ХЕРСОНСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

Справа №766/7940/16-к

н/п 1-кс/766/2758/17

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

17.03.2017 року Слідчий суддя Херсонського міського суду Херсонської області Радченко Г.А., розглянувши клопотання прокурора відділу прокуратури Херсонської області молодшого радника юстиції Лафірука А.А., про надання дозволу на проведення позапланової документальної перевірки,

встановив:

Прокурор звернувся до слідчого судді з клопотанням в якому просив: задовольнити клопотання і винести ухвалу про надання дозволу на проведення спеціалістами ГУ ДФС у Херсонській області позапланової документальної перевірки дотримання вимог податкового законодавства платника податків ОСОБА_2 (інд.код НОМЕР_1) за період з 01.01.12 по 01.01.17 .

В обґрунтування клопотання посилався на те, що слідчим управлінням фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Херсонській області 22.07.16 за матеріалами Державної служби фінансового моніторингу України №0321/2016/ДСК від 07.07.16 до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення та розпочато кримінальне провадження №32016230000000059 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.212 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що гр.ОСОБА_2 (інд.код НОМЕР_1) перебуваючи засновником та керівником ТОВ "САФТАШ-10" (код за ЄДР 37049188, м.Херсон), яке займається оптовою торгiвлею фарфором, скляним посудом i засобами для чищення, протягом 2012 - 2016 років здійснював імпорт зазначеної продукції на ТОВ "САФТАШ-10"(код за ЄДР 37049188) з території Російської Федерації та з метою отримання необлікованих прибутків здійнював реалізацію вищевказаної продукції за готівку, як громадянин, іншим громадянам України без сплати відповідних податків.

З вказаною метою гр.ОСОБА_2 відкрив розрахункові рахунки в ПАТ Укрсоцбанк (МФО 300023) НОМЕР_2 та в Херсонській філії ПАТ КБ Приватбанк (МФО 352479) НОМЕР_3.

В подальшому гр.ОСОБА_2, за попередньою домовленістю з рядом осіб, які здійснювали придбання в останнього фарфорового та склянного посуду для подальшої реалізації вказаної продукції та отримання необлікованого прибутку (як ОСОБА_2 так вказаними особами), оформив останнім доступ до вищезазначених розрахункових рахунків, відкритих на його прізвище додаткові картки типу Viza Elektron з метою надання можливості даним особам самостійно здійснювати операції направлені на розрахунок за отриману продукцію без будь-якої фіксації вказаних операцій та відповідно декларування вказаних сум та сплати податків в звітності ТОВ "САФТАШ-10" (код за ЄДР 37049188).

Досудовим розслідуванням встановлено, що ТОВ "САФТАШ-10" (код за ЄДР 37049188) протягом 2016 років здійснили імпорт ТМЦ (фарфорового та склянного посуду) відповідно: 2012 рік - 15 723 649 грн., 2013 рік - 38 180 954 грн., 2014 рік - 3 234 411 грн., 2015 рік - 46 625 658 грн., 2016 рік - 29 355 013 грн.

Згідно податкової звітності ТОВ "САФТАШ-10" (код за ЄДР 37049188) останніми реалізовано протягом 2012-2016 років ТМЦ (фарфорового та склянного посуду) відповідно: 2012 рік - 16 462 300 грн., 2013 рік - 22 633 515 грн., 2014 рік - 18 943 233 грн., 2015 рік - 26 898 200 грн., 2016 рік - 14 787 732 грн.

Проведеним аналізом встановлено не відповідність залишків продукції на складах, задекларованої ТОВ "САФТАШ-10" (код за ЄДР 37049188) та вищевказаними даними з врахуванням придбаної (імпортованої) та реалізованої продукції на орієновну суму 59 132 991 грн. (різниця придбання та реалізації ТМЦ в порівнянні з залишками). Згідно звітності ТОВ "САФТАШ-10" (код за ЄДР 37049188) залишки ТМЦ на складах становлять -5 218 200 тис.грн.

Додатково встановлено, що гр.ОСОБА_2 (інд.код НОМЕР_1), протягом періоду з 01.01.12 по 31.05.16 отримував на вищевказані карткові рахунки відкриті в установах банків ПАТ КБ Приватбанк та ПАТ Укрсоцбанк кошти на загальну суму 54,29 млн.грн., від групи фізичних осіб, знімав останні готівкою в касі банків та через банкомати без декларування вказаних сум ні в діяльності ТОВ "САФТАШ-10" (код за ЄДР 37049188) ні як гр.ОСОБА_2 (інд.код НОМЕР_1) та зазначена сума відповідає розрахунковій величині залишків ТМЦ, які фактично повинні знаходитись на складах ТОВ "САФТАШ-10" (код за ЄДР 37049188).

За результатами відпрацювання СГД та фізичних осіб, які здійснювали перерахування коштів на рахунки, відкриті на ім'я ОСОБА_2 встановлено, що кошти на рахунок останнього перераховувались за придбаний товар (посуд).

Вищенаведене свідчить про те, що відображені в податковому обліку платника податків ОСОБА_2 (інд.код НОМЕР_1) операції не відповідають дійсності, а не відображення в податковому обліку операцій з продажу ТМЦ свідчить про заниження розміру валових доходів, як наслідок заниження сум податку на прибуток та податку на додану вартість, що свідчить про ухилення, платником податків ОСОБА_2 (інд.код НОМЕР_1), від сплати зазначених податків.

Слідчий суддя, дослідивши матеріали клопотання, приходить до висновку, що воно підлягає задоволенню з огляду на таке.

Відповідно до п.5 ч.2 ст. 40 КПК України слідчий уповноважений звертатися за погодженням із прокурором до слідчого судді з клопотанням про застосування заходів забезпечення кримінального провадження, проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 223 КПК України слідчі (розшукові) дії є діями, спрямованими на отримання (збирання) доказів або перевірку вже отриманих доказів у конкретному кримінальному провадженні. Підставами для провадження слідчої (розшукової) дії є наявність достатніх відомостей, що вказують на можливість досягнення мети.

У ч.2 ст. 93 КПК України передбачено, що сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок…

Також, у п. 4 ч.2 ст. 99 КПК України вказано, що до документів, які є доказами, можуть належати висновки ревізій та акти перевірок.

Згідно п. 75.1. ст. 75 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

У відповідності до п. 3 Прикінцевих положень Закону України Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи у 2015-2016 роках перевірки підприємств, установ і організацій, фізичних осіб - підприємців з обсягом доходу до 20 мільйонів грн. за попередній календарний рік контролюючими органами здійснюються виключно з дозволу Кабінету Міністрів України, за заявкою суб'єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або згідно з вимогами КПК України.

Згідно із п. 2 ч. 1 Постанови КМУ Про питання запровадження обмеження на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами № 408 від 13.08.2014 надання дозволу на проведення перевірок підприємств, установ, організацій, фізичних осіб-підприємців не потребується у разі, коли такі перевірки проводяться за рішенням суду на вимогу службових осіб у випадках, передбачених Кримінальним процесуальним кодексом України.

Слідчим суддею встановлено, що слідчим управлінням фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Херсонській області 22.07.16 за матеріалами Державної служби фінансового моніторингу України №0321/2016/ДСК від 07.07.16 до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення та розпочато кримінальне провадження №32016230000000059 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст.212 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що гр.ОСОБА_2 (інд.код НОМЕР_1) перебуваючи засновником та керівником ТОВ "САФТАШ-10" (код за ЄДР 37049188, м.Херсон), яке займається оптовою торгiвлею фарфором, скляним посудом i засобами для чищення, протягом 2012 - 2016 років здійснював імпорт зазначеної продукції на ТОВ "САФТАШ-10"(код за ЄДР 37049188) з території Російської Федерації та з метою отримання необлікованих прибутків здійнював реалізацію вищевказаної продукції за готівку, як громадянин, іншим громадянам України без сплати відповідних податків.

З вказаною метою гр.ОСОБА_2 відкрив розрахункові рахунки в ПАТ Укрсоцбанк (МФО 300023) НОМЕР_2 та в Херсонській філії ПАТ КБ Приватбанк (МФО 352479) НОМЕР_3.

Вказані обставини є підставою для надання дозволу на проведення спеціалістами ГУ ДФС у Херсонській області позапланової документальної перевірки дотримання вимог податкового законодавства платника податків ОСОБА_2 (інд.код НОМЕР_1) за період з 01.01.12 по 01.01.17 .

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 40, 84, 91, 93, 99 КПК України, -

ухвалив:

Клопотання - задовольнити.

Надати дозвіл на проведення спеціалістами ГУ ДФС у Херсонській області позапланової документальної перевірки дотримання вимог податкового законодавства платника податків ОСОБА_2 (інд.код НОМЕР_1) за період з 01.01.12 по 01.01.17 .

Ухвала оскарженню не підлягає.

СуддяГ. А. Радченко

Зареєстровано 20.03.2017
Оприлюднено 20.03.2017
Дата набрання законної сили 17.03.2017

Судовий реєстр по справі 766/7940/16-к

Проскрольте таблицю вліво →
Судові справи, в яких компанія згадана у тексті
Рішення Суд Форма
Ухвала від 27.07.2018 Херсонський міський суд Херсонської області Кримінальне
Ухвала від 27.07.2018 Херсонський міський суд Херсонської області Кримінальне
Ухвала від 23.07.2018 Херсонський міський суд Херсонської області Кримінальне
Ухвала від 20.07.2018 Херсонський міський суд Херсонської області Кримінальне
Ухвала від 13.07.2018 Херсонський міський суд Херсонської області Кримінальне
Ухвала від 09.07.2018 Херсонський міський суд Херсонської області Кримінальне
Ухвала від 26.06.2018 Херсонський міський суд Херсонської області Кримінальне
Ухвала від 21.06.2018 Херсонський міський суд Херсонської області Кримінальне
Ухвала від 20.06.2018 Херсонський міський суд Херсонської області Кримінальне
Ухвала від 01.06.2018 Херсонський міський суд Херсонської області Кримінальне
Ухвала від 17.03.2017 Херсонський міський суд Херсонської області Кримінальне
Ухвала від 03.03.2017 Херсонський міський суд Херсонської області Кримінальне
Ухвала від 03.03.2017 Херсонський міський суд Херсонської області Кримінальне
Ухвала від 03.03.2017 Херсонський міський суд Херсонської області Кримінальне
Ухвала від 03.03.2017 Херсонський міський суд Херсонської області Кримінальне
Ухвала від 03.03.2017 Херсонський міський суд Херсонської області Кримінальне
Ухвала від 03.03.2017 Херсонський міський суд Херсонської області Кримінальне
Ухвала від 03.03.2017 Херсонський міський суд Херсонської області Кримінальне
Ухвала від 03.03.2017 Херсонський міський суд Херсонської області Кримінальне
Ухвала від 03.03.2017 Херсонський міський суд Херсонської області Кримінальне
Ухвала від 23.01.2017 Херсонський міський суд Херсонської області Кримінальне

🇺🇦 Опендатабот

Opendatabot — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Opendatabot до улюбленного месенджеру

або додайте до вашої CRM/ERP системи