ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
Кіровоградської області
УХВАЛА
24 березня 2017 року Справа № 912/220/13-г
Господарський суд Кіровоградської області в складі судді Коваленко Н.М., розглянувши справу № 912/220/13-г від 18.02.2013
за заявою кредитора - Олександрійського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Кіровоградської області, 28000, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Шевченка, 76,
про банкрутство
ПРЕДСТАВНИКИ:
від кредитора - Олександрійського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Кіровоградської області (голова комітету кредиторів) - Іванова І. М., довіреність № 3 від 03.01.2017;
від банкрута - ліквідатор, арбітражний керуючий Носань Н.С. (режим відеоконференції); представник ліквідатора, арбітражного керуючого Носань Н.С. - Назаренко С.А., довіреність № б/н від 23.03.2017 (режим відеоконференції).
В засіданні суду 24.03.2017 оголошено перерву до 16:00 - 24.03.2017.
ВСТАНОВИВ:
Постановою від 15.07.2013 господарський суд визнав КП "Теплоелектроцентраль" банкрутом, відкрив ліквідаційну процедуру щодо банкрута. Призначив ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Зімницю О.І. та зобов'язав ліквідатора не пізніше 10.01.2014 подати господарському суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, що відповідають вимогам ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон).
Ухвалою від 01.08.2014 господарський суд заяву арбітражного керуючого Зімниці О.І. про дострокове припинення повноважень ліквідатора КП "Теплоелектроцентраль" задовольнив. Припинив повноваження ліквідатора КП "Теплоелектроцентраль" арбітражного керуючого Зімниці О.І. з 01.08.2014. Призначив ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Назаренка С.А.
Ухвалою від 25.12.2015 господарський суд заяву арбітражного керуючого Назаренка С.А. про дострокове припинення повноважень ліквідатора КП "Теплоелектроцентраль" задовольнив. Припинив повноваження ліквідатора КП "Теплоелектроцентраль" арбітражного керуючого Назаренка С.А. з 25.12.2015. Призначив ліквідатором банкрута арбітражного керуючого Носань Н.С. Зобов'язав ліквідатора не пізніше 23.03.2016 подати господарському суду, зокрема, звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута. Ухвалою від 24.06.2016 господарський суд, зокрема, зобов'язав ліквідатора арбітражного керуючого Носань Н.С. не пізніше 15.10.2016 подати господарському суду звіт та ліквідаційний баланс банкрута, що відповідають вимогам статті 46 Закону.
До господарського суду 18.01.2017 надійшла скарга № 02-22/53 від 16.01.2017 ліквідатора, арбітражного керуючого Носань Н.С. на бездіяльність учасника справи про банкрутство - Олександрійської міської ради з вимогами:
1. Визнати бездіяльність Олександрійської міської ради незаконною.
2. Зобов'язати Олександрійську міську раду внести зміни до Єдиного держаного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських організацій у зв'язку з визнанням недійсним рішення загальних зборів учасників ТОВ "Олександрійська енергетична компанія" від 29.11.2012, оформленого протоколом від 29.11.2012, та статуту ТОВ "Олександрійська енергетична компанія", код 34218868, нова редакція, зареєстрований 04.11.2012 за № 14451050016000651, а саме:
- скасувати реєстраційний запис про реєстрацію статуту ТОВ "Олександрійська енергетична компанія", код 34218868, нова редакція, 04.11.2012 за № 14451050016000651;
- внести зміни до складу учасників ТОВ "Олександрійська енергетична компанія", код 34218868, до складу учасників включити КП "Теплоелектроцентраль", розмір частки 39 %; змінити частку учасника - ПП "Діалін", код 35767145, з 42 % до 3 %.
Відповідно до ч. 4 ст. 40 Закону у ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає скарги на дії (бездіяльність) учасників ліквідаційної процедури та здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.
Ухвалою від 06.02.2017 господарський суд розгляд скарги № 02-22/53 від 16.01.2017 ліквідатора, арбітражного керуючого Носань Н.С. призначив на 24.03.2017.
До господарського суду 16.03.2017, 23.03.2017 та 24.03.2017 скаржником надано додаткові докази до скарги.
Крім того, до господарського суду надійшов відзив Олександрійської міської ради на скаргу щодо бездіяльності учасника справи про банкрутство, за яким остання просить у задоволенні скарги ліквідатора відмовити в повному обсязі.
Скарга ліквідатора, арбітражного керуючого Носань Н.С. на бездіяльність учасника справи про банкрутство - Олександрійської міської ради обґрунтована, зокрема, таким.
Ухвалою господарського суду Кіровоградської області від 25.04.2016 по справі № 912/220/13-г, яка набула законної сили, визнано недійсним договір про задоволення вимог заставодержателя шляхом уступки частки в статутному капіталі товариства з обмеженою відповідальністю "Олександрійська енергетична компанія" від 29.11.2012, укладений між комунальним підприємством "Теплоелектроцентраль" та приватним підприємством "Діалін", з моменту його укладення; застосовано правові наслідки недійсності договору про задоволення вимог заставодержателя шляхом уступки частки в статутному капіталі товариства з обмеженою відповідальністю "Олександрійська енергетична компанія" від 29.11.2012: комунальному підприємству "Теплоелектроцентраль" повернути приватному підприємству "Діалін" грошові кошти в сумі 1600000,00 грн., а приватному підприємству "Діалін" повернути комунальному підприємству "Теплоелектроцентраль" частку в статутному фонді товариства з обмеженою відповідальністю "Олександрійська енергетична компанія".
Рішенням господарського суду Кіровоградської області від 10.10.2016, яке набуло законної сили, по справі № 912/2808/16 за позовом КП "Теплоелектроцентраль" до ТОВ "Олександрійська енергетична компанія", ТОВ "Енерго-Миг", ТОВ "Форест", ПП "Діалін" визнано недійсним рішення загальних зборів учасників товариства з обмеженою відповідальністю "Олександрійська енергетична компанія" від 29.11.2012, оформленого протоколом від 29.11.2012; визнано недійсним статут товариства з обмеженою відповідальністю "Олександрійська енергетична компанія", код 34218868, нова редакція, зареєстрований 04.11.2012 за № 14451050016000651.
У зв'язку з визнанням недійсним нової редакції статуту ТОВ "Олександрійська енергетична компанія" чинною є попередня редакція статуту, відповідно до якої до числа учасників ТОВ "Олександрійська енергетична компанія" входить Комунальне підприємство "Теплоелектроцентраль" з часткою в статутному капіталі в розмірі 39 %.
З урахуванням визнання недійсним нової редакції статуту та рішення загальних зборів ТОВ "Олександрійська енергетична компанія", забезпечення відновлення частки КП "Теплоелектроцентраль" в статутному капіталі ТОВ "Олександрійська енергетична компанія", забезпечення виконання рішення суду, необхідно внести відповідні зміни до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських організацій (зокрема, щодо складу учасників тощо).
25.10.2016 КП "Теплоелектроцентраль" в особі ліквідатора Носань Н.С. звернулась до державного реєстратора Олександрійської міської ради із відповідним листом № 02-22/501 та доданими документами.
Відповідне рішення суду, яке набуло законної сили, також було надіслане до державного реєстратора судом та державною судовою адміністрацією на прохання КП "Теплоелектроцентраль".
Частиною десятою статті 13 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, громадських формувань" передбачено, що державна судова адміністрація України забезпечує передачу до Єдиного державного реєстру примірника судового рішення, яке тягне за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі, судового рішення про арешт корпоративних прав та про заборону (скасування заборони) вчинення реєстраційних дій - у день набрання рішенням суду законної сили.
Пунктом 2 частини першої статті 25 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, громадських формувань" передбачено, що державна реєстрація та інші реєстраційні дії проводяться на підставі судових рішень, що набрали законної сили та тягнуть за собою зміну відомостей в Єдиному державному реєстрі або заборону (скасування заборони) вчинення реєстраційних дій, а також надійшли в електронній формі від суду або державної виконавчої служби відповідно до Закону України "Про виконавче провадження".
З урахуванням визнання недійсним нової редакції статуту та рішення загальних зборів ТОВ "Олександрійська енергетична компанія", забезпечення відновлення частки КП "Теплоелектроцентраль" в статутному капіталі ТОВ "Олександрійська енергетична компанія", забезпечення виконання рішення суду, ліквідатор КП "Теплоелектроцентраль" Носань Н.С. у своєму листі від 25.10.2016 просила внести відповідні зміни до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських організацій (зокрема, щодо складу учасників тощо).
Державним реєстратором Олександрійської міської ради Сардигою Інною Михайлівною на підставі вказаного рішення суду відповідні зміни до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесені не були.
12.12.2016 ліквідатор КП "Теплоелектроцентраль" Носань Н.С. звернулась до Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області із скаргою на бездіяльність державного реєстратора Олександрійської міської ради.
Листом Головного територіального управління юстиції у Кіровоградській області від
29.12.2016 № 05/01-13/817 та наказом від 28.12.2016 № 312/07 повідомлено про те, що скарга ліквідатора КП "Теплоелектроцентраль" задоволена частково в частині визнання бездіяльності державного реєстратора незаконною. Однак зміни до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань управління юстиції не внесло, оскільки державний реєстратор взагалі не приймав ніяких рішень щодо державної реєстрації змін чи відмови у їх проведенні.
На сьогоднішній день зміни до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських організацій не внесені, повернення майна до комунальної власності не здійснюється.
Дії ліквідатора КП "Теплоелектроцентраль" направлені на повернення майна до ліквідаційної маси банкрута, тому незаконна бездіяльність державного реєстратора Олександрійської міської ради може бути оскаржена в межах справи про банкрутство КП "Теплоелектроцентраль".
Відповідно до пункту 1 статуту КП "Теплоелектроцентраль" дане підприємство засноване рішенням Олександрійської міської ради № 738 від 08.09.2005, підпорядковане виконавчому комітету Олександрійської міської ради і належить до комунальної власності територіальної громади м. Олександрії.
Згідно з ст. 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" учасники у справі про банкрутство - сторони, забезпечені кредитори, арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор), власник майна (орган, уповноважений управляти майном) боржника, державний орган з питань банкрутства, Фонд державного майна України, представник органу місцевого самоврядування, представник працівників боржника, уповноважена особа засновників (учасників, акціонерів) боржника, а також у випадках, передбачених цим Законом, інші особи, які беруть участь у провадженні у справі про банкрутство.
Таким чином, Олександрійська міська рада, як засновник підприємства-боржника, є учасником справи про банкрутство.
Згідно з пунктом 14 частини 1 ст. 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" суб'єктами державної реєстрації є виконавчі органи сільських, селищних та міських рад, Київська та Севастопольська міські, районні, районні у містах Києві та Севастополі державні адміністрації, нотаріуси, акредитовані суб'єкти - у разі державної реєстрації інших юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
З наведеного вбачається, що державні реєстратори підпорядковані Олександрійській міській раді, як суб'єкту державної реєстрації.
Крім цього, скарга містить обґрунтування необхідності розгляду скарги в межах справи про банкрутство.
У відзиві на скаргу Олександрійська міська рада, зазначила, що 01.11.2016 до державного реєстратора Олександрійської міської ради Сардиги І.М. надійшла копія рішення Господарського суду Кіровоградської області від 10.10.2016 по справі № 912/2808/16, яким визнано недійсним рішення загальних зборів учасників від 29.11.2012 та недійсним статут в новій редакції ТОВ "Олександрійська енергетична компанія", зареєстрований 04.12.2012 та супровідний лист щодо направлення копії вищезазначеного рішення суду до державного реєстратора на підставі пункту 2 частини 1 статті 25 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань".
Супровідний лист суду не містив посилання щодо необхідності вчинення державним реєстратором конкретних реєстраційних дій на виконання зазначеного вище судового рішення, при цьому й саме судове рішення не містило ніяких зобов'язань щодо проведення відповідної реєстраційної дії. Закон не містить окремого порядку проведення державної реєстрації та інших реєстраційних дій на підставі судових рішень, крім того, що реєстраційні дії проводяться на підставі судових рішень, а державний реєстратор проводить відповідну реєстраційну дію.
Того ж дня, державний реєстратор Сардига І.М. листом № 24-11/51 від 01.11.2016 повідомила суд про фактичну неможливість виконання рішення суду, так як в Єдиному державному реєстрі відсутні відповідні реєстраційні дії щодо внесення запису у зв'язку з визнанням судом повністю або частково недійсними рішень засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого органу; визнання повністю або частково недійсними змін до установчих документів юридичної особи та повідомила суд, що реєстраційна справа ТОВ "Олександрійська енергетична компанія" після реєстраційної дії щодо проведення державної реєстрації змін до установчих документів від 04.12.2012 містить ще декілька реєстраційних дій, відомості яких пов'язані із складом учасників товариства. При цьому, судове рішення не містило ні вимоги про скасування (визнання недійсними таких дій), ні зобов'язання державного реєстратора вчиняти дії відносно всіх наступних дій (записів).
Відповідно до п. 2, 3 ч. 3 ст. 25 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" суб'єкт державної реєстрації не пізніше наступного робочого дня з дати отримання судового рішення звертається до суду за роз'ясненням судового рішення - у разі якщо судове рішення є незрозумілим для суб'єкта державної реєстрації та повідомляє суд або державну виконавчу службу про неможливість виконання рішення із зазначенням підстав - у разі неможливості виконання судового рішення відповідно.
На підставі вказаної норми Закону державний реєстратор Сардига І.М. звернулась до Господарського суду Кіровоградської області з проханням надати роз'яснення, щодо того, яку саме реєстраційну дію відповідно до Закону повинен провести державний реєстратор Олександрійської міської ради, та що роботи з наступними реєстраційними діями, які фактично пов'язані зі статутом, який було визнано недійсним в судовому порядку.
Господарським судом Кіровоградської області було відмовлено у наданні роз'яснень державним реєстраторам Олександрійської міської ради.
На підставі ч. 2 ст. 5 Закону, Олександрійська міська рада звернулася до Міністерства юстиції України (лист від 21.11.2016 № 150/1/16/1) з метою надання роз'яснень, зокрема, яку реєстраційну дію повинен провести державний реєстратор у разі надходження вищевказаних рішень суду. Не отримавши відповіді, Олександрійська міська рада повторно звернулась до Міністерства юстиції України (лист від 06.01.2017 № 2/1/19/1).
Крім того, аналогічний за своїм змістом лист був направлений до ДП "Національні інформаційні системи України" (лист № 10/5/19/1 від 06.01.2017).
10.01.2017 та 07.02.2017 надійшли відповіді від Міністерства юстиції України від 28.12.2016 № 46731/20480-0-26-16/8 та від 27.01.2017 № 3176/1374-0-33-17/19, в яких не було зазначено механізм) виконання рішень суду про визнання повністю або частково недійсними рішень засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого органу; визнання повністю або частково недійсними змін до установчих документів юридичної особи та зазначені посилання на п. 2, 3 ч. З ст. 25 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".
Листом від 27.01.2017 № 24-11/16 державний реєстратор Костиря В. В. додатково повідомила Господарський суд Кіровоградської області про неможливість виконання рішення суду та зазначила, що реєстраційна справа ТОВ "Олександрійська енергетична компанія" після реєстраційної дії щодо проведення державної реєстрації змін до установчих документів від 04.12.2012 містить ще декілька реєстраційних дій.
25.01.2017 до Олександрійської міської ради надійшла відповідь ДП "Національні інформаційні системи України", в якій в межах компетенції повідомлялось, що при надходженні вищезазначених рішень суду здійснюється запис за допомогою реєстраційної дії "Скасування реєстраційної дії за судовим рішенням".
01.02.2017, на виконання роз'яснення ДП "Національні інформаційні системи України", в реєстраційній справі ТОВ "Олександрійська енергетична компанія" державним реєстратором Сардигою 1. М. (державний реєстратор Костиря В.В. знаходилася у відпустці) було проведено реєстраційну дію "Скасування реєстраційної дії за судовим рішенням", яким було скасовано запис в Єдиному державному реєстрі про державну реєстрацію змін до установчих документів від 04.11.2012 року за №14451050016000651, тобто виконано рішення Господарського суду Кіровоградської області від 10.10.2016 по справі № 912/2808/16.
Стосовно вимоги щодо внесення змін до складу учасників повторно зазначаємо, що ні рішення Господарського суду Кіровоградської області від 10.10.2016 по справі № 912/2808/16, ні супровідний лист до рішення суду не містили посилання щодо необхідності вчинення державним реєстратором конкретних реєстраційних дій на виконання зазначеного вище судового рішення.
В Єдиному державному реєстрі відсутні відповідні реєстраційні дії щодо внесення запису у зв'язку з визнанням судом повністю або частково недійсними рішень засновників (учасників) юридичної особи, а у відповідях на запити до Господарського суду Кіровоградської області та Міністерства юстиції України з проханням надати роз'яснення щодо виконання зазначеного рішення суду не вказано механізму виконання рішень суду про визнання повністю або частково недійсними рішень засновників (учасників) юридичної особи.
Таким чином, державними реєстраторами здійснені всі необхідні заходи, передбачені Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" та чинним законодавством України, по виконанню рішення Господарського суду Кіровоградської області від 10.10.2016 по справі № 912/2808/16, а тому в діях державних реєстраторів Олександрійської міської ради відсутні ознаки бездіяльності.
Крім того, 03 березня 2017 року Головним територіальним управлінням юстиції в Кіровоградській області прийнято наказ № 42/07, яким, серед іншого:
1. Скаргу КП "Теплоелектроцентраль" від 17.01.2017 № 02-22/55 на бездіяльність державного реєстратора Олександрійської міської ради задовольнити частково.
2. Визнати протиправною бездіяльність державного реєстратора Олександрійської міської ради Костирі В. В.
3. Визнати протиправною бездіяльність державного реєстратора Олександрійської міської ради Сардиги І. М.
5. Тимчасово блокувати доступ державному реєстратору Олександрійської міської ради Костирі Вікторії Валентинівні до Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб - підприємців та громадських формувань строком на 2 місяці до 02 травня 2017.
6. Тимчасово блокувати доступу державному реєстратору Олександрійської міської ради Сардизі Інні Михайлівні до Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб - підприємців та громадських формувань строком на 4 місяці до 02 липня 2017.
7. Копію наказу направити на виконання до Кіровоградської філії ДП "Національні інформаційні системи".
Таким чином, у випадку задоволення скарги КП "Теплоелектроцентраль" виконати вимоги, зазначені у скарзі, буде неможливо, оскільки Державним реєстраторам Костирі В. В. та Сардизі І. М. тимчасово заблоковано доступ до Державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань строком на два та чотири місяці відповідно.
В засіданні суду - 24.03.2017 повноважний представник скаржника зазначив, що на даний час по суті залишається одна вимога до Олександрійськї міської ради - внести зміни до складу учасників ТОВ "Олександрійська енергетична компанія", код 34218868, до складу учасників включити КП "Теплоелектроцентраль", розмір частки 39 %; змінити частку учасника - ПП "Діалін", код 35767145, з 42 % до 3 %.
В результаті всебічного, повного та об'єктивного дослідження всіх обставин справи господарський суд дійшов висновку про необхідність припинення провадження по розгляду скарги № 02-22/53 від 16.01.2017 ліквідатора, арбітражного керуючого Носань Н.С. на бездіяльність Олександрійської міської ради виходячи з такого.
В обґрунтування зазначених вимог скаржник, зокрема, посилається на ст. 13, 25 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" та ч. 4 ст. 40 Закону.
Відповідно до зазначеної норми Закону - у ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає скарги на дії (бездіяльність) учасників ліквідаційної процедури та здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.
В даному випадку державний реєстратор Олександрійської міської ради - це особа, яка в силу Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" наділена повноваженнями щодо проведення реєстраційних дій на підставі рішення Господарського суду Кіровоградської області від 10.10.2016 у справі № 912/2808/16 за яким: визнано недійсним рішення загальних зборів учасників товариства з обмеженою відповідальністю "Олександрійська енергетична компанія" від 29.11.2012, оформленого протоколом від 29.11.2012 та визнано недійсним статут товариства з обмеженою відповідальністю "Олександрійська енергетична компанія" код 34218868, нова редакція, зареєстрований 04.12.2012 за № 14451050016000651.
Крім цього, не можна ототожнювати державного реєстратора Олександрійської міської ради з органом місцевого самоврядування - Олександрійською міською радою (засновником боржника (банкрута).
Вказана справа № 912/2808/16 розглянута Господарським судом Кіровоградської області в окремому позовному провадженні, а не в межах справи про банкрутство КП "Теплоелектроцентраль".
При цьому, державний реєстратор Олександрійської міської ради, відповідно до Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", не є учасником справи про банкрутство чи учасником ліквідаційної процедури банкрута, отже суд, не має процесуального права для розгляду такої скарги з відповідним вимогами в межах справи про банкрутство КП "Теплоелектроцентраль". (судом врахована правова позиція викладені в Постанові ВГСУ від 13.07.2012 у справі № 5013/464/11)
За ч. 1 ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України - юрисдикція адміністративних судів поширюється на правовідносини, що виникають у зв'язку з здійсненням суб'єктом владних повноважень владних управлінських функцій, а також у зв'язку з публічним формуванням суб'єкта владних повноважень шляхом виборів або референдуму.
Господарський суд доходить висновку, що на вимоги ліквідатора, які містяться у зазначеній скарзі, поширюється юрисдикція адміністративних судів. І подібний спір підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства.
Керуючись ст. 1, 2, 40 Закону, ст. 4-1, 12, 80, 86 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
УХВАЛИВ:
Провадження по розгляду скарги № 02-22/53 від 16.01.2017 ліквідатора, арбітражного керуючого Носань Н.С. на бездіяльність Олександрійської міської ради припинити.
Ухвала набирає законної сили з моменту їх прийняття.
Ухвала може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного господарського суду в порядку, встановленому Господарським процесуальним кодексом України, з урахуванням особливостей, передбачених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Примірники ухвали направити Олександрійській об'єднаній державній податковій інспекції Кіровоградської області Державної податкової служби (28000, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Пролетарська, 17), Олександрійському об'єднаному управлінню Пенсійного фонду України Кіровоградської області (28000, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Шевченка, 76), Олександрійському міськрайонному центру зайнятості (28000, Кіровоградська область, м. Олександрія, пр. Леніна, 126-а), відділенню виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Олександрійському районі (вул. Луначарського, 10, м. Олександрія, Кіровоградська область, 28008), банкруту (28000, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Кільцева, 9), Міністерству юстиції України (01001, вул. Городецького, 13 м. Київ), ліквідатору - арбітражному керуючому Носань Н.С. (18029, м. Черкаси, вул. Сумгаїтська, буд. 7), Олександрійській міській раді Кіровоградської області (28000, м. Олександрія, пр. Леніна, 59), ТОВ "Форест" (77356, Івано-Франківська область, Калуський район, с. Завій, урочище Царків, б.1 корп. А), ТОВ "Енерго-Миг" (49005, м. Дніпропетровськ, вул. Обручева, б. 17), ПП "Діалін" (28000, м. Олександрія, вул. Канатенка, 2), ТОВ "Олександрійська енергетична компанія" (28000, м. Олександрія, вул. Кільцева, 9).
Суддя Н.М. Коваленко
Суд | Господарський суд Кіровоградської області |
Дата ухвалення рішення | 24.03.2017 |
Оприлюднено | 29.03.2017 |
Номер документу | 65510266 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні