Постанова
від 20.03.2017 по справі 912/3034/16
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20.03.2017 року Справа № 912/3034/16

Дніпропетровський апеляційний господарський суд у складі колегії суддів: головуючого судді Широбокової Л.П. - доповідач,

суддів : Подобєд І.М., Орєшкіної Е.В.

при секретарі судового засідання Абадей М.О.

за участю прокурора відділу прокуратури Дніпропетровської області Карпенко О.І., посвідчення № 017866 від 19.06.2013р.

та представників сторін:

від позивача: Штурмак Р.В., голова сілької ради, поставнова №15 від 05.11.2015р.;

від відповідача: Міщанін К.В., керівник; Клименко С.В., представник, довіреність №1 від 20.09.2016р.; Безносенко Я.С., представник, довіреність №2 від 20.09.2016р.;

від третьої особи: представник не з'явився;

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Сільськогосподарського виробничого кооперативу "Агрофірма Маріампольська", с. Луганка Петрівського району Кіровоградської області на рішення господарського суду Кіровоградської області від 12.12.2016р. у справі №912/3034/16

за позовом Керівника Олександрійської місцевої прокуратури в інтересах

держави, уповноваженим органом якої є Луганська сільська рада

Петрівського району Кіровоградської області,

с. Луганка Петрівського району Кіровоградської області

до Сільськогосподарського виробничого кооперативу "Агрофірма

Маріампольська",

с. Луганка Петрівського району Кіровоградської області

за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Олександрійської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Кіровоградській області,

м. Олександрія Кіровоградської області,

про стягнення 2 878 073,42 грн

В С Т А Н О В И В:

Рішенням господарського суду Кіровоградської області від 12.12.2016р. у справі №912/3034/16 (суддя Колодій С.Б.) позов задоволено частково. Стягнуто з Сільськогосподарського виробничого кооперативу "Агрофірма Маріампольська" на користь Луганської сільської ради Петрівського району Кіровоградської області грошові кошти в загальній сумі 629 916,97 грн, в тому числі заборгованість з орендної плати - 363129,84 грн, 243762,13 грн - інфляційні втрати, 23025,00 грн - 3% річних. Стягнуто з Сільськогосподарського виробничого кооперативу "Агрофірма Маріампольська" на користь прокуратури Кіровоградської області 9448,75 грн судового збору. В іншій частині позовних вимог відмовлено. Повернуто прокуратурі Кіровоградської області з Державного бюджету України надмірно сплачений згідно платіжного доручення №1008 від 01.08.2016р. судовий збір - 33524,84 грн. Рішення мотивоване порушенням відповідачем законодавства щодо розміру та строків оплати орендної плати за оренду земельних ділянок.

Не погодившись із зазначеним рішенням, Сільськогосподарський виробничий кооператив "Агрофірма Маріампольська" звернувся з апеляційною скаргою, в якій, посилаючись на неповне з'ясування обставин справи, а також невідповідність висновків, викладених у рішенні, обставинам справи, просив рішення скасувати, прийняти нове рішення про відмову у позові. В обґрунтування апеляційної скарги посилається на наступне:

- орендар сплачував орендну плату відповідно до умов договорів, зміни до договорів оренди відносно орендної плати в спірний період внесені не були;

- рішення ради про внесення змін до договору не приймалося, відсутня воля орендодавця на зміну розміру орендної плати;

- розмір нормативно - грошової оцінки за період з 01.04.2014р. по 31.12.2014р. не змінювався, Відповідач сплачував орендну плату у такому розмірі, котрий був передбачений чинним договором оренди землі;

- суд не звернув увагу, що у податкових органів немає претензій щодо сплати орендної плати.

У поясненнях, наданих суду 13.03.2017р., Відповідач зазначив, що з моменту внесення змін до п. 288.1 ст. 288 Податкового кодексу України Луганська сільська рада не приймала у 2014 році рішень щодо збільшення орендної плати. Також, податкові органи не приймали рішень щодо наявності за Відповідачем боргу по сплаті орендної плати за землю. Відповідно до ч.2 ст. 284 Господарського кодексу України умови договору оренди зберігають силу на весь строк дії договору, а також, якщо після його укладення законодавством встановлено правила, що погіршують становище орендаря. Відповідно, він правомірно сплачував орендну плату за користування земельними ділянками у розмірі, передбаченому укладеним договором.

Ухвалою Дніпропетровського апеляційного господарського суду від 22.02.2017р. за клопотанням Відповідача строк вирішення спору продовжено на 15 днів до 25.03.2017р.

20.03.2017р. у зв'язку з перебуванням у відпустці судді Дарміна М.О. на підставі протоколу автоматичної зміни складу колегії суддів від 20.03.2017р. справа передана на розгляд колегії суддів у складі головуючого судді Широбокової Л.П., суддів Орєшкіної Е.В., Подобєд І.М. та прийнята зазначеною колегією суддів до свого провадження ухвалою суду від 20.03.2017р.

Прокурор та Позивач письмових відзивів на апеляційну скаргу не надали, в судовому засіданні 20.03.2017р. проти доводів апеляційної скарги заперечили, просили залишити без змін рішення суду першої інстанції як законне та обґрунтоване. Долучили до матеріалів справи копії рішень Луганської сільської ради про встановлення ставок орендної плати за землю впродовж 2014-2017 років.

Третя особа відзив на апеляційну скаргу не надала, явку повноважного представника в судове засідання не забезпечила, причин неявки не повідомила, не зважаючи на те, що належним чином була повідомлена про час та місце розгляду справи (рекомендоване повідомлення про вручення поштового відправлення № 4900050811102).

Дослідивши матеріали справи, обговоривши доводи апеляційної скарги, вислухавши пояснення прокурора, представників Позивача, Відповідача, апеляційний суд приходить до висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

При перегляді справи апеляційним судом встановлено, що рішенням Луганської сільської ради Петрівського району Кіровоградської області від 19.04.2011р. №69 (із змінами згідно рішення від 25.12.2012р. №188) затверджено проект землеустрою щодо відведення земельних ділянок Сільськогосподарському виробничому кооперативу "Агрофірма "Маріампольська" (надалі - Відповідач) земель запасу комунальної власності в оренду строком на 10 років земельних ділянок загальною площею 94,3582га, з них в межах с. Братське площею 21,4947га, в межах с. Луганка площею 72,8635га для використання під господарськими будівлями та дворами для ведення товарного сільськогосподарського виробництва та надано вказані земельні ділянки підприємства в оренду строком на 10 років із сплатою орендної плати в розмірі 0,4% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки (т. 1, а.с. 26-28).

05.11.2012р. між Луганською сільською радою (орендодавець, Позивач у справі) та Відповідачем як орендарем укладено 10 (десять) договорів оренди землі, за умовами яких Позивач на підставі рішення сьомої сесії Луганської сільської ради шостого скликання від 19.04.2011р. №69 надав, а Відповідач прийняв в строкове платне користування земельні ділянки під господарськими будівлями і дворами для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, які знаходяться на території Луганської сільської ради Петрівського району Кіровоградської області, загальною площею 94,3582га, з яких в с. Луганка - площею 72,8635га, в с. Братське - 21,4947га, у тому числі площею 0,3018га (кадастровий номер 3524983100:51:000:9013), площею 0,1123га (кадастровий номер 3524983100:52:000:9011), площею 0,0375га (кадастровий номер 3524983100:51:000:9010), площею 0,7826га (кадастровий номер 3524983100:51:000:9011), площею 21,1014га (кадастровий номер 3524983100:52:000:9010), площею 3,448га (кадастровий номер 3524983100:51:000:9012), площею 0,1357га (кадастровий номер 3524983100:51:000:9016), площею 63,5637га (кадастровий номер 3524983100:51:000:9015, площею 4,5942га (кадастровий номер 3524983100:51:000:9014), площею 0,281га (кадастровий номер 3524983100:52:000:9012), які розташовані на території Луганської сільської ради Петрівського району Кіровоградської області (пункти 1 Договорів оренди, т. 1, а.с. 26, 29-129).

Згідно пунктів 8 Договорів оренди землі Договори укладено на 10 (десять) років. 30-31.12.2013 року вказані договори оренди зареєстровані в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (т.1, а.с. 133-142).

Пунктом 9 Договорів оренди землі визначено, що орендна плата вноситься орендарем у формі та розмірі відповідно до рішення голови сільської ради сьомої сесії Луганської сільської ради шостого скликання від 19.04.2011р. №69, в розмірі 0,4% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки. Орендна плата вноситься на рахунок власника землі Луганської сільської ради згідно чинного законодавства.

Обчислення розміру орендної плати за земельні ділянки здійснюються з урахуванням (без урахування) індексації. Обчислення розміру орендної плати за земельні ділянки державної або комунальної власності здійснюється з урахуванням їх цільового призначення та коефіцієнтів індексації, визначених законодавством, за затвердженими Кабінетом Міністрів України формами, що заповнюються під час укладання або зміни умов договору оренди чи продовження його дії (пункти 10 Договорів оренди землі).

Орендна плата вноситься у такі строки: рівними частками до 20 числа місяця наступного за звітним (пункти 11 Договорів оренди землі).

Відповідно до пунктів 13 Договорів оренди землі розмір орендної плати переглядається 1 раз на 3 роки у разі: зміни умов господарювання, передбачених договором; зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів, змін коефіцієнтів індексації, визначених законодавством; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами; в інших випадках, передбачених законом.

05.11.2012р. земельні ділянки, що є предметом договорів оренди від 05.11.2012р., передані в орендне користування Відповідачу, що підтверджується актами про передачу та прийом земельних ділянок, які передаються в оренду (а.с.31, 41, 51, 65, 76, 86, 96, 106, 116, 126 том 1).

Рішенням Луганської сільської ради від 25.12.2012р. затверджено технічні документації із нормативно грошової оцінки земель с. Луганка та с. Братське Луганської сільської ради Петрівського району Кіровоградської області та вирішено ввести в дію вказану нормативну грошову оцінку із 01.01.2013р., щорічно її індексувати відповідно до діючого законодавства, забезпечити її застосування, у тому числі для визначення земельного податку та при перегляді річної орендної плати в діючих договорах. Відповідно до вказаної технічної документації станом на 01.01.2012р. нормативна грошова оцінка землі під виробничими будівлями та дворами у с. Луганка визначена в розмірі 47,15 грн за 1 кв.м, а в с. Братське - 43,08 грн за 1 кв.м.

01.03.2015р. між сторонами укладено додаткові угоди, якими внесено зміни до пункту 9 вказаних договорів, збільшений розмір орендної плати до 3% від нормативної грошової оцінки земельних ділянок.

01.03.2015р. зазначені угоди зареєстровано в Луганській сільській раді Петрівського району Кіровоградської області за номерами з 1 по 10.

З урахуванням нормативної грошової оцінки земельних ділянок на 2014 рік (43615057,01 грн) прокурором визначений недоплачений Відповідачем розмір орендної плати за період з 01.01.2014р. по 31.03.2014р. у сумі 24992,79 грн та, з урахуванням положень пп. 288.5.1 п. 288.5 ст. 288 Податкового кодексу України щодо встановлення гранично мінімального розміру орендної плати у 3% від нормативної грошової оцінки, а також коефіцієнту 1,249, на який індексується нормативна грошова оцінка землі у 2015 році, тобто складає у 2015 році 54475206,21 грн, визначено недоплату за період з 01.04.2014р по 31.12.2014р - 925472,00 грн, за 2015 рік - 936487,04 грн. Вказане стало підставою для звернення із даним позовом.

07.12.2016р. прокурором подана заява про зменшення позовних вимог, згідно якої заявлено до стягнення борг за період з 01.04.2014р. по 31.12.2014р. з урахуванням загальної нормативної грошової оцінки земельних ділянок - 18622075 грн та розміру податку - 3% від нормативної грошової оцінки у сумі 363129,84 грн, а також інфляційні втрати з врахуванням індексу інфляції за травень 2014 року - жовтень 2016 року - 256630,49 грн, 3% річних за період прострочення з 21.06.2014р. по 31.10.2016р.- 23325 грн.

Земельні відносини регулюються нормами Земельного кодексу України, іншими нормативно-правовими актами, що регулюють дані правовідносини, та Цивільним кодексом України.

Відповідно до статей 13, 41 Конституції України від імені Українського народу право власності здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених Конституцією, і усі суб'єкти права власності рівні перед законом. Кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю.

Відносини, пов'язані з орендою землі, регулюються Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, Законом України "Про оренду землі", іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі.

Статтею 116 Земельного кодексу України визначено, що громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом.

За приписами статті 11 Цивільного кодексу України підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є договори та інші правочини.

Відповідно до статті 13 Закону України "Про оренду землі" за договором оренди землі орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння, користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.

Положеннями частини 1 статті 15 Закону України "Про оренду землі" (в редакції, чинній на час виникнення правовідносин) до істотних умов договору оренди землі віднесено оренду плату. При цьому у договорі в обов'язковому порядку має бути зазначено її розмір, індексацію, форму платежу, строки, порядок її внесення і перегляду та відповідальністю за несплату.

Згідно статей 21, 22 Закону України "Про оренду землі" орендна плата за земельні ділянки, що перебувають у державній і комунальній власності, справляється виключно в грошовій формі.

Питання регулювання земельних відносин, затвердження відповідно до закону ставок земельного податку, розмірів плати за користування природними ресурсами, що є у власності відповідних територіальних громад, належить до виключної компетенції міської ради і підлягають вирішенню на пленарних засіданнях ради.

Відповідно до статті 24 Закону України "Про оренду землі" орендодавець має право на своєчасне внесення орендної плати, тобто користування землею в Україні є платним.

З 01.01.2011р. набув чинності Податковий кодекс України, який відповідно до пункту 1.1 статті 1 регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, і, зокрема, визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальністю за порушення податкового законодавства.

За змістом підпункту 9.1.10 пункту 9.1 статті 9 Податкового кодексу України плата за землю належить до загальнодержавних податків і зборів, яка в силу вимог підпункту 14.1.147 пункту 14.1 статті 14 цього ж Кодексу є податком і справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.

Відповідно до пункту 269.1 статті 269 Податкового кодексу України платниками податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі. Останні ж, як визначає зміст підпункту 14.1.73 пункту 14.1 статті 14 цього Кодексу - це особи, яким, зокрема, на умовах оренди надані у користування земельні ділянки державної та комунальної власності.

Отже, Податковий кодекс України визначив обов'язок й орендаря сплачувати земельний податок у формі орендної плати.

Орендна плата за земельні ділянки державної і комунальної власності - це обов'язковий платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою (підпункт 14.1.136 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України).

Подібне визначення міститься і у статті 21 Закону України "Про оренду землі".

Справляння плати за землю, в тому числі і орендної плати, здійснюється відповідно до положень розділу ХІІІ Податкового кодексу України.

Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем, а підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки (пункт 288.1 статті 288 Податкового кодексу України).

Підпунктом 288.5.1 пункту 288.5 статті 288 зазначеного Кодексу встановлено, що розмір орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється розділом ХІІІ Податкового кодексу України; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом, та не може перевищувати, зокрема, для інших земельних ділянок наданих в оренду, 12% нормативної грошової оцінки (підпункт 288.5.2 зазначеного пункту).

Зазначене положення Податкового кодексу України також зазначено у рішеннях Луганської сільської ради Петрівського району Кіровоградської області від 07.02.2014р. №266, від 30.01.2015р. №316, від 23.06.2015р. №365, від 23.06.2016р. №55.

Тобто, законодавець визначив нижню межу річної суми платежу по орендній платі за земельні ділянки незалежно від того, чи збігається її розмір із визначеним у договорі.

Отже, господарський суд дійшов вірного висновку, що з набранням чинності Податкового кодексу України річний розмір орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, який підлягає перерахуванню до бюджету, має відповідати вимогам підпункту 288.5.1 пункту 288.5 статті 288 цього Кодексу та є підставою для перегляду встановленого розміру орендної плати.

При цьому, виходячи із принципу пріоритетності норм Податкового кодексу України над нормами інших актів у разі їх суперечності, який закріплений у пункті 5.2 статті 5 Податкового кодексу України, до моменту внесення до такого договору відповідних змін розмір орендної плати в будь-якому разі не може бути меншим, ніж встановлений підпунктом 288.5.1 пункту 288.5 статті 288 Податкового кодексу України (висновок Верховного Суду України, викладений у постановах по справам №826/5560/14, № 21-274а14).

Як встановлено пунктом 289.1 статті 289 Податкового кодексу України, для визначення розміру орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок. Зазначена норма кореспондується положенням частини 5 статті 5 та частини 1 статті 13 Закону України "Про оцінку земель".

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності. Щодо земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення, як встановлено статтею 18 Закону України "Про оцінку земель", нормативна грошова оцінка проводиться не рідше, ніж один раз на 5-7 років і технічна документація з такої оцінки затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою (стаття 23 Закону України "Про оцінку земель").

Як погоджено сторонами у пунктах 5 договорів оренди землі та додатках до нього, нормативна грошова оцінка земельних ділянок площею 0,3018га (кадастровий номер 3524983100:51:000:9013) становить 65943 грн, площею 0,1123га (кадастровий номер 3524983100:52:000:9011) становить 16463 грн, площею 0,0375га (кадастровий номер 3524983100:51:000:9010) становить 8314 грн, площею 0,7826 га (кадастровий номер 3524983100:51:000:9011) становить 168416 грн, площею 21,1014га (кадастровий номер 3524983100:52:000:9010) становить 65943 грн, площею 3,448га (кадастровий номер 3524983100:51:000:9012) становить 742010 грн, площею 0,1357 га (кадастровий номер 3524983100:51:000:9016) становить 28986 грн, площею 63,5637га (кадастровий номер 3524983100:51:000:9015) становить 13475504 грн, площею 4,5942га (кадастровий номер 3524983100:51:000:9014) становить 981780 грн, площею 0,281га (кадастровий номер 3524983100:51:000:9012) становить 41194 грн, а загальна нормативна грошова оцінка вказаних земельних ділянок становить 18622075 грн.

Враховуючи наведене, відповідач мав сплатити орендні платежі з урахуванням зміни щодо розміру мінімального податку (3% від нормативної грошової оцінки) з 01.04.2014р., тому за період з 01.04.2014р. по 31.12.2014р. орендна плата становить в загальній сумі 418996 грн (18622075 грн х 3%/12 х 9).

У той же час, відповідачем сплачено лише 55866,78 грн, що підтверджується листами Луганської сільської ради Петрівського району Кіровоградської області (лист від 15.06.2016р. №02-23/170) та Петрівського відділення Олександрійської ОДПІ (лист від 21.04.2016р. №9-28-99.1-567/15-16 із долученою копією податкової декларації з плати за землю за 2015, ряд 2.1.2.).

Відповідно, заборгованість з орендної плати за спірний період з 01.04.2014р. по 31.12.2014р. склала - 363129,84 грн (418996 грн - 55866,78 грн) та позовні вимоги прокурора в частині стягнення боргу у сумі 363129,84 грн є правомірними та такими, що вірно задоволені судом першої інстанції.

Враховуючи невиконання відповідачем зобов'язань по сплаті орендної плати за період з 01.04.2014р. по 31.12.2014р. прокурор просив стягнути з відповідача інфляційні втрати - 256630,49 грн та 3% річних - 23325,00 грн.

Відповідно до статті 625 Цивільного кодексу України боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, повинен сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.

Вивчивши здійснений прокурором розрахунок 3% річних, апеляційний суд погоджується з висновком господарського суду, що позовні вимоги в частині стягнення 3% річних підлягають частковому задоволенню у сумі 23025,00 грн за період прострочення з 21.05.2014р. по 31.10.2016р. В частині стягнення з відповідача 300 грн - 3% річних слід відмовити в зв'язку з помилковим арифметичним розрахунком. Інфляційні втрати також правомірно стягнуті судом - 243762,13 грн. В іншій частині в сумі 12868,36 грн інфляційні втрати нараховано безпідставно, а тому в задоволенні позову в цій частині судом також відмовлено правомірно.

Доводи апелянта спростовані вище встановленими судом фактами та системним аналізом чинного законодавства, а також рішенням Луганської сільської ради Петрівського району Кіровоградської області від 07.02.2014р. №266 щодо встановлення розміру орендної плати за оренду земель комунальної власності.

У відповідності до пункту 1 частини 1 статті 7 Закон України "Про судовий збір", сплачена сума судового збору повертається за клопотанням особи, яка його сплатила за ухвалою суду в разі, зокрема, зменшення розміру позовних вимог або внесення судового збору в більшому розмірі, ніж встановлено законом.

Враховуючи, що прокурором було зменшено розмір позовних вимог та заявлено клопотання про повернення надмірно сплаченого судового збору, то судом першої інстанції правомірно повернутий прокуратурі Кіровоградської області згідно пункту 1 частини 1 статті 7 Закон України "Про судовий збір" судовий збір сплачений згідно платіжного доручення №1008 від 01.08.2016р. в сумі 33 524,84 грн.

Враховуючи викладене, підстав для скасування чи зміни рішення суду відповідно до ст. 104 Господарського процесуального кодексу України не вбачається, апеляційну скаргу слід залишити без задоволення, а рішення господарського суду Кіровоградської області без змін.

Судові витрати по апеляційній скарзі покладаються на Відповідача.

Керуючись ст.ст. 99, 101, 103, 105 Господарського процесуального кодексу України, суд

П О С Т А Н О В И В :

Апеляційну скаргу Сільськогосподарського виробничого кооперативу "Агрофірма Маріампольська", с. Луганка Петрівського району Кіровоградської області на рішення господарського суду Кіровоградської області від 12.12.2016р. у справі №912/3034/16 залишити без задоволення.

Рішення господарського суду Кіровоградської області від 12.12.2016р. у справі №912/3034/16 залишити без змін.

Постанова набирає чинності з часу її прийняття та може бути оскаржена в касаційному порядку до Вищого господарського суду України протягом двадцятиденного строку.

Повний текст постанови складений 24.03.2017р.

Головуючий суддя Л.П. Широбокова

Суддя Е.В. Орєшкіна

Суддя І.М. Подобєд

СудДніпропетровський апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення20.03.2017
Оприлюднено29.03.2017
Номер документу65505173
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —912/3034/16

Постанова від 20.03.2017

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Широбокова Людмила Петрівна

Ухвала від 20.03.2017

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Широбокова Людмила Петрівна

Ухвала від 22.02.2017

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Широбокова Людмила Петрівна

Ухвала від 10.01.2017

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Широбокова Людмила Петрівна

Рішення від 12.12.2016

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Колодій С.Б.

Ухвала від 23.11.2016

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Колодій С.Б.

Ухвала від 05.10.2016

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Колодій С.Б.

Ухвала від 27.09.2016

Господарське

Господарський суд Кіровоградської області

Колодій С.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні