Рішення
від 29.03.2017 по справі 920/1282/16
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

29.03.2017 Справа № 920/1282/16

За позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Сумитеплоенерго , м. Суми

до відповідача Товариства з обмеженою відповідальністю Вєга-С , с. Червоне Сумського району Сумської області

за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Департамент забезпечення ресурсних платежів Сумської міської ради, м. Суми

про визнання договору укладеним

Головуючий суддя Джепа Ю.А.

Судді: Коваленко О.В.

Соп'яненко О.Ю.

За участю представників:

від позивача - Ємельяненко І.В. (довіреність № 31 від 01.09.2017)

від відповідача - не прибув

від третьої особи - не прибув

У засіданні приймала участь секретар судового засідання Галашан І.В.

Суть спору: позивач у позовній заяві просить суд визнати договір № 1788-Т про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води укладеним в редакції ТОВ Сумитеплоенерго та стягнути з відповідача на свою користь витрати по сплаті судового збору у розмірі 1378,00 грн.

В судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги у повному обсязі та просив суд задовольнити позовну заяву.

Відповідач письмового відзиву на позовну заяву в обґрунтування своєї позиції не подав, у судове засідання повноважного представника не направив. Відповідно до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців місцезнаходженням відповідача є: Сумська область, Сумський район, с. Старе Село (колишнє с. Червоне), вул. Сумська, 38-А; за цією ж адресою судом направлялись відповідачеві копії ухвал про порушення провадження у справі та про відкладення її розгляду, які були повернуті до суду відділенням поштового зв'язку з відміткою за зазначеною адресою не значиться .

Відповідно до пункту 3.9.1 постанови пленуму Вищого господарського суду України № 18 від 26.12.2011 Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції , особи, які беруть участь у справі, вважаються повідомленими про час і місце розгляду судом справи у разі виконання останнім вимог частини першої статті 64 та статті 87 Господарського процесуального кодексу України.

За змістом зазначеної статті 64 Господарського процесуального кодексу України, зокрема, в разі якщо ухвалу про порушення провадження у справі було надіслано за належною адресою (тобто повідомленою суду стороною, а в разі ненадання суду відповідної інформації - адресою, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), і не повернуто підприємством зв'язку або повернуто з посиланням на відсутність (вибуття) адресата, відмову від одержання, закінчення строку зберігання поштового відправлення тощо, то вважається, що адресат повідомлений про час і місце розгляду справи судом.

Відповідно до пункту 3.9.2 постанови пленуму Вищого господарського суду України Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції № 18 від 26.12.2011, у випадку нез'явлення в засідання господарського суду представників обох сторін або однієї з них, справа може бути розглянута без їх участі, якщо неявка таких представників не перешкоджає вирішенню спору.

Представник третьої особи в судове засідання не прибув, надіслав до суду пояснення по справі від 28.02.2017, у яких зазначив, що термін дії договору оренди нерухомого комунального майна № УМКВ-0646 було продовжено до 02.09.2017, а також просив суд розглянути справу за наявними в ній матеріалами без його участі.

Представник позивача у судове засідання подав заяву № 2449 від 09.03.2017 про уточнення позовних вимог, у якій виклав запропоновану до укладення з відповідачем редакцію договору № 1788-Т, а також заяву про долучення до матеріалів справи доказів направлення відповідачеві уточнень до позовної заяви та пропозиції укласти договір разом з примірником договору № 1788-Т.

Враховуючи достатність часу, наданого сторонам для підготовки до судового засідання та підготовки витребуваних судом документів, приймаючи до уваги принципи змагальності та диспозитивності господарського процесу, закріплені пунктом 4 частини третьої статті 129 Конституції України, статтями 4 3 та 33 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд вважає, що ним в межах наданих йому повноважень створені сторонам усі належні умови для надання доказів у справі та є підстави для розгляду справи за наявними у ній матеріалами, у відповідності до положень статті 75 названого Кодексу за відсутності представника відповідача та третьої особи.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши представників сторін, оцінивши подані докази, суд встановив:

Відповідно до умов договору оренди нерухомого комунального майна № УМКВ-0646 від 02.09.2013 відповідач прийняв у строкове платне користування (в оренду) нерухоме майно, розташоване за адресою: м. Суми, вул. Мендєлєєва, 4, І-й поверх площею 209,2 кв.м, право на оренду яких орендар набув на підставі наказу управління майна комунальної власності Сумської міської ради № 09.01-09/188 від 14.08.2013.

Пунктом 10.1 договору оренди строк його дії встановлений з 02.08.2014 по 02.09.2014. 23.09.2014 сторони договору оренди № УМКВ-0646 уклали Зміну № 1 до договору, у якій змінили строк дії договору - з 02.09.2014 по 02.09.2016, а 11.11.2016 - Зміну № 3 , згідно якої термін дії договору був продовжений до 02.09.2017.

Тобто, на час розгляду судом даної справи договір оренди нерухомого комунального майна № УМКВ-0646 від 02.09.2013 є чинним.

Пункт 6.2.3 договору № УМКВ-0646 містить обов'язок відповідача здійснювати витрати, пов'язані з утриманням договору оренди. Протягом 15-ти робочих днів після підписання цього договору укласти окремі угоди на тепло-, електро, газо-, водопостачання, водовідведення, вивіз сміття та експлуатаційні витрати з відповідними обслуговуючими підприємствами або укласти з балансоутримувачем об'єкта оренди договори про відшкодування витрат балансоутримувача на утримання об'єкта оренди та надання відповідних комунальних послуг.

Позивач - ТОВ Сумитеплоенерго як виконавець/виробник послуг з теплопостачання і гарячого водопостачання звертався до відповідача як споживача цих послуг з листами № 4499 від 27.11.2015, № 1129 від 18.03.2016, № 4248 від 14.11.2016 щодо необхідності укласти договір про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води, однак відповідач залишив без належного реагування вказані листи, відповідний примірник договору не підписав.

Відповідно до частини 2 статті 24 Закону України Про теплопостачання серед основних обов'язків споживача теплової енергії є, зокрема, своєчасне укладання договору з теплопостачальною організацією на постачання теплової енергії.

Порядок укладання господарських договорів визначений у статтях 179-188 Господарського кодексу України.

Частинами 1-3 статті 179 Господарського кодексу України передбачено, що майново-господарські зобов'язання, які виникають між суб'єктами господарювання або між суб'єктами господарювання і негосподарюючими суб'єктами - юридичними особами на підставі господарських договорів, є господарсько-договірними зобов'язаннями. Кабінет Міністрів України, уповноважені ним або законом органи виконавчої влади можуть рекомендувати суб'єктам господарювання орієнтовні умови господарських договорів (примірні договори), а у визначених законом випадках - затверджувати типові договори. Укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.

Частина ж 6 вищезазначеної статті передбачає, що суб'єкти господарювання, які забезпечують споживачів, зазначених у частині першій цієї статті, електроенергією, зв'язком, послугами залізничного та інших видів транспорту, а у випадках, передбачених законом, також інші суб'єкти зобов'язані укладати договори з усіма споживачами їхньої продукції (послуг). Законодавством можуть бути передбачені обов'язкові умови таких договорів.

Стаття 181 Господарського договору містить загальний порядок укладання господарських договорів. Так, господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами. Допускається укладення господарських договорів у спрощений спосіб, тобто шляхом обміну листами, факсограмами, телеграмами, телефонограмами тощо, а також шляхом підтвердження прийняття до виконання замовлень, якщо законом не встановлено спеціальні вимоги до форми та порядку укладення даного виду договорів. Проект договору може бути запропонований будь-якою з сторін. У разі якщо проект договору викладено як єдиний документ, він надається другій стороні у двох примірниках. Сторона, яка одержала проект договору, у разі згоди з його умовами оформляє договір відповідно до вимог частини першої цієї статті і повертає один примірник договору другій стороні або надсилає відповідь на лист, факсограму тощо у двадцятиденний строк після одержання договору. За наявності заперечень щодо окремих умов договору сторона, яка одержала проект договору, складає протокол розбіжностей, про що робиться застереження у договорі, та у двадцятиденний строк надсилає другій стороні два примірники протоколу розбіжностей разом з підписаним договором. Сторона, яка одержала протокол розбіжностей до договору, зобов'язана протягом двадцяти днів розглянути його, в цей же строк вжити заходів для врегулювання розбіжностей з другою стороною та включити до договору всі прийняті пропозиції, а ті розбіжності, що залишились неврегульованими, передати в цей же строк до суду, якщо на це є згода другої сторони. У разі досягнення сторонами згоди щодо всіх або окремих умов, зазначених у протоколі розбіжностей, така згода повинна бути підтверджена у письмовій формі (протоколом узгодження розбіжностей, листами, телеграмами, телетайпограмами тощо). Якщо сторона, яка одержала протокол розбіжностей щодо умов договору, заснованого на державному замовленні або такого, укладення якого є обов'язковим для сторін на підставі закону, або сторона - виконавець за договором, що в установленому порядку визнаний монополістом на певному ринку товарів (робіт, послуг), яка одержала протокол розбіжностей, не передасть у зазначений двадцятиденний строк до суду розбіжності, що залишилися неврегульованими, то пропозиції другої сторони вважаються прийнятими. У разі якщо сторони не досягли згоди з усіх істотних умов господарського договору, такий договір вважається неукладеним (таким, що не відбувся). Якщо одна із сторін здійснила фактичні дії щодо його виконання, правові наслідки таких дій визначаються нормами Цивільного кодексу України.

Відповідно до статті 187 Господарського кодексу України спори, що виникають при укладанні господарських договорів за державним замовленням, або договорів, укладення яких є обов'язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом, розглядаються судом. Інші переддоговірні спори можуть бути предметом розгляду суду у разі якщо це передбачено угодою сторін або якщо сторони зобов'язані укласти певний господарський договір на підставі укладеного між ними попереднього договору. День набрання чинності рішенням суду, яким вирішено питання щодо переддоговірного спору, вважається днем укладення відповідного господарського договору, якщо рішенням суду не визначено інше.

Згідно положень Закону України Про житлово-комунальні послуги відносини між учасниками договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах (частина 1 статті 19 вказаного Закону); споживач зобов'язаний укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору (пункт 1 частини 3 статті 20 цього ж Закону). Аналогічний обов'язок щодо укладання договору містять і положення статті 24 Закону України Про теплопостачання .

Таким чином, суд дійшов висновку, що укладання договору про надання послуг на теплопостачання між відповідачем як орендарем нежитлового приміщення та позивачем як надавачем послуг з централізованого опалення та постачання гарячої поди є обов'язковим в силу закону.

На підставі аналізу наведених норм діючого законодавства, суд дійшов висновку про правомірність вимог позивача та про їх задоволення шляхом визнання договору про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води № 1788/Т укладеним в редакції, наданій позивачем.

Відповідно до ст. ст. 44, 49 Господарського процесуального кодексу України витрати позивача по сплаті судового збору підлягають відшкодуванню йому за рахунок відповідача.

Керуючись ст.ст. 44, 49, 75, 82, 84, 85 ГПК України, господарський суд

В И Р І Ш И В:

1. Позов задовольнити.

2. Вважати укладеним договір № 1788-Т від 01.10.2016 про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води у наступній редакції:

ДОГОВІР № 1788-Т

про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води

м. Суми 01 жовтня 2016 р.

ВИКОНАВЕЦЬ: Товариство з обмеженою відповідальністю "Сумитеплоенерго" в особі директора департаменту Енергозбут Верчак Юлії Володимирівни, що діє на підставі довіреності від 15.07.2016 р. за реєстровим № 21 (в подальшому за текстом договору Виконавець), з однієї сторони, і

СПОЖИВАЧ: Товариство з обмеженою відповідальністю ВЄГА-С , який є власником (користувачем, орендарем) будівлі (приміщення) (в подальшому за текстом договору Споживач)в особі


, що діє на підставі
з другої сторони, при спільному згадуванні у цьому договорі - Сторони, уклали цей Договір про нижченаведене:

1. Предмет договору

1.1. Виконавець зобов'язується надавати Споживачеві вчасно та відповідної якості послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води (далі - послуги), а Споживач зобов'язується своєчасно оплачувати надані послуги за встановленими тарифами у строки і на умовах, передбачених цим договором.

1.2. Суб'єктом користування послугами є Споживач, який визначений умовами цього договору.

1.3. Характеристика об'єкту (об'єктів) надання послуг, обсяги та нормативи (норми) споживання - договірні навантаження теплової енергії вказані в додатку №1, який є невід'ємною частиною цього договору.

1.4. Умови обліку споживання послуг, характеристики засобів обліку води і теплової енергії вказані в додатку № 2 , який є невід'ємною частиною цього договору.

2. Тарифи на послуги та їх загальна вартість

2.1. Розмір тарифів на послуги встановлюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг відповідно до чинного законодавства України.

Тариф на теплову енергію згідно Постанови НКРЕКП від 29.09.2016 р. № 1757 становить:

для потреб інших споживачів - 1180,17 грн./Гкал (без ПДВ) за такими складовими:

- тариф на виробництво теплової енергії - 1134,89 грн./Гкал (без ПДВ);

- тариф на транспортування теплової енергії - 44,05 грн./Гкал (без ПДВ);

- тариф на постачання теплової енергії - 1,23 грн./Гкал (без ПДВ).

У разі зміни тарифів на послуги Виконавець повідомляє про це Споживача через засоби масової інформації. Оплата за послуги за новими тарифами здійснюється з календарного дня встановлення нових тарифів.

2.2. Розмір щомісячної плати за надані послуги на момент укладання договору згідно з нормативами (нормами) споживання - договірними навантаженнями вказаний в додатку № 1, який є невід'ємною частиною цього договору.

2.3. Плата за надані послуги за наявності засобів обліку води і теплової енергії справляється за їх показаннями за умови їх підключення та введення в дію у встановленому порядку.

3. Оплата споживачем спожитих послуг

3.1. Розрахунки за послуги проводяться в грошовій формі (гривні) на умовах передплати відповідно до встановлених тарифів, які визначені умовами цього договору, або додатками до цього договору. Зміна форми розрахунків допускається за згодою Сторін. Споживач має право вносити авансові платежі без обмеження їх граничного розміру. У випадку зміни тарифів на послуги Виконавець здійснює перерахунки згідно п. 2.2 договору.

3.2. Розрахунковим періодом є календарний місяць (в подальшому за текстом цього договору - розрахунковий місяць).

3.3. Споживач до 15 числа розрахункового періоду сплачує Виконавцю вартість зазначеної в договорі кількості теплової енергії, передбаченої на розрахунковий період.

3.4. Щомісячно 6-го числа Споживач отримує від Виконавця акт прийому-передачі теплової енергії (далі - акт прийому-передачі послуг), форма якого (додаток №3) є невід'ємною частиною договору та рахунок за спожиту теплову енергію. Несвоєчасне отримання рахунку не звільняє Споживача від відповідальності щодо сплати за надані Виконавцем послуги.

3.5. Остаточний розрахунок за спожиту теплову енергію здійснюється до 10 числа місяця, наступного за розрахунковим, з урахуванням залишкової суми (сальдо) розрахунків на початок місяця.

3.6. При виникненні потреби, але не менше одного разу на рік, Сторони за цим договором проводять звірку розрахунків за послуги з оформленням акту звірки взаємних розрахунків за договором.

3.7. Форма розрахункових документів - платіжне доручення.

3.8. Плата за послуги вноситься на банківській рахунок Виконавця, вказаний у юридичній адресі Виконавця цього договору. В разі зміни розрахункового рахунку (р/р) Виконавця, Виконавець повідомляє Споживача у письмовому вигляді (рекомендованим листом) на адресу, яка вказана Споживачем в адресі цього договору. Послуги, які є предметом цього договору, вважаються сплаченими в разі зарахування Споживачем грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця.

3.9 . У разі ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі, зниження якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання, Виконавець проводить перерахунок розміру плати.

3.10. При наявності заборгованості за теплову енергію на початок розрахункового періоду Виконавець зараховує оплату за спожиту теплову енергію першочергово, в рахунок погашення заборгованості. При оплаті Споживачем рахунку за теплову енергію не в повному обсязі, або при виконанні попередньої оплати, Виконавець розподіляє платіж за складовими частинами у відсотковому відношенні складових початкового сальдо.

4. Права та обов'язки Сторін

4.1. Споживач має право на:

4.1.1. Отримання вчасно та відповідної якості послуг згідно із чинним законодавством України та умовами цього договору.

4.1.2. Отримання в установленому законодавством України порядку інформації про перелік послуг, їх вартість, загальну суму місячного платежу, структуру тарифів, нормативів (норм) споживання, режиму надання послуг, їх споживчі властивості.

4.1.3. Відшкодування збитків, завданих його майну та/або приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров'ю внаслідок неналежного надання або ненадання послуг.

4.1.4. Зменшення розміру плати, в разі ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі, зниження якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання.

4.1.5. Усунення Виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг протягом установленого Кабінетом Міністрів України строку.

4.1.6. Перевірку кількісних та якісних показників надання послуг (температура гарячої води, температура повітря у приміщеннях, тощо) у порядку встановленому Правилами, іншими актами законодавства України та цим договором. Витрати, пов'язані з перевіркою кількісних і якісних показників надання послуг, відшкодовуються Виконавцем у разі обґрунтованості звернення Споживача та Споживачем - у разі необґрунтованості такого звернення.

4.1.7. Ознайомлення з нормативно-правовими актами у сфері надання послуг.

4.1.8. Внесення за погодженням з Виконавцем у договір змін, що впливають на розмір плати за послуги.

4.1.9. Ознайомлення з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних послуг.

4.1.10. Звільнення від плати за послуги у разі їх ненадання та отримання компенсації за перевищення строків проведення аварійно-відбудовних робіт.

4.1.11. Укладення з Виконавцем договору про заміну або ремонт технічно несправних санітарно-технічних приладів, пристроїв, обладнання.

4.2.Споживач зобов'язаний:

4.2.1. Оплачувати послуги в установлені цим договором строки.

4.2.2. Забезпечити доступ представників виконавця до мережі, арматури, засобів обліку води і теплової енергії за наявності в них відповідного посвідчення:

- для ліквідації аварій - цілодобово;

- для контролю з встановлення і заміни повноважними особами санітарно-технічного та інженерного обладнання, проведення технічного та профілактичного огляду, зняття контрольних показань засобів обліку води і теплової енергії - згідно з вимогами нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг.

4.2.3. Дотримуватися вимог нормативно-правових актів у сфері житлово-комунальних послуг.

4.2.4. Забезпечувати цілісність засобів обліку води і теплової енергії та не втручатися в їх роботу.

4.2.5. У разі несвоєчасного внесення плати за послуги сплачувати пеню у порядку, встановленому законодавством України та цим договором.

4.2.6. Своєчасно вживати заходів до усунення виявлених несправностей, пов'язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини.

4.2.7. За власний рахунок проводити ремонт та заміну санітарно-технічних приладів, пристроїв та обладнання, що вийшли з ладу з його вини.

4.2.8. У разі виявлення Виконавцем несанкціонованого втручання в роботу засобів обліку води і теплової енергії відшкодовувати вартість робіт з проведення їх експертизи, метрологічної повірки та ремонту згідно із законодавством України.

4.2.9. Відшкодовувати Виконавцю витрати з проведення аналізу якісних показників послуг у разі необґрунтованості претензії.

4.2.10. До початку опалювального періоду, але не пізніше 01 жовтня, проводити підготовку об'єкту (приміщення, будинку), його санітарно-технічних приладів, пристроїв та обладнання теплоспоживання до експлуатації в осінньо-зимовий період та письмово інформувати Виконавця про їх готовність.

4.2.11. Повідомити Виконавця про всі об'єкти теплоспоживання, підключені до теплових мереж Споживача (найменування, максимальні теплові навантаження, обсяги теплоспоживання, займана площа орендарів тощо) та надати іншу інформацію, необхідну Виконавцю для належного виконання умов договору.

4.2.12. Письмово сповіщати Виконавця про зміну власного найменування, організаційно-правової форми, місцезнаходження, банківських реквізитів, а також про зміни суб'єктів користування послугами не пізніше 5-ти календарних днів з моменту настання зазначених у цьому пункті подій.

4.2.13. При наявності у Споживача теплового пункту виготовляти та заміняти сопла в елеваторних вузлах та дросельні шайби тільки за узгодженням з Виконавцем.

4.2.14. При наявності у користуванні Споживача водонагрівача додержуватись норм якості (загальна лужність, залишкова загальна жорсткість, розчинний кисень) зворотної мережної води після своїх систем теплоспоживання.

4.2.15. Залучати до виконання будь-яких робіт з ремонту та/або встановлення і заміни засобів обліку води та теплової енергії, санітарно-технічних приладів, пристроїв та обладнання теплоспоживання виключно повноважних осіб (спеціалізовані організації які мають ліцензії, дозволи на проведення вищезазначених робіт відповідно до законодавства України ).

4.2.16. Не споживати послуги без письмового дозволу Виконавця, яким є акт, (п. 4.4.2. договору).

4.2.17. Укласти договір про надання послуг з теплопостачання, підготовлений Виконавцем.

4.2.18. Дотримуватися вимог житлового та містобудівного законодавства України щодо здійснення ремонту чи реконструкції приміщень або їх частини, не допускати порушення законних прав та інтересів інших споживачів у сфері житлово-комунальних послуг.

4.3.Виконавець має право:

4.3.1. Нараховувати пеню у разі несвоєчасного внесення Споживачем плати за надані послуги у розмірі, встановленому чинним законодавством України та цим договором (подвійна ставка НБУ).

4.3.2. Вносити за погодженням із Споживачем зміни у договір, що впливають на розмір плати за послуги з оформленням додатка до нього (крім зміни розміру тарифів, які вносяться у Договір без погодження із Споживачем).

4.3.3. Вимагати від Споживача дотримання нормативно-правових актів і законодавства України у сфері житлово-комунальних послуг.

4.3.4. Вимагати від Споживача своєчасного усунення виявлених несправностей, пов'язаних з отриманням послуг, що виникли з вини Споживача, або відшкодовування Виконавцю вартості відповідних робіт щодо усунення виявлених несправностей.

4.3.5. Доступу в приміщення Споживача при ліквідації аварій, у тому числі несанкціонованого, відповідно до встановленого порядку, усунення недоліків у роботі санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, для проведення технічного та профілактичного огляду і перевірки показань засобів обліку води і теплової енергії відповідно до закону України "Про житлово-комунальні послуги" від 24 червня 2004 року за №1875-IV.

4.3.6. У разі виникнення сумнівів щодо правильності показань засобів обліку води і теплової енергії звернутися до акредитованої лабораторії для проведення експертизи їх технічного стану та метрологічної повірки.

4.3.7. Обмежувати або припиняти постачання теплової енергії Споживачу після письмового попередження, надісланого не пізніше ніж за три робочі дні, в разі заборгованості за спожиту теплову енергію. За усі наслідки, збитки, які сталися в разі такого відключення, відповідальність несе Споживач, який визначений умовами цього договору. Виконавець здійснює підключення теплопостачання лише в разі погашення стовідсоткової (100%) заборгованості за надані Виконавцем послуги, які визначені умовами цього договору. Споживач сплачує Виконавцеві витрати, пов'язанні з підключенням/відключенням теплопостачання.

4.4. Виконавець зобов'язаний:

4.4.1. Своєчасно надавати Споживачу послуги в установлених обсягах, належної якості, безпечні для його життя, здоров'я та які не спричиняють шкоди його майну, відповідно до вимог законодавства, Правил та цього Договору.

4.4.2. При отриманні від Споживача письмового повідомлення (п. 4.2.10 договору) протягом 3-х робочих днів перевіряти готовність Споживача до опалювального періоду та, при встановлені готовності Споживача до опалювального періоду, складати відповідний акт у двох примірниках, один з яких передати Споживачеві.

4.4.3. Надавати Споживачеві в установленому порядку інформацію про перелік послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру тарифів, нормативи (норми) споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості, якісні показники надання послуг, граничні строки усунення аварій або інших порушень порядку надання послуг, а також інформацію про Правила (зазначаються у цьому Договорі).

4.4.4. Проводити перерахунок розміру плати за надання послуг у разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості, зокрема відхилення їх кількісних та (або) якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України та визначеному цим Договором.

4.4.5. Звільняти Споживача від плати за послуги у разі їх ненадання та виплачувати компенсацію за перевищення строків проведення аварійно-відбудовних робіт.

4.4.6. Своєчасно проводити за власний рахунок роботи з усунення виявлених несправностей, пов'язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини.

4.4.7. На вимогу Споживача ознайомлювати його з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних послуг.

4.4.8. Відновлювати надання послуг за письмовою заявою Споживача шляхом зняття протягом доби пломб із запірних вентилів.

4.4.9 . Інформувати Споживача про адресу та номер телефону аварійно - диспетчерської служби (зазначається у Договорі).

4.4.10 . Повідомляти Споживача про планову перерву в наданні послуг через засоби масової інформації, а також письмово не пізніше ніж за 10 днів до її настання (крім перерви, що настає внаслідок аварії або дії непереборної сили) із зазначенням причини та часу перерви в наданні послуг.

4.4.11 . Усувати аварії та інші порушення порядку надання послуг, а також виконувати заявки Споживачів у строк, установлений законодавством і цим Договором.

4.4.12. Вести облік скарг (заяв, вимог, претензій) споживачів щодо кількості та якості надання послуг, а також облік їх виконання.

4.4.13 . Відшкодовувати збитки, завдані майну та/або приміщенню Споживача, шкоду, що заподіяна його життю чи здоров'ю внаслідок неналежного надання або ненадання послуг, а також моральну шкоду в порядку та розмірі, які визначаються відповідно до законодавства і цього договору.

4.4.14. Сплачувати Споживачу неустойку (штраф, пеню) у разі ненадання послуг або надання послуг неналежної якості у порядку та випадках, передбачених законодавством та цим Договором.

4.4.15 . Виконувати інші обов'язки відповідно до законодавства та цього Договору.

5. Відповідальність Сторін

5.1.Споживач несе відповідальність згідно із законодавством України і цим договором за:

5.1.1 . Недотримання вимог нормативно-правових актів України у сфері житлово-комунальних послуг.

5.1.2. Несвоєчасне внесення платежів за послуги - шляхом сплати пені, яка визначається умовами цього договору і законодавством України.

5.1.3 . Втручання у роботу засобів обліку води і теплової енергії (у тому числі зрив та/або пошкодження пломб, встановлених Виконавцем) - шляхом сплати штрафу у розмірі 25% вартості послуг, визначених за нормативами (нормами) споживання згідно додатку №1 за період з дати надання останнього звіту по приладу обліку до дня виявлення Виконавцем вищевказаного порушення та складання ним відповідного акту.

5.1.4. Надання недостовірних даних про зміни (збільшення) площі об'єкту (об'єктів) споживання послуг, про зміни суб'єктів користування послугами, про встановлені додаткові теплоспоживальні прилади, про засоби обліку води та теплової енергії, про зміни кількості осіб, що споживають гарячу воду на об'єкті (об'єктах) Споживача, про іншу інформацію, необхідну Виконавцю для належного виконання умов договору - шляхом сплати штрафу у розмірі 25% вартості послуг, визначених за нормативами (нормами) споживання згідно додатку №1 з моменту, коли він був зобов'язаний надати Виконавцю договірні дані до дня виявлення Виконавцем вищевказаного порушення.

5.1.5. В разі несвоєчасної сплати Споживачем грошових коштів, які передбачені термінами цього договору, за послуги Виконавця, Споживач сплачує Виконавцю пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ (яка діяла на момент прострочення виконання грошового зобов'язання споживачем) від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов'язання за кожен календарний день (враховуючи вихідні і святкові дні) прострочення виконання грошового зобов'язання. Споживач, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу Виконавця зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних.

5.1.6. Споживання послуг без дозволу Виконавця - шляхом сплати штрафу у розмірі 200% вартості послуг, визначених за нормативами (нормами) споживання згідно додатку №1 з моменту (дати), коли він був зобов'язаний отримати дозвіл Виконавця до дати отримання дозволу Виконавця.

5.1.7. Строк позовної давності (нарахування) по штрафних санкціях відповідно до умов цього договору встановлюється в межах одного року, крім тих правових норм відповідальності, які не оговорені в даному договорі і можуть застосовуватися Сторонами за цим договором згідно чинного законодавства України в межах загального строку позовної давності - три роки.

5.1.8. Порушення зобов'язань, встановлених договором або законодавством України.

5.1.9. Споживач не звільняється від оплати вартості послуг з теплопостачання наданих відповідно до даного договору, а також штрафних санкцій, в разі несвоєчасного повідомлення ( не повідомлення) Виконавця (письмово) про зміну свого місцезнаходження, зміну власника приміщення, або звільнення приміщення до якого подається теплопостачання з будь-яких інших причин.

5.2. Виконавець несе відповідальність у разі:

5.2.1. Неналежного надання або ненадання послуг, що призвело до заподіяння збитків майну та/або об'єкту (об'єктів) Споживача - шляхом відшкодування збитків.

5.2.2. Надання послуг не в повному обсязі, зниження їх якості, зокрема зниження їх кількісних та/або якісних показників - шляхом зменшення розміру плати та виплати Споживачеві компенсації за перевищення строків проведення аварійно-відбудовних робіт в розмірі, встановленому законодавством 3,3 відсотка місячної плати за послугу за кожну добу її ненадання.

5.2.3. Порушення зобов'язань, встановлених цим договором або чинним законодавством України.

5.2.4. Порушення прав споживачів згідно із законодавством.

6. Точки розподілу, в яких здійснюється передача послуг

від Виконавця Споживачеві

6.1 . Точками розподілу, в яких здійснюється передача послуг від Виконавця Споживачеві є:

6.1.1 . У багатоповерховому будинку послуги з

- централізованого опалення - відгалуження від стояків у межах приміщення;

- постачання гарячої води - після першої водозапірної арматури на відгалуженні від стояка у приміщенні Споживача.

6.1.2. У окремо розташованому будинку (приміщенні)

- місце підключення відповідної інженерної мережі будинку (приміщені) до мережі Виконавця (додаток № 4 до договору).

7. Порядок встановлення факту неналежного надання

або ненадання послуг та розв'язання спорів.

7.1. У разі неналежного надання або ненадання послуг Виконавцем Споживач повідомляє про це Виконавця в усній формі за допомогою телефонного зв'язку чи у письмовій формі за адресами, що зазначені в цьому договорі.

У повідомленні зазначається найменування Споживача, номер договору, точна адреса приміщення Споживача, а також найменування виду неналежно наданої або ненаданої послуги. Повідомлення Споживача незалежно від його форми (усна або письмова) обов'язково реєструється представником Виконавця у журналі реєстрації заявок споживачів. Представник Виконавця зобов'язаний повідомити Споживачеві відомості про особу, яка прийняла повідомлення (прізвище, ім'я, та по батькові), реєстраційний номер повідомлення та час його прийняття.

7.2. Представник Виконавця, якому відомі причини неналежного надання або ненадання послуг, зобов'язаний невідкладно повідомити про це Споживача та зробити відповідну відмітку в журналі реєстрації заявок, що є підставою для визнання Виконавцем факту неналежного надання або ненадання послуг.

7.3. Представник Виконавця, якому невідомі причини неналежного надання або ненадання послуг, зобов'язаний узгодити з Виконавцем точний час та дату встановлення факту ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі або перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг. У разі необхідності проведення такої перевірки у приміщенні Споживача представник Виконавця повинен з'явитися до Споживача не пізніше двох робочих днів.

7.4. У разі незгоди з результатами перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг Споживач і Виконавець визначають час і дату повторної перевірки, для проведення якої запрошується представник уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представник об'єднання споживачів. За результатами проведення повторної перевірки складається акт про неналежне надання або ненадання послуг, який підписується Споживачем (його представником), представником Виконавця, представниками уповноваженого органу виконавчої влади та /або органу місцевого самоврядування, а також представником об'єднання споживачів.

7.5. За результатами проведення перевірки складається акт-претензія про неналежне надання або ненадання послуг (далі акт-претензія), який підписується Споживачем та представником Виконавця згідно з Додатком 2 до Правил. Акт-претензія складається у двох примірниках по одному для Споживача і Виконавця.

7.6. У разі неприбуття представника Виконавця в установлений Договором строк для проведення перевірки кількісних та якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акт-претензій, такий акт вважається дійсним, якщо його підписали не менше як два споживачі.

7.7. Акт-претензія реєструється уповноваженими особами Виконавця у журналі реєстрації актів-претензій згідно з Додатком 3 до Правил. Виконавець зобов'язаний розглянути такий акт і повідомити протягом трьох робочих днів Споживача про її задоволення або про відмову у задоволенні з обґрунтуванням причин такої відмови. У разі ненадання протягом установленого строку Виконавцем відповіді вважається, що він визнав викладені в акті-претензії факти неналежного надання або ненадання послуг.

Спори щодо задоволення претензій споживачів розв'язуються у суді. Споживач має право на досудове розв'язання спору шляхом задоволення пред'явленої претензії.

7.8. Виконавець може відмовити Споживачеві в задоволенні його претензії, щодо відхилення кількісних і якісних показників послуг на підставі:

- показань реєстраційних технічних засобів, атестованих і опломбованих відповідними органами Держстандарту;

- правильності показань засобів обліку води і теплової енергії;

- невиконання Споживачем заходів щодо утеплення об'єкту (приміщення);

- правильності розрахунків кількості послуг (при розрахунковому способі).

8. Форс-мажорні обставини

8.1. Сторони звільняються від відповідальності за цим договором у разі настання непереборної сили (дії надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру) яка унеможливлює надання відповідної послуги згідно з умовами договору.

9. Інші умови договору

9.1. У разі виникнення під час виконання цього договору спірних питань Сторони прикладають всі зусилля для їх розв'язання шляхом переговорів. Якщо Сторони не дійшли згоди, спірні питання вирішуються за допомогою чинного законодавства України.

9.2. Договір має додатки, які є його невід'ємною частиною.

9.3. У разі істотної зміни обставин, якими керувалися Сторони при укладенні цього договору, він може бути змінений або розірваний лише за письмовою згодою Сторін.

9.4. У випадку відсутності згоди Сторони на зміну, розірвання цього договору, Сторони мають право змінити Договір у порядку, передбаченому чинним законодавством України.

9.5. Сторони звільняються від часткової або повної відповідальності за невиконання своїх обов'язків у випадку виникнення обставин непереборної сили, передбачити які неможливо на момент підписання цього договору, а саме: війна, стихійні лиха, громадські заворушення, пожежі, рішення органів влади, які роблять неможливим подальше виконання договору.

9.6. Усі правовідносини, що виникають у зв'язку з виконанням умов цього договору і не врегульовані ним, регламентуються нормами чинного законодавства України.

9.7. Терміни, які вживаються у цьому договорі, додатках, Сторони розуміють і усвідомлюють всі визначення, слова, вислови, цифри, доповнення (якщо такі є).

9.8. Всі додатки, які є невід'ємною частиною цього договору, набувають статус договірних після підписання цього договору. Після підписання Сторонами цього договору листування, переговори, пропозиції, які Сторони за цим договором здійснювали до підписання цього договору, втрачають юридичну силу. В разі виявлення розбіжностей між документами, які стосуються виконання цього договору, перевага надається цьому договору, якщо інше не буде погоджено між Сторонами шляхом укладення додаткової угоди (угод) до цього договору.

9.9. Будь-які виправлення і доповнення до цього договору і других договірних документів (тільки ті, що невід'ємно пов'язані з виконанням цього договору) вважаються дійсними , якщо вони оформлені в письмовій формі і підписані, скріплені печатками між Сторонами.

9.10. Договір, складений у двох примірниках, які автентичні, на українській мові і мають однакову юридичну силу. По одному примірнику для кожної із Сторін за цим договором.

9.11. Виконавець не надає послуги з утримання будинків і споруд, прибудинкових територій та послуги з ремонту приміщень, будинків, споруд і відповідно до цього не несе відповідальність за їх ненадання чи неналежне надання.

9.12. Виконавець є платником податку на прибуток на загальних підставах відповідно до законодавства України.

9.13. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цьому договорі реквізитів.

9.14. Всі виправлення за текстом цього договору мають юридичну силу та можуть братися до уваги виключно за умови, що вони у кожному окремому випадку датовані, засвідчені підписами Сторін та скріплені їх печатками.

10. Строк дії договору

10.1. Відповідно до пункту 3 ст. 631 цивільного кодексу України сторони домовились, що умови цього договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладання. Договір вважається щороку продовженим, якщо за місяць до закінчення його строку однією із Сторін не буде письмово заявлено про розірвання або необхідність перегляду.

10.2. Договір може бути розірваний достроково у разі:

- зникнення потреби в отриманні послуги або відмови Споживача від користування послугами Виконавця;

- переходу права власності (користування) на об'єкт (приміщення, квартиру, будинок) до іншої особи;

- невиконання умов договору сторонами договору;

- за рішенням суду.

11. Додатки до цього договору

11.1. Невід'ємну частину договору становлять:

11.1.1. Додаток №1: "Характеристика об'єкту (об'єктів) надання послуг обсяги та нормативи споживання - договірні навантаження теплової енергії".

11.1.2. Додаток №2: "Умови обліку спожитих послуг".

11.1.3. Додаток №3: "Акт прийому-передачі теплової енергії".

11.1.4. Додаток №4: "Точки розподілу, в яких здійснюється передача послуг від Виконавця Споживачеві".

11.1.5. Додаток №5: "Протокол узгодження розподілу теплової енергії між Споживачами".

12. Зв'язок із виконавцем

12.1. Для постійного зв'язку з Виконавцем та узгодження всіх питань та розбіжностей, пов'язаних з виконанням умов цього договору, Споживач призначає свого відповідального представника в особі:


(прізвище, ім'я та по батькові, тел. робочий)

12.2. Виконавець призначає відповідального представника в особі:

Інженер тел. НОМЕР_1 ОСОБА_6

Бухгалтер тел. НОМЕР_2 ОСОБА_7

(посада, прізвище, ім'я та по батькові, тел. робочий)

13. Довідкові відомості, телефони спеціального виклику у разі виникнення аварій та інших надзвичайних ситуацій.

13.1. Аварійні та ремонтні служби внутрішньо-будинкових мереж - 22-23-39;

гаряча лінія - 78-67-36.

13.2. Органи, які відповідно до законодавства України здійснюють контроль за дотриманням Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання гарячої води:

13.2.1. Центральний орган виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства : Державний комітет України з питань житлово-комунального господарства м. Київ, вул. Димитрова, 24, т. 227-13-72.

13.2.2 . Територіальний орган Держспоживстандарту : Сумське обласне управління у справах захисту прав споживачів м. Суми, м. Незалежності, 2 тел. 22-30-88.

13.2.3. Територіальне відділення Антимонопольного комітету України: відділення Антимонопольного комітету України в Сумській області м. Суми, вул. Харківська, 30/1,

тел. 22-14-84.

13.2.4. Управління житлово-комунального господарства : управління житлово-комунального господарства Сумської міської Ради м. Суми, вул. Горького, 21, тел. 27-23-80.

13.2.5. Виконавчий комітет міської ради : виконавчий комітет Сумської міської ради м. Суми, м. Незалежності, 2, тел. 21-90-34.

14. Юридичні адреси, платіжні реквізити та підписи Сторін.

ВИКОНАВЕЦЬ СПОЖИВАЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю Товариство з обмеженою відповідальністю

"Сумитеплоенерго" "ВЄГА-С"

40030 Україна

м. Суми, вул. 2-га Залізнична, 10

Банківські реквізити:

р/р 26009010789301 ПАТ "Альфа-Банк"

в м. Київ, МФО 300346

код ЄДРПОУ 33698892

податкове свідоцтво № 25783340

податкови номер 336988918191

Директор департаменту "Енергозбут"

ТОВ "Сумитеплоенерго"


Ю.В.Верчак

Підпис: Підпис:

м.п. м.п.

Додаток № 2

до договору № 1788-Т від 01.10.2016р.

Умови обліку спожитих послуг

1. Облік спожитих послуг проводиться за засобами (приладами) обліку води і теплової енергії (далі - засоби обліку) або розрахунковим способом.

2. Проектування та встановлення приладів обліку теплової енергії виконується організаціями, які мають відповідні ліцензії. Установлення приладів обліку виконується згідно з узгодженим Виконавцем проектом на межі балансової належності тепломереж Виконавця та Споживача. У разі встановлених приладів обліку теплової енергії не на межі балансової належності, до обсягів теплової енергії, визначеної за фактичними показниками приладів обліку, додаються втрати на дільницях тепломережі, що перебувають на балансі Споживача, від межі балансової належності до місця встановлення приладів обліку (згідно з "Нормами та вказівками по нормуванню витрат палива та теплової енергії на опалення житлових та громадських споруд, а також на господарсько-побутові потреби в Україні" КТМ 204 України 244-94).

3. Споживач, що має прилади обліку, щомісячно подає до Виконавця звіт про фактичне споживання теплової енергії, в терміни, передбачені в додатку №1 до цього договору.

4. Споживач, що має загальний на декілька об'єктів (споживачів) прилад обліку, подає до Виконавця протокол узгодження розподілу теплової енергії між Споживачами у відсотках від загального об'єму споживання згідно додатку №5 до цього договору.

5. Періодична повірка засобів обліку проводиться у строк, що не перевищує одного місяця. За цей час Споживач оплачує послуги:

- з централізованого опалення - згідно з середньомісячними показаннями засобів обліку за попередній опалювальний період;

- з централізованого постачання гарячої води - згідно із середньомісячними показаннями засобів обліку за попередні три місяці.

У випадку, якщо строк перевірки перевищує один місяць, Споживач оплачує послуги, спожиті понад одного місяця без облікового споживання, згідно з нормативами (нормами) споживання - договірними навантаженнями.

6. Для Споживачів, які не мають засобів обліку або вчасно не подали Виконавцю звіт про фактичне споживання теплової енергії (показники засобів обліку води і теплової енергії за розрахунковий місяць) обсяг послуг (кількість спожитої Споживачем теплової енергії) визначається Виконавцем, як виняток, розрахунковим методом згідно з нормативами (нормами) споживання - договірними навантаженнями з урахуванням середньомісячної фактичної температури, навколишнього повітря та кількості годин (діб) роботи теплоспоживальних приладів (обладнання) Споживача в розрахунковому місяці.

7. У разі підключення Споживача без приладів обліку теплової енергії до централізованого теплового пункту (ЦТП) з приладами обліку від загального споживання теплової енергії, визначеної за приладами обліку ЦТП, віднімаються обсяги споживання теплової енергії, визначені за приладами обліку Споживачів, підключених до ЦТП, а залишок обсягу спожитої теплової енергії розподіляється Споживачам, які не мають приладів обліку, пропорційно їх договірних навантажень.

8. У разі розташування Споживача, який не має приладів обліку теплової енергії у будинку, що обладнаний приладами загального обліку - від загального споживання теплової енергії, яке визначено за приладами обліку будинку, віднімається кількість тепла, спожитого іншими Споживачами із приладами обліку, а решта розподіляється між Споживачами, які приладів обліку не мають, пропорційно об'єму займаних площ (договірних навантажень).

9. Для підтвердження кількості фактично спожитих послуг, щомісячно 6-го числа Сторони складають та підписують визначений п. 11 договору акт прийому-передачі послуг.

Споживач на протязі 2-х днів з дня отримання від Виконавця ату прийому-передачі послуг, зобов'язаний направити Виконавцю підписаний з свого боку акт прийому-передачі послуг або вмотивовану відмову від його підписання.

10. Якщо Споживач на протязі строку, вказаного в п. 9 даного додатку, не підпише зі свого боку вищевказаний акт та не надасть вмотивовану відмову щодо причин його не підписання, вважається, що акт прийому-передачі послуг є підписаним без заперечень, а послуги (теплова енергія) вважаються наданими в обсязі, вказаному в акті.

11. У випадку вмотивованої відмови Споживача від підписання акту прийому-передачі послуг, Сторони на протязі 2-х днів з моменту відмови складають та підписують акт прийому-передачі послуг із запереченнями, із визначенням в ньому переліку заперечень, порядку і строків їх усунення.

ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАСОБІВ ОБЛІКУ ВОДИ І ТЕПЛОВОЇ ЕНЕРГІЇ

Характеристика засобів обліку теплової енергії.

№ ппВид засобу обліку теплової енергіїТип засобу обліку теплової енергіїЗаводський номерПерше показанняМісце встановленняПримітка

Характеристика засобів обліку води:

№ ппВид засобу обліку водиТип засобу обліку водиЗаводський номерПерше показанняМсіце встановленняПримітка

Виконавець: Споживач:


Ю.В.Верчак

дата, підпис дата, підпис

Додаток № 3

до договору № 1788-Т від 01.10.2016 р.

АКТ

прийому-передачі теплової енергії

у


місяці 20_____ р.

м. Суми "_____"


20___р.

Даний акт прийому-передачі теплової енергії у


місяці 20__р., складений між ТОВ "Сумитеплоенерго" (далі Виконавець) в особі директора департаменту Енергозбут Верчак Ю.В., з однієї сторони,


і


(найменування Споживача)

(далі Споживач) в особі


, з другої сторони, на виконання умов укладеного між Сторонами договору про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води від "_____"
20__р., що в
20___р. Виконавець надав Споживачеві, а останній прийняв послуги з теплопостачання, кількість та вартість яких складає:

Кількість, Гкал (кв.м)Тариф, грн./ГкалВартість без ПДВ, грн.ПДВ, грн.Вартість з ПДВ, грн.

Акт складений у 2-х примірниках, які мають рівну юридичнусилу та є невід'ємною частиною договору.

Від Виконавця Від Споживача


/Ю.В.Верчак/
/
/

Додаток № 4

до договору № 1788-Т від 01.10.2016р.

Точки розподілу, в яких здійснюється передача послуг з централізованого опалення від Виконавця Споживачеві до приміщення за адресою

вул. Лисенка, 10

- відгалуження від стояків у межах приміщення, п.6.1.1 договору, (ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. N 630 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 вересня 2009 р. N 933).

Виконавець Споживач

Директор Департаменту "Енергозбут"



Ю.В.Верчак

Додаток № 5

до договору № 1788-Т від 01.10.2016р.

Протокол

узгодження розподілу теплової енергії

між Споживачами загального приладу обліку,

встановленого за адресою: м. Суми


№ ппСпоживачОпалювальна площа, м2, (об'єм, м3) % від показань лічильникаПідпис посадової особи, печаткаПримітка


Надається Виконавцю перед початком опалювального сезону, а в подальшому при зміні користувачів приміщення, загальної площі тощо .

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю Вєга-С (42353, Сумська область, Сумський район, с. Старе Село, вул. Сумська, 38-А; код ЄДРПОУ 38575698) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю Сумитеплоенерго (40022, м. Суми, вул. Друга Залізнична, 10; код ЄДРПОУ 33698892) 1378 грн. 00 коп. витрат зі сплати судового збору.

3. Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

Повний текст рішення складений 31.03.2017.

Головуючий суддя Ю.А.Джепа

Суддя О.В.Коваленко

Суддя О.Ю.Соп'яненко

СудГосподарський суд Сумської області
Дата ухвалення рішення29.03.2017
Оприлюднено05.04.2017
Номер документу65679300
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —920/1282/16

Рішення від 29.03.2017

Господарське

Господарський суд Сумської області

Джепа Юлія Артурівна

Ухвала від 06.03.2017

Господарське

Господарський суд Сумської області

Джепа Юлія Артурівна

Ухвала від 06.03.2017

Господарське

Господарський суд Сумської області

Джепа Юлія Артурівна

Ухвала від 21.02.2017

Господарське

Господарський суд Сумської області

Джепа Юлія Артурівна

Ухвала від 07.02.2017

Господарське

Господарський суд Сумської області

Джепа Юлія Артурівна

Ухвала від 29.12.2016

Господарське

Господарський суд Сумської області

Джепа Юлія Артурівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні