальшому, відповідачем здійснено повернення товару на загальну суму 232,20грн, а саме: згідно накладної на повернення №ТД-0001533 від 30.09.2016 на суму 135грн та накладної №ТД-0001418 від19.09.2016 на суму 97,20грн.

Крім того, відповідачем було частково оплачено вартість поставленого товару в розмірі 51712,55грн (15.11.2016 - 31480,35грн та 28.11.2016 - 20000грн), що підтверджується банківською випискою по рахунку позивача, відкритого в АТ УКрСиббанк , м.Київ, МФО 351005.

Доказів, які б підтверджували оплату вартості поставленого товару в повній мірі, матеріали справи не містять.

Навпаки, заявлена сума позову підтверджена сторонами шляхом підписання Актів звірки взаєморозрахунків станом на30.11.2016 та 17.01.2017.

В порядку досудового врегулювання спору позивачем надіслано на адресу ТОВ Апрус претензію №21/12-1 від 21.12.2016 про погашення боргу, однак відповідачем у справі дана претензія залишена без відповіді та задоволення.

Зважаючи на порушення майнових прав позивача на суму боргу (73974,07грн) позивач звернувся з позовом в особі Львівської філії ТОВ Торговий Дім Карпатські мінеральні води про примусове стягнення даної суми боргу з ТОВ Апрус в примусовому порядку.

Оцінивши подані докази в сукупності за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному та об'єктивному дослідженні всіх обставин справи, господарський суд дійшов висновку про підставність заявленого позову. При цьому, суд враховує таке.

У відповідності до ст. 509 Цивільного кодексу України, ст. 173 Господарського кодексу України, в силу господарського зобов'язання, яке виникає між суб'єктом господарювання та іншим учасником (учасниками) відносин у сфері господарювання, один суб'єкт (зобов'язана сторона, у тому числі боржник) зобов'язаний вчинити певну дію господарського чи управлінсько-господарського характеру на користь іншого суб'єкта (виконати роботу, передати майно, сплатити гроші, надати інформацію тощо), або утриматися від певних дій, а інший суб'єкт (управнена сторона, у тому числі кредитор) має право вимагати від зобов'язаної сторони виконання її обов'язку.

Як свідчать матеріали справи, між сторонами виникли правовідносини з поставки, що регулюються положеннями статті 712 ЦК України, в силу яких продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.

До договору поставки застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає з характеру відносин сторін (ч. 2 ст. 712 ЦК України). Загальними положеннями про купівлю-продаж (параграф 1 глави 54 ЦК України) передбачено право продавця вимагати оплати товару.

У відповідності до частини 1 статті 692 Цивільного кодексу України, покупець зобов'язаний оплатити товар після його прийняття або прийняття товаророзпорядчих документів на нього, якщо договором або актами цивільного законодавства не встановлений інший строк оплати товару, а згідно ч. 2 цієї статті передбачено, що покупець зобов'язаний сплатити продавцеві повну ціну переданого товару.

Зобов'язання має виконуватись належним чином, відповідно до умов договору та вимог цього кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться (ст.526 ЦК України).

В силу приписів ст.525 Цивільного кодексу України одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.

Згідно ст. 629 ЦК України договір є обов'язковим для виконання сторонами.

Матеріалами справи підтверджуються доводи позивача про виконання товариством з обмеженою відповідальністю Торговий дім Карпатські мінеральні води в особі відокремленого підрозділу - Львівської філії, своїх договірних зобов'язань щодо поставки товару на загальну суму 125686,62грн.

Однак, відповідач не здійснив повністю оплати отриманого ним у власність товару, сплативши лише частково кошти в сумі 51480,35грн та повернувши товару на суму 232,20грн, тим самим допустив неналежне виконання грошового зобов'язання за договором поставки товару, внаслідок чого станом на день розгляду спору числиться борг в сумі 73974,07грн, що додатково підтверджено Актами звірки взаєморозрахунків, підписаними станом на 30.11.2016 та 17.01.2016.

Відповідно до статті 530 Цивільного кодексу України, якщо у зобов'язанні встановлений термін його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк.

Пунктом 2.8 договору поставки передбачено, що розрахунок за поставлений товар Покупець повинен здійснити протягом 45 календарних днів від дати поставки товару, тобто, від дати підписання видаткової накладної на кожну партію товару (п.3.12 договору поставки).

Матеріалами справи підтверджено, що поставка товару здійснювалася протягом серпня - листопада 2016 року.

Таким чином, з урахуванням умов договору (п.2.8) відповідач повинен був здійснити розрахунок:

- за видатковими накладними №№ТД-0033629 (1886,76грн), ТД-0033628 (5191,51грн), ТД-0033627 (3356,47грн), ТД-0033626 (3356,47грн), ТД-0033625 (3356,47грн), ТД-0033624 (3298,15грн), ТД-0033623 (4391,89грн), ТД-0033622 (3109,68грн), ТД-0033895 (3532,98грн) від 30.08.2016 - до 14.10.2016;

- за видатковими накладними №№ТД-0034608 (621,72грн), ТД-0034599 (355,68грн), ТД-0034593 (2652,13грн), ТД-00345592 (1017,36грн) від 03.09.2016 - до 18.10.2016 ;

- за видатковою накладною №ТД-0035069 (2877,18грн) від 06.09.2016 - до 21.10.2016 ;

- за видатковими накладними №№ТД-0035149 (1799,88грн), ТД-0035150 (1866,06грн), ТД-0035151 (816,48грн), ТД-0035160 (633,96грн), ТД-0035166 (2087,16грн), ТД-0035167 (546,48грн), ТД-035168 (3271,74грн), ТД-0035169 (1010,28грн) від 07.09.2016 - до 22.10.2016 ;

- за видатковими накладними №№ТД-0035573 (2764,63грн), ТД-0035565 (2985,71грн) від 09.09.2016 - до 24.10.2016 ;

- за видатковими накладними №№ТД-0035785 (438,48грн), ТД-0035786 (1186,80грн), ТД-0035787 (680,76грн), ТД-0035788 (368,28грн), ТД-0035789 (850,32грн), ТД-0035790 (2619,00грн) від 10.09.2016 - 25.10.2016 , №ТД-0036262 (1800,36грн) від 13.09.2016 - до 28.10.2016 ;

- за видатковими накладними №№ТД-0036291 (1117,80грн), ТД-0036290 (1445,50грн), ТД-00362289 (1312,14грн), ТД-0036284 (1163,34грн), ТД-0036283 (1855,36грн), ТД-036282 (1339,12грн), ТД-0036281 (612,54грн), ТД-0036280 (1840,69грн), ТД-0036279 (4302грн) від 14.09.2016 - до 29.10.2016 ;

- за видатковими накладними №№ТД-0036636 (817,66грн), ТД-0036480 (250,61грн) від 15.09.2016 - до 30.10.2016 ;

- за видатковою накладною №ТД-0036710 (1084,68грн) від 16.09.2016 - до 31.10.2016 ;

- за видатковими накладними №№ТД-0036960 (989,28грн), ТД-0036952 (974,22грн), ТД-0036951 (680,04грн), ТД-0036950 (332,28грн), ТД-0036949 (1012,74грн), ТД-0036948 (1263,24грн), ТД-0036947 (2547,10грн), ТД-0036946 (1308,30грн), ТД-0036945 (2169,72грн) від 17.09.2016 - до 01.11.2016 ;

- за видатковою накладною №ТД-0037395 (663грн) від 20.09.2016 - до 04.11.2016 ;

- за видатковими накладними №№ТД-0037407 (2390,40грн), ТД-0037408 (915,48грн), ТД-0037409 (259,20грн), ТД-0037410 (284,76грн), ТД-0037411 (574,20грн), ТД-0037412 (2233,32грн) від 21.09.2016 - до 05.11.2016 ;

- за видатковими накладними №№ТД-0037991 (719,70грн), ТД-0037990 (388,20грн), ТД-0037989 (187,84грн), ТД-0037988 (647,16грн), ТД-0037987 (1136,94грн), ТД-0037986 (838,26грн) від 24.09.2016 - до 08.11.2016 ;

- за видатковими накладними №№ТД-0038514 (794,04грн), ТД-0038515 (1184,40грн), ТД-0038516 (357,30грн), ТД-0038517 (388,44грн), ТД-0038518 (470,14грн), ТД-0038519 (1011,48грн), ТД-0038520 (1280,58грн), ТД-0038521 (733,30грн) від 28.09.2016 - до 12.11.2016 ;

- за видатковою накладною №ТД-0038875 (182,52грн) від 29.09.2016 - до 13.11.2016 ;

- за видатковими накладними №№ТД-0039095 (358,38грн), ТД-0039096 (432,40грн), ТД-0039097 (392,34грн), ТД-0039098 (432,36грн) від 01.10.2016 - до 14.11.2016 ;

- за видатковими накладними №№ТД-0039632 (366,12грн), ТД-0039634 (1001,16грн), ТД-0039635 (659,62грн), ТД-0039636 (962,34грн), ТД-0039637 (636,01грн), ТД-0039638 (813,78грн), ТД-0039639 (516,96грн) від 05.10.2016 - до 19.11.2016 ;

- за видатковими накладними №№ТД-0040004 (1171,36грн), ТД-0040009 (390,94грн) від 07.10.2016 - до 21.11.2016 ;

- за видатковими накладними №№ТД-0040695 (539,52грн), ТД-0040694 (725,16грн), ТД-0040693 (757,42грн), ТД-0040692 (1082,65грн), ТД-0040691 (293,22грн) від 12.10.2016 - до 26.11.2016 ;

- за видатковою накладною №ТД-0041038 (641,70грн) від 14.10.2016 - до 28.11.2016 ;

- за видатковою накладною №ТД-0041858 (511,38грн), від 21.10.2016 - до 05.12.2016 ;

- за видатковою накладною №ТД-0042841 (324грн) від 28.10.2016 - до 12.12.2016 ;

- за видатковою накладною №ТД-0044044 (721,99грн) від 04.11.2016 - до 19.12.2016 ;

- за видатковою накладною №ТД-0045074 (793,93грн) від 11.11.2016 - до 26.12.2016.

Втім, як зазначалося вище, на виконання взятих договірних зобов'язань відповідачем проведено частково оплату товару на суму 51712,55грн , решта боргу в сумі 73974,07грн (з урахуванням повернення) залишена не оплаченою, незважаючи на закінчення кінцевих строків проведення розрахунків та товар.

Згідно ст.ст.11, 16, 509 ЦК України та ст.ст.1, 2 ГПК України кредитору належить право у судовому порядку вимагати від боржника виконання його обов'язку.

Доказів, що підтверджують виконання відповідачем зобов'язання щодо оплати поставленого та отриманого ним товару в повній мірі та відновлення тим самим порушених майнових прав кредитора на момент розгляду спору судом, у матеріалах немає, а тому суд визнає доводи позивача про порушення його майнових прав на суму 73974,07грн боргу правомірними, документально підтвердженими первинними документами та не спростованими відповідачем в установленому законом порядку.

Відтак, згідно ст.15 ЦК України, порушене право товариства з обмеженою відповідальністю Торговий Дім Карпатські мінеральні води в особі Львівської філії ТОВ Торговий Дім Карпатські мінеральні води підлягає судовому захисту шляхом примусового стягнення з відповідача 73974,07грн боргу.

Судові витрати, в силу ст. 49 ГПК України, покладаються на відповідача у справі.

В судовому засіданні 28.02.2017, в порядку ст. 85 ГПК України, оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду.

З огляду на наведене, керуючись ст.ст.11, 15, 16, 509, 525-526, 530, 629, 691, 692, 712 ЦК України, ст.ст.173, 174, 193 ГК України, ст.ст.1, 2, 4 2 -4 7 , 22, 33, 34, 43, 44, 49, 81 1 , 82-85, 116, 117 ГПК України, господарський суд, -

ВИРІШИВ:

1. Позовні вимоги задовольнити.

2. Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю Апрус (м.Тернопіль, вул.Живова, 31, ідентифікаційний код 38201423) - 73974(сімдесят три тисячі дев'ятсот сімдесят чотири)грн 07коп. боргу та 1600(одну тисячу шістсот)грн 00коп. судового збору на користь товариства з обмеженою відповідальністю Торговий Дім Карпатські мінеральні води (АДРЕСА_1, ідентифікаційний код 35633685) в особі Львівської філії ТОВ Торговий Дім Карпатські мінеральні води (с.Струтин Золочівського району Львівської області, ідентифікаційний код 37771530).

Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

На рішення суду яке не набрало законної сили, сторони, прокурор, треті особи, які не брали участь у справі, якщо господарський суд вирішив питання про їх права та обов'язки, мають право подати апеляційну скаргу протягом десяти днів з дня прийняття (підписання) рішення через місцевий господарський суд.

Повне рішення складено "13" березня 2017 року.

Суддя Н.О. Андрусик

СудГосподарський суд Тернопільської області
Дата ухвалення рішення28.02.2017
Оприлюднено15.03.2017
Номер документу65284271
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —921/102/17-г/17

Судовий наказ від 27.03.2017

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Андрусик Н.О.

Рішення від 28.02.2017

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Андрусик Н.О.

Ухвала від 03.02.2017

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Андрусик Н.О.

Ухвала від 03.02.2017

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Андрусик Н.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні