Івано-франківський окружний адміністративний суд
Новинка
Отримуйте стислий та зрозумілий зміст судового рішення. Це заощадить ваш час та зусилля.
РеєстраціяІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
"15" березня 2017 р. Справа № 809/420/17
м. Івано-Франківськ
Суддя Івано-Франківського окружного адміністративного суду Матуляк Я.П., розглянувши матеріали адміністративного позову дочірнього підприємства "Івано-Франківський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" до Головного управління Державної фіскальної служби України в Івано-Франківській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 09.12.2016 року за № 0003541406 та від 09.12.2016 року за № 0003561406 в частині, -
В С Т А Н О В И В:
Дочірнє підприємство "Івано-Франківський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" звернулося до суду з адміністративним позовом до Головного управління Державної фіскальної служби України в Івано-Франківській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 09.12.2016 року за № 0003541406 та від 09.12.2016 року за № 0003561406 в частині.
Разом із позовною заявою позивачем надано суду клопотання про відстрочення сплати судового збору до ухвалення судового рішення у справі, яке мотивоване неможливістю сплати судового збору з підстав складного матеріального становища підприємства та наявності заборгованості перед іншими особами.
За змістом вимог частини 1 і 2 статті 87 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи. Розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.
Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначає Закону України "Про судовий збір".
Відповідно до абзацу 1 частини 1 статті 3 вказаного Закону судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством.
Згідно частини 1 статті 2 Закону України "Про судовий збір" платники судового збору - громадяни України, іноземці, особи без громадянства, підприємства, установи, організації, інші юридичні особи (у тому числі іноземні) та фізичні особи - підприємці, які звертаються до суду чи стосовно яких ухвалене судове рішення, передбачене цим Законом.
В обґрунтування свого майнового стану, що унеможливлює сплату судового збору позивачем надано постанову про арешт майна боржника та оголошення заборони на його відчуження від 23.06.2015 року ВП № 47756793, а також постанови про арешт коштів боржника від 23.06.2015 року ВП № 47756793, від 11.05.2016 року ВП № 47756793, згідно яких ДП "Івано-Франківський облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" являється боржником.
Однак, суд зазначає, що вказані документи виконавчих проваджень жодним чином не свідчать про відсутність коштів на інших рахунках підприємства в банківських установах, окрім тих, на які звернуто стягнення.
Як наслідок, здійснення виконавчого провадження відносно ДП "Івано-Франківський облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" як боржника не є тією обставиною, що впливає на майновий стан та може слугувати підставою для відстрочення сплати судового збору відповідно до статті 88 Кодексу адміністративного судочинства та статті 8 Закону України "Про судовий збір".
Разом з тим, з наведених позивачем обставин, виникає сумнів щодо можливості сплати ДП "Івано-Франківський облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" судового збору за наслідком розгляду справи при розподілі судових витрат, у разі відстрочення їх сплати та подальшої необхідності стягнення судового збору з позивача, що може призвести до ненадходження обов'язкових платежів на спеціальний рахунок.
Таким чином, суд прийшов до висновку про відсутність правових підстав для відстрочення сплати судового збору за подання даного адміністративного позову.
Частиною 3 статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що до позовної заяви додається, серед іншого, також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.
Відповідно до пункту 1 частини другої статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.
При цьому, окремі рішення, прийняті суб'єктом владних повноважень, можуть породжувати підстави для змін майнового стану фізичної чи юридичної особи.
Зокрема, реалізація таких рішень може призводити до зменшення або збільшення майна особи. Відповідно оскарження такого рішення спрямоване на захист порушеного права у публічно-правових відносинах з метою збереження належного особі майна.
Із змісту позовних вимог слідує, що позивач просить суд визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення від 09.12.2016 року за № 0003541406, яким ДП "Івано-Франківський облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" збільшено суму грошового зобов'язання за платежем податок на додану вартість в загальному розмірі 882945,00 грн. та від 09.12.2016 року за № 0003561406 в частині зменшення оподаткування податком на прибуток підприємств на суму 4182983,00 грн., яким позивачузменшено суму від'ємного значення обкта оподаткування податком на прибуток у розмірі 6308480,00 грн.
Таким чином, суд вважає, що звернені до суду вимоги про визнання протиправними та скасування рішень відповідача - суб'єкта владних повноважень (Головного управління Державної фіскальної служби України в Івано-Франківській області), безпосереднім наслідком яких є зміна складу майна позивача (ДП "Івано-Франківський облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України"), є майновими.
Згідно частини 1 статті 4 Закону України "Про судовий збір" судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмір.
Частиною 2 статті 4 зазначеного Закону встановлюються ставки судового збору, зокрема, за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою судовий збір становить 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Статтею 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2017 рік", який вступив в дію з 01.01.2017 року, встановлено, що прожитковий мінімум для працездатних осіб в розрахунку на місяць з 1 січня 2017 року складає 1600,00 грн.
Відтак, розмір судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову із заявленимиДП "Івано-Франківський облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" позовними вимогами майнового характеру складає 75988,92 грн.
Згідно положень частини 1 статті 9 Закону України "Про судовий збір" судовий збір сплачується за місцем розгляду справи та зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України.
Суд зазначає, що інформація щодо платіжних реквізитів для перерахування судового збору міститься на офіційному веб-порталі "Судова влада" в розділі "Івано-Франківський окружний адміністративний суд".
Відповідно до частини 1 статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначає недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлює строк, достатній для усунення недоліків.
На підставі наведеного, керуючись статтями 106, 108, 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -
У Х В А Л И В:
Позовну заяву дочірнього підприємства "Івано-Франківський облавтодор" відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" до Головного управління Державної фіскальної служби України в Івано-Франківській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 09.12.2016 року за № 0003541406 та від 09.12.2016 року за № 0003561406 в частині - залишити без руху.
Надати позивачу строк до 24 березня 2017 р. для усунення вказаного недоліку шляхом подання до суду документа про сплату судового збору та роз'яснити, що в разі неусунення недоліку у визначений строк позовна заява буде вважатися неподаною і повернена.
Ухвала може бути оскарженою в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.
Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Ухвала набирає законної сили в порядку та строки встановлені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя Матуляк Я.П.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 15.03.2017 |
Оприлюднено | 20.03.2017 |
Номер документу | 65312755 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Шавель Руслан Миронович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Шавель Руслан Миронович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Шавель Руслан Миронович
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Матуляк Я.П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні