Постанова
від 16.03.2017 по справі 902/1012/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ


ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 березня 2017 р. Справа № 902/1012/16

Господарський суд Вінницької області у складі:

головуючий суддя Міліціанов Р.В.

при секретарі судового засідання Незамай Д.Д.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали

за заявою : Вінницької об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Вінницькій області (вул. К. Василенка, 21, м. Вінниця, 21027)

до : Приватного підприємства "Мелалем" (вул. Пирогова, буд. 151-Ж, м. Вінниця, 21037; код 35903970)

про банкрутство

за участю:

представника Вінницької ОДПІ - ОСОБА_1, довіреність №114/17-10 від 04.01.2017р.;

арбітражного керуючого ОСОБА_2, посвідчення №451 від 15.03.2013р.

В С Т А Н О В И В :

Господарським судом Вінницької області здійснюється провадження у справі № 902/1012/16 заява Вінницької ОДПІ Головного управління ДФС у Вінницькій області про банкрутство ПП "Мелалем".

Ухвалою від 13.12.2016р. суд порушив провадження у справі № 902/1012/16 про банкрутство ПП "Мелалем", ввів процедуру розпорядження майном боржника на 115 календарних днів - до 07.04.2017р. та призначив розпорядником майна арбітражного керуючого ОСОБА_2.

З метою виявлення усіх кредиторів та осіб, які виявили бажання взяти участь у санації боржника, 16.12.2016р. здійснено офіційне оприлюднення оголошення про порушення справи про банкрутство ПП "Мелалем" на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет.

Ухвалою попереднього засідання від 08.02.2017р. суд, зокрема, затвердив реєстр вимог кредиторів ПП "Мелалем" у складі Вінницької ОДПІ Головного управління ДФС у Вінницькій області із сумою вимог 9 107 477,74 грн., з яких 6 236 839,89 грн. заборгованості зі сплати податків - третя черга, 1 585 261,00 грн. штрафних санкцій - шоста черга, 1 285 376,85 грн. пені - шоста черга, 13 780,00 грн. судового збору за подання заяви про порушення провадження у справі про банкрутство - перша черга задоволення. Вказаною ухвалою справу призначено до розгляду в підсумковому судовому засіданні 16.03.2017 р..

14.03.2017р. розпорядником майна подано звіт розпорядника майна № 01-16/360 від 03.03.2017р..

14.03.2017р. розпорядником майна ПП "Мелалем" арбітражним керуючим ОСОБА_2 подано до суду клопотання № 01-16/361 від 03.03.2017р. про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором арбітражного керуючого ОСОБА_3. В додатку до клопотання містяться протоколи від 03.03.3017р. зборів кредиторів №1 та засіданні комітету кредиторів № 1.

15.03.2017р. до суду надійшла заява (вх. № 06-52/2359/17 від 15.03.2017р.) арбітражного керуючого ОСОБА_3 про згоду на призначення у справі про банкрутство.

Подані документи оглянуті судом та долучені до матеріалів справи.

В підсумкове засідання 16.03.2017 р. з'явились представник ініціюючого кредитора та розпорядник майна. Представник боржника до суду не прибув, про дату, час та місце судового розгляду був повідомлений належним чином ухвалою суду від 08.02.2017р..

Розглянувши в підсумковому засіданні клопотання арбітражного керуючого (розпорядника майна ПП "Мелалем") ОСОБА_2 щодо визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури та призначення ліквідатором арбітражного керуючого ОСОБА_3, яке базується на прийнятому 03.03.2017 р. рішенні комітету кредиторів, дослідивши письмові докази, наявні в матеріалах справи, заслухавши учасників судового процесу, які підтримали вказане клопотання, проаналізувавши норми чинного законодавства України, суд встановив наступне.

Відповідно до ч. 2 ст. 4-1 ГПК України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - ОСОБА_4 про банкрутство).

Відповідно до ст. 2 Закону про банкрутство, провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України. ОСОБА_4 має пріоритет перед іншими законодавчими актами України у регулюванні відносин, пов'язаних з банкрутством суб'єктів підприємницької діяльності, за винятком випадків, передбачених цим Законом.

Згідно з ч.1 ст. 26 Закону про банкрутство протягом десяти днів після винесення ухвали за результатами попереднього засідання господарського суду розпорядник майна письмово повідомляє кредиторів згідно з реєстром вимог кредиторів, уповноважену особу працівників боржника та уповноважену особу засновників (учасників, акціонерів) боржника про місце і час проведення зборів кредиторів та організовує їх проведення.

Згідно з ч.8 ст. 26 Закону про банкрутство до компетенції зборів кредиторів належить, з поміж іншого, звернення до господарського суду з клопотанням про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, припинення повноважень арбітражного керуючого (керуючого санацією, ліквідатора) та про призначення нового арбітражного керуючого ( керуючого санацією, ліквідатора), інші питання, передбачені цим Законом.

Відповідно ч. 3 ст. 22 Закону про банкрутство арбітражний керуючий зобов'язаний, зокрема, аналізувати фінансово-господарську діяльність, інвестиційне становище боржника та його становище на товарних ринках; скликати збори кредиторів та організовувати їх проведення; надавати господарському суду та комітету кредиторів звіт про свою діяльність, відомості про фінансове становище боржника, пропозиції щодо можливості відновлення платоспроможності боржника; виконувати інші функції, передбачені цим Законом.

03.03.2017р. відбулось засідання комітету кредиторів ПП "Мелалем", оформлене протоколом № 1, на якому, за наслідками розгляду звіту розпорядника майна про проведену роботу, вирішено, зокрема, затвердити звіт розпорядника майна, визнати належним виконання ним обов'язків у справі, доручити розпоряднику майна боржника ОСОБА_2 звернутись до господарського суду із клопотанням про визнання боржника банкрутом та відкриття процедури ліквідації у справі № 902/1012/16 про банкрутство ПП "Мелалем", погоджено призначення арбітражного керуючого ОСОБА_3 ліквідатором у справі.

Крім того, як вбачається зі звіту розпорядника майна ОСОБА_2 № 01-16/360 від 03.03.2017р. за підсумками процедури розпорядження майном боржника, на виконання приписів вимог Закону про банкрутство ним було спрямовано лист вих. № 01-16/1777 від 26.12.2016р. керівникові боржника на адресу ПП "Мелалем" про обмеження у діяльності Товариства та необхідність надати документи, необхідні для проведення аналізу фінансово-господарської діяльності боржника, його інвестиційного становища та становища на ринках, а також надання відомостей державному органу з питань банкрутства та складення реєстру вимог кредиторів у справі. Жодної відповіді на цей лист керівник боржника не надіслав, при цьому телефонний номер боржника, зазначений в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців, не є контактним.

З метою з'ясування стану боржника, отримання необхідних документів та інформації розпорядником майна було спрямовано лист вих. № 01-16/155 від 23.01.2017р. керівникові боржника на адресу ПП "Мелалем" про необхідність надати інформацію, провести інвентаризацію та розглянути вимоги кредиторів. На вказаний лист боржник не відповів.

06.02.2016р. розпорядником майна здійснено виїзд на адресу боржника (м. Вінниця, вул. Пирогова, буд. 151-Ж), де з'ясувалося, що за цією адресою боржник, його керівні органи чи представники, майно не знаходяться.

В межах строку для заявлення грошових вимог до боржника заяв не надходило.

З метою виявлення заборгованості з виплати заробітної плати працівникам боржника було зроблено 26.12.2016р. запити вих. № 01-16/1778 до Управління Пенсійного фонду в м. Вінниця та вих. № 01-16/1779 до Вінницької ОДПІГУ ДФС у Вінницькій області.

Згідно відповіді УПФУ у м. Вінниця вих. № 726/06-32-1/09 від 07.02.2017р. станом на 17.01.2017р. відсутня заборгованість зі сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування та зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

Згідно витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна витягу, в Реєстрі відсутня інформація щодо боржника.

Відомостей з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав класності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо суб'єкта за ідентифікаційними даними боржника не знайдено.

26.12.2016р. було зроблено запит вих. № 01-16/1780 до Головного управління статистики у Вінницькій області щодо надання копії фінансової звітності ПП "Мелалем" за 2013, 2014 та 2015 роки або останньої наявної. На цей запит надійшла відповідь вих. № 13-23/2ПІ від 06.01.2017р., якою відмовлено в наданні розпоряднику майна копій запитуваних документів.

З метою підготовки висновків аналізу фінансово-господарського становища боржника 26.12.2016р. було зроблено запити до: Державіаслужби, КП "Вінницьке міське БТІ", Центрального відділу державної виконавчої служби м. Вінниця ГТУЮ у Вінницькій області, Державної архітектурно-будівельної інспекції України, Регіонального сервісного центру МВС у Вінницькій області, Управління Держпраці у Вінницькій області, Головного управління Держгеокадастру у Вінницькій області, Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області, Вінницької митниці ДФС, Укрморрічінспекції, Державної інспекції сільського господарства у Вінницькій області, Укрзалізниці.

У відповідь на вказані запити повідомлено про відсутність зареєстрованих за боржником повітряних суден, технологічних транспортних засобів, вантажних вагонів, земельних ділянок, документів, які дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, майнових активів (товарів, продукції) на тимчасовому зберіганні в зонах митного контролю Вінницької митниці, записів щодо суден, власником або судновласником яких є ПП "Мелалем".

Згідно відповіді Вінницької ОДПІ ГУ ДФС у Вінницькій області вих. № 303/10/02-2808-01 від 13.01.2017р. ПП "Мелалем" анульовано як платника податку на додану вартість 01.09.2016р., тому відсутні підстави для надання інформації щодо рахунків відкритих в фінансових установах.

З огляду на викладене, розпорядником майна повідомлено про неможливість провести інвентаризацію майна боржника та аналіз і оцінку його фінансово-господарського стану.

У зв'язку з відсутністю балансів та звітів про фінансові результати ПП "Мелалем" на останню звітну дату, відсутня можливість визначити стан фінансово-господарської діяльності підприємства, структуру його балансу та обгрунтованість визнання підприємства неплатоспроможним відповідно до Методичних рекомендацій щодо виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та ознак дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства.

З врахуванням встановлених обставин, суд дійшов наступних висновків.

Згідно із приписами ч.ч. 1, 2 ст. 27 Закону про банкрутство, у підсумковому засіданні суду у процедурі розпорядження майном боржника здійснюється перехід до наступної судової процедури ( санації, ліквідації, мирової угоди) або припиняється провадження у справі. До закінчення процедури розпорядження майном боржника збори кредиторів зобов'язані прийняти одне з таких рішень: схвалити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і затвердження плану санації; відхилити план санації та подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації; подати до господарського суду клопотання про введення процедури санації і зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації у разі його неподання боржником; подати до господарського суду клопотання про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури; подати до господарського суду клопотання про укладення мирової угоди. У разі наявності обставин, що не надають комітету кредиторів можливості у встановлені строки прийняти одне з таких рішень, комітет кредиторів може прийняти рішення про звернення до господарського суду з клопотанням про продовження строку процедури розпорядження майном.

Відповідно до ч. 3 ст. 27 Закону про банкрутство, у підсумковому засіданні господарський суд за пропозицією розпорядника майна боржника та на підставі рішення зборів кредиторів приймає одне з таких судових рішень: ухвалу про введення процедури санації та затвердження плану санації у разі схвалення плану санації боржника зборами кредиторів та погодження його забезпеченими кредиторами в порядку, встановленому статтею 30 цього Закону; ухвалу про введення процедури санації та зобов'язання керуючого санацією підготувати план санації у разі відхилення плану санації боржника зборами кредиторів або неподання його боржником; постанову про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; ухвалу про припинення провадження у справі про банкрутство; ухвалу про продовження строку процедури розпорядження майном та відкладення підсумкового засідання суду в межах граничного строку, визначеного цим Законом.

Ч. 1 ст. 37 Закону про банкрутство встановлено, що у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд у судовому засіданні за участю сторін приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру строком на дванадцять місяців. Банкрут - боржник, неспроможність якого виконати свої грошові зобов'язання встановлена господарським судом.

Згідно із приписами ст. 1 Закону про банкрутство, банкрутство - визнана господарським судом неспроможність боржника відновити свою платоспроможність за допомогою процедур санації та мирової угоди і погасити встановлені у порядку, визначеному цим Законом, грошові вимоги кредиторів не інакше як через застосування ліквідаційної процедури.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 38 Закону про банкрутство, з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури господарська діяльність банкрута завершується закінченням технологічного циклу з виготовлення продукції у разі можливості її продажу за виключенням укладення та виконання договорів, що мають на меті захист майна банкрута або забезпечення його збереження (підтримання) у належному стані, договорів оренди майна, яке тимчасово не використовується, на період до його продажу в процедурі ліквідації тощо; строк виконання всіх грошових зобов'язань банкрута вважається таким, що настав; у банкрута не виникає жодних додаткових зобов'язань (у тому числі зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), крім витрат, безпосередньо пов'язаних із здійсненням ліквідаційної процедури; припиняється нарахування неустойки (штрафу, пені), процентів та інших економічних санкцій за всіма видами заборгованості банкрута; відомості про фінансове становище банкрута перестають бути конфіденційними чи становити комерційну таємницю; продаж майна банкрута допускається в порядку, передбаченому цим Законом; скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника.

Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається; вимоги за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, можуть пред'являтися тільки в межах ліквідаційної процедури протягом двох місяців з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Кредитори, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними, а їх вимоги погашаються в шосту чергу в ліквідаційній процедурі; виконання зобов'язань боржника, визнаного банкрутом, здійснюється у випадках і порядку, передбачених цим розділом.

З дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури припиняються повноваження органів управління банкрута щодо управління банкрутом та, розпорядження його майном, якщо цього не було зроблено раніше, керівник банкрута звільняється з роботи у зв'язку з банкрутством підприємства, а також припиняються повноваження власника (власників) майна банкрута.

Судом встановлено ознаки неплатоспроможності боржника. Зокрема, боржник має заборгованість перед бюджетом у сумі 9 107 477,74 грн., натомість, за результатом вчинених розпорядником майна ОСОБА_2 дій у процедурі розпорядження майном боржника, майнових активів не виявлено.

Таким чином, наявність непогашених боргових зобов'язань та відсутність активів, підтверджують неплатоспроможність ПП "Мелалем".

З огляду на відсутність майна боржника та пропозицій щодо можливості відновлення платоспроможності боржника, відновлення платоспроможності боржника не вбачається можливим.

З наведеного слідує, що ПП "Мелалем" перебуває у фінансовій кризі, не є платоспроможним, задоволення вимог кредитора є неможливим, а відтак господарський суд приходить до висновку, що останній не може самостійно ліквідувати борг перед кредитором, а тому погашення заборгованості має відбуватися не інакше, як через процедуру ліквідації відповідно до норм Закону про банкрутство.

Відповідно до ч. 6 ст. 27 Закону про банкрутство, з дня визнання господарським судом боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури або введення процедури санації, або затвердження мирової угоди процедура розпорядження майном та повноваження розпорядника майна припиняються.

Згідно ч. 1 ст. 40 Закону про банкрутство, у постанові про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури господарський суд призначає ліквідатора банкрута з урахуванням вимог, установлених цим Законом, з числа арбітражних керуючих, якщо інше не передбачено цим Законом.

В силу ч. 1 ст. 114 Закону про банкрутство, кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень керуючого санацією або ліквідатора визначається судом за клопотанням комітету кредиторів, а у разі відсутності такого клопотання - за ініціативою суду, крім випадків, передбачених цим Законом.

Розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором не можуть бути призначені арбітражні керуючі: 1) які є заінтересованими у цій справі; 2) які здійснювали раніше управління цим боржником - юридичною особою, крім випадків, коли з дня усунення від управління зазначеним боржником минуло не менше трьох років; 3) яким відмовлено в допуску до державної таємниці, якщо такий допуск є необхідним для виконання обов'язків, покладених цим Законом. До призначення арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) особа повинна подати до господарського суду заяву, в якій зазначається, що вона не належить до жодної категорії вищезазначених осіб (ч. 2 ст. 114 Закону про банкрутство).

Як встановлено судом, згідно протоколу засідання комітету кредиторів боржника № 1 від 03.03.2017р. було погоджено кандидатуру арбітражного керуючого ОСОБА_3 для призначення ліквідатором у справі № 902/1012/16 про банкрутство ПП "Мелалем".

При цьому, арбітражним керуючим ОСОБА_3 подано заяву (вх. № 06-52/2359/17 від 15.03.2017р.) про згоду на призначення його ліквідатором у справі № 902/1012/16 про банкрутство ПП "Мелалем". До заяви додано копію свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 189 від 12.02.2013р..

З огляду на вищевикладене та встановлені обставини справи, суд дійшов висновку про наявність підстав для припинення процедури розпорядження майном ПП "Мелалем" та повноважень розпорядника майна боржника арбітражного керуючого ОСОБА_2, визнання ПП "Мелалем" банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури.

Окрім того, проаналізувавши заяву арбітражного керуючого ОСОБА_3 про згоду на призначення його ліквідатором у справі з доданими до неї документами, суд дійшов висновку про призначення ліквідатором ПП "Мелалем" у справі № 902/1012/16 арбітражного керуючого ОСОБА_3.

Згідно ч. 3 ст. 38 Закону про банкрутство, з метою виявлення кредиторів з вимогами за зобов'язаннями боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, здійснюється офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет.

Порядок офіційного оприлюднення відомостей про справу про банкрутство визначається Положенням, затвердженим Постановою пленуму Вищого господарського суду України від 17.12.2013 року № 16.

З огляду на викладене, з метою виявлення кредиторів, слід здійснити офіційне оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Відповідно до ст. 8 Закону про банкрутство, ухвали та постанова про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, прийняті господарським судом у справі про банкрутство, набирають законної сили з моменту їх прийняття, якщо інше не передбачено цим Законом.

Відповідно до ст. ст. 32-43 ГПК України доказами у справі, що розглядається господарським судом, є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги.

Відповідно до положень ст. 43 ГПК України господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом.

Керуючись ст.ст. 1, 2, 4, 27, 37-41, 114 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст.ст. 4-1, 4-5, 32, 33, 34, 43, 115 Господарського процесуального кодексу України, суд

П О С Т А Н О В И В:

1. Припинити процедуру розпорядження майном Приватного підприємства "Мелалем" (вул. Пирогова, буд. 151-Ж, м. Вінниця, 21037; код 35903970) та повноваження розпорядника майна арбітражного керуючого ОСОБА_2 у справі № 902/1012/16.

2. Визнати боржника - Приватне підприємство "Мелалем" (вул. Пирогова, буд. 151-Ж, м. Вінниця, 21037; код 35903970) у справі № 902/1012/16 банкрутом.

3. Відкрити ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців.

4. Призначити ліквідатором Приватного підприємства "Мелалем" (вул. Пирогова, буд. 151-Ж, м. Вінниця, 21037; код 35903970) у справі № 902/1012/16 арбітражного керуючого ОСОБА_3 (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 189 від 12.02.2013р.; 21050, м. Вінниця, вул. Миколи Оводова, 38, оф. 304).

5. Ліквідатору ОСОБА_3 до завершення ліквідаційної процедури Приватного підприємства "Мелалем" забезпечити виконання дій та заходів, передбачених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

6. Припинити повноваження органів управління щодо управління банкрутом і розпорядження його майном, припинити повноваження власника (власників) майна банкрута.

7. Скасувати арешт, накладений на майно боржника, інші обмеження щодо розпорядження майном боржника.

8. Здійснити офіційне оприлюднення повідомлення про визнання Приватного підприємства "Мелалем" (вул. Пирогова, буд. 151-Ж, м. Вінниця, 21037; код 35903970) банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури у справі № 902/1012/16 на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет.

Повідомлення про визнання боржника банкрутом і про відкриття ліквідаційної процедури мають містити: найменування та інші реквізити боржника, визнаного банкрутом; найменування господарського суду, в провадженні якого знаходиться справа про банкрутство; дату прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; відомості про ліквідатора (ліквідаційну комісію).

9. Призначити справу до розгляду в судовому засіданні 23.05.17 р. о 10:00 год. в приміщенні Господарського суду Вінницької області (вул. Пирогова, 29, м. Вінниця, 21018).

Ліквідатору надати поточний звіт про виконану роботу в ході ліквідаційної процедури банкрута.

10. Постанову направити згідно переліку рекомендованим листом з повідомленням про вручення поштового відправлення.

Суддя Міліціанов Р.В.

віддрук.прим.:

1 - до справи;

2 - Вінницька ОДПІ Головного управління ДФС у Вінницькій області, вул. К.Василенка, 21, м. Вінниця, 21027;

3 - Приватне підприємство "Мелалем", вул. Пирогова, буд. 151-Ж, м. Вінниця, 21037;

4 - арбітражний керуючий ОСОБА_2, м. Київ, вул. Гоголівська, 22-24, оф. 1002;

5 - арбітражний керуючий ОСОБА_3, 21050, м. Вінниця, вул. Миколи Оводова, 38, оф. 304;

6 - Центральний відділ державної виконавчої служби міста Вінниця Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області, 21050, м. Вінниця, вул. Соборна, 15А, каб.306;

7 - Департамент адміністративних послуг Вінницької міської ради, 21050, м. Вінниця, вул. Соборна, 59.

СудГосподарський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення16.03.2017
Оприлюднено24.03.2017
Номер документу65436898
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —902/1012/16

Ухвала від 21.06.2017

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Міліціанов Р.В.

Судовий наказ від 21.06.2017

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Міліціанов Р.В.

Ухвала від 23.05.2017

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Міліціанов Р.В.

Судовий наказ від 16.03.2017

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Міліціанов Р.В.

Ухвала від 16.03.2017

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Міліціанов Р.В.

Постанова від 16.03.2017

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Міліціанов Р.В.

Ухвала від 08.02.2017

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Міліціанов Р.В.

Ухвала від 24.01.2017

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Міліціанов Р.В.

Ухвала від 13.12.2016

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Міліціанов Р.В.

Ухвала від 29.11.2016

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Міліціанов Р.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні