ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10
УХВАЛА
З ПИТАНЬ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
АДМІНІСТРАТИВНОГО ПОЗОВУ
03 квітня 2017 року № 813/1078/17
Львівський окружний адміністративний суд, суддя Гавдик З.В. розглянувши заяву позивача про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову в адміністративній справі № 813/1078/17 за адміністративним
позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство – Розліт»
до Миколаївського районного відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Львівській області
про визнання незаконними і скасування постанов
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство – Розліт» звернулося до Львівського окружного адміністративного суду із вищевказаним адміністративним позовом.
Одночасно з позовною заявою представник позивача подав суду заяву про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову у якій просив зупинити дію зведеного виконавчого провадження ВП №53336857 від 02.03.2017 року при виконанні постанов про стягнення з боржника ТОВ «Науково-виробниче підприємство – Розліт» виконавчого збору на загальну суму 318354,58 грн.
Подане клопотання обґрунтоване тим, що на думку позивача постанови про відкриття виконавчих проваджень, які об'єднанні в зведене виконавче провадження № 53336857 від 02.03.2017 року, винесені порушенням Закону України «Про виконавче провадження», і одночасно цим рішенням державного виконавця порушено охоронювані інтереси позивача.
Згідно ч. 1 ст. 117 КАС України, суд за клопотанням позивача або з власної ініціативи може постановити ухвалу про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, якщо існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, або захист цих прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття таких заходів, або для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль та витрат, а також якщо очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень.
Згідно ч. 1 ст. 118 КАС України, клопотання про забезпечення адміністративного позову розглядається не пізніше наступного дня після його одержання й у разі обґрунтованості та терміновості вирішується ухвалою негайно без повідомлення відповідача та інших осіб, які беруть участь у справі.
При постановленні ухвали суд виходить з наступного:
Суд відзначає, що забезпечення адміністративного позову — це вжиття судом, у провадженні якого знаходиться справа, до вирішення адміністративної справи визначених законом заходів щодо створення можливості реального виконання у майбутньому постанови суду, якщо її буде прийнято на користь позивача.
Стаття 70 КАС України встановлює правила належності доказів, які визначають об'єктивну можливість доказу підтверджувати обставину, що має значення для вирішення в даному випадку питання про вжиття заходів забезпечення позову, а також правила допустимості доказів, що визначають легітимну можливість конкретного доказу підтверджувати певну обставину. Предметом доказування, згідно з ч. 1 ст. 138 КАС України, є обставини (факти), якими обґрунтовуються вимоги чи заперечення та які належить встановити при ухваленні судового рішення у справі
Судом не враховуються обґрунтування позивачем поданої заяви про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, оскільки позивачем не надано суду жодних належних та допустимих доказів, що існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, і що захист цих прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття таких заходів, а також що для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль та витрат.
Таким чином, суд приходить до висновку про необґрунтованість зави позивача про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову.
Керуючись ст. ст. 117, 118, 158, 159, 160, 165 КАС України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
В задоволенні заяви позивача про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову від 17.03.2017 року відмовити.
Згідно ч. 6 ст. 118 КАС України, ухвала з питань забезпечення адміністративного позову може бути оскаржена. Оскарження ухвали не зупиняє її виконання, а також не перешкоджає подальшому розгляду справи.
Ухвала суду першої інстанції може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду.
Згідно ст. 186 КАС України, апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали.
Ухвала суду першої інстанції, набирає законної сили у порядку та строки згідно ст. 254 КАС України.
Суддя Гавдик З.В.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.04.2017 |
Оприлюднено | 10.04.2017 |
Номер документу | 65768956 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Кухтей Руслан Віталійович
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Кухтей Руслан Віталійович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гавдик Зіновій Володимирович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гавдик Зіновій Володимирович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гавдик Зіновій Володимирович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гавдик Зіновій Володимирович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Гавдик Зіновій Володимирович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні