Рішення
від 24.03.2017 по справі 672/867/16-ц
ГОРОДОЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №672/867/16-ц

Провадження №2/672/24/17

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21.03.2017 року Городоцький районний суд Хмельницької області в складі: головуючого - судді Сакенова Ю.К.

за участю секретаря - Стебло Л.В.

представника позивача - ОСОБА_1

представника Головного управління Держгеокадастру в Хмельницькій

області - ОСОБА_2

представника ОСОБА_3,ТОВ Енселко Агро - ОСОБА_4

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Городок справу за позовом керівника Городоцької місцевої прокуратури до Головного управління Держгеокадастру в Хмельницькій області, ОСОБА_3, ТОВ Енселко Агро про визнання незаконними та скасування наказів Головного управління Держземагенства в Хмельницькій області, договорів оренди та суборенди земельних ділянок, загальною площею 188,32 га,

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до суду з позовом до відповідачів про визнання незаконними та скасування наказів Головного управління Держземагенства в Хмельницькій області, договорів оренди та суборенди земельних ділянок, загальною площею 188,32 га, мотивуючи свої вимоги тим, що наказами Головного управління Держземагенства в Хмельницькій області від 25.11.2014 року №22-6440/14-14-СГ, №22-6441/14-14-СГ, №22-6442/14-14-СГ, №22-6443/14-14-СГ, №22-6444/14-14-СГ, №22-6445/14-14-СГ, №22-6446/14-14-СГ відповідачу ОСОБА_3 надано дозвіл на розробку документації із землеустрою щодо відведення земельних ділянок загальною площею 320 га на території Великокарабчіївської та Немиринецької сільських рад Городоцького району Хмельницької області за межами населених пунктів із земель запасу та резерву (землі сільськогосподарського призначення) з метою надання їх в оренду для ведення фермерського господарства.

У подальшому, наказами Головного управління Держземагентства в Хмельницькій області від 19.03.2015 року №22-1687/14-15-СГ та від 23.03.2015 року №22-1844/14-15-СГ затверджено розроблені проекти землеустрою та ОСОБА_3 передано в оренду земельні ділянки, загальною площею 188,32 га, які розташовані за межами населеного пункту Великокарабчіївської сільської ради Городоцького району Хмельницької області.

На підставі вказаних наказів 28.04.2015 року Головним управлінням Держземагентства в Хмельницькій області в особі начальника відділу Держземагенства у Городоцькому районі із ОСОБА_3 укладено договори оренди земельних ділянок за кадастровими номерами: №6821281300:03:017:0002 площею 69,6540 га, №6821281300:04:015:0002 площею 36,3798 га, №6821281300:04:013:0002 площею 20,7227 га, №6821281300:04:023:0002 площею 47,8742 га, №6821281300:04:016:0002 площею 13,6860 га , розташованих за межами Великокарабчіївської сільської ради Городоцького району.

12.05.2015 року ОСОБА_3 передав вищезазначені земельні ділянки загальною площею 188,32 га в суборенду ТОВ Енселко Агро згідно договорів суборенди, які зареєстровані реєстраційною службою Городоцького РУЮ 08.06.2015 року.

Позивач вважає, що дані накази Головного Управління Держземагенства у Хмельницькій області прийнято на підставі заяв гр .ОСОБА_3 та доданих до них документів, в порушення вимог ст.7 Закону України Про фермерське господарство .

Разом з тим, гр.ОСОБА_3 надано дозвіл на розроблення проектів землеустрою щодо відведення 10 земельних ділянок в оренду, які знаходяться в різних місцях на значній відстані одна від одної, що не дає можливості належним чином здійснювати господарську діяльність фермерському господарству та розташовані на території 2 сільських рад Городоцького району, що підтверджується даними Публічної кадастрової карти України.

В той же час передані ОСОБА_3 земельні ділянки мають різних суміжних землекористувачів та власників земель.

Дані обставини дають підставу стверджувати, що зазначені земельні ділянки не є єдиним масивом.

Крім цього, як вбачається зі змісту поданих ОСОБА_3 до ГУ Держземагенства у Хмельницькій області заяв, останній, всупереч вимогам ч. 1 ст.7 Закону України "Про фермерське господарство", не навів жодних обґрунтувань необхідності надання йому у користування земельних ділянок у розмірах, зазначених у заявах з урахуванням перспектив діяльності фермерського господарства та не вказав кількість членів фермерського господарства та наявність у них права на безоплатне одержання земельних ділянок у власність.

Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, лише 21.09.2015 року, тобто більше як через півроку після видачі ГУ Держземагентства в області спірних наказів, ОСОБА_3 формально створене фермерське господарство Косінський , єдиним учасником якого є ОСОБА_3 (підтверджується витягом з Реєстру).

На відсутність у ОСОБА_3 наміру займатись фермерським господарством та на його дійсну мету вказує те, що останній, менш ніж через 2 тижні після одержання вказаних земель в оренду, 12.05.2015 року передав всі отримані в оренду земельні ділянки у суборенду ТОВ Енселко Агро .

Зазначене підтверджує, що дійсний намір ОСОБА_3 спрямовувався на штучне використання процедури створення фермерського господарства як пільгового порядку одержання земель державної власності в оренду поза передбаченою законодавством процедурою земельних торгів та подальшої їх передачі в суборенду ТОВ ЕнселкоАгро , яке в порушення вимог ст.ст. 124, 134 Земельного кодексу України, без проведення земельних торгів отримало земельні ділянки сільськогосподарського призначення площею понад 188 га.

Таким чином, зазначені накази Головного управління Держземагенства у Хмельницькій області прийнято з порушеннями вимог земельного законодавства та всупереч законодавчо встановленій процедурі набуття права оренди на земельні ділянки з метою ведення фермерського господарства.

Окрім додержання вимог конкурентного порядку набуття права оренди, умовою укладення договору оренди є додержання інших вимог закону.

Так, відповідно до ч. 1 ст. 124 Земельного кодексу України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу, чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди.

Відповідно до вимог ст.ст. 1, 2, 13, 15, 21 Закону України Про оренду землі , ст.ст. 13, 21 Закону України Про оренду землі , ст.ст. 271, 289 Податкового кодексу України орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду є істотною умовою договору оренди земельних ділянок державної та комунальної власності для визначення розміру якої обов'язковим є проведення нормативної грошової оцінки цих земельних ділянок. Укладення договору без додержання вказаної умови суперечить приписам чинного законодавства.

Разом з тим, в порушення вказаних вимог чинного законодавства, на момент укладення спірних договорів оренди нормативно-грошова оцінка по орендованим ОСОБА_3, а в подальшому ТОВ Енселко Агро землях, не проводилась та в порушення закону була визначена у середньому розмірі нормативної грошової оцінки площі ріллі по району, у якому орендується земельна ділянка.

На підставі наведеного позивач просить визнати незаконними та скасувати зазначені накази ГУ Держземагентства у Хмельницькій області та визнати недійсними договори оренди та суборенди земельних ділянок, укладені між Головним управлінням Держземагентства в Хмельницькій області, ОСОБА_3 та ТОВ Енселко Агро .

Ознайомившись з матеріалами справи, оцінивши докази в їх сукупності, суд вважає, що даний позов підлягає частковому задоволенню з таких підстав.

Судом встановлено, що Постановою Кабінету Міністрів України від 14.01.2015р. №5 Про утворення територіальних органів Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру реорганізовано територіальні органи Державного агентства земельних ресурсів шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру. Відповідно до Наказу Комісії з реорганізації Держземагентства України від 21.04.2015 р. №17 Головне управління Держземагентства у Хмельницькій області реорганізовано шляхом приєднання до Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2011 р. №1074 Про затвердження Порядку здійснення заходів, пов'язаних з утворенням, реорганізацією або ліквідацією міністерств, інших центральних органів виконавчої влади у разі приєднання одного або кількох органів виконавчої влади до іншого органу виконавчої влади права та обов'язки органів виконавчої влади переходять до органу виконавчої влади, до якого приєднано один або кілька органів виконавчої влади.

Враховуючи зазначене, Головне управління Держгеокадастру у Хмельницькій бласті є правонаступником прав і обов'язків Головного управління Держземагентства у Хмельницькій області і тому воно виступає у справі в якості відповідача.

Назами Головного управління Держземагенства в Хмельницькій області від 25.11.2014 року №22-6440/14-14-СГ, №22-6441/14-14-СГ, №22-6442/14-14-СГ, №22-6443/14-14-СГ, №22-6444/14-14-СГ, №22-6445/14-14-СГ, №22-6446/14-14-СГ відповідачу ОСОБА_3 надано дозвіл на розробку документації із землеустрою щодо відведення земельних ділянок загальною площею 320 га на території Великокарабчіївської та Немиринецької сільських рад Городоцького району Хмельницької області за межами населених пунктів із земель запасу та резерву (землі сільськогосподарського призначення) з метою надання їх в оренду для ведення фермерського господарства.

У подальшому, наказами Головного управління Держземагентства в Хмельницькій області від 19.03.2015 року №22-1687/14-15-СГ та від 23.03.2015 року №22-1844/14-15-СГ затверджено розроблені проекти землеустрою та ОСОБА_3 передано в оренду земельні ділянки, загальною площею 188,32 га, які розташовані за межами населеного пункту Великокарабчіївської сільської ради Городоцького району Хмельницької області.

На підставі вказаних наказів 28.04.2015 року Головним управлінням Держземагентства в Хмельницькій області в особі начальника відділу Держземагенства у Городоцькому районі із ОСОБА_3 укладено договори оренди земельних ділянок за кадастровими номерами:

№6821281300:03:017:0002 площею 69,6540 га,

№6821281300:04:015:0002 площею 36,3798 га,

№6821281300:04:013:0002 площею 20,7227 га,

№6821281300:04:023:0002 площею 47,8742 га,

№6821281300:04:016:0002 площею 13,6860 га , розташованих за межами Великокарабчіївської сільської ради Городоцького району.

12.05.2015 року ОСОБА_3 передав вищезазначені земельні ділянки загальною площею 188,32 га в суборенду ТОВ Енселко Агро згідно договорів суборенди, які зареєстровані реєстраційною службою Городоцького РУЮ 08.06.2015 року.

Зазначені накази ГУ Держземагентства у Хмельницькій області слід визнати незаконними, а укладені між Головним управлінням Держземагентства в Хмельницькій області, ОСОБА_3 та ТОВ Бнселко Агро договори оренди та суборенди земельних ділянок - недійсними з таких підстав.

Так, відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно із ч. 1 ст. 116 Земельного кодексу України громадяни та юридичні особи набувають право власності та право користування земельними ділянками із земель державної та комунальної власності за рішеннями органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Порядок надання (передачі) земельних ділянок для ведення фермерського господарства передбачений спеціальним Законом України Про фермерське господарство № 973-IV.

Закон України Про фермерське господарство , маючи на меті створення умов для реалізації ініціативи громадян щодо виробництва товарної сільськогосподарської продукції, передбачає ряд механізмів її досягнення. Одним з таких механізмів є передбачена цим законом процедура створення фермерського господарства як умови спрощеного, пільгового порядку одержання в користування земель сільськогосподарського призначення державної чи комунальної власності поза передбаченою законом обов'язковою процедурою проведення земельних торгів. Умовами використання вказаного механізму є наявність у зацікавленого громадянина мети набуття земель в оренду для ведення фермерського господарства, спроможності її реалізації, додержання визначених законом вимог її обґрунтування при зверненні, а також підтвердження за результатами розгляду звернення уповноваженим на надання земельних ділянок органом виконання цих умов та інших вимог закону.

Так, частиною 1 статті 7 Закону України Про фермерське господарство (в редакції, чинній на момент прийняття наказів) встановлено, що для отримання (придбання) у власність або в оренду земельної ділянки державної власності з метою ведення фермерського господарства громадяни звертаються до відповідної районної державної адміністрації.

У заяві зазначається: бажаний розмір і місце розташування земельної ділянки, кількість членів фермерського господарства та наявність у них права на безоплатне отримання земельних ділянок у власність, обґрунтування розмірів земельної ділянки з урахуванням перспектив діяльності фермерського господарства. До заяви додаються документи, що підтверджують досвід роботи у сільському господарстві або наявність освіти, здобутої в аграрному навчальному закладі.

Частиною 7 статті 7 Закону України Про фермерське господарство передбачено, що земельні ділянки надаються громадянам для ведення фермерського господарства єдиним масивом з розташованими на них водними джерелами та лісовими угіддями, наближеними до існуючих шляхів, електро- і радіотелефонних мереж, газо- і водопостачальних систем та інших видів інженерної інфраструктури.

За відсутності пільгових умов, громадяни та юридичні особи можуть одержати в оренду земельні ділянки на загальних підставах - за результатами аукціону.

Разом із тим, в порушення вказаних вимог закону ОСОБА_3 у заяві та доданих до неї документах не наведено жодних даних щодо обґрунтування розмірів земельної ділянки з урахуванням перспектив діяльності фермерського господарства, наявності необхідної сільськогосподарської техніки та інших засобів обробітку земель великих площ, не зазначено про кількість членів фермерського господарства та наявності у них права на безоплатне одержання земельних ділянок у власність, що свідчить про те, що наміру займатися фермерським господарством він не мав.

Крім цього, ОСОБА_3 звернувся із відповідними заявами до ГУ Держземагентства в області про надання дозволу на розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в оренду за рахунок земель сільськогосподарського призначення, розташованих не єдиним масивом, а земельних ділянок, що перебувають на значній відстані одна від одної, на території Немиринецької та Великокарабчіївської сільських рад Городоцького району що підтверджується витягами з публічної кадастрової карти України.

Самостійно здійснювати обробіток виділених земельних ділянок площею понад 320 га ОСОБА_3 не зміг би, а тому не спроможний вести господарство такого виду - виробляти товарну сільськогосподарську продукцію, займатися її переробкою та реалізацією з метою отримання прибутку на земельних ділянках, наданих для ведення фермерського господарства.

Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, лише 21.09.2015 року, тобто більше як через півроку після видачі ГУ Держземагентства в області спірних наказів, ОСОБА_3 формально створене фермерське господарство Косінський , єдиним учасником якого є ОСОБА_3 (підтверджується витягом з Реєстру).

На відсутність у ОСОБА_3 наміру займатись фермерським господарством та на його дійсну мету вказує те, що останній, менш ніж через 2 тижні після одержання вказаних земель в оренду, 12.05.2015 року передав всі отримані в оренду земельні ділянки у суборенду ТОВ Енселко Агро .

Зазначене підтверджує, що дійсний намір ОСОБА_3 спрямовувався на штучне використання процедури створення фермерського господарства як пільгового порядку одержання земель державної власності в оренду поза передбаченою законодавством процедурою земельних торгів та подальшої їх передачі в суборенду ТОВ ЕнселкоАгро , яке в порушення вимог ст.ст. 124, 134 Земельного кодексу України, без проведення земельних торгів отримало земельні ділянки сільськогосподарського призначення площею понад 188 га.

Тому вказані договори суборенди також підлягають визнанню недійсними.

Таким чином, всупереч вимог статей 1, 7, 8 Закону України Про фермерське господарство , розглядаючи заяву ОСОБА_3 по суті, Головне управління Держземагентства у Хмельницькій області не надало належної оцінки обставинам і умовам, зазначеним у заявах, доводам заявника, наведених на обґрунтування розміру земельної ділянки з урахуванням перспектив діяльності фермерського господарства, в тому числі щодо наявності трудових і матеріальних ресурсів, не перевірило, не врахувало обставин, які спростовують дійсність волевиявлення заявника, наявність в нього бажання створити фермерське господарство та спроможність вести господарство такого виду - виробляти товарну сільськогосподарську продукцію, займатися її переробкою та реалізацією з метою отримання прибутку на земельних ділянках, наданих для ведення фермерського господарства. Формальний підхід до вирішення заяв, прийняття рішення про надання ОСОБА_3 дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення та про передачу в оренду земельних ділянок, створили передумови для невиправданого, штучного використання процедури створення фермерського господарства як спрощеного, пільгового порядку одержання в користування земель державної чи комунальної власності поза передбаченою законом обов'язковою процедурою - без проведення земельних торгів, що є підставою для скасування рішень про затвердження проектів відведення земельних ділянок, їх передачу в оренду та визнання недійсними укладених договорів оренди і суборенди.

Окрім додержання вимог конкурентного порядку набуття права оренди, умовою укладення договору оренди є додержання інших вимог закону.

Так, відповідно до ч. 1 ст. 124 Земельного кодексу України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу, чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди.

Відповідно до вимог ст.ст. 1, 2, 13, 15, 21 Закону України Про оренду землі , ст.ст. 13, 21 Закону України Про оренду землі , ст.ст. 271, 289 Податкового кодексу України орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду є істотною умовою договору оренди земельних ділянок державної та комунальної власності для визначення розміру якої обов'язковим є проведення нормативної грошової оцінки цих земельних ділянок. Укладення договору без додержання вказаної умови суперечить приписам чинного законодавства.

Разом з тим, в порушення вказаних вимог чинного законодавства, на момент укладення спірних договорів оренди нормативно-грошова оцінка по орендованим ОСОБА_3, а в подальшому ТОВ Енселко Агро землях, не проводилась та в порушення закону була визначена у середньому розмірі нормативної грошової оцінки площі ріллі по району, у якому орендується земельна ділянка.

Відповідно до ст.ст.210-211 Земельного кодексу України визначено, що наслідком укладання угод з порушенням законодавства є визнання такої угоди судом недійсною.

Статтями 203, 228 ЦК України передбачено, що правочини не можуть суперечити цивільно-правовому законодавству, не повинні бути спрямовані на порушення інтересів і пошкодження майна держави, територіальної громади, незаконним заволодінням ним, а тому, при таких обставинах.

Відповідно до ч. 1 ст. 215 Цивільного кодексу України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені ч.ч. 1-3, 5, 6 ст. 203 цього Кодексу.

Відповідно до ст.216 ЦК України недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю.

Що стосується вимоги позивача про скасування наказів Головного управління Держземагенства в Хмельницькій області:

-від 25.11.2014 №22-6440/14-14-СГ;

-від 25.11.2014 №22-6441/14-14-СГ;

-від 25.11.2014 №22-6442/14-14-СГ;

-від 25.11.2014 №22-6443/14-14-СГ;

-від 25.11.2014 №22-6444/14-14-СГ;

-від 25.11.2014 №22-6445/14-14-СГ;

- від 25.11.2014 №22-6446/14-14-СГ та від 19.03.2015 №22-1687/14-15-СГ та від 23.03.2015 №22-1844/14-15-СГ.

то суд вважає, що в її задоволенні необхідно відмовити, оскільки така вимога є передчасною.

Так визнання судом незаконними вищевказані накази Головного управління Держземагенства в Хмельницькій області, має наслідком їх скасування, тобто після набрання даним рішення законної сили відповідні органи, що видали документи, що визнані судом незаконними повинні самі скасувати свої рішення. Тому позов в цій частині підлягає частковому задоволенню.

Судові витрати слід стягнути з відповідачів відповідно до вимог ст.88 ЦПК України. Так відповідно до ч.3 ст.6 Закону України Про судовий збір у разі коли в позовній заяві об'єднано дві і більше вимог немайнового характеру, судовий збір сплачується за кожну вимогу немайнового характеру. Так позивачем фактично заявлено 19 вимог немайнового характеру, за що необхідно сплатити 26182 грн. судового збору (19 Х 1378 = 26182). Позивачем сплачено лише 8268 грн. Тому з відповідачів слід стягнути судові витрати у рівних частках з кожного, а саме: 8268 грн на користь позивача та 17914 грн. судового збору на користь держави.

Керуючись ст.203,206,215,228 ЦК України ст.10.58,60,88,209, 213, 214, 215, 294 ЦПК України,

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити частково.

1.Визнати незаконними накази Головного управління Держземагенства в Хмельницькій області:

-від 25.11.2014 №22-6440/14-14-СГ;

-від 25.11.2014 №22-6441/14-14-СГ;

-від 25.11.2014 №22-6442/14-14-СГ;

-від 25.11.2014 №22-6443/14-14-СГ;

-від 25.11.2014 №22-6444/14-14-СГ;

-від 25.11.2014 №22-6445/14-14-СГ;

- від 25.11.2014 №22-6446/14-14-СГ, якими гр. ОСОБА_3 надано дозвіл на розробку документації із землеустрою щодо відведення земельних ділянок загальною площею 320 га та вартістю 7 мільйонів 370 тисяч гривень на території Великокарабчіївської та Немиринецької сільських рад Городоцького району за межами населених пунктів із земель запасу та резерву (землі сільськогосподарського призначення) з метою надання їх в оренду для ведення фермерського господарства;

2.Визнати незаконними накази Головного управління Держземагентства в Хмельницькій області, якими затверджено документацію із землеустрою та передано в оренду ОСОБА_3 земельні ділянки загальною площею 188,32 га, які розташовані за межами населеного пунктів Великокарабчіївської сільської ради Городоцького району Хмельницької області, а саме: від 19.03.2015 №22-1687/14-15-СГ та від 23.03.2015 №22-1844/14-15-СГ.

3.Визнати недійсними 5 договорів оренди земельних ділянок загальною площею 188,32 га, укладених між Головним управлінням Держземагентства у Хмельницькій області та ОСОБА_3 зокрема:

договір оренди від 28.04.2015 про надання в користування земельної ділянки кадастровий № 6821281300:03:017:0002, площею 69,654 га (рішення про держреєстрацію № 9569198 від 05.05.2015);

договір оренди від 28.04.2015 про надання в користування земельної ділянки кадастровий № 6821281300:04:015:0002, площею 36,3798 га (рішення про держреєстрацію № 9567620 від 05.05.2015);

договір оренди від 28.04.2015 про надання в користування земельної ділянки кадастровий № 6821281300:04:016:0002, площею 13,686 га (рішення про держреєстрацію № 9569347 від 05.05.2015);

договір оренди від 28.04.2015 про надання в користування земельної ділянки кадастровий № 6821281300:04:023:0002, площею 47,8742 га (рішення про держреєстрацію № 9568726 від 05.05.2015);

договір оренди від 28.04.2015 про надання в користування земельної ділянки кадастровий № 6821281300:04:013:0002, площею 20,7227 га (рішення про держреєстрацію № 9569347 від 05.05.2015);

4.Визнати недійсними договори суборенди земельних ділянок, загальною площею 188,32 га, укладених між ОСОБА_3 та ТОВ Енселко Агро , в кількості 5 договорів без номерів, а саме:

-договір суборенди від 12.05.2015 про надання в користування земельної ділянки кадастровий № 6821281300:03:017:0002, площею 69,654 га (рішення про держреєстрацію № 9992504 від 08.06.2015);

-договір суборенди від 12.05.2015 про надання в користування земельної ділянки кадастровий № 6821281300:04:015:0002, площею 36,3798 га (рішення про держреєстрацію № 9991525 від 08.06.2015);

-.договір суборенди від 12.05.2015 про надання в користування земельної ділянки кадастровий № 6821281300:04:016:0002, площею 13,686 га (рішення про держреєстрацію № 9992206 від 08.06.2015);

-договір суборенди від 12.05.2015 про надання в користування земельної ділянки кадастровий № 6821281300:04:023:0002, площею 47,8742 га (рішення про держреєстрацію № 9991295 від 08.06.2015);

-договір суборенди від 12.05.2015 про надання в користування земельної ділянки кадастровий № 6821281300:04:013:0002, площею 20,7227 га (рішення про держреєстрацію № 9991823 від 08.06.2015);

5.Стягнути з Головного управління Держгеокадастру в Хмельницькій області, м.Хмельницький, вул.Інституцька,4/1 код ЄДРПОУ 39767479, ОСОБА_3, ТОВ Енселко Агро Хмельницька обл. Старокостянтинівський район с.Сахнівці код ЄДРПОУ 37083810, судові витрати на користь Городоцької місцевої прокуратури Хмельницької області та перерахувати на р/рЗ5218028002814, код ЄДРПОУ 02911102, ОСОБА_5 казначейська служба України в м. Києві, МФО 820172, одержувач прокуратура Хмельницької області, код 2800, в розмірі по 2756 грн., з кожного.

6.Стягнути з Головного управління Держгеокадастру в Хмельницькій області, ОСОБА_3, ТОВ Енселко Агро судові витрати на користь держави в розмірі по 5971,33 грн., з кожного.

В задоволенні решти позовних вимог - відмовити.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом десяти днів з дня його проголошення. Особи, які брали участь у справі, але не були присутні у судовому засіданні під час проголошення судового рішення можуть подати апеляційну скаргу протягом десяти днів з дня отримання копії цього рішення.

Суддя Ю.К.Сакенов

СудГородоцький районний суд Хмельницької області
Дата ухвалення рішення24.03.2017
Оприлюднено31.03.2017
Номер документу65575388
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —672/867/16-ц

Ухвала від 11.05.2017

Цивільне

Апеляційний суд Хмельницької області

Купельський А. В.

Ухвала від 11.05.2017

Цивільне

Апеляційний суд Хмельницької області

Купельський А. В.

Ухвала від 13.04.2017

Цивільне

Апеляційний суд Хмельницької області

Купельський А. В.

Ухвала від 14.04.2017

Цивільне

Апеляційний суд Хмельницької області

Купельський А. В.

Ухвала від 14.04.2017

Цивільне

Апеляційний суд Хмельницької області

Купельський А. В.

Рішення від 24.03.2017

Цивільне

Городоцький районний суд Хмельницької області

Сакенов Ю. К.

Рішення від 21.03.2017

Цивільне

Городоцький районний суд Хмельницької області

Сакенов Ю. К.

Ухвала від 31.10.2016

Цивільне

Городоцький районний суд Хмельницької області

Сакенов Ю. К.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні