Постанова
від 02.03.2017 по справі 819/64/17
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 819/64/17

02 березня 2017 р.м.Тернопіль

Тернопільський окружний адміністративний суд, в складі:

головуючого судді Ходачкевич Н.І.

при секретарі судового засідання Косюк О.П.

за участю:

представника позивача Гнатів К.В.

представника відповідача Рацин Р.Р.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в місті Тернополі адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Веда плюс" до Кременецької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Тернопільській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Веда плюс" (далі - ТзОВ "Веда плюс", Позивач) звернулось до суду з адміністративним позовом до Кременецької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Тернопільській області (далі - Кременецька ОДПІ, Відповідач) в якому просить суд визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення (форми "Н") №0000011200 від 12 січня 2017 року, яким Позивачу визначено штраф у розмірі 201545,14 грн за затримку термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків корегування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних на загальну суму податку на додану вартість 2 015451,47 грн

Позовні вимоги обґрунтовані наступними обставинами:

Кременецькою ОДПІ 26 грудня 2016 року проведена камеральна перевірка ТзОВ "Веда плюс" щодо порушення термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям-платникам податку на додану вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, а також допущення помилок, при зазначені обов'язкових реквізитів податкової накладної за період-грудень 2015 року, за результатами якої складено акт перевірки №704/1201/31273690 від 26.12.2016. Перевіркою встановлено порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН на суму ПДВ - 2015451,47 грн. На підставі Акту перевірки контролюючим органом винесено податкове повідомлення-рішення (форми "Н") №0000011200 від 12 січня 2017 року.

Позивач вважає податкове повідомлення-рішення протиправним з огляду на те, що вина позивача у вчиненні встановленого податковим органом порушення відсутня, оскільки позивач 15 січня 2016 року вживав усіх заходів для реєстрації податкових накладних від 31 грудня 2015 року в ЄРПН та 14 січня 2016 року перерахував грошові кошти на свій рахунок в системі електронного адміністрування ПДВ. 15 січня 2016 року надіслав податкові накладні до ДФС України засобами телекомунікаційного зв'язку, однак отримав квитанції №1 в електронній формі, згідно з яких податкові накладні не прийнято у зв'язку з тим, що сума ПДВ в документі не може перевищувати суму ліміту на рахунку ПДВ продавця. Однак, станом на 15.01.2016 у Позивача на електронному рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ була достатня сума коштів. Крім того в зв'язку з неможливістю реєстрації податкових накладних в ЄРПН Позивач письмово інформував Відповідача, з яким укладено договір про визнання електронних документів, та просив забезпечити приймання податкових документів в електронному вигляді у терміни, визначені податковим законодавством.

Таким чином, ТзОВ "Веда плюс" вважає, що Відповідач протиправно відмовив Позивачу в реєстрації податкових накладних від 31 грудня 2015 року № 18/2,15/2, 16/2 на суму ПДВ - 2015451,47 грн, а відтак, контролюючим органом неправомірно застосовано до Позивача штрафні санкції за порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям - платникам ПДВ в ЄРПН, на підставі оскаржуваного податквого повідомдення-рішення.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав з підстав викладених в адміністративному позові та просив задовольнити їх в повному обсязі.

Представник відповідача в судовому засіданні позовні вимоги не визнав з підстав, наведених у запереченні проти позову та пояснив, що податковим органом при проведенні перевірки ТзОВ "Веда плюс" встановлено несвоєчасну реєстрацію податкових накладних від 31 грудня 2015 року № 18/2,15/2, 16/2 на загальну суму ПДВ 201545,14 грн. Граничний термін реєстрації податкових накладних припав на 15 січня 2016 року, в той час як позивачем вказані податкові накладні зареєстровані лише 16 січня 2016 року, тобто позивачем порушено термін реєстрації податкових накладних. У зв'язку з виявленим порушенням до позивача у відповідності до пункту 120-1 статті 120-1 ПК України застосовано штраф у розмірі 10 відсотків від суми ПДВ, а саме - 201545,14 грн. Просив суд у задоволенні позовних вимог відмовити.

Заслухавши пояснення осіб, які беруть участь у справі, дослідивши матеріали справи та оцінивши подані суду письмові докази, оцінивши їх за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, суд вважає, що позов підставний та підлягає до задоволення з наступних підстав та мотивів:

Кременецькою ОДПІ 26 грудня 2016 року проведена камеральна перевірка ТзОВ "Веда плюс" щодо порушення термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям-платникам податку на додану вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, а також допущення помилок, при зазначені обов'язкових реквізитів податкової накладної за період-грудень 2015 року. За результатами якої складено акт перевірки №704/1201/31273690 від 26.12.2016.

Перевіркою встановлено порушення граничних термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних в ЄРПН на суму ПДВ - 2015451,47 грн. На підставі Акту перевірки 12 січня 2017 року Відповідачем було прийнято податкове повідомлення-рішення (форма Н ) № 0000011200, за яким визначено Позивачу за затримку термінів реєстрації податкових накладних/розрахунків корегування до податкових накладних на 15 і менше календарних днів на суму ПДВ - 2015451 гривень 47 копійок, застосовано штраф у розмірі 10% у сумі 201545 гривень 14 копійок.

Позивач не погодившись з вказаним рішенням податкового органу, звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

Враховуючи вище викладене та дослідивши обставини справи суд звертає увагу на наступне:

Статтею 9 ПК України (тут і далі - в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) податок на додану вартість визначено як загальнодержавний податок, а підпунктом 14.1.178 пункту 14.1 статті 14 ПК України передбачено, що податок на додану вартість - непрямий податок, який нараховується та сплачується відповідно до норм розділу V цього Кодексу.

Пунктом 201.10 статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податку накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Відповідно до пункту 11 підрозділу 2 Розділу ХХ "Перехідні положення" ПК України з 01 лютого 2015 року реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних підлягають всі податкові накладні та розрахунки коригування по податкових накладних незалежно від розміру податку на додану вартість в одній податковій накладній/розрахунку коригування.

Згідно з пунктом 201.10 статті 201 ПК України податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкові накладні, які не надаються покупцю, а також податкові накладні, складені за операціями з постачання товарів/послуг, які звільнені від оподаткування, підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до Єдиного реєстру податкових накладних є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

З метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.

Покупцю товарів/послуг податкова накладна/розрахунок коригування можуть бути надані продавцем таких товарів/послуг в електронній формі з дотриманням вимог законодавства щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

З метою отримання продавцем зареєстрованого в Єдиному реєстрі податкових накладних розрахунку коригування, що підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних покупцем, такий продавець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та розрахунок коригування в електронному вигляді. Такий розрахунок коригування вважається зареєстрованим в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими продавцем.

Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.

Якщо надіслані податкові накладні та/або розрахунки коригування сформовано з порушенням вимог, передбачених відповідно пунктом 201.1 статті 201 та/або пунктом 192.1статті 192 цього Кодексу, протягом операційного дня продавцю/покупцю надсилається квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі про неприйняття їх в електронному вигляді із зазначенням причин.

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, така податкова накладна вважається зареєстрованою в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних має бути здійснена протягом 15 календарних днів, наступних за датою виникнення податкових зобовязань, відображених у відповідних податкових накладних та/або розрахунках коригування. У разі порушення цього терміну застосовуються штрафні санкції згідно з цим Кодексом.

Платник податку має право зареєструвати податкову накладну та/або розрахунок коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, в якій загальна сума податку не перевищує суму, обчислену відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу.

Пунктом 200-1.3 статті 200-1 ПК України визначено, що платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних на суму податку (SНакл), обчислену за такою формулою:

SНакл = SНаклОтр + SМитн + SПопРах - SНаклВид - SВідшкод - SПеревищ, де:

SНаклОтр - загальна сума податку за отриманими платником податковими накладними, зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних, податковими накладними, складеними платником податку відповідно до пункту 208.2 статті 208 цього Кодексу та зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних, та розрахунками коригування до таких податкових накладних, зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних;

SМитн - загальна сума податку, сплаченого платником при ввезенні товарів на митну територію України;

SПопРах - загальна сума поповнення рахунку в системі електронного адміністрування податку з поточного рахунку платника;

SНаклВид - загальна сума податку за виданими платником податковими накладними, зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та розрахунками коригування до таких податкових накладних, зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних;

SВідшкод - загальна сума податку, заявлена платником до бюджетного відшкодування з урахуванням сум коригувань, проведених за результатами перевірок;

SПеревищ - загальна сума перевищення податкових зобов'язань, зазначених платником у поданих податкових деклараціях з урахуванням поданих уточнюючих розрахунків до них, над сумою податку, що міститься в складених таким платником податкових накладних та розрахунках коригування до таких податкових накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Згідно з пунктом 120-1.1 статті 120-1 ПК України порушення платниками податку на додану вартість граничних термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям - платникам податку на додану вартість, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених статтею 201 цього Кодексу, тягнуть за собою накладення на платників податку на додану вартість, на яких відповідно до вимог статей 192 та 201 цього Кодексу покладено обов'язок щодо такої реєстрації, штрафу в розмірі 10 відсотків від суми податку на додану вартість, зазначеної в таких податкових накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів.

Як вбачається з матеріалів справи Позивачем 31 грудня 2015 року були виписані податкові накладні: № 18/2 на суму ПДВ 186000 гривень 00 копійок, №15/2 на суму ПДВ 661833 гривень 33 копійки, № 16/2 на суму ПДВ 1167618 гривень 14 копійки для TOB Клуб розвитку та впровадження Ноутілл технологій в Україні , що виникли у нього на підставі реалізації сільськогосподарської продукції власного виробництва згідно укладеного договору купівлі-продажу № 25/12-15 від 25.12.2015 року, та видаткових накладних від 31 грудня 2015 року №38,40,43 (а. с. 19-21, 31-39).

У відповідності до вимог абзацу одинадцятого пункту 201.10 статті 201 ПК України останнім днем реєстрації вищезазначених податкових накладних в ЄРПН було 15 січня 2016 року.

Відповідно до вимог пункту 201.10 статті 201 ПК України, який зазначено вище, платник податку міг зареєструвати податкові накладні у ЄРПН за умови наявності достатньої суми коштів на електронному рахунку платника в системі електронного адміністрування ПДВ, яка б відповідала загальній сумі податку за податковими накладними від 31 грудня 2015 року № 18/2, 15/2 та № 16/2.

Пунктом 200-1.4 статті 200-1 ПК України визначено, що на рахунок у системі електронного адміністрування податку на додану вартість платника зараховуються кошти, в тому числі, з власного поточного рахунку платника в сумах, необхідних для збільшення розміру суми, що обчислюється відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 ПК України.

Згідно з абзацом тринадцятим пункту 201.10 статті 201 ПК України, якщо сума, визначена відповідно до пункту 200-1.3 статті 200-1 цього Кодексу, є меншою, ніж сума податку в податковій накладній та/або розрахунок коригування, які платник повинен зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, то платник зобов'язаний перерахувати потрібну суму коштів із свого поточного рахунку на свій рахунок в системі електронного адміністрування податку на додану вартість.

Механізм відкриття та закриття рахунків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість (далі - податок), особливості складення податкових накладних та розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних (далі - розрахунки коригування) у такій системі, а також механізм проведення розрахунків з бюджетом з використанням зазначених рахунків регулює Порядок електронного адміністрування податку на додану вартість, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 569 "Деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість" (в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин), (далі - Порядок № 569).

Відповідно до пункту 2 Порядку № 569 рахунок у системі електронного адміністрування податку (далі - електронний рахунок) - рахунок, відкритий платнику податку в Казначействі, на який таким платником перераховуються кошти у сумі, необхідній для досягнення розміру суми податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), а також у сумі, необхідній для сплати узгоджених податкових зобов'язань з податку;

спеціальний рахунок - рахунок, відкритий у банку та/або органі Казначейства сільськогосподарськими підприємствами - суб'єктами спеціального режиму оподаткування діяльності у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства, передбаченого статтею 209 Податкового кодексу України (далі - суб'єкт спеціального режиму оподаткування), для акумулювання сум податку, що нараховуються на вартість поставлених/наданих ними сільськогосподарських товарів/послуг.

Пунктом 12 Порядку № 569 визначено, що якщо сума, обчислена відповідно до пункту 9 цього Порядку, є меншою, ніж сума податку в податковій накладній, яку платник податку повинен зареєструвати в Реєстрі, такий платник перераховує необхідну суму коштів з поточного рахунка на електронний рахунок (в тому числі на додаткові електронні рахунки).

На електронні рахунки (в тому числі додаткові електронні рахунки) не можуть перераховуватися кошти із спеціальних рахунків.

ДФС автоматично обчислює суму податку, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Реєстрі. Платник податку має право отримувати у ДФС інформацію про стан свого електронного рахунка (в тому числі додаткових електронних рахунків), а також суму податку, на яку він має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Реєстрі (пункт 13 Порядку № 569).

Казначейство подає ДФС в розрізі платників податку інформацію про суми поповнення електронних рахунків (в тому числі додаткових електронних рахунків) та залишків на таких рахунках (пункт 14 Порядку № 569).

Таким чином, з наведених норм випливає, що для реєстрації податкової накладної в ЄРПН платник податків зобов'язаний перерахувати зі свого поточного рахунку на рахунок в системі електронного адміністрування ПДВ суму коштів, достатню для реєстрації таких податкових накладних.

Так, на виконання вказаних норм ТзОВ "Веда плюс" 14 січня 2016 року поповнило електронний рахунок № 37526100000000 в системі електронного адміністрування ПДВ, що підтверджується доданим платіжним дорученням №1532 від 14 січня 2016 року на суму 201500 гривень 00 копійок (а. с. 40), випискою банку (а. с. 42), а також витягом з електронного кабінету Позивача з офіційного порталу ( http://sfs.gov.ua/ ) Державної фіскальної служби України (а. с. 55).

Відтак, з урахуванням залишку коштів на електронному рахунку платника в системі електронного адміністрування ПДВ, що підтверджується витягом щодо суми податку, на яку платник податку на додану вартість має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних з системи електронного адміністрування ПДВ, станом на 15 січня 2016 року у Позивача на електронному рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ була достатня сума коштів: а саме 2016049 гривень 87 копійок (а. с. 52-54).

З метою реєстрації податкових накладних від 31 грудня 2015 року № 18/2, 15/2, 16/2 в ЄРПН Позивач надіслав їх 15 січня 2016 року до державної фіскальної служби засобами телекомунікаційного зв'язку, які були доставлені до центрального рівня Державної фіскальної служби ПН №18/2о 13.45.14, ПН №15/2 о 13.44.37, ПН № 16/2 о 13.44.55. Однак, цього ж дня Позивач отримав від Державної фіскальної служби України квитанції № 1 в електронній формі, згідно з яких вищезазначені податкові накладні не прийнято у зв'язку з тим, що сума ПДВ в документі не може перевищувати суму ліміту на рахунку ПДВ продавця. Фактично податкові накладні № 18/2,15/2, 16/2 було зареєстровано 16 січня 2016 року, про що свідчать відповідні квитанції фіскальної служби про прийняття документів.

Разом з тим, як вже зазначалось, станом на 15 січня 2016 року у Позивача на електронному рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ була достатня сума коштів: а саме 2016049 гривень 87 копійок, які перевищують суму по податкових накладних від 31 грудня 2015 року № 18/2, 15/2, 16/2, на загальну суму ПДВ - 2015451,47 грн, що підлягали реєстрації.

Крім того, наявність достатньої суми коштів Позивача на електронному рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ, підтверджується тим, що 14 січня 2016 року державною казначейською службою кошти в розмірі 201545 гривень 14 копійок, як це передбачено п.200-1.5 ст.200-1 ПК України, були автоматично перераховані Позивачу на спеціальний рахунок як платнику податків зареєстрованого суб'єктом спеціального режиму оподаткування ПДВ як сільськогосподарське підприємство для акумулювання сум податку, що нараховується на вартість поставлених ним сільськогосподарських товарів. Проте таке перерахування коштів па спеціальний рахунок Позивача відповідно до норм податкового законодавства не позбавляло його права зареєструвати податкові накладні в ЄРПН з урахуванням поповнення електронного рахунку ПДВ на таку суму коштів.

Також суд зазначає, що у зв'язку з неможливістю реєстрації податкових накладних в ЄРПН Позивач письмово інформував Відповідача 15 січня 2016 року з наданням підтверджуючих документів щодо дотримання умов для такої реєстрації податкових накладних в ЄРПН, а також саме цей суб'єкт владних повноважень відповідно до договору про визнання електронних документів мав забезпечити приймання податкових документів в електронному вигляді у термін, визначених законодавством.

Згідно ч. 2 ст. 19 Конституції України, органи державної влади, місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.

Відповідно до ст. 104 КАС України до адміністративного суду має право звернутися з адміністративним позовом особа, яка вважає, що порушено її права, свободи чи інтереси у сфері публічно-правових відносин.

Як встановлено статтею 69 КАС доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, які мають значення для правильного вирішення справи. При цьому належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування.

Згідно з ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Податковим органом не доведено на підставі належних та допустимих доказів правомірність прийняття оскарженого рішення.

Таким чином, податковий орган протиправно відмовив Позивачу в реєстрації податкових накладних від 31 грудня 2015 року № 18/2, № 15/2 та №16/2 в ЄРПН 15 січня 2016 року, тобто в строки, визначені пунктом 201.10 статті 201 ПК України і саме протиправні дії податкового органу щодо відмови у реєстрації податкових накладних призвели до порушення позивачем строків реєстрації спірних накладних. А відтак, податкове повідомлення-рішення (форми "Н") №0000011200 від 12 січня 2017 року є протиправним та підлягає до скасування.

Відповідно до частини першої статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.

Керуючись ст.ст. 94, 158-167 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов задоволити повністю,

2. Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення- рішення Кременецької об'єднаної державної податкова інспекція Головного управління ДФС у Тернопільській області №0000011200 від 12.01.2017р.

3. Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Кременецької об'єднаної державної податкова інспекція Головного управління ДФС у Тернопільській області на користь ТзОВ " Веда плюс" (код ЄДРПОУ 31273690) судовий збір в сумі 3023,18 грн.

Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Тернопільський окружний адміністративний суд в порядку і строки, передбачені ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України та набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст постанови вигтолвено 09.03.2017р.

Головуючий суддя Ходачкевич Н.І.

копія вірна

Суддя Ходачкевич Н.І.

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.03.2017
Оприлюднено22.03.2017
Номер документу65344386
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —819/64/17

Ухвала від 19.06.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Большакова Олена Олегівна

Ухвала від 04.05.2017

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Большакова Олена Олегівна

Постанова від 02.03.2017

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Ходачкевич Н.І.

Ухвала від 25.01.2017

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Ходачкевич Н.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні