Постанова
від 28.03.2017 по справі 812/1667/16
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

8.3.13

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

Іменем України

28 березня 2017 рокуСєвєродонецькСправа № 812/1667/16

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Смішливої Т.В.,

при секретарі судового засідання: Бутенко К.В.,

за участю:

представника позивача Гіммельфарб С.О., договір від 15.01.2017

представника відповідача Ганзій С.В., дов. № 1613/8/12-30-10 від 13.03.2017

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Деркул" до Старобільської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Луганській області про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень від 07.12.2016 №№ 00000111221, 00000101221,-

ВСТАНОВИВ:

У грудня 2016 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Деркул" (далі - позивач, СТОВ "Деркул") до Старобільської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Луганській області (далі - відповідач, Старобільська ОДПІ), в якому позивач просив визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення відповідача від 07.12.2016 №№ 00000111221, 00000101221.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що 18.12.2006 та 19.11.2007 укладено договори оренди землі з Марківською райдержадміністрацією, про що у Державному реєстрі земель вчинено записи від 06.02.2007 за № 225551040740000104 та від 22.11.2007 за № 22586604740000812.

Оскарженими податковими повідомленнями-рішеннями збільшено суму грошового зобов'язання з орендної плати за вказаними договорами оренди за 2014-2015 роки. Вважає вказані рішення необґрунтованими, оскільки у 2014-2015 роках діяв режим звільнення суб'єктів господарської діяльності від сплати орендної плати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності на території, у тому числі Марківського району, тому висновки про заниження показників сплати орендної плати в податковій звітності є такими, що не відповідають діючому законодавству.

Представник позивача підтримав позовні вимоги в повному обсязі та просив їх задовольнити.

Представник відповідача у судовому засіданні проти позову заперечував, пояснив, що під час камеральної перевірки уточнюючих податкових декларацій з плати за землю за земельні ділянки державної або комунальної власності за 2014 рік та за 2015 рік встановлено заниження позивачем податкового зобов'язання з орендної плати за земельні ділянки по Марківській селищній раді на суму 46504,01 грн та по Ліснополянській селищній раді на суму 102392,41 грн. Вважає безпідставним посилання позивача на Закон України Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції , як на підставу для подання уточнюючих податкових декларацій з плати за землю та, як наслідок, звільнення від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності за 2014-2015 роки, оскільки на даний час не розроблено порядку застосування податкових пільг визначених статтею 6 Закону № 1669, а також не внесено відповідних змін до Податкового кодексу України. Вважає, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки оформлений та зареєстрований відповідно до законодавства. Розмір та умови внесення орендної встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем. Відповідно до податкової декларації поданій у 2014 році СТОВ "Деркул" орендує по договору оренди у Ліснополянської селищної ради 105,3630 га ріллі, за яку повеней сплачувати 43960,95 грн орендної плати за 2014 рік; відповідно до податкової декларації поданій у 2015 році СТОВ "Деркул" орендує по договору оренди у Ліснополянської селищної ради 105,3630 га та 61,9222 га ріллі, за яку повеней сплачувати 63316,01 грн орендної плати за 2015 рік; відповідно до податкової декларації поданій у 2014 році СТОВ "Деркул" орендує по договору оренди у Марківської селищної ради 1,1502 га земельної ділянки, за яку повеней сплачувати 24275,39 грн орендної плати за 2014 рік; відповідно до податкової декларації поданій у 2015 році СТОВ "Деркул" орендує по договору оренди у Марківській селищної ради 1,1502 га земельної ділянки, за яку повинен сплачувати 30320,42 грн орендної плати за 2015 рік. Станом на теперішній час до Старобільської ОДПІ не надходили відомості про зміни до договорів оренди між СТОВ "Деркул" та орендодавцями земель державної та комунальної масності щодо скасування орендної плати за користування земельними ділянками. Відповідно у позивача були відсутні підстави для зменшення податкових зобов'язань з орендної плати за землі комунальної та державної власності та подання уточнюючих декларацій з плати за землю за земельні ділянки державної або комунальної власності по Марківській селищній раді та по Ліснополянській селищній раді за 2014-2015 роки. Таким чином, оскаржені податкові повідомлення-рішення, прийняті Старобільською ОДПІ, є законним та такими, що відповідають нормам податкового законодавства, а тому у задоволенні адміністративного позову просив відмовити в повному обсязі.

Вислухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст. 69-72 КАС України, суд приходить до такого.

Сільськогосподарське товариство з обмеженою відповідальністю "Деркул", код ЄДРПОУ 03579621, є юридичною особою, зареєстровано за адресою: 92400, Луганська обл., Марківський район, селище міського типу Марківка, площа Радянська, будинок 13, та перебуває на обліку у Старобільській ОДПІ Головного управління ДФС у Луганській області.

18.12.2006 між Марківською селищною радою в особі голови селищної ради Дзюби І.А. (Орендодавець) та СТОВ "Деркул" (Орендар) укладено договір оренди земельної ділянки кадастровий № 225551040740000104. Предметом договору є строкове платне користування земельною ділянкою іншого сільськогосподарського призначення, яка знаходиться за адресою: 92400, Україна, Луганська область, Марківський район, смт. Марківка, пл. Радянська, 13, загальною площею 11502,00 м2 (а.с. 12-13).

19.11.2007 між Марківською районною державною адміністрацією Луганської області в особі голови Гнєдка О.М. (Орендодавець) та СТОВ "Деркул" (Орендар) укладено договір оренди землі кадастровий № 22586604740000812. Предметом договору є строкове платне користування земельною ділянкою сільськогосподарського призначення, яка знаходиться на території Ліснополянської сільської ради, загальною площею 127,68 га (а.с. 9-10).

З матеріалів справи вбачається, що Позивачем подано до Старобільської ОДПІ звітні податкові декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) по Марківській селищній раді звітна за 2014 рік за період з 01.01.2014 по 31.12.2014 про визначення орендної плати на 2014 рік у сумі 24275,39 грн, у тому числі щомісячна плата - 2022,95 грн (від 20.02.2014 реєстр. № 1400000528); звітна за 2015 рік за період з 01.01.2015 по 31.12.2015 у сумі 30320,42 грн, у тому числі щомісячна плата - 2526,70 грн (від 19.10.2015 реєстр. № 1500002841), а також по Ліснополянській сільській раді за 2014 рік з визначенням річної плати у розмірі 48845,55 грн, у тому числі щомісячна плата - 1628,19 грн у січні - березні 2014 року, 4884,55 грн з квітня по грудень 2014 року, та на 2015 рік з визначенням річної суми орендної плати у розмірі 63316,01 грн, у тому числі щомісячна плата у січня - серпні 2015 року - 6100,81 грн, у вересні 2015 року - 3753,15 грн та .по 3585,46 грн у жовтні - грудні 2015 року.

Зазначені суми самостійно визначених платежів з орендної плати за землю за 2014 - 2015 роки щомісячно відображались податковим органом в інтегрованій картці СТОВ "Деркул" за видом платежу орендна плата з юридичних осіб (а.с. 45-67)

У подальшому, 29.08.2016, позивачем подано уточнюючі податкові декларації з плати за землю, якими зменшено податкові зобов'язання, з урахуванням звільнення від її сплати в силу ст. 6 Закону України "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції", про що зазначено у супровідному листі до вказаних декларацій (а.с. 113):

- уточнююча за 2014 рік по Марківській селищній раді, якою зменшено зобов'язання на загальну суму 16183,59 грн, а саме відображення як завищення податкових зобов'язань за травень - грудень 2014 року (а.с. 114-115);

- уточнююча за 2014 рік по Ліснополянській сільській раді, якою зменшено зобов'язання на загальну суму 39076,40 грн, а саме відображення як завищення податкових зобов'язань за травень - грудень 2014 року (а.с. 116-117);

- уточнююча по Марківській селищній раді за 2015 рік, якою зменшено всі раніше визначені зобов'язання на загальну суму 30320,42 грн (а.с. 118-119);

- уточнююча по Ліснополянській сільській раді за 2015 рік, якою зменшено всі раніше визначені зобов'язання на загальну суму 63316,01 грн (а.с. 120-121).

Після отримання вищевказаних уточнюючих декларацій відповідачем проведено камеральну перевірку податкової звітності з орендної плати за землю СТОВ "Деркул" за 2014 та 2015 роки, за результатами якої 21.11.2016 складено акт № 10/12-14-21-15/03579621 (а.с. 79).

Перевіркою встановлено, що згідно п. 286.7 ст. 286 гл. 13 Податкового кодексу України зменшення податкових зобов'язань по орендній платі за земельні ділянки державної або комунальної власності за 2014-2015 роки по СТОВ "Деркул" не є правомірними та підлягають нарахуванню до КОР платника по коду платежу: 18010601 (Марківська с/р) - 46504,01 грн, 18010606 (Ліснополянська с/р) - 102392,41 грн.

На підставі вищенаведеного акту перевірки відповідачем складено оскаржувані податкові повідомлення - рішення, а саме:

- податкове повідомлення-рішення форми Р від 07.12.2016 № 00000111221 про збільшення грошового зобов'язання за платежем орендна плата за землю з юридичних осіб у сумі 127990,51 грн (з них за основним платежем - 102392,41 грн, штрафні санкції - 25598,10 грн) (а.с. 5);

- податкове повідомлення-рішення форми Р від 07.12.2016 № 00000101221 про збільшення грошового зобов'язання за платежем орендна плата за землю з юридичних осіб у сумі 58130,01 грн (з них за основним платежем - 46504,01 грн, штрафні санкції - 11626,00 грн) (а.с. 7);

Вирішуючи справу по суті спору суд виходить з такого.

Згідно з пунктом 287.3 статті 287 Податкового кодексу України, податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

У відповідності до положень статті 288 Податкового кодексу України, підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

Платником орендної плати є орендар земельної ділянки. Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.

Податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог статей 285-287 цього розділу.

Вирішуючи питання щодо правомірності оскаржуваних повідомлень - рішень щодо визначення податкового боргу з орендної плати за землю, суд враховує наступне.

Указом Президента України від 14 квітня 2014 року № 405/2014 введено в дію рішення РНБО України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо боротьби з терористичною загрозою і збереження територіальної цілісності України" та розпочато проведення Антитерористичної операції (далі - АТО) на території Донецької і Луганської областей.

Відповідно до ст. 1 Закону України "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції" від 02 вересня 2014 року № 1669-VII (далі - Закон №1669) період проведення антитерористичної операції це час між датою набрання чинності Указом Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" від 14 квітня 2014 року № 405/2014 та датою набрання чинності Указом Президента України про завершення проведення антитерористичної операції або військових дій на території України.

Виходячи з наведених приписів, датою початку періоду проведення антитерористичної операції є 14.04.2014.

Згідно з ч. 3 ст. 11 "Прикінцеві та перехідні положення" наведеного Закону, закони та інші нормативно-правові акти України діють у частині, що не суперечить цьому Закону.

За результатами аналізу вказаних норм суд дійшов висновку, що Закон № 1669 є спеціальним законом у спірних правовідносинах, а тому його застосування не ставиться у залежність від внесення відповідних змін до Податкового кодексу України.

Крім того, Закон № 1669 прийнято у часі пізніше ніж Податковий кодекс України.

Статтею 6 Закону № 1669 (в редакції чинній до 08.06.2016) встановлено, що під час проведення антитерористичної операції звільнено суб'єктів господарювання, які здійснюють діяльність на території проведення антитерористичної операції, від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності.

Відповідно до п. 5 ст. 11 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 1669, Кабінету Міністрів України у десятиденний строк з дня опублікування цього Закону зобов'язаний, зокрема: затвердити перелік населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, розпочата відповідно до Указу Президента України "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13.04.2014 "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України" № 405/2014 від 14.04.2014, у період з 14.04.2014 до її закінчення.

Розпорядженням КМУ від 30 жовтня 2014 року № 1053-р "Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція" на виконання абзацу третього пункту 5 статті 11 "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції" (Закон № 1669-VII) був затверджений перелік населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, згідно з додатком. Відповідно до вказаного Додатку в розділі "Луганська область" пункт "Райони" під номером 7, зокрема, зазначено: смт Марківка (Марківська селищна рада) та с. Лісна Поляна (Ліснополянська сільська рада).

Розпорядженням КМУ від 05 листопада 2014 року № 1079-р "Про зупинення дії розпорядження Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2014 року № 1053" зупинена дія розпорядження Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2014 р. № 1053 "Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція".

Розпорядженням КМУ від 2 грудня 2015 р. № 1275-р, "Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, та визнання такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України" на виконання абзацу третього пункту 5 статті 11 "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції" був затверджений перелік населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, згідно з додатком. Відповідно до Додатку в розділі "Луганська область" пункт "Райони" під номером 7, зокрема, зазначено: смт Марківка (Марківська селищна рада) та с. Лісна Поляна (Ліснополянська сільська рада).

Пунктом 3 визнано такими, що втратили чинність розпорядження Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2014 р. № 1053 "Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція" та розпорядження Кабінету Міністрів України від 5 листопада 2014 р. № 1079 "Про зупинення дії розпорядження Кабінету Міністрів України від 30 жовтня 2014 р. № 1053".

Таким чином, смт Марківка (Марківська селищна рада) та с. Лісна Поляна (Ліснополянська сільська рада) є населеними пунктами, на території яких здійснювалась антитерористична операція, а відтак, позивач користується правом, встановленим статтею 6 Закону № 1669, щодо звільнення від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності.

За приписами ст. 10 Закону України "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції" протягом терміну дії цього Закону єдиним належним та достатнім документом, що підтверджує настання обставин непереборної сили (форс-мажору), що мали місце на території проведення антитерористичної операції, як підстави для звільнення від відповідальності за невиконання (неналежного виконання) зобов'язань, є сертифікат Торгово-промислової палати України.

Однак, статтею 6 Закону № 1669, не вимагається отримання сертифіката про засвідчення форс-мажорних обставин для звільнення від плати за землю.

Законом України "Про внесення змін до Закону України "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції" щодо безперешкодної діяльності органів місцевого самоврядування" (набув чинності 08.06.2016) внесено зміни до ст. 6 Закону № 1669, а саме текст статті 6 викладено в такій редакції: "Звільнити суб'єктів господарювання від плати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності в населених пунктах згідно з переліками, передбаченими частиною четвертою статті 4 цього Закону";

Отже, статтею 6 Закону № 1669 (в редакції від 08.06.2016) звільнено суб'єктів господарювання від плати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності в населених пунктах згідно з переліками, передбаченими частиною четвертою статті 4 цього Закону, де зазначено, що Перелік населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та перелік населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, затверджуються Кабінетом Міністрів України, який забезпечує своєчасну їх актуалізацію.

Відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 № 1085-р Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та переліку населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення смт Марківка (Марківська селищна рада) та с. Лісна Поляна (Ліснополянська сільська рада) не зазначено.

Таким чином, відповідно до положень Закону № 1669 достатньою підставою для звільнення від сплати за користування земельними ділянками державної та комунальної власності та скасування орендної плати за користування державним та комунальним майном стосовно конкретних суб'єктів господарювання є встановлення факту здійснення ними діяльності на території проведення антитерористичної операції за період з 14.04.2014 по 07.06.2016.

Зазначена підстава відносно позивача встановлена судом при розгляді даної справи, тому наявним є висновок про те, що в силу Закону № 1669 СТОВ "Деркул" протягом часу з 14.04.2014 по 07.06.2016 звільнено від сплати орендної плати за землю в смт Марківка (Марківська селищна рада) та с. Лісна Поляна (Ліснополянська сільська рада).

Право платника податків в разі самостійного виявлення помилки подати уточнюючу декларацію закріплене в ст. 50 Податкового кодексу України.

Отже, задекларовані в уточнюючих деклараціях позивача нульові показники зобов'язання з орендної плати за землю протягом періоду з травня 2014 року по грудень 2015 року відповідають вимогам Закону № 1669 і свідчать про реалізацію позивачем зазначеного права.

Відповідно до ст. 123 Податкового кодексу України у разі якщо контролюючий орган самостійно визначає суму податкового зобов'язання, зменшення суми бюджетного відшкодування та/або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків на підставах, визначених підпунктами 54.3.1, 54.3.2, 54.3.4, 54.3.5, 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, тягне за собою накладення на платника податків штрафу в розмірі 25 відсотків суми визначеного податкового зобов'язання, завищеної суми бюджетного відшкодування.

Саме з посиланням на вказану норму відповідачем нараховано позивачу фінансові штрафні санкції.

Однак, з огляду на те, що за результатами розгляду справи суд прийшов до висновку про безпідставність визначення податковим органом позивачу податкового зобов'язання з орендної плати за земельні ділянки комунальної власності за період з травня 2014 року по грудень 2015 року, застосуванням відповідачем штрафних санкцій також є безпідставним.

Отже, підстави для застосування до підприємства відповідача штрафних фінансових санкцій, що передбачені статтею 123 Податкового кодексу України, за встановлених судом обставин відсутні.

Таким чином, оскаржені податкові повідомлення-рішення форми Р від 07.12.2016 № 00000111221 - щодо збільшення грошового зобов'язання за платежем орендна плата за землю з юридичних осіб у сумі 127990,51 грн (з них за основним платежем - 102392,41 грн, штрафні санкції - 25598,10 грн) за період з травня 2014 року по грудень 2015 року; та від 07.12.2016 № 00000101221 - щодо збільшення грошового зобов'язання за платежем орендна плата за землю з юридичних осіб у сумі 58130,01 грн (з них за основним платежем - 46504,01 грн, штрафні санкції - 11626,00 грн) за період з травня 2014 року по грудень 2015 року є протиправними і підлягають скасуванню.

Таким чином, виходячи зі змісту заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, наявними є підстави для задоволення позовних вимог в повному обсязі.

Відповідно до ст. 94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав стороною у справі, або якщо стороною у справі виступала його посадова чи службова особа.

Позивачем при зверненні до суду з даним позовом сплачено судовий збір у сумі 2791,81 грн. (а.с. 2, 22).

Зважаючи, що суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог у повному обсязі, судові витрати підлягають відшкодуванню на користь позивача в сумі 2791,81 грн за рахунок бюджетних асигнувань відповідача.

Керуючись ст.ст.2, 7-14, 18, 19, 69-72, 86, 87, 94, 143, 158, 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позовні вимоги сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Деркул" задовольнити повністю.

Визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення форми Р Старобільської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Луганській області від 07.12.2016 № 00000111221 щодо збільшення грошового зобов'язання за платежем орендна плата за землю з юридичних осіб на загальну суму 127990,51 грн та від 07.12.2016 № 00000101221 щодо збільшення грошового зобов'язання за платежем орендна плата за землю з юридичних осіб на загальну суму 58130,01 грн.

Стягнути за рахунок бюджетних асигнувань Старобільської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Луганській області (92703, Луганська обл., Старобільський район, місто Старобільськ, вулиця Харківська, будинок 6, код ЄДРПОУ 39890405) судові витрати на користь сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Деркул" (92400, Луганська область, Марківський район, смт. Марківка, пл. Радянська, 13, код ЄДРПОУ 03579621) у сумі 2791,81 грн (дві тисячі сімсот дев'яносто одна гривня 81 копійка).

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Повний текст постанови складено та підписано 31 березня 2017 року.

Суддя Т.В. Смішлива

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.03.2017
Оприлюднено04.04.2017
Номер документу65653673
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/1667/16

Постанова від 31.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 26.10.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 11.07.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цвіркун Ю.І.

Ухвала від 14.06.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Міронова Галина Михайлівна

Ухвала від 12.05.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Міронова Галина Михайлівна

Ухвала від 12.05.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Міронова Галина Михайлівна

Ухвала від 18.04.2017

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Міронова Галина Михайлівна

Постанова від 28.03.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.В. Смішлива

Ухвала від 28.03.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.В. Смішлива

Ухвала від 16.03.2017

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.В. Смішлива

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні