Постанова
від 20.03.2017 по справі 802/71/17-а
ВІННИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

м. Вінниця

20 березня 2017 р. Справа № 802/71/17-а

Вінницький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Слободонюка М.В.,

за участю:

секретаря судового засідання: Федчук Т.Ю.

представника позивача: Охрімовського Я.В.

представника відповідача 2: Вінограй І.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом: Вінницької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Вінницькій області

до: Хмельницької районної державної адміністрації Хмельницької області, Департаменту адміністративних послуг Вінницької міської ради, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю "Спортвест"

про: скасування запису та зобов'язання вчинити дії

ВСТАНОВИВ:

До Вінницького окружного адміністративного суду звернулась Вінницька об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Вінницькій області (далі - Вінницька ОДПІ, позивач) з адміністративним позовом до Хмельницької районної державної адміністрації Хмельницької області (далі - відповідач 1), Департаменту адміністративних послуг Вінницької міської ради (далі - відповідач 2), за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю "Спортвест" (далі - ТОВ "Спортвест") про скасування запису та зобов'язання вчинити дії.

Позовні вимоги мотивовано тим, що державна реєстрація змін до установчих документів ТОВ "Спортвест", які стосуються зміни місцезнаходження юридичної особи, була проведена з порушенням вимог Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", оскільки здійснена на підставі неправдивих відомостей щодо місця знаходження товариства.

Вказані обставини зумовили звернення Вінницької ОДПІ до суду з даним адміністративним позовом, у якому позивач просить суд:

- скасувати запис в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань №16731070008005987 від 24.02.2016 року щодо державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи в частині зміни місцезнаходження Товариства з обмеженою відповідальністю "Спортвест" (код ЄДРПОУ 35994900);

- зобов'язати Департамент адміністративних послуг Вінницької міської ради внести відповідний запис щодо скасування реєстраційної дії відносно Товариства з обмеженою відповідальністю "Спортвест" (код ЄДРПОУ 35994900) до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Представник позивача у судовому засіданні заявлені позовні вимоги підтримав в повному обсязі та просив їх задовольнити.

Присутній у судовому засіданні представник Департаменту адміністративних послуг Вінницької міської ради при вирішенні даної справи покладався на розсуд суду. Однак звернув увагу, що у даний час реєстратором в Єдиний державний реєстр внесено відомості про рішення засновників юридичної особи щодо припинення юридичної особи у зв'язку з ліквідацією, а тому скасування попереднього запису в Реєстрі щодо зміни місцезнаходження товариства зумовить виникнення обставин, за яких з технічних причин виключення такого запису буде неможливим, позаяк він прив'язаний до наступного запису, який вчинений за новим місцезнаходженням товариства.

Представник відповідача 1 в судове засідання не з`явився, хоча про час, дату та місце судового засідання повідомлений вчасно та належним чином, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення, яке міститься в матеріалах справи.

Представник третьої особи у судове засідання також не прибув. Судову кореспонденцію суд направляв ТОВ "Спортвест" на адресу, внесену до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (вул. Визволення, 8, офіс 58, м. Вінниця). Однак до суду повернувся не вручений конверт зі вмістом поштового відправлення з відміткою поштового відділення зв'язку: "за закінченням терміну зберігання". Окрім того, в матеріалах справи наявні докази вручення судової повістки законному представнику ТОВ "Спортвест" - голові ліквідаційної комісії товариства ОСОБА_3, який до суду також не з'явився з невідомих суду причин. За таких обставин суд вважає, що товариство було належним чином повідомлене про час та місце розгляду справи.

З урахуванням викладеного, керуючись положеннями статті 128 КАС України, суд вважає за можливе здійснювати розгляд справи у відсутність представників відповідача 1 та третьої особи.

Суд, заслухавши пояснення присутніх у судовому засіданні представників сторін, вивчивши матеріали справи та оцінивши наявні у ній докази в їх сукупності встановив, що 24.02.2016 року в Хмельницькому міськрайонному управлінні юстиції Хмельницької області 1 було здійснено державну реєстрацію внесення змін до відомостей про юридичну особу - ТОВ "Спортвест" (код ЄДРПОУ 35994900), в тому числі зміну місцезнаходження, про що в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зроблено відповідний запис №16731070008005987. Згідно інформації, що міститься під цим записом в Єдиному державному реєстрі, вказана реєстраційна дія закріплена за органом, що здійснює реєстрацію - Хмельницька районна державна адміністрація Хмельницької області, у зв'язку з чим остання і є відповідачем у цій справі.

З урахуванням внесених змін, станом на 26.12.2016 року місцезнаходження ТОВ "Спортвест" (код ЄДРПОУ 35994900) згідно відображених у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відомостей є вул. Визволення, 8, офіс 58, м. Вінниця.

Зміна місцезнаходження товариства зумовила перехід на податковий облік до Вінницької ОДПІ.

Встановлено, що з метою проведення документальної виїзної перевірки посадовими особами Вінницької ОДПІ було здійснено вихід за адресою ТОВ "Спортвест", а саме вул. Визволення, 8, офіс 58, м. Вінниця та з'ясовано, що товариство за даною податковою адресою не знаходиться, у зв'язку з чим складено акт про відсутність ТОВ "Спортвест" за місцем реєстрації юридичної особи №241/02-28-14-01/35994900 від 19.09.2016 року.

В подальшому, для встановлення місцезнаходження платника податків - ТОВ "Спортвест" Вінницькою ОДПІ направлено запит до оперативного управління ГУ ДФС у Вінницькій області №4810/8/02-28-14-01 від 19.09.2016 року.

В ході виконання даного запиту, ОУ ГУ ДФС у Вінницькій області було здійснено виїзд за місцем реєстрації товариства, а саме вул. Визволення, 8, офіс 58, м. Вінниця та встановлено, що у будівлі адміністративного призначення, де на 4-му поверсі розташована кімната 58, знаходиться офісне приміщення ТОВ "Рада-Інвест", двері якого були зачинені. В подальшому в ході бесіди із посадовими особами, підприємство яких є власником вказаної адмінбудівлі стало відомо, що посадові особи ТОВ "Спортвест" ніколи не орендували офісне приміщення у вищезазначеній будівлі.

Поряд із цим, в рамках забезпечення комплексу заходів обліку платників податків, об'єктів оподаткування та об'єктів, пов'язаних з оподаткуванням Вінницькою ОДПІ сформовано повідомлення від 07.11.2016 року №44051/13-03 про запрошення платника податків, зборів, платежів або його представників до органу ДФС з питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків і зборів.

З огляду на викладені вище обставини позивач вважає, що оскільки ТОВ "Спортвест" не знаходиться за зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань адресою, а тому внесенні державним реєстратором відомості щодо зміни місцезнаходження юридичної особи за №16731070008005987 від 24.02.2016 року є недостовірними та підлягають скасуванню.

Визначаючись щодо заявлених позовних вимог, суд виходив із наступного.

Відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, а також фізичних осіб - підприємців регулює Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" 15.05.2003 № 755-IV (тут і далі по тексту в редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин, тобто в редакції Закону від 26 листопада 2015 року N 835-VIII).

Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" державна реєстрація юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців (далі - державна реєстрація) - офіційне визнання шляхом засвідчення державою факту створення або припинення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, засвідчення факту наявності відповідного статусу громадського об'єднання, професійної спілки, її організації або об'єднання, політичної партії, організації роботодавців, об'єднань організацій роботодавців та їхньої символіки, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, про юридичну особу та фізичну особу - підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій, передбачених цим Законом.

Відповідно до п. 17 ч. 1 ст. 1 вказаного вище Закону, установчий документ юридичної особи - установчий акт, статут, програма політичної партії, модельний статут, засновницький договір, одноособова заява (меморандум), положення тощо.

Згідно з підпунктом 10 пункту 2 статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" в Єдиному державному реєстрі серед інших містяться відомості про місцезнаходження юридичної особи.

Статтею 93 Цивільного кодексу України визначено, що місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку.

Відповідно до пункту 7 частини 1 статті 4 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", державна реєстрація базується на принципі об'єктивності, достовірності та повноти відомостей у Єдиному державному реєстрі.

Частиною четвертою статті 17 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" передбачено виключний перелік документів, які подаються для державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи, та які повинні відповідати вимогам, що визначені статтею 15 названого Закону.

Згідно частини 1 статті 25 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі документів, що подаються заявником для державної реєстрації.

Порядок проведення державної реєстрації та інших реєстраційних дій на підставі документів, що подаються заявником для державної реєстрації, згідно частини 2 названої статті Закону включає: 1) заповнення форми заяви про державну реєстрацію - у разі подання документів особисто заявником (за бажанням заявника); 2) прийом документів за описом - у разі подання документів у паперовій формі; 3) виготовлення копій документів в електронній формі - у разі подання документів у паперовій формі; 4) внесення копій документів в електронній формі до Єдиного державного реєстру; 5) перевірку документів на наявність підстав для зупинення розгляду документів; 6) перевірку документів на наявність підстав для відмови в державній реєстрації; 7) прийняття рішення про проведення реєстраційної дії - для громадських формувань, символіки та засвідчення факту наявності всеукраїнського статусу громадського об'єднання; 8) проведення реєстраційної дії (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови в державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру; 9) формування та оприлюднення на порталі електронних сервісів виписки, результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації та установчих документів юридичної особи.

Таким чином у разі прийняття юридичною особою рішення про зміну свого місцезнаходження, нею подаються державному реєстратору заява та інші документи передбачені Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", установчий документ юридичної особи в новій редакції - у разі внесення змін, що містяться в установчому документі. У той же час державному реєстратору не надано право вимагати додаткові документи, які не передбачені нормами зазначеного Закону.

Як вбачається із матеріалів дослідженої в судовому засіданні реєстраційної справи ТОВ "Спортвест", для проведення реєстраційної дії "Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи" 23.02.2016 року представниками ТОВ "Спортвест" подано такі документи: реєстраційну картку на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, рішення про внесення змін до установчих документів, нова редакція установчих документів, копія квитанції, виданої банком, договір про перехід чи передачу частки учасника у статутному капіталі товариства, документ, що засвідчує повноваження уповноваженої особи.

Крім того, із протоколу загальних зборів ТОВ "Спортвест" №1-16 від 22.02.2016 року слідує, що в ході проведення зборів, окрім іншого, було вирішено змінити юридичну адресу ТОВ "Спортвест" на вул. Визволення, 8, офіс 58, м. Вінниця.

На підставі заяви уповноваженого представника ТОВ "Спортвест" та доданих до неї документів, державним реєстратором внесено зміни до Єдиного державного реєстру щодо зміни місцезнаходження юридичної особи та передано реєстраційну справу для взяття на облік за новим місцезнаходженням.

При цьому суд звертає увагу на те, що підстави для відмови у державній реєстрації наведені у статті 28 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" та є вичерпними.

Відмова у державній реєстрації з підстав, не передбачених цією статтею, а також відмова у державній реєстрації (легалізації) професійної спілки, її організації або об'єднання не допускається (ч. 4 ст. 28 Закону).

Відтак, державний реєстратор за відсутності підстав для залишення документів, які подані для проведення державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, без розгляду та відсутності підстав для відмови у проведенні державної реєстрації, повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про проведення державної реєстрації таких змін.

Судом встановлено, що при вчинені в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань оскаржуваного запису №16731070008005987 від 24.02.2016 року щодо державної реєстрації відомостей про зміну місцезнаходження ТОВ "Спортвест", відповідачем 1 дотримано передбачений порядок та процедуру таких дій, а тому вести мову про протиправність такого запису як і дій державного реєстратора лише із мотивів недостовірності даних, поданих заявником, - не має правових підстав. До того ж варто врахувати, що Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" не передбачено такого повноваження державного реєстратора як перевірка фактичного місця знаходження юридичної особи за її юридичною адресою, а тому виявлення іншими особами, в тому числі контролюючими органами, факту відсутності особи за адресою, внесеною до Єдиного державного реєстру, не може бути безумовною підставою для скасування реєстраційної дії, якою зареєстровано відповідні зміни у відомостях про юридичну особу.

Закон "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" дає чітке визначення статусу відомостей, внесених до Єдиного державного реєстру. Зокрема, за змістом статті 10 цього Закону якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою. Якщо відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, є недостовірними і були внесені до нього, третя особа може посилатися на них у спорі як на достовірні. Третя особа не може посилатися на них у спорі у разі, якщо вона знала або могла знати про те, що такі відомості є недостовірними.

Із наведеного слідує висновок, що Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" презюмує зазначені в Єдиному державному реєстрі відомості про юридичну особу як такі, що є достовірними. Тому доводи Вінницької ОДПІ з посиланням на висновки власної перевірки місцезнаходження товариства, як на підставу недостовірності таких відомостей, в розумінні згаданого Закону не можуть бути передумовою для скасування запису в Єдиному державному реєстрі №16731070008005987 від 24.02.2016 року щодо державної реєстрації відомостей про зміну місцезнаходження ТОВ "Спортвест".

Надаючи оцінку власне і самим підставам заявленого позову, які податковим органом обґрунтовані виключно створеними ним письмовими доказами - актом та повідомленням про відсутність товариства за своїм місцезнаходженням, суд звертає увагу на те, що вони не ґрунтуються на повній та всесторонній перевірці товариства та його керівників (засновників) на предмет достовірності зазначення ними відомостей щодо місцезнаходження юридичної особи.

Зокрема, як слідує із листа відповіді оперативного управління ГУ ДФС у Вінницькій області від 11.11.2016 року, наданого на запит Вінницької ОДПІ №4810/8/02-28-14-01 від 19.09.2016 року, виїздом за місцем реєстрації товариства, а саме вул. Визволення, 8, офіс 58, м. Вінниця з'ясовано, що у будівлі адміністративного призначення, де на 4-му поверсі розташована кімната 58, знаходиться офісне приміщення ТОВ "Рада-Інвест", двері якого були зачинені.

Проте, досліджуючи вказані обставини судом встановлено, що згідно відображеної у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформації, засновником та керівником ТОВ "Спортвест" є ОСОБА_3, який проживає за адресою АДРЕСА_2.

Окрім того, із відомостей, що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з'ясовано, що засновником та керівником ТОВ "Рада-Інвест", офісне приміщення якого розташоване на 4-му поверсі адмінбудівлі по вул. Визволення, 8, також є ОСОБА_3, який проживає за адресою АДРЕСА_1.

Таким чином, засновником ТОВ "Спортвест" та ТОВ "Рада-Інвест" є одна і та ж фізична особа - ОСОБА_3, відомості щодо місця проживання якої відображені у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Наведені вище обставини вказують на те, що дані підприємства (ТОВ "Спортвест" та ТОВ "Рада-Інвест", які зареєстровані за однією юридичною адресою) є взаємопов'язані особами засновників. А будь-яких доказів того, що ТОВ "Спортвест" без жодних правових підстав використовує приміщення (майно), яким користується ТОВ "Рада-Інвест", позивачем надано не було, і відповідні обставини навіть не досліджувалися податковим органом. Тому посилання позивача на те, що ТОВ "Спортвест" не укладала договору оренди із власником приміщення по вул. Визволення, 8 в м. Вінниці, судом до уваги братися не може, оскільки податковим органом не перевірені обставини наявності договірних стосунків між третьою особою та орендарем цього приміщення щодо правових підстав його використання.

Більше того, реєстрація змін до відомостей про юридичну особу щодо зміни її місцезнаходження не передбачає наявності такої умови як надання реєстратору доказів щодо правових підстав користування приміщенням за новим місцезнаходженням, а тому відсутність у юридичної особи таких доказів не зумовлює визнання такої реєстраційної дії незаконної.

Позивач у своїх поясненнях також вказує на те, що відносно ТОВ "Спортвест" так і його засновників/керівників відсутні жодні відомості щодо їх фактичного місцезнаходження. Проте такі доводи також є безпідставними, оскільки відомості щодо засновника та керівника третьої особи - ОСОБА_3 є наявними в Єдиному державному реєстрі. При цьому, останнім через засоби поштового зв'язку за місцем його проживання отримано судову повістку про виклик до суду, що вказує на те, що платнику податків (його законному представнику) є можливість вручити запрошення про прибуття до органу ДФС чи з'ясувати інші обставини фактичного місцезнаходження товариства.

Поряд із цим, як вбачається із матеріалів реєстраційної справи ТОВ "Спортвест", загальними зборами учасників ТОВ "Спортвест" №2-2 від 13.04.2016 року прийнято рішення про припинення юридичної особи ТОВ "Спортвест" та утворено ліквідаційну комісію в складі голови ліквідаційної комісії ОСОБА_3. Також прийнято рішення встановити місцезнаходження ліквідаційної комісії: м. Вінниця, вул. Визволення, 8, оф. 58.

Вказані обставини свідчать про те, що статус відомостей про юридичну особу в частині місцезнаходження ТОВ "Спортвест" є таким, що на законних підставах дозволяє посилатися на них згідно статті 10 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" як на достовірні, а посилання податкового органу на фактичну відсутність цього підприємства за зазначеною в Реєстрі адресою, не може бути підставою для скасування раніше вчиненого запису №16731070008005987 від 24.02.2016 року.

Також суд звертає увагу на те, що даний позов подано Вінницькою ОДПІ на виконання повноважень, визначених п. 67.2 ст. 67 ПК України.

Пунктом 67.2 статті 67 ПК України дійсно передбачено, що контролюючі органи в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо скасування державної реєстрації змін до установчих документів.

Проте, дослідженням змісту установчого документу ТОВ "Спортвест", яким в даному випадку є статут, з'ясовано, що жодних змін до нього в частині зміни місцезнаходження товариства внесено не було, оскільки відомості про місцезнаходження товариства як в попередній редакції статуту так і нині діючій, затвердженій рішенням зборів учасників №1-16 від 22.03.2016 року, відображені не були.

Тому доводи позивача про те, що оскаржуваною реєстраційною дією мала місце реєстрація змін до установчого документу в частині зміни місцезнаходження ТОВ "Спортвест" не відповідають дійсним обставинам справи та відомостям, які відображені у самому установчому документі товариства.

Згідно статті 11 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд, згідно ст. 86 КАС України, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Враховуючи вищевикладене суд приходить до висновку, що обставини, на які посилається позивач як на підставу для звернення до суду та обґрунтування заявлених вимог свого належного підтвердження в процесі розгляду справи не знайшли, у зв'язку з чим у задоволені даного позову необхідно відмовити.

Керуючись ст.ст. 70, 71, 79, 86, 94, 128, 158, 162, 163, 167, 255, 257 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні вимог адміністративного позову відмовити.

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили в порядку, визначеному ст. 254 КАС України.

Відповідно до ст. 186 КАС України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя Слободонюк Михайло Васильович

Дата ухвалення рішення20.03.2017
Оприлюднено29.03.2017
Номер документу65506089
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —802/71/17-а

Постанова від 18.03.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 02.03.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 22.03.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Ухвала від 20.07.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Усенко Є.А.

Ухвала від 27.06.2017

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Ухвала від 17.05.2017

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Ухвала від 17.05.2017

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Ухвала від 27.04.2017

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Залімський І. Г.

Постанова від 20.03.2017

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Слободонюк Михайло Васильович

Ухвала від 10.01.2017

Адміністративне

Вінницький окружний адміністративний суд

Слободонюк Михайло Васильович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні